Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

  • Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI
    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

  • Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí
    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

Marného okénko 31.Q5.2Q2Q. Pokračování dopisu čtenářky 2/2

…..bylo by dobré nesoudit dne před večerem a o všem prvně popřemýšlet. Záměrně jsem zveřejnil celý mejlík, který jsem dostal. Proč? Dozvíte se brzy. A nesuďte dne před večerem….

00:05

Pokračování článku ze včerejšího okénka. První díl najdete ZDE

Ty si myslis ze tieto velmoci ako su Americani, Cina a Rusko ktory dlhe roky spolupracovali zo zlymi E.T. sa zrazu rozhodli ze ich vsetkych znicia a vyzenu z tejto zeme, alebo ich v tichosti nehaju na uzemi Antarctica o ktorej sa tiez velmi malo hovori. Videla som co dokazu urobit Drakonci a mnohy geneticky upraveny Reptalianci s ktorymi oni tiez spolupracuju. Su to obrovske zrudy ktore vidia ludi ako potravu. Keby chceli tak jednym kliknutim ich technologie dokazu znicit polovicu ludstva tejto zeme, mozno i celu zem.

To by uz UFO lietalo po celej zemi a nicili by vsetko co sa da, ale je zvlastne ze je tak ticho a stale je vsetko len v tajnosti. Nepride ti to divne. Kdo vlastne bojuje a s kym vo vesmire, maju lepsiu technologiu nez oni aby mohli znicit aj tieto zrudy.

 

[wp_ad_camp_2]

 

tm komentuje: Původní obyvatelé žijící na povrchu vědí co dělají a vědí, kdy by měli zakročit. Mohu jenom dodat DŮVĚŘUJTE PLÁNU A SAMI SOBĚ. Mimo jiné, já viděl v životě mnohokráte UFO. V PERU pod horami je jich hodně “parkovaných”. Jsou tam velká neobydlená města a jen malý počet lidí tam má přístup. Zatím. Jak to bude do budoucna, zatím nevíme. Ale není vyloučeno že se tam budou pořádat i školní výlety jako na hrady a zámky….

Pocula som ze na mnohe tito zrudy ktore sa dokazu zneviditelni, zmenit podobu alebo sa v rychlosti presunut na ine miesto nefunguju nase zbrane ale urcite zvukove frekvencie ktore ich dokazu znicit. Rusi to maju, ale ci sa pokusaju znicit vsetkych zlych E.T. ktory tu su a mnohy z nich su sucastou tejto nadvlady alebo chcu nadalej s nimi spolupracovat v tichost. To ma zaujima aka je pravdiva skutocnost celeho diania.

tm komentuje: Psal jsem o tom někdy v minulosti, že rusové mají technologie od původních obyvatel  z povrchu, tak jako zelené telemetrické lasery které musely být po planetě Zemi instalovány…..

Bojuje hviezdna armada z dobrymi E.T. a vyhanaju tych zlych, oslobodzuju luskych otrokov a zotrocile duse ktore su na inych planetach, hladaju ukradnute ludske duse alebo je to naopak. Naozaj nas chceju oslobodit od vsetkej kontrolovatelnej technologie a nadvlady tohto sveta a znicit chudobu ludstva alebo je to dalsi tah spinavej politiky kde chceju nastavit inu nadvladu pre ich prospech.

Moc dobre vieme ze chudoba je najvedsim nepriatelom ludstva, ako sa da rychlo a snadno ovladat ludi. Oni vedia ze mudrost je moc a peniaze su sloboda rozhodovania sa za seba. Kdo ich bude obohacovat ked si ludia budu spokojne zit a kazdy mat svoj podnik.

tm komentuje: chudoba není největším nepřítelem lidstva. To se mýlíte. Největším nepřítelem lidstva je NEMOC. A člověk může být různě nemocen. Zdravý člověk má mnoho přání, nemocný už jenom jedno. A klidně by moc nemocný člověk (kdyby mohl přežít zhoubnou nemoc) žil i v té velké chudobě. Měl jsem možnost s několika lidmi před odchodem “domů” hovořit. Protože pak začne myslet naprosto správně a ví co je hodnota života…..

 

[wp_ad_camp_2]

 

Asi 9 rokov dozadu mi bolo ukazane od jednej mimozemskej civilizacie ktora komunikovala telepaticky a ktory vyzerali ako dnesny Mexicani, mozno Majovia. Ako by vyzerala tato planeta keby sme boli oslobodeny od vsetkych nadvlad sveta, od vsetkych zlych E.T a ich kontrolovatelnej technologie, od vplyvov inych bytosti a poznali uplnu pravdu. Ludia by boli uplne iny. Bolo to velmi krasne. Priroda bola cista a zdrava, ludia si spokojne zili v spojeni z prirodou. Kazdy mal svoj pozemok, chalupu a maly business.

Neexistovali staty, hranice ani ziadny politici. Zem bola rozdelena na svetadiele. Europa, Azia, Afrika, Amerika atd. Kazdy svetadiel mal jednu budovu, nie velku asi 4 az 5 poschodi kde neboli politici ale zastupitelia ktory reprezentovali ten urcity svetadiel. Bolo to otvorene pre cele ludstvo, kde sa mohli s nimi pokojne stretavat a radit sa. Existoval mier, harmonia a nebola ziadna kriminalita. Tyto zastupitelia sa nerozhodovali za ludi ale ich rozhodnutia robili spolocne z celym ludstvom toho svetadiela.

Neexistovali ziadne velke spolocnosti ani retazcove podniky. Vsetko sa robilo len v malom mnozstve, to co sa spotrebuje aby kazdy mohol normalne fungovat a mat sa dobre. Ci uz to bol rybolov, polnohospodarstvo, tazba nerastnych surovin a ine. Vsetky svetadieli mali jednu menu v rovnakej hodnote. Neexistovali ziadne vykyvy bohacov a nebola chudoba. Existovala harmonia, rovnovaha vsade a vo vsetkom a ludia vsetkych svetadielov sa mali dobre. Kazdy mal dostatok penazi a mohol si spokojne zit, pracovat a uzivat si svojho zivota.

Elektrina bola zadarmo, vody bolo dostatok, auta uz neboli ani ropa nebola potrebna, cestovalo sa uplne inymi prostriedkami ktore nenicili ovzdusie ani ozon tohto sveta a vznasali sa vo vzduchu. Pouzivali sa organicky prirodne materialy, ktore boli lahko spalitelne alebo rychlo sa rozkladali v zemi ako hnojivo. A hlavne neexistovalo ziadne nabozenstvo ale harmonia prirody a cistej energie. Zabudla som sa ich spytat ci sa toto ludstvo niekedy tohto sveta dozije a v ktorom roku. To co planuje tato vlada sa tomu vobec nepodoba. Ale mozno je to len zaciatok vsetkeho a uvidime co bude dalej.

 

[wp_ad_camp_2]

 

tm komentuje: pravděpodobně Vám ukázala tahle dobrodinná mimozemská civilizace falešnou představu. (ironicky myšleno dobu kamenou). Protože není potřebné mít auta, když se lidé mohou přemísťovat teleportací. Nepotřebují nic vyrábět, protože umí materializaci, a dematerializaci nepotřebného. Ale klidně si všichni myšlete, že je to scifi…..

Vsetky dimenzie, sfery a bytosti z inych svetov funguju na odlisnych frekvenciach, preto sa normalne nevidime. Ludia by boli velmi prekvapeny keby sa zrazu mohli stretavat z dusami ich milovanych zosnulych ktory dokazu zmenit frekvencie ich tela a navstevovat ich tu alebo ich dusa moze vyjst z tela a navstivit ich tam.

Tak ako som to robila ja 3 roky po smrti telesnej schranky mojej mamy predtym nez z nej urobili otroka. A z mojim otcom ktory zil na inej planete nez moja mama a ktoru znicili Drakonci a musel sa tu znovu narodit v roku 1999. Moja mama mi ukazala hodne veci a svetov a ako to funguje. Bola tak stasna vtedy a teraz je tam niekde a znovu trpi. Nie je to spravodlive a dufam ze sa toto vsetko raz skonci a vsetci budeme slobodny a volny. Dufam ze tato hviezdna armada vie rozoznat zlych E.T. od zotrocilych dusi a ludi, kedze sa dost podobame.

tm komentuje: pravděpodobně jste se dostali do špatného programu, který zde také existuje a vy jste si ho záměrně SAMA vybrala.  NEBO!!!!! Tam se dostanou také bytosti, kteří zde v minulosti prodali svoji duši. O tématu jsme zde dopodrobna psali. Najděte si na YT ULTRAVOX.

Velmi si zelam aby sa vsetci ludia uz zobudili a zacali mysliet a konat uplne inak nez doteraz. Aby sa laska a pozitivna energia (tm koriguje – konstuktivní energie) tu este viac hromadila a navzajom si pomahat a hlavne zacat bojovat za dobro tohto ludstva a zosadit vsetky nezmyselne vlady, ktore nas len okradaju a nicia. Je to ako to povedal Cregg Braden. Toto je technologicka revolucia a boj o nase duse. Tymito vakcinami nas chceju napojit na ich technologiu, ktorou chceju ovladat nase telo aj dusu a urobit z nas poslusnych otrokov. Kdo sa im nepaci dokazu rychlo zlikvidovat alebo znicit jeho zivot a donutit ho byt poslusnym.

tm komentuje: a mimo jiné, nepsal jsem o tom záměrně v prvním díle, VAŠI DUŠI NEMŮŽE NIKDO UKRÁST!!!!! BEZ VAŠEHO SOUHLASU. Dík konstruktivní síle vesmíru tohle naštěstí není možné. Ale jak říkám věřte si čemu chcete….

 

[wp_ad_camp_2]

 

Tak ako to urobili aj mne. Zijeme v Matrixe ktory riadi tie najhorsie zrudy.

tm komentuje: NIE NIE TAK TO NIEJE!!!!! V díle setkání s indigovou dívenkou se dozvíte, jak to zde je. Mimo jiné, žijete v počítačovém programu a vybrala jste si to zde všechno sama. Vše co se Vám děje je jenom Váš program dopředu naplánovaný. Chtěla jste zažít “EKČEN” Přesně tak jak jste to chtěla…..

Ak sa tento Matrix (co je ta ich virtualna a ovladacia technologia) odpoji, uvidime tento svet upne inak. Pocitime absolutnu slobodu a spozname pravdu.

tm komentuje: Život na téhle planetě je jenom počítačová simulace a podívejte se na poslední vzkaz indigové dívenky. Nic tu není reálné, ani VY. Jste jako my všichni počítačový program. Sledujte bílého králíka. Bylo řečeno Neovi…..

Ak ludia stale neveria ze sme tu niekym ovladany a mnohe udalosti su naprogramovane a ovladane uzasnou E.T. technologiou ktora dokaze robit vsetky zazraky sveta, tak vam poviem pribeh ktory vas o tom presvedci.

Děkuji předem

Nie je to ziadne stastie alebo nahoda, ale su to programy. Ak si ludia zacnu dobre vsimat mnohe detaili v ich zivote zistia to tiez. Nahody nie su ale ustavicny boj medzi dobrom a zlom.

tm komentuje: Ano film “Správci osudu”, “MATRIX” “LUSY” “MUŽI V ČERNÉM” a mnoho jiných. Tím sama potvrzujete, že jsme všichni jen program…..

Ked som mala 19 rokov pocula som muzsky hlas ktory mi jasne vravi.

 

[wp_ad_camp_2]

 

,, Je cas odist, zbal sa a chod,, Bolo to este v 83 roku za uplneho komunizmu, ked sme museli mat viza do zapadnych krajin. Vedela som ze mi viza nedaju a nevedela som ani kam mam ist a jak to urobit. Bolo to v piatok. V sobotu a nedelu som navstivila moje oblubene miesta a v tajnosti mojej mysli som sa rozlucila z priatelmi. Nikdo nevedel co planujem. V pondelok som sa zbalila, vzala pas a odisla som vlakom do Madarska. Nehala som to vsetko na osud.

Z Budapesti som sa pomali stopom dostavala k Rakuskym hraniciam. Ked som tam prisla hladala som sposob ako prejst cez hranice. Podarilo sa mi ziskat Portugalsky pas aj z vizom na ktorom bola cela rodina aj z detmi. Aniz by som nad tym rozmyslala, rozhodla som sa ze to skusim. V noci som vzala tasku v ktorej som mala moje original doklady a do vrecka som si vlozila ten Portugalsky pas. Isla som na cestu pred hranicami kde som si stopla nejakeho Juhoslovana.

Ked sme dosli na hranice podala som colnikovy ten pas v ktorom bola fotka starsej zeny z ciernymi vlasmi a hnede oci. Vedla neho bolo mlade dievca, blond vlasy a modre oci. Dival sa na tu fotku, potom na mna, niekolko krat to opakoval. Vypytoval sa rozne otazky, preco su na vizach deti a kde je moja rodina. Pytal sa sofera kde ma vyzdvihol. Ja som si vymyslala slova a robila sa ze im nerozumiem. V duchu som si pocitala, ze kolko rokov asi za to dostanem ale citila som sa v naprostom klude.

Videla som na nom ze sa mu cosi nezda a stale si obzeral tu fotku a dival sa na mna. Po nejakej dobe mozno 15 min. mi podal pas a ukazal ze mozme ist. Pochybujem o tom ze by bol barvoslepy. Nie je to jasny dokaz. Za komunistov ked po mnohych strielali, vsetkych zatvarali kdo chcel ujst a ja som si len tak presla. Co ten clovek vlastne videl. Postupne stopom som sa dostala az do Nemecka. Zahlasila som sa na uradoch a zacala som si vybavovat Nemecke doklady.

No stale som pocula hlas ktory mi hovori, chod dalej. Nejak som to ignorovala a robila som si svoje coz sa im nepacilo. Diali sa velmi divne veci a stahovanie mojho tela na ine miesta stale pokracovalo. Jednoho dna, bolo to dost neskoro v noci som citila velmi silnu energiu ktora vosla cez okno dnu. Ked som sa chcela otocit a pozriet sa co to je, pocula som velmi mocny hlas ktory mi razne povedal “neotacaj sa, nesmies ma vidiet” Bola to dost silna a neprijemna energia.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Zrazu mi do oci vrazilo velmi silne svetlo a zacalo vytahovat moju dusu von z tela. Nemohla som sa hybat a citila som ako to taha moju dusu aj z vedomim von z tela. Zacala som s tym zapasit. Snazila som sa pohnut a stahovat moju dusu aj z vedomim spat do tela. Videla som ako je cast mojej duse mimo tela. Trvalo to nejaku dobu a za ziadnu cenu som nechcela ustupit az sa mi podarilo sa pohnut a vtedy to zmizlo. Dostala som zretelne najavo ze mam plnit ich rozkazy.

Vtedy som tomu nerozumela co vobec odomna chceju. Tak som sa rozhodla ze pojdem dalej. Vybrala som si Australiu alebo Novy Zeland. Ked som sa snazila na emigracnych uradoch vybavit jednu z tejto destinacie, vsetci boli jak zacarovany a kazdy ma presviedcal ze mam ist do Ameriky. Ale ja som Ameriku nechcela. Ked som volala mojej mame ona mi tvrdila aby som do Ameriky za ziadnu cenu nesla. Ona o tom vedela ale nepovedala mi to, ze ty co nam tu hrozu sposobuju a ovladaju nas su v Amerike. Chceli ma mat blizko ale ja som tomu nerozumela. Nech som sa snazila ako kolvek vyhnut sa Amerike, neslo to.

tm komentuje: a co když právě hlasy, které jste slyšela byl Váš průvodce, který Vám chtěl pomoci, protože vyslyšel Vaše volání o pomoc? A snažil se Vás z tohoto programu dostat? Ale VY JSTE SE NEUSTÁLE BRÁNILA?????

Z ludskych ust to vsade vychadzalo aj od ludi co ma vobec nepoznali. Vsetci boli jak zmysly zbaveny a kazdy domna hucal ze mam ist do Ameriky. Mojej mame dovolili ist do Nemecka predtym nez som odisla, coz je tiez velmi zvlastne. Ked sme boli spolu prosila ma, aby som tam nesla a zostala v Europe.

tm komentuje: nedávala jste pozor na znamení které Vás vedlo naprosto správně. Něco jste žádala a když jste vše dostala, tak jste se bránila…..

Vtedy mi povedala urcite veci ktore ma zmrazili a citila som ze ma starch a velmi sa o mna boji. Nevedela som co by urobili keby som zostala v Europe.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Plakala a bola zufala, ale ja som ju utesovala aby sa nebala, ze si budem davat velky pozor. Mali sme dlhy rozhovor a vela veci mi vysvetlila. Vravela, vzdy maj oci riadne otvorene a vsimaj si kazdeho detailu, nikomu never a pocuvaj svoje vnutro, radsej tri krat rozmyslaj a raz konaj. Nikomu nic nehovor, a ked sa budu diat divne veci okolo teba, urob sa ze to nevidis. Ak sa zjavia divny ludia ktory o tebe vela vedia a budu ta na nieco upozornovat alebo lakat ta do nejakych spolocnosti, pocitom zistis kdo to je a ber to neutralne.

Moja mama vzdy vedela co sa bude diat a mala vo vsetkom pravdu. To sa vskutocnosti aj stalo druhy rok mojho pobytu v USA a dialo sa hodne zvlastnych veci. Amerika je velmi zahadna zem a deju sa tam bizardne veci vo velkom mnozstve. Zila som v mnohych oblastiach Orange County, L.A., Santa Monica, Las Vegas a ine. Asi tam kde ma chceli mat, lebo vsetko sa to dialo velmi zvlastne a praca ktora mi bola v zaciatkoch poskytnuta, bola neskutocne zvlastna. Mlade dievcata tam naozaj miznu pred nosom inych ludi, ale nikdo nic nevidi a nepocuje pre ich bezpecnost.

Je tam hodne Cinskej, Korejskej aj Japonskej mafie, ktory robia hrozne zverstva. Talianska mafia je nic oproti tymto ozrudam. Je tam velke mnozstvo velmi mladych ludi a najivnych, ktory utekaju z domu za karierou do Hollywoodu a skoncia na Azijskom trhu ktory obchoduje z ludmi. Zo zaciatku ked som to este nepoznala tak som sa pohybovala v oblastiach a v spolocnosti kde ostatny ludia sa im vyhybaju.

Mala som stastie vdaka vsetkym radam mojej mami, ktora ustavicne na mna myslela a otvorenym ociam vsimat si detaili. Tam musi clovek poznat oblasti a vediet kam moze ist a kam nie. Inak sa nemusi odtial vratit. Ked som sa z tej oblasti vzdialila uz to bolo lepsie. Ale divne veci sa tam deju vsade a zvlastny ludia sa zjavia, na nieco vas upozornia a zrazu zmiznu. Je to zacarovany svet. Ludia si myslia, ze zlata Amerika. Ja by som povedala skor prekliata. Ten kdo nic nevidi ani nic nevie ma lepsiu sancu prezit ako ten co sa stara o zalezitosti inych, tak tam ludia ziju.

Tam sa nikdo do nikoho nestara. Ked som hovorila urcite veci ludom alebo mojej rodine, tak sa somna smiali a robili si srandu. Vobec tomu neveria. Vycitali mi mnohe veci este z dectva a prekrucali udalosti, lebo vidia len seba a ich potrebu. Potom som si to radsej nehala pre seba. Mnohy ludia ziju slepy, jednoduchy, velmi sebecky zivot a v ich mysliach sa zaoberaju len hlupostou. Za dobro nevedia ani zadakovat skor vam vynadaju aby vam nahodou neboli nieco dlzny.

 

[wp_ad_camp_2]

 

O moje sestry a ich rodinu som sa starala dlhe roky. Dostali vsetko co som mala a je toho hodne. Ale namiesto vdaky mi moja prostredna sestra povedala, ze je moj zivot zbytocny a mala by som sa zabit. Naco som tu na svete ked nemam deti ani muza a pre tuto spolocnost som uplne zbytocna a bezcenna. Tych urazok bolo hodne a roky som to tolerovala. Nikdy sa nespytali preco tomu tak je, ani ich to nezaujimalo. Su to len otroci ich majetku.

Ako moze niekdo vyslovit taketo slova. Bud su to nejake zrudy ktore ziju v ich tele, alebo len velmi hlupe husy ktore sa nehaju lahko ovladat zlou energiou. Keby sa vsetka ovladatelna technologia odstranila, tak vsetci vidime kdo sa skryva v tomto hmotnom tele.

Uz tomu chapete, ze mnoho veci v nasom zivote je naprogramovane a niekym ovladane. Ak maju niekoho vytipovaneho a chceju nieco dosiahnut, tak nech robite cokolvek alebo akokolvek. Z urciteho bodu sa nepohnete lebo neviete ako s tym bojovat. Su neviditelny. Kazdy clovek ma urcite dary a schopnosti v com je dobry a aka praca ho skutocne bavi aby v nej vinikal.

Preco mnohy ludia ked sa snazia akokolvek uskutocnit si ich pracovne tuzby a z nejakych dovodov sa im nic nedari ale citia urcitu silu ktora ich taha inym smerom. Priroda takto nefunguje. Prirodne sili su, rob to v com si dobry a uspejes. T

o je cista energia. Robis to z lasky a laska sa ti vracia. Ale ked nejaka umela energia ta blokuje a nedovoli ti byt stasny. Riadi a programuje tvoj zivot v inom neprirodzenom smere ktory ta ubija, to nie je priroda ani tvoje frekvencie. Lebo ty vysielas frekvencie a energicke vlny v smere v ktorom chces ist a prirodna energia ti v tom pomaha to uskutocnit. To je skutocne. Priroda nejde opacnym smerom, len priamim. V mnohych pripadoch zdravie ludstva je tak isto programovane.

 

[wp_ad_camp_2]

 

tm komentuje: po celý život je nutné sledovat znamení a vy jste se tomu neustále bránila…..

Ludia ktory sa dobre staraju o ich telo a zdravo jedia, nie je dovod aby len tak z nicoho nic umierali mlady. Toto telo ma nastavenu automaticku regeneraciu a v podstate by sme vobec nemali tak rychlo starnut. Vsetky E.T. bytosti sa dozivaju vysokeho veku a my sme jedny z nich a mame spolocne geny. V inych sferach a dimenziach nejestvuje cas ako tuna.

tm komentuje: lidské bytosti jsou nastaveny na 999 let života,  o tom hovořil dokonce i Prezident Trump. Lidé nikdy neumírají, ale odcházejí do jiné dimenze….

Je to umela inteligencia a neprirodne frekvencie ktore nas blokuju a programuju nas zivot neprirodzenym smerom pre ich potesenie a riadia celu tuto dimenziu. To je ich pocitacova hra. My sa hrame z programom a oni z ludmi a ich osudom. Ak su na niekoho nalepeny, mozte sa postavit aj na hlavu.

tm komentuje: když požádáte svého průvodce o pomoc, posílá Vám neustále znamení, kterým Vám pomáhá, ale je nutné je následovat….

Nic vam to nepomoze, jedine prezivat a cakat na nejaky zazrak. né zázrak, ale znamení Na tejto zemi je obrovske mnozstvo roznej pliagy, mimozemskej aj ludskej ktory to tu vsetko maju pod kontrolou a ovladaju to. Ovladaju nie len ludi a nase duse ale aj prirodu, zvierata, pohyb casu a ine. Mutuju geny a vytvaraju nove bytosti alebo obnovuju stare geny zvierat ktore uz davno vyhynuli.

Zlate casi nastanu az ked sa cele ludstvo raz zobudi a vsetka pliaga zmizne.

tm komentuje: Přečtěte si Indigovou dívenku a ta o všem hovoří…..

Ak sa tomuto prezidentovi ktory je iny, podari znicit vela zla na tomto svete a vo vesmire. Tak klobuk dolu.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Věřte plánu Q. Je to připravované 35 let dopředu a je do něho zapojen i Putin, takže dva prezidenti

Ked pozeram Americke spravy co o nom hovoria, co sa tam deje a ako ludia na to reaguju. Tak to nema lahke, a asi ani nebude mat, lebo Americania su tiez hlupi a vedsina z nich ani nevie co sa deje. Ak bude velmi mudry a prefikany a ziska si priazen ludstva tak sa mu to moze podarit.

Ale to by musel zakat hovorit pravdu aj na verejnosti aby zobudil spiace ovce a ziskal aj ich pomoc v uskutocnovani tohto diela. Zatial mnohy ludia vobec nevedia preco napada clenov roznych spolocnosti a media to stale taji a prekruca. Keby tyto prezidenti vysli z uplnou pravdou von tak toto ludstvo ma vedsiu sancu to zmenit vo vzajomnej spolupraci sveta a dobrych ludi, ktory tuzia po zmene a oslobodeni od vsetkych nadvla.

tm komentuje: nemáte pravdu. kdyby pravdu najednou řekl lidem, všichni lidé by zešíleli. Je to asi tak jako hodit granát mezi stádo ovcí. Mnohé to zabije a zbytek se rozuteče a nebude potom schopné ničeho. Budou v šoku…..

Prajem vsetkym hodne stastia aj zdravia a verme v zlate casi.

Ano máme velkou možnost se sem dostat, předpověděla to i indigová dívenka a doposud měla vždy ve všem pravdu. Nemějte obavu, zlí lidé se samozápalem promění v bílý prach a zbytek přejde do zlatých časů. Ale věřte si čemu chcete…..

Ps: Aby to ludia lepsie pochopili. Ak niekdo niekoho miluje alebo ma rad cistou laskou, tak ziadna technologia nedokaze ovplyvnit jeho pocity. Cista laska je najmocnejsia energia ktora sa neda zmenit, ale ta laska musi byt obojstranna. Ak je len jednosmerna, tak miluje len jeden a ten druhy sa len prizivuje a zneuziva toho druheho dobrotu a energiu. Cim viac toho cloveka milujete a ste dobry ale ten druhy vam nedokaze tu lasku vratit a je k vam este horsi, to znamena ze milujete svojho nepriatela.

 

[wp_ad_camp_2]

 

To ze mame rodiny a deti, este neznamena ze sme vsetci z jednoho sveta a ze nas oni maju tiez skutocne radi. Deti mozte lasku naucit aj prevychovat v dobre ak su zly, ale dospeleho tazko. Mnohokrat je lepsie od takych ludi sa radsej vzdialit, nech idu ich cestou. Ludia casto miluju svojich nepriatelov, lebo si myslia ze opozity sa pritahuju. Coz je totalna blbost.

V prirode to tak nefunguje, to uz som spomenula. To co vysielas mas aj pritiahnut. To co davas mas aj dostat.

tm komentuje: ano je to pravda. Řídím se celý život pořekadlem dej a bude ti dáno, pomož a bude ti pomoženo…..

To su skutocne zakony vesmiru. Vsetky nezmysly ktore si ludia casto opakuju su vymyslene nabozenstvom. ,, Miluj blizneho svojho aj nepriatela svojho,, To aby sme milovali vsetkych satanou, demonov, pedofilov a vrahov a kazdemu len odpustali si vymysleli oni aby sa im nic nestalo. Mame si pomahat a mat sa radi ale iba dobro k dobru. A nie dobro k zlu.

Keby skutocne je jaky dobry Boh existoval tak nikdy nedovoli aby sa taketo zverstva diali. Preco Zidia nikdy neprijali Krista ako spasitela, lebo si to vsetko iba vymysleli aj zo zlymi bytostami z inych svetov. Funguju na rovnakych frekvenciach coz je negativna energia, aby sme uctievali ich Boha Satana. Ale v skutocnosti nejestvuje ziaden Boh ani Satan. Tu to energie, frekvencie a vybracie s ktorymi sa hraju a vysielaju do vesmiru. Vsetko je len energia, kladna a zaporna a tie sa v prirode navzajom odpudzuju.

Tym ze ucievame nejakeho Boha ktory by mal byt pozitivnou energiou ale vymysleli si ho oni pred mnoho tisicrocim a spojili to z ich negativnou energiou co je ich Satan. Tak ked sa modlime k Bohu, modlime sa k negativnej energii ich Satana. Tato energia ked sa nahromadi tak sa vrati spat k zdroju. Zdroj su oni.

Zdroj vseho zla. A hlupi ludia ich lutovali, davaju im peniaze a podporuju vlastnych nepriatelov. Oni sa maju dobre a ovce na nich robia. Teraz sa im to znovu vracia a spoliehaju sa na to ze su chraneny holocaustom. Hlupi ludia ich podporuju a mudry sa na to z hrozou divaju. Ved je to vsetko tak zretelne a jasne napisane v mnohych historickych knihach aj v Biblii a ludia vobec nevedia ani co citaju, nehybu mozgom a nicomu nerozumeju. Ved je to tak jednoduche to pochopit.

 

[wp_ad_camp_2]

 

A toto je chyba tisicrocia nevzdelanych ludi ktorym vymazu pamet predtym nez sa tu znovu narodia. Do rodin z vyssich sfer, miesaju z nizko frekvencnymi dusami aby ich terorizovali a podporovali tak nadalej negativnu energiu. Vymysleli si zakony, hriechy a rozne pravidla ktore nie su skutocne, ale hlupe ovce posluchaju a myslia si ze sa im to raz v nebi vrati. Ked tam pridu a zistia aky boli hlupi a ze za vsetko dobro ktore v zivote urobili su este potrestany, nevzdelavali sa a teraz nemaju znalosti ako sa z toho vyslobodit a dostat sa domov do ich praveho sveta kde patria. Tak urobia z nich otrokov a takto to ide dokola az kym sa vsetky ovce zobudia, zacnu sa vzdelavat a bojovat za ich prava.

Preto mame podporovat dobro a cistu lasku a vsetko ci uz v manzelstve, priatelstve alebo rodine by malo byt 50 na 50. Ak chceme urobit viac z vlastnej vole je to O.K. ale nemalo by sa to stat zvykom pre tych co nas zneuzivaju. Nedat sa ziadnym clovekom terorizovat ani ovladat, lebo on je tam z urciteho dovodu a nie je to pre vase dobro ale naopak. Kradnu nam svetlo a energiu, chceju sa tym zviditelnit a zakryt tym ich pravu podstatu. Preto sa lepia na dobrych ludi aby ty ostatny ich mohli vidiet v lepsiom svetle a lahsie ich oklamat. Toto by mali vediet aj nase matky aj babky aby netlacili peniaze fararom a do kostola, lebo sami maju malo a k ziadnej spase ich to neprivedie.

Vsetko nabozenstvo je len vymyslene a je to len o peniazoch a moci.

Dufam ze som sa vyjadrila dost zretelne na to aby to mohol pochopit kazdy.

“Cista laska moze stvorit len cistu lasku a nepozna zlo. Ak je ten ich Boh cista laska ktory vsetko stvoril, kde sa potom nabrali vsetky tie zrudy a vsetko zlo.

Preco potom posiela jeho deti do pekla, to cista laska nerobi. To je hriech.

Ma sa odpustat, ci nie. Peklo moze stvorit jedine zlo a nie laska.”

tm komentuje: potud článek od pisatelky…..

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
152 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Aja
Aja
31.5.2020 14:53

Mé osobní zážitky :
– astrální cestování
– návštěva vesmírných lodí
– teleportace
– minulost, přítomnost, budoucnost je Teď na jednou.
– mimosmyslova komunikace se zvířaty, stromy, vodou, lesem a zemí.
– můžeme si řídit, čas…

Dále k příspěvkům TM. Jsou pravdivé. Už před 3 lety jsem měla vize ukradenych, tyranych děti. Viz. Tunely, rituály. Atd. Věřím v lepší časy.

flin
flin
Odpověď na  Aja
31.5.2020 17:16

zdravím, také jsem měl cca od prosince stále sny o podzemí a jak vyvádíme skupinky lidí a stále pocit, že nás někdo pronásleduje. často to bylo u velké nádrže. a poté někdy v únoru narazím na Tadesco..

Věra
Věra
31.5.2020 14:38
Anna
Anna
Odpověď na  Věra
1.6.2020 00:31

V angličtině ke stažení na Uložto

via
via
31.5.2020 14:37

mimoriadne náročné čítanie. Obdivujem ľudí, ktorí k tomu dokážu zaujať jednoznačné stanovisko, nech je akékoľvek. Ja k tomu neviem zaujať jednoznačné stanovisko. Jedná sa o veľmi osobné skúsenosti, zážitky, prežitky, možno sny, predstavy pani pisateľky. Keďže možné je všetko a ešte oveľa viac, pokojne sa to všetko mohlo stať. Pán tm komentuje, že pani čitateľka musela dať k všetkému svoj súhlas. Áno, je to pravda. Lenže je otázka, na akej úrovni. Na úrovni pozemského vedomia asi nie, možno na úrovni podvedomia, nevedomia, možno vedomia v našom domove vo večnosti. Na úrovni nadvedomia asi nie. Pravdepodobne pred príchodom na túto planétu dala súhlas k tomu všetkému, čo sa jej deje a dialo. Poskytla som nejaké tipy, kde a ako je možné riešiť náročné situácie. Vychádzam zo svojich osobných skúseností a odporučení. Ak niekto chce, môžem to znova zopakovať. Predpokladám, že je potrebné spojiť sa so svojím vyšším ja a veci dať do priadku, pokiaľ je dovolené. Slobodné rozhodnutie je na každom jednom.

via
via
Odpověď na  via
31.5.2020 14:39

Teraz trošku odbočím. V živote som mala možnosť osobne poznať niekoľko úžasných ľudí, ktorí mi poskytli informácie, pomohli posunúť sa ďalej, natrafila som na články, časopisy, nejaké knihy, internet. Nerada hovorím o svojich osobných záležitostiach, teraz však niečo predsa len zverejním: Narodila som sa do rodiny, kde som to nemala a nemám jednoduché. Keď som sa pred mnohými rokmi dozvedela, že každá dušička si vyberá maminku, ktorej sa narodí, tak som v prvotnom momente bola na seba napálená, prečo si moja dušička vybrala tú maminku, ktorú si vybrala, prečo si nevybrala lepšiu, bližšiu mne. Zmierila som sa s tým, prijala som to, beriem to športovo, malo to tak byť, mala som si niečo odžiť, prežiť, mala som prejsť nejakými skúškami, mala som sa niekam posunúť, mala som sa niečo naučiť. Možno v komfortnom prostredí by to nebolo možné. Keď prídeme na zem, všetky naše vedomosti z predchádzajúcich životov sú vymazané a nevieme nič. Kto vie, kým a čím so bola v predchádzajúcich životoch? V mojom súčasnom živote už rozhodnutie dávno padlo a snažím sa ísť maximálne možnou konštruktívnu cestou. Zhodnotenie nechám a nechávam na prozreteľnosti.

Maroš
Maroš
Odpověď na  via
31.5.2020 19:16

Obávam sa, že v týchto veciach je to “no limits”. Pokiaľ si uvedomujem konkrétne ja, že svoju matku som si vybral práve preto, aby som skrotil svoju prchkosť, nasratosť až zúrivosť – je to síce dobré – a ona bola-je práve tá, ktorá dokázala svojím krivým obviňovaním a výčitkami aj najdlhšie aj najviac vytáčať – som možno na dobrej ceste poznania a vývoja, ale zároveň si uvedomujem, že táto cesta sa mi ešte neskončila a ktovie, aký balvan budem musieť ešte odvaliť tak, aby som niekoho – to je tá vrcholná skúška – v zúrivosti nezabil. Nemusí to byť kvôli urazenému egu . môže to biť kvôli ublíženiu inému človeku, na ktoré by som sa nedokázal prizerať – neviem Bežný adrenalín a nasratosť v rámci sebaobrany za takúto skúšku “nepovažujem” – aj keď – myslím, že správny postoj k situ človek získa až prepojením pravej emocionálnej a ľavej rozumovej hemisféry – to bude potom tá harmónia citu a rozumu. Podklady na cvičenia už mám, len sa ku tomu neviem dostať /aj kartuziánske obrázky – treba ich nechať vyrobiť fyzicky kvalitne – prerušilo sa to lebo korona/.

K príbehu článku – treba vedieť – počítať s tým, že u mnohých narušených osôb prebieha tzv. konfabulácia, t. j., že svoj vymyslený príbeh považujú za reálny. Aj skutočné obete si vymýšľajú “iné” príbehy aby potlačili traumu. V článku ja vidím kompiláciu už niekde počutého, videného, prečítaného. “Pravdivého”.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Maroš
31.5.2020 19:36

Ešte ku karmickej roli mojej matky – vyslovený tyran v hranej roli “obete”! Detto moja sku.vená, podlá ex – lebo chlapci si záhadne podvedome berú za ženy duchovne také, aké majú matky – aj keď – podvedome – fyzicky “pre DNA istotu” možno v niečom iné. Zrejme je to karmická poistka “sprievodcu” na dlhej ceste – keď sa matka pominie. Dôsledky – deti s mojou ex – sú totiž doživotné. Preto vždy spozorniem, keď sa niekto štylizuje do role obete a zároveň – chystá sa byť “láskavým” spasiteľom. Tu ide aj o základný typologický model, že “za všetko zlé môžu tí druhí – iní” – o tom to je tiež. Pozor na to. Aj v dectve pohlavne zneužívaný – už dospelý “sčítaný” človek si môže prehodiť “výhybku” na “mimozemšťanov” – či?

Nula
Nula
Odpověď na  Maroš
31.5.2020 22:10

Maroš nehádž flintu do žita s tým potomstvom. Každému to trochu trvá kým prejde pole, aby zasadil. Dobré semiačko aj v hline vyrastie…?! Nekos ešte kým zrno nedozrelo 😉

Nula
Nula
Odpověď na  via
31.5.2020 22:00

via- si dobrý človek. Čitam z Tvojho slovosledu, že si pokorou prešla a nastrojila ju programovo. Tu na Zemi, keď si Ju človek vyberie dostane dve možnosti. Prvá je ľahšia s ťažkým koncom: prispôsobím sa osnove programovania, prežijem a na konci zistím, že som nežil/la – len prežíval/la.
Druhá je ťažšia na začiatku a ľahšia na koci: žijem ťažko, pretože sa nechcem prispôsobiť programovaniu, ale na konci dobitý/tá si poviem – stálo to za to. Odblokovala si si ďalšie vlákna DNA – tam sa všetko zapisuje/nič nezmizne pokiaľ to človek neprahrá tu na Zemi a nepoddá s prepisu programovania?! DNA je nosič, ktorý sa podáva množením do potomstva(pozn. tak isto to funguje v buničnom mini svete) Nič si neprehrala a nič neľutuješ – odpustila si nevedomím. To je tak priestorné, čo si napísala v texte ako boh – nie ten programovaný/hraný v obmedzenosti showinizmu v hmotnom stave. Prvý muž necháva v žene morfologickú stopu, ak máš potomstvo kľudne ho už môžeš skryť pod svoje krídla bez strachu z výčitiek ako skutočná matka. Matrix začal vytvárať nehostinné prostredie. To čo tu TM opisuje dlhšie ako “storm” ešte nieje storm. Ten začína až teraz z ameriky. Matrix tak programuje “antifu” do nášho spoločného celozemského potomstva. Ty už máš skúšku za sebou a pochopila si.

Moja úcta k Tebe aj Tvojmu najbližšiemu okoliu

Nula
Nula
Odpověď na  Nula
31.5.2020 22:11

oprávka za preklep – nestrojila ju programovo 🙂

kklf
kklf
31.5.2020 14:33

někteří tady neustále píšou, že je paní nemocná, když slyší hlasy a vidí duchy nebo jiné bytosti, doktoři tomuto říkají schizofrenie,

já si nemyslím, že tito lidé jsou nemocní, jen mají schopnost komunikovat s jiným světem a jinými bytostmi telepaticky, samozřejmě jsou bytosti zlé i dobré

bohužel někteří to neustojí a končí v blázinci nebo na práškách nebo sebevraždou….

trochu odbočim
trochu odbočim
31.5.2020 13:53

lidi všimli jste si toho co se řeší na americkych strankách ?
hoax/floyd the Landlord,Big floyd, george floyd
mám pocit že deep state znovu utočí ….
pokud si někdo myslí, že to je blbost, ok ale ja mám jasno .

tereza
Admin
Odpověď na  trochu odbočim
31.5.2020 17:06

Je to akce Deep state. Corona cirkus přestává zabírat. Trump se už na twitteru vyjádřil, že protestující jsou Antifa a přívrženci dalších extremistů.

Rosd
Rosd
Odpověď na  tereza
31.5.2020 17:28

Co hovorite na toto video. Hned na zaciatku hovoria o druhej vlne ktora ma byt znicujuca. Toto je v plane.https://www.facebook.com/radoslav.scuka/videos/10220130663809419/

tereza
Admin
Odpověď na  Rosd
31.5.2020 18:05

Podívejte se zpětně, kdo začal hovořit o druhé vlně. Ten ji plánuje… A jakto, že jsou už vakcíny, když jejich vývoj trvá běžně několik let (pět, sedm,.. ?)
Je to CORONA FAKE CIRCUS !!!!!

karel
karel
Odpověď na  Rosd
31.5.2020 19:01

Dr. Cahillová: Karanténa je zbytečná & Vakcíny proti chřipce obsahují koronavirus

https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=TMg0ao8theg&feature=emb_logo

Maroš
Maroš
Odpověď na  Rosd
31.5.2020 19:49

Rosd – pre Slovanov môže byť – podľa ICH dlhodobých genocídnych plánov – 2. vlna zničujúca. Treba byť pripravený, že súčasný hoax použili na harcovanie – falošný poplach na zníženie našej ostražitosti. Už dosť nám tým zdecimovali zdrojové zázemie a zdemoralizovali nás. Krok za krokom – a “naši” vodcovia slúžia im. Vhodný čas na skutočný útok! Keď im pomôžeme na Západe pozbierať úrodu.
https://kokiho-blog.webnode.cz/news/harvardsky-a-houstonsky-projekt/

Rose
Rose
Odpověď na  tereza
31.5.2020 17:31
Olča
Olča
Odpověď na  trochu odbočim
31.5.2020 17:42

Ako píše terezka, je to akcia DS. Blížia sa voľby a Obamagate. Úprimne ľutujem prezidenta Trumpa a moc mu držím palce!

ANALÝZA: George Floyd bol úmyselne zavraždený, presne podľa plánu, aby rozpútal rasové nepokoje v Amerike, aby spôsobil ešte viac chaosu

https://www.newstarget.com/2020-05-29-george-floyd-was-deliberately-murdered-race-riots-chaos.html

Kamil
Kamil
31.5.2020 13:20

Soucítím a přeji pisatelce vše dobré.

Zina
Zina
31.5.2020 13:04

Chtěla bych napsat toto:myslím si,že lidi dřív jedli pouze pránu,potom přišli na zem vetřelci a jelikož nás chtěli zotročit,aby se mohli živit naší energií,museli naši energii snížit.Proto vymysleli jiný svět,zabíjení a jídlo.Ty “lehké”bytosti dokáží jíst pránu i tedˇ,ale těm těžkým,které jsou příliš uvězněny v materiálnu,to nejde.Poku se člověk osvobodí od materiálních prožitků,myslím,že má vyhráno a najde cestu k tomu pravému světlu a bohu

rudo
rudo
Odpověď na  Zina
31.5.2020 13:59

pranu nejem, zasadne ju skor vstrebavam, pripadne vdychujem

Maroš
Maroš
Odpověď na  Zina
31.5.2020 15:38

Ad “myslím si,že lidi dřív jedli pouze pránu” – nemyslím si, pretože stvorenia sa navzájom požierajú a dokonca ku tomu rastliny vytvárajú jedlé plody – aby sa takto troficky mohli rozšitovať. Človek má natoľko zložitú tráviacu sústavu – okrem niektorých humanoidných mimozemšťanov – a bol stvorený do motného sveta a v hmotnej forme, že o tomto mám dôvod pochybovať, pričom nevylučujem – u už vyvinutého jedinca – živenie sa pomocou prány. Je dobré vedieť o tejto alternatíve aj o tom, koľko sa dá prežiť na pôste /kvôli zvládnutiu strachu a paniky vo výnimočnej situácii bez jedla/, ale “na pránu” sa “možno dám” až stratím aj čuch aj chuť do jedla – pokiaľ zároveň nestratím chuť do života. A na to je dobré zase len chutné víno a poriadna vyprážaná flákota /prípadne “květák”/.

Ten Ind sa takto dožil len 90 rokov! Lebo – načo žil – kvôli experimentu?

Nula
Nula
Odpověď na  Maroš
31.5.2020 21:57

tento viaczmyselný humor ma nakŕmil múdrosťou viac ako marinovaná červená práááána. Dobrý kuchár, len pojední už z ražňa robia peklo… 🙂

Anan
Anan
Odpověď na  Zina
31.5.2020 16:00

Myslet si to můžeš. Všechno je jinak. Např. bůh neexistuje je vymyšlený …

patacek
patacek
Odpověď na  Anan
31.5.2020 23:16

Samozřejmě každý si můžeme myslet co chceme. Ale já osobně bych byl velmi zdrženlivý se vyjadřovat k existenci Boží. Proč? Protože v podstatě nikdo z nás neví, k čemu se vyjadřuje. Nebo snad někdo z vás dokáže Boha definovat? Žádná univerzální definice není. Představy jsou velmi pestré a rozdílné. A je to vysoce indivduální a intimní záležitost. Ano, můžeme se vyjádřit k nějaké konkrétní něčí představě. Ale to je tak vše. Nějaké obecné soudy jsou irelevantní, nejsou k ničemu. A navíc, popřením Boží existence vůbec nic nezískáte. Naším úkolem není popírat. Naším úkolem je postupným poznáváním vybudovat si onen jedinečný intimní vztah. K onomu věčnému zdroji nekonečného bytí a nevyčerpatelné tvůrčí energie. Pokud ovšem chce někdo říci, že Bůh tak, jak nám jej předkládají např církve, není, pak souhlasím. Takový Bůh opravdu není.

světlovšude
světlovšude
31.5.2020 12:41

Nevím, co ta paní ve skutečnosti zažila, to nemohu a nemám právo soudit. Mě se takové prožitky vyhnuly, což samozřejmě neznamená, že ona popisované věci skutečně neprožila (bez ohledu v jaké formě). Kdož ví, jak je to doopravdy. Osobně stále hledám, sháním informace, ale pořád ještě nevím. A tak věřím plánu, věřím že bude skutečně svět lepší. Ale věřím, protože chci, ne proto, že musím. A je zcela zřejmý rozdíl ve způsobu, jakým píše paní a jak komentuje Tomáš. Tomáš nabízí – a rozhodni se, zda přijmeš, uvěříš, pochopíš. Ale paní nenabízí, ona vnucuje. Kdo nesmýšlí jako ona, nebo jí nevěří, je hlupák, ovce, nevzdělanec. Prostě když projevíš vlastní názor, který se neslučuje s tím mým, si blb a nebezpečný. A na tento nátlak jsem v mém věku, kdy jsem si ho za život zažila od různých systémů hodně, dost choulostivá.
A navíc vzhledem k těm mnoha nesrovnalostem v jejím dopise jako celku (není snad třeba je tu popisovat), mi intuice radí – od té paní rychle pryč. Pokud by popsala bez emocí své zážitky, aby lidem sdělila, co všechno je možné a o čem nemají ani tušení, tak v pořádku. Ale ona moc touží po pomstě, je tam spousta nenávisti, prostě z té paní celkově vnímám mnohem více zla a negativních energií, než smysluplného obohacení mého poznání. Třeba se jen nevymanila (ač si myslí, že ano) z moci těch zlých sil, které ji tak stále ovládají. Jestli jí křivdím, omlouvám se.

ludy
ludy
Odpověď na  světlovšude
31.5.2020 13:02

Ten nátlak a touhu po pomstě jsem četla kde? A také o nevzdělancích, ovcích a hlupácích? A ani to vnucování jsem nezaregistrovala.
Beru to jako výpověď jedné osoby a ať už to všechno opravdu zažila a prožila, je to její pohled. Toto soudit nemůžu. Nejsem v jejím těle. Líbí se mi tomášovy poznámky.
Já jsem to četla hned po tom, kdy byl článek dán do okénka, tak mi to možná uniklo. Přece jen jsem už byla unavená. Nevidíte v tom ale fakt něco, co tam není? Asi to vnímám jinak.

světlovšude
světlovšude
Odpověď na  ludy
31.5.2020 17:13

Pokud její sdělení vnímáte jinak, je to zcela v pořádku. Já vás nechci přesvědčovat o své pravdě a ani nevím, kde pravda je. Jen jsem sdělila vlastní názor. Napsala jsem, jak na mne celý dopis ve svém komplexu působí, jak ho vnímám já, resp. jak díky jeho obsahu vnímám pisatelku (mimochodem těmi zlými silami myslím možnou duševní nemoc, dle mého odhadu dost závažnou a popsané iracionální prožitky by tak mohly být jen formou projekce nemoci). Ale vše může být ještě naprosto jinak, neboť nemáme-li jistotu (a to ani jistotu v osobě pisatelky), je vše možné.
S mým názorem se můžete ztotožnit nebo ho můžete odmítnout, je to jen na vás. A při jeho odmítnutí vás rozhodně nenazvu zaslepeným hlupákem, protože vám ho skutečně nevnucuji. A pokud hledáte důvody pro můj pohled na věc, zkuste si přečíst obě části dopisu a vnímejte veškeré souvislosti a také zjevné nesrovnalosti. Možná najdete a možná ne.

ludy
ludy
Odpověď na  světlovšude
31.5.2020 17:39

Ale já přece neodsuzuji a nehodnotím ani vás! Nemám to v úmyslu.
Jen jsem se ptala, kde jste to viděla, protože já tam viděla hlavně to zoufalství, že už nevěděla, jak dál! Žádnou agresivitu ani nátlak, který jste naznačila.To je všechno. Proto jsem se ptala. Ale fakt jsem to četla pozdě v noci a unavená, takže jsem to mohla přehlédnou. Kdo ví …..!

romča
romča
Odpověď na  světlovšude
31.5.2020 13:46

Ja tam vnímam len zúfalstvo. Pani ten dopis písala na rýchlo a so silnou depresiou. Cíti beznádej a vlastne nevie, čo má robiť sama so sebou. Netvrdím, že to čo píše je klamstvo, ja jej verím každé slovo a v určitých pasážach ju nesmierne chápem. Ale pochybujem, že poznámky od tm vôbec pochopí.

Alena
Alena
Odpověď na  světlovšude
31.5.2020 16:37

cítím to stejně

iva
iva
31.5.2020 12:11

K dopisu: ještě jsem snad nikdy nečetla nic tak depresivního, demotivujícího, smutného … na každého musí z řádků dýchnout pochmurná nálada a beznaděj … naštěstí je to jen subjektivní pohled jednoho člověka a jeho osobní jedinečná a nepřenositelná zkušenost – pokud ona ztratila naději, my ostatní ji naopak musíme posilovat.
Navíc si myslím, ač názor nikomu nevnucuji, že paní neměla co do činění s mimozemšťany, ale jinou zlou nízkou energií, např démony – předané od matky nebo od někoho z rodiny po rodové linii, např kdy někdo z blízkých funguje jako brána. Tady bych tu matku podezírala velmi silně, že dceru vědomě poskytla k něčemu takovému – neumím si představit matku, která ví a zná, a přitom nepodnikne NIC proto, aby dítě ochránila – za jakoukoliv cenu!!!, která jen odsouhlasí, poinformuje, jojo máš to těžké, znám tom nazdar

iva
iva
Odpověď na  iva
31.5.2020 12:11

pokrač.
… je mi to velmi podezřelé … totéž i sestry … evidentně svou sestru nepřijaly, kdoví proč, přesto ona jim vše dala a stále se jim vnucovala, nechala si vše líbit … toto už je skutečně diagnoza, tohle žádní ET nezpůsobili, paní si nejspíš většinu věcí v životě díky démonům měnícím myšlení i jednání způsobila a přitáhla postupně sama … mnoho z toho možná ani není skutečné, jen si to myslí, že se to stalo, což samozřejmě neznamená, že ONA v mysli není přesvědčená, že je to pravda – toto lidská mysl i podvědomí umí velmi dobře,
za mne tedy pocit z dopisu velmi destruktivní, paní je mi líto, takový život je peklo již zde na zemi, o to víc je ovšem potřeba napnout všechny síly k tomu, aby podobné praktiky Temných skončily jednou provždy!!!!!!!

izairi
izairi
Odpověď na  iva
31.5.2020 13:30

Myslím si to samé.To s těmi démony mně napadlo hned jak jsem si přečetla,že tam byli znetvoření mimozemšťané,kteří vypadali jako démoni.Nevypadali,ale byli to démoni.Myslím,že život té paní prostě ovládají démoni,a uvrhla jí do toho vlastní matka.Démoni té paní pořád našeptávají úplnou beznaděj,a udržují ji v depresi a destruktivní náladě a paní to přenáší na ostatní.A o to jim jde,protože nikdo nenávidí lidi víc než oni.Paní by asi víc než cokoli jiného potřebovala vymítače.

Horalka:
tak co,už se směješ u kafíčka komentářům těch “osvícených”(těch co si dovolili pochybovat) jak jsi psala v komentu v minulém okénku?Horalko ty musíš být duchovně strašně na výší a na 1001%probuzená’že.Fakt se divím,že Ti takový “osvícení”jako jsou někteří z nás stojí za tu námahu psát komentář.I když pravda bez toho bychom se zase nedozvěděli jak jsi na výši. Tak víš co,udělej si kafíčko a sedni si před zrcadlo,ať se můžeš zasmát dvakrát.

Petr
Petr
Odpověď na  iva
31.5.2020 16:25

Slychaval jsem o bytostech a jejich kontrolou nad nami. Mám i nějaké osobní zkušenosti. Můžu jen dodat, že tento svět je mnohem kouzelnejsi, než se jeví a králíci nora je mnohem hlubší než se zdá. Záleží na každém, kde až popusti uzdu . Myslím že soudit a pitvat ostatní příběhy nemá smysl. Je to jen informace 😉. Vybereme si.

Tonino
Tonino
31.5.2020 12:11

Fakt, to je už tragédiou tohto ľudstva, že sa dohaduje, či je alebo nie je Boh? To ako keby sochy sa dohadovali, že či je sochár, ktorý ich vytvoril….

Stojíme vo Veľkom súde, až po jeho ukončení Zlatý vek ľudstva – Tisícročná ríša, ktorú povedie Boží splnomocnenec, ktorého sám Boh zasľúbil už pred vekmi,, Syn Človeka – Duch Pravdy – IMANUEL….

Tak sa ešte podohadujte…aj popierajte, že či je alebo nie je Boh…ako keby Boh ľudí potreboval, hoci opak je pravdou…to ľudia Boha potrebujú, aj o tom je tento Veľký súd, aby sa každý už naplno ukázal v tom pravom svetle, že či je hodný stáť sa večnou duchovnou bytosťou…alebo len smrteľným ľudským tvorom….

Katalin
Katalin
Odpověď na  Tonino
31.5.2020 15:41

Pre Tonino: pekné, stručné, jasné.

Nikol
Nikol
31.5.2020 12:02

Podpora chodí Američanům na kreditce. Mnozí ji vyhodili, báli se podvodu
29. května 2020 20:30
Mnozí Američané v posledních dnech nedočkavě očekávali federální finanční podporu, v rámci které měl každý dostat nejméně 1 200 dolarů. Nemalá část z nich však peníze nevědomky vyhodila do koše. Domnívali se totiž, že jde o podvod. Místo šeku, na který čekali, jim v neoznačené obálce přišla debetní karta.
Ilustrační snímek
Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/amerika-podpora-pomoc-finance-penize-kreditka-posta-obalka.A200528_143049_eko-zahranicni_svob?&utm_source=facebook&utm_medium=sharecd&utm_campaign=desktop

Avlína
Avlína
31.5.2020 11:59

Zdravím, Tomáš to vystihl velmi výstižně… vše je počítačový program a já bych ještě dodala, že počítačový program v počítačovém programu a v dalším počítačovém programu…taková ruská matrjoška. Už nyní jsme ve stádiu vývojových programů, počítačových her, kdy při jejich využití, smazáváme co je a není pro nás reálné. Dostáváme se do bodu, kdy počítačový program bude schopen vytvořit sám od sebe další funkční realistický program. Vesmír vydechl a nyní se ocitáme na okraji horizontálních událostí, kdy nastává nádech vesmíru. Začneme se vracet ke ZDROJI zpět. Pisatelka tohoto článku má mnoho dobrých informací jako např. preferovat Lásku a dobro, ale bohužel je u ní opomenutá praxe. To co píše, je jasným signálem, že se zaměřuje a cítí a vnitřně vibruje jiným směrem. Bohužel pak se ji dějí tyto hrůzné věci. Každý z nás je jedinečná částečka jednoho jediného ZDROJE a každý z nás je pro tento centrální zdroj velmi cenný pro prožitek, který prostřednictvím nás zažívá a poznává , co je. Jako ZDROJ je komplexní, obsahuje tzv. monádu světla a tmy. ZDROJ je neutrina. Naše částečka, vědomí se neustále na základě svého vibračního náboje přesouvá po síti již hotového ZDROJE. Naše jediná svobodná vůle člověka je vnitřní cítění, vibrační náboj, který vyzařujeme a proto každý z nás tuto jedinou svobodnou vůli můžeme využít konstrukčně. Nějak se cítit musíme každý, ale můžeme si vybrat jak.

veverka
veverka
31.5.2020 11:41

Naprosto souhlasím s odstavcem kde tome píšete o znameních. Jak nás vedou a ukazují co máme dělat. Je to kolem nás jen je třeba si začít všímat těchto věcí. Někdy to jsou i maličkosti v podobě peří v lese, člověka kterého potkáte a řekne vám jednu či dvě věty už i v tom je informace. Nebo také kaluže na zemi. Je třeba pozorovat věci kolem sebe. Pokud požádáme o radu a necháme tomu volný průběh vždycky přijdou.

Maroš
Maroš
31.5.2020 11:38

Tomáši – som rád, že si korigoval túto pokusnú “ezoteriku” – už som sa vyjadril v 1. časti.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Maroš
31.5.2020 11:40

“Čtenářke” ktorá poslala tento matroš akosi z konceptu vypadol Talmud… Keď už.