Dnes, více než kdykoliv předtím, je v běžném životě používaná technologie MK-ULTRA na ovlivňování lidí a jejich myšlenek. Problémy jsou antény mobilních telefonů a mobily samotné. Podprahová data z televizních reklam a mnohé jiné.
Stále se na mne hodně obracíte s otázkami, jak si můžete sami poradit. Chodí mnoho dotazů na zdravotní, životní i psychické situace. Není v mých silách odpovědět všem zvlášť prostřednictvím mailu, proto jsem se rozhodl odpovědět formou článku. Tento je věnován lidem, kteří se mě dotazují na potíže psychického rázu a nebo popisují elektromagnetické útoky, kdy se uprostřed noci probudí a je jim hrozně zle, mají horečku a celí se klepou.
Přestože jsem psal, že šest padlých andělů již opustilo hotel Země a satanistické kulty ztrácejí svou moc. Veřejnost je nadále pod palbou elektromagnetických zbraní, masového psychologického programování a jak jste si jistě sami všimli, agrese ve společnosti se stupňuje, jak narůstá nestabilita a strach. A to exponenciálně.
Na tyto potíže, speciálně pro dnešní turbulentní dobu. Vám, kteří čelíte útokům, doporučuji mít doma pro případy těchto kritických stavů k dispozici a okamžitému použití přírodní křišťály. Je lepší mít dva a musejí být hodně silné. Pokud totiž takový křišťál máte, a je skutečně kvalitní, tak s ním odbouráte panické ataky, psychické záchvaty a ubráníte se také v případě dálkového zaměření Vaší bytosti ať formou elektromagnetického působení nebo ve formě magie. Pokud víte, co máte udělat, křišťály mohou zachránit i život.
Podělím se s Vámi o zkušenosti mých blízkých nebo známých, kteří s dobrými křišťály docílili popsaných efektů. Křišťály jsem lidem doporučoval už před více než třiceti lety, protože jsou v některých situacích zcela nenahraditelné. Dnes je jich zapotřebí mnohem více, protože v té době nebyly problémy, které popisujete, natolik rozšířené. Také se mě často ptáte, jestli a jak se dají použít skalární svíce v případě psychických útoků. Skalární tělové svíce se dají použít na aktivaci čaker po útoku a na mírnění psychických potíží, ale nejsou prostředek pro akutní psychozy a elektromagnetické zaměřování lidí. Pomáhají vynikajícím způsobem vytáhnout z těla zbytkové destruktivní energie.
Škvaření elektromagnetickou zbraní (popisoval jsem v článku před několika lety)
V minulosti jsem měl kamaráda, který se dostal do konfliktu s jednou lóžovou organizací. Vůbec neměla zájem, aby se data, která o ní zveřejňoval na určitých, dnes neexistujících stránkách, objevila na očích obyčejných lidí. Proto provedla na něho útok tepafonem nebo podobnou zbraní, která uvaří postupně člověka většinou ve spánku. V noci se probudil s velkou teplotou těla a cítil, že se peče zaživa, jakoby ho něco spalovalo zevnitř a i když se pohyboval po domě po místnostech, bylo to jakoby ho paprsek následoval nebo jakoby byl paprsek po celém domě. Tyto stavy nikdy předtím neměl. Cítil silnou potřebu se chladit. Něco mu říkalo, že musí do studené vody, jinak to jeho tělo přirozeně neuchladí a tu noc nepřežije.
Rychle napustil vanu studenou vodou a lehl si do ní. Do každé ruky si vzal velký křišťál. Byl tak rozpálený, že vana byla zakrátko teplá jako čaj. Noc přežil tak, že si na hlavu připouštěl z kohoutku menší množství studené vody. Celé to trvalo asi pět hodin.
Poté se mu citelně ulevilo a začal vnímat chladnou vodu. Zbytek dne dospal v jiné místnosti s křišťály v ruce. Do své postele se bál vrátit.
Pachatelé akci už znovu neopakovali. Pravděpodobně nepředpokládali, že by to někdo mohl přežít. Dotyčný dodnes žije a je v pořádku.
Psychóza vyvolávaná elektromagnetickou zbraní
Další hodně zajímavý případ se stal před mnoha lety mé známé. Opět to byla pro systém nežádoucí osoba. Útok na ni se odehrál netypicky za bílého dne odpoledne. Tehdy mi zazvonila pevná linka, kterou jsem ještě v té době vlastnil. Z rozhovoru jsem pochopil a vyrozuměl, že má potíže. Tento člověk mi sdělil, že už přes hodinu jako blázen lítá po domě, neví co mu je a neumí se uklidnit. Úplně jsem to nechápal, ale raději jsem tam zajel, poněvadž jsem to měl blízko.
Na místě jsem zjistil, že je ubrečená, vedle sebe měla upitou polovinu z lahve nějakého tvrdého alkoholu a v prostoru jsem vnímal obrovský neklid a zmatek. Snažila se mi vysvětlit její hrozné pocity a že neví co má dělat. Nic ji nebolelo, ale mluvila o duševním teroru a zoufalství.
Naložil jsem ji do auta a vyvezl do hodinu cesty vzdáleného lesa. Byl jsem si jistý, že tam paprsek namířený nebude. Celou dobu se mě ptala, jestli vím co s ní je. Neříkal jsem radši nic. Vozíval jsem si křišťál v autě a druhý jsem nosil u sebe v tašce pro případ nouze. A doposud je tomu tak. Hned jsem jí je půjčil. Usadila se v lese opřená o strom, křišťály měla v ruce a čekali jsme.
Celou dobu se viditelně klepala a brečela. Opakovaně se mě ptala, co jí je. Říkala, že nechápe co se jí děje ani neví proč brečí. Viděl jsem, jak je jí to celé trapné.
Asi za dvacet minut se začala viditelně zklidňovat a po více než dvou hodinách začala být opět normální.
Pak mi vysvětlila, že byla doma, běžně uklízela a najednou ji přepadla akutní emoce jakou nikdy nepoznala a nedokázala si s ní poradit. Měla problém to slovy popsat. Mluvila o tom v přirovnání jako o emoci strašlivého bezvýchodného teroru, který ji psychicky tak drásal, že si přála jen aby to zmizelo. Prvně se domnívala, že jí asi trochu přeskočilo, přestože byla duševně zdravá, ale stav se začal zhoršovat, tak se rozhodla, že se hodně opije, aby se natolik otupila, že stav odejde sám. Výsledkem však bylo jen to, že zvracela z přemíry alkoholu, který jí nezabíral a byla ještě víc zmatená, protože nedokázala pochopit, kde se to vzalo a jak to má zahnat. V té době žádný problém neměla, kvůli kterému by mohla prožívat takové stavy, proto si to nedokázala vysvětlit.
Měla strach vrátit se domů, ale večer jsme tam zajeli. Křišťály jsme vyčistili a nechal jsem jí je tam. Protože sousedi ten den vypadali jakoby se nic nedělo, odvodil jsem, že šlo o cílený útok a byl nastavený na celý její dům. Poradili jsme se co má dělat a pak jsem odjel.
Zamýšlený scénář v tomto případě asi byl odstranit ji tak, aby to vypadalo jako sebevražda.
Útok se po dvou měsících zopakoval s naprosto stejným scénářem. Také to bylo za bílého dne. Ale dotyčná tentokrát reagovala jinak. Ve chvíli, kdy si uvědomila, že se jí to opět děje, vzala do každé ruky křišťál, urychleně se převlékla, obula a utekla z domu do blízkého lesa, několik kilometrů daleko. Stav v lese nepokračoval, ale vrátila se domů až večer, protože měla strach a nevěděla, kdy to vypnou. Po pár letech se přestěhovala, v době, kdy jí blízko domu nějaká firma namontovala úplně novou anténu pro mobilní sítě. Útoky sice už potom nepokračovaly, ale říkala, že to nebude riskovat.
Přežití plicní embolie, které dle lékařů nebylo naprosto možné
Můj dobrý známý, v minulosti úspěšný sportovec, přežil díky křišťálům plicní embolii. Naštěstí měl doma dva silné a veliké. Celá věc začala večer, kdy se náhle začal dusit, trpěl strašnými bolestmi na hrudi a začal odpadávat. Naštěstí s ním byla v bytě manželka a ta ho zachránila. Mysleli si, že je to infarkt a zvažovali přivolání sanitky, ale on to odmítl. Ve chvíli, kdy to vyděšená manželka navrhla, mu proběhla hlavou myšlenka, že jestli bude pasivně čekat na sanitku, tak ho do ní naloží a budou ho monitorovat, aby zjistili co mu je a on mezitím zemře. Tolik času prostě neměl. Proto sanitku odmítnul. Vzpomněli si na rozhovor, kdy jsem jim vysvětlil, že v krizi je možné silné křišťály použít k přežití infarktu, takže to hned provedli.
Protože ale známý nemohl kvůli obrovské bolesti a slabosti stát ani sedět, nebylo možné obě jeho ruce dostat pod studenou tekoucí vodu a vanu neměli, jenom sprchový kout. Proto se položil na masivní konferenční stolek břichem dolů, ze stran stolku svěsil ruce a každou dal do kýblu napuštěného studenou vodou. Manželka musela každých 20 minut kýbly měnit, protože se voda extrémě rychle ohřívala. Křišťály byly ve vodě úplně žhavé, na dotek pálily.
Takto prožili celou noc až do rána. Ano. Jeho skvělá žena skutečně vydržela celou noc měnit vodu a starala se o něj. Takto mu zachránila život.
Druhý den ráno se dostali do nemocnice na pohotovost. To už byl ve stavu, kdy byl schopen chodit, mluvit a ustoupily mu bolesti, proto mohl absolvovat vyšetření.
Lékař, který měl ten den službu, mu šokovaně sdělil, že to nebyl infarkt, ale rozsáhlá plicní embolie a podle snímků by v tuto chvíli neměl být naživu. Řekl mu, že dle zjištěného nemohl takovou těžkou embolii přežít, protože se při ní umírá nejpozději do několika minut, takže by mu ani včas volaná sanitka skutečně nestihla pomoci. Přežil a žije dodnes. Plíce si vyčistil inhalací slané páry a je v pořádku.
Tímto způsobem křišťály zachránily více životů o kterých vím. Fungují i na psychické záchvaty jako je nezvládnutý strach, panika a šok. Postup je pořád stejný. Do každé ruky vzít jeden křištál a ruce umístit pod studenou tekoucí vodu. Popřípadě dát do studené vody ve vědru. Nejde to ale dělat s jakýmkoli křišťálem. Musí být masivní, musí mít špičku, musí být přírodní a nesmí být nikde ohlazený. Přírodní a hlavně správně ulomený od masivu. Navíc musí mít změřenou sílu od někoho, kdo to umí měřit, protože vzhled není záruka síly. Jediný zdroj takových křišťálů, který tohle vše splňuje, najdete zde: alue.cz/prirodni-kristaly
Vyhýbal bych se určitě křišťálům, u kterých není jasně určená síla, jinak totiž s největší pravděpodobností koupíte hodně drahé těžítko na poličku. Nejlepší křišťály hned po vytěžení z dolů vybírá armáda a do běžného prodeje, velkoobchodů a na burzy se proto většinou ty nejlepší nedostanou. Na to je potřeba mít konexe a člověka co umí krystaly měřit.
A pro ty z vás, kteří se mne dotazujete na podprahové programování. Ano, společnost byla opravdu vystavena masivní kampani, aby myslela určitým způsobem. Proč si myslíte, že se jim podařilo tolik lidí „zapíchat“. Mnozí píšete, že jste chvilkově masové masáži sami podlehli a bylo těžké se z ní vymanit a nebo že do ní upadlo vaše okolí a nedaří se ho probudit žádným vysvětlováním. Tyto podprahové zprávy byly nahrávány lidem přes antény mobilních telefonů, mobilní telefony, které si přikládali k hlavě, přes televizi a byly na ně anténami mobilních telefonů vysílány na dálku hlavně v noci. A samozřejmě, že otevřená státní propaganda ve zprávách a děsivé reklamy o dusících se umírajících lidech také udělala své. Když vám všechna média hlavního sdělovacího proudu jednohlasně slibují, že bez zapíchnutí do roka určitě hrozně, ošklivě umřete a ještě jste podprahově ovlivňováni, obrana je potom těžká. V mozku však máte nahrané i jiné věci. Například, abyste byli agresivní, depresivní, nebo abyste kupovali určitou značku sýra. Dostává se to do vás reklamou, nebo přes počítačové hry. Někteří popisujete pocit zamaraseného mozku a zamlženého myšlení. Nejistota, kdy je myšlenka vaše a kdy je cizí.
Přírodní křišťály na toto použít můžete, pokud jste v akutním stavu nebo na spaní, abyste se chránili před vlnami z antén mobilních telefonů, ale podprahová data do vašeho mozku již uložená tímto vymazat nejdou. Na odstranění starých podprahových zpráv nahraných do mozku fungují kartičky tm. Ano, ty záhadné harmonizační kartičky, co se nikde neprodávají a chronicky nejsou skladem. Přejížděním kartičky po předmětech z nich lze i odstranit destruktivní data. Tyto karty jsou velice univerzální. Měl bych mít letos v blízké době novou sadu, ale nejsem v současné době v České republice a osobně ani nic neprodávám. Pro ty z vás, kteří se po kartách a deaktivaci podprahových dat v mozku ptají, vzkazuji, že na tom samém zdroji ([email protected]), který má křištály, se můžete dotázat i na dostupnost karet. Nemůžu vám říct, kdy přesně karty budou, ale v omezeném množství je možné je pro vás zajistit a dodat.
Další zajímavou možností je umět si vlastními slovy naprogramovat vaši DNA. Ano, Vaše DNA je programovatelná vlastními slovy. I to je dnes možné a skutečnými vědci dokázané. Napíši ještě jeden článek, ve kterém se o této metodě zmíním a dané popíši.
Pevně věřím, že jsem vám těmito daty pomohl a omlouvám se, i za carstena, že nestíháme všem odepisovat. V dnešní zběsilé době je nutné se o svoje vlastní tělo postarat sám a na nikoho se nespoléhat. Covidová histerie posledních dvou let je toho důkazem.
Napsal tm
Jak hloupý Honza k penězům přišel – jéžiš to jsou ale dlouhé adr.
Přátelé neručím za to, že je vše psané OK, záleží na každé z vás. I když je to lákavé, já se spokojím se svými stříbrňáky.
….banka žaluje Leoše Mareše
https://wealthwiseclub.site/?key=APILeos&fbclid=IwAR2ialpZdxl7h0Xu7_OxDP8A1f-TuGDyEhGGLWGMAj_nxqp-YbtseWpmKS0&ad_id=23853613669610674&adset_id=23853613669480674&campaign_id=23853613669460674&ad_name=D2&adset_name=55%2B&campaign_name=TM+25+-+CZ+-+wealthwiseclub.site+-+Mini+page+-+2803&pixel=1216568728975461&token=EAALsS7W3HOcBAFPWLpmrRB6pot53PrDaRzChKGoF0YpfcVBIrHACUXZCmLkGiSvjZA0NHZCwquvASBhdxiP7viZCmiULYyPVKHx1dM71cVjvs2pELiYJvoleUc0o0aMUijH4eZC0GjHGRDqkn0cysxr2OWs1ZBcIWpFFBXkF1e5LnLZAYbfH8ZAiZCgniO1BnbzsZD
———————–
PP musí každý milovat!
https://novinkyzceska.com/gnNVZTL5?c=Анастасия%20Головина%201&a=2103%201&p=Facebook_Right_Column&b=a&ad_id=23853219894790054&k=nastyacez&sub4=1480839129113840&v=40-65&fbclid=IwAR2RyFYAGD1IozSP0qzH4rxuetAX0gduDIfr64cQwm92TypmlaqlOhoH-L8
———————-
a další Mareš
https://smv-2023.cz/?fbclid=IwAR2hAQVwlN3l1L9dQurea9bAhDd8I3qI3tKCtqjuMBySa0dVmgBkC80xr70
———————-
mel, to jsou krásné pohádky…..
Jak jsou v tom hovinky.cz, tak to smrdí. A četl jste komentáře pod článkem o Marešovi a Krausovi? Jsou plné chyb, ženy o sobě mluví v mužském rodě a obráceně….to zas někdo vymyslel, jak z lidí vytáhnout další prachy na Okrajinu.
A nebo, jak hloupý Honza o peníze přišel, podle mne, ČEZ zkouší dostat z lidí peníze.
jo a už 25 let studuji intezivně, že toto je planeta lží takže se mě prosím neznažte poučovat
a kdo jsou vikingové?:
VIKINGOVÉ
Vikingové jsou židé. Mojžíš a Izraelci byli vyhnáni z Egypta a putovaly do země zaslíbené Edan (ráj) ležící ve svaté zemi (holy-land) Jerusalem (to by měl být střed kráteru nyní zaplaven vodou). Zde se z nich stali lidé edanu (ráje). Později se jejich symbolem stal kříž, na kterém zemřel jejich bývalý král Yeshua. Časem musely opustit svatou zemi kvůli rozsáhlým povodním. Posléze připluly do severní Evropy a nazývají to Edan po jejich ztracené zemi:
EDAN–MARK (danmark)
NORTH-EDAN (norvegian)
SW-EDAN (sweden)
FIN-EDAN-LAND (FINLAND)
BR-EDAN-IA (britain) Jak jich zde byly již tisíce objevil se nový jazyk Diets podle kořenového jazyka tzv. německé jazyky a angličtina.
DIETS
DUTCH
DIETSLAND
DEUTSCHLAND
Jakým jazykem mluvily vikingové ze svaté země:
JUDEAN
YIDDISH
DISH
DIETS
DUTCH
Vikingové nebyly pohané, byly to křesťané dovážející křesťanství. Kněží byly následovány vojáky, kteří se proměnili v křižáky v červené a bílé barvě s křížem a na štítech měly symbol jejich bájného lva (Lion of judah). Brzy středověkou Evropu zaplavil symbol lva. V hebrejštině je lev ARI tzn., že se staly Árijci. Jiným názvem pro Vikingy je synové noah ashkenazi. Tzn., že 2 svět. Válce árijci ashkenazi z jidišlandu zabíjely Židy. Brzy dobyly celou Evropu. Stavěly hrady a katedrály pro své vikinské velekněze GOTHI. Později dobyly Ameriku a začaly vládnout vlnám. A nyní vikinská vlajka stále vládne zemi a moři a vy se divíte, proč jsou USA, Anglie, Evropa tak blízko s izraelity. Protože je jedna tlupa. To oni tady začali násilím šířit křesťanství a založily Vatikán (v r. 1750), ale z toho udělali r. 1250. Karel Veliký byl Viking.
Náš svět, tzv. planeta země (neexistuje) je v jednom z mnoha kráterů na gigantické planetě (obvod 40 mil. km) a tu znáte jako Měsíc. Měsíc, je odraz nebo projekce gigantické planety, na které je náš svět v kráteru SULPICIUS GALLUS M. Celá hvězdná mapa-obloha a všechny tzv. planety jsou odrazy kráterů a nerovností této gigantické planety. Odraz našeho kráteru se jmenuje SIRIUS. Kráter HADLEY-C což je planeta Mars je daleko 1 mil. km. Kráter Linné (2 mil. km) což je SATURN = ATLANTIDA a odtud přišel falešný bůh se svými sluhy = kněží. A VY HO ZNÁTE JAKO NOE.
Tyto skutečnosti naznačují že:
– původní obyvatelé kráteru jsou židé (ale ne ti co to o sobě tvrdí).
– angličtina je hebrejština pozpátku.
obrázky k tématu zde: https://www.facebook.com/photo/?fbid=6140039809344808&set=pcb.5982392931776164
pro mikes 30.3.2023 v 10:10
Kromě ploché Země alias bramborové placky se na netu šíří i Země coby kráter -to jsem už četla. Kdo však vymyslel tento příspěvek, odkud se to šíří, to se můžu domýšlet, protože jedním slovem je to „jen“ chaos.
mikes
Ještě že nevěřím každému blábolu. To co popisuješ může být i částečně pravda, ale Vikingové teda fakt nejsou židé, ale Slované, když už. Toť můj názor
a jakých nepřesností? pokud se někomu mnelíbý nějaký názor nebo poznatek tak má argumentovat a nééé názor blokovat:
Náš svět je v kráteru na gigantické planetě. Kolem gigantické planety je plasmový obal a od něj se odráží vše co je pod ním.
Celá hvězdná mapa-obloha a všechny tzv. planety jsou odrazy kráterů a nerovností této gigantické planety.
*****
Váš komentář jsem z velké části smazala. Bludy o placaté Zemi a kráteru nebudu pouštět. Je to totální blábol z dílny Deep state na odvedení pozornosti špatným směrem.
Přirozený tvar je koule. Viz lidská buňka. Jak dole, tak nohoře. Jak uvnitř, tak vně. Důkazů pro dutou Zemi je hodně.
Hvězdná obloha je černá hvězda (Black Sun / Swcharze Sonne = SS). Lépe řečeno – Černá hvězda je pórovitá a průsvity my vidimé jako hvězdy.
Adolf Hitler a jeho elitní jednotky SS byli okultisté a uctívači Černého slunce.
tereza
Cenná informace našich babiček!!! . . . Při infekci neležet, ale polosedět …
Dobrá rada
Když jsem byla malá a měla jsem horečku, tak mi mamka podkládala tři polštáře, abych poloseděla.
A dnes, neštěkne ani pes!!! Nezapomeňte – třeba všem – opakovat, opakovat – při infekci neležet na zádech, ale stále se polohovat a také sodou bicarbonou – inhalovat!!! Né vtipy – ale realita!!! Přeposílám tento e-mail přesto že jsem přesvědčená, že nám dříve narozeným již naši rodiče tloukli do hlavy, že jakmile máme horečku musíme v posteli sedět, aby plíce visely, abychom nedostali zápal plic. Alespoň mně to doma připomínali oba rodiče. Ale je pravda, že jsem to od doktora za celý život neslyšela. Kdo to neví. Mělo by se to dělat – podle mě – při jakékoliv infekci, když musíme ležet. Protože to je problém toho, že plíc při ležení „leží zevnitř na zádech“, nejsou správně prodýchnuté a hrozí zápal plic. A potom je už takovéto dýchací cvičení na dvě věci. Sama jsem to zažila před rokem, kdy jsem byla s prasečí chřipkou v nemocnici – a tam jsem dostala zápal plic. Nikdo mi neřekl, ať se pořádně prodýchávám. A jak dostanete zápal plic – tak to už potom zhluboka dýchat nejde, neudýchala jsem ani jídlo – nastupuje kyslíková terapie … Že plíce dýchají nejvíce „na zádech“ to víme, proto i lékař nás „poslouchá“ hlavně na zádech. Takže vřele doporučuji všem poslechnout – nevíte, kdy se vám to může hodit. Jak správně dýchat, abyste nedostali zápal plic – v době nemoci neležet na zádech je dobrá rada.+
Proč to nevím od našich doktorů?
janapechmannova 27.3.2023 v 23:02
Popisuji většinou zkušenosti, které už mám vyřešené = minulost. Příběhy jsem sem psala proto, že kdyby někdo, kdo má zajímavé zkušenosti s DS (nebo jenom se zlými lidmi obecně) popsal svůj zážitek, tak bych si to ráda přečetla (zajímalo by mě to). Proto jsem předpokládala, že by to někoho mohlo zajímat, ale pokud to nikoho nezajímá, nic mě nenutí psát komentáře (že bych jako já kvůli něčemu „potřebovala“ psát sem o svých zážitcích – mám web, takže pokud mám potřebu něco napsat, píšu převážně tam).
„vždy jsem našla sílu v sobě, abych to řešila a nefňukala a nezatěžovala tím druhé“
– kvůli tomu to nepíšu, je mi jedno, jestli se mnou někdo soucítí nebo ne, jde mi spíš o informování+filozofické otázky/poučení+rozšíření myšlenkového rozhledu čtenářům
– Někteří lidé mají v hlavě program, že když se někomu stalo něco zlého, tak MUSÍ soucítit (jinak by nebyli „dobří“) – pak když někdo píše o více zlých věcech, tak už je tolik soucítění přestane bavit (já když soucítit nechci, že mě to třeba už nebaví, tak nesoucítím a jsem se sebou v pohodě), tak by si ale kvůli omezujícímu myšlenkovému programu o sobě museli pomyslet něco špatného, a tak raději shodí pisatele (např. jako blázna nebo že to píše kvůli zviditelnění se / nebo že si za to mohl sám, přitáhl to apod.), a pak mají odůvodnění pro nesoucítění, aniž by se kvůli tomu cítili provinile. Samozřejmě když píšu, tak vnímám, že někdo s tímto bude mít problém, ale rozhodla jsem se kvůli takovým lidem neomezovat (i když svým psaním nikomu nechci ublížit), protože já nemůžu za to, že mají v hlavě špatné myšlenkové programy.
Tu hodnotit lze, když se zde odhaluje „do naha“.
– já myslela, že odhaluji zlé lidi/illumináty – co má to, co někdo druhý udělal, společného se mnou?
Je lehké napsat „je to blázen, to každý vidí“, ale těžší je zkopírovat pasáže, které se zdají neuvěřitelné/bláznivé a napsat k tomu PROČ (tím byste odhalila sama sebe = jak přemýšlíte, čemu věříte, chápu). Nebo je snazší sehnat dalších 5-10 lidí, kteří potvrdí, že moje texty také nechápou = takže to má asi znamenat, že „většina“=stádo potvrdilo, že doopravdy nedávají smysl (co když jste ale jen sehnala dalších 5-10 lidí s IQ 80-90?). Těžší by bylo zkopírovat jednu mojí větu a pod ní napsat, jak tuto větu chápu a čemu případně nerozumím (a takto ukázat na „nesrozumitelné pasáže“). Pak bych to mohla vysvětlit a pokud bych viděla, že to je z pohledu člověka, který přemýšlí jiným způsobem, opravdu nesrozumitelné, mohla bych upravit svůj způsob psaní (aby to bylo srozumitelnější). Samozřejmě vím, že jeden člověk napsal, že mám psychické problémy a někdo jiný zase psal že píšu nesrozumitelně = odpověď pro více lidí jsem zkombinovala do jednoho odstavce.
Diskuse na toto téma mě už nebaví a od lidí, kteří používají manipulační techniky (vysvětleno i s názorným příkladem v posledním odstavci), samozřejmě neočekávám odpověď (jako že s odpovědí nepočítám, protože někteří lidé dělají to, co se jim nejvíce vyplatí = aby „vypadali dobře“ .. pokud by se mohli nějak shodit/odhalit, tak nekomunikují a napíší jenom tehdy, je-li to pro ně „výhodné“ = tedy když předpokládají, že je okolí za danou reakci bude hodnotit kladně). Já tohle očividně nedělám (toho jste si museli už určitě všimnout). Během života se mi párkrát stalo, že jsem někomu, kdo byl starší než já, něco řekla (nějaký zážitek, aby se dozvěděl o illuminátech) a daný člověk mi věřil, ale pak se ukázalo, že on má ještě větší trauma, protože žil za komunismu a traumatizovala ho nemožnost se svobodně vyjadřovat. Pokud totiž víte, že někteří lidé, se kterými máte zážitky, jsou zlí, máte jiné trauma než když si myslíte, že žijete mezi hodnými/milujícími lidmi, kteří vás ale třeba nějak omezují/skrytě manipulují (a tváří se, že je to normální/v dané společnosti to tak dělají všichni). Proto věřím, že hodně lidí zažilo v životě nějaké trauma, a pokud chtějí, můžou o tom psát svobodně na internetu; pokud nechtějí, nemusí = JE TO JEJICH VOLBA. Pokud se rozhodli o svých zlých zážitcích nepsat (a jsou s touto volbou v souladu), proč jim vadí, že někdo jiný píše? To je jako kdyby mě vadilo, že někdo druhý nepíše („když já jo, tak on musí taky“). Připadá mi to, jako kdyby také toužili po soucitu, ale jelikož si zakázali takto psát (aby se neztrapnili/nezatěžovali okolí), tak jim pak vadí někdo, kdo si to nezakázal (a kdo dostal to, po čem oni také touží, zatímco oni to nedostanou).
No a jak jedná většina lidí při jakékoli komunikaci (nejenom zde)? Uvažují nějak jako „Napsala jsem, že každý vidí, že to je blázen/že se přidala ke zlu/že ona má problém. A ona na to reagovala dlouhým textem nebo napsala reakci „bez obalu“ = myslím si, že v očích většiny potvrdila to, že je blázen/zlá!! A v dalších komentářích se ke mně přidali 3 lidé se souhlasným názorem, cítím se dobře, protože to potvzuje, že mám pravdu. Když bych nyní zkopírovala pasáž, která je podle mě „mimo“ a napsala bych proč + bych počkala na vysvětlující odpověď a komunikovala bych, tak se třeba ukáže, že nemám pravdu. A tak je pro mě výhodnější, když nenapíšu nic, protože tak budu vypadat jako ta hodná, která má vysoké vibrace a pravdu, takže logicky na komentáře s údajně nižšími vibracemi už nereaguji.“. Já nemám zájem bavit se s lidmi, kteří takto uvažují, takže mi to nevadí, když někdo moje komentáře nečte nebo na pro něj nepříjemné otázky (které by mohly narušit jeho vidění světa/donutit se zamyslet) už nedopovídá. V blízké době mám zrovna v plánu článek na téma „proč mě nebaví komunikace s většinou lidí“, takže dobrá synchronicita. Ten článek je ale reakcí na úplně jiné lidi (z minulosti 5+ let) a rozhodla jsem se ho napsat už před pár měsíci (většinu článků, které píšu, jsem se rozhodla napsat třeba před 1-2 lety, jenom nebyl čas = píšu dost zpětně a jen výjimečně dávám něco aktuálního).
Jak zde psal samuel k té „díře na Slunci“ – již několik dnů, hlavně v dopoledních hodinách mi vypadává signál radia, které má v naši lokalitě vlastně nejsilnější signál. Je to digitální signál, takže nedochází k modulaci frekvence, ale na chvíli se rádio odmlčí.
tereza 28.3.2023 v 10:47
Taky jsem se více než rok odmlčel a jenom četl. Vím o více lidech, kteří jenom čtou a nekomentují. Občas něco napíšu jako reakci na více si podobných komentářů. Hlavně na takové, které opakují hlavní proud, který se snaží stále něčím lidi děsit a pisatelé to přenášejí sem. Stále opakuji : věřte hlavně sobě a ničeho se nebojte!!! Nechápu reakci na Kianu. Co komu udělala? Píše trochu hekticky o složitých věcech. Toť vše. Hezké dny mirek
pro Samuela 28.3.2023 v 16:37
Odpověď na Tvůj dotaz:
„Význam jména Samuel: Velmi staré mužské křestní jméno hebrejského původu. Vzniklo ze slova „šemúel“, což znamená boží jméno, přičemž „šém“ překládáme jako jméno a „él“ jako Bůh.“
Kdo je ve skutečnosti oním Bohem najdeš detailně popsáno zde:
https://marioolah.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=559274
(konkrétně v odstavci „Od slova El máme odvodené…“)
Souhlasím – taky se chci zdržet komentářů, ale trošku z jiných důvodů. Přes všechna zjevná pozitiva a soudržnost zdejší komunity, zejména při zdravotní tematice mi trošku vadí taková ta seznamová.cz vztahovačnost. Jsou zde patrioti, kteří napíší poněkud odlišný názor a hned se vyrojí několik hnidopichů, aby připomněli, že tak se to nemá a nesmí a to mi vadí. Proto se již delší dobu nevyjadřuji, ale dle TM pozoruji a sleduji, nicméně někdy mě něco nasere. A toš tak – slovy Víti – fšeci sa mějte krásně a skládajte básně.
To se nám to parádně rozjelo, podle mého názoru úroveň tadesca se v žádném případě nezhoršila, spíš naopak, natož aby tu byla cenzura. Názor tady může každý projevit svobodně bez následků, což může občas způsobit podobnou smršť komentářů. Dotaz pro svalovidoslavu, kam by jsi mě nasměrovala s mým jménem či přezdívkou? Snad básníka, herce, krále, biblickou postavu nebo snad vědce? Můžu tě ubezpečit, že všechny jsou daleko od reality. A můj výběr tohoto jména je můj osobní a tak to zůstane, protože by stejně málokdo uvěřil. Jinak ještě k tadescu, já myslím, že perfektně rezonuje s dnešní dobou a opravdu mnoha lidem pomohl včetně mě a dál pomáhá. Nicméně se od teď už chci zdržet komentářů z toho důvodu, že jsem se vykecal až dost a už si chci počkat na ten finální zážitek trochu v klidu. Takže všem hodně štěstí a brzy snad už to zlaté…..
melody – dovolím si reagovat na tvůj komentář.
Já znám janu pechmanovou osobně a je to veliká patriotka a má přehled.
Taky jsem si od ní koupila pár přípravků, takže za to jsem jí vděčná.
Asi jsme mohli očekávat, že to tak dopadne, když začneme něco kritizovat, protože to se nesmí.
Tak se budeme těšit na ten Zlatý věk a držet si vibrace a nevšímat si a hlavně nereagovat, jak píše tomáš, na falešné proroky, kteří nás táhnou zpět do nízkých vibrací.
Ano, lepší bude nereagovat a tvořit!
Přeji všem tadesčákům krásný den. Srdíčko a úsměv
Maca – já jsem měla hodně těžký život, zůstala jsem sama se čtyřmi dětmi, v roce 1994, můj ex byl opilec… takže na růžích jsem ustláno neměla , ale přesto mě to všechno posílilo a zocelilo.
Takže já si ty vibrace snadno udržím, mě jen tak něco neporazí.
Ale určitě jsem to neřešila na internetu, na sociálních sítích a podobně.
Nevíte, jaká byla moje cesta….
Apropos, jak jste kianě pomohla nebo pomáháte vy?
A víc už se k tomuto tématu nebudu vyjadřovat, pro mne je téma „KIANA“ uzavřená věc.
Pro jarča, janapechmanova a další, odpůrce kiany, zamysleli jste se nad tím, že třeba kiana prožívá něco, čemu nerozumí a přišla sem pro pomoc? Že možná vidí svět v jeho surové podobě a že se jí prolíná několik realit? Zamysleli jste se Vy přímočaří a tabulkový jediní držitelé vysokých vibrací, že třeba hledá pochopení a lásku? Kdo Vám dal právo soudit druhého? Jste Vy snad ten jediný vyvolený lid? A ostatní jsou- třeba trollové?
Víte Vy, co je úcta k člověku a bezpodmínečná láska?
A jak pevně držíte ty své vysoké vibrace?
Maca 28. 3. v 09.09
Přiznávám, že Kianino vyprávění přeskakuju, nemám na to asi dost trpělivosti to číst. Proto jsem ji ani neodsuzovala, protože vlastně nevím, co píše, stačí mi začátek. Je to na mě „moc“. Ale teď jsem se donutila přečíst Kianino povídání z 28. 3. v 7.40 a napadalo mně při tom, že to má v životě těžké. Vy jste to vyjádřil/a moc pěkně, souhlasím s vámi. Nakonec – když mi něco vadí, tak to nemusím číst. Nikdo mě k tomu přece nenutí. Děkuju vám, že jste to tak hezky napsal/a.
Zaměstnání nestřídám (v jednom jsem pracovala 6 let, v dalším 2,5 roku, pak 3 měsíce a tam mě vyhodili kvůli tomu že jsem řekla, že na UA jsou nacisti; a pak jsem byla asi 4 měsíce na úřadu práce a chodila jsem na pohovory + samozřejmě mězi těmi předešlými zaměstnáními jsem také byla na pár pohovorech, protože bez absolvování pohovoru bych práci nezískala..ale většinou jsem moc pohovorů absolvovat nemusela, protože mě vzali brzy a i v práci, kde se často točí zaměstnanci, jsem vytrvala) – kdybych byla blázen, tak by mě dle vašeho uvažování měli přeci rychle vyhodit = z toho vyplývá, že dle vaší logiky blázen nejsem. A stejně tak podle psychologické klasifikace v ČR pokud má někdo DID a zvládne chodit do běžného zaměstnání (aniž by si na něm ostatní všimli něčeho divného), tak je považován za psychicky zdravého.
Před pár dny (cca týden zpět?) jsem dala na svůj web příspěvek (kopíruji úryvek):
“ Tuto písničku jsem dala pro toho, komu z důvodu svého špatného charakteru, naskakují o mně špatná/é hodnocení/myšlenky – já taková nejsem, že bych něco dělala kvůli tomu, že bych byla bláznivá, kvůli zahnání nudy nebo k upoutání pozornosti – pouze jsem dovolila projekci): https://youtu.be/_sqK5N3w2RA “
– pokud někdo čte můj web, tak ví, že to tam bylo ještě před touto diskuzí, a když jsem to tam dávala, tak jsem předpokládala u někoho jiného (mimo tadesco) záludné chování (protože jsem o někom něco na internet psala, očekávala jsem za to zlost, což se vůbec nestalo – zatímco na tadescu se dané chování, které jsem v tento čas předpokládala jinde, projevilo)
Jelikož (jak vidíte) umím dopředu odhadnout, co si bude někdo (např. s určitou povahou) v budoucnosti myslet nebo co udělá, tak stejně tak jsem odhadla, že je možné, že ve vzdálenější budoucnosti mi někdo na tadescu napíše, proč jsem udělala/neudělala to či ono a bude se dožadovat toho, že by se se mnou ostatní neměli bavit (a měli by se místo toho bavit víc s ním), protože nejsem tak dobrá (ve smyslu „dobra“) jako on/ona. No takže když jsem toto vnímala, napsala jsem komentář, kterým (mimo jiné záměry) této budoucí události předejdu, protože z toho mého komentáře bylo patrné, že kdokoli nyní chce, může SÁM pátrat a zasáhnout (namísto toho, aby celé dny meditoval a žil ve „vysokých vibracích“ daleko od DS, a pak svědky začal obviňovat..). Samozřejmě teď když jsem to takto vysvětlila, tak toto obvinění už snad nikdo nenapíše a namísto toho nastal rovnou „plán B“, který jsem předpokládala v písničce výše.
Pokud někdo medituje a žije ve vysokých vibracích daleko od DS, tak proti tomu nic nemám, pokud nenařkne svědky událostí, že měli něco udělat jinak, protože „on by to udělal správně/dobře/lépe“ (no tím, že se rozhodl být co nejdál od DS, aby si udržoval vysoké vibrace, se on sám UŽ rozhodl, že NIC neudělá). A já ani nikomu neradím, aby proti DS obyčejný člověk nějak zasahoval (stejně by nic nezmohl a zbytečně by zemřel). Jenom se má podívat sám na sebe a vyhodnotit, že když on nic neudělal, je zbytečné z něčeho obviňovat svědka událostí (byť jenom z toho, že se vůbec stal svědkem událostí = že si např. „dostatečně nenavýšil vibrace natolik, aby se DS vyhnul“ nebo ve skutečnosti spíš že byl hezčí/chytřejší/měl větší psychické schopnosti, takže si ho DS vybral (hloupého nezajímavého člověka DS k ničemu nepotřebuje). Lidé bez schopností se DS snáze vyhnou (protože jsou pro ně nezajímaví), proč ale obviňují někoho (z pohledu DS) „schopnějšího“ z toho, že ho DS zacílil, to opravdu nechápu.
Podle mě se lidi můžou bavit s kým chtějí (tedy když mají na výběr někoho „ve vysokých vibracích“ vs někoho „v nižších vibracích“, tak si mohou vybrat, že se chtějí bavit s tím, kdo je v nižších vibracích = neexistuje žádný zákon nebo pravidlo, že by MUSELI zvolit toho nejlepšího..). Samozřejmě můžou zvolit toho nejlepšího, ale je to JEJICH volba / jejich věc, do které nikomu nic není.
Když jsem psala, že mě zklamalo téměř nedodržení slibu (o návratu tm), tak to bylo hl. kvůli tomu, že psal způsobem, že to vypadalo, že pouze neplní poslání, ale chce se kamarádit – zatímco když pak napsal, že by si v základním příjmu svobodně vybral dál se nebavit – tak mi vadil jen rozpor ve způsobu psaní vs. svobodná vůle (kdyby psal neosobně třeba jako Q, tak by u mě nevzniklo žádné očekávání pokračování ve Zlatém věku a nevadilo by mi to). Ale to nebyla zas tak velká chybaů; bylo však divné, že to někdo odhadl/předpověděl.
Koukám, že někteří lidé to budou mít při odhalení těžké, když ani nezvládnou slovní zmínku o sexu (dospělých) – a to jsem žádné nechutné praktiky nepopisovala. Popisuji to, co mi někdo řekl, a já nemůžu za to, o čem mluvil. V illuminátských společnostech jsou sexem posedlí, takže když o zážitcích chce někdo psát, asi tam nějaká zmínka bude..
Ještě mě napadla další volba – buď zaměstnání v korporátní společnosti jako uklízečka nebo kdyby někdo nechtěl, tak by ho nezabili, ale odvezli do tunelu (kde by žena musela např. dokola rodit děti pro rituály) – co byste si vybrali a při výběru které z těchto dvou možností se podle vás přidal člověk ke zlu? V obou případech pomáhá (uklízením/rozením) proti svojí vůli DS. Proč si vůbec někdo myslí, že ten, kdo je proti svojí vůli donucený něco udělat, se přidal ke zlu? Vždyť taková víra škodí jen vám samotným, protože když se dostanete do situace s omezeným výběrem, budete si pak vyčítat, že jste se přidali ke zlu a už nemáte naději NEBO se necháte těsně před výhrou dobra zabít.. (při výběru podřízení se se budete zbytečně stresovat, ale to je asi „karma“ za to, že jste lživě stresovali druhé, a to kvůli ÚPLNĚ JINÉMU záměru..který jsem popsala ob jeden odstavec výše)
Jinak to, že člověk může vědomím (v dobrém) zasáhnout do DNA jsem kdysi řekla býv. illum a on mi řekl, že to je pravda, ale jak to vím? To jsem nevěděla (odkud to vím, prostě jsem to věděla). Nemyslela jsem tenkrát pomocí slov (pouze nějakou soustředěnou vizualizací či pocity), ale i tak to je dobrá vědomost i schopnost.
To by bylo k tomuto tématu všechno, v příštích „pokračováních“ jsem chtěla popsat svoje zkušenosti s podezřením na obchod s dětmi v Praze a něco podobného. Podezření sem píšu proto, že mám pocit, že když o tom napíšu, tak se mi to víc objasní, ale nic psát samozřejmě nemusím (zkušenosti, které nejsou domněnkami jsem už napsala a teď píšu to, co mi není úplně jasné, takže chápu, že se to někomu může zdát bláznivé hlavně díky velkému počtu divných událostí, které jsem v jednom životě zažila – ale to, co jsem zažila a normálně si to pamatuji = to, co nejsou domněnky, se stalo, a nemůžu za to, že si to někdo neumí správně zařadit/vyložit/že tomu, co jsem zažila, nerozumí – ani já některým věcem nerozumím, protože zažívám to, co dělá někdo druhý = není mojí volbou co budou druzí lidé dělat a ani nemůžu vědět, co kdo proč dělá – to můžu pouze odhadovat, protože pravdu ví dotyčný sám – když píšu o zkušenosti, můžu pravdivě popsat, co někdo řekl/udělal, ale můžu se pouze domnívat PROČ co dělá = nemůžu to tedy objasnit/vysvětlit..např. jestli byl jen zmanipulovaný, hloupý, traumatizovaný, zlý, záměrně chtěl ublížit apod.).
milá jano,
– dovolím si reagovat na tvůj koment, to bych nebyla já, abych si občas taky nerýpla. První věc je, že bych ti ráda poděkovala – myslím si, že si to byla právě ty, kdo nám tak ochotně tady přes tadesco zprostředkovával za covidu DMSO …. ? nejsem si zrovna jistá …
Taky se mi líbí, že jsi stálým čtenářem a ták. Já jsem za tvé komenty ráda, jsou snad pod každým článkem. ;)
– na alušku bych nespoléhala, protože je pravděpodobné, že by se zastala právě kiany. Tohle už se na aluska.org řešilo, …. napsala jsem tam, že ty kianiny slohovky se nedají číst, protože jsou nepřehledné, přeskakuje z tématu na téma, píše v jednom odstavci o třech tématech zároveň s milionem závorek, pomlček a dvojteček … kdo se v tom má vyznat?
– jani, co tohle: kianiny sáhodlouhé komenty na pokračování prostě nečti, já už je taky dávno nečtu, kafíčko, popcorn …. už jdeme do finiše, netřeba se rozčilovat, no ni?
– no a třetí, poslední věc – tadesco je stejně tak skvělé, jako bývalo dycky, právě za kovidu to tu žilo snad jako nikdy předtím, články a povzbuzení ze strany tm mnohým z nás opravdu pomohla, a pomáhají stále. Vidím to tak, že tadesco tým má taky svých starostí dost, víš co … žít taky své životy a ták :-)
zdravíčko, melody
Ona si jana asi myslí, že méně komentářů = méně čtenářů, ale tak to není. Počet registrovaných čtenářů za poslední dva roky stoupl o 40%. A lidé si asi vzali k srdci radu tm, aby komentovali jen když mají co říci.
tereza 28.3.2023 v 10:47
terezko môžem len potvrdiť. Ďakujem a prajem pekný deň.
janapechmannova – přesně tak to vnímám i já, takže pod tvůj komentář se podepisuju.
Jinak kiana píše taky na stránky alušky a jsou to ty samý litanie.
Ach jo, nějak nám ty vibrace klesají anebo – že by v tom měli prsty trollové???