Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem
    Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem

    Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem

  • DMSO je zázrak podobný ivermektinu
    DMSO je zázrak podobný ivermektinu

    DMSO je zázrak podobný ivermektinu

  • Texas žaluje BlackRock a další firmy za spiknutí za účelem potlačení produkce uhlí, které způsobilo prudký nárůst cen energie
    Texas žaluje BlackRock a další firmy za spiknutí za účelem potlačení produkce uhlí, které způsobilo prudký nárůst cen energie

    Texas žaluje BlackRock a další firmy za spiknutí za účelem potlačení produkce uhlí, které způsobilo prudký nárůst cen energie

  • Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi
    Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi

    Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi

  • Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO
    Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO

    Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO

Související zprávy

  • Texas žaluje BlackRock a další firmy za spiknutí za účelem potlačení produkce uhlí, které způsobilo prudký nárůst cen energie
    Texas žaluje BlackRock a další firmy za spiknutí za účelem potlačení produkce uhlí, které způsobilo prudký nárůst cen energie

    Texas žaluje BlackRock a další firmy za spiknutí za účelem potlačení produkce uhlí, které způsobilo prudký nárůst cen energie

  • Tragický a zoufalý stav Policie České republiky
    Tragický a zoufalý stav Policie České republiky

    Tragický a zoufalý stav Policie České republiky

  • Načasování ofenzívy v Sýrii vyvolává otázky
    Načasování ofenzívy v Sýrii vyvolává otázky

    Načasování ofenzívy v Sýrii vyvolává otázky

  • Moskva a Dillí se dohodly na rozšíření vojenských cvičení a dalších nákupech vojenské techniky
    Moskva a Dillí se dohodly na rozšíření vojenských cvičení a dalších nákupech vojenské techniky

    Moskva a Dillí se dohodly na rozšíření vojenských cvičení a dalších nákupech vojenské techniky

Kůrovec jako zástěrka ekonomické likvidace českého národa

Nejen o kůrovci, ale i další zajímavé úvahy přináší toto zajímavé video. 

15:54

 

[wp_ad_camp_2]

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
18 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
df
df
5.1.2020 16:54

Ještě mě napadá, k mému předešlému komentáři, by bylo dobré zkouknout a pozorně poslouchat toto video, mimochodem luxusně zpracované a ten člověk ví o čem hovoří: https://www.youtube.com/watch?v=VSopiSD17BM

Veronika
Veronika
Odpověď na  df
5.1.2020 22:51

Dá se začít okamžitě… A to.tak, že lidi musí vnímat svou osobní odpovědnost za vše, co.udělaji…. jestliže tak nastaví svůj postoj, pak budou dělat vše co nejlépe…a ve prospěch všech….

Veronika
Veronika
Odpověď na  df
5.1.2020 23:05

Proč někteří lidé nejen lesům ubližují??? Protože nevnímají svou osobní odpovědnost za své činy vůči společnosti……

veronika
veronika
5.1.2020 14:52

drahý czk..
žijeme v podivné době..
kdyby z mého domu vítr sebral střechu a nemohla bych v něm tedy dál bydlet,
a pak kdyby byl tento dům zestátněn a stát by střechu opravil, a já bych v něm mohla pak opět (hurá) bydlet, tak proč ne?! ???????????????????????,

jenže tento systém tady nefunguje a fungovat může, teprve
**až ho lidé nebudou zneužívat
**až si lidi plně uvědomí svůj potencionál…odpovědnosti nejen za sebe samé, ale i za okolní společnost, a to, že jsou její nedílnou součástí
** až se konkurence přemění na kooperaci….
** až se práce pro obživu za peníze změní na činnost potřebnou pro společnost, její harmonický rozvoj a radost všech zúčastněných…

tohle je asi ten zlatý věk…. představuju si ho tak………………

df
df
Odpověď na  veronika
5.1.2020 15:56

Paní veroniko!

Ano, žijeme v prapodivné době a vy jste toho důkazem, evidentně jste nic nepochopila a nechápete problematiku a širší souvislosti které se vám CZK snažil alespoň trochu ozřejmit.

Vy tedy chcete zestátnění lesů, pak ale nevíte zhola nic o „hospodaření“ pod jejich taktovkou. Asi nevíte, že státní zaměstnanci lesů „ošetřují“ plochy okolo vysazených stromků pomocí randapu, místo poctivého obžínání, nevíte, že současná norma pro výsadbu je 100ks/hod. oproti socialistické 50ks/hod. Sázela jste vůbec někdy stromky v lese a nebo tam jen chodíte na houby. Stát zasadí i v nevhodnou dobu, jen aby bylo splněno a nikoho už nezajímá, že se jim ujme 25% výsadby oproti našim 90 – 95%. Kdyby mi někdo v lese takhle „hospodařil“ dostane přesdržku.

Tak jen hurá do zlatého věku se státem a jeho randapem, do takového „zl“ beze mne, to raději shořím za ublížení na těle, pěkně děkuji za takovýto zlatý věk. Tfuj tajxl.

Ach ty představy. Jak je vidět o skutečnosti nevíte nic, pak ale o tom už nic nepište… Vypadá to, že ten les soukromníkům závidíte, přitom je to jen hromada práce a starostí, možu vás vzít na brigádu, su zvědavý jak budete sázet ve skále 100ks/hod. a nosit jednochlapové klády do kopce k cestě na rameni (60 – 80kg) a běda jesi u vás uvidím randap.

PS: příkrost a nesmlouvavost přízpěvku je záměrná a je zcela na místě.

Veronika
Veronika
Odpověď na  df
5.1.2020 22:39

Přečtěte si to lépe, ve vší úctě…
Psala jsem o státním, ale ne soudobým systému….
Státní neboli občanská společnost, ve které už není takové sebestředné jednání či honba za ziskem přes mrtvoly módou..
Snad si to lidé jednou uvědomí, v čem je zakopanej pes…..

df
df
Odpověď na  df
6.1.2020 20:21

Ale četl jsem dobře, v tomhle jsme si teda asi nerozuměli, ale dožralo mě, zě CZK to vysvětlil dostatečně srozumitelně a dal si s tím takovou práci vy pořád vedete svou, nakonec jsme asi teda jedni mluvili o voze a jiní zas o koze. A taky to, že my se o to staráme avy tvrdila opak, jsou soukromníci co se nestarají, jasně. Jestli jste viděla video jakou balšójou t’échnikou dneska těží tak to je katastrofa, jestli po těch obrovských kolohnátech v zemině zbyde ještě nějaká déva na kterou zasazené stromy naváží, tak po projetí těch kultivátorů to místo začíná od nuly, to je brutus. Děláme to po staru a i při těch mizerných klimatických atd. podmínkách to jede jak z praku.

Z mé strany vše.

CZK
CZK
4.1.2020 19:22

Drahá paní Veroniko! K Vašemu názoru: „a ty zničené lesy???
dát hlavy dohromady,
vytáhnout staré a skutečné odborníky z důchoďáků
a ZAČÍT S TÍM NĚCO O.K.A.M.Ž.I.T.Ě. D.Ě.L.A.T. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ono by bylo asi nejlevnější zestátnění, když vlastníci lesů nemají na to, aby poničenou plochu zalesnili…“

Navrhuji si přečíst můj předcházející příspěvek. Tam píšu o tom, že soukromník má nárok na dotace. Já jsem malý vlastník lesa, proto nežli bych si komplikoval život obíháním dotací, tak již několik let investují tísíce korun ročně do obnovy a záchrany lesa. A to bez zisku, protože nejsem schopen prodat dospělé stromy za cenu vyšší, než palivové dřevo! A v kamnech si to můžu spálit sám!

Já jsem ten „starý odborník z důchoďáku“!! Když budete ochotna přečíst si můj příspěvek výše, tak se dozvíte, že problém je v nedostatku dešťových srážek. Když borovice nemá vodu, tak uschne. Když smrk nemá vodu, tak si na sebe přitáhne kůrovce a ten se na něm rozmnoží. Je to proto, že když má dost vody, tak má i dost mízy a ta míza toho kůrovce utopí ve smůle. (Samozřejmě jich nesmí být stovky na strom.)

Zkuste si představit, že Vám velký vítr sebere střechu. A protože nebudete mít okamžitě peníze na obnovení té střechy, tak (dle Vašeho nápadu) Váš dům bude zestátněn, neboť prokazatelně nemáte dostatečný finanční zdroj na nápravu původního stavu! To si opravdu přejete? Myslíte si, že to je spravedlivé?

A ještě je třeba si uvědomit, že kdokoli dnes zasadí strom, tak sklízet budou vnuci. Kdo mohl před 100 lety vědět, že přestane pršet?

veronika
veronika
4.1.2020 14:28

panebože!!!!!!! to se tady zvonilo proto, abychom mohli vybírat ze 30druhů televizorú, když před revolucí v čssr byl v nabídce jen „jeden druh“???????????
páč jsme byli pod sankcem??? vždyt jsme tady měli jen oravu a teslu, protože sony, samsung, philips, panasonic,….byli západní…
lidi si toto vůbec neuvědomují…
nelíbilo se jim žít 40 let pod taktovkou komunistů, nelíbí se jim to ani dnes, 30 let pod direktivou sajícího západu……
proč??
protože nemáme rádi šmejdy, kteří si díky své imunitě myslí, že jsou nedostknutelné božští..
vždyt se jim už lidi smějou a alarmující situaci mnozí bagatelizujou ….. jenže ona roste až k nebesům…. a to se nedá…protože jde o naše životy, o zemi, o vše….
bez přehánění….
až se lidi vydatně naserou, bude po jejich majetcích, i tučných kontech… poněvadž historie se opakuje a mnozí říkají, že se opakuje mnichovská zrada.., no – ono se múže zopakovat i poválečné naložení se šmejdskými kolaboranty i jejich majetky… vše je v našich genetických pamětech uloženo…

a ty zničené lesy???
dát hlavy dohromady,
vytáhnout staré a skutečné odborníky z důchoďáků
a ZAČÍT S TÍM NĚCO O.K.A.M.Ž.I.T.Ě. D.Ě.L.A.T. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ono by bylo asi nejlevnější zestátnění, když vlastníci lesů nemají na to, aby poničenou plochu zalesnili…
povinností mladých lidí by bylo, tedy středoškoláků a vysokoškoláků – aby každý z nich –
zodpovědně!!!!!!!!!!!
zasadil 20stromů / rok… asi by to chtělo nad nimi odporný dohled, protože tito nejsou ochotni pracovat a činnost by mohli sabotovat…
protože jim naprosto – díky výchově – uniká, že jim tady v budoucnu hrozí hlad, který kdysi zaznamenala třebas severní korea…
myslím, že se nás západ bojí, protože český člověk je velmi kreativní, pracovitý…
po revoluci v 89 nám sebrali = ukradli – veškeré vynálezy,patenty, které jsme, díky sankcím, měli… protože jsme si museli sami vyrobit vše, co jsme potřebovali… (ted to zažili v rusku)—-

o všem nám lžou…. viz venezuela… a prej tam mají hlad, nemají léky… ALE ONI NÁM UKAZOVALI BRAZÍLII, JAKO ŽE SE TO DĚJE VE VENEZUELE…..
https://www.youtube.com/watch?v=taaG5ZAf2vQ&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=N_7P0wFAYlo&feature=emb_logo&fbclid=IwAR2zAFdwACHwRFhIWzpDZ782sejr0uN39nWFM9blgaTB3xlZPn–arP5q8w

dost se dočtete tady –
https://venezuelanalysis.com/video/14410?fbclid=IwAR0LApsmAg9Iktig4ziEbYnMA234AvnkOOB1dRZWZElQeohYMhxKJszahGg

Anan
Anan
4.1.2020 08:10

A ty máš jednu velkou pravdu: Nevadilo by, že se oteplilo. Problém je v tom, že přestalo pršet. Nevíš náhodou proč, když už jsi se tak rozepsal?

CZK
CZK
Odpověď na  Anan
4.1.2020 11:45

pro Anan: To opravdu nevím. Někde jsem četl, že prý v bibli je napsáno, že „ke konci času bude déšť zadržován“. Vodní páry je ve vzduchu dost a nečistot, na kterých by ta voda mohla zkondenzovat a později spadnou, tak těch je tam dokonce nadbytek. Někdo se kloní k názoru, že z vesmíru sem přichází frekvence, které rozvibrují ty částice tak, že se na nich voda nezkondenzuje a tudíž nic nespadne. Jiný názor, např. Orgonet, říká, že to způsobují frekvence vysílané radary (ať již pozemské či na orbitě), které kdosi ovládá v systému geoklimatických zbraní.

Pravdou je, že ke změnám dochází na všech oběžnicích naší SS. Rovněž tak nemůžu ignorovat názor, že zde existují staré mocné síly, které ztrácí moc a cítí, že přichází doba, ve které nebudou moci fungovat. A které říkají, že když tady nemůžou být oni, tak nikdo a snaží se svět zcela destruovat. Viz např. z mého úhlu pohledu zabití toho íránského generála.

Jako účninné opatření musí být přání lidí, aby pršelo, ale to je problém. V médiích o takovém počasí hovoří jako o nepříznivém a dny, kdy nic z oblohy nepadá označují za „krásné a příjemné“ počasí, které vyzývá k sportovním aktivitám 🙂 Ti lidé jsou jak naprogramovaní zombie. Jenom se trochu zatáhne obloha a už jsou z toho deprimovaní. A to žijí v paneláku, paty nevytáhnou a může jim být ukradené, jak je venku. Ale není! A oni svým myšlením taky tvoří realitu.

CZK
CZK
4.1.2020 00:00

Tedy musím přiznat, že tolik dezinformací za tak krátkou chvilku jsem snad ještě neslyšel. Pán to určitě myslí dobře a taky má v některých věcech pravdu, ale jak sám říká, je to laik. Úvodem bych chtěl říct, že jsem vzdělán v oboru, nějakou dobu jsem u lesů i pracoval a jsem majitelem lesa. Když jsem se o něj začal asi před 30-ti lety starat, tak to byl les trvale podmáčený. Byly tam rašelinové lokality a aby tam vůbec něco rostlo, tak předchozí majitel musel vyhloubit odvodňovací kanály, takže ty stromy rostly spíš na takových ostrůvcích. Kdo někdy navštívil Třeboň, tak ví, jak takový les vypadá.
Nevadilo by, že se oteplilo. Problém je v tom, že přestalo pršet. Během 3 měsíců poklesla hladina spodní vody o 80 cm, a stromy, které si kvůli nadbytku vody vytvořily pouze povrchní kořeny (i když třeba borovice má kořeny, které obvykle jdou do hloubky) byly najednou na suchu. Zatímco listnáč dokáže listy nechat zvadnout či srolovat do ruličky a tím tak snížit odpar vody, tak jehličnany toto neumí. Odpařují vodu stále stejnou měrou, i když kořeny už žádnou nenasají. Proto umírají i borovice, na které žádný kůrovec nejde. Toho si možná autor toho videa nepovšiml. Ale stačí je po D-11 a dívat se. Nejde to přehlédnout.

Když říká, že Lesy ČR nezalesňují – Lesní zákon říká, že do tří let po těžbě musí být lesní plocha opět zajištěna (zalesněna). A buď k tomu dojde přirozeně náletem z okolních stromu, nebo se to musí udělat uměle. Jenomže to musí někdo udělat, a není neomezený počet zaměstnanců, ani sazenic.

Dotace – neznám žádný případ, kdy by dostala nějaká pila dotace. Nové vznikají možná proto, že je nadbytek přísunu dřeva. Ale co s ním? Uschlá borovice nebo smrk jsou dobré akorát na palivo nebo na výrobu papíru. Chtěl jsem nabídnout k prodeji zdravé borovice dříve, nežli mu uschnou. Ale dřeva je tolik, že mi to zaplatí jenom jako palivo. A přitom je to vhodné i k jinému použití. Tak to nechávám být a čekám, kdy nakonec uschnou a stane se z nich palivo doopravdy.

Dotace na satbu – má pravdu, že pro malého soukromníka (jako já) to nemá význam, protože je kolem toho tolik běhání a papírování, že když to nakonec všechno oběhám, tak je to-nula od nuly pojde. Jestli běháte kvůli jednomu hektaru, nebo kvůli 50-ti hektarům, tak náklady jsou stejné, ale dotace se liší.

Další chyba – smrk neroste 3-4x rychleji, než ostatní stromy. Všechny jehličnany jsou nejvhodnější ke smýcení mezi 80 – 100 roky. U listnáčů je to 100-120 let. A smrk je nejméně poškozovanou dřevinou lesní zvěří. Ta ožírá všechny listnáče celoročně, borovici v zimě a jedli přímo miluje. Co není oploceno, to sežerou. A když to jenom natřu, tak to sice nesežerou, ale oloupou to parožím. Jo a abych nezapomněl, tak kvůli poklesu hladiny spodní vody se dobře daří lesním myším, takže třeba i 5-tiletá borovice se najednou skácí, protože ji myš užrala kořeny. Dřív to nebylo, protože vysoká hladina spodní vody myším vadila.

Gastarbeitři – je třeba si uvědomit, že v lese může pracovat jenom někdo, kdo má na to živnosťák, nebo pracuje pro Lesní akciovou společnost. Ale v obou přípdech musíte mít výuční list, nebo alespoň kurz, ale ten si musíte zaplatit a každé 3 roky za svoje peníze obnovit. A je to dost těžká práce, a nežli ji začnete dělat, tak nejdříve musíte investovat. Třeba za ten kurz (mám pocit, že to je kolem 10.000 Kč, pracovní boty, rukavice, motorovou pilu, přilbu, sekyru, lopatku, klíny, nějaké auto, kterým se budete dopravovat na pracoviště, …… Prostě abyste se mohli pořádně dřít, tak musíte investovat kolem 100.000 předem, nežli začnete vydělávat.

Mzda – už nevím, kolik se tím dá vydělat, ale když jako majitel lesa najmu někoho na kácení napadených stromů, tak ho něčím musím zaplatit. A kde ty peníze vezmu, když to dřevo je neprodejné. A pokud už něco prodám, tak mi zisk stěží prokryje náklady. Takže nejde zvednout mzdy a nalákat domácí dělníky na těžbu, protože mi ty peníze nikdo nedá.

S tím zbytkem buďto souhlasím, nebo se k tomu zatím nechci vyjadřovat.

Aja
Aja
3.1.2020 21:08

Ten borec má naprostou pravdu. Souhlasím se vším, co říká. A teď mi někdo řekněte, co všechno si ještě necháme líbit, než konečně lidi vyjdou do ulic. Jsme fakt novodobí otroci…dělají z nás jen pitomce a vykořisťují kde můžou.

CZK
CZK
Odpověď na  Aja
4.1.2020 00:07

Říká hodně pravdy, ale – bohužel – ve spoustě věcí pravdu nemá. Viz můj příspěvek. A pokud se mýlím já, dokažte mi to !

stefan
stefan
3.1.2020 18:46

Alebo pnicit Zidovske cintoriny. A mame fasistov. FIREROVE praktiky z tej EU.

Anan
Anan
3.1.2020 16:58

Zapalme Austrálii, Zapalme Kalifornii, Zničme lesy CR, to jsou hesla dneška. Tak se vyrábí Co2.

susanfox
susanfox
Odpověď na  Anan
3.1.2020 19:19

zapomela jste :zapalme Sibiř, zapalme amazonii!!