Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze
    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

  • Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi
    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

  • Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu
    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

  • Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?
    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

Související zprávy

  • Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze
    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

  • Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?
    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

  • V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek
    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

  • Indická vládnoucí strana obviňuje opozici z používání Sorosovy příručky
    Indická vládnoucí strana obviňuje opozici z používání Sorosovy příručky

    Indická vládnoucí strana obviňuje opozici z používání Sorosovy příručky

Prohlášení k protestům 18.10. na Staroměstském náměstí v Praze

Děkujeme všem občanům, kteří našli odvahu a přišli na naší demonstraci v neděli 18.10.2020 na Staroměstské náměstí vyjádřit svůj nesouhlas s vládními opatřeními. V našich akcích na podporu lidských práv budeme i nadále pokračovat. Termín další akce oznámíme příští týden na sociálních sítích.

Plně souhlasíme s hodnocením demonstrace ze strany vedení policie, jak jej oznámil v pořadu Hlavní zprávy na Prima CNN Martin Vondrášek, 1. náměstek policejního prezidenta, který řekl, že demonstranti do okamžiku rozpuštění demonstrace žádný zákon neporušili, protože Listina základních práv a svobod má vyšší právní sílu než opatření vyhlášená vládou ČR.

Při rozpouštění demonstrace jsme postupovali v souladu s pokyny Magistrátu hl.m. Prahy a takovým způsobem, abychom nevyprovokovali demonstranty k násilnostem, neboť demonstrace byla ukončena o hodinu dříve, než bylo původně oznámeno. Trvala tak pouze 65 minut.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Domníváme se, že ministr vnitra ČR Jan Hamáček zcela nezvládl situaci tím, že si prosadil předčasné ukončení do té doby pokojné a zákonné demonstrace a tím vyvolal pocit hrubé nespokojenosti u části demonstrantů. Jan Hamáček takto postupoval proti Ústavě ČR, ačkoliv věděl, protože byl přítomen v operačním středisku policie, že se mezi pokojné demonstranty infiltrovali různé agresivní elementy a podle videí účastníků demonstrace, která máme k dispozici, i policejní provokatéři, kteří společně úmyslně vyvolali nepokoje a střety s PČR.

Děkujeme všem demonstrantům, kteří se těmito provokacemi nenechali strhnout a omlouváme se, že nemohli v průběhu demonstrace volně opustit Staroměstské náměstí, protože policie nezákonně zablokovala všechny východy ze Staroměstského náměstí a teprve po tomto zablokování „jakousi náhodou“ spustili elementy a provokatéři svou akci. Na náměstí v té době byli staří lidé i lidé s dětmi, dále invalidní účastníci třetího odboje proti komunistickému režimu, a považujeme toto za akt Hamáčkova pohrdání Ústavou ČR, která byla v listopadu 1989 těžce vybojována.

Vůbec se nám nelíbí, že Jan Hamáček porušuje Ústavu a vyhrožuje veřejně třímilionovou pokutou vnukovi hrdiny sovětského svazu a člověku, který byl mlácen komunistickou StB.

Upozorňujeme Jana Hamáčka, že není účastníkem správního řízení ve věci této demonstrace a že je nezákonné, aby vydával příkazy správním orgánům, jakým způsobem mají koho, z malicherných a protiústavních důvodů, potrestat, protože se mu nelíbí. Takto se například choval ÚV KSČ v 50. letech v případu Milady Horákové.

Děkujeme Ondřeji Pálovi za to, že po oficiálním ukončení demonstrace naprosto skvělým způsobem z pódia uklidnil velkou část Hamáčkovými nařízeními naštvaných demonstrantů a zabránil tak daleko větším střetům mezi demonstranty a PČR. Přitom oznámil jména ulic, které policie označila za místa odchodu ze Staroměstského náměstí. Tyto únikové koridory však již byly, jak bylo výše zmíněno, policií nezákonně uzavřeny. To vyvolalo v části demonstrantů velmi silné negativní emoce a přispělo k tomu, že se část z nich následně připojila k vyprovokovaným střetům s policií. Od všech projevů násilí po konci demonstrace se distancujeme a žádáme policii, aby se napříště zdržela takovýchto neprofesionálních akcí.

Za občanský spolek HON

Ivan Sochor

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
Pravidla diskuze

Diskuze je pouze pro registrované čtenáře a je moderovaná. Budou uveřejněny jen takové komentáře, které nejsou urážlivé, vulgární, neobsahují reklamu, neobsahují projevy náboženského fanatismu, návody k násilí, pseudo-ezoterické bludy a jsou k tématu.

Není dovoleno vkládat celé články z jiných webů a strojové překlady z cizích jazyků, stejně tak psát celé věty kapitálkami.

Komentáře není dovoleno využívat jako chat a místo pro osobní spory.

Veškeré odkazy v komentářích musí být uvedeny s krátkým popisem čeho se týkají. Odkazy bez popisu jsou považovány za spam.

Komentáře jsou automaticky posuzovány antispamovým systémem, a pokud jsou zadrženy, musí je posoudit administrátor, což může trvat až 25 hodin. Opětovné odeslání komentáře nebo psaní stížnosti prostřednictvím e-mailu nic neurychlí.

Předem děkujeme za respektování těchto pravidel.

24 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Václav
Václav
21.10.2020 15:18

Po majdanu 1989 za prezidenta zvolený STB udavač a alkoholik Havel hlídaný nevzdělaným levobočkem Svarceberkem nastala řízená devastace všeho. Vzpomeňte si na jeho krátké kalhoty.To byl signál světu, že křivě přísahal a na místo ČSSR bude sloužit světové TEMNOTĚ. Výsledky to potvrzují.
http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=254807
Je Karel Schwarzenberg svině a odporná špína?
Zde jsou ta videa se Sorosem jak vypravi o Vaskovi-saskovi ,dost sokujicí https://www.youtube.com/watch?v=4zyn9-TpbKM I
Americkej pucflek běhá v převleku po Hradě a všichni se musí chechtat jeho stupiditě: https://www.facebook.com/pavel.hasenkopf.5/posts/2583544791697496

ivan
ivan
20.10.2020 23:23

milý TimWongu, mozná ze vám unikl pravý význam mého textu, dopustil jsem se v nem malé chyby ve vyjádrení, nastestí to byl jen detajl. Jisteze rozdíl mezi obema vlky nebyl tak velký. Ideálních vudcu máme dnes pomálu, je to i v dusledku naseho hromadného kolektivního karma, které je velmi zatízené.. Príkladem dobrého vudce s lidskými kvalitami je napr Donald Trump – a vidíte sám jaké tam má problémy, nevedomí a spatní lidé jej zurive odmítají.

Milan
Milan
20.10.2020 19:05

Pan Hamáček jako poslanec má zatím trestněprávní imunitu. Zatím.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Milan
21.10.2020 01:08

Jak může mít imunitu, když jedná za soukromou firmu ČR a nikoliv právně platné uspořádání, Československo? Vždyť se tu už opakovaně psalo, že tito politici mají i finanční zodpovědnost.

milan
milan
20.10.2020 18:10

„m.petr“ v 7.48 – Petře, opatrně, protože: „My tady přeci aeronet nechceme,
je to kontraproduktivní…….!“ Buďte rád, že patříte k těm,
kterým to tady prochází.

dux
dux
20.10.2020 12:38
m.petr
m.petr
20.10.2020 07:48

šokující fakta ne aeronetu,kdy provokatér nastupuje do policejního auta.nikdo z přihlížejících tomu nechtěl věřit,že by provokatéra hrál policista!!!!

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  m.petr
21.10.2020 01:11

m.petře,

tady v diskuzi už taky byly dříve odkazy na tato videa a ne z Aeronetu, tam to dotyčný pisatel článku, pro kterého je vše šokující, taky jen převzal z netu.

ivan
ivan
20.10.2020 00:34

videl jsem videa, cetl komentáre. Vidím, ze policejní terorv Ceské republice je v mnohem pokrocilejsím stádiu vývoje, nez jsem si predstavoval. Na mne jako nekoho zijícího ve Svédsku to delá dojem, jakoby ceský stát byl v rukou podsvetní mafie gangstru sprazených jeden s druhým. Deplorabel. Jak jsem rád, ze jsem pred temi 7 léty nevolil Zemana nýbrz knízete Schwarzenberga: dneska by tam asi musel sedet ve stejne ponizující lhostejné bezmocnosti jako dnes Zeman a nechat se urázet síleným terorem zlocinných mafiánu jednajících proti zájmu národa. Smutnejsí to uz být asi nemuze – ale kdoz ví, mozná, ze to bude jeste horsí.

trtal
trtal
Odpověď na  ivan
20.10.2020 04:29

Mno v porovnani se Svedskem ze sirsiho pohledu nevaham tvrdit, ze u nas zustalo mnohem vice svobody…
Svedove uz jsou evidentne ve Svedsku navic…

aki
aki
Odpověď na  trtal
20.10.2020 16:50

Asi tak. Takový teror co tam páchají čmoudi u nás zatím není. Ale kdyby seděl v křesle ten fašista kniže,tak jsme na tom mnohem hůř než ti Švédové dnes.

ivan
ivan
Odpověď na  aki
20.10.2020 22:16

aki, protoze jich je tady víc nez u vás, prozatím to tady nevybouchlo, ale nekde pod hladinou je cítit, ze jsou nejak tak stále drzejsí. S knízetem mám trochu osbní problem, asi k nemu tíhnu osobne. Chtel bych ho jako jakousi steznovou figuru kvuli symbolice, jako symbol ale bez moci, vím, ze jeho názory jsou v mnohém hrozne chybné. Ale kdyby tam sedel on, byl by sotva horsí nez Zeman, který práve postval proti vlastnímu národu tu nejhorsí soldatesku policejních pohunku. Ale i jeho názory na kovid a „pandemii“ jsou zretelne naivní a nevedomé, (práve proto). Spravedlive ovsem na Zemanovi ocenuji, ze to byl zrejme on, kdo prirazil dvere masové záplave mohamedánu do Cech. Aspon to.

ivan
ivan
Odpověď na  trtal
20.10.2020 21:54

o Svédsku tady nemluvím, mohamedánu je tady skutecne povázlive mnoho, svédstí politici jsou mozná jeste vetsími velezrádci nez ti cestí, ale i mezi svédskými nacionalisty je nás tu fakticky stále víc, kdyby se najednou dostali k moci (na coz to bohuzel zatím nevypadá), zacnou je posílat do jejich zemí príchodu ve velkém. No ale kde je práve ted „vic svobody“ si netroufám ríct.

iva
iva
Odpověď na  ivan
20.10.2020 09:19

No, tak pokud jste volil „knížete“, tak to jste na tom hodně špatně, evidentně v tom Švédsku nemáte nejmenší ponětí, co je to zač. Protože být tam on, tohle, co se děje, je tu už dávno a asi i v mnohem horším vydání.
Zemana nehájím, je to zrádce a haj*zl, ale Švarcík je násobně horší zrůda, on jim jenom neslouží, on k nim patří!!!

ivan
ivan
Odpověď na  iva
20.10.2020 22:38

iva, mnojo… dekuji za vyjádrený názor, osobne se ale vzdy pokousím knízete obhajovat, prestoze jsem na strane svetla a Trumpa a Q-hnutí. Chápu, ze je nejspís cernou slechtou, coz by uz samo o sobe bylo nedobré, nedobré. Plus jezdil do Holland na sjezdy neprátel lidstva Deep Statu, mimochodem ten holandský princ co s tím Bilderbergem zacal, by uz mel být dávno popraven (za ty nejhorsí zlociny a rituální vrazdy detí), snad SHAEFem, jenze nikdo tu nic urcitého neví a kazdý ríká neco jiného. Presto porád doufám, ze se kníze zádných satanických rituálu nezucastnoval, zádným detem neublizoval, 90%lidstva vyhlazovat nechtel. Dokud mi nebude spolehlivým zpusobem dokázán opak, verím tomu, co ted ríkám.Jeden z jeho chybných názoru: chtel podporovat masovou migraci arabu k nám do Cr, asi nepochopil oc vlastne jde.

mel
mel
Odpověď na  ivan
20.10.2020 09:30

Milý ivane díky, je fakt, že policejní teror se stupňuje. Osobně si myslím, že většina policajtů je ještě neprobuzena (jsou to jenom lidi) a tak stále věří na pohádky a podle toho pak jedná.
Co se týče ospalého knížete, ten by pouze papouškoval to, co by mu do hlavy nahustil Kalousek aspol. a to bychom dnes na tom byli podstatně hůř!
Já naopak jsem rád, že jsem volil Zemana a věřím, že většina z nás.
Zeman se nás v mnoha ohledech zastával – např. brzdil příliv muslimů – na což asi ve Švédsku se nikdo nezmohl.
Přesto přejeme švédskému národu i tobě jen to nejlepší a věřte plánu, jako věříme také my!
WWG1WGA

zbrd
zbrd
Odpověď na  ivan
20.10.2020 09:40

Jo, Švédsko je v pohodě co? Zem zavalená migrantama…

ivan
ivan
Odpověď na  zbrd
20.10.2020 23:09

zbrd, vubec není v pohode, jsme tady prozatím ve stádiu sbírání a vytvárení opozicních názoru, coz jest sysifova práce tak na sto let, lidé jsou tady zazdení priblizne stejne jako v CR, je s nima marná práce. Tezko ríct, kde je to lepsí a kde horsí.

SamTingWong
SamTingWong
Odpověď na  ivan
20.10.2020 10:41

Je smutné, když člověk vidí, jak si ovce pochvalují, že si nezvolily vlka A, ale vlka B. Že v tom není rozdíl, zjistí příliš pozdě.

ivan
ivan
Odpověď na  SamTingWong
20.10.2020 23:18

milý TimWongu, mozná ze vám unikl pravý význam mého textu, dopustil jsem se v nem malé chyby ve vyjádrení, nastestí to byl jen detajl. Jisteze rozdíl mezi obema vlky nebyl tak velký. Ideálních vudcu máme dnes pomálu, je to i v dusledku naseho hromadného kolektivního karma, které je velmi zatízené.. Príkladem dobrého vudce s lidskými kvalitami je napr Donald Trump – a vidíte sám jaké tam má problémy, nevedomí a spatní lidé jej zurive odmítají.

Dezider
Dezider
Odpověď na  ivan
20.10.2020 12:49

A ty si myslíš, že „Kníže“ by byl lepší? Pravá ruka Bilderbergu?

ivan
ivan
Odpověď na  Dezider
20.10.2020 23:04

ne nemyslím, vubec jsem o knízeti radeji nemel mluvit, uniklo mi jeste ke vsemu malé logické klopýtnutí. Chtel jsem spíse vyjádrit: „ACKOLI jsem volil 2013 knízete, jsem dnes rád, ze tam sedí Zeman – a ze celá ta soucasná skandální ostuda a hamba dnes padá na hlavu Zemana místo na hlavu knízete“. Tím jsem v podstate nehodnotil ani knízete ani Zemana, i kdyz vím, ze Zeman zabránil masové záplave podivných migrantu do CR – palec nahoru, ale ze i postval proti vlastnímu národu (proti „svým 10 milionum“), anebo s ním alespon souhlasil, policejní teror nejhorsího druhu pred pár dny na Staromestském – palec dolu. O knízeti vím své, ale od toho jsem neocekával ani názory nebo myslení, nýbrz pouze galionovou postavu historické minulosti. Cestí slechtici nám tak jako tak k nicemu jinému platní nejsou (i kdyz kníze má soucasne i jiné národnostní koreny.)

jouda
jouda
19.10.2020 22:54

Taki jsem bil tam super nechceme vakcini od gejtse