Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Co je to izraelská doktrína Dahija?
    Co je to izraelská doktrína Dahija?

    Co je to izraelská doktrína Dahija?

  • Môžu sa „liberálne európske kravy“ zmeniť na mäsožravých lovcov?
    Môžu sa „liberálne európske kravy“ zmeniť na mäsožravých lovcov?

    Môžu sa „liberálne európske kravy“ zmeniť na mäsožravých lovcov?

  • Švýcarská emigrantka popisuje nynější život v Libanonu
    Švýcarská emigrantka popisuje nynější život v Libanonu

    Švýcarská emigrantka popisuje nynější život v Libanonu

  • „Plán vítězství“ jako nástroj realizace etnokratické fantazie na Ukrajině
    „Plán vítězství“ jako nástroj realizace etnokratické fantazie na Ukrajině

    „Plán vítězství“ jako nástroj realizace etnokratické fantazie na Ukrajině

Na shledanou v lepších časech, pane premiére

Trochu delší dopis pana Grilla podpindosníkovi Fialenkovi, ale je v něm krásně shrnuta strašná doba, ve které žijeme a jak současná vláda je vládou diletantů a neodborníků.


Pokaždé, když mě něco neuvěřitelného v poslední době naštvalo, tak jsem si to sepsal. Už to dává dohromady pěkný kus textu, který nyní předkládám jako dopis pro našeho pana premiéra.

Už to nějak přesáhlo všechny meze. Místo toho, aby se věci pohnuly kupředu, vše se jen protahuje, kupí a všechno je ještě horší a horší.

Vážený pane premiére,

po necelém roce jsem sepsal další otevřený dopis. Dvakrát jsem měl možnost se s Vámi setkat osobně a považuji Vás za slušného člověka. Poprvé v životě jsem říkal, že se nestydím za svého premiéra a tak dovolte, abych opět sdělil veřejně několik svých pocitů.

Doposud jsem také říkal, že se v ČR máme nejlépe na světě. A to jsem toho procestoval skutečně hodně. “Poměr cena / výkon” byl fantastický. Jenže časy se mění a moje aktuální pocity jsou zcela jiné.

Jako člověk, vzděláním právník, povoláním spíše manažer a ekonom a působící v oboru IT, jsem přestal věřit českému státu.

Stejně tak jako firma cítím kolem sebe tolik nejistot a neznámých, že jsme rezignovali na investování v ČR a stavbu dalšího datacentra. Jediné řešení vidím, že změníme i centrálu a vlastnickou strukturu, abychom nebyli tolik vázáni na Českou republiku. Naše nové produkty a služby budeme řešit ze zahraničí. V nejistém prostředí nejde budovat stabilní firmu.

Vyvlastnění je krajní řešení. Nikdy to nesmí být krádež za bílého dne!

Doposud jsem se naivně domníval, že není možné, aby stát okradl svého občana, respektive firmu, která platí daně. Bohužel se nám to stalo. Zažil jsem to na vlastní kůži.

Chápu, že stát potřebuje budovat silnice I. třídy a dálnice. Rozumím vyvlastnění, ale za krádež považuji to, že když před 15 roky koupíte stavební pozemek (zastavitelný pozemek dle územního plánu) za 201 korun, tak vám ho stát sebere za 79 korun. A to nám nejprve bylo nabídnuto 25 korun, potom 50 a nakonec 79.

Po 15 letech vám dá stát třetinu ceny, než jste zaplatili předtím! V době, kdy se obdobné pozemky, ve stejné lokalitě, prodávají za 1700 až i přes 2500 za m2. Před 25 lety se ve stejné lokalitě prodávaly nezastavitelné pozemky za 80 korun. Na vše jsme předložili důkazy (ceny vytažené z katastru nemovitostí).

Nikomu nevadí, že nám tím stát způsobil škodu. A to nemluvíme o tom, že na pozemku máme vydané stavební povolení, které díky tomu najednou je “bezcenné”. Takže projekt, který stál miliony, je na předělání a budeme s tím mít další (statisícové až milionové) náklady a celý náš projekt musíme zmenšit.

Nezlobte se, tohle není vyvlastnění, ale krádež za bílého dne. Nebo tomu třeba říkejte znárodnění. Už nikdy nebudu věřit tomuto státu. Detaily jsou na konci tohoto dopisu.

Jen na úvodní upřesnění bych napsal, že v roce 2007 jsme pozemek koupili, tak byla zaplacena daň z převodu nemovitostí přes 8 korun za m2. Takže jsme koupili pozemek za 201 korun za m2 a státu se zaplatily 4% (těch cca 8 korun). A stát nám dneska nabídne 25 korun a pokud tedy odečtete těch 8 korun, které již dostal, tak nám de facto, v prvním kroku, nabídl 15 korun. Není to urážlivé? Chápu, že státní kasa je děravá a prázdná, ale pokud stát bude okrádat své občany a firmy, tak směřuje k zániku.

Tohle se může stát každému. Doma o tom už nesmím mluvit

Tohle se vážně může stát i vám… u nás doma o tom nesmím ani mluvit. Proč? Řekl jsem, že když si představím situaci, že si jednoho krásného dne, stejným způsobem, stát vezme náš dům nebo celou naši firmu.

Za dům nějaký (doslova) pochybný znalec řekne částku 50x menší a my s tím nic neuděláme. Přijde vám to neuvěřitelné? Dům nebo pozemek. Je to zcela totožná věc z hlediska zákona.

Myslíte si, že můžete svěřit ohodnocení vašeho majetku, na který jste si poctivě vydělali, znalci, když jeden ocení pozemek na 25, jiný na 50 a další na 79 korun?

Stejným způsobem si stát vezme naši firmu, kterou budujeme, na úkor rodiny a našich dětí… To už nechci ani domýšlet. Firmu si navíc vezme ještě snadněji…

Právo jen pro bohaté?

Jako právník jsem přesvědčený, že právo je v této zemi jen pro bohaté. Je to smutné, kam jsme to dopracovali. Na boj s úřady, ohledně vyvlastnění pozemku, jsme si najali advokátní kancelář (a to jsem právník). To není úplně zadarmo. A co je výsledkem? Nic. Museli jsme podat žalobu na stát ohledně výkupní ceny. Víte kolik lidí se nebrání nebo nemůže bránit v podobné situaci?

Běžný advokát stojí 2000 Kč na hodinu (a víc). Jen sepsání žaloby trvalo desítky hodin práce různých lidí a desítky hodin mé práce, kterou mi nikdo nikdy nezaplatí. S úřady jsme strávili, ohledně vyvlastnění další desítky hodin a také bez náhrady. Dále platíte znalecké posudky, což není tisíc korun. Těch znaleckých posudků je již několik. Dáte stovky tisíc do nejistého sporu, který se potáhne dlouhé roky. Nejhorší je ten čas, který vás to stojí a nikdo vám jej nevrátí. O ten čas jsem okradl své děti, rodinu, sebe a v neposlední řadě svoji firmu. A ještě jsem ze svých daní platil úředníky, kteří nás doslova okradli.

Zákony a pravidla a lhůty platí jen pro lidi. Pro úřady ne!

Mám tady popisovat kolik zákonů a pravidel bylo porušeno ohledně výše uvedeného vyvlastnění? Neuvěřil byste. Neuvěříte mi ani to, že třeba Katastrální úřad (tedy spíše katastrofální) úřad nám zapíše na pozemek předkupní právo státu a nevyrozumí nás o tom. V době datových schránek, kdy je jejich povinnost komunikovat přes datovou schránku, tvrdí, že nám psali obyčejnou poštou bez doručenky.

Nebo snad mám říkat, že pro stát během vyvlastňovacího řízení neplatí lhůty v zákoně, ale pro nás ano? Jsou tam, pro nás i pro stát, lhůty 30 dní. My je musíme zvládnout, ale stát nemusí… Stejně tak si najednou ministerstvo samovolně určí lhůtu pro vyjádření 5 dní (z toho máte 2 dny víkend), poté co jim náš spis leží na ministerstvu asi 5 měsíců a nikdo ho neřeší…

Nezlobte se, ale jako člověk jsem s ČR skončil. Přestal jsem jí věřit

Nevěřím tomu, že tento stát ochrání náš soukromý majetek. Nevěřím tomu, že to tady jde správným směrem a nevěřím tomu, že si nějaký úředník (mimochodem dobře placený z našich daní) jednoho krásného dne nerozhodne ukázat jinou libovůli (nebo spíše zlovůli) a neprovede něco dalšího.

Mám pokračovat? Možná bych mohl mluvit o zdraví, kdy nemůžete bez známých třeba sehnat magnetickou rezonanci nebo jiná vyšetření a všichni se budeme tvářit, že všechno je v pořádku.

Nejistoty jsou obrovské a proto není ideální investovat v ČR. Je určitě lepší hledat budoucnost pro investice jinde.

Mimochodem v posledních několika měsících jsme jednali s několika státy o přesunu naší firmy k nim a skutečně byste se divil, jak se k nám chovají a co nám nabízejí. Nemluvím o daňových úlevách (až 50%), ale celkově o přístupu a jistotách.

Pro podnikání, plánování a investování potřebujete dlouhodobé jistoty. Nepotřebujete dotace a garance státu nebo státní zakázky, ale jistotu a stabilitu z hlediska prostředí. Nejhorší je to, že nevíte co bude zítra nebo příští rok. Jak můžete plánovat investice a rozvoj, když nevíte co bude za rok? V jiné evropské zemi vám řeknou, že za posledních téměř 70 let mají osmého premiéra a vše je tak stabilní, že když budou mít za pár měsíců volby, tak že nečekají změnu (ani když vyhraje opozice).

Přesun firmy do zahraničí nám zajistí nejen větší důvěryhodnost na západních trzích. Možná ušetříme i na daních, ale jako zásadní vidím právní jistoty a předvídatelný daňový systém.

Nevěřím tomu, že by si nějaký západní stát dovolil to, co jste udělali nám s pozemkem. Připadám si jako v banánové republice a nikdy jsem si nemyslel, že to je možné, ale stalo se. V zahraničí to nikdo neudělá. Nikdo nikomu neukradne, neznárodní, majetek za zlomek ceny… Nemluvě o tom, že by se každý stát bál arbitráže a příště se nás jiný stát zastane i proti České republice.

Nevěřím, že byste se podobným způsobem zachovali třeba při výkupu akcií ČEZ, což se nyní diskutuje. Dokážete si představit, že byste akcionářům nabídli třeba 20 korun za akcii při aktuální tržní ceně kolem tisíc a více? Říkáte si, že to nejde srovnávat? Tak si položme jedu jednoduchou otázku. Jaký je rozdíl mezi akciemi a pozemkem?

Faktem je to, že v ČR máme 2 datacentra a povolení na třetí (částečně na státem “ukradeném” pozemku), ale současně dnes máme více (svých vlastních) serverů fyzicky v zahraničí (na 5 kontinentech), než v ČR. I z tohoto pohledu jsme už dnes více zahraniční firma, než česká firma.

Loni jsem přemýšlel nad tím, zda vládnete vy nebo ČEZ

ČEZ je kapitola sama pro sebe. Tam se stát chová jako schizofrenik. Jeden den tvrdí, že to je soukromá firma a že tohle a tohle vůči ní nemůže. Druhý den se k ČEZ chová jako ke své firmě. Jednou firmě dá záruky za úvěry nebo garance. Jindy se řeší garance ceny při výstavbě případných dalších bloků. A jako “správný hospodář” firmu nyní “vybrakuje” o dividendu a za rok tam budete posílat peníze na provoz nebo rozvoj… Tohle, když si člověk poskládá, tak si připadá, že to je spíše na doktora Chocholouška.

Nyní přemýšlím, zda zde vládne jen ČEZ nebo i další státní podniky?
Je v pořádku, že ředitelé krachujících nebo silně dotovaných státních podniků, mají mnohonásobně vyšší mzdu a odměny, než třeba vy jako premiér? Přijde mi to postavené na hlavu. Tím nemyslím nyní ČEZ.

Daně. Za chvilku bude i daň z dýchání nebo z názoru…

Daně si zvedněte jak potřebujte. Přerozdělujte majetek jak potřebujete, protože pokud považujete za správné to, že zavedete například daň 25% při prodeji firem, tak jen dokazujete to, že ani jeden z vás ve vládě žádnou úspěšnou firmu nikdy nezaložil a nikdy žádnou nebudoval. Nikdo z vás neví nic o tom, kolik to je odříkání a kolik stresu a trápení. Nikdo neví, kolik je za tím času, který ukradnete svým vlastním dětem a rodině.

Je mi 50 a nevím co budu za 10 nebo 20 let dělat. Nevím co s firmou bude. Děti to asi provozovat nebudou, protože vidí kolik je za tím práce a odříkání. Nutit je nebudu. Co potom? Firmu třeba prodám? Dobře. Budu mít klid. Ale představa, že stát mi ještě (kromě pozemku) sebere 25% z toho, co jsme vybudoval a dá to třeba na dotace nebo na něco...

Myslíte si, že tady budou vznikat nové, moderní, firmy s přidanou hodnotou? Nebudou. Budeme montovna, pro západní svět a dokud to tady bude dávat ekonomický smysl a dokud bude západní Evropa (a EUR) ekonomicky existovat, tak to bude stejné. Ale jednou tu Evropu převálcuje třeba Čína nebo Indie a bude všechno jinak. Nám tady zůstanou prázdné haly kolem dálnic. A technologické firmy s přidanou hodnotou budou vznikat a existovat jinde, v jiných zemích a jiných částech Evropy nebo světa.

Pokud si myslíte, že je správné to zdanit 25% a potom za to vymýšlet nové dotace nebo zvednutí platů těm úředníkům, kteří vesele surfují po internetu (a čtou bulvár) výraznou část svého pracovního času, tak si nikdy nebudeme rozumět. Vy takovým úředníkům přidáte a přitom před rokem jsem vám psal, že vám dám podklady o tom, kolik desítek tisíc lidí ve státní správě surfuje každý den…

Státní aparát a mzdy ve státním aparátu nebudu raději ani komentovat. Zaspali jste dobu. Digitalizace nula. Zaspali jste příležitost v tom, že jste mohli několik % státních zaměstnanců propustit a oni obratem mohli najít práci v soukromých firmách. Místo toho jim přidáte a zřídíte další úřady a pozice.

Chcete stejným způsobem zdanit jakýkoliv prodej majetku (třeba nemovitého bez ohledu na dobu jakou ho držíte)? Zdaníte stejně jakýkoliv prodej aktiv typu akcie (bez ohledu na dobu držení)? Zdaňte 25% jakýkoliv prodej chaty nebo domu, který si postavíte. Zdaňte prodej čehokoliv 25%. Vezměte 25% z jakékoliv kupní ceny, čehokoliv. To ekonomice “určitě pomůže”. Hodně štěstí.

Zdaňte, prosím, všechno. Dýchání, otevření očí, narození nového člověka (nebo i akt početí).

Nebude lepší, když si rovnou všechno vezmete? Znárodněte to. Můžete tomu říkat vyvlastnění a vykoupit to za padesátinu (nebo ještě méně) tržní ceny. Je to úplně jedno.

Stát může zdanit co chce a nikdy nebude správným hospodářem a nikdy peníze nebude umět dobře investovat. Proto jakékoliv přerozdělování nebude nikdy fungovat.

Nejde jen o daň z prodeje firem, příjmů, ale třeba limity nákupních cen u aut. Víte, před lety jsem si koupil dražší auto a ve firmě jsme měli několik dní “tichou domácnost”. Nakonec jsem všem řekl, že potřebuji pohodlné a bezpečné auto, protože hodně cestuji, abych všem lidem zajistil práci a každý měsíc výplatu. A když budu unavený nebo po havárii, tak to bude mít dopad na jejich rodiny a jejich rodinný rozpočet…
Mimochodem viděl jste ceny aut v poslední době?

Ale to je vše kvůli tomu, že nikdo nechápete, jak těžké je něco budovat, protože z vás nikdo nic nevybudoval.

Soukromý versus polostátní a státní svět

Jako soukromá firma máte velmi svázané ruce. Nemůžete do nákladů dát tolik položek, které u státu projdou.

Pokrokové věci, jako zaměstnanecké akcie nikoho nezajímají, tedy kromě nějakých opčních programů pro jednu výše uvedenou polostátní firmu. Proč není nějaký jasný rámec pravidel, aby tím šlo motivovat lidi i v soukromém sektoru?

Narovnejte prostředí pro “podnikatele” a zaměstnance

Pokud nevyřešíte nerovnosti v odvodech u zaměstnanců a “podnikatelů” pracujících na švarcystém, tak ekonomika nebude úplně v pořádku.

Již loni jsem psal porovnání o tom, jak pracovník “zaměstnaný” na švarcsystém má (při stejných nákladech pro firmu) téměř dvojnásobnou odměnu.

Dotace jsou zlo

Dotace byla jedna z posledních kapek, která rozhodla o tom, že centrálu firmy a hodně věcí odstěhujeme do zahraničí. Poslední směšný nápad ohledně dotací na domy po babičce považuji už za novou předvolební kampaň.

Čekám, kdy vymyslíte dotace na to, aby bylo možné získat dotace na získání dotací… Sám osobně jste u nás viděl, že se dá vybudovat úspěšná firma bez jakýchkoliv dotací. Naopak dotace křiví podnikatelské prostředí. Nemluvě o jejich efektivitě, kdy na to zaměstnáváte stádo úředníků a ti potom chybějí na jiných pozicích v soukromé sféře. Nemluvě o tom, že dotační byznys je extrémně neefektivní (provize za zpracování složitých podkladů, kontroly, nároky, podmínky a výběrová řízení). Nemohu si pomoci, ale je to zhouba.

Zhoubnost dotací mi nevymluvíte ani když budete tvrdit, že jsou to dotace z EU. Ne a ne a ne. Ona ta EU taky na tohle (a nějaké další problémy) jednou “dojede”… Mimochodem i na ty dotace z EU si pravidla a rozdělování určujete vy.

Záchrana nezachranitelných, diskriminace zodpovědných

Přijde někomu správné dotovat nezachranitelné podniky a sanovat je?

Diskriminujete zodpovědné firmy a domácnosti, protože na všechno vymýšlíte záchranné balíčky a podpory. Nebudu vzpomínat, co vše bylo za podpory v posledních letech a to i pro zahraniční firmy, které byly ve ztrátě a tak u nás neplatili daně.

Má smysl komentovat velmi rozsáhlou podporu na bydlení, nápady jako podpora na příspěvek na hypotéku, státní spoření, státní úvěry… Proč si lidé nevezmou brigádu? Firmy nemohou nikoho sehnat. Chápu, že invalidní člověk potřebuje pomoc, ale nechápu že zdravému člověku pomáháte s bydlením a on potom na vaši vládu nadává u piva. Místo toho, aby si šel vzít brigádu… Pamatujete si na naši společnou debatu s demonstranty v Hluboké nad Vltavou loni v létě?

Pokud člověk nemá úvěry, dluhy, tak je diskriminován, protože se mu zvednou daně a odvody (a ještě mu ukradnou pozemek).

Povinnosti, povinnosti, povinnosti

Jen víc a více povinností. To je asi váš volební program.

Postupně firmám přibývají povinnosti. Nepamatuji si, kdy naposledy něco bylo zrušeno. Tedy kromě EET, což vede k tomu, že opět nedostanete doklad v mnoha restauracích nebo od mnoha řemeslníků. Bez dokladu je to přeci o něco levnější…

Jinak povinnosti jen přibývají. Formuláře, statistiky, pravidla a podmínky. Mám vyjmenovat co se změnilo? Mluvit o nějaké digitalizaci si ani nedovolím, protože pokud mezi sebou stále jednotlivé úřady nekomunikují, tak pořád nejsme ve 21. století. Nemůžeme se tady plácat po ramenou a říkat, že jsme špičkoví. To jste asi nezkusil něco v zahraničí. Tam, v mnoha zemích, vše vyřídíte skutečně online.

Možná byste se měl jet podívat jinam. Jak to jde s menší byrokracií. Jak se státy mění. Porovnejte si třeba Polsko před 10-15 lety a dnes. Porovnejte si Lucembursko před lety a dnes. Porovnejte si některé východoevropské země před pár lety a dnes. Plácáme se tady po zádech, ale realita nám uniká. Radujeme se z pár kilometrů dálnic. Cestoval jste někde (po vlastní ose) po Evropě a viděl, co vybudovali za poslední roky jinde?

Menší byrokracie. Předvídatelné prostředí. To jsou jistoty, které tomu pomáhají. Daňové bonusy, které nabízejí v jiných zemích, umíme v ČR také, ale jen pro vybrané firmy z určitého holdingu nebo pro zahraniční investory, kteří tady z toho udělají jen a pouze montovnu. Naše mozky nevyužíváte. Nikdy nebudeme produkovat nic s přidanou hodnotou.

Poslední kapka

Na druhou stranu buďme rádi, že nemáme více věcí závislých na online prostředí. Pokud nefungují weby justice.cz nebo třeba nákup dálničních známek a nikomu to nevadí, tak buďme rádi.

Pokud bez trestu projde obrovská a dlouhodobá nedostupnost celého prostředí českého ministerstva spravedlnosti, kdy dlouhé desítky hodin nemůžete najít jedinou informaci nebo poslat jediný mail na jakýkoliv úřad nebo soud… Nikomu nevadí, že nevidíte informace o firmách, nevidíte informace o soudních jednáních nebo ani nepošlete mail na podatelnu (a možná třeba zmeškáte velmi závažnou lhůtu).

V okamžiku, kdy jsme státu nabídli pomoc a to navíc zdarma, tak jsme se nestačili divit. Nikdo nemá zájem o služby české firmy, která umí situaci řešit. Předsedkyně PS PČR vezme vládní letadlo a jede koupit obdobné služby do Izraele. Chápu, je za tím i zahraniční politika. Jenže (jen ten samotný) výlet vládním letadlem stál mnohem víc, než by stála ochrana všech státních webů na deset let…

Ale jako člověku, jehož firma tady v ČR buduje řešení, které využívají jiné vlády a ministerstva jiných zemí, je mi smutno. Vlastní republika si to koupí jinde a s námi ani nekomunikuje a ani se nikdo nezeptá na to, jak to máme udělané. Jiné vlády nám důvěřují a vezmou si řešení od nás. Naše vlastní vláda, které platíme (z našich daní) ten výlet do Izraele, nám nevěří. Ta nedůvěra je nyní vzájemná a nebudeme nadále říkat, že to je naše vláda.

Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán. Nejsmutnější na tom celém je to, že mi předminulý týden volal jeden nejmenovaný důstojník jednoho odboru vyšetřování kybernetických zločinů, že mám být vyslechnut. Proč? Protože jsem dle ministerstva spravedlnosti podezřelým, že o těch útocích na jejich systémy vím moc a že ve spojení s nabídkou našich služeb, jsem podezřelý z toho, že za těmi útoky stojím já. To už byla poslední kapka. Možná lidé na ministerstvu příliš koukají na komedie typu Johnny English znovu zasahuje, ale neuvědomují si, že tím ubližují ostatním. Okamžitě jsem koupil letenky a vyrazil na jednání o stěhování naší firmy do západní Evropy.

Neodpustím si nyní ani poznámku na NIS2

NIS2 bude další změna pro tisíce firem. Nevím, zda to reálně něco přinese. Snad kromě dalších nákladů a starostí a práce navíc. Nemluvě o tom, že možné pokuty jsou nemalé a sankce typu, že “dáte do firmy správce” a já budu chodit kolem své firmy mi přijdou jak z hloupého filmu. Ale pokud někdo dočetl až sem, tak se divit nebude.

Česká republika nemá stabilní prostředí

Je smutné něco budovat z ČR. To jsem zjistil.

Pokud nevíte, zda a kdy vás stát okrade, tak to není férové prostředí. Pokud nevíte, jaké podmínky a pravidla budou platit za pár měsíců, tak nemůžete plánovat investice a budování firmy, kterou vám nakonec (téměř doslova) třeba ukradnou…

Je potřeba lidem říkat pravdu. Tím je potřeba začít. Není potřeba dělat populistické kroky, ale férově jednat a chovat se. Nevím, zda jako vláda vydržíte, protože se přeci říká, že každá vláda, která zdraží pivo, do roka padne.

Hodně štěstí

Hodně štěstí. Dobře už bylo. Nevím kolik lidí se mnou bude souhlasit, ale je mi to jedno. Vyjádřil jsem se, dokud to jde…

Chápu, že jako poměrně malá firma, nikoho nezajímáme, ale třeba se zachovají podobně další. Současně s tím nikdy nezapomínejte na to, že z malé firmy se jednou může stát velká a my děláme vše proto, aby tomu tak bylo i v našem případě. Rosteme a postupně máme tisíce serverů po světě a mezi naše zákazníky patří vlády jiných zemí. Ta naše nám nejen nedůvěřuje, ale navíc nám hází klacky pod nohy. A ještě nás tenhle stát okrade…

V duchu si říkám, že až firmu odstěhujeme a zveřejním tenhle dopis, tak si na nás zakleknou úřady. V duchu si říkám, že potom budu muset požádat o politický azyl v nějaké civilizované zemi. Dříve bych se tomu smál, ale po předchozích zkušenostech mi to úplně vtipné nepřijde.

Nedělám to kvůli populismu. Napsal jsem Vám kvůli tomu, že mi je strašně smutno, protože jsem si nikdy nepředstavil to, že budu muset “utíkat” z mého domova, mé vlastní republiky, protože jsem přestal naší vládě důvěřovat.

S úctou a přáním hezkého dne,

V Hluboké nad Vltavou dne 31. 7. 2023 Josef Grill
Ředitel a zakladatel WEDOS

Zdroj: Blog WEDOS

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
38 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
octomanik
18.9.2023 17:51

Jedným z prvých subjektov, ktoré kedy vystúpili proti bezdrôtovej technológii a nebezpečenstvám, ktoré predstavuje pre ľudské zdravie, bola americká Agentúra na ochranu životného prostredia (EPA) dňa 9. novembra 1993.
https://www.badatel.net/uz-od-roku-1993-desiatky-vlad-agentur-a-organizacii-volaju-po-zakaze-bezdrotovych-technologii/#comment-206674
doporučuji projít diskuyi, je velmi zajímavá – o kde čem….

iva
iva
17.9.2023 22:09

Příběh pana Grilla naprosto potvrzuje to, co říká Prezident trump – nestačí to lidem říct, musí se jim to ukázat!
Slušný podnikatel p. Grill předpokládal, že pravicová ODS a její šefík sudetolandsmanšaftský Fiála budou též slušní a pravicoví a neviděl, neslyšel, nedbal, nepobral, co tady tahle strana zlodějských strak a vlastizrádců roky předváděla. No tak to holz musel poznat na vlastní kůži, jinak by neprozřel nikdy a zůstal by blbý naivní jak rádio.
Ovšem přestěhovat firmu do Záp. Evropy, to je nápad za všechny prachy. To znamená, že tak moc zase neprozřel a že vůbec neví, co se tam děje a ještě uděje. Jak tento člověk může podnikat, fakt nevím, protože evidentně žije v nějaké bublině či jiné realitě.

nagualista
nagualista
17.9.2023 21:30

U pana Grilla mě překvapuje, že celá desetiletí bezhlavě věřil, teď, zdá se, konečně vystřízlivěl, ryze predátorskému systému, tedy nereformovatelným vazalským a protektorátním vládám nastrčených DS od sametového puče.

samotář
17.9.2023 21:12

Z jiného soudku:
Co je na tom pravdy, že krev očkovaných transfúzní stanice neodebírají. Kamarád by měl jít na operaci, a má strach, aby nedostal krev očkovaného. Díky

tereza
Admin
Odpověď na  samotář
17.9.2023 23:25

V tomto videu přiznávají, že plazma z krve očkovaných se nedá použít.
https://gegenstimme.tv/w/wiVNCqzf88cyn98ki3t74L

samotář
Odpověď na  tereza
18.9.2023 00:59

Děkuji

ina
ina
Odpověď na  tereza
20.9.2023 22:07

U nás kolega, 3x poctivo očko chodí pravidelne a hrdo darovať krv. To ju vylievajú?

octomanik
Odpověď na  ina
21.9.2023 06:44

už v době covidovej tady proběhla zprávička, že v korporaci česká republika a slovenská republika může darovat krev i osoba očkovaná VOVIDvaxem…
nejlepší je zeptat se přímo na odběrových místech jak je to s darování krve pokud je očkovaný proti COVIDu. Pokud si pamatuju tak tam bylo, že je potřeba akorát počkat několik dní či týdnů před odběrem krve…

vitacrha
vitacrha
17.9.2023 20:20

Přesně tak jak píšete všichni i na soc. sítích. Fiala je nacistický Ukrajinský přisluhovač a je mu naprosto jedno, jak dopadne Český a Slovenský národ. Už z tohoto pohledu je jasné. že se musíme zase spojit a navázat na neprůstřelné Benešovy dekrety a ty kdo je obešli krutě ztrestat. Za vlastizradu a velezradu je pouze jediný trest to je věčné opuštění těchto zemí s nemožností se uchýlit v jiných zemích. Jen tak je to průchodné a veškeré trapné a ponižující Pražského poskakování na Václavském náměstí a hrození pěstičkami je výsměchem a potupou slovanských vlastností. To lze napravit pouze, pokud budou protestující v rukou třímat ocelové trubky a jiné mírnější prostředky pro debaty s těmito zlotřilci. Proti fanatikům zla se musí jít fanaticky prudérně. Oni musí mít strach z nasraného publika. Jinak je to pouze výsměch a projev neschopnosti se bránit proti uzurpátorům moci. WGA1 WGA

hiram
hiram
Odpověď na  vitacrha
18.9.2023 12:13

V boji proti diktátorům je dvojí cesta, ta Gandhího cesta, která ovšem nelechtá, a pak cesta Gabčíka a Kubiše.

tara
tara
Odpověď na  vitacrha
18.9.2023 13:11

PATRIOTE víťo,souhlasím s tvým textem, obzvlášť s druhou polovinou. Můj názor, který jsem zde už kdysi napsala, je ten, že demonstrace nejsou k ničemu. Ano, je třeba se ozvat, ale tato forma nesouhlasu a odporu je naprosto zbytečná.Vzpomeňme si – byl z toho někdy nějaký výsledek, pro který tyto masivní akce byly organizovány? Já tedy nevidím ani ten nejmenší. Nebo snad někdo zaznamenal reakci mocipánů, že by je to jakkoliv vyděsilo? Ani v nejmenším. Jen se nám vysmáli do očí. Jako obyčejně to bylo prezentováno jako jen směšné prezentování zloby oněmi hrozícími pěstičkami, jako nemohoucího dítěte proti dospělákovi… Nejsem zastánce hrubé síly, ale když to jinak nejde, tak to musí jít jinak.Přece i slepý musí vidět, že i tady je spousta populistů, řečníků a i organiizátorů. Jen bych chtěla připomenout všem, kteří dosud nepochopili velkou sílu energie slova a myšlenek. Pokud se sejde velký dav spravedlivě vyjadřující svoji nenávist a zlobu, tak se tím vytváří velká nekonstruktivní energie, která apriori je velkou silou pro druhou stranu. Zloba, nenávist, stres – to je to čím se celý DS živí. Proto nejsou žádné výsledky, které všichni očekáváme.Vždyť my je tím jen posilujeme. Vím,že to zni paradoxně, ale ti, kteří vědí o co jde, mi rozumí co tím myslím. Proto můj názor je zvolit jiný způsob odporu /to ale chce vzít za jiný konec lana/ a nebo – což je opravdu nejdůležitější, umět přeorientovat svoji mysl. A ne, že budem láskyplní a plní sluníčka! To rozhodně ne! Ale zkusit si všechny ty šílenosti přetavit na jakousi ignoraci /ne doslova/ a uvědomit si, že si svoje lodě potápějí sami a intenzivně a že dojdou svým spravedlivým koncům. Vězte, že ač se to zdá směšné, je a bude tomu tak. Kvantová fyzika vesmíru /viz Tesla/ a zákony vesmíru opravdu fungují. Když to nedokážeme jiným a účinnějším způsobem, tak buďme trpěliví. Svět je neskonale zvrácený, věcí k očištění celé planety a nás je nepředstavitelně hodně. Překážky skáčou těm, kteří za nás nasazují životy, jak blechy na psa. Pochopme to, nebuďme netrpěliví, ale spravedliví a mysleme na všechny tyto bojovíky za náš osvobozující život!!! Udělali všichni velký kus práce a my nejsme na světě sami. Věřte, že se v brzké době dočkáme, ale je to jen na nás pochopit neskutečnou realitu v hodně širším kontexu. Stojí nám to za to. Věřte.

monni
monni
Odpověď na  vitacrha
20.9.2023 10:51

Musím se přiznat, že svého času jsme s manželem (ačkoliv to máme do Prahy 50 km po dálnici) chodili na každou druhou demonstraci proti covidovému šílenství. Nevím, jestli ty demonstrace k něčemu byly, nebo ne. Pravdou je, že jsme na nich vždy trochu pookřáli, prostě psychicky nás to nakoplo. Vidět tolik lidí okolo se stejným názorem na věc, vědět, že v tom nejsme sami. Protože v rodině i v práci se oba dva pohybujeme ve stádu ovcí, kde se razí názor: čím více vakcín v těle, tím větší jistota ve zdraví….o:)))
O čem se tehdy hodně mluvilo mezi demonstranty a snad to padlo i na pódiu: nic se nezmění, dokud naše armáda a policie půjdou proti nám. Jak nám bylo řečeno, policie už v té době byla rozdělena na dva tábory. U armády nevím. Stalo se nám také, že na pódiu při demonstraci mluvili zástupci policie. Stěžovali si, jak se s nimi zachází a jak se proti tomu staví, jak se snaží bránit atd. My jsme pak šli do metra s tím, že pojedeme domů. Tam stáli dva policisté s náhubkem na čumáku a kontrolovali ostatní, zda mají všichni okolo roušky. Samozřejmě nás okamžitě odchytli, protože jsme je s manželem neměli. Já jsem se neudržela a začala jim spílat: tak to je dobrý, teď jdeme z demonstrace, kde nás vaši kolegové přesvědčují, jak jdete s námi, jak se bráníte proti všem opatřením co se týče covidu, my vám tam vyjadřujeme podporu a vy nás tady buzerujete, jako malé haranty, že vám není hamba ! Chvíli koukali a pak mávli rukou, ať jdeme. Co tím chci říct. Až budu vědět, že armáda a policie půjdou s námi, s vlastenci, pak budu věřit, že se něco změní. Do té doby je to přesně tak, jak píše Víťa, pouhé směšné poskakování na Václaváku.

mel
mel
17.9.2023 19:44

Dopis možná napsal jeden ze slušných lidí, který stále ještě věří, že žije v právním státě a snad i proto ctí jeho ,,vedoucí sílu”. Je mi ho “líto”, stejně jako milióny dalších spících, mezi které jsem do voleb r. 2014 patřil také. 
Pisatele však za dlouhé roky od podvodného rozdělení nenapadlo ověřit si, jak se věci mají? Možná neměl čas, možná byl zapojen, to ví pouze on sám. Souhlasil, dokud se ho to netýkalo? Není v této korporaci sám, všichni nyní slyšíme hodně nářků, avšak bez odhodlání podílet se na změně! Je mi smutno, když slyším a vidím ten nezájem také od lidí, které se mi podařilo uchránit před kovid/putin/strachem. 

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  mel
18.9.2023 00:05

Já jsem kdysi před r. 2011 narazila na články o Bilderbergu atd. Přiznám se, že jsem se z toho vzpamatovávala týden, protože jsem se divila, že někdo může být schopen takového hnusu. A to jsem tenkrát ještě nečetla nic o adrenochromu. V roce 2011 jsem byla v listopadu před odjezdem na Sicilíi a sešla jsem se třemi bývalými kolegyněmi, které jsou zároveň i mé kamarádky. Tak jsem jim tam všem odříkala a myslela jsem, že mě klepne pepka, protože místo aby se mnou o tom diskutovaly, tak začaly obdivovat moji paměť. A když jsem se vrátila, tak jsem se to snažila nějak šířit dál, ale spousta lidí jen pokývala hlavou a já věděla, že si o mně myslí, že jsem na hlavu. Taky jsem chodila poskakovat na různé demonstrace než jsem pochopila, že je to k ničemu a souhlasím s víťou, že to chce vzít do ruky trubky lopaty apod.
Jedna z těch kamarádek, kterou můžu nazvat spíš přítelkyní, mi říkala, že prý putin řekl, že ho Češi zklamali. Tak by mě zajímalo v jakém ohledu. Jestli proto, že se tu spousta lidí dala poštvat proti Rusku nebo že se nebráníme téhle vládě zlodějů a diletantů. Já bych řekla, že asi obojí.
Na tadesco mě upozornil syn, jenže on už přestal věřit. Protože to trvá dlouho. Nejspíš ti, co nás osvobozují od lotrů z deep state sami netušili, že těch zločinců je tolik.

octomanik
Odpověď na  Evelyn
18.9.2023 11:42

cílem je probudit co nejvíce spáčů
https://aktax.cz/q-the-storm-rider-zpravy-ze-dne-17-9-2023/

jarca
Odpověď na  octomanik
18.9.2023 16:06

Na chronicle jsem kdysi četla jeden citát:
“Naším úkolem není nutit ostatní, aby se probudili.
Naším úkolem je.kultivovat prostor, aby PRAVDA mohla vzlétnout.”
TÍM JE ŔEČENO VŠE.

octomanik
Odpověď na  jarca
18.9.2023 16:46

v tom přehledu je toto:

  • STRAŠIDELNÁ UDÁLOST MUSÍ PŘIJÍT, ABY VYPOVEDLA VELKÉ SVĚTOVÉ PROBUZENÍ levice a spících ovcí////.
  • VŠECHNO VEDE K VYKOUPENÍ a nadcházející masové občanské nepokoje / kolaps jsou pro spící ovce, aby se probudily z MOKRÝCH SENŮ////.

takže planetární operace jde ve stylu, aby si spící uvědomili jak byli ZASLEPENI, DŮVĚŘIVÍ,….
S kýmkoliv mluvím o COVIDu, situaci ve světě,… tak způsobem: hlas klidný, nikomu nic nevnucuju, řeknu co chci a ať si to jeho mozek přebere a při nějakém dalším setkání pokračujeme dál; volím způsob, jako když zahradník zasadí sazenici, která potřebuje růst svým tempem…
Problém je ten, že plno lidí sice chce znát pravdu, ale zároveň se pravdy bojí.

jarca
Odpověď na  octomanik
18.9.2023 23:06

Ano, spáči chtějí znát na jednu stranu pravdu, a na druhou stranu se té pravdy bojí. Vidím to kolem sebe…
Tomu se říká kognitivní disonance – popírání skutečnosti….

octomanik
Odpověď na  jarca
19.9.2023 07:10

některé spáče by ještě probudil hladomor (obchody bez zboží) a zabavování pozemku a obydlí (barák, bytovka,..)

jarca
Odpověď na  octomanik
19.9.2023 12:36

Ano,přesně tak.
Před takovými 15 lety mi můj známý právník, který je dneska v důchodu a který mi tenkrát na moje lamentování, že lidi jsou jak ovce a že se vůbec neumí vzepřít proti nespravedlnosti, protože já jsem byla vždycky rebel, i když jen v rámci možností. Jako matka samoživitelka tří dětí jsem si nemohla dovolit ZASE AŽ TAK MOC REBELOVAT, abych neskončila za mřížemi……
Co by pak bylo s mými dětmi.
Ale přesto – z duše nesnáším nespravedlnost a vždycky jsem se za ní uměla poprat….
Takže ten právník, shodou okolností zarytý komunista a komunistou zůstal až do dneška, takový umírněný komunista, který lidem pomâhal! měl docela vysokou funkci na okresním oddělení policie, tak ten mi tenkrát na moje lamentování odpověděl: “Pamatujte si, dokud budou mít lidi co jíst, tak se nevzepřou, POUZE HLAD JE VYŽENE DO ULIC A ZAČNOU SE OPRAVDU BOUŘIT!!!!
Dokud budou mít co do huby, třeba i jedovatiny, tak budou v klidu s nacpaným břichem!”
a je to tak proto ta vláda lidem pořád dobře a jídlo třeba i otrávený Protože ví že takhle lidi bude držet v šachu.
To samé se týká držení majetku. Pročpak platíme daně, když je to naše, byt je náš, dům je náš, garáž je naše, auto je naše, chata je naše….. Protože jsme pouze vlastníky, ale nejsme majiteli. Majitelem všeho “našeho majetku” je stát!!!!
To samé naše děti! Naše děti nepatří nám rodičům, ale státu. Vím o tom, když jsem se rozváděla,co mi bylo řečeno. Do rozhodnutí soudu, komu budou děti svěřeny do péče, byly děti svěřeny státu.
Takže co nám vlastně patří? NIC!
Se vším naši majetkem hospodaří stát!?
A teď nám chtějí vzít to nejcennější, co máme….naše těla, naše duše, naše zdraví….
Jak to řekla ta zrůda SCHWAB od ROCKFELLERŮ: “Nebudete nic vlastnit a budete šťastni….
Už aby táhli všechny tyhle bestie tam, kam patří k satanášovi! Všichni do jednoho!
wwg1wga

Hela
Hela
Odpověď na  jarca
19.9.2023 11:37

Také mám takovou zkušenost. Jsem stavař, když mi opadl šok z 11/9, tak protože mi to nedalo – pátrala jsem… Od té doby se vlastně datuje změna mého nazírání na svět. Když jsem o této skutečnosti mluvila s přáteli, tak jejich odpověď byla: “vůbec mi to nevykládej, i kdybys měla pravdu – tak to nechci slyšet, neber mi tu jedinou jistotu, nemohla bych žít s tím, že je svět a lidi v něm takový….” A v tom je přátelé ten problém. Spousta lidí si udělala kolem sebe klec, umělou “jistotu” – aby netrpěla. Tento svět, který vidí, tak raději ho mají pokřivený. Ona totiž změna vždycky začíná u každého uvnitř, jinak to nejde, a ono to bolí. Ti co si raději vyberou jistotu, i když ví, že je špatná – tak nechtějí nic měnit. Už si zvykli, přežívají, na nic nečekají…. Smutné, ale je to tak. A je jedno, jestli je to 11/9, covid, vax, klima, SVO. Už nevysvětluji (tedy pokud si někdo nepožádá), učím se soucitu. A věřím, že jednou všichni pochopí, uvidí, odpustí…

Annecan79
Annecan79
17.9.2023 18:34

Nechápu pointu pán si stěžuje na to a hodně ho to štve že si stát na něm dovolil vydělat. By mě zajímalo tento pán nikdy na nikom nevydelal?? Oha nějak se mi tomu nechce věřit. Ona je totiž karma zdarma. Takže tento článek je stylem: zloděj křičí chyťte zloděje. Prosím číst pořádně moje slova 😉

tereza
Admin
Odpověď na  Annecan79
17.9.2023 23:30

Annecane, probuď se. Je rozdíl na někom vydělat vs. někoho okrást. Každý podnikatel a firma musí pracovat s přiměřeným ziskem, aby uživila sama sebe a zaměstnance.

Samuel
Samuel
17.9.2023 16:12

Pan Petr Fiala je slušný člověk, protože slušně rekordním způsobem rozkrádá naši zemi. Policisté pomáhají a chrání podobně slušné lidi a další nejhorší odpad společnosti. Zelenskyj totálně překonává Putina, nejvíc ve vypouštění jednoho většího blábolu za druhým. Biden zachrání Ameriku, protože do všech američanů vpálí nekonečné množství jedů a pak nikdo nezůstane a Amerika bude navrácena původním obyvatelům. Evropská unie je nesmírně štědrá na dotace, ale ty se bohužel někde ztrácejí cestou necestou. Ale v Globusu je přece svět ještě v pořádku. Já myslím, že až na pár drobností žijeme úplně v normálním světě, nebo mi něco uniklo?:)

PetrJ
PetrJ
17.9.2023 00:23

Pane Grille, za to, v koho jste slepě a neznale věřil, si můžete sám. Můžete si i za neznalost jak místní politiky, tak té globální. Při troše těchto znalostí (vědomostí) byste pak nebrečel na cizím hrobě. Podáte čertovi ruku a peklem se vám odmění – divíte se tomu? Dobře vám tak, máte zdarma výtečnou zpětnou vazbu. Vaše reakce na ni je ale hloupá – již brzy totiž u nás bude systémová změna k lepšímu a politiku nahradí odborné řízení, zatímco jinde kromě zemí BRICS+ teprve začnou s analýzou nečekaného stavu kolapsu a cest, jež z něj mají vést.

iva
iva
Odpověď na  PetrJ
17.9.2023 22:11

Jé, kéž už by to bylo, tohle panoptikum už normální člověk nedává!

vitacrha
vitacrha
16.9.2023 22:18

Tak toto naprosto chápu. Dodat k tomu mohu pouze toto. Zjišťoval jsem, kdo vlastní pozemky napříč ČR, na nichž stojí sluneční elektrárny. Nezjistil jsem v žádném případě majitele. Prostě to nejde zjistit. Úplné embargo na informace z katastrálních úřadů. Kde je transparentnost prostředí, o které se tolik píše jak v bulváru, tak na oficiálních stránkách všech možných institucí? Jde o to, že jsme doslova pohlceni do sítí zločineckých band, které se převlékly za jakési státní úředníky státní správy. Jenomže to není státní správa, protože není schopna ochránit ani ta informační data. Ona v podstatě porušuje zákon o citlivých datech, protože i ta jsou nedohledatelná. Dohledáte pouze to, co patří běžným občanům a tím to končí. ČR je jeden obrovský geopolitický podvod a to z mnoha hledisek podložitelný důkazními prostředky. Jenom že ten kdo by to měl posuzovat je opět jeden z těch zločinců a nebo pobírá od nich prebendy v podobě výplaty za špatně vykonanou práci. Už jsem mluvil se spoustou vynikajících podnikatelů a všichni jako jeden muž tvrdí, že podnikat v ČR je stejné, jako si hodit mašli a nebo nejrychlejší cesta jak přijít na buben. S panem Jesefem Grillem naprosto souzním a pokud bych měl svou firmu, tak dávno podnikám v Rusku. Tam je to jistota ať se to komu líbí, či nelíbí. V tomto případě by mi byli všichni totálně u zádele a to i tak jsou. PATRIOT.

hiram
hiram
Odpověď na  vitacrha
17.9.2023 05:25

Jistota podnikání je dnes jedině v Rusku. Amerika je nejnespolehlivějším místem pro jakýkoli smysluplný podnik.

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  vitacrha
17.9.2023 05:49

Já s tímto pánem souhlasím, ale když jsem četla popis toho, o co tu může podnikatel přijít takhle shrnuté, tak to je teda děs. Jen mě zarazilo, že píše Fialovi, že ho považoval za slušného člověka. Vždyť Fiala je křivák už od pohledu. Stačí se podívat na jeho oči. To jsou oči hada. Doufám, že tahle vláda darebáckých diletantů skončí už brzo.

iva
iva
Odpověď na  Evelyn
17.9.2023 22:13

Fiála je hlavně vlastizrádný hnus, člen sudetoněm. landsmančaftu a oddaný mopslík a poskok globalisty Otty von Habsburk, jenž patří k černé šlechtě.

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  iva
17.9.2023 23:53

Jak to? Já myslela, že černá šlechta už byla dávno popravena. Černá šlechta nebyla jen ta italská? No, to je teda binec, už aby to skončilo. Už to panoptikum z DS, ať už je to kdokoliv začíná být dost únavné.

tara
tara
Odpověď na  Evelyn
18.9.2023 12:22

Evelyn, já zde dávala postupně 8 dílů o černé šlechtě pro ty, které to zajímalo. Zkus si to vyhledat tady v historii.

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  tara
18.9.2023 15:34

Díky, taro. Určitě si to vyhledám.

tara
tara
Odpověď na  Evelyn
18.9.2023 17:31

Evelyn, našla jsem všechny díly i poslední 9., tak se mrkni
https://vitazstvosvetla.org/category/elity-satanizmus/

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  tara
20.9.2023 20:00

Díky, taro. Zatím jsem přečetla 7 dílů a musím říct, že jsem z toho úplně zelená. Je to velmi zajímavé čtení, ale velice děsivé. Běhal mi z toho mráz po zádech. Jen jsem z toho poněkud zmatená. Píše se tam, že k nim patří Anonymous i Q Anon. Tak nevím, co si mám myslet. Na nějaké hádanky a rébusy moc nejsem. Jen bych si přála, aby ty hrůzy už skončily co nejdřív. Kdysi tu snad bylo, že nějaká černá šlechta byla popravena, tak jsem žila v domnění, že byli popraveni všichni. No, ale asi jich je příliš mnoho. Já vím, že to je všechno pravda o těch zrůdách, přesto se tomu mozek brání a docela chápu, že když to řeknu někomu, kdo ještě nic neví, že tomu nevěří. No, ještě jednou díky za odkaz na ty stránky. Určitě tam bude ještě kromě toho dost dalších zajímavých článků. Jen bych ještě tak nějak potřebovala natáhnout den, aby byl delší.

Samuel
Samuel
Odpověď na  Evelyn
18.9.2023 12:32

Evelyn skončí to návratem Trumpa k moci. Putin osvobozuje planetu z východu, Trump to dokončí ze západu. Trvá to tak dlouho, protože tupost lidí žijících v západních provinciích překvapila všechny. Proto museli sáhnout k drastickým metodám probuzení v podobě parchantů jako je Biden, Fiala, Macron a zbytek. Jinak to nešlo, ale relax my to zvládneme, už to máme skoro za sebou. Ta drastická metoda totiž zabrala a ovečky už se probouzí, 2024 hotovo.

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  Samuel
18.9.2023 15:38

Díky za povzbuzení, Samueli. Já o trumpovi a putinovi vím, ale trvá to moc dlouho. Taky mě překvapilo, kolik existuje tupců. Nepovažuju se za nějakou přechytralou, ale někdy se nestačím divit a říkám si: kde ti lidi nechali mozek? Měli vůbec někdy nějaký? Víš, mě jen mrzí, že díky těm tupcům je víc mrtvých.

Samuel
Samuel
Odpověď na  Evelyn
18.9.2023 20:41

Já bych tě s dovolením malinko opravil. Tebe zřejmě nemrzí až tak ti mrtví, protože ti se v hodně případech spíš osvobodili. Ale zřejmě asi kolik bolesti je tu spojováno se smrtí. Oni už ale žádnou bolest necítí, protože se přetransformovali do jinýho než fyzickýho stavu bytí. My máme to “štěstí”, že je nám ještě dáno sledovat tady to hromobití. Otázka je, kdo je na tom teď vlastně líp?