Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

  • Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI
    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

  • Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí
    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

Marného okénko 13.1Q.2Q2Q. Žijeme v počítačové hře

…..jak jsem se v minulosti zmiňoval na základě tvrzení indigové dívenky, žijeme v počítačové hře. Nic zde není reálné. Proto by bylo dobré si přečíst zpětně, veškeré články o Indigové dívence, které jsem zde napsal….

23:45

Jak vidím, v napjaté době si přidáváme práci navzájem. No nevím, jestli bylo od carstena moudré se v komentech zmiňovat o vyzkoušení, či o možnosti pokusu, že žijeme v počítačové hře. Ano je to možné, ale rozhodně ho nikdy nebudu popisovat. Proč vám vysvětlím ve stručnosti.

Tento článek píši na základě mnoha mejlíků, které jsem během dneška od Vás dostal s prosbou o zveřejnění návodu na hru.

Ve filmu MATRIX Vám vědma v jednom monologu k Neovi zcela narovinu řekla: JE TO VELICE NEBEZPEČNÁ HRA.

 

[wp_ad_camp_2]

 

A zde bych navázal niť.

Po přečtení co všechno indigová dívenka kdy řekla a postupně odhalovala, je nutné se zamyslet, jak to mohla tak přesně vědět. (Nutno přečíst všechny díly)

V systému MATRIX, ve kterém se nacházíme byl naprogramován a sestrojen 6 padlými anděli oproti konstruktivní sile vesmíru. Hra 6 proti 1. Čili 7, kteří sedí u kulatého stolu. A jsou vynikajícími přáteli. Hra je ale hra.

I když je to hra, většina lidí ji bere jako REALITU A SKUTEČNOST. Byla vytvořena na možnost přechodu lidstva do nové super-civilizace a zlatých věků.

Lidstvo má zájem o neustálé důkazy. Vše chtějí mít dokázané. A klidně také vše vyzkouší, jestli je to pravda. Někteří ale tvrdě narazí a pak třeba není cesta zpět. Jak se říká, moudří se poučili z chyb těch chytrých.

Mohl bych Vám jednoduše popsat jakým způsobem byste si mohli ověřit, že nejste ve skutečnosti, ale ve hře. Pro pár lidí, kteří vyzkoušeli nebezpečnou hru a striktně vše nedodrželi, se nepovedl zpětný návrat zpět do reality. Zůstali neznámo kde a možná tímto odevzdali svoji duši.

Pro ty, kteří se vrátili, zažili celkem děsivé děje a posléze je několik roků či neustále pronásledovaly neřešitelné problémy a těžké životní situace. Dokazovat si, že žijeme v MATRIXU, si myslím, že pro čtenáře tadesca je zbytečné. Ti už vědí. Pro nově příchozí je nutné prostudovat celý svazek indigové dívenky od začátku.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Pro případ, že by hru někdo zde znal a napsal do komentáře, ROZHODNĚ NEBUDE ZVEŘEJNĚN. Proto se prosím o to ani nesnažte.

Nemám zájem někomu dělat problémy. Nedej konstruktivní sílo vesmíru, že by se pokusu chtěli zúčastnit děti či dospívající puberťáci. Hra je jednoduchá, ale velice nebezpečná.

Proto znovu píši, jsme v MATRIXU, v počítačové hře a uvidíme, jak brzy skončí. Jste toho všichni svědky.

Děkuji za pochopení a prosím, nezasílejte mně mejlíky na toto téma s dotazy. Je to zbytečné.

Napsal tm

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
180 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jentak
jentak
14.10.2020 17:47
martaemily
martaemily
Odpověď na  jentak
14.10.2020 20:53

Mám zážitok, na ktorý nezabudnem do konca života. Kúpili sme chalupu a zariadili starším nábytkom z domácnosti. Manžel pracoval v armáde a kúpil vyradený nábytok. Stoličky ku kuchynskému stolu a štyri kovové kresielka potiahnuté zelenou látkou. V spálni sme mali dve váľandy na ktorých sme spali s manželom a poschodovú posteľ pre dcérky. Štyri kresielka boli rozložené tak, že každé bolo v jednom kúte izby. V jeden víkend, keď sme zostali spať na chalupe, som sa zobudila ako prvá. Ležala som na boku tvárou obrátenou do izby. Pootvorila som oči a zamrela od údivu. Štyri kreslá stáli uprostred izby v rade za sebou a pochodovali naprieč spálňou. Bolo to ako poradová príprava v armáde, kovové nožičky sa ohýbali . Od prekvapenia som sa pohla a v tom ako blesk sa kreslá rozutekali a zamrzli v pôvodnom rozložení v kútoch. Od toho dňa verím na matrix a kreslá s okamžitou platnosťou putovali do kôlne. Či v nácviku pokračovali, som radšej nezisťovala. ..(nesmejte sa, nebol to ani sen a ani na ničom nefičím)

er
er
14.10.2020 17:31

Úplně ty lidi chápu. Chvíli jsem se, po dlouhé době, dívala na telku, abych věděla, jak to bude se zavíráním ZŠ a měla jsem co dělat, abych jim na to všechno neskončila. Takže pokud to někdo sleduje každý den, je fakt v pasti…

zbrd
Odpověď na  er
14.10.2020 20:02

já to sleduji, ale nevěřím tomu, jen sleduji, co ti hajzlové na nás vždycky nachystali. Ale chápu, že ostatní to berou jako pravdu a i když jim řeknu něco konkrétního, odkývají to a pak ti řeknou: Slyšels, kolik je nakažených tam a tam? Je to s nima ztracený čas….. Maximální výsledek je ten, že se zhádáme….

aronie
aronie
14.10.2020 17:12

Jednou jsme seděli s dětmi v restauraci a vnouček 3r si hrál pod oknem já jsem se najednou přestala bavit a moji pozornost zaujalo to okno které bylo otevřené na větračku a zajištěné provazem.Ríkám dceři at ho vezme pryč že na něj to okno spadne-jen mavla rukou .Ten provaz se fakt utrhl a to velke okno padalo,ja na to celou dobu koukala a bylo to jak ve zpomalenem filmu, ze se malej pomalu přikrčoval a okno se zabrzdilo o parapet těsně nad nim.Kdyby to jelo v realnem čase tak projede tim sklem (ještě teď je mi z toho fuj)vsichni koukali jak opatření personál se sebehl a dcera mi začala nadávat že jsem to přivolala a ze uz toho ma dost se mnou.Občas se mi tohle stává a já fakt nevím jestli to přivolam-nebo to citim dopředu.

tauri
tauri
Odpověď na  aronie
14.10.2020 22:18

Klid, dcera je asi jen zabedněná, že se vše točí jen kolem ní..Být takhle bez důvodu naštvaná na mámu mi příjde ujetý. Dnešní děti jsou pro rodiče vším..možná proto, že když systém a nadřízení vidí dospělé jako póvl a bezcenné věci, tak rodiče jsou z děti unešené, protože sami rodiče takovou péči potřebují, protože o ně přestal být zájem a jen jsou využíváni..proto přestávají myslet na druhé, ale myslí jen sami na sebe..pak jednají, jak jednají. Většina lidí je z druhých unešená protože chtějí, aby tohle dělal někdo jim..Proto když agent matrix zjistí, že je v ohrožení, začne kopat..Program přímo nenávidí změny mimo danou přímku událostí..protože když něco naprogramuju, tak to tak musí fungovat a jak je anomálie, je problém. Tak bud v klidu, pokud upozorníš dceru na události, které ignoruje, je to její problém, chce stále spát za každou cenu.

tauri
tauri
Odpověď na  aronie
14.10.2020 22:25

Zde skutečně můžeš vidět sama, že i přes upozornění je matka zaslepená a dítě je do nějaké míry chráněno třeba jinou bytostí, když to někdo neumí. Zkus to alespoň naučit dítě, aby vnímalo a dalo si pozor..děti si často myslí, že se kolem nich vše točí a nic se jim nestane..To proto, že jiné bytosti chrání děti do doby, než jsou schopny nějak myslet sami za sebe..pak taková ochrana postupně mizí a každý je tu za sebe. Jenže matka asi bude takové naučení odmítat a na to má právo, bohužel.Je těžké vnímat věci dopředu a druhým to nesmět říct, nebo i když to člověk řekne, tak si z toho lidé nic nedělají, protože podceňují sami sebe a tím pádem i druhé…Většina lidí soudí dle sebe a proto nevěří tobě..Protože sama nevěří, že takové schopnosti může mít i ona, kdyby chtěla.

dana
dana
Odpověď na  aronie
14.10.2020 22:46

pro aronii…jak já tomuto rozumím… dcera mně taky říká ať toho nechám, že něco přivolám. Když třeba vidím jak jsou děti rozdivočené, snažím se je brzdit ať dávají pozor, párkrát se stalo, že se něco zvrtlo a ony měly “naběhnuté” na úraz. V létě jsem říkala druhé dceři, že mám pocit, že malý vnouček(1rok a 3 měsíce) nemá pud sebezáchovy… druhý den jsme se dozvěděli, že má přeražený zub… museli mu ho vytrhnout, měl to hodně špatné. Opravdu se z jeho úrazu neviním, ale zarazilo mě to načasování.

Asyle
Asyle
Odpověď na  aronie
14.10.2020 22:57

Nepřivoláváte, vidíte dopředu. Mám totéž a také jsem měla pochybnosti. Pak ale byl případ, kdy se mi to objasnilo. Celkem úleva, že to neprivolavam. 😉

Ileen
Ileen
Odpověď na  Asyle
15.10.2020 08:29

Dáno: Vy materializujete v Matrixu. Říká se, dávej si pozor na to, co si přeješ, protože “vesmír” ti to splní. Nezáleží, zda je to pozitivní a opravdu to chceš, nebo se bojíš, co špatného by se mohlo stát, je to bráno, jako přání.

savrin
savrin
Odpověď na  aronie
15.10.2020 00:06

aronie, prostě jen na rozdíl od své dcery jste víc opatrná a umíte předvídat, já asi na rozdíl od vás bych toho vnoučka od toho okna “pro jistotu” odvedla. Naštěstí jeho anděl strážný byl přítomen 🙂

Truth Seeker
Truth Seeker
14.10.2020 16:40

Nimue, často to lidem s nižšími vibracemi připadá jako chvástání, ale skrze vodu v nás ovlivňujeme úplně VŠECHNO VENKU…

krásný příklad je novorozeně.

Je NAPROSTO “bezbranné”, ale má obrovské vibrace Vědomí, přirozeně proto, že před pár dny ještě jeho Duše byla u Zdroje a Ego dosud nemá vybudované. Jeho vibrace jsou tak silné, že vyvolává automaticky lásku u každého, kdo ho spatří!

Tomu se říká BEZPODMÍNEČNÁ LÁSKA.

O tom mluvil Joshua, když říkal “blahořečeni budiž”…

Mluvil o stavu novorozence, zcela prostého Ega.

Jakmile dítě zjistí, že jeho pláč spustí Re – akci jeho prvního dozorce v Matrixu, Ego je vyrobeno a bude jen sílit a vést na scestí.

NO A úkol každé Duše je vrátit se do tohoto stavu, ale v dospělém těle a VĚDOMĚ.

Novorozeně si toho, co jedná NENÍ VĚDOMO, jedná pudově. Pouhým dotykem kůže v oblasti bradavek si objedná složení vitamínů a minerálů, které jeho tělo potřebuje z vnějšího prostředí získat.

Matce tak může způsobit i nemoc, protože má díky vibracím absolutní přesnost.

Stejně tak VĚDOMĚ LZE působit na vnější svět.

Vysoké vibrace Vědomí automaticky vyvolávají v osobách z nižší úrovní zájem, ochotu pomoct, do cesty chodí “štěstí”.

V Ezo se tomu říká “funguje mi hmota”

tauri
tauri
Odpověď na  Truth Seeker
14.10.2020 20:35

Oni lidi prahnou k dítěti proto, že jsou dospelí zatáhnuti do satanských dějů, že musí chodit do práce a musí tamto a tohle a jediná radost, kterou mají je dítě..proto vidí, že je to čisté..Plno lidí už je zdrcených a špinavých, protože jsou nuceni se téměř každý den bránit proti systému, protože ne každý dělá, co chce.ale musí..Dítě se má teda zatím fajn, že má vše zadarmo..proto je v poho a vysmáte..
Ale souhlasim, že dospělý člověk se musí chtít vrátit do stavu kdy to odpovídá energii “dítěte” což je čistota..To je rovnováha, pravda a realita..vše, co je bez rovnováhy je nadržování jedné straně a další problémy.Čistota v tom, že přestaneme odsuzovat druhé..ale je to těžké, když mě někdo kopne a pak co čeká..plno lidí to má tak, že když dostane od života, tak ještě řeknem ” ta sedla” :)) Ale souhlasim s Tvým komentem, vyšší vibrace jsou inspirací pro nižší.

bruna
bruna
Odpověď na  tauri
15.10.2020 09:33

Funguje to aj opačne, väčšina ti závidí to malé svetielko, urobia ti peklo zo života, nevadí, idem ďalej, čo ma nezabije, to ma posilní,

bruna
bruna
Odpověď na  Truth Seeker
14.10.2020 21:07

Ahoj,, ten tvoj ‘deda”… Tak takú charizmu u muža som ešte v živote nevidela, teraz ma to napadlo, absolútna duša v očiach.. Áno… Voda, vie veľa, je to vedomie?… a nad vodami vznášal sa duch Svätý, ako toto chápeš, tvoj výklad..

Truth Seeker
Truth Seeker
Odpověď na  bruna
16.10.2020 18:40

Bruna. Až se dostanou k procesům řízení lidé jako byl můj děda, bude zlatý věk.
Jsou již reinkarnováni,ale zatím jsou ještě děti.

To, co se tu pos.alo je pivo našich rodičů (baby boomers 1946-1964), kteří to kolektivně nedokázali vyřešit, tak to zbylo k vyřešení na naši generaci “X” (1965-1985)

Reptat na dnešní mládež je naprosto mimo kontext.

Oni mají svoje generační úkoly a doopravdy sem nepřišli uklízet cizí bordel…

Já jsem se ke Zdroji dostal skrze racionální rozum.

Je to jediný způsob, jaký dává SMYSL. Jediný Zdroj je ve všech jeho projevech absolutně logický bez toho, aby se vytvářely konstrukce typu “dogma” = Deus Ex Machina.

Nad vodami se vznášel Duch je přesný popis podvodní báze Eden, kde vznikl život.

Když vezmete místní troglodyty a dáte jim Annunaki DNA, nastane skoková mutace genů, vznikne “chiméra” =
lidozvíře

Musíte být schopni zajistit efektivní opakovanou likvidaci celého druhu, pokud by se experiment vymkl kontrole.

Takové prostředí je jen na dně oceánu. Nejvíc pokročilé civilizace mají jen jednu možnost, KAM se před námi skrýt, na dno oceánů.

USO (podvodní UFO).

https://www.therichest.com/most-popular/10-most-incredible-underwater-structures-that-actually-exist/

edivan
edivan
14.10.2020 15:49

Zajímalo by mě, jaké místo v tomto systému tedy zaujímají lidské emoce a lidská duše?

kešo
kešo
14.10.2020 13:59

Ivan Korčok (zradca v úlohe ministra zahraničných vecí SR) plní poslušne, do bodky príkazy Deep State Cabal:
https://www.parlamentnelisty.sk/arena/386696/slovensko-podpise-s-usa-deklaraciu-o-spolupraci-v-oblasti-5g-sieti/

aia
aia
Odpověď na  kešo
14.10.2020 22:07

Korčok je človek priamo dosadený Cabalistami -Deep State. Nepamätám sa už kto sa po voľbách Sulíka pýtal, prečo nominovala SaS do funkcie toho zm*rda Korčoka, ale na jeho odpoveď sa moc dobre pamätám – “Slovensko je to posledné, čo rozhoduje o obsadení šéfa na Ministerstve zahraničných vecí SR”…
Takže asi tak …. Ostáva len veriť, že voda na prasatá sa už varí a že si to v tejto počítačovej hre užijeme každý po zásluhe.

ája
ája
14.10.2020 13:37

Milý carstene, včera jsem odeslala příspěvek : Vše o plánu pandemie covid. Už když jsem tak činila, pochybovala jsem, že bude zveřejněn zde. Mám na to tři odpovědi, za a) jsou to nebezpečné materiály, které nelze bez rizika zveřejňovat, za b) veřejnost se uvedené skutečnosti nesmí dozvědět – neunesla by to, vyvolalo by to represe, násilí, beznaděj…., neb za c) – považujete to za blud. Já ne, ono to bohužel vše do sebe zapadá. Stačilo by mi od tebe sdělit, platí za a), b), nebo c). Děkuji ája

V redakci jsme tři na odsouhlasování komentů. Mimo toma. Já jsem rozhodně tvůj koment neviděl a ani nedal do koše. Možná že sám padl do spamu či koše a vybírat ještě odpad je v dnešní době příliš časově náročné. Možná že také nedošel. Poslední dobou je to častý problém. p.s dnes nebudu, musím odejít. Zítra si zase popopíšeme přes diskuze. úsměv.
carsten

tp
tp
Odpověď na  ája
14.10.2020 15:20

ájo, mohla byste mi to poslat na mail tp540(@)protonmail.com, docela by mě to zajímalo… díky

dada
dada
Odpověď na  tp
14.10.2020 20:20

Mňa tiež….

markéta nikol
markéta nikol
Odpověď na  tp
15.10.2020 09:34

Ájo, mě by to taky zajímalo. Prosím můj email je marketa.nikol.1989(@)protonmail.com

Vladislava
Vladislava
14.10.2020 13:31

Je dobré se na toto video podívat. Působí sice dost smutně, na druhou stranu by lidé měli vidět dění ve světě i s té druhé strany.

https://www.youtube.com/watch?v=zxq6_q-cQz8

antiPrymul
antiPrymul
Odpověď na  Vladislava
14.10.2020 14:51

Njn, Prymula na schodech jako 9 andělů s meravýma očima. , o tom kdo bude příštím prezidentem, určí sám Georg Soros. Jako určuje i dosavadní prezidenty všude po světě. Nevylučuji, že se mu bude zamlouvat i reptilián Prymula CQX65699.

iva
iva
Odpověď na  antiPrymul
14.10.2020 22:59

No tak to snad už žádný soros určovat nebude !!!!!
Potáhne za svým temným páníčkem a ty své kandidáty si může vzít s sebou. Jak dlouho myslíte, že se tu ještě ta kreatura bude naparovat a škodit celému světu??? Už dlouho NEE … změna je blízko, já sice tak nějak předpokládám, že i po Změně bude nutno mnoho věcí budovat od samého začátku, ale připustit, že by tu ještě nadále zaclánětk soros a jemu podobní, ta to tedy zásadně odmítám.

Milan Hrabovský
Milan Hrabovský
14.10.2020 12:55

Nastavte si na videu překladač, vpravo dole je pět symbolů.
– 1. zleva – kliknout na nastavení, objeví se titulky
– 2. zleva – rozbalí se menu
– klik na titulky
– klik na angličtina (vytvořeno automaticky) vypnuto
– ještě jednou klik na angličtina
– klik na automatický překlad
– rozbalí se jednotlivé jazyky podle abecedy
– klik na čeština

aronie
aronie
Odpověď na  Milan Hrabovský
14.10.2020 20:12

Děkuji za podrobný návod, ale já se prostě nepohnu dál než ,,klik na automatický překlad “rozbalí se vždy jen anglické titulky -žádný výběr asi to chce nastavit někde jinde a to jsem v riti

hviezdička
hviezdička
Odpověď na  aronie
14.10.2020 22:47

Pre aroniu:
aronia,keď sa ti rozbalí automatický preklad,dolu na lište máš od a…po z v abecede jednotlivé jazyky,kurzorom vpravo si musíš posúvať nadola nájsť češtinu-klin na ňu a máš to.

CZK
CZK
Odpověď na  aronie
14.10.2020 23:19

Nevím, jak na Vašem přístroji, ale na mém zařízení to funguje tak, že: 1- pod tou angličtinou je další kolonka “automatický překlad”. Tak na to kliknu a nabídne se mi výběr všech možných jazyků od písmene A. Pak si sroluju dolů a vyberu češtinu. Někdy se stane, že jakmile kliknu na “automatický překlad”, tak to okénko uletí někam dolů mimo monitor, tak si k tomu musím sjet.
Nebo 2 – žádný automatický překlad mi to nenabízí, ale za angličtinou je v tom políčku šipka. Tak na tu šipku kliknu, a pak se mi zase otevře okénku “automatický překlad” a nadále postupuji dle bodu 1.

markéta nikol
markéta nikol
Odpověď na  CZK
15.10.2020 09:34

Czk, v mobilu to nejde, jen v PC.

Oldarthur
Oldarthur
14.10.2020 12:46

Ahojky, všichni jsme hráči dvanácti rozměrné hry. Jak vysoko jsme “umístěni”, to znamená na jaké rozměrnosti hry hrajeme záleží na morální úrovni každého z nás. https://www.tartaria.sk/hladanie/obrazy-sveta/533-stara-a-nova-hra Také na karmické zátěži z předchozích inkarnací. Zlatý věk nastane, až se přesuneme na 10, 11 a 12 úroveň hry. Pravidla hry určují Kony stavby světa. Církve tak jak je známe skončí.Na desáté úrovni již bude hra pro všechny příjemná, bez konfliktů, válek, nenávisti, podvádění a lhaní. Podle vědmy ze Sibiře nás dělí od začátku zlatého věku asi 1,5 roku.

jsemtadyted
jsemtadyted
14.10.2020 12:45

K tématu lockdownu: Trochu se zamýšlím. Proč opravdu dělají vládní úředníci opatření, které jsou zřejmě k NAŠÍ skutečné ochraně – vždyť tu všichni víme (a oni zřejmě taky), že má brzy dojít k masovému zatýkání lumpů, lze očekávat nepokoje ve větších městech, nebezpečí… Vždyť oni si tím uzavíráním nijak nepomohou, vědí, že to obrací lidi proti nim samým. Spousta lidí tu nadává na Prymulu, Babiše a ostatní (a zvyšují si kopanci do nich vlastní sebevědomí – to neříkám, že si kopance nezaslouží), ale oni mi připadnou nyní spíše jako bezmocné loutky, otloukánci, s košíky na hubách (symbol “nesmíme nic říci”), kterým velí již ne zlá strana, ale Bílé klobouky z důvodu naší ochrany. Je přeci směšné nadávat, že nemohu chlastat večer v hospodě, chodit s rodinou (dnešní tupá kultura) do nákupních center, létat k moři, kupovat nadbytečné věci. Opatření jsou nepříjemná, ale všichni musíme jít dnes do sebe a naučit se být sami se sebou, ne stále utloukat osobní nepříjemné pocity jalovými činnostmi. Zůstat sami se sebou. Naučit se vydržet být sám se sebou. Pracoval jsem dost s lidmi, vím, že to lidé neumí. Teď je nádherný čas poznat sami sebe a pomoci druhým, kteří chtějí.

steve
steve
Odpověď na  jsemtadyted
14.10.2020 15:12

a to viš jistě kdo tomu velí, nebo se to domníváš? Pokud by tomu bylo jak píšeš a máš to ověřené, tak super příspěvek. Ono to dle čísel nakažených k tomu lockdownu spěje. Teda pokud lidé budou neukázněně v noci courat po ulicích, nebo zůstanou doma.

V Izraeli to museli uzavřít a již se budou opatření uvolňovat. Zřejmě čisto. Doufám, že to u nás nebude trvat déle. Na psychyku to bude ale jespíš masakr. Jak začnou ukazovat tisíce mrtvých v sračko-mediích.

Vtip dne: Víš jak se ubránit a nenakazit se covid-19? nesleduj media…..

Leni
Leni
Odpověď na  jsemtadyted
14.10.2020 16:32

Myslite ze lockdown bude pro cisteni a zatykani? Co demonstrace?

mirek
mirek
Odpověď na  jsemtadyted
14.10.2020 18:05

Protože mají dvojí velení, a ani z jednoho nevyváznou dobře = hysterie jsou v koutě. Proto budou ještě kopat. Kdo by chtěl, aby ho všichni viděli v poutech? m.

jenny
jenny
Odpověď na  jsemtadyted
14.10.2020 19:50

jsemtadyted
…presne, to si myslím aj ja. Viac krát tu zaznelo, že trampík ,či biele klobúky, má na všetky vlády kopec usvedčujúceho materiálu a tak ich má vlastne pod palcom a poslúchať musia. Takže postupne nastane uzavretie, aby lotri nezdupkali a ľudia boli chránení a shaef bude lapať zloduchov. A zmena v našom vnútri patrí k tomu…kopec vecí sa zmení….verím, že k lepšiemu. Vydržme, pozorujme a buďme pripravení…

alis
alis
Odpověď na  jsemtadyted
14.10.2020 20:01

tiež ma to napadlo

Lucky
Lucky
Odpověď na  alis
14.10.2020 20:56

Dnes okolo osmé několik tupych otřesů v Grebovce ,nikdy sem nic podobného nezažil a určitě to nebude bouřka ..Praha je v cistce.

jiří rýpar
jiří rýpar
14.10.2020 12:44
peace
peace
14.10.2020 12:34

Ještě by mě zajímalo co jsou vlastně sny, jestli je to všechno jenom v astrálu, nebo se lze dostat i do nějaké jiné “fyzické” reality. Občas mám sny úplně kopírující fyzickou realitu se vším všudy, včetně věcí co ve snu údajně nelze. Jednou (ale stalo se mi to i víckrát), když jsem ve snu věděl, že jsem jen ve snu a zároveň jsem měl ale i úplný přehled o naší realitě (občas sice taky vím, že to je sen, ale kam “patřím” v ten moment nevím), tak jsem v tom snu byl něco jak v americké škole a věděl jsem(už se mi to tak párkrat stalo), že pokud se budu chovat “divně” tak mě to odtud “vykopne”, tak jsem se nenápadně ptal jak se jmenuje planeta na které žijeme. Dostalo se mi odpovědi úplně odlišné od Země.

Ileen
Ileen
Odpověď na  peace
14.10.2020 14:43

Peace, existují paralelní životy. Někdo žije dva zároveň, někdo tři…

dana
dana
Odpověď na  peace
14.10.2020 19:03

tak to jsi byl v paralelní realitě… ve snu je možné vše…

https://www.youtube.com/watch?v=1DXhCipoVRg

peace
peace
14.10.2020 12:33

Jakožto vystudovaný elektrotechnik (ano i když mám VŠ tak si myslím že jsem měl štěstí na školu a nebo tak silný charakter, že jsem “bdělý”) se znalostí programování mě také připadá, že tento svět je naprogramovaný a stejně tak jak podobně vypadá atom a jakákoliv sluneční soustava, tak věřím, že programování aplikací je hodně podobné programování naši reality. Myslím, že programovací jazyk našeho světa je hodně blízký matematice, ale v ní chybí to podstatné abychom i my mohli programovat.
Jinak jednou za čas se na několik málo vteřin dostanu do stavu kdy vím, že to je celé tady jenom taková hra a spadnou ze mě veškeré starosti. Samozřejmě, že “vím” že to je hra i jindy, ale to není ten prožitek, nevím jestli chápete jak to myslím.

eli
eli
Odpověď na  peace
14.10.2020 13:32

chápu naprosto, souhlasím….., je to hra, cokoliv si na to napasuješ, sedí…..jen to uvědomění tohoto je mazec….., mi to došlo asi před dvaceti lety a čím dál více se potvrzuje, že je to hra…..vývojový diagram, důležité jsou uzly ANO/NE, dle toho se mění směr postupu
občas přijde “nápověda publika” (zvenčí – jako pomoc)
variant je vždy mnoho…..ale toto je už finále hry….a dobře to dopadne
jen ještě nyní, jak už psal tomáš mnohokrát se vše bude hrotit a zrychlovat, až to řachne
a ještě dodám – myslím si, že největší šok pro lidstvo bude právě zjištění, že vše je počítačová hra

er
er
Odpověď na  eli
14.10.2020 17:14

Přemýšlím nad pověstným “Svatým grálem”, název bude určitě pocházet ze staroslovanského jazyka. Takže by se z toho dalo odvodit, že to, co máme najít je to, že “Svět hrál”. Dává to někomu smysl?

eliza
eliza
Odpověď na  er
14.10.2020 20:28

pre er

ak máte záujem dozvedieť s viac: https://www.cesta-gralu.cz/

Max
Max
Odpověď na  peace
14.10.2020 15:49

Ak by bol tento “náš” vesmír naprogramovaná realita a teda by sa dalo hovoriť o matrixe, tak sa nikdy nedozvieme kto ju ovláda a čo je za ním a nevedia to ani tí z tej 12-tej úrovne. Vysvetlenie podal názorne Nassim Harramein v jeho úžasnej prednáške z roku 2010.

eli
eli
Odpověď na  Max
14.10.2020 20:20

jeho přednáška je úžasná, jestli myslíš tu osmihodinovou z Knihovny. Hned po jejím shlédnutí jsem si opravila tělo, hrozil mi invalidní vozík.
(upravila jsem si program)

peace
peace
Odpověď na  eli
16.10.2020 14:10

A jak jste si opravila tělo?

Quatro
Quatro
Odpověď na  peace
14.10.2020 16:23

Hra ve které jde o Duši, tak pozor na podceňování vlastního přístupu k ní.