Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi
    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

  • Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá
    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

Související zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

Marného okénko 19.Q6.2Q2Q. Boj o suverénní Ameriku

…..celé dlouhé měsíce, ba přímo roky, se nejvíce v médiích pomlouvá právě Prezident Putin a Prezident Trump. Však média moc dobře vědí, jak musejí lhát a udržovat ovečky ve sladkém spánku. Nebude trvat dlouho a veškerý hnůj, který sypala média lživými urážlivými komenty na dvě největší osobnosti na planetě Zemi, se jim brzy vylije na jejich vlastní hlavu….

QQ:Q5

1) Osvobození Ameriky a prohlášení suverénního státu je krátce před námi

Veškeré dluhy Ameriky, nejsou Američanů a státu jako takového, ale právě jenom FEDu. Aby Spojené Státy Americké mohly být prohlášeny za suverénní stát, což je cílem právě Prezidenta Trumpa, musí se zbavit veškerých dluhů. Dluhy způsobil FED, který ale není USA, i když to tak vypadá….

Prezident Trump likviduje záměrně celý FED. Fed nepatří, jak jsem napsal USA, ale privátním bankéřům: Morgan, Rothschild, Rockefeller, Warburg a jiným. Do doby, než Trump vyčerpá všechny zbývající finance, popřípadě, kdy mu bude hozena rukavice bývalými majiteli, tak bude dolar stanoven na nulovou hodnotu. Bude zaveden nový dolar podložený zlatem, a ten je dnes už v oběhu. Jsou to bankovky s modrým pruhem uprostřed. Můžete se na ně podívat ZDE. Tím pádem je také Washington DC v bankrotu. V ten den bude také EURO mít nulovou hodnotu.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Je to z toho důvodu, že i právě Evropská Centrální Banka je závislá na starém dolaru. Pak budou platit jenom národní měny. Budou zpětně zavedeny. Měny, které zůstanou a pád dolaru se jich nedotkne, je ruský Rubl, čínský Juan a nový americký dolar. Teprve v tento den bude moci Prezident Trump vyhlásit americkou nezávislost a dluhy budou pro vždy zrušeny.

O tématu pádu měny píšeme celkem deset let a dnes stojíme krátce před touto událostí.

2) Likvidace chovů dobytka

Další zpráva, která přichází z USA, je problematika rušení chovů dobytka. Všimli jste si, že v EU se hromadně likvidují chovy prasat a krav? Je jedno z jakýchkoliv důvodů, který byl uveden.. Celou dlouhodobě připravovanou akci (buďte klidní, akce se brzy zastaví) způsobil samozřejmě DEEP STATE pod taktovkou BILLA GATESE. Mají patent na „pěstování“ masa ze zkumavky bez živých zvířat, geneticky upravené, a to byl další byznys, který si právě ZLOČINEC GATES chtěl spolu s DEEP STATE „strčit do kapsy.“

Nejen, že maso z těchto „zkumavek či líhní“ je velice nevhodné pro lidský organismus, ale také je dalším krokem pro eliminaci lidstva na planetě Zemi. Něco podobného jako očkování. Dle zpráv z Německa bude naprostý nedostatek masa a jiných potravin na podzim tohoto roku.

3) Policisté v Německu

Státní aparát, který je chráněn právě policisty, má zajímavý postoj k těmto složkám. Protože vědí, že za policisty nemůže stát stát, všichni mají osobní zodpovědnost za činy a úkony, které provádějí. Takže může být každý policista souzen za neuvážené kroky, které mu sice nařídil stát, ale plnou zodpovědnost nese každý jedinec sám osobně.

 

[wp_ad_camp_2]

 

4) Celosvětově odhalená zrůdná činnost elit

Dle dalších zpráv, které se dostaly k nám do redakce, je celosvětový problém s pedofilií daleko větší, než člověk může vůbec domyslet. O Německu a pedofilních kruzích přímo v dětských domovech jsme psali včera. Rád bych doplnil, že právě také NATO, za kterým pevně stál DEEP STATE, bylo hlavním organizátorem těchto akcí. Nechyběla ani CIA, která vše pod čepičkou krásně maskovala. Děti se dopravovaly po celém světě právě těmito organizacemi. Na jaké účely byly používány, jsme v minulosti upozorňovali.

Ve Francii se celý týden hovoří o rozkrytí velké pedofilní skupiny mnoha lidí zasahující rovněž do skupin ve vysokých kruzích v parlamentu a na úřadech. To stejné platí o Velké Británii, Belgii, Nizozemí a jiných zemích. V USA veškeré akce odstartoval právě Jeffrey Epstein. Ani Indie se nevyhnula řádící aféře s pedofilií. Je do ní zapletena více, než by si kdokoliv uměl představit. Videa, která dokazují předešlá slova, jsou rychle z Youtube mazána, ale na některých kanálech Telegramu je možné je najít.

Můžete se podívat třeba zde: PädoGate 2020 (najdete na kanále Telegramu).

Také na slovensku se pedofilie dostává na stránky oficiálních novin: https://www.hlavnespravy.sk/berlinske-urady-umiestnovali-deti-pedofilom-30-rokov/2202464

 

tm komentuje

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
247 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jura
Jura
19.6.2020 09:42
Janko
Janko
19.6.2020 09:39

Prosim vas ked sa pise ze bude stara mena to znamena ze aj na Slovensku bude slovenská koruna ?

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Janko
19.6.2020 13:42

ne ,forint:-))…nebo když se připojíte s Ukrajinou k válce proti Rusku tak říšská marka….co je to za dotaz..když padne euro a Euro tak asi co?

Platan
Platan
19.6.2020 09:01

Jaké kanály na Telegramu sledujete?
🇩🇪 @QlobalChange
🇪🇸 @QlobalChangeEspana
🇮🇹 @QlobalChangeItalia
🇵🇹 @QlobalChangePortugal
🇫🇷 @QlobalChangeFrance (NEW)
🇧🇷 @QlobalChangeBrasil
🇦🇷 @QlobalChangeARG (NEW)

Blog: Qlobal-Change.cc
YT: yt..Qlobal-Change.cc
https://t.me/QlobalChangeUSA

@DEFENDER_SHAEF_2Q2Q

tereza
Admin
Odpověď na  Platan
19.6.2020 11:10

Myslím, že to je Frag uns doch! WWG1WGA
https://t.me/KanalFragunsdoch

Radomil
Radomil
19.6.2020 08:24

Osobne vzdat se konzumace masa povazuju za spravne a sam tak cinim ale pokud nekdo prestane s donuceni neni to spravne nebo jako trend a „nahrazuje“ maso hloupostmi maso neni potreba v jidelnicku nahradit protoze cloveku neni treba ac tu moznost jist ho ma kazdy se musi rozhodnout zda chce zvirata v harmonii pouzivat nebo zneuzivat a pozivat

Romana
Romana
Odpověď na  Radomil
19.6.2020 11:52

Ano..prestat podporovat vrazdeni ( jinak se tomu rict neda) zvirat..
Zviratum navratit pravo na jejich zivot dle svych vrozenych potreb!

anan
anan
Odpověď na  Romana
19.6.2020 13:46

Romana jdi vysvětlit vrozené potřeby žralokům, lvům a dalším. Lidem můžeš zase vysvětlovat aby se nevraždili mezi sebou, že to není jejich vrozená potřeba. Jíst maso zvířat je vrozená POTŘEBA LIDÍ. O humánním zabíjení zvířat se mluví a je to i zákonem nařízené. Klecové chovy slepic je u nás velký problém zakázat – poslanci ANO si život v kleci asi sami dokážou představit.

Maroš
Maroš
Odpověď na  anan
19.6.2020 15:54

Klietkové chovy chránia slepice pred vlastným kanibalizmom. Ďalej – čo s osranými vajcami? 10 sliepok urobí z 2 árov výbehu dokonalú púšť za 1 mesiac! Prvý rok budú ako tak zdravé – druhým rokom začnú kapať a mať rachitídu – tretím rokom tam nebudú vedieť existovať vôbec. Výhodnejší je klietkový chov – a maximálne jeden rok – potom obmena zvierat. Kto nechá slepice voľne v záhrade – má postarané o bordel, zničené stromy výkalmi, príde o zvieratá, lebo túlavé psy. Sliepka patrí pôvodne do lesa – tak nech sa páči!

pavel
pavel
Odpověď na  anan
19.6.2020 19:17

anane,
vzpamatuj se. Jíst maso není vrozenou potřebou lidí, ale vynucenou potřebou díky změně klimatu na dobou ledovou! Nebyla již k dipozici rostliná strava, ale jen zvířecí !
Fiziologicky lidské tělo na rozdíl od dravců , keří se živí masem, není připraveno na konzumaci masa, díky délce zaživacího traktu.

Josef
Josef
Odpověď na  Romana
19.6.2020 16:38

To co se děje na v rámci průmyslového vraždění na jatkách, ale i při domácích zabíjačkách, tedy utrpení a prolévání zvířecí krve, je také podporovaný satanismus. Komu to prospívá a co se tím podporuje, snad netřeba dodávat.

Moc hezky to vyjadřuje citát od L.N Toljstoje:

„Dokud budou existovat jatka, budou existovat bitevní pole“.

anan
anan
Odpověď na  Radomil
19.6.2020 13:32

Je dokázáno, že maso obsahuje živiny a vitamíny, které jsou důležité pro správný vývoj a fungování těla. Dále obsahuje železo a omega 3 mastné kyseliny. Nic ho nenahradí. Je to problém každého když přestane jíst maso. A důvod nevraždit zvířata je trapný.

Romana
Romana
Odpověď na  anan
19.6.2020 14:03

Zdejsi pravidlo slusnosti jsem dodrzela ..okrajove vyjadrila videni k tematu “ masa „.
Pokud to povazujes za trapne, moc si toho jeste pro tuto planetu neudelal.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Romana
20.6.2020 20:56

Navrhujem zmenu diskusie z vegáni proti mäsožravcom na katolíci proti protestantom. Už to utnite a žerte si čo chcete – ak máte čo! Lebo ak nebudete mať čo – veľmi radi konvertujete aj ku kanibalizmu.

https://www.mmnt.sk/zaujimavosti/maju-stromy-city/

Iva
Iva
Odpověď na  anan
19.6.2020 14:06

Tak takto mě dlouho nevedl žádný komentář že židle. Důvod nevraždit zvířata je trapný? To snad může napsat jen naprosto neempaticky člověk nebo reptoš. Maso je minusová energie, tělo spotřebuje daleko více energie při jeho trávení než co mu maso dodá. A za další jakou energii asi tak přijímáme z masa mrtvého zvířete, které předtím bezesporu prošlo brutálním stresem. Začněte přemýšlet hlavou a nejlépe srdcem. Já jsem maso jíst prestala a v životě mi nebylo tak dobře. A že maso nic nenahradí? Další prográmek od koho asi tak, dosadte si sám /a. Lidičky přemýšlejme vlastní hlavou a změny přijdou rychlostí světla.

ivana
ivana
Odpověď na  Iva
19.6.2020 20:08

Je tady víc komentářů k tomuto bodu, tak je jedno, že jsem si vybrala zrovna váš.
Nevím, jestli je dobré maso jíst, nebo nejíst, ale má někdo vymyšleno jak se budou hnojit pole bez hnoje od zvířat? Nebo se bude hnojit pořád jenom chemií? To asi ty rostliny, kterými se živí vegetariáni moc neporostou , a myslím, že v nich ani nebude dost živin. Není mi to jasné a navíc ta půda bude zničená ještě víc, než je tomu teď.

Radomil
Radomil
Odpověď na  anan
19.6.2020 14:11

Ptat se vas na co co telu chybi je zbytecne protoze uz jen ze rikate nedostatek zeleza je docela zcestne ale muzu se vas zeptat treba zda jste prosim byla nekdy v indii? Pokud ne zajedte si a reknete tamni populaci ktera je skoro cela vegetarianska ze se spatne rozviji…a ze jim chybi ziviny sama jste nikdy vegetarian nebyla a jen tady omilate bludy ktere vam naprogramovali ti stejni lide kteri tady provadi ruzne pedofilni ritualy atd skolstvi a zdravotnictvi je pod jejich kontrolou uz dlouhou dobu tak dlouhou ze nektere veci lidi povazuji za normalni jako je jedeni masa ale jak rikate je to volba kazdeho z nas.

mirek
mirek
Odpověď na  Radomil
19.6.2020 17:35

Tohle je těžké téma. Nemá smysl se napadat. Je tomu pět let nazpátek kdy jsem vysadil maso. Rozhodně jsem ho nikdy nejedl přehnaně, ale tak dvakrát až třikrát do týdne..Za rok a půl pod vedením celostní doktorky jsem přesto spadl s váhou z 80 kg při 180 cm výšce na 62 kg. I rodině jsem zatloukal skutečnou váhu. Jedl jsem hodně pestrou i syrovou stravu a nebylo to nic platné. Zavedl jsem nazpět maso a pozvolna se mě váha upravila a nabral jsem nazpátek svalstvo, které mě odcházelo před očima. Vytrácela se síla a cítil jsem se mdle. Vydržel jsem to rok a půl a už to nebudu opakovat. Z masa mám nejvíc zastoupené ryby a hovězí. Z živočišných bílkovin vajíčka dost často. Můj názor na stravování je, co bytost originál a nemá smysl nikomu nic vnucovat. Pil jsem občas i alkohol, vyloženě příležitostně a tělo samo vypnulo jeho potřebu. Vůbec to k životu nepotřebuji.
m.

Jeremy
Jeremy
Odpověď na  anan
19.6.2020 14:28

Hodně lidí co přestali jíst maso mělo zdravotní problém. A potom co se najedli masa bylo po problémů. Né každý je připraven na stravu bez masa. Nebojím se napsat že většina lidí maso potřebuje. Aspoň trošku.

Baucis
Baucis
Odpověď na  anan
19.6.2020 15:01

Souhlas. Vegetariánství mi připomíná Gretu a její eko plavbu s naftovým záložním člunem… Co ztrácet čas s vegetariánstvím, když mohu být rovnou Brethariánem, co? Vegetariánství je životní styl, který se změnil v aktuální trend. Každý národ má jiné podmínky a možnosti, ze kterých čerpá, co mu matička Země dá. Co třeba takový eskymák? Kdybychom konzumovali maso jednou či dvakrát týdně, bylo by to zřejmě příjemné řešení..a navíc z vlastního chovu, aby se každý setkal s tím, co vše to obnáší. Seno, tráva, pole- obilí, brambory, kydat hnůj, zabít a zpracovat, atd atd…A po této dennodenní celoroční dřině, ač je zima, teplo nebo déšť…si dejte mrkev a brambor. Dnes? Snídaně šunka- oběd řízek- svačina burger- večeře párek, atd… Navíc jaké je chování a vnímání kanibalů? Jaké je chování a vnímání vegetariána? Jaké je chování a vnímání sójových dětí? Za mne pestrá strava a dobrého pomálu. A zelenina/ovoce z dnešních obchodů s minimem vitamínů a maximem bordelu?( Voda, dochucovadla, barviva, postřiky a konzervanty,aj…).. Co by nám na toto téma řekli přeživší rugbisté po letecké nehodě z And v roce 1973? Každý dle svého uvážení…

eirené
eirené
Odpověď na  Baucis
19.6.2020 22:42

K diskutovanému tématu:

Vegetariánství je doporučitelný odklon od dnešního barbarského chování.(Nicola Tesla)

Svět spěje vpřed pouze pomalu a nové pravdy se přijímají těžko.(Tesla)

Při utváření názoru dáváme váhu faktům, která se hodí k našim přesvědčením a opouštíme fakta, která k nim nezapadají.( Alberto Villoldo)

,,…když se člověk snaží oklamat sám sebe hledáním argumentů ve prospěch toho, co si myslí, to není můj styl“. (R.Moody)

Sokrates pokorně uznává:
Vím, že nic nevím.

Pokud k tvrzení nedoložím důkazné dokumenty, vždy říkám: Myslím si, že…
Pak je to nevyvratitelná pravda, protože myslit si mohu co chci.
Ale řeknu-li: Je to tak a tak bez důkazů, pak to může být lež jako věž.

pavel
pavel
Odpověď na  Baucis
19.6.2020 22:44

Bauci jsi demagog, který neví o čem vlastně píše a srovnává jablka s kozou a dělá závěry co je lepší zda koza a nebo jablko.
Jak můžeš srovnávat stravování Eskimáka, který má hodně bohatý jídelniček a to buď -tuleně a nebo medvěda např. s evropanem, který může jíst tuleně a k tomu si dát třeba brambory a zeleninu.
Jak vůbec může položit otázku “ Jaké je chování a vnímání vegetariána“ !!!!!!!
Víš ty vůbec, že 80% Indů jsou vegetariáni a že Indů je jenom 1,2miliard ????? Co tím chceš říct, že jedna minimálně miliarda jsou dementi protože nejí maso ???? Nepočítám zde lidi. kteří jsou dobrovolní vegatariáni .

Baucis
Baucis
Odpověď na  Baucis
20.6.2020 12:20

Pavel – Já demagog? nač ta prudkost? Jen vegetariánství není možné pro všechny ( viz například ten Eskymák) a nikdo z nás nemůže říct, že kdyby situace byla natolik těžká, že by nezkonzumoval i člověka. A Indii zde asi rozebírat nemusíme. To ví předpokládám téměř každý. Jen to u nich zůstalo zakořeněné po tisíce let až do dnes. Třebas Řecko z toho téměř upustilo…Nikdo z nich dementy, jak jste je nazval, nedělá. Doplňte si informarce, jak se chová a jedná masožravec a jak vegetarián. Proč si myslíte, že EU má v plánu zrušit veškerý živočišný chov? A nahradit rostlinnou stravou, která už nepotká hlínu natož slunce? Co by tím dosáhla? Ještě poslušnější stádo! My máme vše z domácích chovů bez antibiotik a GMO krmiva a hlavně stresu. Není třeba rozebírat kvalitu vody či trávy, ale myslím, že je to mnohem lepší cesta než produkty z obchodu. To samé zelenina a ovoce…. Takže každý dle svých možností. Předpokládám, že Vy maso jíte, jinak by jste tak afektovaný nebyl.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Baucis
20.6.2020 21:17

„Keď chceš dostať sviňu do chlieva – chyť ju za chvost a ťahaj ju od chlieva!“ Rok som bol vegán kvôli priateľke – strácal som libido a energiu. Rozišli sme sa kvôli inému – ale už dosť vegánstva. Nie som mamut – som lovec. Skúste sa v zime živiť surovou zeleninou – odídu vám ohrievače – zdochnete! Hovorím o situ, keď musíte znášať mrazy a nie sa váľať pred telkou v spoďároch vo vykúrených bytoch! Vegáni v teplej Indii a vegáni na Sibíri! Tam si to rozdajte! Sme Hyperbárijci – preto žerieme mäso! Indická strava – keď už – je založená na luskovinách! A to je zásadne teplá varená strava. Indické kravy v mestách zase od hladu žerú igelitky! To je OK! Lebo to zelené im zožrali od hladu vegáni. Pre Inda je sviatok, keď si môže uvariť gumenú sliepku!

majka
majka
Odpověď na  anan
19.6.2020 16:26

Důvod nevraždit zvířata je trapný? Je otázka, co je dokázáno co maso obsahuje…..a kromě živin, jak píšete a vitamínů atd. taky obsahuje plno chemie…antibiotik z očkování zvířat a další chemických sajrajtů…..to nepíšu o tom, co se vyplavuje před porážkou……chcete to jíst….prosím, je to Vaše rozhodnutí stejně tak, jako je rozhodnutí těch druhých, co maso jíst z etických důvodů odmítají. Patřím k nim, maso nejím už 23 let, je mi 58 a jsem zdravá a rozhodně tímto nestrádám. Vše se dá doplnit jiným způsobem, chce to jen správné informace. Nesdílím názor, že jsme všežravci a že jíst maso je lidem vrozené. Ale je to otázka názoru. A hlavně……jíst maso znamená snižování frekvence vibrací, tak kdo chce, nechť snižuje…..je to každého volba…..

eirené
eirené
Odpověď na  majka
19.6.2020 22:03

Naprostý souhlas.
,,Důkazy“ o potřebnosti masa vytváří cabal.

Věra 2.
Věra 2.
Odpověď na  majka
20.6.2020 17:29

100 % souhlas Maiko!

BrezovýLístok
BrezovýLístok
Odpověď na  anan
19.6.2020 17:00

anan: nehumánny sposob, akým sa zvieratá VRAŽDIA nie je trapné. čo je toto za náhor? beriem akýkoľvek, každý má právo sa vyjadriť, ale toto je naozaj na zváženie.
nie som vegetariánka, maso jem minimálne, posledné mesiace vobec a neviem, či ho ešte niekedy vezmem do úst.
to je to isté ako tvrdiť, že 5G nám prinesie jedine benefity a to je rýhly internet. ale nehovorí sa o tom, čo nám to vezme a ako nám škodí.
človek sa z nejakého dovodu nadradzuje a povyšuje nad zvieratá a má pocit, že ich može zabíjať ´do zásoby´ …smutné.
a názor, že maso nič nenahradí – vy o strave a fungovaní ľudského tela máte dosť chabé znalosti. a to už nehovorím o tom, čo také maso plné rastových a stresových hormónov človeku sposobuje…

Mira Delete
Mira Delete
Odpověď na  anan
19.6.2020 22:34

Tak se mrkněte na The Game Changers….a minimálně se nad tím vším co píšete hodně dlouze zamyslíte…donutí Vás to…hodně zajímavý a nejnovější dokument o sportovcích veganech….ke stažení tu…https://ulozto.cz/file/7ZJ5r0L5ZfzA/ti-kdo-meni-svet-2018-the-game-changers-cztitlevefilmu-mkv

Kon
Kon
Odpověď na  anan
19.6.2020 23:29

anan, všechno je ale velice těžce pro naše tělo zpracovatelné, tedy ztratíme víc energie než přijmeme,
jinak vše se dá nahradit
je to jen zvyk, nebo spíš zlo zvyk

nejsem odborník, ale maso a víno mám mělo být dovoleno jíst až po potopě
a tím se měl zkrátit a změnit náš život

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Radomil
19.6.2020 13:46

kraviny….jdete jim na ruku…fakt bude 10 mld lidí žrátí cizrnu?jsme všežravci..pojďme se bavit o způsobu „výroby“, ale ty podvyživený děti rodičů vegetariánů jsou fakt smutnej pohled

Maroš
Maroš
Odpověď na  jiří rýpar
19.6.2020 16:04

Как нас травит КИТАЙ,,,,,!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=YWJS83lw21U

Výrobu „vajec“, „ryže“ a iných špecialít si dohladajte.
He! Keď už si mám vybrať – tak prvotriedny biftek z 3D tlačiarne!

Radomil
Radomil
Odpověď na  jiří rýpar
19.6.2020 16:50

Nase deti jsou normalni a v tabulkovych normach dle pediatra opet jen reci z cizi ruky bez vlastni zkusenosti ale vim jake to je mival jsem stejny postoj nez jsem udelal sve rozhodnuti … A videt jak co funguje to chce jit tou cestou ne to komentovat jako kolemdouci s informacemi od jinych

ZenSho
ZenSho
Odpověď na  jiří rýpar
19.6.2020 18:02

Má mírumilovný člověk omezit nebo úplně zastavit násilnou agresi proti svým bližním, ale pokračovat v ní proti ostatním tvorům? Podle některých zde v tom není problém, bohužel. Ale co zvířata? Máme právo ničit životy zvířat bez dostatečně nutného a mravně ospravedlnitého důvodu? Je proto moudré dotazovat se moudrých a dobrých lidí na charakter těchto důvodů a nechat se vést jejich radou, spíš než zvyklostí okolí. Neboť ty, vzhledem jejich naprosté nevědomosti a absolutní neznalosti vyšších zákonů nás dovedly do situace, kde na lidskou rasu padá rána za ranou. Proč by nás mělo tolik překvapit, že je tak nesnadné dosáhnout míru, že příliš často se divoké násilí války a smrt a zohavení přežene přes Zemi navzdory mnohým modlitbám k “Bohu” a našim opačným úmyslům? Pokud jsou miliony nevinných zvířat pěstování pouze za tím účelem, aby byly poslány na jatka pro naši obživu, která není NUTNÁ, potud nám bude život oplácet stejnou mincí. Nižší vlastnosti zvířat jsou totiž vstřebávány tělem, krví, nervy a mozkem. Stávají se naší součástí. Reakce mysli na vyšší ideály je otupena. Vášně, které vedou k nesvárům a z toho k válce narážejí na menší odpor ze strany svědomí a rozumu…

ZenSho
ZenSho
Odpověď na  ZenSho
19.6.2020 18:04


Strach, podezření, hrůza a touha po sebeobraně, která přispívá k válce a jimiž je proniknuta krev a maso zvířete v okamžicích před zabitím, jsou postupně vnášeny i do těla i prostřednictvím žláz, nervového systému a mozku, neboť tyto jsou syceny naší vlastní krví. Bylo by žádoucí, i když připouštím pro mnoho z vás velmi nesnadné přijmou postupně bezmasou stravu, jako pomoc k zajištění, jak vývoje jedince, tak světového míru. Mimochodem, proč si myslíte, že při týrání děti je tomu jinak, než při vraždění zvířat? Jistě, vidíte v tom rozdíl, ale tzv. elity v tom rozdíl NEvidí a vy je po právu soudíte, ale přesto dále trváte na utrpení nevinných zvířatech a prý to potřebujete pro svá těla? Opravdu? Hm, v čem jste potom jiní, než ta zvěř, která trýzní nebohé děti? Klidně mě můžete proklet, ale i když to podle vás rozdíl je, tak já vám všem píšu jasně: z vyššího pohledu v tom rozdíl není.

Maroš
Maroš
Odpověď na  ZenSho
20.6.2020 21:30

ZenSho – mojími spojencami sú zásadne stromy. Pokiaľ si mám vybrať, či si nechám zničiť strom sliepkami – zničím tie sliepky!
Aj húsenice sú vegáni! Zničím húsenice. Atď. Všade kde pozriem – niečo ničí stromy! Chodte sa so svojou filozofiou poučiť do lesov, kde sa vyskytujú diviaky! V noci sa buď poseriete, alebo vyleziete na stromy! Ak nezožerieš prasa – prasa zožerie teba!

pavel
pavel
Odpověď na  jiří rýpar
19.6.2020 19:33

jiří rýpare,
pro tvou informaci :

počet Indů je cca 1,2 miliard a z toho je 80% na vegetariánské stravě. Skoro 1 miliarda vegetariánů je pro tebe malé číslo ? Je to 1/8 světové populace a to hovoříme jen o indii a ne lidech, kteří jsou dobrovně vegatariány.
Za celý svůj měsíční pobyt (ne s CK!) jsem v Indií neviděl jediný obchod s masem a nebo masnýmí výrobky. Také v restauracích nikde nebylo na jidlníčku maso a nebo cokoli vyrobné z masa.. A cizrna ? Cirna ti dá skoro tolik bílkovin jako maso a nezatěžuje tvůj metabolismus na rozdíl od masa.
Tím tě nechci navádět k vegetariánství, ale maso člověk opravdu nepotřebuje. No ale proti gustu , žádný dišputát!

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  pavel
20.6.2020 08:20

Všichni máme nějaké poznatky…Já nikomu neříkám jak a co má jíst a i chápu co mi říkáš ty….nesnídám krvavý bifteky..jen vidím,že v rámci svaté gréty dovedou záměrně zemědělství do pr..krávy prdí metan…pak se zavřou hranice a státy zakážou vývoz….máme řepku do aut a kukuřici na bioplyn pro výrobu elektřiny… Vyraž na pampelišky…

Věruna
Věruna
Odpověď na  pavel
20.6.2020 13:35

Pavle, nikdo zde ani nepochybuje, že se lze stravovat jen rostlinou stravou. Zřejmě jste na své cestě potkal i brethariány, kterých je zde také vícero? A ano, musíte při změně stravování doplnit jídelníček například luštěninami, které jsou bohatým zdrojem.. Ale teď modelová situace ( o které se zde hovoří)- uzavřené hranice, zákaz import/export a co si dáte? Ať už nakupujete v obchodě se zdravou stravou nebo bezobalovce, tak cizrna, čočka, adzuki, černá čočka, rýže, pohanka -dovoz Kanada, Čína, Rusko,…? tak já nevím. Na polích řepka, kukuřice a obilí. A není v silách menších zemědělců a farmářů pokrýt 10 mio hladových krků po zelenině a ovoci…a luštěniny? Leda sušený český hrách a kroupy. A mouka přímo od mlynáře s minimem špatného také nenasytí celou republiku…Takže zásoby a soběstačnost.

anan
anan
Odpověď na  Radomil
19.6.2020 13:56

Radomile tak hodně štěstí. Připravuješ se o sílu a vitalitu, které poskytuje maso. Když budeš tvrdit opak tak si lžeš do vlastní kapsy. Je to tvoje osobní rozhodnutí a opak nepotvrdí ani vsehoznalý vědci.

tereza
Admin
Odpověď na  anan
19.6.2020 15:47

Já si myslím, že problém je v nadměrné konzumaci masa u většiny lidí. Rozhodně není potřeba jíst maso každý den.

octomaník
octomaník
Odpověď na  tereza
19.6.2020 16:16

V jednom starém bylináři, který vyšel kolem roku 1900 je napsáno, že maso je příloha k bramborám a ostatním ingrediencím na talíři. Později se toto otočilo a maso je hlavní složka na talíři zvaném masový talíř.

Maroš
Maroš
Odpověď na  tereza
19.6.2020 16:18

tereza – problém nadkonzumácie mäsa sú samotnú mäsové výrobky, v ktorých sú použité ochucovadlá – aj cukor – takže samotní producenti a spracovatelia mäsa tlačia na zvyšovanie spotreby – nie ľudia. Ja uprednostňujem tučné mäso, takže vedel by som „tlačiť“ dobrú anglickú slaninu aj každý deň – len kde ju zoženiem – ak vôbec – a v šit kvalite tak raz za mesiac. V mäse je najväčší problém kŕmenie zvierat GMO potravou. Ideálne by bolo, keby si každý mohol raz za čas streliť srnca vychovaného na pesticdoch z lietadla postrekovanej lúke. K vraždeniu zvierat – OK spôsob chovu, ale treba si uvedomiť, že absolútna väčšina chovaných zvierat by sa ani nenarodila – takže táto recyklácia potravného reťazca udržiava život na planéte tiež – väčšina predátorov len reguluje zdroje – nie produkuje. A nemyslím si, že svorka vlkov roztrhá tura-kravu v lese šetrnejšie.

Ruža
Ruža
Odpověď na  tereza
19.6.2020 20:10

Ľudkovia, týždeň ma sedem dni ..
2 dni v týždni mäso, 2 dni strukoviny, 1 deň ryba = 5 dní prešlo, a zvyšné dva môže byt nejaké zeleninové jedlo.
Naozaj nie je treba ho mať každý deň.
Ja som prestala jest mäso a moje telo reagovalo tak, že som stratila menšt.cyklus a potom to už naprávať bola “sranda”.. takze ja osobne už experimentovať nebudem.

ventlas
ventlas
Odpověď na  tereza
19.6.2020 20:35

Větřit,týrat intuici, prohánět čivy. Třeba nejíst 11 dní,jen o vodě,být 20let vegetarián,ted si dát šunku,nebo uherák a bez uzardění. Ohnivý keř jsem neviděl a vše fungovalo bez zdravotních otřesu. Nemám žádný pocit viny,že jsem se vrátil k uzeninám od kvalitních výrobcu. Až přijde den D,kdy se vše podělá,těch 11 dní bez jídla si klidně prodloužím bez následku,jako zde https://tn.nova.cz/clanek/takto-odstranovali-znamy-kouzelny-autobus-z-aljasske-prirody.html

eirené
eirené
Odpověď na  tereza
19.6.2020 21:19

Maso není potřeba vůbec.
( snad jen eskymáci nemají nic jiného)
Jsem vegetariánka už přes 30 let, zdravá, biochemie v normě.
Kdo má odvahu, ať shlédne následující video a dobrou chuť?!

https://youtu.be/jjjRkyIxYaQ

https://youtu.be/lKCvVqRQxl0

Odborník( také o o živočišné stravě):
https://youtu.be/JNpjXm8gZrI

tereza
Admin
Odpověď na  eirené
19.6.2020 23:18

Já jsem byla vegetariánka téměř 7 let.

hum
hum
Odpověď na  anan
19.6.2020 17:22

Anan, ja tvrdim opak, z vlastnej skusenosti.. U lekara som nebol od vojny a je mi 49..

zuza
zuza
Odpověď na  anan
19.6.2020 19:24

zdochlina nemôže poskytovať vitalitu,že- logika

mirek
mirek
Odpověď na  zuza
20.6.2020 08:50

Zuza mám pocit, že,, zdochlina“ je jenom v hlavě. Z tohoto úhlu pohledu se celý svět živí zdochlinami včetně vegetariánů. Všechno se musí usmrtit a požívat. Ať je to vařením, nožem nebo čímkoliv.
Někde jsem to tady psal, čím jsem si prošel, aby jsem se vyhnul masu, ale každá bytost je jiná a ne, mě to funguje, tak to musí fungovat všem. Nejvíce mě imponuje středomořská strava a hovězí z farmy si klidně dám. Vůbec mě to nepřekáží duchovně růst.
m.

Iva
Iva
Odpověď na  anan
19.6.2020 20:51

To je přesně ten program o kterém Radomil píše. Rodiče nám všem říkali když budeš jíst maso budeš silný, maso dává sílu. Tohle dětem tlačí do hlav po několik generací. Samozřejmě to není pravda, je to přesně naopak. Ale jak už bylo řečeno někteří budou systém bránit za každou cenu.

Mira Delete
Mira Delete
Odpověď na  anan
19.6.2020 22:37

https://ulozto.cz/file/7ZJ5r0L5ZfzA/ti-kdo-meni-svet-2018-the-game-changers-cztitlevefilmu-mkv

Hodně dobrý dokument při nejmenším nás donutí se zamyslet…

Anna
Anna
Odpověď na  Radomil
19.6.2020 19:07

Mám 59 rokov a nejem mäso od r.1996 a tu som… Nebolo to odrazu – najskôr mi doslova odpadla chuť na hoväzie, potom to postupne prešlo na tvory v živočíšnej hierarchii nižšie, tzn., že odpadla chuť na bravčové, hydinové a ryby… No ale, po čase som zistila, že si aspoň raz týždenne musím dať rybičky, no nesmú mať šupiny, očká, plutvičky – proste nesmie mi to pripomínať rybu, lebo by som to neprehltla…

Anna
Anna
Odpověď na  Anna
20.6.2020 01:18

… a ešte som zabudla pripomenúť jednu dôležitú vec – u mňa vtedy neočakávane prekvapivú, ale príjemnú ! – a síce, že ako som prestala jesť hoväzie, bravčové a kuracie mäso, tak mi úplne zmizla migréna.
Mávala som totiž predtým 2 až 3x do mesiaca nepríjemné stavy migrény…

oldist
oldist
Odpověď na  Anna
21.6.2020 20:09

Tato diskuse o stravování byla velmi zajímavá, ale nikdo nezmínil vliv krevních skupin toho kterého člověka. Otevřete si historii krevních skupin a možná vám to napoví proč někomu vegetariánství neprospívá, druhému nevadí a dalšímu vyloženě prospívá.

http://www.aktivityprozdravi.cz/archiv/historie-krevnich-skupin

Rudy
Rudy
19.6.2020 07:36
Palo
Palo
19.6.2020 06:43

Zdravim Tomaši,len sa chcem spytat,ako sa bude riesit ked maju ludia nejake eura ulozene v banke alebo doma nasetrene?

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Palo
19.6.2020 13:51

jako v 53 nebo 89…nebo inflace 89-2020…sežere je mol.. něco se převede ve zlodějském poměru na novou měnu… pokud bude jen virtuální a podmínkou vakcína a čip tak já chcípnu hlady…..mourek to tu píše 10 let…zásoby, kovy, voda, léky,….nejsem zrovna zručnej, ale být třeba truhlářem, tak se dovybavím nářadím a materiálem…třeba

anan
anan
Odpověď na  Palo
19.6.2020 13:58

Až bude mit euro hodnotu nula tak se to dozví od banky. Nemají uzavřenou osobní smlouvu s bankou a tá jim nic nedá.

dave
dave
Odpověď na  Palo
19.6.2020 14:56

Už to tu bolo opakovane písané, euro bankovky nebudú mať hodnotu ani toaletaku, oplatí sa nakúpiť striebro vo forme investičných mincí alebo zliatkov. Nebudem sem dávať adresy eshopov, treba ich vyhľadať a porovnať ceny.

wings
wings
19.6.2020 05:48

ta bankovka 100 USD je platná už od roku 2010

plné odhalení
plné odhalení
19.6.2020 03:03

Děkuji tm za super novinky a vynikající zpravicky a zajímavosti. Je toho opravdu moc. Trvá to samozřejmě odhalování pedofilů trochu déle ale co jsme si přáli se děje….zatýkání zrůd běží! Musím potvrdit: zavření masokombinátu kousek od Paderbornu ….prý KORONAVIRUS masakr třetina zaměstnanců nakažená….no jestli tam ovšem třeba také nezabijeli děti, či podzemní tunel ,bunkr? něco tam musí být už předtím výbuch blízko Bielefeldu… vítězství světla 💗🙏

Olča
Olča
19.6.2020 01:39

Dúfam, že sa týmto správam potešíte.

„Krásny rozsudok Medzinárodného tribunálu pre ľudské práva“.
…Tento súd rozhodol a splnil svoju povinnosť tak, aby to vedel celý svet. Títo respondenti a akýkoľvek iný podobný druh sú neustále riziko a hrozba pre celé ľudstvo a „nie sú hodní svojho života“. Takže už to majú spočítané, jupííí.
Melinda a Bill Gates, Fauci, a ďaľší.

http://humanrightstribunal.international/?wpfb_dl=826

https://reignoftheheavens.com/?wpfb_dl=711

Velikánska vďaka pán Trump ako i všetkým, ktorí sa podieľajú na záchrane ľudstva a bojujú za spravodlivosť!

Orox
Orox
Odpověď na  Olča
19.6.2020 07:35

Bohuzel, udajne zadny takovy soud v usa neexistuje a dokument je podle Reuters falesny.

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-tribunal-idUSKBN2351N8

Uz jsem se chtela radovat.

tereza
Admin
Odpověď na  Orox
19.6.2020 11:32

Není falešný, ale není vydán státní nebo mezinárodní uznávanou autoritou. Je to „spolek,“ co má dobrou myšlenku.

Olča
Olča
Odpověď na  Orox
19.6.2020 22:39

Orox,
prepáč, že som ťa sklamala.

mirek
mirek
Odpověď na  Olča
19.6.2020 09:50

Chtěl jsem Olča sdílet tvůj příspěvek a už nejde odeslat. Mail se mě vrací. Je to povzbuzující info. Vadí jim už všechno. A to je dobré znamení, že jsou už v koncích.
m.

Olča
Olča
Odpověď na  mirek
19.6.2020 13:50

mirek

Mne to funguje, email sa nevracia.
Doklady vyzerajú dôveryhodne, i keď je to len spolok, ktorý má dobrú myšlienku ako píše terezka, je to dobrá správa. Nechápem však, ako môžu vydať takýto doklad, či to nie je trestné?

mirek
mirek
Odpověď na  Olča
19.6.2020 17:42

Budu muset změnit e-mail. Zásobuji hodně lidí a už si toho asi všimli.
m.

bergman
bergman
Odpověď na  Olča
19.6.2020 17:29

Zdravím. Pokud by byl tento dokument /zatykač/ oficiální, bylo by na něm určitě uvedeno celé jméno této zrůdy a t.j. William Henry Gates III. Jinak doufejme, že budou viditelné kroky proti Deep State i u nás. Díky redakci za informace, jen tak dále.

jindra
jindra
19.6.2020 00:29

Takže až padne euro, bude viset satan z ČNB, protože nakupoval úmyslně

za stovky miliard korun českých za chvíli bezcenných eur.

Celý svět kolem nás nakupoval zlato a tento satan úmyslně ( už to dávno

věděl) ožebračil český národ. Předešlý satan z ČNB rozprodal české zlaté

rezervy a utekl do US. Věřím že spravedlnosti bude učiněno za dost !!!

Rivl
Rivl
Odpověď na  jindra
19.6.2020 07:16

Vsichno guverneri jsou zidaci. To je ale nahodicka.

Miroslav
Miroslav
Odpověď na  jindra
19.6.2020 09:24

No, on Singer tvrdil, že tím nákupem za 2 biliony si vyděláme tak, jako nikdo :-)))

tereza
Admin
Odpověď na  Miroslav
19.6.2020 11:03

Vyděláme? Kdo? Banksteři?

Miroslav
Miroslav
Odpověď na  tereza
19.6.2020 11:55

Jojo, to bude jitrnice, jakou svět neviděl :-))) neviděl, a neuvidí. Jsou to hajzlové.

Jiří, Poděbrady
Jiří, Poděbrady
Odpověď na  Miroslav
19.6.2020 11:30

Je k zamyšlení, co je motivace zisku a soupeření a co je motivace vzájemné podpory, linspirace a spolu-práce.
WWG1WGA
Buď máme všichni, nebo nemá nikdo.

eirené
eirené
Odpověď na  Jiří, Poděbrady
19.6.2020 22:58

K bodu 4)

Přikládám související citace:

Neinformovaná veřejnost, je tichá veřejnost. …
(Margaret Storm: Návrat holubice str.133)

Rána je místo, kudy do nás vešlo světlo. ( D. Wilcock)

Takže mnohokrát děkuji za vsechny informace.

iva
iva
Odpověď na  Miroslav
19.6.2020 11:34

Vyděláme jako nikdo – neřekl to přesně – měl říci: JÁ vydělám jako nikdo, protože za tenhle protinárodní akt a poškození naší země dostane ten hajzl určitě královsky zaplaceno, ale nicméně myslím, že si to už moc neužije, protože voda na něj už se vaří …

Delta 2
Delta 2
Odpověď na  jindra
19.6.2020 10:41

Zajímavá aktualizace bojů v podzemních základnách. Jde ro dobře!!!
https://youtu.be/NQPN2B4bO8A

1 2 3 6