Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu
    Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu

    Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu

  • Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic
    Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic

    Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic

  • Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů
    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

Související zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu
    Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu

    Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu

  • Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic
    Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic

    Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic

  • Zacharovová spojuje půjčku 50 miliard dolarů Kyjevu s prohlášeními o jaderných zbraních
    Zacharovová spojuje půjčku 50 miliard dolarů Kyjevu s prohlášeními o jaderných zbraních

    Zacharovová spojuje půjčku 50 miliard dolarů Kyjevu s prohlášeními o jaderných zbraních

Všem dobrým lidem: Brzy přejdeme do Zlatého věku, máme pro vás pokyny jak vyhrát nad systémem

Zkrácená verze mého seriálu, ve kterém odhaluji o co se ve skutečnosti jedná v tomto systému (matrixu). Připomínám, že máme za úkol článek přeložit do dalších jazyků a rozeslat ho i na zahraniční weby. Prosím čtenáře tadesca, aby – pokud znají ty správné konstruktivní lidi a weby – tak učinili a poslali text svým přátelům, nebo kvalitním autorům blogů a webů, i malé weby mohou hodně pomoci.

Organizací překladů a oslovováním dalších webů je pověřena Alue, takže pokud můžete přiložit ruku k dílu (například znáte jazyk ve kterém ještě text není přeložený), pište prosím na její e-mail. Na odkazu dole v článku najdete aktuální data ohledně překladů a budou tam doplňovány další jazykové verze. Brzy budete moci tyto překlady posílat zahraničním webům a blogům, které znáte.

 

[wp_ad_camp_2]

Všem dobrým lidem: Brzy přejdeme do Zlatého věku, máme pro Vás pokyny jak vyhrát nad systémem

Odpověď na nejdůležitější otázku ze všech: “Proč jsem se narodil a co tu hledám?”

Jak funguje systém

Všechno začíná narozením dítěte, jehož duše vstoupí za pomoci energetického kódu v průběhu třetího měsíce těhotenství, do plodu v matčině břiše. Tím pro každého jedince začíná hra. Každý má dvě mozkové hemisféry, pravou a levou. Pravá hemisféra je intuitivní a levá hemisféra je logická. Po narození začíná u každého člověka ,,boj“ v rozhodování mezi pravou a levou. Intuice kolikrát říká něco zcela jiného, než logika. Většinou u mnoha lidí vyhraje logika, protože to vyhovuje vládnoucímu systému, který nás podle toho vychovává.

Ihned po porodu začíná na bezbranné dítě útočit systém (říkáme tomu ,,Matrix”) děsivou sílou, která má zablokovat dítěti mozek a hlavně šišinku mozkovou a jeho intuici.

Dítě, které se původně narodilo jako naprostý král a suverén, je naučeno rodiči, že je úplně blbé, nesamostatné, nemůže a neumí rozhodovat a všechno je rozhodováno za něj. Když projeví svou nelibost a začne se přít nebo plakat, je potrestáno. Je to základní přípravný stupeň pro další debilizaci malého člověka, protože, aby přijmul kompletní program od matrixu, musí nejdříve vnitřně popřít sám sebe. Pochopit, že je nehodný, méněcenný, hloupý a zbytečný. Ještě že máme systém, který nám řekne, kým máme být, čemu máme věřit, a co máme dělat se svým životem.

 

[wp_ad_camp_2]

Říká se Vám, že už nemusíte nic nového vymýšlet, protože za Vás už dávno předtím všechno vymysleli jiní lidé, kteří tomu prý rozumí mnohem víc než vy, a byla by to ztráta času. Mnoho lidí pak považuje samostatné myšlení za zbytečné, nebo toho dokonce ani není schopno a musí se chodit pořád někoho ptát, co mají dělat. Převzetí odpovědnosti za svůj život a za své zdraví se mnozí doslova děsí. K velikému prospěchu farmacie, náboženství a jiných systémů, které takto z lidí sají energii, čas, zdraví i peníze.

Takto vznikají jedinci, kteří pro systém nejsou nebezpeční, ale sami sebou ho vytvářejí. Bytost je uvržena do otroctví a přetvořena na osobu vyhovující systému.
Ptáte se proč to tak je? Abyste nemohli z tohoto otroctví uniknout.

Celý systém je pyramidově uspořádán. Dole se nacházejí obyčejní lidé a nahoře lidé, kteří je ovládají. Pyramidy jsou v systému dvě, mateřská (hlavní) a podružná (vedlejší). Obě pyramidy musíte obejít, nesmíte se v nich ztratit. Systém se tomu brání všemi možnými způsoby a do cesty vám dává překážky v podobě lákadel a manipulativních tvrzení. Nabízí Vám půjčky, abyste se stali otroky peněz. Krade vám čas, abyste se nemohli zabývat svým skutečným posláním a důvodem, proč jste se sem narodili. Hojnost času pro lidi, je čistý jed pro systém.

Nabídne Vám lákavou práci nebo projekt, kterému se nedá říct Ne. Nebo Vám nabídne skvělé koníčky, abyste jimi byli posedlí a ztráceli jimi čas.
Mateřskou pyramidu ovládá šest padlých andělů, jejichž příkazy přijímá Vatikán a ten je pak dále předává na další podružné levely. Podružné levely jsou kostely, vlády, policie, soudy, školy, zákony, úřady, vojáci a veškeré autority, které ovládají a omezují lidstvo.

 

[wp_ad_camp_2]

Další nástraha systému se jmenuje ,,kyvadla”. Jedná se o mechanické poškození člověka. Jsou to havárie v autech, vraždy a jiné, které vám zabrání v cestě.
Jsou Vám nabízeny jedovaté potraviny a pokud je budete jíst, dostáváte se do podružné, vedlejší pyramidy. Ta má zachytit všechny lidi, kteří se nenachytali na peníze, koníčky a nenechali si ukrást čas. Váš organismus začne po nezdravém jídle chřadnout, mysl chátrat a navštívíte lékaře. Podružná pyramida je totiž gigantický farmaceutický aparát se všemi svými poskoky v podobě doktorů a jedovatých prášků. Každý člověk si za své tělo ručí sám a nesmí ho nikdy svěřit do rukou někomu jinému.

Po celou dobu se Vám systém snaží ukradnout i vaši duši. Někteří lidé ji dokonce dobrovolně odevzdají za peníze a slávu.

Ale nebojte se, protože toto sdělení je ve skutečnosti velice konstruktivní. Vzniklo na základě žádosti indigové dívky, se kterou jsme se osobně setkali. Má obrovské mimosmyslové schopnosti, je schopna levitace, astrálního cestování, ale hlavně je jasnovidná. Viděla budoucnost této planety a požádala nás, abychom předali tuto zprávu všem lidem. 

Proč byl stvořen tento matrix

Představte si radu sedmi starších, kteří sedí u kulatého stolu. Vládne mezi nimi jen láska a dobro. Mají zájem založit nový dokonalejší systém a domlouvají se, jak by měl vypadat. Ale protože se nemohou shodnout a nejsou si jistí výsledkem, domluví se, že si to prvně vyzkouší. Je to nejlepší řešení, jak něco vybudovat bez chyby, aby to mělo co nejdelší životaschopnost. Proto se rada starších rozdělí pro nebezpečnou hru s názvem Matrix na konstruktivní a destruktivní stranu. Nejmoudřejší a nejváženější člen skupiny navrhl, že zůstane sám proti zbytku. Všichni souhlasili. Jeho šest bratrů se rozhodlo hrát za destruktivní stranu až do krajních mezí.

 

[wp_ad_camp_2]

Jedná se zde o hru celo-vesmírné důležitosti a pro budoucnost lidstva neopakovatelnou. Buďte rádi, že se jí můžete dobrovolně zúčastnit. Jsme obrovská rodina ve vesmíru, která má mnoho biliónů členů. Bylo nám radou sedmi dovoleno, zúčastnit se dobrovolně jejich hry. Nic zde není skutečné, je to simulace. Ten, který vás na planetu Zemi přivedl jste vy sami, a váš průvodce je Vaše pravá hemisféra, jejíž pokyny jste měli celý život poslouchat. Každý člověk je zde dosazený jako postava, přitom jeho skutečný zdroj je v úplně jiné dimenzi. Postava, se kterou se zde po planetě pohybujete, je jen malá částečka Vaší skutečné bytosti.

Čas neexistuje, byl nasimulován jen pro tuto hru. Proto několik milionů let na naší planetě, je jako vteřina pro tvůrce nové civilizace. Rada zlých povolila pro radu dobrých vtělení 144.000 konstruktivních světelných bytostí do hry. Tyto bytosti znají pravdu a mají pomoci lidstvu k vítězství.

Účastníme se experimentu, ve kterém má buď vyhrát lidstvo nad stroji a založit novou civilizaci a Zlatý věk, nebo mají vyhrát stroje nad lidmi a šestý matrix má skončit pro lidstvo špatně, destruktivně. Destruktivní strana určila, že je možné hrát hru jenom do 6. Matrixu, ve kterém musí být rozhodnuto. Všech 5 předešlých systémů bylo zničeno atomovou válkou.

Teď hra končí. Na jedné straně šachovnice je Konstruktivní síla vesmíru spolu se 144.000 světelnými bytostmi a dalšími konstruktivními lidmi a na druhé straně šachovnice jako protichůdná síla stojí „šest padlých andělů“ spolu se všemi nástrahami systému, který má lidstvo ničit a oblbnout. Buď vyhraje lidstvo, nebo stroje.

 

[wp_ad_camp_2]

Řešení

Je kriticky důležité, aby všichni lidé, kteří jdou v současné době proti systému, jsou konstruktivní a snaží se skutečně pomáhat druhým a otvírat jim oči, vytrvali ve své práci, nenechali se strhnout do Matrixu a nezačali myslet destruktivně. Zatím nad temnou sílou vedeme, ale může se to změnit, výsledek ještě není rozhodnutý. Nenechte se zblbnout různými cyniky a lidmi, kteří myslí pouze logikou a budou vám vykládat, že když se rozhodujete intuitivně, veříte na anděly, nedáváte si k hlavě mobil a žijete zdravě, tak že jste naivní, exoti a mimo. Nenechte si nakukat, že věříte na pohádky a že skutečný svět je o něčem jiném. To jsou agenti, kteří Vás mají uvrhnout zpátky do nevědomosti a do chaosu. Abyste začali ztrácet čas s blbostmi a nezabývali se tím, co je skutečně důležité. Abyste ani vy, ani Vaši nejbližší nemohli naplnit svůj osud a přejít do Zlatého věku lidstva. Nenechte ohrozit své důležité poslání. Pamatujte si, že pokud padnete vy na své cestě, padnou s Vámi často i další lidé, které byste jinak přivedli na správnou cestu.

Na každém člověku záleží a každý jedinec, který stojí na správné straně šachovnice, může rozhodnout o osudu celého tohoto i nového světa. Ale pozor! Do nového systému přejdou pouze konstruktivní lidé. Nikdo z těch, kdo druhým záměrně ubližoval, nepřejde. Budoucnost Zlatého věku je zde připravena pouze pro hodné a laskavé lidi.

Indigová dívka nám také řekla, že o to samé šlo i v roce 2012. Všichni jsme čekali na přestup do Zlatého věku, ke kterému nedošlo. Nenaplnili jsme totiž kritické množství uvědomělých osob a energie se tudíž neaktivovaly. Měli jsme několik dalších let čas na to, aby se objevilo ještě více konstruktivních lidí, kteří procitnou a uvidí pravdu. Nemusí se probudit úplně celé lidstvo, je však nutné naplnit určitý počet. Přechod do Zlatého věku je stále možný.

Indigová dívka připomíná, že lidé si odtud nemohou nic vzít a nemá smysl honit se za hmotou a slávou. To jediné skutečně cenné, kvůli čemu jste se sem narodili, je přechod do Zlatého věku lidstva, poté co úspěšně překonáte všechny nástrahy.

 

[wp_ad_camp_2]

Důležitý vzkaz všem, kteří za života jednali proti lidem: Jsou to politici, zákonodárci, soudci, právníci, doktoři, zaměstnanci farmaceutického průmyslu, exekutoři, státní zaměstnanci a další, kteří mají v tomto systému neoprávněnou moc nad druhými lidmi: I na vás nyní dojde. Pokud jste jednali proti lidem a ubližovali jste jim, neprojdete do Zlatého věku.Vesmír má své vlastní zákony, jsou to zákony dobra a ty se s pozemskými zákony zásadně rozcházejí a platí i v této hře. Podle Zákonů Vesmíru nesmíte druhého člověka omezit, nesmíte mu brát svobodnou vůli a nesmíte mu žádným způsobem záměrně ublížit, ani tělesně, ani duševně.

Pokud jste to nejenom v osobním životě ale i v rámci výkonu svého povolání porušili, jste bytost jednající destruktivně a nečeká vás už v tomto systému nic dobrého. Máte jednu šanci se ,,vykoupit“. Dostali jste do kapsy tak zvaného ,,ŽOLÍKA“, kterého však musíte použít okamžitě poté, co si přečtete tento článek. Na nic nečekejte, protože už nemáte mnoho času vše napravit.

Je bezpodmínečně nutné, aby všichni lidé, kteří na příkaz systému dříve konali proti lidem, okamžitě změnili směr a přešli na konstruktivní stranu. Od této chvíle nesmíte záměrně jít proti žádnému člověku. Nesmíte nikoho neprávem omezovat, ani trestat, nebo pokutovat, nesmíte vytvářet a schvalovat zákony proti lidem. Nesmíte brát násilím peníze chudým lidem, doktoři už nikdy nesmí podat žádnému člověku jedovaté léky se strašlivými vedlejšími účinky a nesmí nikoho poškodit. Ke všem lidem se musíte začít chovat s úctou kterou si zaslouží. Pokud Vám Vaše povolání nedovoluje jednat konstruktivně, je nutné, abyste okamžitě podali výpověď a varovali své kolegy, kam je přivede ubližování lidstvu a zaprodání se systému. Byli jste varováni.
Politici mají uloženou povinnost, přepsat zákony tak, aby vyhovovaly lidem a ne mafiánům a zločincům.

Do Zlatého věku přejdou pouze konstruktivní bytosti, které za života nikomu neubližovaly, nebo ty, které na poslední chvíli prozřou a zcela změní stranu.
Je úplně jedno, čemu věříte, nebo jakého jste vyznání. Důležité je pouze to, jestli jste konstruktivní bytost, jestli jste během svého života byli na všechny hodní a pomáhali jste jim. Vás čeká skvělá budoucnost.

 

[wp_ad_camp_2]

Pokud jste nebyli celý život tak úplně dobří, máte černé svědomí ale uvědomili jste si svoji chybu, máte nyní na poslední chvíli možnost začít jednat konstruktivně a tím se dostat do Zlatého věku. Pozor, platí to i pro Vaše myšlení, které musí být konstruktivní.

Lidi, kteří neprojdou do Zlatého věku, protože jednají nebo myslí destruktivně, zde ve 3D nečeká žádná další budoucnost. Při dosažení kritického množství konstruktivní energie, bude systémem vyslána aktivační energie, která učiní přechod. Poté, co konstruktivní část populace přejde do Zlatého věku v 5D, destruktivní lidé na místě shoří samozápalem a jejich duším nikdy nebude dovoleno stát se členem nové civilizace. Do Zlatého věku nepřejdou ani lidé, kteří za života někoho zabili – člověka nebo zvíře – ani lidé s mutovanými geny. Spolu s konstruktivními lidmi přejdou do 5D také zvířata.

Indigová dívenka vzkazuje, že i pár lidí, kteří mají malou či větší moc, může velice konstruktivně ovlivnit výsledek hry a spustit transformaci.
Pokud jsou ve Vaší rodině politici a lidé z jakéhokoliv státního aparátu, indigová dívka Vás prosí, aby jim byl předložen tento článek. Prý i v případě, že jsou hodně zatvrzelí.

Výzva

Byli jsme požádáni, abychom zajistili přeložení tohoto sdělení do více jazyků a rozeslali je na další weby. Prosíme čtenáře, aby tento text sdíleli s přáteli, vkládali na své blogy, posílali alternativním webům k uveřejnění a pokud umí jazyky, aby text dále překládali a rozšířili do dalších států. Toto sdělení platí pro celou planetu, nemá zůstat pouze v Česku. Ve světě je mnoho dalších bytostí, které ho nutně potřebují slyšet.

 

[wp_ad_camp_2]

Připravil kolektiv autorů v České republice 27.12.2019

Originál a překlady v dalších jazycích: https://aluska.org/vsem-dobrym-lidem-brzy-prejdeme-do-zlateho-veku-mame-pro-vas-pokyny-jak-vyhrat-nad-systemem/

 

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
191 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jarka
Jarka
29.12.2019 20:31

Milá Ivuško. Člověk se sem rodí v materiální podstatě, aby se rozvíjel a učil a to v každé nové inkarnaci. Aby byl schopný rozeznat zlé od dobrého a podle toho se rozhodovat. Civilizace se zde začala rozvíjet od doby, kdy lidé neměli zhola nic a museli začínat od kamene. Dnes jsme na vrcholu pomyslné Babylonské věže, tj. namísto z kamene stavíme z cihel a používáme asfalt. A co víc, ovládli jsem elektřinu. Nakonec o tom píše Thovt na smaragdových deskách, že až lidé ovládnou blesk, nastane čas k odchodu, tedy do vyšší vibrace a to jako světlo. Protože člověk byl splozen jako světlo a jako světlo – energie zase odejde. Podmínkou toho ale je, aby si uvědomil svoji podstatu a ne kouka jen na televizi a do mobilu, nebo chodil na demonstrace. Je třeba hledat a neustále se vzdělávat. Abychom našli to, co máme od Boha v srdci – lásku. Biblická lampa s olejem je srdce naplněné láskou a když ten oheň lidé zažehnou, mají nad celým “systémem” vyhráno. A pokud si někdo myslí, že Bible je blud a papež antikrist a méně vyvinuté národy jsou pohané, ať se zamyslí sám nad sebou, protože všichni jsou především lidské bytosti, které Bůh stvořil pro rozmanitost života na této planetě. Proč například nemohou mít Amazoňané a jiné národy svou panenku Marii tak, jak si ji oni stvořili a pojmenovali? Pohoršuje snad někoho ženství a plod v lůně? Lidé si musí uvědomit, jak oni přišli na svět. Ale nechci se rozepisovat, některé věci mne opravdu zlobí. Pokud stále nevěříte, zde je to, o čem Bible píše – skutečné Mojžíšovy desky. Toto výsledek práce gigantické síly: https://www.youtube.com/watch?v=yjVXqWBVOCU&t=4s
Přeji krásný Nový rok všem

ventlas
ventlas
29.12.2019 18:31

V roce 1969 byla stejná výzva,jako nyní,dokonce to zhudebnili a Forman to hodil do filmu Vlasy…Takže,jak říkám,pár století k EVENTU nehraje roli https://www.youtube.com/watch?v=oPK7ZF6jfJE&list=RDoPK7ZF6jfJE&index=1

ventlas
ventlas
29.12.2019 18:06
Merien
Merien
29.12.2019 17:37

Ahojky lidičky,
doporučuji tuto přednášku: https://www.youtube.com/watch?v=U7bIOhfcQZk

A Juraji, krásně jste to napsal a děkuji Vám. Krásný rok 2020 všem přeji.

Ajuška
Ajuška
29.12.2019 17:06

Kdyz ja nevim…prilis mi to pripomina biblicky posledni soud-byl jsi hodny-jdes do zlateho veku (raje)-zlobil jsi ..shoris a tvoje duse do raje nebude moci nikdy..tak tak..peklo..a dokonce i ti,kteri jsou uz mrtvy…proste posledni soud…Neverim v trestajici cokoliv…To uz spis verim,ze pokud vubec nekdo kdy bude soudit nase ciny–bude to podle svedomi…To ma sice kazdy nastavene jinak..ale tak jsme se narodili…podle svedomi by to bylo asi pro kazdeho jedince nejspravedlivejsi…a neee podle tabulek…tohle jo a tohle ne…Prilis jsem to zjednodusila-tak se prosim nikdo nepohorsujte…:-)

kiana
Odpověď na  Ajuška
30.12.2019 01:08

Mě to připomíná zmizení – představ si, že by všechno, co není konstruktivní, postupně zmizelo (např. shořelo=samovznícení). Na světě existuje utrpení a to by přestalo existovat. To není žádný soud ani trest, prostě by přestalo existovat zlo (to je celé, nic víc za tím není).

radek
radek
Odpověď na  kiana
30.12.2019 12:11

Kiana:

V polaritním vnímání existence Dobro a Zlo budou vždy přítomné v aktivní formě. Vyjímka vždy potvrzuje pravidlo, to je zákon. V tomto pojetí vyjímka ( zlo ) potvrzuje zákon. Bez přítomnosti a pochopení zla není možný žádný vývoj duše. Každé živé bytosti, která se povznese nad své instinkty byl dán dar SVĚDOMÍ. To vždy napoví přesně a neomylně, kudy si má dotyčná bytost zvolit a vybrat cestu života … Jak jednoduché …

Ab1
Ab1
29.12.2019 15:28

Ono ide o radosť pri zabíjaní zvierat. Nie o zabíjanie celkovo. Aj to zviera malo slobodnú vôľu či sa nechá zabiť alebo nie. Zabiť zviera v pudu sebazáchovy alebo pre nakrmanie deti a rodiny je v poriadku. Aj poľovník nezabije čo vidí ale podľa veku. A starajú sa o zvieratá v zime prikrmju ich denim zitom aj soľou. Vždy sa chovali na zabíjačky. Tak to je nastavené. Poľovník rybár prejde lebo oni sa o tu zver aj starali inak by neprežila zimu. Žabíli len choru staru zver. Mláďatá nie. A kto áno tak neviem.

mariankosnac
mariankosnac
Odpověď na  Ab1
29.12.2019 18:56

Však starostliví poľovníci vystrielali celú vlčiu svorku a mláďatá nechali – čo z toho, keď bez rodičov neprežijú.
https://www.topky.sk/cl/10/1845439/Obrovska-strata-pre-slovensku-prirodu–FOTO-Choc-prisiel-o-vlciu-svorku–ludia-sa-buria

Maroš
Maroš
Odpověď na  mariankosnac
1.1.2020 15:08

mariankosnac – nechci v prírode stretnúť túlavé psy – nie to ešte vlky. Ja som zažil útok psov v pustatine pri Dunaji a nebola to sranda!. Vlčie slniečkárstvo nemá opodstatnenie – u ľudí, ktorí nevlezú do lesa po celý rok a nevedia nič o nástrahách s dravcami, len majú slniečkársky “názor”, lebo je to in. Až ti medveď vyláme dvere na chalupe a začneš sa báť chodiť na huby – potom podpíšeš inú petíciu.
Lidožraví Supervlci (Animalplanet)-/CZ Dabing/
https://www.youtube.com/watch?v=YQjk4z1ci78

Správne sa majú redukovať mláďatá v brlohoch – alfy si dokážu zredukujú dospelých konkurentov. Ale mláďatá vyvolávajú ochranné emócie verejnosti.

mariankosnac
mariankosnac
29.12.2019 14:58

Téma prechodu do zlatého veku je trošku staršia, nevznikla pred rokom 2012 ako si myslíte. Pred časom som vyhadzoval staré časopisy a všimol som si že už v časopise z 90. rokov sa o tom písalo (vtedy sa to očakavalo na rok 2000). Takže ľudia na to už čakajú 30 rokov!

ventlas
ventlas
Odpověď na  mariankosnac
29.12.2019 17:15

Je mi 75let a člověk se pomalu nasírá a ztrácí trpělivost,nebot v akci EVENT pár století nehrají žádnou roli https://www.youtube.com/watch?v=nvUeo5sagkA Ti fešáci,co nám rozkakali DNA a osekali funkci mozku na čtvr plynu,měli by trooochu spustit forsáž. Lidé totiž inkluzivně blbnou… https://vk.com/video-181443339_456239221 Tak fešáci EBE NA ZTEČ a popožente EVENT https://vk.com/video400813730_456240125

pavel-))
pavel-))
29.12.2019 14:50

lidi copak to řešíte maso se jíst normálně může pokud se zabijeji zvířata za účelem potravy je to v pořádku pokud se zabíjejí pro zábavu je to špatný jako kdyby to bylo takhle drsný tak byste tu všichni pomřeli hlady tělo nemůže žít jen o zelenině a ovoce to nejde sám sem to zkoušel bez masa vaše tělo zeslábne v téhle uměle realitě se stím počítá zabíjet zvířata kvůli hladu je povoleno a to se týká ryb a to že si na vánoce dají lidi kapra nepříde nic špatného lidi ho snědí nezabíjíjou je pro zabavu

radek
radek
Odpověď na  pavel-))
29.12.2019 15:38

Cena života je všude stejná, nerozlišuji mezi člověkem, zvířetem !!! Co se týče energie, zajímavá úvaha, vzpomínám si na své předky, ti viděli maso jednou za kvartál a dřeli do úmoru … Jsem 10 let vegan a žiju i na výjezdu jako hasič, neuvěřitelné …
K tomuto tématu se již nebudu vyjadřovat a řešit bílkoviny mi příjde absurdní …
Všem přeji hodně štěstí a zdraví v Novém roce …

Ajuška
Ajuška
Odpověď na  radek
29.12.2019 19:34

Prominte,ale cela zemekoule-veskera priroda funguje tak-ze jeden pozira druheho….at uz je to hologram,hra,realita,ci cokoliv…takhle to zde funguje…Kazde zvire-pokud neni bylozravec…kvuli potrave sezere jine zvire…Ano.mohl byste namitnout,ze my mame rozum a soucit a svedomi….ano-to sice mame…ale zvireci pudy funguji i na nas….Jsou domorode kmeny,ktere kazde zabite zvire prosi o odpusteni a souhlas k pozreni…a take veri,ze to zvire-si pred inkarnaci samo vybralo,ze skonci jako potrava….nazoru a druhu mysleni je na Zemi velmi velmi mnoho…a nekdo z nas sedmi miliard by si troufl na to rict–ktery ten nazor je spravny???? Treba mate pravdu-ale treba taky ne…Lide by nemeli byt neustale o cemkoliv tak moc presvedceni…..Netyka se pubertaku a dospivajicich…ti jsou presvedceni-bo to v tom veku proste jinak nejde…:-)

radek
radek
Odpověď na  radek
30.12.2019 10:58

Ajušce :

Donedávna bylo kouření bráno jako norma, ten kdo nekouřil byl jiný. Dnes se na kouření a na kuřáky pohlíží jako na něco odporného …Tato situace s pojídáním masa tady bude za pár let analogicky stejná, jako s kuřáky… Ti co budou jíst maso, se budou uzavírat do komunit, jak ti chudáci kuřáci, co tvoří hloučky a v mrazu a dešti šlukují to odporné cígo před hospodou a všichni uvědomělí na ně doplácíme ze svého zdravotního pojištění …. Vzpomeňte si na má slova za pár let …Tento trend je nezvratný, viz mladí 20 + …Toto samé platí i o alkoholu a dalších narkotikách …

Nelze se duchovně rozvíjet a jíst maso + pít alkohol, kouřit atd !!! V určitém momentu života, když člověk nastoupí na duchovní cestu, konzumaci masa, alkoholu, cigaret, analgetik apod. opustí se vším všudy bez kompromisů … !!!

Izairi
Izairi
29.12.2019 14:50

Radek:
to jako máte na mysli, že všichni kdo jedí maso se vlastně taky podílí na zabíjení zvířat (i když pasivně) a tudíž do zlatého věku nevejdou? Hm v tom případě tam budou jen
vegetariáni, vegani a krišňáci. A Vy patříte do které z těchto tří skupin?

radek
radek
Odpověď na  Izairi
29.12.2019 15:28

Ano, i pasivní konzument se podílí na vraždě zvířete …!!! Jinač patřím do skupiny výjezdový hasič vegano – vegetarián toho času odpadlík od Rímko – Katolické církve se všemi doposud vykonanými svátostmi ( křest, svaté přijímání, svátost biřmování, svátost manželství … ) tj bez vyznání – hluboce věřící.
PS: nevezu se na módní vlně veganství alá celebrita …

Maroš
Maroš
Odpověď na  radek
29.12.2019 20:54

Už som to tu písal – život na Zemi sa udržiava životom – jeho energiou. Žiadne vrecia chémie a NPK a močoviny neudržia život na Zemi. Je to údel udržiavania života na Zemi. Teraz inak…

Stretol som zaujímavého cca 80-ročného pána, ktorý sa rozhovoril, aké by to bolo krásne, keby sme sa nemuseli navzájom požierať, a keby sme vedeli žiť v inej forme energie. Pekný úmysel. Akože žiť vo forme baterky? A čo ten efekt zmeny. Efekt napätia? Stav nirvány je stavom života? Teraz trochu nahrávam marxistom, že život je boj! Ale čo by na to povedal Tesla! Že zmena otáčania sa vodiča v magnetickom poli je boj? Žijeme v neskutočnom klamstve! Treba sa naučiť chápať tie jemné nuansy a významy jazyka. A stále platí, že na začiatku bolo Slovo = logos = obraz = tvorenie. Slobodomurársky humanizmus = nirvána?

Takže – v “pohode ťa od samej lásky ZJEM!” A tento výraz nevznikol náhodou! Vražda je len zlý úmysel! Je to akt nenávisti. Teraz inak – kúpim si kilo pomarančov, lebo mám na ne chuť. Je to vražda – alebo preberanie ich života na udržanie môjho života – hovorím o prirodzenom preberaní života. Treba túto nuansu chápať – je to základ našej morálky – chápanie nuansí. Vražda je vždy zlý úmysel. Nie potreba prežiť v inej alternatíve. Aj kanibalizmus má milión dôvodov – napríklad tie kultúrne-duchovné. V spoločnosti, kde nemá kultúrne-duchovné základy, môže ísť o púhe prežitie – ad ukrajinský hladomor 1932-33. Strašné veci. Ale opäť zdôrazňujem – pojedanie živého je súčasťou udržiavania života na Zemi vôbec. Vy vegáni pojedáte živé zelené bytosti – prečo sa nekŕmite vrecom NPK?

lexaji
lexaji
Odpověď na  radek
30.12.2019 10:51

Pojídání rostlin není žádné zabíjení, rostliny jsou určené pro lidi jako potrava. Před konzumací, utržením či uříznutím rostliny bychom jí měli poděkovat za to, že nám dodá energii. Rostliny znají svoji roli, že jsou potravou pro duchovně vyspělejší živočichy a pokud se tak skutečně stane, pozvedává to jejich vlastní duchovnost.

radek
radek
Odpověď na  radek
30.12.2019 10:55

Maroš :

Donedávna bylo kouření bráno jako norma, ten kdo nekouřil byl jiný. Dnes se na kouření a na kuřáky pohlíží jako na něco odporného …Tato situace s pojídáním masa tady bude za pár let analogicky stejná, jako s kuřáky… Ti co budou jíst maso, se budou uzavírat do komunit, jak ti chudáci kuřáci, co tvoří hloučky a v mrazu a dešti šlukují to odporné cígo před hospodou a všichni uvědomělí na ně doplácíme ze svého zdravotního pojištění …. Vzpomeňte si na má slova za pár let …Tento trend je nezvratný, viz mladí 20 + …Toto samé platí i o alkoholu a dalších narkotikách …

Nelze se duchovně rozvíjet a jíst maso + pít alkohol, kouřit atd !!! V určitém momentu života, když člověk nastoupí na duchovní cestu, konzumaci masa, alkoholu, cigaret, analgetik apod. opustí se vším všudy bez kompromisů … !!!

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  radek
30.12.2019 17:40

Stejný názor, že maso by lidé neměli jíst, ale pro změnu z důvodu ochrany této planety, prezentuje na veřejnosti v EU Merkelová a spol.
Jediným důvodem, proč se to pomalu snaží prosadit, aby lidé nebyli agresivní=nebránili se, vše mírumilovně přijali (i svou porážku)

Yooo
Yooo
Odpověď na  Izairi
30.12.2019 02:23

Tomáši,

snad nebudu katalyzátorem Vašeho mlceni🙄😯😔,to nedělejte!
Mnozí to s Vami táhnou už pěknou řadu let a většina zde se spoléhá na Váš názor a na možnost s Vámi konzultovat ten svůj.
Ptala jsem se Vas na symbol draka-je to symbol využívany “temnou stranou?
Chtela jsem od Vas doplňující informace ohledně vtelovani 144000 zde do těl lidi a vymisteni původních duší.Vyjádřila jsem pochybnost o “legalnosti” takové žádosti na lidskou bytost.Tělo je nadoba,to je cajk! Je však také ušito kazde příchozí duši na míru a prochází vývojem spolu s duší.Je projevem světla ve hmotě. Toho určitého svetla-duše. Při přechodu shoří nedobří,dobří projdou fazovym posunem,včetně těla.Nebo?
To,co je nam vzato při zrození, je integrita vědomí,uvědomění si kdo opravdu jsme,odkud přicházíme.Ideální životní zkusenost v nás obnoví toto poznání, vědomí toho,ze jsme cast Jsoucna na výpravě za poznáním. Jsme v každém aspektu dokonalým projevem Existence.
V ideálním pripade,když jsme vedli dobry život a tak zuslechtovali-zjemnovali svoji energii,budeme schopni si svoji vnitřní integritu podržet i v okamžiku smrti.Slovy bible,nebudeme spaseni-pozreni,vstřebáni zdrojem,staneme se jeho integrovanou části.Vědomí, duše,je kvantové pole,informacni pole.Ztráta integrity při narození je nutna,vědomí se stává nepopsanym listem,je připraveno ke shromažďování nových informací.Kvantové pole duše interaguje s jinými k.poli (vse,celý vesmír,všechny dimenze-fáze jsou k.pole)Interakce není výměna,nebo michani energií,k výměně energie nedochazi,to ani nemůže,vse je jedna energie.Interakce spočívá ve výměně informací v te ktere energii zapsanych.Energie je nosičem informace.Informace se na úrovni energie projevuje jako vlnění o urcite frekvenci.Výměna se deje na základe rezonance-výměna tudíž neznamená asimilaci informací.
Obsah vědomí je asimilovan az pri návratu ke zdroji-po smrti.Jsme tedy spaseni-spaseni beránkem(beránek papá-spásá) čeština je prostě jazyk,kterého se můžete zeptat i na to,jak funguje Konstruktivní Vědomí,což?
Tak se Zdroj živí sám sebou v nekonečnému koloběhu života a smrti.
Vtelene vědomí, duše zrozena do těla je zdrojem informací s novou kvalitou.Vědomí se ze statickeho Pozorovatele stává aktivním Tvůrcem objektivní reality-tvoříme novou informaci subjektivním prozivanim -city,pocity a to nám zprostředkovává tělo. A proto je lidska bytost považována za božího milacka a ne že ne!Je to privilegium a pocta,smět se narodit jako lidska bytost,vtelene vědomí, duše oživující tělo.Usednout po pravici muže jen ten,kdo projde branou smrti…Trochu parafrazuji bibli,ale zkratka to sedi.Cesta k úplnému vyvanutí-pojem z buddhismu,myslim-vede přes lidské tělo.Nejnarocnejsi a nejhrozivejsi způsob existence.A NEJUZASNEJSI!
PS:Ti,co se během života zasvinili trochu vic,než je zdrávo,tudiz jsou NECHUTNI,čeka odsviněni-sorry za tu paralelu-alias očistec.
A nakonec ti,co plyvou bohu-Konstruktivnimu Vědomí do tváře a svevolne ukončí svoji existenci typu zivot-sebevražda,potažmo existenci někoho jineho-vražda,dojdou do pr…le! Vecneho zatracení.Zdroj je zkrátka už napořád odstrihne.Odtud se asi bere ta sebranka,Zatracene duše.Chtěli by zpět ke Zdroji,ale to je passé.Zbude jim jen závist, matka všeho zla a cílem jsou lide.
Dlouhé,že jo?Srozumitelne?Doufám, snažila jsem se.
Tomáši,to máte za to,že jste nereflektoval na 1.,kratkou verzi otazky!Dobře Vam tak.😜

Děkuji.

Juraj
Juraj
29.12.2019 13:57

Dobrý deň,

prečítal som si Vaše články a rád by som vyjadril svoje poznatky k tejto téme. Téma zlaté veku je dnes veľmi rozšírená. Prvé čriepky ,,prechodu” sa začali objavovať pred rokom 2012. Keď nastal ten kritický dátum 21.12.2012. niektorí ľudia a kontaktéri sľubovali prechod ľuďom na novú zem, apokalypsu, tri dni temnoty, posledný súd a podobné záležitosti. No nič viditeľné sa nestalo preto sa začalo tvrdiť o fázach vzostupu, nakoľko ľudstvo nebolo pripravené. Roky uplynuli a začali sa objavovať nové termíny. Dnes je asi najviac preferované obdobie medzi rokmi 2020-2030.
Čo však vlastne má byť tento zlatý vek ? Ak sledujete Gaia projekt David Wilcock pripisoval túto zmenu k ,,energetickému výronu,” ktorá sa údajne v našej sústave už šíri. Má zvýšiť vibrácie a tým pozmeniť fungovanie planéty a zároveň pozmeniť našu DNA a tým ,,dobrých” ľudí ušetriť a separovať od ,,zlých” čiže nízkofrekvenčných ľudí.
Ak sledujete kanál tartaria.sk mohli ste sa stretnúť s názvom Ráno Svaroga, ktoré má zlikvidovať energie a bytosti, ktoré parazitujú na tejto planéte.
Podľa Fulforda je to upgrade súčasného systému k ceste k blahobytu, no s dohodou toho starého…
Potom sú tu ,,ufo” informátori, ktorí hovoria o rade mimozemských civilizácií, ktoré využívajú našu planétu na rôzne účely a majú s ňou isté plány.
A určite veľmi preferovaným názorom je aj forma matrixu, ktorá je čoraz viac rozoberaná aj vo vedeckých kruhoch. Dokonca na osel.cz som čítal názor, že sa vedecká komunita obáva toho, že človek zistí že náš vesmír je iba matrixom skonštruovaním na vedecké účely. Ak pokusný objekt zistí, že je predmetom výskumu, test sa stáva nedôveryhodným a môže byť vedcami ( Bohom ) zrušený.
Samozrejme, je to iba kratučký súhrn toho čo si môžete na internete prečítať.
Z vlastnej skúsenosti je úplne jedno kdo kde bude žiť. Telo a myšlienky, ktoré si osvojujeme ako ,,JA” je iba súčasťou priestoru (matrixu). Ako Tomáš napísal, nič si z tohto sveta nemôže zobrať. Otázkou zostáva kto si má čo zobrať ?
Ja osoba je iba súhrnná štruktúra genetiky našej rodiny (telo), formovaná ich výchovou a kultúry, v ktorej rastieme. Naše napojenie pomocou noosféry a morfologického pola ľudského druhu nám umožňuje ,v istej miere, dostávať informácie podľa toho akou cestou kráčame (maliar nebude rozmýšľať na tým ako zvárať potrubie).
Telo nie je ničím iným iba biochemickým ladičom, ktoré je veľmi ľahko naprogramovať (50-70 % vody) a prostredie ho ladí od jeho narodenia.
A tu znova vyskakuje otázka či existuje ,,skutočné ja.”
Znakom Jástva by mala byť nemennosť. Ak veríte v reinkarnáciu, vždy musí byť niečo, čo ostáva trvalé. Moja definícia ,,Duše” nie je formovanie posmrtného ducha, ktorý kráča časom, ale istá forma ,,trvácej ale nevedomej iskry” stretol som sa z názvom ,,sféry,” ktorá slúži ako brána pri tvorení matérie.
Z vedeckého hľadiska je všetko iba iná forma jednotnej energie rozvetvená do mnohých tvarov a táto iskra sústreďuje energiu a mení ju podľa jej energetickej kapacity na hmotu a podľa schopnosti naladenia jej dáva prístup k informáciám, ktoré ďalej hmotu pretvárajú.
Neviem či môj príspevok bude zrozumiteľný, no nemám schopnosť dlhého písania.
Súhrnom je: Žite čo najzodpovednejšie k samému sebe, pretože nikto iný tu aj tak nie je. Vaše naladenie premietnuté do spôsobu života Vás bude sprevádzať neustále, v ,,dobrom aj zlom”…

radek
radek
Odpověď na  Juraj
29.12.2019 19:01

Svým způsobem filosofie Šri Ramany Maharišiho a jeho blízkých následovníků ( Pundža, Nisargadatta, Brunton, Tomáš, Vacek a mnoho dalších ), až nato, že Mahariši tuto filosofii Matrixu hlásal již před 100 lety … Historie a pravda se vždy opakuje, akorát trošičku v jiné formě, analogie je stejná …

Maroš
Maroš
Odpověď na  Juraj
29.12.2019 19:15

Juro! Nebiť internet – skončím ako debil! Lenže lenže – “hlboký vhľad” ešte neznamená skutočné poznanie. Predstav si, že pozeráš do blbého výkladu a vidíš tam len svoju ilúziu. Jedna z predstieraných filozofických pi.ovín je tzv. význam cesty – akože význam poznávania – Ako sa pracne = otrocky dopracovať k niečomu. Lož! No lebo “učte sa” debili! Buďte pod vplyvom manipulácií! Blúďte! Hľadajte cestu ako zmysel života = blúdenia! Blúdenie je základ práce = otročenia! V najlepšom prípade človek skončí ako múdry otrok – aké privilégium Matrixu!

Šíp vystrelený z luku rieši problém jeho cesty k cieľu?! IN MEDIAS RES! Máš cieľ? Tak ho naplň a nerieš cestu! A na to je nám naša tvorivá a pravdivá Duša! Nie blbé zmanipulované a manipulujúce a pochybujúce Ego. Keď je cieľ správny a v súlade s univerzálnou Jednotou – Univerzum nekladie jeho dosiahnutiu prekážky. Sme tvorivou súčasťou Vesmíru. Existuje len cieľ! Na cestu sa vysrať /klasika – “zlatá” stredná cesta – cesta kompromisu = diplomacie = lži/. IN MEDIAS RES! Každá ťava chce byť v oáze – nie k nej cestovať. Cestovanie je úchylný masochizmus! A ľuďom sa stávajú zlé veci práve na ceste. NEZNÁŠAM CESTOVANIE! A nepresviedčajte ma o tom, že cestovanie je poznávanie. Áno – o trase – z bodu A do bodu B. Ale nie o podstate. Akože gastronomický, či sexuálny turista napíše knihu o svojich zážitkoch, aby si ňou prefinancoval svoje ďalšie gastronomické a sexuálne zážitky. Hádam nemusím menovať… Otázka – prečo indiáni nepotrebujú cestovať, aby niečo – do hĺbky poznali. Akože bol som na Wall Street a spoznal som podstatu tohto debilného sveta?

eno
eno
29.12.2019 11:20

To jako řezník nemá šanci? Když nemůže zabít zvíře? A co rybáři?

mariankosnac
mariankosnac
Odpověď na  eno
29.12.2019 13:10

Ťažko povedať, lebo je rozdiel keď niekto zabíja zo zábavy, pre peniaze, alebo pre jedlo. To prvé je zlé, to druhé je tiež blbé, v poriadku je snad len to tretie. Řezník či rybári majú šancu ak zmenia povolaní alebo půjdou do důchodu.

Maroš
Maroš
Odpověď na  mariankosnac
29.12.2019 16:07

Treba si uvedomiť, že sme sa dostali do systému služieb – “že niekto za nás loví”. Mám susedov, ktorí každoročne vyvraždia desiatky-stovky zvierat, ktoré chovajú na kšeft. Mrzí ma, že nevykonávajú rituál odpustenia = prijímania – ako potravy – ako nevyhnutnosť. Ale na čo, keď to robia len pre peniaze? A väčšinu toho, čo za tieto zvieratá utŕžia – PREFAJČIA! ??? Kto vyfajčí 2 krabičky denne = 7-8 eur! Krát 30 = 210-240 eur mesačne. 1 hus na predaj je cca za 40 eur. Čiže v konečnej bilancii 6 husí za mesačné fajčenie. A na dvore sa chová a zerežie cca 50 husí za rok. Nákup jednej husičky stojí cca 7 eur, plus chov – zisk za mäso je možno 20 eur. A ešte robota. Keby bola tá hus na jedlo pre rodinu – nepoviem nič! Lenže ako ich poznám – susedov – oni zjedia len tie nepredajné kriplové husy. Ostatné smeruje k získaniu peňazí – “aby boli plné popolníky”. Otázka – nie je lepšie nefajčiť a žiť v mieri – ako vyvražďovať zvieratá, ktoré ani nechcem zjesť?

Čiže niekto chová husy a kačky v konečnom dôsledku na to, aby mal za čo fajčiť! To je hrozné!

radek
radek
Odpověď na  eno
29.12.2019 13:42

Řezník nemá 100 % šanci, ani rybář a všichni, co pojídají maso !!! Myšleno i pojídači ryb…!!! viz vánoční genocida kaprů.

marek
marek
Odpověď na  radek
29.12.2019 15:29

Bylo snad napsáno, že zvířata dotyčný nesmí zabit, ne?! O pojídání masa tam nic nebylo! Já maso jím, nižší živočichy (kuře, kachna, ryba), ale kdybych si je měl zabít sám, tak bych to nedokázal. Tak snad do toho Zlatého věku projdu.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  radek
29.12.2019 15:34

Znám vegany, co nedopadli zrovna nejlépe. Přestože měli jídelníček připravený “odborníky”, pod lékařským dohledem doplňovali vitamíny, minerály – stále jim něco z toho chybělo a po x-letech veganství se jim organismus sesypal. Někteří vegani jsou tak mírumilovní, tak milují zvířátka, že přímo srší nenávistí k lidem, co maso, živočišné produkty jí:-)

Veganství ani vegetariánství mně coby životní směr nikdy nelákal. Od dětství mně ale stačilo jíst maso 1, 2 x týdně, když bylo častěji, tak už mně to vadilo. Později jsem zjistila, že ho nejím skoro vůbec a začaly mi padat vlasy a měla jsem další obtíže, takže přes rok si na to dávám pozor a snažím se maso, vajíčka ad. jíst alespoň 3x týdně.

A je mi jedno, jestli projdu do dalšího věku nebo ne, vždy jsem žila podle svého svědomí.

pavel
pavel
Odpověď na  radek
29.12.2019 16:51

radku, odkud bereš tu jistotu ???
pavel

radek
radek
Odpověď na  radek
29.12.2019 18:18

Cena života je všude stejná, to je má jistota milý Pavle, toto je nejzákladnější zákon Universa …

radek
radek
Odpověď na  radek
29.12.2019 18:32

svalovidoslava:

Já zase znám spoustu masožravců, kteří nedopadli dobře a dokonce již v 25 letech neměli vlasy a jedli maso 3 x denně … Tak kde je pravda …?
” The Game Changers ” doporučuji zhlédnout, je to volně dostupný sportovní dokument o stravě i v CZ …Zajímavé, že se tím řídí sportovci celého světa, ale zástupy lidí ne …? Proč sportovní lékaři nedoporučuje jíst maso a už vůbec né červené a obvodní lékaři vás před vegano – vegetariánstvím důrazně varují? Není v tom zase jenom zvrácený byznys …? O duchovních věcech ani nemluvě, jíst maso a aktivovat 3 oko není možné, ledaže černou magii, to ano. Volba je na každém z nás.

CZK
CZK
Odpověď na  radek
29.12.2019 19:41

Já mám na to Radku odlišný názor. Nejmenšího věku se dožívají kanadští dřevorubci. Horníci žijí déle. Ty stromy vědí, že je někdo “ukončuje” předčasně, a proto vyzařují energii, která má ty škodiče eliminovat. Když to pozná strom, proč by to neměla poznat zelenina?

A co by se stalo, kdyby se nejedly ryby? Umřely by věkem, nebo by je sežrala jiná ryba nebo volavka, orel, medvěd, …… A pokud jde o hovězí, skopové či vepřové, tak ta zvířata by ani neexistovala. Nikdo by je nemnožil a v přírodě již přestala ta zvířata existovat.

Stále mi přijde nejvěrohodnější to, co říkal ten mimouš, a to že “Není až tak důležité co dělám, ale proč to dělám.”.

Emil II
Emil II
29.12.2019 10:43

Nedávno se tady diskutovalo o léčbě boreliózy. Každý, kdo zažil těžkou formu této nemoci, byl rád, že mu nakonec doktoři pomohli silnými antibiotiky např. z formy ochrnutí některých částí těla. To se stalo i mně. Vím o těžkých vedlejších účincích antibiotik, doléčení po dlouhou dobu jsem prováděl přírodními prostředky. Ale kdyby platilo to napsané:
“doktoři už nikdy nesmí podat žádnému člověku jedovaté léky se strašlivými vedlejšími účinky ”
tak by mnoho lidí trpělo ještě více a možná i zemřelo. Nerad chodím k doktorům, kteří si říkají lékaři, ale v mnoha akutních stavech nic jiného lidem nezbývá, přestože se snaží o maximální prevenci. Tak snad všichni doktoři neshoří samozápalem, to by se mnoho konstruktivních lidí do zlatého věku nedostalo.

Yooo
Yooo
Odpověď na  tomáš marný
29.12.2019 12:38

Tomáši,z pochopitelných důvodu se musí začít vse publikovat!
Na to,že se nedá vse publikovat,zde narazíme az moc často!A nejde jen o rady jak vyléčit boreliózu-tam je to snad i pochopitelne.
Nepochopitelne je to v případech,kdy zde lidé chtějí doplnit svoji informační platformu a to i formou kritiky svých názorů.
Vyvinul jste již ohromne usili při šíření osvěty a ted nesmíte nechat ty,co jasno nemají,nebo chtějí jít ještě hlouběji,na holičkách!
Az na par jasne antiTomasovych komentářů, odbyvate lidi,kteří sem přišli pro poučení.
Sama za sebe porad cekam na doplnění informací.Myslím, že ne az tak nicotnych.A Vy jste jistě schopen relevantnost tech informací poznat,přičemž na jinou část v mem komentáři jste neváhal reagovat kritikou-mimochodem šlo o nepochopení mnou receneho Vami.
Zaskočilo mě, ze přes Vasi cenzuru neprošel muj dotaz a žádost o radu k jednomu ze zdejších čtenářů.Shodou okolnosti slo o dotaz na skutečnost, kterou jste Vy ignoroval,viz.zmiňují vyše.
Je jiste,ze jste zavalen prací, ale Tomáši,pěkně prosim,když už si dáte tu práci na komentář reagovat,par slov navíc…Kolik slov vyplacate na vzdy totožnou obhajobu sve kompetentnosti?
Děkuji.
Ps:Většina z nás tady je připravena PODPOROVAT A TVORIT naší věc,ne JEN POZOROVAT a umožňovat jejich věc. To jsme jasne pochopili také a prave díky Vasi praci.Vesmír primarne podporuje TVOŘENÍ. NIČENÍ jen jako nástroj. Víme, že čas pasivního POZOROVÁNÍ konči a ted je na miste zaměřit POZORNOST směrem k TVOŘENÍ.

radek
radek
Odpověď na  tomáš marný
29.12.2019 13:36

Vzpomínám si, jak Dědek kořenář si stěžoval na svém kanále, že se zmínil na svém webu o jedné léčivce, že léčivá a dostal od SUKLu několika tisícovou pokutu ( myšleno v desítkách tisíc kč ) !!!
Plně s Vámi souhlasím, že nelze vše napsat, co si člověk myslí …

Maroš
Maroš
Odpověď na  tomáš marný
30.12.2019 02:28

Pre Yooo – nemám kam tak sem. ZMIETAME SA! Tomáš tu vytvoril obrovský priestor pre zdieľanie informácií. Ale zároveň tu necháva obrovský priestor pre množstvo negatívnych vecí. Existuje chybná mantra – že – “som spojený so všetkým “/v zmysle Univerza. ktoré obsahuje aj negatívne sily a bytosti/ a existuje správna mantra – “Som spojený s Tebou Bože!” Zdroj – Edgar Cayce

A Boh sa už postará o to odfiltrovanie negatívnych síl a bytostí. Nič viac netreba – je to niečo ako kozmický protokol. Len k tomuto sme sa s Tomášom ešte nedostali – vlastne až teraz. Vďaka tebe – že si to otvorila. Tadesco musí mať jasnú cestu – jednoznačnú. Inak to tu bude vešne zasraté negatívnymi silami a negatívnymi bytosťami a strašpytlami – a to len kvôli zdaniu akejsi novinárskej objektivity. V zmysle Univerza objektívne zasratého negatívnymi silami. Kto chce žiť v takomto svete? Osobne ma to tu už dosť serie – tie paralýzy tvorivosti strašpytlami. A cítite to tiež. Strach je emócia a táto emócia zhmotňuje deštruktívne predstavy strašpytlov.

Takže treba sa dostať do pozitívneho myslenia a pozitívnych emócií – a to jedine cez “Som spojený s Tebou Bože!” TO JE PROTOKOL! Pokiaľ Tadesco nebude používať tento protokol – možno preto, že Tomáš je materialista – neviem, tak to pôjde aj s neveriacim Tomášom do prdele! Ja chcem tiež vidieť pozitívne výsledky – nie neustále zápasiť na nejakej “univerzálnej” platforme s démonmi. “Ako večne nasratý Maroš!” Kvôli “objektivite” informácií. Tu ide o proces tvorenia!!! – nie o proces informovania! VYŠŠIA PRIORITA! “Sloboda tlače” – seriem na ňu! Ja chcem byť šťastný a naplnený a v hlbokom mieri stvorenia. A mier je silná emócia univerzálnej lásky. A ja chcem tvoriť a nie sa tu stále s niekym dohadovať! Veď si uvedomte ten debilizmus klebiet – kam to vedie! Takže Tomáši – keď tu chceš mať bulvár…

pavel-))
pavel-))
29.12.2019 10:28

a v tomhle systému má člověk myslet konstruktivně když se ho snaží zabít jídlem pak doktory pak mikrovlnama jako špatný myšlenky má asi každý na světe můžete se snažit jak chcete můžete je jenom utlumit ale nevimítíte je hlídat každou myšlenku to je doslova nemožný když má člověk několik ja si myslím že rozhodující jsou činy než myšlenky stačí když jdete po ulici všimnete si opilců policajtu doktorů taky si o nich ledacos pomyslíte

Ab1
Ab1
Odpověď na  pavel-))
29.12.2019 12:25

Ale veď to je jednoduché. My tu nie sme aby sme súdili druhých, začnite od seba. Tomu opilcovi v duchu poprajte aby našiel silu prestať piť, niečo ho trápi a nevisí iné riešenie len žiaľ zapíjať v alkohole. Stači na neho láskavo poslať energiu aby tú silu našiel, nevieme či ju nájde ale lepšie ako to Vaše pohŕdanie. Ako viete že Vám sa niečo také nestane. Aj tí policajti. Poďakujte im že sa rozhodli priložiť ruku k tomu aby bol svet bezpečnejší. Neviete zrovna či práve Vám v buducnosti nepomôžu. Pošlite im laskavo pozitivnu myšlienku napríklad Ďakujem že máte tu odvahu bojovat proti neprispôsobivým občanom. Mne pomohly. Nie vždy tak akoby som chcela ale boli ľudskí, chápaví a snažili co im umožnoval zákon aj nad rámec. Nie sú to hlupáci sú inteligentní aj pri vypočúvaniach. Aspoň u mňa to tak dopadlo. Len ja som ich neskoro požiadala o pomoc. Sú aj skvelí policajti. Inak vždy keď ma zastavili napríklad za telefonovanie za volantom bola som k nim slušná, chybu som si priznala a on hneď ” Ste k nám slušná tak aj mi budeme.” Dali mi pokutu ale ozaj minimum z toho čo mi mohly dať. Ale bez pokuty to nešlo. To je OK. Vy by ste čo urobil? Klamal im do očí, alebo nadával na cely policajný zbor. Veď tí ľudia majú tiež rodiny. Inak zrovna policajt z tohto príbehu sa ma pýtal na Prahu kam som sa odsťahovala a medzi rečou podľa ŠPZ na to prišla reč na Slovensku povedal že uvažuje tiež odísť od policie.
A doktory? Keď cítite ze ten konkrétny doktor nie je doktor tak odíďte a nedajte sa liečiť. Mňa tak priviezli z hôr z lyžovačky so zraneniami. Bolesti som mala silné, utlmila som to liekmi od známeho. Ale na pohotovosti bol teda s prepáčením magor a ja som podpísala reverz a šla som domov. Odviezla ma sanitka. To bol piatok. V pondelok som prišla znovu bolelo to a čuduj sa svet. Dostala som skvelého doktora. Ten doktor v piatok chcel všetko rezať a umelými protezami náhradami dávat do kolena tento povedal, že nie je potrebne take važne ukony, urobil jeden operačný, musel čosi odstrániť časť z väzov a dost., Aešte na rehabilitacii sa ma pytali ako som sa k tomu doktrorovi dostaka ze on uz berie paciento po znamosti lebo je to najlepsi doktor akého tam maju a on uz beznych pacientov neberie. No ma zobral Uplne v pohode len som sla na prijem a priradili ma priamo k nemu. Dodnes som mu velmi vdacna. Potom mal uraz exmanzel JA som sa nad nim zlutovala a odviezla som ho k tomu to doktorovu. Exmanzel sa spraval ako buran. Doktora urazal podozrieval ho ci je isty diagnózou a podobne. JA som nestacila oci otvarat. Taka hanba, Taka nevdacnost za pomoc druhych. Ospravedlnila som sa za exmanzela ale strasne som si nadavala ze som sa nechala zlakat dobrym srdcom a pomohla cloveku ktory mi v zivote toklko zla urobil. No ale tak idem dalej a uz si vravim, ze je potrebne to neriesit. Uz tym ze som sa ospravedlnila doktorovi je to vyriesene. Ale viac som sa tomu doktorovi neukazala na oci ani ja. Hanba ma plieska. Takže si pritiahnete na čom rezonujete. O tom táto séria článkov je. A začina to pozitívnymi myšlienkami na všetko čo sa deje. Ak idete okolo autonehody prvé čo si pomyslite je aby ľudia boli v poriadku. Už to je pozitívne.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Ab1
29.12.2019 14:47

Pjakin – Globálny prediktor sa nás snaží zmeniť na zvieratá alebo zombie.
” Dvě šestnáctileté dívky z obce nedaleko Heřmanova Městce jsou podezřelé, že se pokusily otrávit své prarodiče jedem na hlodavce. Policisté případ vyšetřují jako pokus o vraždu.”
https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/vrazda-pokus-nezletili-jed-na-krysy-hermanuv-mestec.A191229_120014_pardubice-zpravy_zdo

Čiže 16-roční ľudia dostali nápad, že zavraždia svojich prarodičov! To je totálny rozklad spoločnosti!

” Poprvé v historii můžeme čelit kolapsu civilizace, říká egyptolog Bárta
„Většina našich elit musí přepnout do jiného modu. Přál bych naší zemi víc skutečných lídrů, kteří budou přicházet se zajímavými vizemi. A když něco řeknou, večer se o tom bude mluvit v hospodě,“ říká egyptolog a prorektor Univerzity Karlovy Miroslav Bárta, který se věnuje studiu civilizací. Vysledoval a zformuloval sedm zákonů, které popisují proces vzniku, vzestupu, pádu a regenerace dávných společností.”

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/100-let-ceske-egyptologie-egypt-profesor-miroslav-barta-univerzita-karlova-civilizace.A191227_185713_domaci_pmk

Maroš
Maroš
Odpověď na  Ab1
29.12.2019 18:13

Ha! A nestačí!

“Internetové sítě po celém světě obletěla zpráva, že v Německu sbor malých dětí zazpíval v tamní veřejnoprávní televizi výchovnou písničku o babičce, již nazývá „starou eko-svině“. Video uživatele sítí tak pobouřilo, že se k němu začali hromadně vyjadřovat.

„Moje babička řídí motocykl, každý měsíc projezdí 1000 litrů super, moje babička říká, že motocykl je super, opravdu cool, používá ho v domově důchodců, jako invalidní vozík, moje babička, je staré eko-svině. Moje babička jede k lékaři v SUV, k lékaři, k lékaři, pak si jede koupit maso, protože je zlevněné a nestojí skoro nic, moje babička je rafinovaná, moje babička, je staré eko-svině.“ cituje se v příspěvku.”

https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019122911179071-moje-babicka-je-stara-ekosvine-video-z-nemecka-otrasa-internetem-pripomina-fanatismus-hitlerjugend/

No – vidím to tak, že buď zrušíme školstvo, alebo školstvo zruší nás!

pavel
pavel
Odpověď na  pavel-))
29.12.2019 12:58

Milý Pavle,

je mi skoro 70 let věku ( podle rodného čísla) více jak 15 let nemám mikrovlnou troubu a televizi. Večer, když jdu spát vypínám WIFI a mobil. Při telefonování používám handsfree. Jsem vegetarián a každé jídlo, které kupuji jsem si prověřil z hlediska škodlivých emulgátoru atd. Nemám žádné zdravotní problémy a doktora jsem potřeboval při jednou větším úrazu.
Je to jen o naších rozhodnutích, jak chceme strávit čas zde v Hotelu Země a odchod z Hotelu v LDN a nebo jinak.
Myšlenkám se nedá zabránit. Každému činu předchází myšlenka, ale můžeme ty, které nám vytvářejí negativní emoce a negativní situace ovlivnit. Jak ? Každý člověk má na to jiný recept a přístup. Neexistuje universální šablona. Kdo však hledá – najde.
Nejvyšší myšlenka je ta, která obsahuje RADOST a LÁSKU.
pavel

radek
radek
Odpověď na  pavel
29.12.2019 13:57

Pavle II, máte můj obdiv, že jste v 70 vegetarián, jste totiž z generace, kdy se pohlíželo na vegetariány jako na blázny a nejlépe je zavírat na psychiatrii, jak říkal filosof J. Zezulka, když v 60 – 70 letech byl uvědomělým praktikujícím vegetariánem, tak si o něm doktoři mysleli, že by se měl léčit …
S myšlenkami to je jak s ptáky a stromem, není důležité jaci ptáci jsou zrovna na stromě, důležité je, jací ptáci si na našem stromě budují hnízdo …:-).

Ajuška
Ajuška
Odpověď na  pavel
29.12.2019 19:21

Mily Pavlíku…gratuluju,ze Vam to vychazí…a jste fit..! Ja se sverim s opacnou zkusenosti…Jsem cely zivot..cca od 4 let veku-co pamatuji…presvedcila moje telo,hlavu,mysl,ego a cokoliv,ci kohokoliv-co se mne dotyka….ze ja a moje telo fungujeme na cokoladu,smazene…atd atd…Funguje to…jen je rozdil-mezi myslet si—a skalopevne verit…Ja verim…tudiz je mi uz par let pres ctyricet…ale zdravi,ani telo,ani vzhled tomu dle vseobecnych meritek neodpovidaji…:-) Cely zivot jim,piju,ziju…proste delam si co chci…co opravdu chci…no a funguje to baaajecne…Takze vazne verim,ze je to v hlave…Vy verite ve vegetarianstvi–a funguje to…ja verim v pravy opak..a funguje to…:-) Takze nakonec…cert vi,jak to je….:-)

saneli
saneli
Odpověď na  pavel-))
29.12.2019 15:41

Prosim o nazory na nasledovne,rada by som vedela,ako to vnimate z vasho pohladu.som obycajny laik,clovek bez mimozmyslovych skusenosti a danosti.vsetko,co viem,som iba citala,neprezila som vedome nic z toho,inak povedane,neutvaram si svoj obraz na zaklade vlastnych vnemov,iba z cudzieho vnimania.s niecim sa tak stotoznujem,s niecim nie.

Ak maju prejst do novej ery len konstruktivni ludia, kde je ta hranica vyberu,kto konstruktivny je a kto uz nie?ake kriteria treba splnit?chybaju mi vacsie konkretnosti,ked uz sme takto daleko….ak som to pochopila spravne a je brany do uvahy iba nas posledny prezity zivot pred udalostou,aky zmysel mali inkarnacie nasej duse predtym?preco ten,kto v tomto zivote zisiel z cesty,neprejde,pritom bol v niektorych minulych zivotoch konstruktivny?sme vo vnutri aj dobri aj zli…nik nie je uplne zly a nik uplne dobry.len na zamyslenie,co ak viacnasobny vrah,obklopeny konstruktivnymi ludmi by uz necitil potrebu zabijat?mal by sancu prejst,ale neprejde,lebo bez ohladu na okolnosti je vo svojom poslednom zivote vrah…vo velkej miere okolnosti formuju to,ako budeme konat….mame v sebe dobro,no okolnosti ho prevalcuju……
ako vieme,ze ta nova era nie je dalsi program,dalsi level???

Tych pravd o celom nasom zmysle zitia je v poslednej dobe ako maku… Kazdy z nas ma svoju vlastnu pravdu a vlastne vnimanie toho,co je… V astrale sme dusami.sme blizko zdroja.mozu byt duse blizko zdroja plneho lasky,pochopenia,pokoja…..destruktivne?alebo destruktivni vieme byt iba vo forme cloveka?

Maroš
Maroš
Odpověď na  saneli
30.12.2019 01:24

saneli – Duše K – tentokrát o respektu k dětem a sebeřízeném vzdělávání s Janou Nováčkovou
https://www.youtube.com/watch?v=k0DIv1nng-w

Pepik
Pepik
29.12.2019 09:19

Je smutne, ze existuje tolik lidi, kterym je svet utrpenim, kteri neziji z radosti ze samotneho žití, a kteri hledaji ve sve slabosti vinika kdekoli jinde,jen ne u sebe.
Informaci je k mani dost na to, aby clovek myslici se byl schopny vymanit ze systemu, aniz by system opustil.
Proc bojovat s necim, co muzete pouze prijmout? Za nikoho,nikdo nic neudela,to ani nejde. Vse je osobni rozhodnuti a zodpovednost.
Osobne do zlateho veku nespecham. Mam rad zivot zde na teto planete, zem,vodu,vzduch,oblaka,hvezdy,slunce…a pokud to alespon trochu bude v me moci, udelam vse pro to, abych zde vydrzel a slunce svitilo,priroda kvetla,voda tekla…
Tedy pozitivnim myslenim oddalim hospodarskou krizi,i pravidelnou zmenu klimatu,celosvetovou valku…
A v celku se mi to dari, nebot nic z toho zatim neni. Makam na tom od roku 2000. 🙂

Nikolas
Nikolas
Odpověď na  tomáš marný
30.12.2019 11:51

Možno napíšem sprostost vpred sa ospravedlňujem ale ked na tejto stranke sa viac krát pise o blackout o výpadku energia tak potom 5g nebude mat vpliv nie ak sa mýlil tak sorry

jirik
jirik
Odpověď na  Pepik
29.12.2019 10:01

Pepík: A proč pozitivním myšlením oddaluješ pravidelnou změnu klimatu?

renata369
renata369
Odpověď na  Pepik
29.12.2019 11:34

Pepicek, ty si uzasne slniecko. Ked ti bude horiet dom, skus mu pozitivnymi myslienkami posielat lasku, namiesto, aby si prilozil ruku k dielu a zachranil , co sa da, vela stastia v tvojom detskom svete.

IVan
IVan
Odpověď na  Pepik
1.1.2020 19:52

stastne zazdený clovece, vy jste opravdu nepochopil vubec nic. Ani to, ze vetsina tech celosvetových katastrof uz jsou za dverma a visí na vlásku.