Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Začíná globální odpočítávání EBS
    Začíná globální odpočítávání EBS

    Začíná globální odpočítávání EBS

  • Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru
    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

  • Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta
    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

Související zprávy

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

  • Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI
    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

  • Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí
    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

Jak se ochránit před elektromagnetickými útoky a zachovat chladnou hlavu, a to doslova

Dnes, více než kdykoliv předtím, je v běžném životě používaná technologie MK-ULTRA na ovlivňování lidí a jejich myšlenek. Problémy jsou antény mobilních telefonů a mobily samotné. Podprahová data z televizních reklam a mnohé jiné.

Stále se na mne hodně obracíte s otázkami, jak si můžete sami poradit. Chodí mnoho dotazů na zdravotní, životní i psychické situace. Není v mých silách odpovědět všem zvlášť prostřednictvím mailu, proto jsem se rozhodl odpovědět formou článku. Tento je věnován lidem, kteří se mě dotazují na potíže psychického rázu a nebo popisují elektromagnetické útoky, kdy se uprostřed noci probudí a je jim hrozně zle, mají horečku a celí se klepou.

Přestože jsem psal, že šest padlých andělů již opustilo hotel Země a satanistické kulty ztrácejí svou moc. Veřejnost je nadále pod palbou elektromagnetických zbraní, masového psychologického programování a jak jste si jistě sami všimli, agrese ve společnosti se stupňuje, jak narůstá nestabilita a strach. A to exponenciálně.

Na tyto potíže, speciálně pro dnešní turbulentní dobu. Vám, kteří čelíte útokům, doporučuji mít doma pro případy těchto kritických stavů k dispozici a okamžitému použití přírodní křišťály. Je lepší mít dva a musejí být hodně silné. Pokud totiž takový křišťál máte, a je skutečně kvalitní, tak s ním odbouráte panické ataky, psychické záchvaty a ubráníte se také v případě dálkového zaměření Vaší bytosti ať formou elektromagnetického působení nebo ve formě magie. Pokud víte, co máte udělat, křišťály mohou zachránit i život.

Podělím se s Vámi o zkušenosti mých blízkých nebo známých, kteří s dobrými křišťály docílili popsaných efektů. Křišťály jsem lidem doporučoval už před více než třiceti lety, protože jsou v některých situacích zcela nenahraditelné. Dnes je jich zapotřebí mnohem více, protože v té době nebyly problémy, které popisujete, natolik rozšířené. Také se mě často ptáte, jestli a jak se dají použít skalární svíce v případě psychických útoků. Skalární tělové svíce se dají použít na aktivaci čaker po útoku a na mírnění psychických potíží, ale nejsou prostředek pro akutní psychozy a elektromagnetické zaměřování lidí. Pomáhají vynikajícím způsobem vytáhnout z těla zbytkové destruktivní energie.

Škvaření elektromagnetickou zbraní (popisoval jsem v článku před několika lety)

V minulosti jsem měl kamaráda, který se dostal do konfliktu s jednou lóžovou organizací. Vůbec neměla zájem, aby se data, která o ní zveřejňoval na určitých, dnes neexistujících stránkách, objevila na očích obyčejných lidí. Proto provedla na něho útok tepafonem nebo podobnou zbraní, která uvaří postupně člověka většinou ve spánku. V noci se probudil s velkou teplotou těla a cítil, že se peče zaživa, jakoby ho něco spalovalo zevnitř a i když se pohyboval po domě po místnostech, bylo to jakoby ho paprsek následoval nebo jakoby byl paprsek po celém domě. Tyto stavy nikdy předtím neměl. Cítil silnou potřebu se chladit. Něco mu říkalo, že musí do studené vody, jinak to jeho tělo přirozeně neuchladí a tu noc nepřežije.

Rychle napustil vanu studenou vodou a lehl si do ní. Do každé ruky si vzal velký křišťál. Byl tak rozpálený, že vana byla zakrátko teplá jako čaj. Noc přežil tak, že si na hlavu připouštěl z kohoutku menší množství studené vody. Celé to trvalo asi pět hodin.

Poté se mu citelně ulevilo a začal vnímat chladnou vodu. Zbytek dne dospal v jiné místnosti s křišťály v ruce. Do své postele se bál vrátit.

Pachatelé akci už znovu neopakovali. Pravděpodobně nepředpokládali, že by to někdo mohl přežít. Dotyčný dodnes žije a je v pořádku.

Psychóza vyvolávaná elektromagnetickou zbraní

Další hodně zajímavý případ se stal před mnoha lety mé známé. Opět to byla pro systém nežádoucí osoba. Útok na ni se odehrál netypicky za bílého dne odpoledne. Tehdy mi zazvonila pevná linka, kterou jsem ještě v té době vlastnil. Z rozhovoru jsem pochopil a vyrozuměl, že má potíže. Tento člověk mi sdělil, že už přes hodinu jako blázen lítá po domě, neví co mu je a neumí se uklidnit. Úplně jsem to nechápal, ale raději jsem tam zajel, poněvadž jsem to měl blízko.

Na místě jsem zjistil, že je ubrečená, vedle sebe měla upitou polovinu z lahve nějakého tvrdého alkoholu a v prostoru jsem vnímal obrovský neklid a zmatek. Snažila se mi vysvětlit její hrozné pocity a že neví co má dělat. Nic ji nebolelo, ale mluvila o duševním teroru a zoufalství.

Naložil jsem ji do auta a vyvezl do hodinu cesty vzdáleného lesa. Byl jsem si jistý, že tam paprsek namířený nebude. Celou dobu se mě ptala, jestli vím co s ní je. Neříkal jsem radši nic. Vozíval jsem si křišťál v autě a druhý jsem nosil u sebe v tašce pro případ nouze. A doposud je tomu tak. Hned jsem jí je půjčil. Usadila se v lese opřená o strom, křišťály měla v ruce a čekali jsme.

Celou dobu se viditelně klepala a brečela. Opakovaně se mě ptala, co jí je. Říkala, že nechápe co se jí děje ani neví proč brečí. Viděl jsem, jak je jí to celé trapné.

Asi za dvacet minut se začala viditelně zklidňovat a po více než dvou hodinách začala být opět normální.

Pak mi vysvětlila, že byla doma, běžně uklízela a najednou ji přepadla akutní emoce jakou nikdy nepoznala a nedokázala si s ní poradit. Měla problém to slovy popsat. Mluvila o tom v přirovnání jako o emoci strašlivého bezvýchodného teroru, který ji psychicky tak drásal, že si přála jen aby to zmizelo. Prvně se domnívala, že jí asi trochu přeskočilo, přestože byla duševně zdravá, ale stav se začal zhoršovat, tak se rozhodla, že se hodně opije, aby se natolik otupila, že stav odejde sám. Výsledkem však bylo jen to, že zvracela z přemíry alkoholu, který jí nezabíral a byla ještě víc zmatená, protože nedokázala pochopit, kde se to vzalo a jak to má zahnat. V té době žádný problém neměla, kvůli kterému by mohla prožívat takové stavy, proto si to nedokázala vysvětlit.

Měla strach vrátit se domů, ale večer jsme tam zajeli. Křišťály jsme vyčistili a nechal jsem jí je tam. Protože sousedi ten den vypadali jakoby se nic nedělo, odvodil jsem, že šlo o cílený útok a byl nastavený na celý její dům. Poradili jsme se co má dělat a pak jsem odjel.

Zamýšlený scénář v tomto případě asi byl odstranit ji tak, aby to vypadalo jako sebevražda.

Útok se po dvou měsících zopakoval s naprosto stejným scénářem. Také to bylo za bílého dne. Ale dotyčná tentokrát reagovala jinak. Ve chvíli, kdy si uvědomila, že se jí to opět děje, vzala do každé ruky křišťál, urychleně se převlékla, obula a utekla z domu do blízkého lesa, několik kilometrů daleko. Stav v lese nepokračoval, ale vrátila se domů až večer, protože měla strach a nevěděla, kdy to vypnou. Po pár letech se přestěhovala, v době, kdy jí blízko domu nějaká firma namontovala úplně novou anténu pro mobilní sítě. Útoky sice už potom nepokračovaly, ale říkala, že to nebude riskovat.

Přežití plicní embolie, které dle lékařů nebylo naprosto možné

Můj dobrý známý, v minulosti úspěšný sportovec, přežil díky křišťálům plicní embolii. Naštěstí měl doma dva silné a veliké. Celá věc začala večer, kdy se náhle začal dusit, trpěl strašnými bolestmi na hrudi a začal odpadávat. Naštěstí s ním byla v bytě manželka a ta ho zachránila. Mysleli si, že je to infarkt a zvažovali přivolání sanitky, ale on to odmítl. Ve chvíli, kdy to vyděšená manželka navrhla, mu proběhla hlavou myšlenka, že jestli bude pasivně čekat na sanitku, tak ho do ní naloží a budou ho monitorovat, aby zjistili co mu je a on mezitím zemře. Tolik času prostě neměl. Proto sanitku odmítnul. Vzpomněli si na rozhovor, kdy jsem jim vysvětlil, že v krizi je možné silné křišťály použít k přežití infarktu, takže to hned provedli.

Protože ale známý nemohl kvůli obrovské bolesti a slabosti stát ani sedět, nebylo možné obě jeho ruce dostat pod studenou tekoucí vodu a vanu neměli, jenom sprchový kout. Proto se položil na masivní konferenční stolek břichem dolů, ze stran stolku svěsil ruce a každou dal do kýblu napuštěného studenou vodou. Manželka musela každých 20 minut kýbly měnit, protože se voda extrémě rychle ohřívala. Křišťály byly ve vodě úplně žhavé, na dotek pálily.

Takto prožili celou noc až do rána. Ano. Jeho skvělá žena skutečně vydržela celou noc měnit vodu a starala se o něj. Takto mu zachránila život.

Druhý den ráno se dostali do nemocnice na pohotovost. To už byl ve stavu, kdy byl schopen chodit, mluvit a ustoupily mu bolesti, proto mohl absolvovat vyšetření.

Lékař, který měl ten den službu, mu šokovaně sdělil, že to nebyl infarkt, ale rozsáhlá plicní embolie a podle snímků by v tuto chvíli neměl být naživu. Řekl mu, že dle zjištěného nemohl takovou těžkou embolii přežít, protože se při ní umírá nejpozději do několika minut, takže by mu ani včas volaná sanitka skutečně nestihla pomoci. Přežil a žije dodnes. Plíce si vyčistil inhalací slané páry a je v pořádku.

Tímto způsobem křišťály zachránily více životů o kterých vím. Fungují i na psychické záchvaty jako je nezvládnutý strach, panika a šok. Postup je pořád stejný. Do každé ruky vzít jeden křištál a ruce umístit pod studenou tekoucí vodu. Popřípadě dát do studené vody ve vědru. Nejde to ale dělat s jakýmkoli křišťálem. Musí být masivní, musí mít špičku, musí být přírodní a nesmí být nikde ohlazený. Přírodní a hlavně správně ulomený od masivu. Navíc musí mít změřenou sílu od někoho, kdo to umí měřit, protože vzhled není záruka síly. Jediný zdroj takových křišťálů, který tohle vše splňuje, najdete zde: alue.cz/prirodni-kristaly

Vyhýbal bych se určitě křišťálům, u kterých není jasně určená síla, jinak totiž s největší pravděpodobností koupíte hodně drahé těžítko na poličku. Nejlepší křišťály hned po vytěžení z dolů vybírá armáda a do běžného prodeje, velkoobchodů a na burzy se proto většinou ty nejlepší nedostanou. Na to je potřeba mít konexe a člověka co umí krystaly měřit.

A pro ty z vás, kteří se mne dotazujete na podprahové programování. Ano, společnost byla opravdu vystavena masivní kampani, aby myslela určitým způsobem. Proč si myslíte, že se jim podařilo tolik lidí “zapíchat”. Mnozí píšete, že jste chvilkově masové masáži sami podlehli a bylo těžké se z ní vymanit a nebo že do ní upadlo vaše okolí a nedaří se ho probudit žádným vysvětlováním. Tyto podprahové zprávy byly nahrávány lidem přes antény mobilních telefonů, mobilní telefony, které si přikládali k hlavě, přes televizi a byly na ně anténami mobilních telefonů vysílány na dálku hlavně v noci. A samozřejmě, že otevřená státní propaganda ve zprávách a děsivé reklamy o dusících se umírajících lidech také udělala své. Když vám všechna média hlavního sdělovacího proudu jednohlasně slibují, že bez zapíchnutí do roka určitě hrozně, ošklivě umřete a ještě jste podprahově ovlivňováni, obrana je potom těžká. V mozku však máte nahrané i jiné věci. Například, abyste byli agresivní, depresivní, nebo abyste kupovali určitou značku sýra. Dostává se to do vás reklamou, nebo přes počítačové hry. Někteří popisujete pocit zamaraseného mozku a zamlženého myšlení. Nejistota, kdy je myšlenka vaše a kdy je cizí.

Přírodní křišťály na toto použít můžete, pokud jste v akutním stavu nebo na spaní, abyste se chránili před vlnami z antén mobilních telefonů, ale podprahová data do vašeho mozku již uložená tímto vymazat nejdou. Na odstranění starých podprahových zpráv nahraných do mozku fungují kartičky tm. Ano, ty záhadné harmonizační kartičky, co se nikde neprodávají a chronicky nejsou skladem. Přejížděním kartičky po předmětech z nich lze i odstranit destruktivní data. Tyto karty jsou velice univerzální. Měl bych mít letos v blízké době novou sadu, ale nejsem v současné době v České republice a osobně ani nic neprodávám. Pro ty z vás, kteří se po kartách a deaktivaci podprahových dat v mozku ptají, vzkazuji, že na tom samém zdroji (mail@aluska.org), který má křištály, se můžete dotázat i na dostupnost karet. Nemůžu vám říct, kdy přesně karty budou, ale v omezeném množství je možné je pro vás zajistit a dodat.

Další zajímavou možností je umět si vlastními slovy naprogramovat vaši DNA. Ano, Vaše DNA je programovatelná vlastními slovy. I to je dnes možné a skutečnými vědci dokázané. Napíši ještě jeden článek, ve kterém se o této metodě zmíním a dané popíši.

Pevně věřím, že jsem vám těmito daty pomohl a omlouvám se, i za carstena, že nestíháme všem odepisovat. V dnešní zběsilé době je nutné se o svoje vlastní tělo postarat sám a na nikoho se nespoléhat. Covidová histerie posledních dvou let je toho důkazem.

Napsal tm

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
67 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
mirek 2
mirek 2
27.3.2023 13:16

Kiano, potrefení se vždy ozvou jako první. Jsou tak plni lásky , až z nich musí vytéct. :-))) Hezký den všem mirek

Maca
Maca
27.3.2023 08:14

Pro Silenus a kiana – Souhlasím s Vámi, jsme každý jiný a to, že někdo z nás mluví řečí, které nerozumím, neznamená, že ho budu odsuzovat. kiana prostě cítí, že má něco říct, tak nám to říká, je to náš problém, že nechápeme souvislosti.
A odsuzovat ji za to a řadit do kolonek vyhovuje – nevyhovuje je stejné rozdělování společnosti na černé a bílé, bohaté a chudé, chytré a hloupé, tohle není cesta . . .

kiana
27.3.2023 07:44

Ten první komentář jsem psala z asi 10ti různých motivací dohromady. Jednak jsem popsala svojí zkušenost (voice to skull) ohledně tématu článku, takže jsem díky svým zkušenostem potvrdila, že se něco takového v současné době může dít. Také jsem chtěla upozornit toho, kdo mi psal mail (aniž bych mu psala, když už pak nepsal), že pokud začal slyšet hlas nějak od doby, kdy mi začal psát, tak to může být spíš nějaká technologie (pak jsem zjistila, že mi ještě dál psal, takže mu to sdělím mailem). Dále jsem popsala podezřelou společnost s tím, že kdokoli by to chtěl prověřit, může si vyžádat můj mail a pošlu mu kam může zajít a kde začít pátrat, aby pak mohl jít s důkazy např. na policii (pokud se toho dožije..). Protože pokud mi v budoucnu někdo řekne, že jsem měla udělat to či ono, on by určitě sjednal spravedlnost atd., tak ho odkážu na komentáře pod tímto článkem s tím, že nejen já jsem nejednala tak, jak by si představoval, ale dokonce ani nikdo z internetu! Někteří lidé tedy psali, že jsou negramotní a nerozumí psanému textu, tak tito mohou komentáře přeskakovat z toho důvodu, že s tak omezenou mozkovou kapacitou by v reálu stejně ničeho nedosáhli, i kdyby se velmi snažili sjednat v té korporátní společnosti nápravu (ono to podle mě nejde ani s vyšším IQ, ale kdo má tu “odvahu”/spíš sklony k sebevraždě a chce být lepší než já, má nyní tu možnost..nechat se zabít). Nepředpokládám, že by se někdo přihlásil, ale pokud ano, tak sídlo korporátní společnosti je myslím v Praze (to není tajné), tedy vám řeknu kam si můžete zajít, kde se nechat zaměstnat, můžete v práci tajně sbírat důkazy a usvědčit je na policii (pokud to přežijete). No a pokud jste tuto možnost sjednání nápravy s možností smrti nevyužili, tak mi v budoucnu nemůžete vyčítat, proč jsem udělala/neudělala to či ono. Dále pokud mi někdo nevěří, může mi napsat mail a já mu pošlu odkaz na facebook těch mrtvých lidí (jednoho snad dohledám, u druhého si nejsem jistá, protože jsem zapomněla jméno).

Někteří lidé si čistí energii, žijí na samotě u lesa a vyhýbají se DS. Proti ničemu nic nemám, také to tak v ideálním případě dělám. Oni se vyhýbají DS, a proto se nedostanou do situace, kde by se museli rozhodnout, jak se zachovat (protože žijí např. na vesnici). Pak si ale někde přečtou, že DS udělalo to či ono a nějaký člověk to viděl/byl u toho – a tito lidé, kteří tenkrát sami mohli jít poblíž DS a zjednat nápravu – začnou říkat, že díky tomu, že byl někdo s někým zlým v jedné místnosti (i když on nic zlého nedělal), tak se přidal ke zlu. Nebo že měl zajít na policii/sjednat nápravu nějak jinak.. Pokud žiju poklidný život v přírodě a vybrala jsem si žít daleko od DS, tak je přeci pokrytecké kritizovat někoho, kdo je u zla blíž, takže se stal svědkem. Přeci SVOJÍ VOLBOU vyhnout se DS jsem učinila volbu, že nikomu nepomůžu (protože ani nebudu svědkem zlé činnosti)!! Já proti životu daleko od DS nic nemám, pouze říkám, že nedává smysl, když někdo takový (kdo si vybral nebýt svědkem = nepomoct) kritizuje, proč svědek např. nepomohl (vždyť jsou oba na úplně stejné úrovni, možná ten, který je tak “duchovní”, že žije daleko od DS, je na tom z hlediska pomoci hůř, protože tím, že se DS aktivně vyhýbá, nemůže nikdy pomoct žádným obětem – ono je těžké pro běžného člověka pomoci obětem, protože i když si vybere zašpinit si energii a být svědkem, tak stejně většinou nic nezmůže, a proto nemám nic proti poklidnému životu na vesnici = nepomáhání obětem, jenom by tito lidé mohli mít soudnost, aby neházeli špínu na toho, komu se DS vyhnout nepodařilo).

Tento článek je samozřejmě konstruktivní, protože pomáhá lidem vyčistit si energii a díky tomu přežít útok energetickou zbraní. Proti článku samozřejmě nic nemám (ani proti čištění energie obecně). Ale když už si čistíte energii a vyhýbáte se DS, proč házíte špínu na někoho, komu se DS vyhnout nepodařilo/vybral si žít v poblíž nich, a díky tomu vidí, co dělají? Nikdo mi zatím neřekl svůj názor ohledně toho, kde je hranice přidání se ke zlu. Protože pokud by se uklízečka pracující pro korporaci přidala ke zlu díky tomu, že pomohla DS s úklidem, takže oni mohli díky tomu věnovat trochu více času na spřádání plánů (než kdyby si museli uklízet sami); tak by se podle stejné logiky přidal ke zlu každý, kdo někdy zaplatil daně (protože tím dal DS peníze, které může použít např. na obchod s dětmi). Můj názor se shoduje s indigovou dívenkou (a přišla jsem na to sama nezávisle na ní), že ke zlu se přidal ten, kdo někoho zavraždil, např. píchal vakcíny (nebo páchal zlé činy, např. propagoval očkování v TV). Jenom možná s tím rozdílem, že jsem četla knihu “Byla jsem otrokyní v satanské sektě” a tam dítě mučili a nutili ho (drželi mu ruku) zavraždit jiné dítě (nebo to byla jiná kniha o mk-ultra?) = v takovém případě si nejsem jistá, jestli se přidal ke zlu, když to bylo nedobrovolné, i když to pak pod hrozbou mučení to dítě asi zopakovalo už samo.. Stejně tak pokud někdo odmala vyrůstá pouze mezi satanisty, kteří mu vymývají mozek (od mala ho učí, že satan je dobro a že by měl odevzdat duši), tak si nejsem jistá, jestli když takový jedinec pak řekne, že chce odevzdat duši, jestli to bylo jeho svobodné rozhodnutí nebo pouze manipulace vymýváním mozku. Protože jak někde v komentáři byl odkaz na video, ve kterém děti ve škole jedí brouky a nějak se tomu nebrání jenom proto, že to dělají všichni ostatní.. Ty děti nevypadaly bioroboticky, podle mě se všechny děti přirozeně učí od okolí/napodobují.

j.j.
j.j.
Odpověď na  kiana
27.3.2023 12:27

kiano,
jakékoliv potíže a náročné situace, které kolem nás vznikají, jsou příležitostmi pro naše hlubší probuzení a nejčastěji vedou k “šokům”, které jsou nezbytné k tomu, aby námi zatřásly a odtrhly nás od iluze, kterou nyní žijeme.
https://celostnivzdelavani.cz/nebojte-se-a-vykrocte

tereza
Admin
Odpověď na  Samuel
27.3.2023 13:56

Pohádka.. 🙂
Průměr Slunce je 350 km
https://app.box.com/s/tvrz5o8lagjwk371dbmxvfpbx4vzvck1

Futaba
Futaba
Odpověď na  tereza
27.3.2023 23:13

svalovidoslava 26.3.2023 v 15:39
A já jen dodám,že to nejdůležitější se skrývá uvnitř.Úsměv.
https://prnt.sc/52GM9zYkyjDZ

brentalios
brentalios
26.3.2023 19:50

k Ajka,Jarca-Nikdo vás přece nenutí číst něco, co s Vámi nesouzní.Mějme prosím pochopení pro člověka ,který si možná prošel ve svém životě něčím velmi nepěkným, má z toho šrámy na duši a tato svým způsobem psaná kianina “zpověď” jí pomáhá znovu získat duševní a duchovní rovováhu. SILENIOVA odpověď vám oběma je velmi pěkně a citlivě napsána.Vždyť i evangelium praví : Nesuďme lehkovážně. Sám Ježíš Kristus říká : Nesuď a nebudeš souzen.Mějme proto pochopení pro slabosti našich bližních při vědomí toho, že my sami nejsme dokonalí. Což samozřejmě neznamená, že bychom o onu dokonalost při veškerém našem jednání neměli usilovat.

johanka
johanka
26.3.2023 17:43

pro svalovidoslava – také by mě to zajímalo, ale po některých elaborátech zde mě již asi za chvíli nepřekvapí tak hned něco, hezkou neděli

johanka
johanka
26.3.2023 17:37

milá Kiano, koukám, že Vás to nesmírně baví rozvíjet zde další a další Vaše duševní témata, asi nemáte s kým to probírat, ani se tedy nedivím, že by to někdo, aniž by přišel o rozum dal. Mě by upřímně zajímalo, jestli to někdo zde má sílu bez následků číst. Já si raději přečtu něco od normálního konstruktivního člověka a k tomu si pustím hezkou hudbu. Při čtení těch Vašich šíleností by ani nejkrásnější hudba nepomohla, bohužel. Jen se divím, že ještě to sem admini dávají, ale třeba je chyba na mé straně, že to nechápu.

tereza
Admin
Odpověď na  johanka
27.3.2023 11:40

Vašich posledních 9 slov je asi nejpravdivějších…..

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  tereza
27.3.2023 20:42

tereza 27.3.2023 v 11:40

Dost dobrý 🙂

svalovidoslava
svalovidoslava
26.3.2023 15:39

pro Samuela 26.3.2023 v 10:42

Odkud jsi to prosím Tě opsal? Zdroj neuvádíš.
Nerozumím, jak by bylo možné v duté Zemi, ve které je umístěno Slunce, aby na tomto Slunci byla díra o velikosti 20 Zemí?
https://ctrlv.cz/c1r9

https://tadesco.org/novy-serial-dute-zemi-uvod/

https://tadesco.org/duta-zeme-dute-vnitrni-planety-mesic-cerna-hvezda-5-dil/

https://www.youtube.com/watch?v=EhXE3e0ZwyI

jarca
26.3.2023 14:22

Zdravím přátelé a přeju pěknou nedêli.
Nedávno jsem se dívala do starých tomášovo okének a objevila jsem tam svědectví Abraháma Finkelsteina. Bohužel to video pod článkem není funkční, YouTube ho zablokoval – jak jinak.
Nemáte ho někdo, prosím, k dispozici? Já bych ho chtěla poslat kamarádce jako důkaz. Článek jí asi stačit nebude…
Díky moc.

jarca
26.3.2023 14:16

Zdravím tě, milý tomáši, náš patrone a patriote, a děkuji za vše, co pro nás děláš. Ten dík samozřejmě patří celému týmu tadesco. Úsměv a srdíčko.
Přeji vše dobré a těším se, až se někdy setkáme na nějakém srazu.
Čas se nachýlil a já si myslím, že teď věci naberou spád.
PROSTĚ BUDE TO FIČÁK!

jarca
26.3.2023 14:06

janapechmannova – už jsem kolikrát měla cukání na kianu reagovat, a teď se připojuji a mám ten samý názor. Tyhlety nesmysly a bláboly, to se nedá číst, koho to zajímá. To vůbec není vyjádření k situaci, k věci a jsou to opravdu nesmysly a bláboly….
Zdůrazňuju, že to je můj názor.
Někomu se to třeba líbí, ale ty bláboly nemají hlavu ani patu a hlavně je to hodně věcí ze soukromí se sexuálním podtextem… Nejsem puritán, ale tohle patří asi do jiné rubriky.

Ajka
Ajka
26.3.2023 13:43

presne jano, kdyz vidim kianino jmeno a ten dlouhy clanek, tak uz preskakuju, navic od pocatku jsem citila,ze je to neco z druhe strany – tedy ne pro mne

silenus
silenus
26.3.2023 11:59

…nechápu proč se navážíte do Kiany. Nazvat to “šílenosti na pokračování”, “hloupostmi”, “zviditelňováním se” znamená že jste asi úplně slepá k problémům druhých. Empatie Vám nic neříká. A co teprve etika, filozofie. Je nanejvýše pravděpodobné, že jste nikdy nemusela volit mezi životem a smrtí, Hamletovské dilema “být, či nebýt”. Nebo dilema pokud zvolíte smrt svého těla, jakým způsobem to ovlivní, nebo dokonce poškodí vaše okolí, ať už to na vás závislé, nebo i to nezávislé. Že jste asi nikdy neměla existenční problémy, nestála nad propastí s poslední korunou v kapse, bez přátel a sama, jako úplný vyvrženec na kterého útočí systém ze všech stran. Možná proto, že máte své jisté a o nic se už starat nemusíte (že by důchodce?)? Kiana to ve svých příspěvcích vystihla dost přesně, zejména v tom posledním, kde zmínila možnost volby, eticko-filozofického dilematu a možnosti řešení, nejméně pohled ze dvou stran. Naprosto s Kianou soucítím a v mnoha věcech souhlasím.Když to zabereme více do detailu – pojem “Pátá kolona” Vám asi také nic neříká. I sám CoBra na svém webu píše o pozitivních frakcích v ryze temných organizacích (a nejen on).

kiana
26.3.2023 11:20

Nebo mě ještě napadl aktuální příklad:

Globalista vám vezme půdu i jídlo z obchodů (+zničí všechny rostliny i možnost jejich pěstování doma v květináči – např. něco, co zamezuje růstu rostlin, vypustí do vzduchu) a dá vám k jídlu “na výběr” pouze různé druhy brouků. Je “lepší” ten, kdo se z principu nepodřídí/zrovna k broukům má extrémně velký odpor (i když by se podřídil rád) a raději zemře hlady; a nebo je “lepší” ten, kdo z hladu či pudu sebezáchovy ty brouky sní? Měli bychom odsuzovat toho, kdo (bez možnosti jiného výběru) ty brouky snědl/nesnědl a zajímá vůbec někoho o něm samotném z hlediska sebepoznání, jestli by brouky z hladu jedl a nebo by raději zemřel..? Mně to je třeba (u mě i u ostatních, co by si kdo vybral) jedno – nemyslím si, že bych byla lepší/horší při výběru jakékoli z těchto dvou “variant” a upřímně mě to NEZAJÍMÁ (co bych si v takové situaci vybrala nebo nevybrala). Já to o sobě nepotřebuju vědět (co bych si vybrala v nějaké extrémní situaci ze dvou či více špatných možností), protože mým cílem je žít spokojený život (bez brouků). Takže než aby se dvě skupiny lidí mezi sebou hádali (i když ta skupina, která si vybrala raději smrt se hádat nemůže, protože už není naživu = každý, kdo je naživu, se někdy nějak podřídil/udělal něco, co by si svobodně nevybral, pro přežití), měli by spíš všichni ukazovat na ZLO (což je ten, kdo zničil potraviny a “nabízí” pouze brouky – nikoli ten, kdo se z hladu podřídil a brouky je donucen konzumovat..), než se obviňovat mezi sebou (kdo se podřídil víc a kdo méně). I mně jsou sympatičtější lidé, kteří se podřizují co nejméně a kteří by zvolili raději smrt (jestli mezi ně patřím, to netuším – ze zkušenosti vím, že se podřizuji/nepodřizuji podle aktuální nálady = někdy si vyberu to a jindy ono a to pouze podle SEBE – ne kvůli okolí; tedy mi je jedno, jestli se někomu moje volba líbí/nelíbí). Ale i když jsou lidé, kteří by si zvolili raději smrt, sympatičtější, z hlediska výhry dobra ten, kdo se nepodřídí a zemře, už nic nemůže vykonat (protože tu není, tak zlo asi neporazí, že?). Jenom ten, kdo se podřídil, může pak (pokud se mu podaří nabrat dostatek sil) bojovat proti zlu (má alespoň nějakou naději, ale naděje nerovná se výhra..).

Pokud by někdo chtěl prověřit svoje reakce/výběr v extrémně nepříznivých situacích, tak by zašel za nějakým sadistou, který by mu vyhrožoval smrtí, mučil ho atd. dokud se nepodřídí. Pokud by dotyčný věděl, že to je jen zkouška, která pomine, tak by jí samozřejmě prošel, a proto by si musel vymazat paměť. I tak ale pokud by ta trýzeň měla přestat poté, co “zkouškou projde”, tak by to na podvědomé úrovni tušil, a proto by výsledek nebyl opravdový. Opravdového výsledku byste mohli dosáhnout pouze pokud by zlo trvalo nekonečně dlouho = zlo by definitivně vyhrálo; ale v takovém případě by vám znalost výsledku k ničemu nebyla, protože byste už jen nekonečně dlouho trpěli a nikdy by to nepřestalo = nikdy byste se nedostali “zpátky” do konstruktivního světa. Proto nechápu lidi, kteří si myslí, že matrix je nějaká “zkouška charakteru/duše”, kterou když projdou, tak matrix asi zmizí.. Ne, každý je na úrovni duše chytrý, takže všichni, koho by taková zkouška lákala (k inkarnaci), udělají toto krátké zamyšlení a nápad zavrhnou (protože je neproveditelné vrátit se po úspěšném splnění zkoušky zpět). Z toho důvodu nezkoumám, co bych si já nebo kdokoli jiný v nepříznivých podmínkách vybral/a (pokud se dotyčný/á nepřidá ke zlu), nýbrž se zaměřuji na odstranění původce zla (tedy odstranit i takovéto zvrhlé “zkoušky”) a na zařízení dobrého života všem. Kdo chce (i přesto, že nesmyslnost takového počínání již nyní zná) absolvovat nějakou “zkoušku”, co by si vybral ve velmi zlých situacích, myslím si, že příležitostí má v tomto zlém světě dost, stačí se dostat do nepříznivé finanční situace nebo vyhledat nějaké zlé lidi – já v tom nikomu nebráním, pouze říkám, že (pokud nevyhraje zlo) výsledek nebude platný; a pokud byste chtěli zjistit OPRAVDOVÝ/platný výsledek, tak si přejete výhru zla = přidali jste se ke zlu, “gratuluji”.

Možná si někdo řekne “budu kritizovat ty, kteří jsou slabší a zároveň se podřídili víc než já, protože oni mají menší možnosti bojovat proti zlu než jaké mám já – tím, že jim vezmu energii, zesílím, a tuto sílu použiju pro výhru dobra”. No mě energii nevezmete a když já něco kritizuji (např. bioroboty), tak většinou kritizuji ty, kteří dělají něco hodně špatně (aby to změnili), nebo kritizuji toho, kdo se přidal ke zlu, nebo kritizuji lidi, kteří napomáhají výhře zla. Ten, kdo je donucený udělat něco, co nechce (kvůli přežití), ale nepatří do žádné z těchto kategorií. Protože když se nepodřídí a někdo mu ublíží (i kdyby jeho tělu ublížil jenom hlad kvůli nedostatku peněz díky tomu, že nikde nepracuje) – tak ta energie, kterou mu někdo (ublížením jeho tělu) vzal, putuje ke zlu (=zlo je o tuto energii silnější). Pokud se dotyčný “podřídí”, tak záleží, jestli díky tomu vznikne ublížení větší/menší, než jak by bylo ublíženo jemu, když by se nepodřídil (tzn. pokud podřízením se vygeneroval menší ublížení = energii, která putuje ke zlé straně, tak udělal to nejlepší, co v dané situaci mohl). Udělali všichni vždy jen to nejlepší? Asi ne. Ale ani za to by se neměli lidé obviňovat, protože to jim opět odebírá energii, která putuje ke zlé straně. Kritizovat bioroboty je něco jiného, protože ti neustále dokola napomáhají zlu (=každý, kdo např. má rád kapitalismus, je takovýto biorobot).