Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi
    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

  • Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá
    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

Související zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

Marného okénko 14.Q6.2Q2Q. Dnes trochu o něčem jiném

AKTUALIZACE 11:27

…..na tadesco chodí hodně zvídavých lidí a také těch, kteří jdou přímo na jádro věci. Dostal jsem od Vás nejen v diskuzích, ale také v minulosti do mejlíku dotaz na dvě věci, které zdánlivě se sebou nesouvisí….

QQ:Q5

Denně se kolem nás odehrává mnoho anomálií, kterých si lidé pro spěch a nedostatek času ani nevšimnou.

1) Čas

Někteří čtenáři psali v diskuzích a také jsem dostal mejlíky dotazy na čas. Co se odehrává s časem? Všimli jste si, že někdy Vám během tří minut uteče skoro půlhodina a někdy je tomu zase naopak? Poslední dobou je to častý jev. Chápu Vás, jsou to nevysvětlitelné děje. Lidé si ale takové situace snaží vysvětlit logicky. Místo aby se zastavili a začali uvažovat o tom, jak se rychlé či pomalé uplynutí času mohlo stát a porozhlédli se po okolí a pouvažují, raději vše smetou ze stolu…..

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Vzhledm k tomu, že jednou či dvakráte do roka letíme do Peru měřit čas, víme o co se jedná. Pro mnohé jsou to nevysvětlitelné zkušenosti či zážitky. Čas nám byl zkrácen za posledních asi deset let ze 24 hodin na 15 hodin. Pozor! Na hodinkách se to nedá zjistit, ukazují neustále stejně.

Můžete si udělat sami zajímavý test, pokud máte někde ve sklepě či ve skříni schované čajové svíčky. Já jsem v zásobách na black out objevil asi 20 let staré čajové svíčky. Na obalu je uvedena doba hoření max 6 hodin. Výrobce musí uvádět. Jak je ale možné, že svíčka (nikoliv jedna ale všechny) které jsem postupně pálil, hořely 7:45 – 8 hodin. Svíčka nezná čas. No jo, ale kdo si toho všimne, že ano…..

Lidstvo dnes na nic nemá právě to, co neexistuje…..
(ČAS)

Čas byl lidem uměle nainstalován do Hotelu Země. Dokonce Vám o tom natočili filmy. NO přece sci-fi, že ano. Kdysi v článcích jsem psal také že ke konci časů lidstva, se bude zkracovat i čas. Čas ve vesmíru v podstatě neexistuje, je to umělá veličina, která byla dána lidem a systému MATRIX.

Kdo z Vás si všiml časových anomálií a něco podobného zažil?????

2) Pohyb slunce a měsíce

V minulém století se měsíc a sluce pohybovalo zcela precizně a pravidelně po stanovených „oběžných“ drahách. Dnes tomu tak není.

Kdo z Vás čtenářů tadesca si všiml východu a západu slunce?  Dnes vychází úplně na jiném místě než v minulosti.

No a o měsíci hovořit je dnes skoro zbytečné. Lidé se většinou na noční oblohu nedívají, maximálně na satelity od Elona MUSKA a toť vše. Kdysi měsíc měl mezi nóvem a úplňkem dvě polohy. Buď velké C, říkalo se že couvá. Nebo veldé D, říkalo se že dorůstá. V dnešních dnech můžeme pozorovat, že vypadá jako „vana“ – leží na zádech a jindy zase vypadá jako „klobouk“. Srpek je v pohybu po drahách které nebyly v minulosti známy.

Né nadarmo se říká a Jožo Ráž o tom i zpívá: Vidím zlé znamení hore na oblohe…..

Ke konci časů budou znamení na obloze velice markantní. Ano dnes už jsou…..

[wp_ad_camp_2]

 

3) Jak to vypadá s časem?????

Děkuji všem za velký zájem o fenomén jménem čas. Jak jste se mohli sami přesvědčit v mnoha filmech uváděných pod názvem SCI-FI, cestovaltelé v čase existují.  Film Muži v černém 3 je toho jasným důkazem. Zde ve švajzu jsem cestovatele v čase několikráte potkal díky skalním přátelům. Pokud sami neuděláte tento zážitek, je těžké tomu uvěřit.

Proto by bylo dobré se začít zajímat o skutečnou pravdu a nikoliv o zbytek REPTILIÁNSKÝCH SCI-FI ZPRÁV V MSM, kteří se nechtějí vzdát. Chápu naprosto mnohé lidi, kteří nevěří těmto událostem. Jsou „zabedněni a mají vymytý mozek“ tak dokonale, že už nemohou přerušit smyškový program naučený ve škole či omýlaný v médiích.

Ano čas je ohebná záležitost. Potvrzení cestování v čase jak do budoucnosti tak do minulosti máte potvrzeno i v následujícím videu. Je nutné si ale zapnout titulky. Popřípadě poprosíme o někoho ze čtenářů, jestli by z mluveného slova ve velmi zajímavém 10 minutovém videu, to udělal.

Předem děkujeme. Nemám čas psát stránky, natož ještě překládat filmy, i když kratičké. Zde je vám mnohé sděleno. I to jak to bude vypadat na zemi za několik let, bude zde nádherná planeta bez 5G a jiných zločinných technologií na eliminaci lidstva. Planeta bude k nepoznání hezká.

Ale záleží jenom na Vás, prosím myslete si co chcete…..

VIDEO

Mimo jiné, obrázek k dnešnímu bouřkovému času u Vás v česku naprosto sedí…..

 

tm komentuje

 

 

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
246 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Milan
Milan
14.6.2020 11:13

Vážení,
část 2 vnímání kompas …

Další změny co jsem si několikrát všimnul byl kompas střelka se někdy jako by hledá a to beru jak obyčejný tak digitální kompas. Jako by sám kompas byl zmatený. Stačí vyzkoušet několikrát nastavit nějaký směr na stejném místě, jedenkrát se najde hned např sever jindy se zmateně hledá. Tím se potvrzuje souvislost s geomagnetickým polem, které vlastně tepe.. nevím jak bych to jinak popsal.

Co se týče pozorování oblohy at už ve dne nebo v noci, je toho dost , co se změnilo tak jak se tu popisuje měsíc , či slunce a jeho korona viditelná např přes negativ či jen za zatmavené sklo. Tak jak podivné zářící předměty – raději používám slovo objekty nesouvisící se satelity , které se dají zjistit kde a kdy jsou k vidění podle geostacionální dráhy sterjně jako letový provoz.

moje poznatky s časem a vnímání a dění se.
Vše je jako by blokováno celkové to vnímání běžnými starostmi uspěchanou dobou systémem. Nesmyslnou prací, honbou za přežití a udržení si svého standardu.

Milan
Milan
14.6.2020 11:10

Vážení,
část času 1.
Myslím, že snad každý zažil posun v čase at už dopředu či dozadu , záleží na tom jak je zrovna člověk rozpoložen a jak je vnímavý. Někdy to přijde samo od sebe .. samy známe jak se někdy něco neskutečně táhne a jindy jak vše rychle utíká a běží u stejné činnosti.
Několikrát za život se mi stalo , že se podívám na hodiny a buď nastal velmi rychlý přesun, vždy samozřejmě dopředu , ale časové období se měnilo svou intenzitou. Prostě se dá vycítit jak se čas rozahuje nebo smršťuje.
Osobně si myslím, že to má spojitost i s pocitem, že tohle jste už prožily nebo zde jsem někde byl , nebo vám něco ciziho připomíná tohle přece znám souvisí s posunem dozadu a střetnutí reality okamžiku ted a tady.

zbrd
Odpověď na  tomáš marný
14.6.2020 12:11

tomáši, souhlas. To se mi stává a bral sem to tak, že prostě jedu známou trasu a nevnímám ji. Jenže poslední měsíce vnímám další věc – známé lidi občas vídám a najednou pozoruju, jak rychle zestárli, to samé známé osobnosti v TV – zrovna včera sem to doma říkal na adresu jedné známe komentátorky. Nikdo nemládne, bylo mi odpovězeno…

Milan
Milan
Odpověď na  tomáš marný
14.6.2020 13:51

Tome ,
přesně jak píšeš, jet autem i známou trasu jak místa známá i neznámá , tak i místa , které vás přitahují. I v čase při jízdě autem cca od 25km a dál se mění dojezdové časy a přitom lidská mysl to vnímá jinak než hodnota času která ubýhá , čím delší trasa tím větší vněm.

Věra
Věra
14.6.2020 11:05

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-vaccines/astrazeneca-agrees-to-supply-europe-with-400-million-doses-of-covid-19-vaccine-idUSKBN23K0HW
Milý Tomáši, vím, že to je od tém atu dnešního okénka, ale ne života tady a teď. Zatím!!! Tolik se snaží a lidé jsou stále tak doslova většinově „tupí“! Povede se jim to ještě???? Měla jsem naději v to, že bylo vše zabaveno BG a on už sám včetně WHO nic neřídí. Je jasné, že je mnoho těch, co ještě pilně „pracují“, ale ta výroba nových vakcín??? 2 miliardy??? A do EU a pak ???? Opět jako s tím 5G! Podaří se jim nás ještě takto ničit??? Omlouvám se,za všechny ta dotazy, vím, že je to jako věštění z křišťálové koule. Nebo ne??? Když vidím zde všude ty instalace sloupů na 5G je mi z toho smutno. A pokud jsem to dala na fb jen hrubé nadávky. Můj bratr politik se odmítl o tom se mnou bavit s tím, že se to nedá změnit!!!

aysha
aysha
Odpověď na  tomáš marný
14.6.2020 13:23

Ja mam bratranca dokrora.moja dcera konzultovala s nim vakcíny mojej vnučky.aj keď som ju prosila,nech jej nič nedáva pichať.jej odpoved bola,že tomàško je doktor,on vie lepšie.a dala tie detske choroby očkovať .vídam bratranca tomáška doktora asi raz za rok,na oberačke hrozna,mám dosť.zbraň stale nosí pri sebe(sme tam len rodina)a aj druhej dcere na svatbe bol a pri sebe tašku so zbraňou a eśte sa chválil .na pána doktora už mám svoju mienku.velmi sa niečoho bojí a na jeho dr rady už by som nikdy nedala

celestina
celestina
Odpověď na  Věra
14.6.2020 12:29

Věra – je zvláštní, že má váš bratr ještě přesvědčení, že se věci nedají změnit – jeden čas to vypadalo, že není šance, aby z politiky odešel Sobotka- a je pryč, nedávno ještě nebyla šance, že by se přestali platit nějaké daně – a hle už se to schválilo !

iva
iva
Odpověď na  celestina
14.6.2020 18:02

Myslím si, že ten bratr věry to ani změnit nechce, protože z toho prostě má! Je to parazit jako mnoho jiných tzv politiků (ve skutečnosti tupých nul, co nic neumí a ničemu nerozumí, jen kradou, škodí a politikaří – to jim jde). Kecy o tom, že něco nejde – proč tedy do té politiky lezl????? Myslím si, že ta odpověď hovoří za vše a souhlasím s panem marným – dál od něj, je to slouha Systému, který končí … pokud by byl slušný člověk, odešel by sám, neb by na to neměl žaludek.

Lenas
Lenas
Odpověď na  Věra
14.6.2020 13:52

Nam se stratil tablet uz asi mesic ho hledame vzdy lezi na stejnem miste a ted uz ho mesic hledame samozrejme tam byli nejake data teorie asi se nekomu hodil snad se zase vrati jako kvetinac s kytkou

izairi
izairi
14.6.2020 11:04

Mně se stává,že jdu spát(po okénku) a když se vzbudím tak je světlo a já nechápu co se děje.
Jak může být takové světlo,když před chvílí byla úplná tma? Dokonce přemýšlím jestli jsem vůbec spala.Asi před 14ti dny jsem brzy ráno šla z obchodu a říkám si kde se vzalo slunce na severu.Před hodně lety jako asi 11ti letá jsem seděla v ložnici na zemi a něco jsem vystřihovala.Pak jsem položila nůžky vedle sebe a když jsem pro ně sáhla,tak byly fuč.Asi půl hodiny jsem prolézala ložnici,vlezla jsem i pod postele,a najednou koukám nůžky jsou tam kam jsem je položila.sylviya a jitka z indigového zpravodaje říkají že celá naše galaxie (tedy i Země) se chystá na kvantový skok do 5té dimenze a že záleží jen na nás jestli skočíme taky a nebo zůstaneme ve třetí dimenzi.

Olča
Olča
14.6.2020 10:57

Mimo tému. Dnes má narodeniny prezident TRUMP.
Všetko najlepšie pán prezident!

comment image

Sisa
Sisa
14.6.2020 09:46

1) S tým časom je to naprostá pravda. Už pár rokov sledujem, že mi dni veľmi rýchlo ubiehajú a sama neviem posúdiť aký je deň. Zábavné je, ža každý v mojom okolí to vníma – ako čas rýchlo letí, že mesiac uplynie ako týždeň, ale nikoho nenapadne sa nad tým pozastaviť, prečo to tak je. vraj je to zhonom, prácou, ale vieme svoje.

Asi minulý týždeň v nedeľu sa mi stala zvláštna vec. Bola som sa prejsť v lese a v jednom momente som sa pozrela na hodinky, kde mi veľká ručička ukazovala 16:20. Viem, že od daného miesta domov mi trvá cesta rýchlejším krokom asi 30 minút (chodím tadiaľ skoro každý deň) A čuduj sa svete, došla som k činžiaku, vybehla pešo na 5. poschodie a čas ukazoval 16:32. Nie je možné aby som bola doma za 10 minút. Neskôr som si nahovárala, že asi to nebola veľká ale malá ručička na 20tej minúte, ale stále mám pred očami tie hodinky a viem, že ručička bola na minútovej “ bodke“, keďže hodinová tam nedočiahne.

Petule
Petule
Odpověď na  Sisa
14.6.2020 10:46

Tieto časové posuny spomalenia/zrýchlenia počas dňa/noci čo sa viacerím stávajú teda myslím si že pre všetkých beží spomalenie/zrýchlenie rovnako len niektorí si to všímajú/uvedomujú a ostatným to je šuma fuk teda im to je jedno alebo si to ani neuvedomujú sú reálne, aj ja tie časové spomalenia/zrýchlenia vnímam no z druhého pohľadu podľa čoho by sme sa orientovali aby vstával vtedy a vtedy aby som prišiel na stretnutie dajme tomu z dohodnutou osobou rovnako niekde alebo do práce prišli rovnako alebo aby sa pripravili ovečky do kostola aby prišli v rovnakom termíne atď…… Tak niečo bolo treba určiť, myslím dajakú hodnotu/konštantu/číslo no a niekto to nazval časom alebo tak ako keď chceme určiť hmotnosť alebo vzdialenosť niečoho dajako to bolo treba zjednotiť aby si to každý nenastavil po svojom. Potom by každý jedinec mohol mať svoju individuálnu aká sa mu zapáči hmotnosť/vzdialenosť alebo aj ten čas.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Sisa
15.6.2020 15:31

Menej sa hrajte – viac pracujte! Potom vám bude ubiehať čas tak akurát – a skôr pomalšie!

Kutra
Kutra
14.6.2020 09:24

Tento týden se mi stala divná věc. Hrajeme často s mým mužem hru, kde se hází kostkou a posouvají kameny. Hra je v krabičce, ve které, když se otevře, je vše zde. Stalo se, že jsme hru otevřeli a jeden kámen chyběl, prohledávali jsme okolí a nikde nic. Hru jsme hráli s knoflíkem a zavřeli. Druhý den jsme hru otevřeli a byly v ní všechny kameny. V době kdy se to stalo nebyl v našem rodinném domku nikdo kromě nás.

Ivo
Ivo
Odpověď na  Kutra
14.6.2020 10:17

Mne sa podobne veci deju bezne. Miznu a objavuju sa alebo sa premiestnuju same z miesta na miesto

Kam se ztrácejí mé věci? Abraham Hicks
https://www.youtube.com/watch?v=S1LLbl0Cvx4&t=126s

Silvia
Silvia
Odpověď na  Kutra
14.6.2020 11:39

Mne sa toto stáva s rôznymi vecami, budovami a podobne. Nedávno sme šli okolo jedného domu a hovorím prekvapene mužovi: „čo sa stalo? Tento dom pred týždňom vypadal úplne inak. Iný tvar, farba…“. A moj muž:“odjakživa vyzera takto“. Alebo som mala jeden nôž, ktorý mi zmizol. Jedna hračka mojej dcéry vyzerala úplne inak.
Tiež vidím periférne rozne pohyby.. Je toho vela. O čase by som tiež vedela rozprávať.

Orox
Orox
14.6.2020 09:10

Můj zážitek s časem: volám si s mamkou a máme u toho puštěnou tv. Začíná show Jana Krause (Ještě ani nepřišel host) – říkám mamce do telefonu – hele začíná show JK a ona mi říká – to si pleteš, ta už dávno skončila. Televize mi běžela o téměř hodinu pozadu oproti programu. S mamkou bydlime 200 metrů od sebe. Konzultovali jsme program po programu. Ještě ten večer – bez vypnuti/zapnuti se to záhadně zase srovnalo. Nikdo v mém okolí to nedokáže pochopit a nezažít to mamka se mnou, ani mi to nevěří.
Pokud je tu někdo, kdo to dokáže vysvětlit prosím klidně reagujte a vyveďte mě kdyžtak z omylu, že jsem zažila časovou anomálii. Děkuji.

Orox
Orox
Odpověď na  tomáš marný
14.6.2020 09:52

Milý Tome, moc děkuji za Vaši reakci. Asi jsem to napsala špatně. Já tomu věřím, že to byla časová anomálie. Hned jsem to mamce i tehdy řekla. (Je to cca 14 dni-Kraus s Prymulou) Článek na který odkazujete jsem myslím i četla (najdu si ho znovu) Spíš jsem myslela, pokud je tu někdo, kdo by mi řekl, že se to s tou Tv normálně stává z nějakého technického důvodu. Nějaký skeptik, co by mi řekl, že je to normální….ale za skeptiky bych musela asi na jiné stránky, že… chichi

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Orox
14.6.2020 09:53

Jsem otevřen všemu,ale mám obavy,že jste jen měla puštén program Prima+1,o hodinu zpět posunuté vysîlání Primy….nechápu proč vlastně existuje

mik
mik
Odpověď na  Orox
14.6.2020 10:24

V DVB-T2 bude vysílat i Prima +1, stanice s programem posunutým o hodinu

https://www.lupa.cz/aktuality/v-dvb-t2-bude-vysilat-i-prima-1-stanice-s-programem-posunutym-o-hodinu/

Karel HB
Karel HB
14.6.2020 09:10

Čas byl vymyšlen, datuje se to někdy od dob Egypta. Nejvetsim propagatorem času byl Einstein, i kdyz teorii relativity vymysleli jiní, Einstein měl velké PR, inu chazar. Někdo se nám snaží namluvit, že čas plyne a my s ním. Proto jsme zacali pouzivat minuly a budouci cas, jako by pritomny okamzik nebyla a byli jsme na rozhrani minulosti a budoucnosti. Takovou predstavu o trvale pritomnosti meli i nasi predkove, viz. znak kolo Slovanů, atd. Je prijemne cist clanky i od respektovanych vedcu, kteri tvrdi to same, ze zijeme v pritomnosti tvoreni, vse se deje ted a tady! Jinak s tim mesicem a jeho postavenim muze souviset i to, ze vesmir, tak jak je nam predkladan, ze zeme je statelit ve slunecni soustave, jeden z milionu ve vesmiru, nemusi byt take pravda? Proto ten pohyb a osvetleni mesice a vychod a zapad slunce! https://www.national-geographic.cz/clanky/cas-neexistuje-vsechno-probiha-najednou-tvrdi-respektovany-fyzik.html

Laco
Laco
Odpověď na  Karel HB
14.6.2020 10:33

Add: Karel HB
Trochu odbočím od témy času, lebo ma zaujala časť vety: Einstein měl velké PR, inu chazar.
V tomto článku
http://prekladyodlesa.sk/einstein-ako-ho-nepoznate
sa píše, že odpisoval od svojej manželky. Ona by mala byť tým géniom, nie on!
Inu, Chazar.

Anna
Anna
Odpověď na  Karel HB
14.6.2020 12:44

Presne… „Čas“ je vymyslený pojem, pretože stačí nastúpiť napr. do nejakej vesmírnej lodi, ktorá bude „zaparkovaná“ na jednom vzdialenejšom mieste od Zeme, kde bude na ňu stále svietiť Slnko a už je po „čase“ … Zem sa jednoducho otáča okolo svojej osi a tú časť, ktorá je zrovna privrátená k Slnku a je osvetlená, ľudia nazvali „deň“ a opačne… A potom ten „deň“ a tú „noc“ rozkúskovali na malé časti a už bol na svete „čas“… Prírodní ľudia sa neriadili „časom“ – veď nemali hodinky – ale pozorovaním Slnka, kde náchádzalo na oblohe, ako postupovalo po horizonte… Tak isto sa riadili v noci – pozorovaním pohybu planét a súhvezdí po nočnej oblohe…

tereza
Admin
Odpověď na  Anna
14.6.2020 15:24

Nemusíte ani chodit do vesmírné lodi. Na Zemi jsou prostory, ve kterých čas ubíhá jinak.

celestina
celestina
14.6.2020 09:09

ad 2)

– bylo předpovězeno, že slunce bude vycházet z jiné strany
http://bozena-cibulkova.sweb.cz/texty/vesmirne%20prognozy.htm

– dle jiných autorů se celá naše galaxie přesunuje do jiné části vesmíru – to způsobuje navyšování energií a umožňuje manipulaci s časem, telepatii aj.