Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí
    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

  • Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA
    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

  • Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci
    Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci

    Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci

  • Chazarská mafie vypouští obrovské mraky dezinformací, aby zakryla porážky v Sýrii, Izraeli, Evropě, Jižní Koreji a na dalších místech
    Chazarská mafie vypouští obrovské mraky dezinformací, aby zakryla porážky v Sýrii, Izraeli, Evropě, Jižní Koreji a na dalších místech

    Chazarská mafie vypouští obrovské mraky dezinformací, aby zakryla porážky v Sýrii, Izraeli, Evropě, Jižní Koreji a na dalších místech

Související zprávy

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

  • Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI
    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

    Krátké doplnění k článku o ARTŠAMAGOVI

  • Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí
    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

    Varování před ČERNÝM MÁGEM pro všechny naše čtenáře v Československu a v zahraničí

Marného okénko 21.Q7.2Q2Q. Dnes bude zajímavý den

Aktualizace 20:54

…..mělo by tak podle všech dat, které jsme dostali do redakce být a sice 21/22. Budete se ptát, proč vlastně tyhle dny? Proč právě v uvedené dny? Je to dosti symbolické. Ale poradím Vám, Vážení čtenáři tadesca, jak to zjistit…..

QQ:QQ Q7:54

1) Velká tajemství se skrývají v symbolice

Prosím, bylo by dobé si zapamatovat, že nic se nedá utajit, a proto lidem vše ukázali. ILLUMINÁTI a jejich nohsledi používali  vždy symboliku. Symbolikou si dávali zprávy a dorozumívali se tak, aniž by si toho obyčejní lidé všimli. Jestli si vzpomínáte na slova Prezidenta trumpa, tak hned na začátku po zvolení do funkce řekl, že vysuší bažiny a porazí je jejich vlastní symbolikou.

Vzpomínáte????? Co je na těchto dnech tak zvláštní???? Prezident trump použil právě na veliké dny v dějinách lidstva zvláštní datum a to vždy. K dnešnímu si povíme následující. Odedneška měl či má být poslední den, kdy se dalo či dá platit swiftem, (zaklínadlem a kontrolou ILLUMINÁTŮ) a sice jak sám Prezident trump naznačil, přelom těchto dvou dnů. Už víte o co se jedná????? ????

Většina z Vás se budete divit, mnozí už nikoliv, ale i tento web tadesco používá vysoce konstruktivní symboliku!!!!! A víte jakou. Dobře nebudu Vás už napínat.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Právě přelom dnů 21/22 je velice zvláštní. Zkuste si prosím podělit číslo 21:22 a pak se to ihned dozvíte, zbytečné cokoliv dodávat. Mnoho čtenářů, kteří se vždy v minulosti ptali proč právě v tuto dobu je zveřejnění článků, tak i zde máte odpověď…..

2) Symboliky není nikdy dosti

Lidi budíček, probuďte se prosím

David Icke, kdysi lidem řekl, že zotročení lidí funguje lépe, když se to lidem neřekne…..

Všechno byla zatím a ještě je psychologická hra.

Je to krásně nazváno, asi víte proč, TELE VIZE!!!!! Je to vize pro telata???? Nebo je tím myšleno dívat se do dálky????? A když ano, tak pouze trubkovým viděním!!!!

A co když to všechno, co jste kdy slyšeli, byli jste naučeni z povinnosti je JENOM LEŽ!!!!! To čemu říkáme hloupý, odpovídá spánku!!!! To co nazýváme spánkem je hypnóza. Co znamená být zhypnotizován = podvědomí!!!!! Lidstvo bylo a je, aby nepoznalo čeho je vlastně článkem, hypnotizováno do nevědomého stavu bytí. (otroci)

To co prožíváme se mění a to velmi rychle. Speciálně v dnešních dnech. A to bude všem trvat tak dlouho (někomu navždy), dokud z nevědomí nebude uvědomění!!!!!

Když něco znáte a nikdy nepoužijete, znalost Vám byla k ničemu!!!!! Když něco víte a vědomosti k ničemu nepoužijete, byly Vám k ničemu a je to promrhaný čas na v Hotelu Země!!!!

Nevědomí ovládá Váš život a Vy ho nazvete, že je to Váš osud!!!!!

Celou dobu Vás ovládá Vaše podvědomí, Vaše chování a jednání Vašich smyslů!!!!

 

[wp_ad_camp_2]

 

A to bude trvat tak dlouho, dokud nepochopíme naše podvědomí. Bude to „vědomé“ jednání jenom figurkou ve Vaší hře!!!!!

Jste dokonale naprogramováni MSM a veškerými mediálními sračkomety, školami a veškerým nuceně vzdělávacím programem!!!!!

Ráno vstanete, jdete do práce, tam jste „zavřeni“ 8 hodin, večer domů, sednete před programátora vymývače mozků, je Vám řečeno, že se musíte oženit, musíte udělat děti, musíte být přece normální v jejich režimu, musíte se řídit zákony a nařízeními, peníze, které jste vydělali si musíte spořit na stáří (dokonale vymyšleno, abyste je zase odevzdali popřípadě státu a nikdy nepoužili) a mnoho jiného, co zde nehodlám donekonečna rozebírat. A pak si k tomu ještě říkáte, že jste svobodní.

Následujete pouze a jenom programy, kterými jste byli v minulosti naprogramováni. A tímto programujete sami svoje vlastní děti. Do otroctví režimu. Lidé se stali sami sobě cvičiteli a….

Budíček!!!!! Prosím probuďte se!!!!

NYNÍ MUSÍ NASTAT UVĚDOMĚNÍ LIDSTVA 54

3) Dnes Prezident trump pořádá konferenci

Dnes v 23:00 středoevropského letního času pořádá Prezident trump tiskovou konferenci, která bude asi hodně důležitá pro lidstvo. Pravděpodobně slíbené bude potvrzeno…..

Podívat se můžete na přímý přenos ZDE.

4) Eskalace situace v Řecku

Sice v českých MSM se nic nepíše, ale napětí mezi Řeckem a Tureckem je na nejvyšším bodu a nyní se čeká, co se odehraje. Situace je nudržitelná pro napadené řecké území, kde vojáci TURECKA pořádají vzdušné manévry. Sice se ještě nestřílí, ale není vyloučeno, že někomu můžou selhat nervy a máme zde válku mezi těmito dvěma státy. Pokud rychle situaci nevyřeší USA, není vyloučeno, rozpoutání války. To je právě to, o co se globalisté celou dobu snaží. Pak se můžeme připravit i zde v Evropě na možný BLACKOUT, který by měl celou situaci srovnat. Dle toho, jaké zbraně by byly použity…..

 

tm komentuje

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
347 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Dukýnek
Dukýnek
21.7.2020 11:04

Hezky řečeno. Je mi 19 let a už od věku kdy jsem začínal vnímat trošku svět tak mi říkala intuice a i sám jsem si to říkal že škola .. co to je ?? .. nedává my to žádný smysl .. to mám se vším kam se podívám .. něco mi nesedí, intuice my vždy říkala a myšlenky, že takto jsme vůbec neměli žít .. jak je to možné že takto žijeme ?? .. a pořád dokola. Otázkou je, jestli se tyto program / systémy zruší nadobro

Randall
Randall
Odpověď na  Dukýnek
21.7.2020 12:38

MY to také nedáva smysl:D

jsemtadyted
jsemtadyted
21.7.2020 10:55

Od letošního jara sleduji Tadesco a líbí se mi linie, která je v okénku tm stále udržována. Skvělé a díky! Na druhou stranu však vnímám, že jsou tu (zjednodušeně řečeno) dvě konstruktivní skupiny (trolly nechci řešit). Jedna zřejmě rozumí více symbolice, orientuje se více ve finanční sféře či souvisejících tématech jako je historie apod. Pak je tu druhá skupina aktivních čtenářů, kteří prostě neměli nikoho v rodině, kdo by je „zasvětil“ do symboliky, nejsou tu dlouho, mají rodiny a neleží ve studiu odkazů, symbolů atd. Sem patřím i já s manželkou a některými našimi přáteli. Otevřeně říkám, že témata jsou skvělá, avšak symbolika a „řeč“ a slova, kterým nerozumím a nejsou objasněny, mě nepovzbuzují, spíše naopak. Stejně tak výrazy „každému musí být jasné“, „každý ví“, „je to zcela zřejmé“ jsou jistým zevšeobecněním a trochu mě nabádají k myšlence, že jsem jaksi mimo – což vím, v jakém jsem svrabu – ale nepotřebuji to obden slyšet na konstruktivním webu (myslím, že mluvím – podle komentářů – za více lidí). Uvítal bych tedy, s prosbou, více polopatičnosti – pro nás „pomalejší“ či později příchozí… Děkuji tm

anan
anan
Odpověď na  jsemtadyted
21.7.2020 12:21

Budeš se s tím muset smířit. Taky mi něco dochází později podle míry mého chápání.

Bára
Bára
Odpověď na  jsemtadyted
21.7.2020 12:49

Stačí pomalu projít pozpátku tomášova „okénka“, tam to všechno je buď řečeno, nebo je dán odkaz – konkrétně právě na symboliku. Počítejte s tím, že Vám to sežere dost času, ale pak se zorientujete.

Nemezis
Nemezis
Odpověď na  jsemtadyted
21.7.2020 12:56

jsemtadyted – táto doba je aj o tom, aby človek hľadal význam, spájal si veci, hľadal informácie, aby pochopil. Už nie je doba dostať všetko na zlatom podnose. A chvalabohu. Tiež mi nie všetko dáva zmysel, ale aspoň ma to vyburcovalo hľadať, zaujímať sa (aj keď teda ja som skôr vždy fungovala na tom, že som sa do nemoty potrebovala odpovede a nové informácie)-Stále budú prichádzať noví, stále bude niekto, kto nerozumie. Táto stránka (už ju sledujem dlhšie), si stále drží svoju líniu a je to veľmi dobre. Chápem vás úplne, ale už nie je čas vysvetľovať, ozrejmovať a držať za ruku…. Ak začnete veci vnímať v širších súvislostiach, pochopíte, že to tak je…….Aj z mojej pracovnej praxe viem, že ak sa ľudia podieľajú sami – na hocičom – viac sú zainteresovaní, viac si veci vážia a skôr chápu – lebo sami tú skladačku skladali. Ešte malá poznámka – tie informácie dostávate zadarmo a myslím si, že sú to pecky – je to čas a energia tomáša a terezy…..to je dobré si uvedomiť…. S úctou a želaním všetkého dobrého Inka

jiří z Borače
jiří z Borače
Odpověď na  Nemezis
21.7.2020 14:20

Ano, to je pravda. Je nejvyšší čas, poslat Tadescu i tomášovi nějaké peníze.
Jdu na to hned.

Iva*
Iva*
Odpověď na  jiří z Borače
21.7.2020 16:59

Borač a Oberon? 🙂

Spn
Spn
Odpověď na  jsemtadyted
21.7.2020 13:17

Lepsie by som to nenapisal.predsa je uplne jedno napisat „je to zcela zrejme“ alebo jednoducho polopate „vysvetlit“o co konkretne autorovi ide, nemyslite?casovo to Vam „zaneprazdnenejsim“ zaberie maximalne niekolko sekund viac. Podla mna by to takto danemu clanku dalo vacsiu hodnotu a nam nie uplne „zasvetenim“ ci „pomalsim“ dost znacne pomohlo. V alternativnych temach sa pohybujem uz 10 rokov takze vela veci zapada a dava zmysel, ale symbolika je u mna na nizsom stupni porozumenia. Tvrdite ze je v nej zakodovane vsetko a netvrdite to len vy pan Tomas a pani Terezka. Rad by som to tiez videl podrobnejsie ako vela inych citatelov tychto stranok. Myslim ze male nasmerovanie/vysvetlenie textu moze byt v tomto pripade mnohym velmi napomocne.
S laskyplnym pozdravom

df
df
Odpověď na  Spn
21.7.2020 15:06

Když ono to není o sekundách potřebných na sepsání vysvětlení, za měsíc sem přijde zase někdo nový a bude žádat to stejné, navíc vysvětlení souvstažností není na pět minut. Když to někdo vysvětlí v kostce stejně to pak chce samostudium a danou věc pochopit vyžaduje taky nějaký čas. Vlastní zkušenost.

Maca
Maca
Odpověď na  df
21.7.2020 15:40

Není to o vteřinách psaného textu, je to o touze hledat. Některé informace nejsou určeny na podání polopatě. Musí k nim člověk dospět vlastní myslí, aby mohl jít výše. Uvědomte si, že každý žijeme svůj vlastní život a vidíme svět jen svýma očima. Hledat, nacházet, uvědomovat si, hodnotit, přijmout. To jsou naše největší dary. Využívejte jich. Jen tak dojdete k pochopení všeho co se děje. Mnoho je řečeno v knihách, Wiesner, Hannkock, Velichovsky, Sidorov, Wojnar, Horák tam je spousta kvalitních informací. Ale taky věřte si čemu chcete – jak říká tomáš.

egon
egon
Odpověď na  jsemtadyted
21.7.2020 13:36

Přiznám se, že patřím ke stejné skupině nových čtenářů. Ale snažím se, jak mohu, abych porozuměl,spíše mě to provokuje…

Bohužel jsme si zvykli dostávat všechny poznatky na talíři a pokud možno v co nejkratší podobě jasně a stručně. Co takhle připojit intuici? Nejde to, tlačí nás čas?

kačaba
kačaba
Odpověď na  egon
21.7.2020 19:01

egon -je úplně jedno,zda budete studovat,číst „zaručené pravdy“ hledat na kdejakých alter.stránkách,kupovat stříbro-zlato,krást atd ….a nebo si jen tak v pohodě lehnete do trávy a bude vám úúúúúplně luft vše co probíhá kolem 🙂 ….. na to SVÉ PROZŘENÍ totiž určitě jednou natrefíte …..poněvač KAŽDÝ MÁ SVŮJ ČAS A SVŮJ ZPŮSOB ….to je jediná pravda …hezký den všem

paja
paja
Odpověď na  jsemtadyted
21.7.2020 15:26

Na tadesco jsem narazila cca před měsícem a půl, od té doby ho čtu každý den a nedočkavě čekám na nový článek od tomáše. Snažím se zorientovat a taky mi ne vše dává hned smysl. A proto hledám sama a snažím si dávat věci do souvislostí a to objevování je na tom právě to, co mě moc baví. Když se mi začnou ty souvislosti propojovat, mám radost. Ale souhlasím, že je třeba věnovat tomu více času. Naštěstí si pomáháme se sestrou a mamkou a vzájemně si nové poznatky sdílíme. Tímto bych chtěla i za ně poděkovat za cenné informace, které jsou tady pro všechny zadarmo.

romča
romča
Odpověď na  jsemtadyted
21.7.2020 15:35

Prosím, neberte tento môj koment ako nejaký hejt ani ma neberte ako niekoho premúdrelého, len mám v poslednej dobe potrebu reagovať na niektoré otázky.

Vysvetľovať symboliku nie je na pár sekúnd naviac. Profláknutá pyramída s okom by bola na jeden obsiahly článok. Aj tu na tadescu sú rozbory videoklipov, a tie články sú fakt dlhé. Kto chce ten si nájde a treba rátať s tým, že to nebude na jeden deň. A ak symbolike človek stále nechápe, nerozumie, nevie si s ňou rady, tak nato nie je ešte pripravený. Raz mu to trkne jak blesk z jasného neba, viem o čom hovorím.

Ja keď som si nejakých pár rokov dozadu prvý krát čítala marného okénko tak mi to znelo jak mongolčina. Keď mi to prestalo znieť jak mongolčina, tak som každú jednu správu predýchavala a vstrebávala dva týždne… a to už som vedela čo sa na svete deje aj kto vládne svetu

Ani ja nerozumiem všetkému, hlavne politika ide dosť mimo mňa. Čo sa týka symboliky, viem z nej „vycucať“ len to čo „bije do očí“ a čomu už rozumiem. Ak niečomu naozaj nerozumiem, tak hľadám.

Tiež pracujem, mám domácnosť a rodinu (síce bezdetnú ale mám)

fasci
fasci
Odpověď na  jsemtadyted
22.7.2020 11:56

tady není škola zadarmo myslím, vše potřebné je na intrrentu už roky a vše se dá najít a dohledat či dostudovat, stačí jen chtít mít vůli a jít za tím, tohle za vás nikdo neudělá

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  fasci
22.7.2020 15:52

Vraj priveľa znakov a pritom ukazuje ešte mnoho voľných znakov – takže delím, aj keď – podľa deklarácie nie je nutné.

1. fasci a ostatní,

pochopte, že „žijeme“ vo „svete“ informácií – z nich je 99,99% (ak celok berieme ako 100%) falošných, lživých, … a ak chce niekto postúpiť a začína sa zaujímať o pravdu, tak mu je nutné pomôcť – to je naša priam povinnosť – v opačnom prípade len podporujeme LŽI, BLUDY, KLAM, … je nutné upozorňovať na skutočnosť, že sme tvorcovia – tvoríme to, čomu veríme … a nie je to také jednoduché.

Svojimi komentármi len tých, ktorí sú na začiatku cesty a prišli na prvú križovatku mätiete – namiesto toho, aby ste im pomohli a odkázali ich na hľadanie vo svojom srdci, na počúvanie svojho nadvedomia (lživo pomenovaného sťa pod-vedomie – teda postaveného pod EGO!!!) blokujete. O čo ste lepší, ako tí, ktorí cielene klamú?!?

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  fasci
22.7.2020 15:53

2. – pokračovanie

Som len kvapkajúca voda – kto chce, môže tok vody zvýšiť – pravdu však musí nájsť v sebe …

Žijeme vo víre informácií – všetky informácie – od kohokoľvek (aj odo mňa) si je nutné pretriediť svojim vlastným vnútrom.

Vyvraždili všetkých našich múdrych, zničili naše písomníctvo – naša výhoda je tá, že múdrosť a POZNANIE nie je podmienená príchodom do nejakej úzkej malej skupiny – tá múdrosť stále prichádza v našich ROD-och – ROD-och človeka aj napriek dlhotrvajúcemu vraždeniu, zotročovaniu, vymývaniu myslí … pre človeka sú charakteristické svedomie – SVAROG, sloboda- PERÚN a vzájomná spolupráca – SVANTOVÍT …

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  čistá duša
22.7.2020 16:00

3.

Koľko „pozornosti“, času, písmeniek, … ste venovali tomu, aby ste odradili tých, ktorí začínajú vidieť a chcú vidieť a vedieť viac, ktorí začínajú počuť a chcú počuť viac, …?!? Namiesto toho, aby ste im pomohli prísť k prameňu … tak ich od prameňov odháňate … oni chú piť z prameňa poznania – a musia to urobiť sami … zatiaľ len hľadajú prameň – prečo im ho odmietate ukázať, ak sami seba vnímate sťa vedomých?!? – to je pre mňa záhada … alebo ani nie … len skladáte masky … masky človeka.

Kon
Kon
Odpověď na  čistá duša
22.7.2020 21:52

čistá duša,

krásně a jasně napsané.
Stále člověk slyší, a i tady, že nikdo nechce poslouchat, že není s kým mluvit a potom, když člověk chtějící poznat zde, a právě zde požádá není mu pomoc poskytnuta.
Je to překvapivé.
Asi si neuvědomují, ti co vědí, že tímto vlastně zpochybnují sebe i to co říkají.
Je to veliká škoda.

Já sama se učím, nepovažuji se za znalou a tak těžko mohu začínajícím pomoci. Co ale půjde, udělám ráda.
Ono opravdu, jak píšete, je naší povinností na dotaz pomoc poskytnout.
Psala jsem to už pod minulým článkem při překladu.

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  čistá duša
23.7.2020 11:21

kon,

áno, pri prosbe o pomoc len výsmech a práve od tých, ktorí sami seba vnímajú sťa bytosti svetla … a práve tu …

Viem, že pri tejto forme diskusie je pomerne náročné s niekym viesť rozhovor – ale ten, kto poprosí o pomoc, ten sa k diskusii vráti a znovu ju načítava – a práve tu a pri tejto forme diskusie mnohí žložia svoje masky a ukážu svoje EGO. Pre mňa sú diskusie dôležitejšie, ako samotné články – ukazujú mi stav v spoločnosti.

Al.
Al.
21.7.2020 10:39

Už jako malá jsem byla ostatními označována za divnou. V pubertě a později jsem byla přesvědčena, že jsem divná a proto zůstanu sama. Nicméně i přes hrůzné poznámky na mou osobu jsem zůstala sva a mám šťastnou rodinu, milujiciho muže a nádherne děti. Kolem mě je spousta negace, hádek… Stále jsem sama sebou a jednám skrze srdce. Vždy. Od dětství se branim (dnes vím, jak to pojmenovat) matrixu – Nechápala jsem, proč je vše tak zbytečně složité, kdo vymyslel učební plán na školách, proc mi pořád vnucují určite vzorce chování, které mi byly proti srsti, proč mam jednat jinak podle ostatních a ne podle svých pocitů a tužeb, proč nám zlikvidovali zemědělství, vzali nám soběstačnost a musíme nakupovat v cizině, proč musíme drit a nic z toho nemáme, proč se musíme porad za necim hnát a tam v bance si tisknou penízky, proč nám taky nenatisknou, k čemu to? Nic nedávalo smysl, vždy mě fascinovala konspirace a věděla jsem, že opak je pravdou. Díky tadescu mi už vše dává smysl. I díky tomu, že konecne věřím jen sama sobě. To je ten klic-verit sám sobě.

marek
marek
Odpověď na  Al.
21.7.2020 13:33

Úplně souhlasím. Mne vždycky vytáčelo a vytáčí, proč musí být tolik byrokracie a na každou věc je nutno milion lejster…. Když se s někým domluvím ústně,případně podám ruku na to, tak by to mělo platit a basta. Pokud mne podvede, nedodrží termín, slovo, tak s ním prostě nebudu nic chtít mít. Papírování mne vytáčí!!!

ventlas
ventlas
Odpověď na  marek
21.7.2020 14:22

Ale byrokracie je česká specialita,která byla zděděná z C.K. monarchie.Ani starej maffián Redlich s tím nic nesvedl. Sto let výstavba Nuselského mostu. Plány na metro zhatila válka,také sto let. Revitalizace spodní části Václavského nám. dva roky. Kdo se podívá,za jak dlouho se postavil most přes kerčský pruliv,tak vidí naprosto ničemné plánování a natahování konce staveb. Kompletní změna Václ.nám,včetně tolik potřebného ulehčení přecpané křižovatky I.P. Pavlova vidím někdy kolem roku 2025…

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  ventlas
22.7.2020 16:14

ventlas,

aj tzv. „monarchie“ sú len „dedičstvo“ – výmysel na jenoduché zotročovanie, manipuláciu a programovanie … a zároveň prevod VINY …

markéta nikol
markéta nikol
Odpověď na  Al.
21.7.2020 14:50

Al, nejsi v tom sama. I já po letech, co jsem skončila školu ( 15 let že ZŠ venku a 12 let z SOU ). Hlavně jsem nesnášela matiku, vše muselo být podle tabulek, řádů…

Alika
Alika
Odpověď na  Al.
21.7.2020 16:09

Dobrý deň, Al.,
keď som si prečítala váš komentár, myslela som si, že ste napísali o mne:DD Presne môj príbeh. Plus, keď som po tzv. nežnej začala tvrdiť, že sa deje genocída Slovanov, ste mali vidieť tie pohľady a ťukanie na čelo. Kolegyne v práci ma volali Alenka z ríše divov a pod., bolo by toho viac. Ale nevadí, treba ostať samým sebou aj keď nás okolie zatiaľ nechápe. Sme v pohode, všetko je dobré, uvidíte. Posielam veľký pozdrav pre všetkých tadeskáčov.

aniz
aniz
21.7.2020 10:28

Dobre ranko vsem tady v techto tak silnych dnech,

jen vam chci napsat co se mi stalo ;
v nedeli jsem po nekolika letech ( nahodou) opet zhlidla film
„Shutter island “ s leonardem dicaprio a protoze s uvedomovanim si toho
“ kdo a co jsem “ jsem uz postoupila do jakehosi vyssiho stupne tak po zhlednuti jsem mela velice silny pocit „vymanovani se z metrixu“, byl to hluboky pocit strachu ktery jsem mohla popsat ,porozumet mu a definovat ho jako stary nepotrebny pocit patrici do metrixu, do stareho sveta a ne do noveho zivota ktery hodlam zit .
Usoudila jsem, ze to jeste nebude jednoduche se z toho vymanit ale ted po tomto zazitku ktery si UVEDOMUJI mohu (doufam) projit vsemi temi zkouzkami ktere na nas jeste cekaji.
Opravdu, i kdyz jsem si myslela , ze symboliku pouzivam tak timto jsem pocitila mnohom hlubsi spojeni se symbolikou ktera byla , je a stale bude okolo nas.

Dekuji, ze tady mohu byt a preji vsem uzasne uvedomovani si kazdeho i maleho posunu do uzasneho neznama ktere vlasne zname

Suki
Suki
21.7.2020 10:01

21:22=9545
9.5.1945 Den vitezstvi
Konec 2.svetove valky
Osvobozeni Prahy

zuza
zuza
Odpověď na  Suki
21.7.2020 20:44

šikulka!!!!

Čulka
Čulka
Odpověď na  Suki
21.7.2020 23:42

dakujem

matkobudič
matkobudič
21.7.2020 09:51

2) Zdravím. Ja len toľko, že s tým zobudením je to ťažké. Mňa najviac štve, že neviem prebudiť mamku. Tým že spí tak ma brzdí v mojej ceste. Som akoby jej maznáčik-domáci väzeň, bojí sa ma nechať žiť svoj vlastný život. Vidím, že sa rúti do záhuby. Že väčšina vecí ktoré robí je už zbytočná. Sestra je ako tak zobudená, brat je ešte malý, nemôže chápať. Viem, že nútiť ju nemôžem a je to jej výber (aj keď si ho neuvedomuje), ale aj tak.. Je to tak aj u vás v rodinách? A čo s tým robíte? Či sa mám na to vykašľať a nechať ju tak?

Bára
Bára
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 12:11

Nepřesvědčujte ji Vy, ale předkládejte jí fakta. Jsou již tuny k mání, matky dcerám většinou moc nenaslouchají, ale když si to sama přečte od někoho jiného, možná zasejete aspoň semínko. Jsou natočeny stovky pořadů , které nejsou vůbec radikální, jen dávají prostor k zamyšlení. A pokud ani tak ne, nechte ji. Každý má svou cestu, svůj čas, jiný úkol. Ten její byl třeba splněn tím, že přivedla na svět děti, kterým to myslí.

matkobudič
matkobudič
Odpověď na  Bára
21.7.2020 14:57

No moja mama je ten typ, že asi ju to ani nezaujíma, má strach spoznať pravdu a radšej si ticho počúva rádio, pozerá tv, myslí si, že ona nič nezmení a snaží sa iba ako tak prežiť deň. Kebyže jej nenápadne zapnem nejaký dokument na premýšľanie, tak by asi prepla napríklad na program o varení. Je to ťažké s ňou. Len ma to štve lebo sa cítim byť ňou akoby blokovaný.

pro matkobudiče
pro matkobudiče
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 16:03

Cítíte se ‚být ňou akoby blokovaný…“ ale to je váš problém, ne její. Myslím si, že byste v tomhle směru měl zapracovat sám na sobě. Ji nechte v tom jejím světě, nemá smysl jí něco vnucovat, ať se dívá třeba na vaření, přejte jí to, když ji to baví a vy si zase čtěte tadesco – každému, co jeho jest. A hlavně se tím netrapte, je to naprosto zbytečné. Darmo se neříká – přej a bude ti přáno… 🙂

Bára
Bára
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 22:03

Šmarjá, já nevím proč myslela, že odpovídám ženě – dívce, a hele, on to mužskej. Mea culpa. Tak ale stejně, pokud nechce, tak ji nenuťte, neboť jak praví klasik – nic předčasného není trvalé.

Dracon
Dracon
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 12:15

Každý má svůj vývoj a záleží jen na něm samotném, kdy se probudí a zda to nebude třeba až po smrti mimo fyzické tělo – už nikoho nepřesvědčuji a bavím se jen s lidmi podobného zaměření – ucítím odpor, nesoulad a hned od toho dávám ruce pryč…

marry
marry
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 13:01

pekný deň prajem , pýtal si sa ak smiem tykať…ako je to v iných rodinách .. v mojej je to tak , že najviac , ktorý spí a stále mu vyhovuje terajší život s príležitostnými pripomienkami k daných okolnostiam je manžel . Avšak stále verím , že tým ako to vnímam a cítim ja sa predsa prebudí a pozná , alebo aspoň niečo málo spozná čo mu otvorí myseľ . Ja dávam nádej tomu a budem naďalej sa snažiť o jeho prebudenia sa…

matkobudič
matkobudič
Odpověď na  marry
21.7.2020 14:51

marry: Ďakujem za odpoveď. Možno či by sa nezobudil kebyže ste mala vytvorený slovanský oberežný kruh (ochranný kruh v ktorom sú muž, deti, atď) vytvorený podľa metody vedmy Nadeždy Tokarevy.

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  matkobudič
22.7.2020 16:21

matkobudič,

sám si si položil otázku, sám si si ju aj zodpovedal.

Je dôvod, prečo si prišiel do „života“ práve do tej-ktorej „rodiny“ – buď máš v nej nejaké poslanie – alebo je to skúška … odpovedať si musíš sám pre seba – len a len pre Teba je to dôležité.

Prajem pokoj v duši – nech sa „udeje“ čokoľvek.

zu_zie
zu_zie
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 14:11

Nikto nám nedáva zvolenie byť tým, kým chceme. Okovy a prekážky sú len v našej hlave. Máš možnosť čítať, hľadať, učiť sa nové veci. A túto vnútornú slobodu ti nikto nevezme, len si to treba uvedomiť.
Svoj život nezmeníme tým, že budeme chcieť meniť iných, to je po prvé pasca a po druhé zásah do slobody druhého. Jediný, kto môže oslobodiť nás samých sme len my sami. Mnohé pochopenia mi priniesla a neustále prináša kniha ALLATRA.

Prajem všetko dobré 🙂

romča
romča
Odpověď na  zu_zie
21.7.2020 15:48

zu_zie: Skús si dať tu na tadescu vľavo hore do vyhľadávača „Allatra“ a prečítaj si články, ktoré ti vyhodí. Chcem ti len dobre

Flaja
Flaja
Odpověď na  zu_zie
21.7.2020 17:04

Pro zu-zie. Nevím, ale u Alušky jsem četla o knize Allatra. Jde prý o reptilskou drzost. Anastasia Novych – zadejte si do vyhledávače tu. Jestli se mýlím a jde o něco jiného, tak se omlouvám.

Dukýnek
Dukýnek
Odpověď na  zu_zie
21.7.2020 17:24

Co všichni mají z Allatrou ? .. však to jsou všichni reptoši ..

přikládám video : https://www.youtube.com/watch?v=L8LoT8dP0Ck

mirek
mirek
Odpověď na  zu_zie
21.7.2020 21:55

ALLATRA? Ty reptiliánské sračky. Pěkně lezou pod kůži jako každé náboženství. Je dobré si zjistit původ těch spisů. Také se tady podívat zpátky na videa těch hezkých děvčat, hlavně na jejich oči a velmi pozorně.
m.

ika
ika
Odpověď na  zu_zie
21.7.2020 22:41

zu_zie, na allatru pozor, už sa to tu rozoberalo viac-krát. Minúte tu: https://aluska.org/?s=Allatra

Jana
Jana
Odpověď na  ika
23.7.2020 13:47

Ja si zasa myslím že Žana nieje zlá bytosť, žiadnu negativitu z nej necítim. Vyjadruje sa o nej aj p. Chvátal. Vraj nejde o žiadnu reptoliidnu bytosť.

morlor
morlor
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 14:42

To ani neprebudíš priatelu moja mamka má 74 a je už tak naprogramovaná, že ani keby si jej ukázal čistú pravdu tak to nepríjme. Až ked to povedia v MSM potom začne nad tým rozmýšlat. A povedala mi chlapče vybral si si tažkú cestu.

Alenka
Alenka
Odpověď na  morlor
21.7.2020 16:12

Ahoj všichni probuzené lidičky,zdravím vás a chci vás podpořit v osvětě. Jsem „chodící“probuzená osvěta a baví mě to,i když letos budu mít 70let. Synové mě berou že mi asi hrabe a manžel to nekomentuje,tak ani neznám jeho názor. Mám však spřízněné duše se kterými rozebíráme info z tadesca a je to fajn. Těším se a doufám,že to zažiji,protože co vyletěl gagarin,jsem chtěla poznat et a co je dál v nekonečnu. Bez informací jsem pocitově vnímala nějaké věci,ale pa jsem navštěvovala přednášky tm a hodně věcí mi to vysvětlilo. Děkuji mu za vše co dělala a pokračuje dále s terezkou,aluškou…

aronie
aronie
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 15:15

Už léta žiju v jiné realitě než manžel, dcery a zbytek. Vlastně nemám kolem sebe jediného s kým bych mohla otevřeně poklabosit. Už mi to nevadí.Moje rodina je zde ,tady se cítím mezi svými.

markéta nikol
markéta nikol
Odpověď na  aronie
22.7.2020 05:52

aronie, nejsi jediná. Moje mamka občas sem chodí číst články. Jakmile jsem ji včera povedla o tom, že už platby kartou nepůjdou a začala jsem ji říkat o dnešním, i včerejším článku ( 20.Q7. a 21.Q7. ), řekla mi, že ve stylu, že už mi to leze na palici. Moji kamarádku jsem trochu probudila, ale stejně opakuje, co četla o Covidu. V práci měl můj kolega chvíli osvícení pravdy, ale stejně to bylo chvilkový. Můj otec je ze starý školy, jak se říká. Ten ničemu nevěří. Jen ví, co byl DS… ale nechce věřit, že se vysouší bazina. Přítel, ten je od TELE VIZE vypatlanej. Takže jsem sama. Jsem moc ráda, že jsem tady s vámi a na Fb na Qanonu. Cítím se sama, kolem jsou lidi věznění v Matrixu. Chci se připravit na blackout, ale jak žijí s rodiči a jsme v bytě 3 plus 1, moc se nam toho tolik nevejde. Stříbro nemáme, ale jen nějaký peníze máme fyzicky doma, ale bohužel většinu ( důchodový pojištění nás třech nám chodí z účtu na jejich účet ). Usetreny peníze mám na knížce. Mamka nechce vybrat peníze, říká mi, že to nikde jinde není napsaný, aby vybrala peníze.
Bojím se, že umřu hlady, bohužel mám i bezezbytkovou dietu, takže jist všechno nemůžu a zahrádku nemáme.

aronie
aronie
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 15:22

Jo a už nikoho nebudím -nezasahuji

Evka
Evka
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 16:44

Hezký den.Mám to obráceně.Já – matka se snažím probudit své dospělé děti.Je to téměř marné,stále jsem za blázna,a to nejen v rodině.Dokonce jsem se dozvěděla o sobě takové věci…je vidět,jak málo ví o mě a o tom všem.U některých lidí už vím,kam až můžu v rozhovoru zajít.U některých už jsem to vzdala.Netoužím po tom,aby pak řekli,že jsem měla v něčem pravdu,spíše mi jich je líto,že se vše nedozvídají tak nějak pomalu a postupně.To pak není takový šok,jako když to přijde naráz.Tak doporučuji na mamku raději moc netlačit,jen tak nenápadně něco podsouvat…pokud my jsme v pohodě,protože už víme,tak ti,co nevědí to většinou z nás“cítí“.Alespoň já to tak mám,i když ne se všemi.

Lenka
Lenka
Odpověď na  matkobudič
21.7.2020 17:52

Mám to podobné i u nás v rodině. Jsem hledač pravdy a intenzivně se tomu věnuji přes 10 let . Politika mě zajímá jen okrajově. Zaměřuji se spíš na duchovní rozvoj. Matka, otec, bratr ti mi nevěří, mají mě za blázna, dokonce i můj syn utíká, když mu chci něco sdělit. Což mě mrzí, ale neudělám s tím nic. Moje dvě dcery mi ale věří a jsou bdělé a dokonce manžel mi začal naslouchat, protože jsem tyhle události předvídala již před spousty let, tak se přidal. Do té doby jsem byla také blázen. Tadesco jsem našla letos na jaře, do té doby i když anglicky neumím, jsem hledala z jiných zdrojů. Výborný člověk, který se specializuje na symboliku je Jordan Maxwell. Bohužel jen v angličtině. Čekám na jeho přeloženou knihu už spoustu let….Chci říct, že to chce trpělivost, nic jim necpat, když nechtějí. Je to jejich svobodná vůle a to musíme respektovat. Každý si zvolí svou cestu a někdo potřebuje víc času, jiný zas více životů. Je lepší jít cestou nejmenšího odporu , snažit se být pozitivní a vytvářet si b představách, ten nejkrásnější sen o naší budoucnosti, protože vše vytváříme naší myslí. Čím více dáš do toho emoce o to víc či dřív si to zhmotníš. Tenhle web berte jen okrajově a pracujte spíše na sobě. Kolektivní vědomí se už projeví.

matkobudič
matkobudič
Odpověď na  matkobudič
22.7.2020 11:45

Ďakujem všetkým, ktorí mi odpovedali. Máme to spoločné tak sa zdá.

ema
ema
21.7.2020 09:49

Oni MUSÍ lidem říci co budou dělat. aby dodrželi zákon svobodné vůle, tak to balí do filmů , symbolů, písniček, klipů a někdy to i říkají naplno- viz B.G. když mluvil o snížení počtu obyvatel , o vakcinaci…….ap. Že to lidi nechápou, už je jen bonus pro ně navíc….

Kon
Kon
Odpověď na  ema
21.7.2020 20:16

Nejde o žádný bonus navíc. Mlčíš, souhlasíš. Mají tedy náš souhlas. Jak se říká, neznalost neomlouvá.
To jsou jednoduchá pravidla, ale nejvýš platná.

Jura
Jura
21.7.2020 09:41

Zdravím,
zajímavý článek od Charley Reese, sloupkaře z Orlando Sentinel
https://operationdisclosure1.blogspot.com/2020/07/reader-michael-murdock-545-vs-300000000.html

Vzorek:
Politici jsou jediní lidé na světě, kteří vytvoří problémy a pak kampaň proti nim.
Přemýšleli jste někdy, jestliže jsou jak demokrati tak republikáni proti deficitu, PROČ máme deficit?
Přemýšleli jste někdy, jestliže jsou všichni politici proti inflaci a vysokým daním, PROČ máme inflaci a vysoké daně?

Jestliže jsou daně nefér, je to proto, že to tak chtějí.
Jestliže je rozpočet v červených číslech, je to proto, že to tak chtějí.
Jestliže máme armádu a vojáky v Iráku a Afghanistánu, je to proto, že chtějí mít armádu a vojáky v Iráku a Afghanistánu…..

Není žádný neřešitelný vládní problém.

V tom článku je toho více, včetně pěkné básničky. Článek je neutrální a v podstatě se dá vztáhnout na jakoukoliv vládu.

hum
hum
Odpověď na  Jura
21.7.2020 16:47

Uz davno som hovoril, ze keby vsetci ti uradnici, politici a „elita“ chceli len dobre, ako to deklaruju, bol by tu raj. Stacilo by len keby to uprimne chceli, nic ine by pre to nemuseli robit. Oni ale nechcu….

blbecek
blbecek
21.7.2020 09:38

https://www.nytimes.com/1999/07/22/us/bodies-from-kennedy-crash-are-found.html
Ne ze by som tu chcel pridavat houx ale tento clanok z 22.7.1999 popisuje ako nasli tela po havarii jfk jr.
Inde som zas cital ze tela nenasli. A neco je tady, pomerne tadescarom zname veci: https://celebmagazine.com/jfk-jr-faked-death-help-master-chess-player-donald-trump-and-hes-planning-his-return-apparently
Tož jak.

Inečka
Inečka
21.7.2020 09:36

jeden z našich čelních „tunelářů“

https://www.email.cz/web-office/qCbsHqclsiMACIBGGBZrQCtEP1yOBP__GQaKFj5kMlxTNHL2bFFc7L9SQZRLXs2g5mpZrHI/Schwarzenberg_nem_ani_maturitu.doc1.doc
sice dnes trochu mimo téma, ale doufám, že i zde bude spravedlivý trest i to je o lepším zítřku, není normální, co vše se dělo a děje

Inu
Inu
Odpověď na  Inečka
21.7.2020 10:37
rada-na
rada-na
Odpověď na  Inu
21.7.2020 12:10

dejte print screen,tato skupina je uzavřená a lidí co nemají fb se tam nedostanou, už se to v komentářích psalo děkuji.

Inu
Inu
Odpověď na  rada-na
21.7.2020 12:22

A taky zde jiní psali, že to otevřou. Nejde to kopírovat. Tak je na Vás co si vyberete.

Pro Inu
Pro Inu
Odpověď na  rada-na
21.7.2020 16:18

tyhle vaše odkazy jsou jen pro lidi, kteří jsou přihlášení do té uzavřené skupiny. Takže ne všichni, co mají Facebook, se tam dostanou. Zkopírovat jde všechno, jak psala rada-na – print screenem.

Pollux
Pollux
Odpověď na  rada-na
21.7.2020 16:49
dux
dux
Odpověď na  Inečka
21.7.2020 10:53

Sam kdysi rikal, ze „studoval na gymnasiu fe Vidni, ale cho nedhodelal, pchotoze se musel mhajetkum fenovati.“ V Rakousku je gymnazium od 6. tridy, takze mluvi z naseho pohledu o zakladni skole, a otazkou zustava, jestli vubec dodelal tuto…