Hledejte na tadesco.org
Archiv
Nejnovější zprávy
Související zprávy
Marného okénko 14.Q6.2Q2Q. Dnes trochu o něčem jiném
AKTUALIZACE 11:27
…..na tadesco chodí hodně zvídavých lidí a také těch, kteří jdou přímo na jádro věci. Dostal jsem od Vás nejen v diskuzích, ale také v minulosti do mejlíku dotaz na dvě věci, které zdánlivě se sebou nesouvisí….
QQ:Q5
Denně se kolem nás odehrává mnoho anomálií, kterých si lidé pro spěch a nedostatek času ani nevšimnou.
1) Čas
Někteří čtenáři psali v diskuzích a také jsem dostal mejlíky dotazy na čas. Co se odehrává s časem? Všimli jste si, že někdy Vám během tří minut uteče skoro půlhodina a někdy je tomu zase naopak? Poslední dobou je to častý jev. Chápu Vás, jsou to nevysvětlitelné děje. Lidé si ale takové situace snaží vysvětlit logicky. Místo aby se zastavili a začali uvažovat o tom, jak se rychlé či pomalé uplynutí času mohlo stát a porozhlédli se po okolí a pouvažují, raději vše smetou ze stolu…..
[wp_ad_camp_2]
Vzhledm k tomu, že jednou či dvakráte do roka letíme do Peru měřit čas, víme o co se jedná. Pro mnohé jsou to nevysvětlitelné zkušenosti či zážitky. Čas nám byl zkrácen za posledních asi deset let ze 24 hodin na 15 hodin. Pozor! Na hodinkách se to nedá zjistit, ukazují neustále stejně.
Můžete si udělat sami zajímavý test, pokud máte někde ve sklepě či ve skříni schované čajové svíčky. Já jsem v zásobách na black out objevil asi 20 let staré čajové svíčky. Na obalu je uvedena doba hoření max 6 hodin. Výrobce musí uvádět. Jak je ale možné, že svíčka (nikoliv jedna ale všechny) které jsem postupně pálil, hořely 7:45 – 8 hodin. Svíčka nezná čas. No jo, ale kdo si toho všimne, že ano…..
Lidstvo dnes na nic nemá právě to, co neexistuje…..
(ČAS)
Čas byl lidem uměle nainstalován do Hotelu Země. Dokonce Vám o tom natočili filmy. NO přece sci-fi, že ano. Kdysi v článcích jsem psal také že ke konci časů lidstva, se bude zkracovat i čas. Čas ve vesmíru v podstatě neexistuje, je to umělá veličina, která byla dána lidem a systému MATRIX.
Kdo z Vás si všiml časových anomálií a něco podobného zažil?????
2) Pohyb slunce a měsíce
V minulém století se měsíc a sluce pohybovalo zcela precizně a pravidelně po stanovených “oběžných” drahách. Dnes tomu tak není.
Kdo z Vás čtenářů tadesca si všiml východu a západu slunce? Dnes vychází úplně na jiném místě než v minulosti.
No a o měsíci hovořit je dnes skoro zbytečné. Lidé se většinou na noční oblohu nedívají, maximálně na satelity od Elona MUSKA a toť vše. Kdysi měsíc měl mezi nóvem a úplňkem dvě polohy. Buď velké C, říkalo se že couvá. Nebo veldé D, říkalo se že dorůstá. V dnešních dnech můžeme pozorovat, že vypadá jako “vana” – leží na zádech a jindy zase vypadá jako “klobouk”. Srpek je v pohybu po drahách které nebyly v minulosti známy.
Né nadarmo se říká a Jožo Ráž o tom i zpívá: Vidím zlé znamení hore na oblohe…..
Ke konci časů budou znamení na obloze velice markantní. Ano dnes už jsou…..
[wp_ad_camp_2]
3) Jak to vypadá s časem?????
Děkuji všem za velký zájem o fenomén jménem čas. Jak jste se mohli sami přesvědčit v mnoha filmech uváděných pod názvem SCI-FI, cestovaltelé v čase existují. Film Muži v černém 3 je toho jasným důkazem. Zde ve švajzu jsem cestovatele v čase několikráte potkal díky skalním přátelům. Pokud sami neuděláte tento zážitek, je těžké tomu uvěřit.
Proto by bylo dobré se začít zajímat o skutečnou pravdu a nikoliv o zbytek REPTILIÁNSKÝCH SCI-FI ZPRÁV V MSM, kteří se nechtějí vzdát. Chápu naprosto mnohé lidi, kteří nevěří těmto událostem. Jsou “zabedněni a mají vymytý mozek” tak dokonale, že už nemohou přerušit smyškový program naučený ve škole či omýlaný v médiích.
Ano čas je ohebná záležitost. Potvrzení cestování v čase jak do budoucnosti tak do minulosti máte potvrzeno i v následujícím videu. Je nutné si ale zapnout titulky. Popřípadě poprosíme o někoho ze čtenářů, jestli by z mluveného slova ve velmi zajímavém 10 minutovém videu, to udělal.
Předem děkujeme. Nemám čas psát stránky, natož ještě překládat filmy, i když kratičké. Zde je vám mnohé sděleno. I to jak to bude vypadat na zemi za několik let, bude zde nádherná planeta bez 5G a jiných zločinných technologií na eliminaci lidstva. Planeta bude k nepoznání hezká.
Ale záleží jenom na Vás, prosím myslete si co chcete…..
VIDEO
Mimo jiné, obrázek k dnešnímu bouřkovému času u Vás v česku naprosto sedí…..
1) čas. Ano, je pravda, že občas je něco jinak.
Ale co spánek? To neošálíš. Budím se ráno, vyspalá, tam manipulaci s časem necítím. To bych poznala – dlouhodobě kratší spánek – podle propočtu (24 : 15) o výrazný díl, o 37% – to bychom spali např. místo 8 h. jen 5 hodin….. No to se mi nezdá. Prosím o vysvětlení. Děkuji A.
Jsme v mnohem vyšší vibraci. i naše fyzická těla se změnila. Mnozí s tím pracují vědomě, většina to neví. Vysokovibrační tělo potřebuje mnohem méně spánku. Anebo pak už vůbec žádny.
Já si o víkendu dávala menší šlofíky a teď ne. Mám pocit, že to s tím souvisí.
Zdravím všechny!
Chci se podělit o poznatky, kdy mě byl někdy čas přidán, nebo ubrán. Přesně tak. Zrovna minulý týden, kdy jsem něco dělala,koukám na hodiny, za 5 půl 11té. Dál jsem se věnovala práci a trvalo to docela dlouho. A když jsem potom došla do kuchyně, že si dám něco na jídlo, myslím k obědu, koukám že je jen o 3 minuty víc. Čili 10,28 . V tomto případě se čas téměř zastavil. –
Někdy to mám naopak. Letí jako splašený a není to normální. Je to někdy úsměvné.
A ten testík s čajovkou jsem sice nedělala, ale jelikož v zimním období denně zapaluji svíčky, tak vím, že někdy mi hořela podezřele dlouho. To mě trošku překvapilo. Ale nespojila jsem si to. Teď mi to po přečtení příspěvku tm přišlo na mysl. Takže tak. Někdy uděláme spoustu práce a chválíme se jak jsme šikovní, co vše jsme stihli a jindy naopak, tvrdíme, že nám to dnes prostě nějak nejde a že jsme nestihli to , co jsme chtěli. A ono je to trošku jinak.
Milá danka,
minulý týden jeden známý tade ze švajzu mně poslal mejlíka že také uběhly tři minuty a on si myslel, na to kolik udělal práce, že je aspon 45 minut více. Nechápal…..
tm
ak človek vykonáva nejakú činnosť čas nevníma, zistil som to tak, ak niečo robím baví ma to čas rýchlo plynie, ako náhle človek začne sledovať čas na hodinách, sa to akoby všetko vráti do normálu alebo spomalí, je to o frekvenciách mozgu podobne ako keď v noci spíme, sa nám zdá že počas spánku čas uplynul extrémne rýchlo, hlavne ak človek musí vstávať napr do práce
1) S časom mám tiež už veľmi dlho problém. Myslím vnímať ho ako jednotku Matrixu. Zobudím sa, neviem, aký je deň. Niekedy mám pocit, že je už večer a to stále iba popoludnie, počas dňa sa mi stáva, že kde to vlastne som? V akom čase? – no úplne mimo som :-))))) A s tými sviečkami som si to všimla už veľmi dávno, keďže som častý “pálič” sviečok.
2) Aj na toto som známych upozorňovala a klopali mi na čelo….
Milá nemezis,
Klepali si na čelo protože ti ukazovali že nemají “všech 5 pohromadě”…..
Jinak blahopřeji, jste úžasná, že si těchto maličkostí všímáte…..
tm
áno, veľmi si všímam maličkostí, čo je tiež pre veľa ľudí nepríjemné, ale mňa baví sledovať nielen posun, veci nové, ale aj reakcie ľudí :-))))) Nevadí mi vôbec, že ma považujú za divnú. Raz mi jeden múdry človek povedal: “Nie si blázon, blázni poletujú okolo teba..” Som rada, že som a že žijem v tejto dobe….toľko úžasných poznaní! Ďakujem za vaše príspevky, veľmi ďakujem.
Nemezis: ve čtvrtek jsem měl pátek a v pátek sobotu…mám lehký posun ve dnech…….
Toto mívám většinu času. V úterý mám pátek, ve středu mám čtvrtek. Mívám to takto proházený, mám o den navíc.
Jsem ráda, že v tom nejsem sama, taky bývám často o den, dva dopředu
Dobry den pane Tomasi,dekuji za dnesni clanek.Mam pocit ze mi “ctete myslenky”.Zrovna vcera me napadlo ,ze se zeptam na ten zapad slunce.Uz to pozoruji nejaky cas jako by se posunul tak o 15 st. k severu .nevim jak to presne popsatProtoze ho vidim kazdy den z domu vim kde za kterym domem,stromem, kopcem zapadalo.Mesic taky je jiny.Slunce ma bile svetlo svetlo a vic intenzivni( to asi proto ,ze je vymenene) mozna jste o tom psal,ale jsem tu nova.Tady (na Kypru) je cista obloha 8 mesicu v roce,tak nejde si nevsimnout tech zmen..I ten cas,.Mam pocit pocit ,ze muj den se sklada jen rano vstanu a je vecer a jdu spat.Mezi tim vetsinou nic nestiham.Preji hezky den a tesim se na dalsi clanky
Milá zlatko,
ano slunce se nasunulo k severu a zapadá více k jihu. Naprosto přesně jste to vystihla. Kdyby to byly skutečné tělesa na oběžné dráze, které mají zákonitosti, nemohlo by k tomu dojít. Děkuji za Váš příspěvek definovaný naprostou přesností….
tm
A nemůže to být změnou postavení Země vůči Slunci,protože se mění,posouvá magnetický pól a osa planety?…a gravitaci mi zase lépe vysvětluje model duté Země…:-))….takže nevím nic
tomáši – ja to vnímam inak – “slnko” zapadá viac k severu – tak, ako to popisuje Zlata – dokonca aj “slnečné lúče” dopadajú úplne odlišne, ako v minulosti. “hviezdna obloha” je úplne iná – celé je to iné … celé to “niečo” sa deje viac, ako 30 rokov … teda je to moje vnímanie “MATRIXU”.
Nevím, asi tomu nerozumím, ale ani se tomu nedivím. Připadá mně to normální. Nejmíň 20 let sluníčko v tuhle roční dobu vychází na severovýchodě a zapadá na severozápadě. Když jsem si toho všimla, začala jsem na severním okně pěstovat begonie, kterým právě tohle dělá dobře.
U nás jsem pozorovala v zimním období, že se přesunul západ slunce na jihozápad a východ slunce na jihovýchod (logicky by mělo být na severovýchod).
V tomto čase už zapadá na severozápadě a vychází na severovýchodě, což mi také nedává smysl…
jsem ráda, že to vidíte stejně…zvláště ten druhý odstavec. Lámu si nad tím hlavu už dlouho. Kdybych měla namalovat světové strany..vypadalo by to jako obráceny symbol Peace…zvláštní…
Ty obratníky mají být obráceně . Léto Tak zima Kozoroh. Ze školy jsem už hodně dlouho 🙂
Dekuji pane Tomasi jste velmi mily ,odpovidate vsem dekuji za Vas cas
Mám to stejný s tím časem. Jsem v práci od 05:15, v půl 6 přicházejí moji kolegové a v šest máme oficiálně pracovní dobu, ale do přestávky do 10 hodin, to nejsou čtyři hodiny, ale mám pocit že jen dvě. Po prestavce, která je v půl 11 do konce pracovní doby do 14:30 mám pocit, že to nejsou tři hodiny, ale kolem hodiny a půl. Mám opravdu pocit že nestíhám v práci. Pak od 15 hodin do 17 hodin mám fakt pocit, že je to jen hodina mezi tím. Opravdu pozoruji, že se ten čas zrychlil.
MaP 474 Nájemní vrazi ve službách českých politiků. Josef Staněk ve službách Andreje Babiše a spol. 12/6/20
https://www.youtube.com/watch?v=_ZNREYqK8sM
Už se na ně vaří voda.
Add: Octomaník
Doteraz som si myslel, že takáto “policajná spravodlivosť” v strednej Európe nie je možná. Ten pán je úplne zničený, aj so svojou rodinou a je vlastne rád, že ešte žije. Čo mu poradím? Obráť sa na SHAEF v Nemecku?
Laco: taky mě to napadlo, že by to pro něj bylo nejlepší řešení.
Ak by mal niekto zaujem hlbsie pochopit cas a s tym spojene tajomstvo nesmrtelnosti odporucam na studium knihy od:
Kerstin Simone – Thovt Projekt lidstvo
Linda Goodmanova – Hvezdna znameni
Starnutie je vytvorene presvedcenim ze existuje cas a potom vedomie da signal bunkam aby starli. Starnutie neni prirodzene, je to v skutocnosti patologicky, neprirodzeny stav. Viera v cas a plynutie casu a s tym spojene starnutie je velmi silne presvedcenie a preto si vyzaduje silnu volu a odhodlanie aby ho clovek preprogramoval na presvedcenie ze existuje len vecna pritomnost. Velmi dolezte je citat kazdy den z tychto knih kapitoly o nesmrtelnosti a case a kazdy den v tichu par minut alebo par desiatok minut rozjimat a premyslat o myslienkach z tychto kapitol. Je ale dolezite to robit kazdy den aby ste krmili svoju mysel pravdivymi ideami o neexistencii casu a nesmrtelnosti lebo v konecnom dosledku ste to vy kto dava prikaz bunkam aby starli je to vase presvedcenie.
Neni tomu tak davno co zili ludia 200-300 rokov. Je to cca par storoci do zadu. Historia (his story) nam klame. V rusku su hroby kde podla napisov na nahrobnych kamenoch mozme zistit ze ludia zili 300-350 rokov
Prikladam video Kerstin Simone kde v tom case ako je na videu mala cca 53 rokov
https://www.facebook.com/710877825628235/videos/1106416389407708
Stárnutí buněk je nepřirozené a zakódované do času…..
tm
Tím myslíte, že z miminka vyroste dospělí člověk a poté by neměly stárnout buňky? Děkuji
Nikto normálny = duchovne založený – nepotrebuje fyzickú-materiálnu nesmrteľnosť! Židáci vás uvrhli do materiálneho = konečného sveta = BOJTE SA!
O tom case je pravda. Ja uz vela rokov tvrdim, ze su nejake kratke dni. O pol roka mam 50 rokov, takze uz som dost zazila s viem porovnat. Ked som bola skolacka a potom neskor na MD, ci som chodila do prace popri malemu dietatu, stihala som velmi vela veci. Zamestnanie, starostlivost o domacnost, dieta, popritom vystudovat vysoku skolu. Teraz, ked uz v podstate mam len zamestnanie na starost, stiham velmi malo veci. Stale som si myslela, ze som uz lenivejsia, pohodlnejsia. Ja v podstste uz par rokov vnimam iba leto a Vianoce. Tyzdne medzitym ubehnu ako voda. Ale ze sme ukrateni az o 9 hodin, tak to je dost.
Milá slunečnice,
nikoliv. Lidstvu byl ukraden nyní čas a zkrácen ze 24 hodin na 15 hodin za den…..
tm
Tiez mam rovnaju skusenost s casom. Mam 46 rokov a stale hovorim, ze ked sme boli deti cas plynul ovela pomalsie. Velmi dobre som to vnimala. Vzdy som aj bez hodin vedela celkom dobre odhadnut kolko hodin prave je, plus minus par minut. Teraz stale hovorim manzelovi ako keby mal den 15 hodin, nie 24. Ten cas plynie inak, rychlejsie. Aj v robote je to citit. Som rada, ze nie som sama co tuto zasadnu zmenu vnima. Je to uplne markantne.
A co sa tyka slnka, tak mame spalnu presne na vychod a nemame rolety ani zaluzie. Slnko nas budilo velmi skoro, vlastne neumoznilo v klude dospat. Teraz zrazu nie, vychod slnka nas nebudi, aj manzel co hundral, ze musime to tienenie riesit a zrazu nic.
Slnko nas proste nebudi, smer je inde.
Dakujem tadescu za info, vidim opat, ze mi nesibe.
Souhlasím,
v době kdy mi bylo ca 45 let, jsem se rozhodnul. že můj skutečný věk nebude korespondovat s datumem narození uvedený v OP. Dnes jsem starobní důchodce, ale okolí si myslí, že je mi cca 50 let.
Zrušit otázku vztahu času a stárnutí lze naším rozhodnutím
A napodobujeme okolí…všichni stárnou tak to tak “musí” být…”NUTKÁNÍ ZEMŘÍT JE REÁLNÁ PSYCHYCKÁ ENTITA,KTEROU JE NUTNÉ A MOŽNÉ PORAZIT”….. nestačí to vědět, ale cîtit srdcem…stvoření neskončilo,je to stálý proces ve stálém TEĎ
Kniha od Lindy Goodman sa mi dostala do rúk, keď som mala 17 rokov. Pre mňa to bolo ako objaviť vesmír, toľko informácií. Postupne som si začala objednávať všetky knihy od Edgara Cayceho, na SK v tom čase neboli dostupné, objednávala som si ich z ČR. Doporučujem hlavne knihu Univerzálne vedomie.
Archeoógia, numerológia, psychológia, všetko ma to fascinovalo…ale začali sa veci zvláštne odkrývať. Viac som si začala všímať symboly a energie ľudí…to ako hovoria, ich reč tela, to, čo propagujú…a nestačím sa diviť.
Ako je tento metrix neskutočne prepracovaný, ako vám dáva ´voľbu´ alternatívnych smerov, ale nie všetko je také, aké sa zdá.
Nechcem tu písať celý román, ale rada by som upozornila na rozne mantry, symboly, návody…overujte, preverujte, pátrajte…a dajte na intuíciu, nie na ´guru´rozneho druhu.
Prajem všetkým krásnočas.
G
Ivo,
není třeba tlustých knih
vědci už dávno věděli, že v našem těle je “zařízení” nastavené na délku žití desítky tisíc let
pokud člověk ví kdo je, nepotřebuje nic, informace nám přichází podle výše našeho poznání a hlavně uvědomění,
vše máme v sobě
neztrácejme okamžiky našeho života tady v hmotném těle zbytečnostmi,
ten úsek, at už je jakkoli dlouhý, je kapička v moři
ale jen ve hmotě můžeme prožít poznání!!!!!!!!
a o to nás chtějí připravit
musíme se připravit dobře na další a opravdu velice, nekonečně dlouhou pout
užívejme si poznání a život ve hmotě
abych dodala taky tak požadované doložení!!!!!!
musím upozornit, že tímto požadováním jen potvrzujeme, že zatím stále nevíme,….chápeme to, jednoho člověka povyšujeme, druhého ponižujeme
“člověka nad člověka není”!!!!!!!!
tak třeba “Lněný olej” od Dr.J.Budwig
je to tenounká knížečka plná poznatků
“Starnutie je vytvorene presvedcenim ze existuje cas a potom vedomie da signal bunkam aby starli.”
– já si myslím, že čas neexistuje (čas nevnímám) a taky si odmalička myslím, že člověk nemusí stárnout (vybere si věk a v tom jeho tělo zůstane) – a nestárnu. Nemusím pro to dělat nic jiného, ale když žiju zdravě, tak je to lepší (ten život).
Zároveň ale když mám špatnou náladu, tak je to na vzhledu hned hodně vidět a sice nevypadám nějak starší, ale vypadám nic moc nebo špatně. Když mám dobrou náladu nebo když se vyhýbám toxickým lidem, tak je to na vzhledu taky hned vidět.
A mam ešte taku otázočku.keď bola královná popravena,podla toho zoznamu,narodeniny oslavival jej ďalší klon,alebo video bolo už dávno natočené a teraz ho dali von??
Mnoho filmů se točí dopředu, není ani vyloučeno že to byl klon. Bude to do té doby, než veřejnoati řeknou úplnou pravdu. Ovce nemouhou rychl probouzet…..
tm
Myslim, ze kralovna ma narodeniny v aprili. Oni to len kvoli krajsiemu pocasiu stale oslavuju az v juni. Takze je mozne, ze je zaznam z aprila.
Je to nejpravděpodobnější…..
Nebo jsou to záběry z jiného roku…..
Předtočené dopředu…..
tm
vcera 13.6 o 4,40 rano som fajcil na balkone a videl som duhu.samozrejme to by nebolo nic nezvycajne.ale za cca 45 rokov som ju na tom mieste nikdy nevidel.v podstate tam kde som ju videl by ani nemala byt.mala priemer niekolko kilometrov a v miestach kde zacinala akoncila nie su ziadne vodne plochy.mal som zvlastny pacit ze to je znamenie.aj ked neviem ci duha je znamenie niecoho.
Ja si pamatam od otca, starych rodicov ako hovorili, ked zbadali duhu. Ze duha pije vodu z potoka. Takze kde sa objavi, mala by byt voda, nejaky potok. A dalej hovorili, ze uz nebude prsat, ze je to znamenie, ze dazda bolo dost. Ono aj v biblickej potope sveta sa spomina, ze po potope sa objavila duha.
Zdravicko danny, aká svetová strana to bola ?
No a teraz čo?moc mi to nejde do hlavy .tak že stárneme pomalšie,alebo rýchlo s časom? A ešte velmi prosim,dal by mi niekto nejaky link na tue male písmena v mene.stále to hladam a nenašla som
“…Legálna fikcia je konštrukcia na papieri, majetok v poručníctve. Keď dostaneš príkaz k platbe alebo predvolanie od súdu, je to vždy veľkými písmenami, podobné náhrobným kameňom v cintoríne. Veľké písmená znamenajú smrť. Píšu ich mŕtvej právnickej osobe. Legálna fikcia bola vytvorená, keď niekto informoval vládu, že existuje nové plavidlo v meste, založené na vašom narodení…. ”
https://www.jaks.sk/sk/odhalenie/Lodne-pravo-Cestui-Que-Vie-1666_5260
Milý hanga,
je vidět, že se vyznáte, ano máte pravdu. Proč si myslíte, že všechny zde oslovujeme s malými písmeny a také s lidmi tak jednáme?????
tm
Ja si myslim, ze nestarneme. Zomierame mladi na civilizacne chotoby ( najviac na srdcovocievne, rakovinu a urazy). Malokto ma stadtie dozit sa 80, ci viac rokov. Aspon v postsocialistickych statoch je to tak.
slnecnica3,
tzv. “ci-vili-začné choroby” sú výmysel – to pomenovanie je len zásterka na skutočnosť, že sme dlhodobo TRÁVENÍ – na všetkých úrovniach – je to klasická výhovorka – hodenie viny zo zločincov na ich obete – a tzv. “liečbou” (jedinou možnou a platenou z fondov, ktorými každého OKRÁDAJÚ) preberajú zločiny od zločincov na seba a zároveň dostanú TREST, že sa ani len nepokúsili zabrániť zločincom konať zločiny a tým im umožňujú v ich pokračovaní (trest je veľmi vysoký – vyšší, ako za samotný zločin!!!! -kto sa zverí do pazúrov vrahom v “bielych” plášťoch, tak tých tieto dorazia utýraním – vyžmýkajú z nich aj poslednú kvapku živatmy, prenesú na nich vinu za vlastné zločiny a ako “bonus” vysajú aj ich blízkych – čím naštartujú ďalšie kolo zločinnosti.
Dnes som bol kuknúť staršieho známeho – pred 70-tkou – krivkal, lebo dve vyhreznuté platničky – ani nevie ako. Tak som mu vysvetľoval fasciálny systém a kranio-sakrálnu terapiu – že to má asi od strachu, ponúkal som mu DVD so psychosomatikou – skrátim – odmietol, lebo “má vnuka a ten má 4 lekárov kamarátov”. Tak som mu poradil hrozienkový olej – aj z vonku aj z vnútra – jemne bez tlaku vmasírovať maželkou – rozsvietili sa mu oči. “Toto potrebujem!” Skrátka – o zdravie sa nám majú starať služby – nie my sami. Načo si naštudovať paragrafy – idem za právnikom! A tak je to so všetkým – pohodlnosť a nesamostatnosť – však to za nás niekto vyrieši. Politici… Inak – je to len židmi zneužitý archetyp sociálnej núdze – keď si ľudia normálne pomáhali sami, až keď boli v hlbokej núdzi – až vtedy vyhľadávali pomoc. No a dnes tú núdzu niekto cielene vytvára a jej “riešenie” nazýva “služby”. Ja tomu stále hovorím – však vieš ako… Židovina.
tzv. stárnutí je nedostatek vody, nemoc těla, otrava, paraziti, nadváha, emoce uložené v těle atd. Kdyby se tohohle “starý” člověk zbavil, tak by omládl. To podle mě platí skoro pro všechny lidi, i když někteří si svou myslí/časem vytváří i stárnutí buněk.
tak toto celé je naprostá pravda
čas nám byl vytvořen jen na ovládání, v podstatě existuje jen tento okamžik, ve kterém je obsaženo vše
a obloha umí vyprávět, dívám se automaticky,
lidé říkají, že nemají s kým mluvit, jsme přece součástí všeho, pokud člověk chce, může se doslova ukecat a těch informací co se dozví
čtu, tu,.. jsme TO,..opravdu chápeme?
to je stejné jako skutečnost, že se zde stále a velice často za vše děkuje,
chceme novou, dobrou dobu
co je poděkování, jen prázdné slovo, nechci si manipulaci přenášet, v nekonečnu, existenci, či jak živoucí celek nazveme poděkování neexistuje, ” poděkovat” můžu jen svým činem
tomáši, toto je dnes moje “poděkování”
Tento týden, od víkendu do středy mi spíš přišlo, že se čas zpomalil, od čtvrtka zase zrychlil. A ten měsíc je úplně jinej. Je tu ještě vůbec tak, jak jsme ho znali? Není to jen hologram?
Měsíc je jen nasvícený. I hvězdy. (Info od jasnovidce.)
milý Tomáši, moc děkuji za příspěvek, já pořád na sobě i okolí cítím, jak ten čas strašně rychle ubíhá – vždy říkám, že je pondělí, středa, pátek a neděle, prostě pocitově. Není to tak pochopitelně, ale nyní již vím, že se mě to nezdá, jak vše rychle ubíhá a jak máme málo času, že je to fakt. Hodně rychle uteče měsíc, roční období i rok a tím bohužel i rychle stárneme..
No super.
A vysvetli nam autor, co znamena koniec casov?
A tiez by ma zaujimalo aky ma vyznam strasit ludi? Neustale sirenie strachu je kontraproduktivne pre rozvoj osobnosti/ ducha/ spolocnosti a velka brzda pre (ako vy hovorite )velke prebudenie.
Nerd,
to asi čtete nějaké jiné weby, my tady lidi nestrašíme na rozdíl od jiných a odpověď patřila na jiný portál. Je vidět, že jste tu nováček…..
tm
Ale asi někoho strašíte.
Už jen tím, že je tady často zdůrazňován konec časů. Někdo to vnímá jinak, že všechno končí a pak asi nic nebude.
Když informace tady vnímají někteří jako šíření strachu, tak je vidět, jak asi vnímají ty “zaručeně správné” informace v TV a v novinách?
No a pak raději vše zesměšňují a zlobí se na druhé. Prostě zatím jen maximálně dřímají.
Mě tyto informace dávají velkou naději. Díky
ludy
Milá ludy,
však víte jak je konec časů myšlen a když něco špatného končí, vždy začíná něco nového a lepšího. My všichni jsme za to zodpovědni…..
tm
Milý tomáši,
konec časů, o kterém se tady píše, vnímám jako konec tohoto “divného a lidstvu nebezpečného” času. Po tomto konci nastane čas nový, lidstvu přínosný a na ten se těším.
Spousta lidí spí a spí jako Šípková Růženka. Každý má ten svůj čas, kdy začne trochu vnímat.
Krásný den, hodně prima lidí okolo a spoustu dobrých informací (na které se všichni tady těšíme).
ludy
Ano je to tak jak píšeš…..
tm
Já si tu strachu za ty roky nevšiml,..mluvíte jen o sobě a svém egu…konec času nemůžete pochopit protože nechápete konec času
Stárnutí je matrixový program. Tělo je ve své krystalické podobě vytvořeno pro cca 800-1000leté pobývání. Měřeno tedy lineárně.
Milá I,
Prezident Trump o tom hovořil a slíbil (zatím co slíbil tak splnil), že dá lidem možnost se dožít 999 let, cestovat na jiné planety a do vesmíru. Rovněž tak, že lidé dostanou volné energie. A to už plní…..
tm
Tělo je pouze nástroj, vlastně je to projevená část neprojevené duše.
Pokud si člověk neuvědomí, že není tělem, myslí a ani obsahem mysli, tak je mu zcela jedno, že bude v těle “ uvězněn” po staletí – ano čas neexistuje – jenže taky neexistuje nutnost být uvězněn v hmotném těle. Tělo je velké omezení pro Vědomí, tak proč si přát být v tomto vězení déle a déle? Vše, co může jedinec sledovat, vnímat, jen naznačuje, že tím prostě není. Můžete sledovat tlukot svého srdce? Hm… Vědomí prostě je. Ale mysl není Vědomím. Můžete sledovat svou mysl a její obsah? Takže? Vědomí je jako zrcadlo… buďte jako nezávislé pozorující zrcadlo, jako svědek. To je jediný “ cíl” zrození se do hmoty a jakékoliv jiné “zrození se”. Vědomí se nerodí, neumírá a není v časoprostoru…
mužu poprosit video kde to rika?
Milý tanci,
za poslední měsíce jsem zhlédl na tisíce krátkých prohlášení a videí nejen od trumpa, Prosím nechtějte po mně, abych si všechno ukládal. Dám Vám ale na to svůj krk, že to řekl. Vím že na povrchu planety se 999 let dožívají…..
Děkuji za pochopení….
tm
Tomáši – mne len napadlo – ten tomáš sa nám nejako veľmi rozpísal – nikdy si neodpovedal na toľko komentov. V podstate mi /časovo!!!/ “pripomínaš” môjho “miláčika” Šabľoviča-Matoviča, ktorý zrejme už so svojou manželkou ani nesúloží, pretože trávi viac času na Facebooku ako na úrade vláde – a fakticky dokazuje, že on šašo nič ani riadiť nemusí. Akurát chuj nemá čas sa oholiť – čo je skôr známa duševnej zanedbanosti – a manželky neoholencov – pokiaľ nie sú zaťažené na “musulmanské” brady – neznášajú. Leda – pri sexe odzadu na tom strnisku nesejde.
1) To se mi stalo zrovna minulý týden. Měla jsem jet v 8 hodin s dcerou na nákupy, tak jsem nastavila buzení na 7:00. Vstala jsem, přešla do obýváku, a ke své hrůze zjistila, že je už po půl 8. Vím (od tebe), že čas neexistuje, tak jsem to nijak neřešila. Běžně si času nevšímám, ale tohle bylo fakt okaté.
2) S měsícem to tak opravdu všechno je, té “vaně” říkám turecký měsíc. Ale někdy se stane, že místo něho je zase skoro C nebo D (vysvětlovala jsem na tom vnučce to ubývání nebo přibývání.
A jestli můžu, měla bych dotaz. Když jsem byla mladší (nějakých 20 30 let tamu nazad), tak jsem si přesně pamatovala sny. Dokonce jsem dokázala (pokud to byly příjemné sny) přikázat si, ať sen pokračuje, třeba i několik nocí za sebou. Teď žádné sny nemám (nebo spíše si je vůbec nepamatuju). Nevím proč. A ještě jedno – často jsem měla sen, ve kterém jsem uměla létat. Přitom jsem jasně věděla, že spím a říkala jsem si (v tom snu), že si musím zapamatovat, jak to dělám, protože to budu umět až se vzbudím. Ale ráno jsem si pamatovala všechno, kromě postupu. Netuším, co to znamenalo.
Kouknete na lucidni sneni.
Pred pár rokmi(3-4) som mala zvláštny sen-bola som vo vesmíre mimo našu Zem v polohe ako keď ležíte na chrbte na vode, a dívala som sa na našu Planétu,ale bola som s ňou spojená dlhou “pupočnou šnúrou”. Nedopátrala som sa čo to môže znamenať.
Ivet nižšie nám dala radu, vďaka
Pekný deň prajem všetkým!!!
Sofi
Pred mnohými rokmi sme sa ako malé deti bežne pozerali cez deň do slnka, bolo pekne jasno žlté a tak sme ho aj kreslili na výtvarnej výchove. Teraz je slnko ako silný reflektor s oslepujúcim bielym svetlom do ktorého sa nedá ani na chvíľu pozrieť.
Tuto teoriu by som rad vyvratil uplne jednoduchym argumentom respektive vynalezom.
Mechanicke hodiny. Kludne sj naramkove.
Mechanicke ( automaticke) hodiny funguju na principe kmitoctu ktory je konstantny. To znamena spravidla 28 800 kmitov zotrvavnika za hodinu. Po prevedeni cez sukolia na rucicky je tu tolerancia +/-3 sekundy denne.
Poviete mi, ako sa da zmanipulovat konstatna frekvencia zotrvacnika?
Přečtěte si články zde na webu o čase. V minulosti jsem jich napsal mnoho…..
tm
Protože uvažujete, že jen to co vás naučili ve škole je pravda, co když tomu tak není a v matrixu žádné konstanty nejsou konstantní.
1)
Dokud jsem se o tom nedočetl tady, nenapadlo by mě že čas může být manipulován. Upřímně pořád ještě čekám na zážitky které mi pomůžou tomu opravdu věřit.
Přesto jsem už zažil cosi zvláštního.
Každé ráno jezdím vlakem v 05:05 do práce.
Každé ráno vycházím 04:45 směr nádraží, Vždy stejným tempem.
Před vchodem si zapálím cigaretu a každé ráno ji dokouřím na tom stejném místě a nedopalek vyhodím do toho stejného koše.
Na nádraží jsem každé ráno 05:00/01
Jednou jsem ale na nádraží dorazil v čase 04:52!
Dlouhou dobu jsem přemýšlel jak je to možný? Mám rychlou chůzi a chodím z domu opravdu na poslední chvíli…jinými slovy, pokud držím svoje obvyklé tempo není možný tu trasu dát o 9 minut rychleji…
Když se mi stane že nestíhám, dokážu být rychlejší o 4-5 minut, ale toho dne jsem šel normálním tempem a podle hodin jsem tam byl za 7 minut…
Pro mě nevysvětlitelná věc, jedině že by vážně byla pravda, že s časem lze manipulovat.
S tím časem to mám stejně. Šla jsem za dcerou do města, tu cestu ujdu za 12 minut. Vyšla jsem přesně, abych to stihla včas. V půli cesty jsem zjistila, že mi uteklo 20 minut a že to nestihnu. Vůbec jsem to nechápala, šla jsem fakt rychle… Sluníčko je už minimálně 10 let bílé co pozoruji i ten měsíc se chová divne. Vůbec vše je jiné, posledních pár let i sny. Hodně to vnímám. Díky za názory a zkušenosti.
KV Ad – Pro mě nevysvětlitelná věc, jedině že by vážně byla pravda, že s časem lze manipulovat.
– s časom ani nie. Prv s mysľou a tá následne manipuluje čas 😉
1. Inak kvitujem tento štýl uvádzania článkov, kde autor komunikuje s čitateľmi, a nabáda ich tak k “bádaniu” a riešeniu/konštruktivite.
2. Jedna hlava centralizácie 1:100 bol starý systém riadenia a vnímania – prechádzame do tzv.osvietenia, kde sa bude meniť tento pomer. Myslím, že som to tu niekde klepol pre čitateľku “via”, že od 27.6.2020 vchádzame do nového 11 ročného slnečného cyklu s č.25, ktorý bude veľmi špecifický.
3. Od Vodnára k nám/cez nás páli obrovské mnoťstvo dát, takže kmitočet spracovania tejto frekvencie mozgom spôsobuje časté anomálie, kým si to mozog nespracuje a neuloži do knižnice DNA a samozrejme aj naša planéta. Meníme sa spolu – ona nás, my ju.
S tímto bych docela souhlasil, protože si myslím, že vnímání reality probíhá v mozku v nějakém taktu jako skáče film v promítačce, ale
my to vnímáme jako nepřerušovaný tok. Pro ilustraci: mozek vyhodnocuje milion jednotlivých záběrů za vteřinu, ale někdo nebo něco
přinutí mozek 370 tisíc těchto záběrů, rovnoměrně rozdělených do té
jedné vteřiny, úplně vypustit. Nikdo nemá šanci to zaznamenat do taktu
cca 20 záběrů za vteřinu. Takže vidíme děj zkrácený o řekněme 37 %
a ani by se nemusely zkracovat vdálenosti nebo zvyšovat rychlost.
sirando fajný postreh 😉 A teraz si predstav, že to zapracujú do vysielania v TV cez luminačné a chromizačné pulzné signály ?!
patent z roku 2003 http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsrchnum.htm&r=1&f=G&l=50&s1=6506148.PN.&OS=PN%2F6506148&RS=PN%2F6506148
takto nieje problém vyrobiť si vnímanie u každého človeka na objednávku do akej koľvek úrovne akú prediktor potrebuje. Výsledok už určite vidíš v spoločnosti … ? Keď budú potrebovať v spoločnosti 10 percent “zatepľovačov-ritierov” do 5 rokov ich majú a štatistika to potvrdí. Podľa mňa takýmto spôsobom nieje problém ovládať aj hypofýzu – hlavnú štítnu žľazu.
nula + sirando: na tom něco je – to mi pomohlo vysvětlit, co jsem zažila – jednou jsem vnímala, jak realita “bliká” i když jsem nemrkala, blikala cca co 5 vteřin nebo tak nějak. Teoreticky pokud jsem tenkrát zpomalila vnímání času natolik, že jsem viděla to blikání, které se odehrává x tisíckrát za vteřinu, tak to by hodně vysvětlovalo (co jsem zažila).