Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • JAG zatkl Ellen DeGeneres a “její” manželku Portiu de Rosi
    JAG zatkl Ellen DeGeneres a “její” manželku Portiu de Rosi

    JAG zatkl Ellen DeGeneres a “její” manželku Portiu de Rosi

  • Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné
    Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné

    Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné

  • Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku
    Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku

    Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku

  • Začíná globální odpočítávání EBS
    Začíná globální odpočítávání EBS

    Začíná globální odpočítávání EBS

Související zprávy

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

  • Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI
    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

  • Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí
    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

Marného okénko 19.05.2Q2Q. Ještě jsem v zahraničí, proto jenom krátce

AKTUALIZACE 21:54

…..nepočítal jsem s déle trvající cestou a setrváním v Německu o dva dny déle, a proto jenom krátké, ale výstižné okénko….

00:05

Milí čtenáři tadesca, zdržel jsem se o něco déle v Německu, než jsem měl naplánováno a problém je ten, že nemám sebou svůj počítač. Nevzal jsem si ho, protože jsem věděl, že na něho nebudu mít čas. Proto jsem zde z jiného počítače jen krátce. Zpět budu ve středu a budu opět datovat o situaci, která se ve světě udála.

 

[wp_ad_camp_2]

 

1) Německo – Nizozemí

Podle zpráv, které mně byly zde v Německu od určitého člověka sděleny, bylo zachráněno z podzemních tunelů několik tisíc dětí v Den Haagu a také z některých tunelů a laboratoří v Německu. Nacházely se mezi němi i hybridní bytosti z pokusných laboratoří, něco jako skřeti a jiné. Pravděpodobně nyní začne na místech, odkud je odvezli další demolice podzemí. Prosím, sledujte mapu zemětřesení. Nizozemí a Německo.

2) Roušky a zdraví

Hovořil jsem zde s jednou paní, která má manžela lékaře. Její manžel také nevěří vůbec na blamáže okolo nesmyslného Coronaviru, ale to bylo nepodstatné. Daleko závažnější bylo sdělení od jejího manžela ohledně toho, co se v současné době odehrává. O tom, že nemocnice jsou prázdné, nemá cenu ani hovořit, ale sdělení, že poslední teplé dny začínají sanitky do nemocnic dovážet hlavně lidi vyššího věku, kteři v horkých dnech či teplejších dnech dýchají horký vzduch zpětně i s CO2. Dostávají hlavně mozkové mrtvice a také infarkty. Tak obrovský nárust zmíněného onemocnění na příjmu v nemocnici prý ještě nikdy nezaznamenali. Když jsem otevřel dnes svůj soukromý mejlík, podobná zpráva tam byla od jedné známé z Prahy, která potvrdila to stejné s tím, že lékaři ani záchranáři o tom nesmějí datovat lidi…..

Proto to děláme zde na tadescu. Prosím zvažte jestli musíte někam odejít. Když ano, rozhodně dýchejte nosem a to bez roušky. Horký vzduch je řídší a je tam daleko méně molekul kyslíku naž ve studeném. K tomu ještě vydýchané zplodiny a výsledek je popsaný výše. Chraňte své zdraví a nedávejte si roušku přes nos, mějte ji jenom přes ústa abyste se neudusili, je to naprosto nezodpovědný zločin české vlády na všech lidech, kterým tímto způsobem poškodí. Vláda snad ani nezná fyziku, proudění vzduchu  a neví jaké nesmysly v podstatě nařizuje. To je skutečně na trestní oznámení na osoby, které vše nařizují bez jakýchkoliv vědomostí. Jednejte zodpovědně vůči svému zdraví….

 

[wp_ad_camp_2]

 

Lidé, kteří v minulosti měli mozkovou příhodu či infarkt, by vůbec neměli roušky nosit. To stejné platí o astmaticích. Dbejte na své zdraví a poslouchejte signály těla…..

3) Itálie

Setkal jsem se pod Mnichovem se známým diplomatem z Říma. Ve zkratce mě datoval o některých záležitostech, které se lidé z novin v Itálii nedozví. Sdělil mně, že rodičky, které už tři měsíce nejdou do nemocnice, musely odrodit doma, protože měly strach jít z důvodu koronaviru do nemocnice. Porodily doma ve vaně a bez problému. Je neuvěřitelné, že nebylo údajně nahlášeno ani jedno úmrtí novorozence. Copak se asi stalo????? A potom, že porody doma jsou nebezpečné. Úsměvné. Rodičky si vše nastudovaly na internetu.

Pravděpodobně je Vám jasné, co se také nesmyslnou Corona krizí, která v podstatě neexistuje, dostalo na povrch hladiny. I zde dělají na matky podvody a násilí, že musí rodit v nemocnici. MUDrové by jinak přišli o prachy…..

Rovněž tak mi stačil sdělit mnoho zpráv, ale ne všechny se dají publikovat. Hlavně o Vatikánu, vládě a podvodech, ze kterých se v brzké budoucnosti budou politici muset před vojenským tribunálem zodpovídat. Mohu sdělit, že v nejbližších dnes se očekává velký obrat. Necháme se překvapit…..

 

[wp_ad_camp_2]

 

4) Chorvatsko

Máme zprávu o zapnutí 5G systému v Kroatien. Po zapnutí padali mrtví ptáci k zemi. Asi výkony vysílačů byli příliš silně nastaveny. A co bude s lidmi????? Co bude dál????

5) Než se zítra vrátím, pár důležitých zpráv pro čtenáře tadesca

Dle Prezidenta Trumpa způsobil zločinec OBAMA 134 válek, vedl také stínové války a díky němu každých 12 minut vybuchla jedna bomba.

Nevím, jestli za tímto účelem, ale dnes podepsal Trump důležitý příkaz, který má následující vzkaz. Trump přikázal Guantanamu (GITMO), že bude přijímat vysoké “osobnosti” – rozumějte zvířata z politiky.

Bylo by také dobré, kdyby lidstvo konečně pochopilo, že demokracie je od DÉMONŮ. Stejně jako slova ÁMEN, AMON, MAMON.

[wp_ad_camp_2]

 

A nyní něco z České republiky

Dostala se ke mně zpráva, že dnes po půlnoci překročila česko-bavorské hranice vojenská policie SHAEF a zatkla v česku několik osob. Nevíme přesně o koho se jedná. Jestli někdo něco v Česku pozoroval (jih Čech) prosím napište. Mělo to být zhruba 10 až 15 km od bavorské hranice. Že by si někoho vyzvedli na žádost z východu?????

Lidé (úředníci) zapomínají, že dnes všichni jednají sami za sebe a nemají za sebou žádnou státní oporu. Jsou naprosto zodpovědni za veškeré své činy.

Viz např. Motu Proprio ze dne 11.07.2013, který jasně stanovuje, že od 1.9.2013 jsou všechny osoby jednající jménem státu / republiky zcela osobně odpovědné za svoji činnost, včetně povinnosti uhradit škody, které vzniknou při výkonu jejich funkce. Na základě znění tohoto listu byla zrušena veškerá jejich imunita. Toto se vztahuje mimo jiné i na soudce všech soudů.

No tak alespoň pár řádků, a zítra toho odpoledne sepíši více. Hned jak přijedu domů…..

 

tm komentuje

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
305 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Markéta
Markéta
19.5.2020 11:41

Skenování v okolí Brna:
https://ctrlv.cz/07mI

Tento let je z Moravského Krasu (jeskyně):
https://ctrlv.cz/uxVp

A tento krouží kolem Brna (možná nemůže jen na přistání, ale je to Bombardier Global Express)
https://ctrlv.cz/hymK

eli
eli
19.5.2020 10:30

trochu skenování….jedno je právě nad námi
Hradec
https://ctrlv.cz/bIOx
severozápadní Čechy
https://ctrlv.cz/PFSg
Frýdek-Místek
https://ctrlv.cz/kAV3
copak kreslí na SK?
https://ctrlv.cz/dn51
podivná trasa dopravního Airbusu
https://ctrlv.cz/d69j

Jiri
Jiri
Odpověď na  eli
19.5.2020 11:29

Právě teď na jižní moravě https://www.flightradar24.com/SPFTD/248673dd

Jiri
Jiri
Odpověď na  eli
19.5.2020 11:50
martina
martina
Odpověď na  Jiri
19.5.2020 16:28

Na Mostecku bylo před pár hodinami zemětřesení v hloubce 2 km.
http://macek.ig.cas.cz:8000/index

Jiri
Jiri
Odpověď na  eli
19.5.2020 11:50

Uherské Hradiště: https://ctrlv.cz/KGTz

eli
eli
Odpověď na  eli
19.5.2020 11:51

aktuálně CZ
https://ctrlv.cz/JnDS

Anna
Anna
Odpověď na  eli
19.5.2020 14:45

U Saarbruckenu a Hamburku kanadské stíhačky Skyhawk

Jana
Jana
19.5.2020 10:12

Zemřel mladý hollywoodský herec:

https://www.extra.cz/zemrel-gregory-tyree-boyce-herci-ze-stmivani-bylo-pouhych-30-let

Tak určitě mohl vypovídat jako svědek např…

Jura
Jura
19.5.2020 10:08

Zdravím,
ad1: ambrosia = adrenochrom ?

valsodar
valsodar
Odpověď na  Jura
19.5.2020 11:20

Ambrozia je Argentum astrum známy ako DMT- Dimetyltryptamín!

izairi
izairi
Odpověď na  Jura
19.5.2020 12:02

Ambrosia,pokrm bohů je včelí chléb. Včely ho vyrábí asi ze 70%pylu a svých slin,a z asi 25%medu nebo nektaru.Pyl pevně zabalí do buněk,přidají další věci,zavíčkují voskem a nechají několik týdnů kvasit.Včelí chléb je nejdokonalejší superpotravina na světě a jo má takové (ale asi ještě lepší)vlastnosti jako adrch,jenže se při jeho získávání nikdo nemučí a nevraždí. Takže myslím,že těm zvráceným satanisticko-pedofilním zrůdám jde hlavně o to mučení,ve kterém se vyžívají,protože jinak by mohli užívat včelí chléb,který je podle všeho naprosto dokonalý.

kika
kika
Odpověď na  Jura
19.5.2020 14:58

Okrem iného je Ambrosia názov spoločnosti , ktorá predáva krvné transfúzie. 1 liter krvi z ´´mladistvých darcov´´ do 25 rokov stojí 8.000 dolárov. Preto tá súvislosť s adreno. Propagujú to ako zázračný antiaging.

Jura
Jura
Odpověď na  kika
19.5.2020 20:40

Zdravím,
děkuji, je to něco co mi v poslední době vrtá hlavou a zajímali mě názory ostatních. Měl jsem ale na mysli ambrosii z mytologického hlediska např.:
https://www.greekmythology.com/Myths/Elements/Ambrosia/ambrosia.html
Je to něco co bylo určeno výhradně bohům a pokud se k tomu dostal smrtelník, přišel trest pokud ten někdo nebyl vyjímka. Vypadá to jako hodně dobře střežené tajemství.
kika: taky jsem o tom slyšel, ale v době kdy mě to nezajímalo, takže jsem se o názvu firmy dověděl až od Vás. Výběr názvu firmy je zajímavý.

Maroš
Maroš
Odpověď na  kika
19.5.2020 21:22

AMBROZIA – SLOVENSKÝ APERITÍV VYROBENÝ Z MEDU
https://www.youtube.com/watch?v=Q16Y_gjP_ik
https://www.ambrozia.com/

renata369
renata369
19.5.2020 10:05

Pan Marny ako chlap mozno neviete, ze vacsina zien pri porode potrebuje narezat, inak ich pri porode rozthne a je to ovela komplikovanjesie pri siti a hojeni rany, preto ja by som nikdy porod doma neriskovala, navyse ked neprebieha “hladko” a zena neporodi vcas, ide tam casto o sekundy a sama si zena nevie pomoct /tlacenie sestier na brucho, ak sa dieta zasekne a rodicka nevladze urychlene cisarsky, inak sa dieta moze pridusit a ak prezije, mozog uz moze byt poskodeny/…

Jasno
Jasno
Odpověď na  renata369
19.5.2020 11:21

Pre Renata369: keby sa dalo na intuiciu zien,zvladli by to doma,nevravim,ze nemoze prist ku komplikaciam,ale porod v nemocnici vobec nie je pre zenu a pre dietatko napomocny,pretoze sa popiera gravitacna poloha,porodne cesty namiesto toho,aby sli dolu,sa prave nadvihnu a dietatko ma pracu naviac…k natrhnutiu,ano,niektore deticky maju vacsiu hlavicku,ale prirodzenejsie je natrhnutie ako nastrihnutie,hojenie je o tom,ze nastrih je nieco nie telu vlastne a tak sa to sitim nasilne zase zosije a tak vznika jaziev viac a aj castejsie bolia…osobna skusenost po dvoch porodoch a keby mam rodit tretie,do tejto doby dobre,ze neprislo,tak rodim doma,naozaj…nedala by som si od seba ani starsie deticky a ta psychika v domacom prostredi je k nezaplateniu…len to chce vedomie zeny,aby bola otvorena,pripravena…je to ako nieco toto tu,mat otvorene oci

Erika
Erika
Odpověď na  Jasno
19.5.2020 16:21

Jasno, nebyť lekárskej pomoci, nebola by som babka.. Teraz som dvojnásobná.. Prvý vnuk sa narodil kliestovym pôrodom, (tam si myslím úradovala psychyka, po predošlom potrate) a druhy vnuk po bezproblémovo tehotenstve by sa nenarodil živý koli pupocnej šnúre ktorú mal omotanu okolo krku a ramená.. Cisársky stihli na poslednú chvíľu..možno by stačilo upraviť podmienky v nemocniciach tak, aby mali mamičky možnosť vybrať si spôsob akým chcú svoje babo porodiť.. Myslím, že veda by mala slúžiť ľuďom a nie naopak..

Psavlina
Psavlina
Odpověď na  renata369
19.5.2020 11:43

když rodička před porodem trénuje a poctivě se připravuje, eliminuje porodní problémy, které zde, renato 369, uvádíte. Zkuste použít například aniball.
Obecně se domnívám, že k udržení zdraví doktory nepotřebujeme, pokud si převezmeme odpovědnost za svoje zdraví. A nejen za zdraví, ale za svůj život obecně.

Liběna
Liběna
Odpověď na  renata369
19.5.2020 11:51

pani renata369 z 90 procent s Vami tedy nesouhlasim. %dj ds. spéí=

Aja
Aja
Odpověď na  renata369
19.5.2020 12:00

S tím nástřihem naprosto nesouhlasím!! Roztrhaná jsem byla i tak, četla jsem nějakou studii, že to není pro ženu dobré…..nehledě na to katastrofální zašití a následné problémy s hemeroidama do smrti. Já naštěstí ne, ale moje kámošky ty si zažily. A porod v leže na zádech, taky špatné….pro dítě i rodičku. A jinak, ve špitále žádná jistota není, personál hrozný. Vím o případech velmi blízkých přátel, že tak odflákli porod, že rodička málem umřela. To aby se člověk bál, jestli se ve zdraví vrátí i s mimčem domů. Já osobně bych se porodu doma nebála.

renata369
renata369
Odpověď na  Aja
19.5.2020 16:50

ja som zazila tazky porod, velmi komlikovany priebeh od zaciatku, hovorte si co chcete, ale nebyt v nemocnici, s malou neprezijeme.
Kazdy ma svoju skusenost…

martina
martina
Odpověď na  renata369
19.5.2020 18:26

renato – s respektem k vašemu porodnímu příběhu vás prosím o respekt k jiným příběhům 🙂 To, že já jsem si v mládí zlomila nohu přece ještě neznamená, že vy si ji musíte zlomit také. Totéž s porody – každá to máme jiné. To, že vy jste zažila těžký porod neznamená, že ho bude mít těžký i jiná žena. Přemýšlím…možná kdybyste rodila před pár týdny v Itálii, možná byste do nemocnice šla rodit i s rizikem nákazy (nebo “nákazy”). Ale možná byste i vy hledala jinou cestu, protože by vás vidina koronaporodu neoslovila.
Na FB jsem několik let členem skupinky “porod v domácím prostředí”. Je pro mě nádherné a hojivé číst příběhy žen, které se rozhodly věřit si. Vůbec jich není málo, nejsou to osamělé “výkřiky do tmy”. Není v mých silách předat všechny souvislosti přirozeného porodu a ani to není mým záměrem – prosím jen o respekt k příběhům žen, které to mají jiné, než vy. A věřím, že se od Tomáše dočkáme ohledně Itálie i čísel.

renata369
renata369
Odpověď na  renata369
19.5.2020 22:26

Martina ja nikde nepisem, ze nerespektujem zeny, co chcu rodit doma, nepotrebuju zosivat po porode, ani ich zato neodsudzujem, ja by som nato odvahu nemala a to som velky zastanca alternativnej mediciny, odporca liekov, ale zato uplne neodsudzujem biele plaste, tak ma nemusite prosit o respekt..

Flaja
Flaja
Odpověď na  Aja
19.5.2020 17:32

Rodila jsem v roce 1979. Nikdo nás na nic nepřipravoval. Syna obtočila pupeční šňůra a začal se dusit. Porodník ho ale bleskově vytáhl kleštěmi. Nevím, jak by to probíhalo doma. Dá se něco podobného v domácích podmínkách?

martina
martina
Odpověď na  Flaja
19.5.2020 18:35

Flajo, zkusím to přirovnat k něčemu jinému. Když chce člověk být vegetariánem, nestačí jenom vynechat maso a jíst samotný knedlík s omáčkou. Taková forma vegetariánství by mu moc neprospěla. Musí se naučit jíst jinak, přemýšlet o skladbě svého jídla, starat se o sebe. S přirozeným porodem je to podle mě něco podobného – nestačí jenom “vynechat doktora a kleště”. To pak máte pravdu – to si žena moc nepomůže.
Kdyby vás to téma zajímalo, hodně doporučuji knihy M. Odenta.

slnecnica3
slnecnica3
Odpověď na  renata369
19.5.2020 12:04

Mne pripada ako pismeno Q ten pokus na SK. Lietadlom je to umenie zvladnut, ale hned ako som to zbadala, bolo to jasne Q, aspon pre mna.

ivana
ivana
Odpověď na  renata369
19.5.2020 12:05

Hodně strašíte, ale každý má právo na svůj názor. Dnešní porody v nemocnici jsou uspěchané, vyvolávané, neustálé sledování různými přístroji. Nedají té rodičce klid a čas, aby mohlo všechno probíhat v souladu s jejími potřebami a potřebami dítěte. Nechápu, jak jsme mohly rodit bez takové lékařské péče. Ale jak říkám máte jiný názor. Jenom by měli nechat ty ženy vybrat, jak chtějí rodit.

Anan
Anan
Odpověď na  renata369
19.5.2020 12:36

renata369 jak je potom možné, že to ženy dokázaly? Tvůj komentář je zavádějící.

X
X
Odpověď na  renata369
19.5.2020 12:41

Natrzena hráz pri porodu není komplikovanější na šití a hojení než hráz nastřižena. Setkala jsem se několikrát s názorem, že natrzena hrát se hojí přirozeně lépe než nastrizena.

terka
terka
Odpověď na  renata369
19.5.2020 13:21

Ty problémy co popisujete jsou často následkem lékařských zásahů do průběhu porodu a následně se je lékaři snaží zachránit zákroky a léky. Píšu hodně stručně. Toto je velmi ožehavé téma. Možná by stálo za to se zajímat i o informace od uvědomělých porodních asistentek nebo doporučuji literaturu Dr. Odenta.
Díky domácím porodům jsme my tady všichni. Moji rodiče se narodili doma.

aniz
aniz
Odpověď na  renata369
19.5.2020 13:23

odpoved na systemove mysleni

kdyz zena vedome pocne a vedome se na porod pripravuje a neprenasi svou odpovednost za narozeni jejiho vlastniho ditete na system tak se porodni cesty uvolni samy ale protoze nam system rika ,ze to samy nezvladneme a mohly by jsme sve dite a samy sebe timto prirozenym aktem poskodit tak mame strach rodit doma, jsme na zacatku veku kdy i toto paradigma bude prekroceno
a no to se tesim bohuzel ne kazdy je to schopen prijmout

lea.b
lea.b
Odpověď na  aniz
19.5.2020 19:16

Aniz…. vidím to hodně podobně. Jsem certifikovaná dula a musim konstatovat, že porod je az to skoro poslední, co je treba vnímat. Ano, mohou nastat různé komplikace, a proto je třeba s kazdou ženou pracovat individuálně a s láskou, ale aby se všem ženám dělali “preventivně ” různé zákroky, z nichž některé jsou i zakázané, to povazuji za zrůdnost.
Žena má 9 měsíců, aby se na porod postupně připravila, aby se nacitila na děťátko, na jeho duši, aby s ním komunikovala. S dítětem i se svym tělem. Když je zena v těhotenství vědomá, přirozeně porodí jako za odměnu. A stejně jako žena na roli matky, měl by se i muž připravit na roli otce, zajímat se o dítě jiz v době, kdy je v břiše… a může potom pomoci i u porodu, na jeho rozhodnutí atd…. Je to obsáhlé téma.
System nám to vzal…. antikoncepcí a vubec celým životem v tomhle otrockém matrixu.
Štěstí je, že skončil!
Ještě nás čeká hodně práce na nás samých, ale to rozhodně zvládneme.
Lepší dny nám všem… s láskou.

Mirusa
Mirusa
Odpověď na  renata369
19.5.2020 14:00

Odpovedám ako lekárka a žena. Myslím,že príroda je múdrejšia ako akýkoľvek lekár. Ženy zabudli na svoje inštinkty, zabudli počúvať signály tela a bezmocné a nevediace čakajú na verdikt,, všemocných ” lekárov. A úplne sa im odovzdajú. Ja som vďačná za každého pýtavého pacienta, ktorý občas pochybuje.

Pee
Pee
Odpověď na  renata369
19.5.2020 14:10

Tak s nastrihom je to ibak ako píšete. Rana po násrrihu sa hoji horsie a dlhšie ako pri prirodzenom roztrhnutí. Ďalej, dovody prečo sa ženy trhajú je práve to tlačenie na brucho a spôsoby akým sa pôrod v nemocnicach urýchľuje. Podanim oxitocinu, nasilnym otvorenim porodnych ciest, vyvolavačkami. Podorom, keď je zena na chrbte a podobne…

Eir
Eir
Odpověď na  renata369
19.5.2020 14:17

renata369
pokračování…
A stejně tak tzv. Kristellerova exprese (naléhání na břicho a tlak k vypuzení dítěte) je škodlivá, a to jak pro matku, protože může dojít k poranění dělohy, tak i pro plod, pro který to znamená nečekanou přímou agresi, je traumatizováno a navíc, překotným odchodem z matky opět dochází k  rozsáhlejšímu poranění porodních cest
Čím větší tlak (syntetický oxytocin, požití síly) na vypuzení miminka z těla matky, tím dramatičtější následky.
Ale je naprosto v pořádku, pokud to tak vnímáte sama pro sebe.
Debata je asi spíše o tom, mít možnost volby. Dnes je tomu spíše bráněno. Podobně i s očkováním – mít možnost volby a nebýt nucen silou či represí…

j.j.
j.j.
Odpověď na  Eir
19.5.2020 20:05

Nejen naléhání na břicho a tlak k vypuzení dítěte může být problematický i ultrazvukové vyšetření není pro dítě bezpečné
https://jemnezrozeni.cz/2017/09/22/ultrazvuk-duvod-k-znepokojeni/

octomaník
octomaník
Odpověď na  renata369
19.5.2020 15:37

renata369: *tlacenie sestier na brucho* – výsledkem je masivní krvácení do mozku….

renata369
renata369
Odpověď na  octomaník
19.5.2020 22:40

Octomanik, akosi to ty len predstavujes? Hlava je predsa uz dole v porodnych cestach, takmer vonku 😀 sestry pomahaju posuvat zene smerom od prs dole, netlacia na mimco, robia to z dovodu, ze mimco sa moze zakliesnit rucickou, pripadne rodicka nevladze a pod. Niekedy sa pouzivaju klieste a zvon, kedze moze ist aj o sekundy a mimco nemoze zostat dlho v porodnych cestach, lebo nedostatok kyslika mu sposobi poruchy na mozgu, pripadne sa udusi , casto aj pupocnou snurou ktora sa moze namotat okolo krku. Ale isto ti to tu este mnohi odbornici dovysvetluju. Kazdopadne percentualne mame ovela nizsiu umrtnost zien a deti pri porodoch ako pred 200 rokmi, pravda, ze zeny mavali kedysi vela deti.

octomaník
octomaník
Odpověď na  renata369
20.5.2020 04:16

renata369: představuju si to jednoduše – dítě se v porodních cestách zasekne a sestra sedne rodičce na břicho…….ono se stává, že dítě nemá hlavičku takmer vonku,m ale zcela uvnitř a zasekne se……

Dušan
Dušan
Odpověď na  renata369
19.5.2020 16:32

Americká spoločnosť pre gynekológiu a pôrodníctvo (ACOG) a britský Národný inštitút pre zdravie a starostlivosť o zdravie (NICE) sú dnes proti rutinnému používaniu nástrihu. Pokyny NICE týkajúce sa pôrodnej starostlivosti odporúčajú, že by sa k nástrihu malo pristupovať iba v prípade „medicínskeho dôvodu“, napríklad ak je dieťa v tiesni.

Miera používania nástrihu sa v rôznych krajinách veľmi líši. V roku 2010 to bolo v Anglicku približne asi v 19 % vaginálnych pôrodov. Vo Francúzsku a Nemecku to bolo 27 – 28 %, v Španielsku 43 % a v Portugalsku 73 %, vo Švédsku a Dánsku iba 5 až 7 %. Približne v rovnakom čase bola miera nástrihov v USA 14 %, ale toto percento postupne klesá. Neexistuje zhoda v tom, aká je primeraná miera.

„Existujú prípady, v ktorých je nástrih naďalej prospešný, ale keď tehotenstvo a pôrod postupujú normálne, nič nenasvedčuje tomu, že by bol potrebný,“ hovorí Dana Gossett, pôrodníčka a profesorka na kalifornskej univerzite v San Franciscu. “Počet vykonaných nástrihov sa za posledné tri desaťročia znížil, pretože lekári si uvedomujú ich potenciálnu škodlivosť a vieme, že by sme nemali robiť rutinné zásahy, pokiaľ na to neexistuje jasná indikácia.”
celý článok tu : https://zenskekruhy.sk/kto-rozhoduje-ked-rodite/

Jana
Jana
Odpověď na  renata369
19.5.2020 18:13

Já rodila doma s porodní asistentku, vše jsem mela nastudovane a byl to jeden z nejkrásnějších zážitků, naprosto bez komplikací, na rozdíl od prvního porodu v porodnici, kde doktorovi končila směna a nutil mě už konečně porodit, ačkoliv jsme já ani dítě nebyli připraveni. Za mě jsou porody v bezpečném prostředí (pro mě porodnice po zkušenostech není bezpečná, doktoři vás naprosto ruší a odpojují od vnímání vlastního těla, což je při porodu zásadní a jediné potřeba…) Jedna ze zásadních věcí, co bych přála každé ženě prožít…

Olča
Olča
19.5.2020 09:45

2) Pokračovanie

https://www.watergate.tv/nein-trump-plant-keine-zwangsimpfungen/

Je možné, že Trump bude mať očkovanie, ktoré je absolútne bezpečné a ktoré pomáha ľuďom namiesto toho, aby ich poškodzovalo. V posledných desaťročiach sa do očkovania dostáva stále viac látok, ktoré viedli k veľkým škodám na zdraví. Nová vakcína s nanočasticovými RNA, ktorú plánuje Bill Gates, tiež podporuje zdravie. Naopak, je dokonca nebezpečnejšia ako bežné vakcíny, pretože nie sú to oslabené vírusy, ktoré sú injektované, ale skôr RNA, to znamená genetický materiál – v spojení s nanokovovými časticami. Účinky takéhoto očkovania zatiaľ nie je možné predvídať, nehovoriac o tom, čo sa deje v ľudskom tele, keď je osoba, ktorá čerpá plné kovové nanočastice, vystavená žiareniu 5G.

Trumpove akcie sú formované „Amerikou ako prvou“. Tj. Trump chce priviesť späť všetky tie odvetvia, ktoré sa presťahovali do zahraničia, najmä do Číny, pod Obamom, Clintonom a Bushom. To isté platí aj pre výrobcov vakcín. Prostredníctvom vojenského dohľadu by spoločnosť Trump mohla chcieť zabezpečiť, aby boli očkovania zdraviu prospešné a nepoškodzujúce, ako tomu bolo doposiaľ, a aby sa skutočne podali bezpečné a zdraviu očkovacie látky a injekcie, ktoré nie sú zdraviu škodlivé.

Anan
Anan
Odpověď na  Olča
19.5.2020 12:33

Olča nepředbíhej nebo umiš hrát šachy jako Trump?

Olča
Olča
Odpověď na  Anan
19.5.2020 21:12

Milá Anan

Predbiehanie čoho? Je to Trumpovo vyjadrenie, dala som to sem, pretože ľudia sa boja, že budú vakcíny povinné, to myslím, že vieš, či nie? Aj v Amerike sú proti povinnej vakcinácii. Myslím, že po prečítaní sa mnohí ľudia prestanú báť, pretože DS, MSM… ide o to, aby sme sa báli a tomu treba urobiť koniec, treba informovať. Myslím, že som sa rozhodla správne.

chip
chip
Odpověď na  Olča
19.5.2020 14:10

Tie kovové častice sú tam ako “elektronický očkovací preukaz” – ináč povedané zavedenie neodstrániteľného čipu do tela. Sú určitým sposobom naprogramované a dajú sa aj prečítať a prípadne preprogramovať. Ale to je na veľmi dlhý príspevok presahujúci možnosti tejto diskusie.

veronika
veronika
Odpověď na  chip
20.5.2020 23:10

Toto bylo i v Atlantidě, tím věděli přesně, kdo jak myslí , protože myšlení je vibrace, kterou lze převést skrze matiku na barevný kód.. a tím je možný člověka označit, povýšit , či eliminovat…chtějí si opět zahrát na Atlantidu… Už oznámili, že se jídlo bude zdražovat furt, že lidé mají přehodnotit priority…

Olča
Olča
19.5.2020 09:43

2) Prikladám link, aj preklad priatelia:

https://www.watergate.tv/nein-trump-plant-keine-zwangsimpfungen/

Nie, Trump neplánuje žiadne očkovanie!
Už niekoľko dní sa šíria zvesti v bežných i sociálnych médiách, že prezident Trump plánuje celoštátne povinné očkovanie, ktoré chce vynútiť pomocou armády. Toto je podvod. Aj keď je pravda, že Trump na tlačovej konferencii uviedol, že USA skúmajú vakcínu proti koronavírusu a čo najskôr ju sprístupnia. Donald Trump však uviedol, že „ktokoľvek môže byť očkovaný dobrovoľne, ak chce – ale nie každý chce byť očkovaný,“ uviedol prezident. Z toho je zrejmé, že Trump stále nechce zaviesť nútené očkovanie.
Trump už zrušil povinné očkovanie v Spojených štátoch v roku 2018, pretože poškodenie v dôsledku očkovania tiež zasiahlo niekoho z jeho rodiny. Trump tiež nariadil vyšetrovanie na testovanie bezpečnosti očkovania, pretože v USA došlo k príliš veľkému počtu prípadov očkovania. Pred Trumpovým predsedníctvom neexistovala agentúra, ktorá by legálne preskúmala bezpečnosť očkovania skôr, ako sa dostanú na trh. Trump to zastavil v roku 2018, všetky očkovania sa teraz musia podrobiť bezpečnostnej kontrole skôr, ako sa dostanú na trh.

marca
marca
Odpověď na  Olča
19.5.2020 11:21

Milá Olčo děkuji za info. 🙂
Mám takový pocit, že MSM už neví z které do které, tak zneužívají už i toho, že lákají podvody probouzející se lid? Ahjo.

Jinak opět skenování nejen v čr. Poprad – nějaká symbolika?

https://ctrlv.cz/QuWi

Lidičky dávejme na sebe pozor.

pruusa
pruusa
Odpověď na  marca
19.5.2020 14:53

to kolečko som zbadal aj ja, ale viac ma zaujal tento čo si obkrúžil celé SK

https://ctrlv.cz/LBsR

Jasno
Jasno
Odpověď na  pruusa
19.5.2020 19:02

Dnes aj Q nad Sk

Olča
Olča
Odpověď na  pruusa
19.5.2020 21:29

marca, pruusa, eli

diky za krásne skeny. To Slovensko je veľmi zaujímavé.
A ako pozerám, ešte aj teraz večer o 21:30 hod. pracujú a stále ten východ, tam toho musí byť.

https://ctrlv.cz/nS0K

Věra 2.
Věra 2.
19.5.2020 09:35

Tak to už se budu těšit na dobré zprávy:-))Jen pořád myslím na ty dětičky.Kdo se o ně postará?Chudinky.-((Na novinkách píšou,že prezident Trump preventivně užívá Hydroxychlorochin.Já užívám něco lepšího.-))Léta se léčíme pomocí MMS.

Tehdy,když v médiích sdělovali,jak je to velice nebezpečné,tak jsem se o to začala zajímat.Vyšla i knížka od Jima humbla.Je to zázračný lék.Vyléčila jsem s ním i na smrt nemocnou kočičku a to 2 x.Pokud jsem to nabídla i sousedům,umíral jim kocourek,tak s tímto roztokem se do týdne vyléčil.Kočku udávám za příklad,protože kdyby to bylo toxické,kočka je na to velmi citlivá a nemohla by přežít.Léčíme se tím celá rodina i mí přátele.

.Je smutné,že farmaceutické firmy mají pré a tyto levné léky(opravdu léky)Je nezajímají,protože na nich nikdo nevydělá.Je neštěstí,že lidi slyší o nějaké bazénové dezinfekci a pijí ji,ve víře že se uzdraví.V tom je to nebezpečí.Kapka Chloritanu se musí aktivovat kapkou kyseliny citronové 50 % a tím se vytvoří Chlordioxid,který je naprosto netoxický a ten právě v organizmu léčí a detoxikuje.Pokud by to někoho zajímalo,tak veškeré informace najde na internetu zde:

https://www.mmskapky.cz/Co_je_MMS.html

Nikola
Nikola
Odpověď na  Věra 2.
19.5.2020 11:28

Dobrý den paní Věro, velmi Vás zdravím. Musím s Vámi souhlasit, MMS používáme i u nás. Jednu dobu jsem jej užívala vnitřně a poslední rok používáme zejména do koupelí. Dávám si 50 aktivovaných kapek zhruba 4x do týdne a cítím se báječně. Moje intuice mi taky naznačovala, že Jim Humble to s námi myslí dobře :-). Doposud se snad neobjevil ani jediný případ, kdy by někdo důsledkem užívání MMS zemřel. Věřím, že MSM by nás velmi rádi informovali, pokud by k tomu došlo :-D. Samozřejmě je zapotřebí dodržovat přesný protokol a instrukce (přečíst knihu Jima Humbla – MMS Průvodce návratu ke zdraví), tak se nikomu nemůže nic stát. Chloritan sodný a kyselinu chlorovodikovou nakupuji u czchem a velká spokojenost.

Dracon
Dracon
Odpověď na  Nikola
20.5.2020 19:06

MMS je zcela v pořádku stejně jako stříbro, germanium, peroxid a jiné účinné látky, kdo říká, že škodí ten lže!

PolarExplorer
PolarExplorer
Odpověď na  Věra 2.
19.5.2020 11:47

Dobrý deň.
Kde Vy kupujete overené kvapky MMS? Ďakujem.

Věra 2.
Věra 2.
Odpověď na  PolarExplorer
19.5.2020 21:12

Já kupuji Chloritan sodný zde
https://www.likochem.cz/chloritan-sodny-24-5-500-g/
Aktivuji kyselinou citronovou,vyrábím si ji tak,že dám 1 lžičku na 1 lžičku vody destilované.
Kapátkem dám 3 kapky a 3 kapky,zežloutne to a po cca 20 vteřinách zaliji vodou do 1/4 litráku.Takže to je hodně ředěné.Pokud někdo chudák slyší,že se někdo vyléčil dezinfekcí do bazénu,tak z toho musí být dezorientovaný,protože vypít neaktivovaný a neředěný Chloritan,tak to je průšvih.Když na mě leze viroza nebo chřipka,tak za den je moje dávka 3 X 3 kapky.Jak říká Nikolka,opravdu si předem vše pročíst a zjistit co a jak a dodržovat dávky.

Dracon
Dracon
Odpověď na  Věra 2.
19.5.2020 12:47

Nejlépe kyseliny chlorovodíkové 3-4%…

ivana
ivana
Odpověď na  Věra 2.
19.5.2020 13:09

nebo taky CDS2, je to hooodně podobné, ale příjemnější na užívání než MMS. Zkuste se podívat https://www.facebook.com/groups/www.uzivamecds.webnode.cz/

Mm
Mm
Odpověď na  Věra 2.
19.5.2020 15:47

Jé sem ráda že o mms píšete. Já mám vše připravené doma, ale pořád laboruji s množstvím kolik čeho s čím. Neporadite jak používáte? ☺️ Moc děkuji za případnou odpověď.

Michal
Michal
Odpověď na  Mm
19.5.2020 22:05

Jim V. Humble doporučuje začít při vnitřním užití s jednou kapkou chloritanu sodného aktivovanou jednou kapkou 50% kyseliny citrónové zředěno 2dcl vody. Postupně zvyšovat, aniž by to vyvolalo nevolnost nebo zvracení. Obvykle stačí 2-4 kapky na jednu dávku. Je mnohem účinnější užívat menší dávku každé dvě hodiny, než hůře snesitelnou velkou dávku jednou denně. Já používám 10+10 kapek do 2dcl vody na čištění zubů. Vše je popsáno v knížce MMS Zásady používání zázračného minerálního roztoku. Lze stáhnout i v pdf.

jafa
jafa
Odpověď na  Věra 2.
19.5.2020 16:29

Mám na sobě ověřené, že mms funguje i s kyselinou chlorovodíkovou a je to příjemnější.

Dracon
Dracon
Odpověď na  jafa
20.5.2020 19:09

Mnohem lépe funguje s HCl – 3-4%

Dracon
Dracon
Odpověď na  aysha
19.5.2020 12:48

Katasrofální infiltranti – to je to pravé neštěstí, ne učení Kristovo, učení čistých duší…

Leelu
Leelu
Odpověď na  aysha
19.5.2020 15:57

aysha ,
no ti zapredanci cirkvi su fakt bez svedomia,ale davam link na nieco o com som ani netusila

http://nadlani.org/ani-dan-z-kolonizacie-francuzsku-nestaci/#

to možu mat neviem kolko imigrantov z toho im to vyda

Martina
Martina
19.5.2020 08:50

2. Zijem v Taliansku v malej stratenej dedinke,vcera sme boli v meste v supermarkete a vzduch uplne nedychatelny,na odpadnutie mi bolo,hlava sa mi tocila a to iste moj syn. Aj ked sme si stiahli rusku tak sa nedalo dychat. Neviem ci su tam 5G anteny uz v prevadzke,kedze vcera bolo otvorenie dalsej fazy v it (obchody,kadernicky,atd.)ale to iste pisali baby zijuce v it z ciech a slovenska. Klimatizacia je v it zakazana v obchodoch,baroch,restauraciach,hoteloch-no vsade na verejnych miestach. Predavacka ma aj upozornila aby som si dala poriadne rusku a vzapeti sa stazovala svojej kolegyni,ze len dnes prisla do roboty po 2 tyzdnoch ale neda sa jej dychat cez tu rusku,ze ako bude robit sama nevie. A to vcera vobec nebolo teplo,neviem si to predstavit ked v lete bude 40 stupnov ako to ti ludia vydrzia.

Martin
Martin
Odpověď na  Martina
19.5.2020 10:50

Videli ste dnes logo na Google ?

Jarmila
Jarmila
Odpověď na  Martin
19.5.2020 12:34

Strašné :-0 , 99,9 procent lidí je slepých, nevidí . To je pravě problém . Je to hnus. Díky za upozornění. Oni si dávají veřejně vzkazy ! Musíme si více hlídat svoje děti ( ne jako na Ukrajině )

Gogo
Gogo
Odpověď na  Martin
19.5.2020 13:09

Ano aj ja som sa zamyslel nad symbolikou…

ludy
ludy
Odpověď na  Martin
19.5.2020 14:00

Viděla a jistě ne sama.
Sir Nicholas Winton by měl právě 111 let. Je to na jeho počest. V roce 1939 zachránil 669 dětí z okupovaného Československa.

kami
kami
Odpověď na  Martin
19.5.2020 14:23

Viděla jsem. Píšou, že zachránil 669 židovských dětí z Československa

Slunečnice
Slunečnice
Odpověď na  Martin
19.5.2020 17:43

Martin, postřeh, logo krásné👨‍👩‍👧

Mirek
Mirek
19.5.2020 08:45

https://special.novinky.cz/covid-19/

Zázrak jeden mrtvý ožil.

17.5.2020 298 mrtvých v ČR
18.5.2020 297 mrtvých v ČR

urvis
urvis
19.5.2020 08:32

OBAMAGATE

Generální prokurátor USA Barr:
„To, co se stalo prezidentovi při volbách v roce 2016, bylo odporné, byla to vážná nespravedlnost a v americké historii to bylo precedentní.“

“Donucovací a zpravodajský aparát této země se podílel na prosazování falešného a naprosto nepodloženého ruského tajného vyprávění proti prezidentovi”

https://twitter.com/TVNewsHQ/status/1262418512259186690

Že by pravda i v našich médiích? Mě stačí nadpis, nemám zaplacený premium přístup.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/donald-trump-russiagate-watergate-fbi.A200508_182614_zahranicni_nea

truthseeker
truthseeker
Odpověď na  aysha
19.5.2020 10:49

O Muskovi si poslední dobou nevím co myslet….na twitteru je jedna z jeho posledních zpráv “Take the red pill” (Vezměte)polkněte červenou pilulku) a komentoval mu na to pozitivně jestli se nepletu i Q….

Anmaran
Anmaran
Odpověď na  truthseeker
19.5.2020 12:08

“Take” neznamená “polkněte”. Dá se ale přeložit i jako “Vezměte (jim) tu červenou pilulku” – asi proto pozitivní koment i Q

Lenas
Lenas
Odpověď na  aysha
19.5.2020 16:43

Myslíte ze tyto MSM siri pravdu nejsou tyto tunely v mysli lidi jake by to bylo kdyby byly a nebo jen na papire?

pavel
pavel
19.5.2020 08:22

Proč je zakázané rodit doma ?
Pokusím se na položenou otázku odpověď.
Protože děti z porodnic slouží jako zboží .

Milan
Milan
Odpověď na  pavel
19.5.2020 12:32

Treba sa zamysliet, co dostane dieta ako prve po porode-ockovanie. Dalej “balicek zdarma” roznych farmafiriem. Dalej par tyzdnov po porode zeme volali poistovaci koli zivotnej poistke. Dalej odber pupocnikovej snury a placenty( bud si zamrazite, alebo predaju). Je to od A po Z business. Vacsina zien nemam mlieko, lebo diete jej odoberu po porode-dalsi business s umelym mliekom.

grimlenka
grimlenka
Odpověď na  Milan
19.5.2020 19:44

V Čr se hned po narození neočkuje,alespoň si nejsem vědoma..první dítko 2014,druhé ve 2019.Bonding 2h.ihned po narození.První porod katastrofa..po odtékání plodovky podání vyvolávačky,bolesti 4 h k nevydržení,měla jsem tam namistrovanýho primáře,který se ke mě i manželovi choval opravdu hnusně a ostatní dr.se na mě báli i usmát…jaká tam panovala atmosféra díky těm nervům z něj se mi zastavil porod a malá šla nakonec zvonem a nástřih až běda, kdybych byla tehdá zdatnější,tak podám žalobu.Druhé dítko ta samá porodka..duševní i fyz.příprava s aniballem,doma jsem si sama udělala klyzma..+ týden před termínem od fyzioterapeutky uvolnění kostrče…porod lahoda…šílené bolesti trvaly 30 minut a malá byla venku za1,5hodiny bez nástřihu…Ještě jsem dr.upozorňovala ať mi netahá za placentu,ale stejně po 10min.popotahovala a tak mi to tam urvala,že jsem pak musela na kyretáž.Přístup sester 50 na 50…masakr..naspala jsem tam za 4 dny dohromady as 8hodin…Jinak jsme dostaly jen vzorek Bepanthenu a letáky a koj.čaj…,spolubydlící odjížděla z porodky s um.výživou…spíš si ale myslím,že se ji kojit ani nechtěla

Barbarka
Barbarka
Odpověď na  pavel
19.5.2020 13:24

U nás to opravdu nejde. I kdyby se řeklo, že je mrtvé, tak je povinná pitva. Fakt u nás nelze zcizit novorozence.

jana
jana
Odpověď na  Barbarka
19.5.2020 19:50

Barbarko u nás jsou na to určené, tak propagované baby boxy , z baby boxu je možné dítě adoptovat do ciziny a sociálka už nemá možnost osud dítěte sledovat .