Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Chce nám Pávek na Hradě zavádět prezidentskou formu vlády?
    Chce nám Pávek na Hradě zavádět prezidentskou formu vlády?

    Chce nám Pávek na Hradě zavádět prezidentskou formu vlády?

  • Veřejné rozhořčení dosahuje bodu varu, zatímco vláda upadá do bizarního představení
    Veřejné rozhořčení dosahuje bodu varu, zatímco vláda upadá do bizarního představení

    Veřejné rozhořčení dosahuje bodu varu, zatímco vláda upadá do bizarního představení

  • Mexičané se bouří: Mladí obléhají Palacio Nacional
    Mexičané se bouří: Mladí obléhají Palacio Nacional

    Mexičané se bouří: Mladí obléhají Palacio Nacional

  • JAG zadržuje 250 bývalých právníků ministerstva spravedlnosti v táboře Blaz
    JAG zadržuje 250 bývalých právníků ministerstva spravedlnosti v táboře Blaz

    JAG zadržuje 250 bývalých právníků ministerstva spravedlnosti v táboře Blaz

Související zprávy

  • Veřejné rozhořčení dosahuje bodu varu, zatímco vláda upadá do bizarního představení
    Veřejné rozhořčení dosahuje bodu varu, zatímco vláda upadá do bizarního představení

    Veřejné rozhořčení dosahuje bodu varu, zatímco vláda upadá do bizarního představení

  • JAG zadržuje 250 bývalých právníků ministerstva spravedlnosti v táboře Blaz
    JAG zadržuje 250 bývalých právníků ministerstva spravedlnosti v táboře Blaz

    JAG zadržuje 250 bývalých právníků ministerstva spravedlnosti v táboře Blaz

  • Skutečný Donald Trump zmizel, falešný Trump ztrácí rozum, zatímco USA se hroutí
    Skutečný Donald Trump zmizel, falešný Trump ztrácí rozum, zatímco USA se hroutí

    Skutečný Donald Trump zmizel, falešný Trump ztrácí rozum, zatímco USA se hroutí

  • Ochranná služba zmařila komplot na zavraždění Barrona Trumpa
    Ochranná služba zmařila komplot na zavraždění Barrona Trumpa

    Ochranná služba zmařila komplot na zavraždění Barrona Trumpa

Finanční podpora

Pro způsoby platby nás prosím kontaktujte e-mailem.

Pro způsoby platby nás prosím kontaktujte e-mailem.

Trump připravuje Národní gardu na možné nepokoje kvůli potravinovým lístkům

Prezident Donald J. Trump zvažuje rozšíření nasazení Národní gardy po celých Spojených státech kvůli obavám, že obyvatelé s nízkými příjmy a obyvatelé měst, kteří jsou závislí na vládních dávkách, by mohli vyvolat nepokoje, když 1. listopadu vyprší platnost programu doplňkové výživové pomoci (SNAP), dříve nazývaného potravinové lístky, což je vedlejší účinek prodlouženého uzavření federální vlády.

Zdroj z West Wing, který je obeznámen se situací, sdělil Real Raw News, že agenti ICE (imigrační a celní agentura) pracující v chudých čtvrtích zaslechli obyvatele Chicaga, New Yorku, Portlandu a Filadelfie diskutovat o zorganizování povstání, pokud program SNAP skončí. Podle našeho zdroje více než pár nespokojených lidí – v současné době pobírá SNAP přibližně 40 milionů rodin – použilo hrubý jazyk při diskusi o tom, jak budou reagovat, pokud budou hladovět – nepokoje, rabování, chaos v ulicích a vyplenění bohatých domů kvůli jídlu a předmětům, které mohou ukrást a zastavit, aby si mohli dovolit základní potřeby.

FBI potvrdila zprávu ICE prostřednictvím elektronického sledování, ačkoli nechtěl vysvětlit, jakou technologii federální úřady použily, ani říci, zda měly povolení.

„Zdá se, že se chystá koordinovaná akce… především v městských oblastech, kde značná část obyvatelstva dostává zdarma potravinové lístky a žije v sociálních bytech,“ řekl náš zdroj. „Nemohu to potvrdit, ale jsme si jisti, že ke komunikaci a koordinaci používají aplikace sociálních médií. To, co jsme slyšeli, je znepokojivé, a nevylučujeme, že za celou akcí stojí podněcovatelé z hnutí ANTIFA.“

Například v Chicagu obyvatelé označili zrušení programu SNAP za „rozsudek smrti“, který ohrožuje komunitu a její děti, a v nejchudší čtvrti Washingtonu, Woodlandu, diskutovali o pochodu na Bílý dům s molotovovými koktejly, střelnými zbraněmi a improvizovanými výbušnými zařízeními.

„Atlanta, New York – diskuse v mnoha městech,“ uvedl náš zdroj.

Zatímco zdůrazňoval, že nikdo by neměl propadat panice, protože lidé často vyhrožují, ale nemají odvahu své teroristické hrozby uskutečnit, řekl, že zpravodajské služby považují tyto informace za dostatečně věrohodné, aby je předaly prezidentovi. A prezident po prostudování zprávy prostřednictvím ministra války Petea Hegsetha informoval velitele, že by mohl povolat Národní gardu v sedmi státech, aby „plnou silou“ potlačil povstání vyplývající ze zrušení programu SNAP.

Není jasné, kolik příslušníků Národní gardy by mohlo být povoláno do akce. FBI a Ochranná služba aktivně šetří krizi a vyslýchají osoby, o nichž je známo, že se hlásí k násilné rétorice, uvedl náš zdroj.

„Modlíme se, aby se nic nestalo, ale musíme být připraveni. A prezident Trump má pravomoc vyhlásit stanné právo ve městech, kde vládne bezpráví,“ uzavřel náš zdroj.

Líbí se vám článek? Pošlete ho dál
Pravidla diskuze

Diskuze je pouze pro registrované čtenáře a je moderovaná. Budou uveřejněny jen takové komentáře, které nejsou urážlivé, vulgární, neobsahují reklamu, neobsahují projevy náboženského fanatismu, návody k násilí, pseudo-ezoterické bludy a jsou k tématu.

Není dovoleno vkládat celé články z jiných webů a strojové překlady z cizích jazyků, stejně tak psát celé věty kapitálkami.

Komentáře není dovoleno využívat jako chat a místo pro osobní spory.

Veškeré odkazy v komentářích musí být uvedeny s krátkým popisem čeho se týkají. Odkazy bez popisu jsou považovány za spam.

Komentáře jsou automaticky posuzovány antispamovým systémem, a pokud jsou zadrženy, musí je posoudit administrátor, což může trvat až 25 hodin. Opětovné odeslání komentáře nebo psaní stížnosti prostřednictvím e-mailu nic neurychlí.

Předem děkujeme za respektování těchto pravidel.

Odebírat
Upozornit na
44 Komentářů
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Lilicek
Lilicek
3.11.2025 20:11

Čo keby tak samotní ľudia mali možnosť sami sa rozhodnúť,ako a s kým chcú,nechcú žiť?Národy mohli by,a mali by spolupracovať,ak chcú,a ako chcú.Keď nechcú,nechcú o:)Mne vadí jedna zásadná vec,lezú si navzájom do kukurice,a do záhuby,drzo a bez pozvania….Prečo?

Kocour Mourek
Kocour Mourek
31.10.2025 13:49

Doporučuju Vám denně sledovat internetovou stránku Dinarchronicles.com (Dinárové letopisy), například jejich dnešní zprávu z 31.10.2025: Obnovená republika prostřednictvím GCR: Aktualizace k 31. říjnu 2025 | Dinárové kroniky.

Varovně Vás upozorňuji, že v noci z dnes na zítra bohužel opět proběhne takzvaný Halloween; v této souvislosti dnešní zpráva laického sdružení Mariánské společenství: A je tu zase ten satanský halloween.https://s.w.org/images/core/emoji/16.0.1/svg/1f614.svg Modleme se zesílene – MARIÁNSKÉ SPOLEČENSTVÍ: PRAVDU NELZE UMLČET.

Pokud by snad někdo měl nějaké námitky vůči Mariánskému společenství (snad ne!), obecně všem doporučuji sledovat stále všechny dostupné zdroje informací, protože jen tak lze doufat, že v nich následně dokážeme rozeznat pravdivé informace od lživých informací a pak se účelně orientovat.

maxmeridius
Odpověď na  Kocour Mourek
31.10.2025 15:43

Nejsem žádný satanista, ale prosím nedělejme z vyřezávání dýní nějaký rituál pro satanisty. Nepozoroval jsem za X roků nějakou změnu při datumu 31.10. Je to anglosaský svátek, který se tady uchytil a pokud mu nebudeme věnovat přehnanou pozornost, tak za nějakou dobu zase zmizí.

Kocour Mourek
Kocour Mourek
Odpověď na  maxmeridius
1.11.2025 17:16

To bohužel vidíte mylně, pokřiveně! Je to jinak. Ostatně vše je jinak!
Je to tak, že Halloween se tady „neobjevil“ náhodně a že zase odejde, když si ho nebudeme všímat.
Je to s ním bohužel mnohem horší. Satanisté, pro něž je ta noc Největším svátkem celého kalendářního roku, jej prostě prosadili v rámci toho, jak si troufají projevovat se – buď částečně, nebo zcela – nezastřeně!
Těžce bychom je podcenili, kdybychom si mylně mysleli, že jde o náhodu, o nějakou dočasnou úchylku apod. Ne, oni jsou skutečně těžce úchylní a už to ani neskrývají. Střezte se jich!

Kvaskovac
Odpověď na  Kocour Mourek
1.11.2025 17:53

Ak nebudeme oslavovat ich halloween. Nebudeme podporovat toto zlo. A nezaujima ma na kolko je to s nim horsie. Preco tomu davate tolko pozornosti?

hardy
hardy
30.10.2025 12:26

Túto situáciu predpovedal tomáš marný a nabádal nás, aby sme sa zásobili potravinami, vodou, liekmi, elektrocentrála + benzín, atď. Pretože s vysokou pravdepodobnosťou potraviny zmiznú z predajní aj u nás. Idem na nákup. PS: Teraz by som chcel na inú tému. Knihy dejepisu podávajú „oficiálnu históriu“. Ale občass do oficiálnej histórie zasiahne napr. nová veda a tá staré fakty, ktoré sme sa učili v škole spochybní. A tou je molekulárna genetika, ktorá tvrdí, že Slováci sa na území Slovenska nachádzali pred 8000 rokmi!!! A ich otrokári Maďari tu sú „čerství prišelci“. Snaha Maďarov podrobiť si Slovensko sa prejavila v 90-tych rokoch min.storočia takto: https://www.youtube.com/watch?v=xaBqnMkOXEU&t=72
Video trvá 12:min, komentár číta stroj nie veľmi presne, preto sú tam vložené titulky.

mikulas gera
mikulas gera
Odpověď na  hardy
30.10.2025 14:37

Múdry človek má vždy zásoby (úsmev) …..

Čo sa týka „Maďarov“, ochránili nás pred islamskou Osmanskou ríšou a teraz nám opäť pomáhajú ….

Napriek všetkému, čo sme spolu prežili, prirodzene, že najprv chránia sami seba, ale okolo nich sa „zvezieme“ i my Slováci …..

Úsmev ….

Samuel
Samuel
Odpověď na  mikulas gera
30.10.2025 16:47

Já bych si troufal odhadnout, že mít hotovost stačí, ale nějaké ty zásoby na pár dní určitě neuškodí. Jde o to, že američani to mají nastavený trochu jinak. Většina dostane výplatu v pátek ať v podobě mzdy nebo sociální dávky. O víkendu zaútočí na obchody a v pondělí už zase vyhlíží konec pracovního týdne. Je to jiná mentalita a netřeba se tím podle mě nějak podrobně zabývat. Co si naopak pozornost určitě zasluhuje je Atlas. Kdo je schopný se nacítit, musí být přesvědčený, že rozhodně nejde o kometu. Takže někdy v prosinci by se měla „kometa“ nejvíc přiblížit Zemi. Co to pro nás bude vlastně znamenat? a je tu nějaká souvislost z Atlantidou? – Atlas/Atlantis. Jsou tedy zřejmě dvě možnosti. Už teď, kdo se připravil, může z Atlasu získávat energii. Ale v prosinci se zřejmě ukáže, jestli lidstvo jako celek je připraveno na transformaci nebo bude experiment ukončen. Po pádu Atlantidy, kdy jsme evidentně připraveni nebyli, jsme ještě dostali druhou šanci, teď je to ale buď a nebo. Já pevně věřím a všechno tomu i nasvědčuje, že transformace proběhne a Atlas nám v prosinci zamává a popřeje před svým návratem hodně štěstí. A druhá o hodně míň pravděpodobná varianta – evakuace probuzených pryč ze Země a zbytek populace vystavený extrémním kataklyzmatům při ukončení našeho experimentu. Ať tak nebo tak, je to každopádně nejnapínavější a nejzajímavější období naší existence.

mikulas gera
mikulas gera
Odpověď na  Samuel
30.10.2025 19:19

Úsmev …..

Žiadna evakuácia dobrými mimozemšťanmi zatiaľ pokiaľ viem nie je v pláne ….

To čo vidíme večer na oblohe sú lode Hlbokého štátu alebo Bielych klobúkov …..

Mrzí ma to, ale zatiaľ je to bohužiaľ tak (úsmev) ….

cathy
cathy
Odpověď na  mikulas gera
1.11.2025 19:05

Nuz – asi sa vam nebude pacit co napisem – ale – radsej Madari ako Cesi alebo Nemci – bohuzial…to ako sa Cesi „vyprofilovali“ za poslednych par – 3-4 rokov je naozaj obbludne. Nenadarmo sa hovori, ze Poliaci su hyeny Europy a Cesi krysy Europy…som samozrejme Slovanka -ale mam v sebe aj madarsku a cesku krv- a na tu cesku nie som naozaj hrda…
A zasoby mam ja uz od r.2019-ked zacali „cividacke sra…mety“, len som tie zasoby uz parkrat doplnala…lebo „stale nic“…

janafri
janafri
Odpověď na  cathy
1.11.2025 20:46

co tak se trochu zamyslet, než napíšete takovou blbost. V každém národě se najde nějaká krysa, i u vás nějaké jsou. Je hloupé odsoudit nějaký národ za jedince.

cathy
cathy
Odpověď na  janafri
2.11.2025 09:32

Blbost? Ja nikdy nepisem „blbosti“…som po otcovi polovicna Ceska, v Cechach mam vybornu kamaratku, casto tam chodievame a viem velmi dobre ake myslenie Cesi maju – su samozrejme aj vynimky-ale tie sa uz daju spocitat na jednej ruke-bohuzial…a ano-v kazdom narode sa najdu krysy-ale to je mimo mna-ja pisem len o svojich osobnych zazitkoch a poznaniach…a opakujem znovu – radsej Madari ako Cesi ….a ak by sa „nahodou“ hasovalo o znovu spojeni Slovenska a Ceska, tak ja budem prva co bude hlasovat proti! Napriek sance mat velky stat s neprehliadnutelnymi „vyhodami“…takze si nechajte Janafri svoje „blbosti“ pre seba!!!

maxmeridius
Odpověď na  cathy
2.11.2025 12:19

A to je právě ono! Vy tady dehonestujete české lidi, kteří (alespoň já si to myslím) ve velké většině s tím slovenským lidem souzní a vy nás tady chcete soudit podle nějaké přiblblé politické reprezentace – která ostatně již dosluhuje. Ta určitě nehovoří za většinu českého národa. Tak si nechte ty svoje „Radšej s Maďarmi“ a podívejte se radši na to, kolik česko-slovenské populace je příbuzensky spojeno, naše jazyky jsou velmi podobné, vždy jsme spolu dobře vycházeli. To že PRAŽÁCI slovenský lid přehlíželi mně jako moravskému patriotovi vždy vadilo a kdybych měl řešit otázku – jestli s Čechy nebo Slováky, tak mému srdci by ti Slováci byli blíž. Ale právě tohle je ta hra, kterou SLOVANÉ nikdy neuměli dobře hrát, protože to v jejich genech není. Proč si nás vždy podrobili, proč zanikla VELKÁ TARTARIA. Bylo to vždy díky anglosaské úskočnosti a jejich namyšlenosti. Bůh ochraňuj Putina, který tohle vše pochopil a jediný jim vzdoruje. Pokud by se Slované sjednotili-byť pod Ruskou ochranou, byla by to záruka našeho šťastného budoucího života. Pokud se mám vyjádřit k vašemu radšej s Maďarmi – tak v současné době s tím naprosto souhlasím – ale v silném spojení SLOVENSKO, ČESKO, MAĎARSKO a popřípadě POLSKO. To už by byla velká koalice napříč celou EU. Já osobně věřím, že český a slovenský lid opět najde společnou řeč a dle mnohých politologů a věštců dojde ke spojení v jednu republiku.

Kvaskovac
Odpověď na  maxmeridius
2.11.2025 22:18

Je velmi pravdepodobne ze cesko sa oddeli od moravy a sliezka a pocul som aj ze by sa potom morava so sliezkom mali pripojit k slovensku … Neviem.
Ale jedno je iste, ceskoslovensko si praje ciac cechov ako slovakov … Momentalne ale aj v mi ulosti. Vlastne my sme s cechmi nikdy v historii neboli spolu. Len po 1. sv vojne…. A potom s prestavkou po 2. Ono dobre by bolo si aj vypocut bas slovakov.

Neviem preco by sme mali byt v ramci jedneho spolocneho statu? Su medzni mani iste rozdiely a pozrite sa na rusko. Ved tam tiez su spolu vo federacii, nie v state.

Ale nic proti bratom cechom nemam….. Sle spolocny stat nebude dungovat, prívesok uz nemozme znovu robiť….. USMEV

maxmeridius
Odpověď na  Kvaskovac
3.11.2025 12:18

Já jsem to napsal myslím dostatečně srozumitelně, co se týče našeho společného sepjetí mezi Slováky a Čechy. Na mnoha sítích se setkávám s opravdu radikálními slovenskými nacionalisty, kteří se vyjadřují v tom smyslu, že nikdy viac pod Čechmi, dosť bolo Prahy a podobně. To jsou však jen výkřiky do tmy, co se týče počtu lidí. Stejné je to i tady na Tadescu, tady si můžeme psát různé věci o o mnoha situacích ve světě i doma ale jaký dosah mají? Troufám si tvrdit, že v řádu stovek lidí, byť myšlenky odsud můžeme šířit dál, ale mezi masy se to určitě nedostane. Dle mého neskromného názoru většina národa slovenského a českého sdílí velmi podobné názory a pokud by byla ustanovena rovnoprávná republika Československá nebo Slovenskočeská na podmínkách rovnoprávného soužití, myslím, že by to bylo ku prospěchu obou našich bratrských národů.

mikulas gera
mikulas gera
Odpověď na  maxmeridius
3.11.2025 12:37

Problém je v tom, že tá prvá Československá republika bola urobená umelo …..

Keď si dobre pamätám, tak tam bolo Nemcov viac ako Slovákov a počet Maďarov bol tiež veľmi vysoký ….

Doteraz sa na Slovensku traduje pojem „český žandár“ …..

Podľa štatistík bola väčšina úradníkov Česi a to potom priviedlo „Hlinkovo hnutie“ k rozpadu republiky a príklonu k fašizmu …..

A to sa môžme vrátiť i k Veľkej Morave, kde o Českom kráľovstve nebolo ani chýru a ani slychu …..

V podstate sa na Morave začala Česká i Slovenská štátnosť (úsmev) ….

cathy
cathy
Odpověď na  mikulas gera
3.11.2025 13:17

Morava je uplne inaksia ako Cesko, su nam ovela blizsi, nazormi, povahou i spravanim …

cathy
cathy
Odpověď na  maxmeridius
3.11.2025 13:23

Nemam absolutne nic spolocneho s radikalnymi slovenskymi ncionalistami, moje vyjadrovanie nazoru sa opiera len a len o moje vlastne zazitky, spomienky a deje. Nevykrikujem- len konstatujem…Slovenskoceska republika na podmienkach rovnopravneho spoluzitia mi znie velmi orwellovsky…a myslim si, ze buducnost nasich malych stredoeuropskych statikov je uz naplanovana…

maxmeridius
Odpověď na  cathy
3.11.2025 14:14

Pokud jsem se Vás Cathy nějak dotknul označením -slovenskí nacionalisti- omlouvám se, nebylo to určeno jmenovitě Vám. Nakonec já ve svém okolí dávám slovenský nacionalismus vždy za vzor, jak by měli občané vystupovat při obhajobě nebo prezentaci své vlasti. Snažil jsem se jen dát najevo že mám rád slovenský národ a jsou mému srdci ze všech nejbližší. Snad vše dopadne tak jak má.

Lilicek
Lilicek
Odpověď na  maxmeridius
4.11.2025 13:43

Pre Čechov sme spolu s Moravákmi takí „sedláci“ o:). Dokopy nevychádzame zle, ale mohlo by sa to ešte vyladiť.Niekedy sa nemusíme,ale vieme sa aj podporiť.Keď ste sa u nás na protestoch objavili s Vašou(našou spoločnou pôvodnou) vlajkou, dojalo ma to.Za mňa,Vám „Čechúňom“, prajem naozaj len dobré,ak nie najlepšie,rovnako,ako nášmu Slovensku.Od kráľa až po žobráka,všetci žijú zo sedliaka o:) Potrebujeme ich,aj tých z Moravy, aj z Čiech. S láskou,Slovenka ako repa o:)

cathy
cathy
Odpověď na  Kvaskovac
3.11.2025 13:28

Ano…mas uplnu pravdu vo vsetkom, citala som uz vela „napadov“ na nase usporiadanie…otazkou je ktore zvitazi…velmi velky priklon Cechov k Nemcom tiez o niecom hovori…Morava je takmer identicka s nami…

milena
milena
Odpověď na  maxmeridius
3.11.2025 10:17

Výborně. Jsem nadšená z lidí, jako jste vy maxi 💕

mikulas gera
mikulas gera
Odpověď na  maxmeridius
3.11.2025 10:32

Presne tak to je …..

Bez Rusov nemáme šancu ako Slovania prežiť ….

Je to ozaj paradoxné, že práve teraz sú „slovanskejší“ Maďari ako napríklad Česi a Poliaci …..

Ale to je podľa mňa len otázka času, kým Slovania pochopia, že celá tá EÚ je len ďalším pokusom na ich zotročenie (úsmev) ….

mikulas gera
mikulas gera
Odpověď na  mikulas gera
3.11.2025 10:50

A niečo na zlepšenie dobrej „slovanskej“ nálady ….. Úsmev ….

https://www.michalapetr.com/map-2452/

cathy
cathy
Odpověď na  mikulas gera
3.11.2025 13:14

Presne tak, mam rovnaky nazor…

cathy
cathy
Odpověď na  maxmeridius
3.11.2025 13:39

Ja ziadne ceske lidi nedehonestujem – to vy si ich dehonestujete sami! A nenecham si svoje „radsej s Madarmi“ – naopak – stojim si za tym, hovorim rovnako dobre cesky i madarsky a poznam nazory ludi na oboch stranach a nie je to len o blbej politickej ceskej verchuske,a ani o tej novej sa neda este nic povedat-resp. ta este tape-ale ziadne zazraky od nej necakajte… je tam spusta veci „pre a proti o com je naozaj zbytocne pisat, a opakujem znovu – Madari su mi blizsi svojim realistickym pohladom na svet v porovnani s ceskym nekonecnym svejkovanim a nekonecnym „pocitanim penizku“…

janafri
janafri
Odpověď na  cathy
3.11.2025 06:21

ono to není jen o Česku a Slovensku, je to o tom,že pokud budeme stále jeden na druhého nadávat,tak tady dobře nebude. Tvoříte možná to co ani sama nechcete…zlobu a oddělenost

cathy
cathy
Odpověď na  janafri
3.11.2025 09:27

Presne taketo reakcie som ocakavala…ja „netvorim “ ziadnu zlobu a oddelenost – ja len pisem o realite ktora je a ktoru konstatujem …to, ze mam nedobre skusenosti je ale fakt a nebudem preto strkat hlavu do piesku a „ospevovat“ to co neexistuje…som Slovanka telom i dusou a ina nebudem, ja nemusim „pamatat“, ze sme cechoslovaci – ja nim som a aj cela moja rodina par pokoleni dozadu .a napriek tomu si za svojim nazorom stojim. Nie som ziadna „zloba a nevrazivost“ – taketo pejorativa si laskavo nechajte!!! Nemam hlavu v piesku a nehram sa na pstrosa- som knihovnicka a informaciami som sa vzdy zivila-takze velmi dobre viem o com pisem…Som ortodoxny zastanca mimozemskeho zivota a velmi dobre sa orientujem aj v Zakazanej historii a stale dufam, ze sa to pre nas vsetko kladne vyvinie a to najma pomocou Putina…

milena
milena
Odpověď na  janafri
3.11.2025 10:24

Ano, tak to prostě je. Mnohdy si to lidé ani neuvědomují co svými odsudky činí. Snad to dříve nebo později pochopí. Děkuji za toto pravdivé upomenutí janafri 💕

milena
milena
Odpověď na  cathy
3.11.2025 04:42

Cathy to, co jsi napsala, se mi hluboce dotýká. Takto se zadělává na nevraživost mezi skutečným bratrským národem Pamatuj, jsme čechoslováci. Nesuď lidí jako celek kvůli hrstce parazitů, z kterými si bohužel lid díky laxnosti rázně nedokáže poradit a to proč? Protože nejsme jednotní a v té jednotě hrdí na sebe. Kdežto parazit táhne za jeden provaz a jejich neutuchající bezcitnost s cílem škodit, ničit, krást a zabíjet, jejich bezbřehá arogance hamižnost těchto skutečných krys, je bohužel podpořena nejen tou laxností, ale bohužel také těmito hloupými odsudky. Československo je pojmem, za který se nemusíme jako sounáležitý většinový celek stydět.
Jsme rodina a československo bude legalizováno.
To je naše skutečná spása 💕

iva
iva
Odpověď na  milena
3.11.2025 08:50

milá mileno, napsala jste to skvěle a naprosto mi mluvíte z duše, chtěla jsem Cathy také odepsat a nesouhlasit s ní a říct, co si o tom, co píše, myslím, ale je to zbytečné, protože jste to napsala za mne, díky moc a krásný den.

milena
milena
Odpověď na  iva
3.11.2025 10:06

drahá Ivo. Děkuji, a nakonec je vidno, že nejsme my dvě sami s tímto bratrským vyznáním. Přidali se další. Bylo by to na dlouhé povídání, co náš československý národ dokázal, jak skvělé a dobré osobnosti, které by nám tzv. západ záviděl a mnohdy také záviděl, z našeho národa vzešli. Vzpomínám a nezapomínám na ně s úctou, láskou obdivem a respektem.

Jen malá připomínka jmen pro cathy:
Ondrej Nepela, Eva a Pavel Romanovi…

sama, milá cathy, určitě seznam doplníš ze svého nitra vzpomínek a také z různých oborů lidského konání 💕
Vzkaz pro cathy:
cathy, ten seznam nádherných čechoslováků, kteří byli mistry svého životního poslání je dlouhý a já jen věřím, že dobré jádro je v nás zachováno. Sama nakonec zavzpomínej na ta jména a osobnosti Československa 🌞Děkuji 💕

cathy
cathy
Odpověď na  milena
3.11.2025 13:12

Milena-nemusis za nic dekovat – ja si velmi dobre pamatam vsetky osobnosti ceskoslovenskeho kulturneho zivota – ja totizto nemam 20 a ani 40 rokov…a Ondro Nepela chodil dokonca do rovnakej skoly ako a ja- a s mojim bratancom do triedy, boli sme z rovnakej casti mesta, Romanovcov som videla na klzisku viackrat pri treningu jazdit, Ondra tak isto…a p. Mudra bola vzdy pri nom…

cathy
cathy
Odpověď na  milena
3.11.2025 09:36

Nuz- ja si nemyslim, ze sa nieco teraz „zadelava“ – ono je to „zadelane“ uz ako historicky fakt, len sa treba lepsie pozriet aspon par rokov dozadu…ja nepotrebujem „vysvetlivky“ a vyhovorky kto aky je…staci len chodit s otvorenymi ocami a vyhodnocovat…napisala som, ze mam v Cechach kamaratky, ktore su naozaj statocne a nepadli tak hlboko ako poniektori, ale tiez su hlboko sklamane celym dianim okolo seba – tak ako aj ja…mame rovnake nazory, ja nepotrebujem povrchne ubezpecovanie aka sme „rodina a ako sa milujeme“…mne by stacilo aj to pomale cuvanie do normalnych nazorov a chovania sa…..a cas vsetko zasa ukaze…

putnik
putnik
Odpověď na  mikulas gera
2.11.2025 16:49

ok, tzv. maďari majú len 5/100 svojej terajšej genetiky , netrúfal by som nikoho „hádzať“ do jedného koša ani štúr by sa bez pomoci nedokázal postreliť sám , asi takto , kedže ak to nebol maďar , uhor , čech alebo iný obrezaný tak už naozaj neviem …

cathy
cathy
Odpověď na  putnik
3.11.2025 09:38

tych „samo sa to“ je v historii nekonecne vela…

menhira
menhira
30.10.2025 10:23

Vzhledem k tomu, že byl Doník i Siho a jistě mu něco slíbil, předpokládám, že se nic takového nestane a USA pojede ve svých vymletých kolejích dál vstříc zářným zítřkům.

cathy
cathy
Odpověď na  tereza
1.11.2025 18:54

Ojooj – pohreb stareho systemu sa tak skoro zrejme neuskutocni…ono ten chaos co vytvaraju vyklonovani „trumpetaci“ c.1-5 uz neuprace vobec nikto- je len otazka dokedy sa to „chaosovanie“ bude robit…to nekonecne taranie o vsetkom a vlastne o nicom na ziarivy zajtrajsok naozaj nevyzera. Dnes som si pozrela video A.Svobodovej Kresovej a jej hosta -Jany Kiary o odtajnenych materialoch ruskeho astronauta Alexeja Leonova. Prvy krat som uznala, ze tentokrat ASK „vysielala“ pravdu – doporucujem pozriet. Ziarivy a to doslova – zajtrajsok sa ma konat v roku 2027. Skor ako ma zacnete bit-pozrite si to prosim…

milena
milena
Odpověď na  tereza
3.11.2025 14:07

Terezko zdravím a jen moc, moc děkuji. Nesmírně si vàs vážím nejen pro vaší práci zde, ale i pro vaše intuitivní názory směrem k budoucnosti a její těžce vydobyté obrody.
I já to tak, jak píšete nejen chápu a naciťuju, ale i z celého srdce vítám. Mějte dobré dny a díky moc za vše 💕

cathy
cathy
29.10.2025 19:08

400 milionov domacnosti – listky su davane na domacnost alebo na jedincov v domacnosti? ak to nepredlzia tak toto mi pripada ako „koniec raja“…

mikulas gera
mikulas gera
Odpověď na  tereza
30.10.2025 12:27

Svetová veľmoc USA má na takzvaných potravinových lístkoch takmer tretinu obyvateľov …..

To nebolo ani v Československu po Druhej svetovej vojne ….

Jediná oficiálna občianska vojna sa v USA sa údajne viedla kvôli zrušeniu otroctva …..

Tá druhá neoficiálne oficiálna bude zrejme kvôli hladu ….

Pýcha predchádza pád …..

Úsmev ….