Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu
    Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu

    Hluboký stát demokratů se před Trumpovou inaugurací snaží dosadit Harrisovou do prezidentského úřadu

  • Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic
    Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic

    Americké speciální síly zničily na Ukrajině letouny F-16, které Zelenskyj použil k bombardování ruských vesnic

  • Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů
    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

  • Co je to izraelská doktrína Dahija?
    Co je to izraelská doktrína Dahija?

    Co je to izraelská doktrína Dahija?

Související zprávy

  • Trump song: Jsem bojovník
    Trump song: Jsem bojovník

    Trump song: Jsem bojovník

  • Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska
    Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

    Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

  • Následníci Templárov pokračujú v ťažení proti Rusku
    Následníci Templárov pokračujú v ťažení proti Rusku

    Následníci Templárov pokračujú v ťažení proti Rusku

  • Umělkyně vyrobila nábytek z tenisových míčků, které by se jinak na skládkách rozkládaly 400 let
    Umělkyně vyrobila nábytek z tenisových míčků, které by se jinak na skládkách rozkládaly 400 let

    Umělkyně vyrobila nábytek z tenisových míčků, které by se jinak na skládkách rozkládaly 400 let

Okno do nového světa – od vzdělání k duchovnímu ochuzení

Ahoj, mé drahé milované děti!

Dnes s vámi chci mluvit o dalším fenoménu moderní společnosti, který v sobě nese na první pohled neviditelné nebezpečí.

A budeme mluvit o radikální změně vzdělávacího systému, která vede k všeobecnému duchovnímu ochuzení.

Jistě jste si všimli, jak hluboká propast leží mezi starší generací, které se dostalo klasického vzdělání, a mladými lidmi, kteří o něj přišli.

Pod pojmem “klasické vzdělání” rozumím takové, které je zbaveno digitalizace všeho druhu.

Děti a mladí lidé tak při absenci počítačů, mobilních telefonů a dalších elektronických zařízení získávali informace z knih a od svých učitelů.

A to jediné je naučilo myslet, protože člověk, který vzal do ruky knihu, se plně ponořil do nových poznatků, bezděčně je systematizoval a prováděl srovnávací analýzy.

Takto funguje lidský mozek: důkladně “stráví” informace, zejména jsou-li podány literární formou – krásně a názorně, které se pak ve zpracované podobě uloží do jeho vědomí a podvědomí.

Poté si žáci při diskusi o přečteném vyměňovali názory, dojmy a závěry.

Výsledkem byla živá diskuse, která účastníky ještě více obohatila a zároveň děti naučila naslouchat cizím názorům a umět si svůj vlastní zdůvodnit.

Povinná četba literatury přispěla k rozvoji jazykových dovedností, obohatila slovní zásobu a gramotnost.

Tehdejší učitelský sbor byl poměrně silný, protože povolání školního učitele nebo univerzitního profesora bylo vážené a prestižní.

A co se děje dnes, kdy živou komunikaci nahrazují bezduchá elektronická zařízení, s jejichž pomocí člověk najde jakoukoli potřebnou informaci, odpověď na jakoukoli otázku pouhým stisknutím tlačítka, aniž by se obtěžoval čtením knih a učebnic?

Dochází k tomu, že člověk už nemusí vyvíjet žádné duševní úsilí, protože dostává vše hotové, a z myslitele a tvůrce se stává konzumentem informací.

Zavedení takového systému testování znalostí, kdy je třeba z několika odpovědí vybrat tu správnou, se stává obzvláště destruktivním.

Zbavuje člověka schopnosti hluboce a komplexně přemýšlet, dávat promyšlenou a podrobnou odpověď na otázku.

Místo toho se omezuje na povrchní znalosti, které stačí spíše k tomu, aby odpověď odhadl, než aby ji vycítil.

V důsledku tohoto “vykastrovaného” vzdělávacího systému vyrostla nejedna generace lidí, kteří nejsou schopni živě, nápaditě a kompetentně vyjadřovat své myšlenky, protože se nenaučili číst, nejsou schopni tvořivě myslet při své práci, protože se nenaučili myslet široce a svobodně, a nejsou schopni plnohodnotně komunikovat s ostatními, protože nemají zkušenost s výměnou názorů a dojmů ze svých znalostí.

A tak postupně lidskou komunikaci, živou i nepřímou – prostřednictvím četby beletrie, nahradilo jednosměrné používání bezduchých elektronických zařízení, která se stala nedílnou součástí života každého moderního člověka.

A příště si povíme o tom, jaký dopad na lidské zdraví a psychiku má nahrazení živé komunikace komunikací virtuální a jakou energii s sebou nese.

Zdroj: vozrojdeniesveta.com

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
30 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Witchy Lady
Witchy Lady
27.11.2023 12:42

Ahoj, všichni. Mám dotaz. Jak vám jde oprava, příp. mazání vlastních příspěvků? Mně teda vůbec ne. Nejde opravit ani příspěvek, který čeká na schválení. Při jakémkoliv pokusu dostávám zprávu, že komentáře odesílám příliš rychle po sobě, a je konec. Děje se to i vám?

astrei swingař
astrei swingař
Odpověď na  Witchy Lady
27.11.2023 14:40

Také nemohu upravovat komentáře. Jde o nějakou chybu.

Witchy Lady
Witchy Lady
27.11.2023 12:32

Včera jsem v Tchibu kupovala čelovku, původní cena 199,- Kč. Dali mi slevu 20%. Řekla jsem, že 60,- k dobru je prima. Slečna pokladní to zkontrolovala na kalkulačce (cca půl minuty) a obdivně poznamenala, že to tak rychhle neumí 🙁

Ve škole dětí neučí počítat z hlavy. S třináctiletou vnučkou jsme se vrátili na začátek matematiky, a ve slovních úkolech jí ukazuji souvislosti mezi úkony, procenty, miligramy a metráky, milimetry a kilometry a skutečným životem. Koláč dělíme na čtvrtiny přímo na talíři, aby jasně viděla souvislost. Někdy se mi zdá, že to neumí ani učitelky.

Pavel "Papež"
Pavel "Papež"
Odpověď na  Witchy Lady
29.11.2023 10:33

To je sice krásné, ale 20% sleva ze 199,- je akorát 39,80. Ale 60 Kč by bylo zhruba 30% (30,1507537%…iracionální číslo) Nebo mi něco uniká?

kiana
27.11.2023 09:27

Moje první a poslední vyjádření k tomu, jestli je (podle mého názoru) “lepší” hookup culture/LGBTQ nebo tradiční rodina. Ani jedno (i když tradiční rodina je lepší než cokoli jiného, nemusí to být úplně správně):

Díky tomu, že je energie twinflame zmanipulovaná, lidé cítí největší přitažlivost k někomu, kdo má stejné cíle (např. je také na twinflame semináři) a je povahově nejkompatibilnější (i když to není twinflame = je to jeden z duchovních kamarádů, tzv. spřízněná duše) a nebo naopak k tomu, kdo je nejhezčí/má nejlepší geny/vysokou inteligenci a tak dále (=vyhrál “soutěž dating marketu”).
Vůdci twin flame sekty to (následování pocitů) vzali do extrému, takže tvrdili, že lidé mají za každou cenu stalkovat jejich “dating market ne-twinflame” (i když dotyčný o vztah s nimi nemá zájem) a nebo naopak následovat pocity k nejkompatibilnějšímu kamarádovi=spřízněné duši (a toho na sílu “přetvořit” do svého twinflame).. Obojí je fakt hnus, stačí se podívat na tento dokument: https://www.csfd.cz/film/1429604-twin-flames-jak-dat-sekte-kopacky

Já nikdy neradila (ani neradím) ani jedno z tohoto a místo toho, abych něco někomu radila, se snažím zařídit, aby ne-twinflame sex lidi nikdy neuspokojil (či aby v ideálním případě k sobě ne-twinflame lidi ani nikdy nepocítili sexuální přitažlivost). Ono už to takto funguje (proto když si někdo vezme za ženu ne-twinflame, nikdy není sexem s ní naplněný, a tak si najde milenku – jenže to ho také nenaplní, tak si najde další milenku/milenky – ale stále není naplněn, a tak to zkusí s mladým mužem a dočasně mu to funguje, protože se “zaprodal”, aby se z něj stal gay/bi a “za to” zaprodání se dostal dočasně energii, ale pak přestane být naplněn a přechází na tvrdší kalibr..takže buď nakonec úplně zaprodá duši a nebo si někde na této destruktivní cestě uvědomí, že má hledat twinflame).
Ještě v knize Anastasia (Zvonící cedry Ruska) byl popsaný opak této destruktivní cesty (který ale také není úplně správný – pouze to bylo DOČASNĚ nejlepší řešení, a proto to bylo na čas “povoleno” = fungovalo to) a to tzv. tradiční rodina. Ona (dle knihy) zalhala, že ho miluje (i když to nebyla pravda a předpokládám, že to nebyl její twinflame..), a tak se to pak stalo, protože někteří lidé když něco v matrixu předstírají, tak se tím pak stanou (místo aby duše řídila hmotu, v těchto případech to vypadá, jakoby předstírání/lež řídila vše). Založili tradiční rodinu, ve které byl muž naplněný sexem jen jednou za pár let (sex totiž sloužil jen pro přivedení dětí na svět). Pokud to někdo dělá takto (a zároveň je pro celý vesmír DOOPRAVDY POTŘEBNÉ, aby došlo k reinkarnaci duší přímo sem do matrixu – ..pokud to totiž potřebné není, tak ne-twinflame tradiční rodina nebude fungovat nikdy; zatímco twinflame vztah funguje vždy a děti v něm jsou jen když je potřeba, aby se sem inkarnovaly, jinak je ten vztah bezdětný), tak pouze za těchto okolností/podmínek bude tradiční ne-twinflame rodina fungovat (=téměř bez sexu). Když někdo chce sex v tradiční ne-twinflame rodině častěji, už se vydává na tu destruktivní cestu milenek, homosexuality a jak to pokračuje dál (když se nenapraví) – to raději ani nebudu popisovat.. Takže ano, tradiční rodina bez sexu (=sex pouze za účelem přivedení vesmírem určených dětí do DOBRÉHO prostředí) může na čas fungovat, ale na konci časů i toto přestane fungovat. Pokud se jednalo (např. v té tradiční rodině) o twin flame pár, nic se (ani po konci času) nezmění. Ale pokud je tradiční rodina ne-twinflame, tak se buď zaprodají a nebo se rozejdou.

Ono to chvíli trvá (max 1000 let, ale snad to bude velmi rychlé..a ne čekat tak dlouho), než se energie srovná (takže jak matrix “dojíždí”, někomu nepravé vztahy stále fungují).

( Celý článek zde: https://tvorba-reality.cz/05_M_F_D_E_escaping_twin_flames.html )

Asfalotth
Asfalotth
Odpověď na  kiana
1.12.2023 11:35

Já se občas kiano divím, jak můžeš v tak složitém vlastním vesmíru existovat. Chápu, že každý máme vlastní cestu, ale právě proto bych se nechala unášet přirozeně svým plánem tady na zemi než řešit esoterické a zákulisní kudrlinky. Taky jsem měla tu čest kouknout za oponu, ale stačilo se otočit na patě čelem vzad a nechat vyhasnout všechno to hudrování, jak jsem si zničila kariéru a prý snad i život, notojo – chachááá… Myslím že základní zákony vesmíru a toky energií jsou jednoduché a pravidla daná. Chodit do přírody a spojovat se s tou nádhernou bytostí, co nás dočasně ubytovala, meditací, učit se pozorovat od přírody, a třeba okopávat řepu je lepší než zabředávat do těhle nesmyslných konstruktů na hlavu postaveného systému, který i tak jednoduchá pravidla vesmíru a esoteriku rozvíjí a pokřivuje do naprostých nesmyslností. V momentě kdy člověk ucítí to mocné spojení se vším, sílí sám a podle toho přitáhne i partnera (y), který je ovšem nejspíš předem daný. Střílení naslepo do těch slepých ulic podle mě jen zamotává karmu.
Add dál ke Komisárovu vidění, už se třepu na to jak dcera začne číst.. Ihned jde na nácvik ovládání třetího oka aspoň ke koukání v téhle hladině. Jde to sice i dřív, ale s tím čtením se mi to zdá obzvlášť průkazné a trénovatelné. A dál ať už si tuhle dovednost nasměruje sama… funguje to tu už dlouho a fascinuje mě, jak se to děti učí lehce a dospělí mají problém, asi tu šišinku máme pořádně zabetonovanou..

kiana
Odpověď na  kiana
3.12.2023 00:45

Hned ten den, když jsem dopsala tohle vyjádření, se psychopat rozešel se sestrou (takže to funguje). Už jak jsem jejich vztah přestala řešit a řekla jsem si “asi jí takový vztah s něčím pomáhá (např. rozptyluje od uvědomování si traumatu)”, se už s ní pomalu rozcházel, hlavně proto, že jí lezl do mobilu a viděl, že o jeho špatném chování píše, takže si k ní už nemohl dovolit to, co dřív (musel se začít chovat líp = chvíli se přetvařoval, ale byl odtažitý). A to mu nevyhovovalo (neuměl se tak moc přetvařovat), takže se rozhodl pro úplný rozchod, který uskutečnil zrovna když jsem napsala tohle:)

Ještě má sestra problém, že jí sebral před rozchodem klíč od jejího domu a pak jí rozbil topení povytažením drátu (což šlo rychle opravit zandáním drátu zpátky do přípojky, ale sama na to nepřišla, takže musela volat opraváře, který jí to naštěstí opravil zdarma, protože to bylo ještě v záruce), ale snad si sestra zabezpečí dům (to už bude drahé). Pokud dá peníze do zabezpečení domu, tak se k němu snad pak už nebude chtít vrátit (kdyby si to on rozmyslel..), protože by po dalším rozchodu opět musela měnit všechny zámky a opravovat věci, které on rozbil.. (=další vyhozené peníze – v Německu je toto drahé – a tolik peněz už ona nemá, aby si mohla finančně “dovolit” vztah s narcistou) Jestli si dům nezabezpečí, tak je šance, že se k němu bude chtít vrátit, když by se jí on ozval (snad se ale on nebude chtít vrátit k ní). A taky pokud si nezabezpečí dům, tak jí tam může kdykoli chodit a škodit.. Takže jí realita navádí k definitivnímu vyřešení (ukončení) tohoto bývalého vztahu.

Navíc se sestře otevřely oči, protože díky těmto zkušenostem (ještě se jí po rozchodu rozbila motorka, která se jí pravidelně rozbíjela i v průběhu vztahu s ním = on umí opravovat auta, takže jí tam lehce něco povytáhne a pak to zas zandá=umí to opravit) zjistila, že během vztahu se jí hodně často rozbíjely různé věci (několikrát motorka, lednice a už nevím, co ještě), které on pak opravoval (o tom mi ani nevyprávěla, protože si myslela, že to všechno byly jen náhody). Takže si uvědomila, že jí pravděpodobně celou dobu on rozbíjel věci (např. jen vytažením drátu), aby si myslela, že ho potřebuje (byla na něm závislá), protože tolik peněz na tolik oprav neměla.. Takže mu vždy musela volat a prosit ho, aby jí zase něco, co se od minula (kdy tam u ní byl) rozbilo, a pak mu děkovala (získával tak nejen trauma bonding, ale i “narcissistic supply” = uznání/vděčnost/obdiv). Takže alespoň prozřela i ohledně minulosti/průběhu jejich “vztahu”, i když ještě ne úplně (stále věří, že on je jenom “traumatizovaný” a vybíjí si to na ostatních, ale jinak je uvnitř hodný).

Před rozchodem se jí o něm zdály dva sny:
První o tom, že její přítel/kluk je vrah, který už zabil mnoho lidí (je to profesionální voják..) a je mu to asi fuk = nemá soucit. A druhý sen o tom, že on touží po tom mít mnoho žen (to o něm opravdu zjistila při rozchodu, takže tento sen byl naprosto pravdivý).
Takže i sny jí jasně varují, že je zlý.

kiana
Odpověď na  kiana
3.12.2023 10:50

Jinak ten původní příspěvek byl o tom, že nebudu dávat svojí energii twinflame do vztahů cizích lidí (takže pokud máte svojí energii nebo znáte jiný twinflame pár, který vám energii propůjčí, do toho já nezasahuju). Také můžou lidi vyměnit svůj dobrý život za vztah/dítě nebo nějaký jiný cíl – tam odebírají sami sobě výměnou za něco, takže to je opět jejich věc.
Jediné, co ještě podporuju, je, když někdo hledá jediného partnera duše (se kterým chce být navždy), tak i když chodí s nesprávným člověkem, pokud se opravdu ze všech sil snaží (být k sobě upřímný), dělá to nejlepší, co může (jakmile se ale zamiluje jinde nebo partnera nechce/má z něj špatné pocity či zjistil, že to není ten pravý – měl by se rozejít). Takže nemůže být naschvál nevědomý, aby něco získal.

Asfalotth – Řekla jsem si, že zkusím přijít na vše, co mě zajímá (sledovat energie a tak). Snad se mi to daří, ale k ničemu to moc není (můžu něco ovlivňovat sama v sobě = rozhodováním o sobě, ale ostatní zůstávají nevědomí, takže to slouží spíš jenom pro můj klid, že vím, co je dobře a co špatně, takže se cítim líp, že dělám to nejlepší).

Existují postupy, jak vyvolat přitažlivost / jak balit ženy, které do extrémních detailů prozkoumaly přenosy partnerských energií (nejsem jediná, kdo se tomu dopodrobna věnuje, ale oni udělali snad ještě víc práce a já zase umím vidět jak jejich postupy souvisí s tw energií, takže mi vlastně usnadnili práci). Oni umí odhadnout, na co kdo “zabere” a přesouvat energii (pomocí dating marketu).
tzn. lidé mohou být obchodováni do sexu či manželství v souladu s jejich svobodnou vůlí, protože energie v matrixu je hodně zmanipulovaná

pokud někdo svojí vůlí manipuluje energií pro vytvoření nebo udržení vztahu, který není pravý, tak to ale taky není dobře (protože kdyby to byl twinflame, ta energie je tak silná, že vztah funguje téměř za jakýchkoli podmínek – kromě extrémních podmínek jako blízkost smrti – když spolu chtějí být, tak se o to nemusí snažit)

  • takže nejen experti DS pro manipulaci vztahů pomocí dating marketu, ale i lidé, kteří na sílu tlačí na vytvoření/udržení vztahu, jsou podobně stejně zlí, a oběma by to snad postupně mělo přestat fungovat (nejdřív by se měly rozpadnout nejhorší psychopatické vztahy až postupně vyprchají ty nejlépe fungující nepravé vztahy) = tedy se postupuje od nejhoršího
svalovidoslava
svalovidoslava
26.11.2023 20:47

Od 59:52 léčitel
(mj. vysvětlil lidem, co znamená potlesk a závěrem to jednou větou připomněl, ale stejně se našli lidé, kteří konají jako automaty, bez přemýšlení, ze zvyku a i na jeho slova zareagovali, že zatleskali. Při vystoupeních dalších člověků také tleskali asi už tak automaticky, výklad šel mimo ně.)

Od 1:23:19 Okulární vidění, dálkové nazírání 12 letého děvčete
https://www.facebook.com/100094074429518/videos/370277182120642/

nadeje
nadeje
Odpověď na  svalovidoslava
26.11.2023 23:40

Sára byla bezvadná.
Alue kdysi vydala článek na toto téma. Bohužel, video již není dostupné. Je to obrovská škoda, bylo vážně zajímavé.
Na vlastní oči: Šokující reportáž o vidění 3. okem | Aluška.org (aluska.org)

nadeje
nadeje
Odpověď na  nadeje
27.11.2023 16:13
miradelete
miradelete
24.11.2023 10:55

přemýšlejme o tom, jak Příroda funguje v člověku. proniknutí do systému a vědomého fungování dávání.
kniha ZOHAR.
stará více než dva tisíce let a představte si, psaná pro dnešní dobu!

miradelete
miradelete
24.11.2023 10:14
miradelete
miradelete
Odpověď na  miradelete
24.11.2023 12:41

oprava odkazu dokumentu plus doplnění:
Dokumentární film o největších kabalistech v historii lidstva (Abraham, Rašbi, ARI, Ba‘al HaSulam, Rabaš, Michael Laitman) a o vzniku a činnosti organizace Bnei Baruch. „Bnei Baruch“ – Academie Kabaly se zabývá studiem, výzkumem a vzděláváním v oblasti klasické vědy kabaly, předává základní poznatky o podstatě světa celému lidstvu. Organizace „Bnei Baruch“ byla založena v roce 1995 kabalistou Michaelem Laitmanem, který ji pojmenoval po svém učiteli – Rav Baruch Ašlag – „Bnei“ (hebrejsky – synové) Baruch – jako znamení pokračování práce jedinečného kabalisty, nejstaršího syna a následovatele největšího kabalisty XX století – Rav Jehuda Ašlag, známý jako Ba‘al HaSulam za autorství komentáře „Sulam“ ke knize „Zohar“ „Bnei Baruch“ pokračuje v práci Abrahama, který odkryl zákon jednoty a lásky a předal jej prostřednictvím řetězu kabalistů naší generaci. Přihlaste se na naše bezplatné kurzy kabaly https://kabbalah.academy/cs/course-2023/
Zveme vás k odhalování tohoto vzrušujícího poznávání, abyste naplnili svůj život štěstím!

PetrJ
PetrJ
23.11.2023 21:31

Je to tak. Bezduché hraní si s mobilem mění kreativní myšlení a fantazii na bezduché ovládání virtuálních radovánek. Do podvědomí se tlačí nemravnost a duchaprázdné podcasty a exhibice na sociálních sítích ničí mravnost člověka. Kdo tomu odolá, o svou lidskou duši nepřijde. Přotom je mravnost až na prvním místě, ač se tam cpe úspěch a peníze, často s rovnítkem.

kiana
Odpověď na  PetrJ
26.11.2023 07:03

Narazila jsem na video o tom, že některé holky na tik toku schválně svádí muže, kteří se snaží zbavit závislosti na pornu, aby to vzdali (tohle video mě zaujalo, jinak většinu videí na tomto kanálu přeskakuju):
https://www.youtube.com/watch?v=vPS257M9Bbs

Martino_Petito
Martino_Petito
23.11.2023 15:14

Nejdříve bych to rozdělil aspoň do dvou rovin a neházel vše na jednu kopu.
Rovina jedna – systém vzdělávání – jelikož víme, kdo drží v područí systém vzdělávání, je jasné, kterým směrem jde – výchova poslušných, samostatně neuvažujících otroků. A upřímně tento systém jede již několik stovek let, i když je pravda, že až poslední desetiletí se dostal téměř na vrchol, poněvadž už nevychovává jen systém, ale systémem vytvoření pohůnci (učitelé, vědecká obec, lek(aři) neboli ti co strávili v systému vzdělání nejdelší dobu ala vysokoškoláci a samozřejmě všichni ti co vědomě i nevědomě podporují svoji vlastní degeneraci neřknuli anihilaci). Takže na jedné straně systém vyhrává neustálým generováním tupých ovcí, na druhé straně je to už tak okaté, že ti co nejsou systémem zdegenerováni, bojují anebo hledají náhradní řešení a tím vlastně zasazují z druhé strany rány systému a díky bohu i systém tuší pád (viz chování AI). Takže tady souhlas, systém otroka se musí změnit na systém kreativního vědomí postaveného na pestrobarevné fantazii se svobodným myšlením suverénního jedince, majícího zájem o přínos a rozvoj společnosti s láskou a selským rozumem.

Rovina dvě – vyhledávání-zpracování informací – dle mého není pravda, že literatura, či knihy všeobecně mají nějaký vyšší stupeň kvality informací, či předání informací, poněvadž dle této logiky by informace posbírané při meditacích v rámci komunikace s předky, průvodci apod neměly takovou kvalitu, jako vyzobané z knihy, což je prostě blbost. Knihu přeci taky nenapíšu na základě knih (z principu). Chápu mechanismus, který autor popisuje, ale ten není nijak vázán na formu předání či zjištění informace. Viz povinná četba – já osobně nikdy nečetl povinnou literaturu a přesto jsem měl jednu z nejbohatších slovních zásob a mé slohové práce byly neustále předkládány jako vzory (a mohla za to moje babička a nikoliv četba) Takže tady absolutní nesouhlas – trošku to zavání typem jednání “Jak Marx řekl, tak to je”.
Upřímně články z tohoto zdroje jsou mnohdy dost zmatečné a zbytečně odvádějí pozornost jinam…. že by záměr :)))

hiram
hiram
Odpověď na  Martino_Petito
24.11.2023 14:52

Vzdělání školské a mediální už nic nezachrání, pokud nezačala výchova už v rodině, osobní příklad otce a matky, rodičovské naslouchání dětem a hravé navazování na dětské podněty, spisovná řeč rodičů a taky předků, četba knih pro děti, zamykání TV před náhodným sledováním dětmi…

jarca
Odpověď na  hiram
25.11.2023 00:19

Taky si to myslím.
Až ty generace zamatrixovaný a naprogramovaný “odejdou” a oddělí se zrno od plev, tak dojde k posunu lidstva a následně ke změně myšlení.

alka
Odpověď na  jarca
25.11.2023 13:32

A možná je to naopak.
Až dojde ke změně myšlení, pak dojde k posunu lidstva, tím se oddělí zrno od plev a ty generace zamatrixovaný a naprogramovaný „odejdou“.

jarca
Odpověď na  alka
25.11.2023 19:09

Mám na mysli hlavně ty zabodaný, kteří “odejdou”.
Ti nemysleli už dávno předtím než přistoupili na hru s kovidem, Okrajinou….

octomanik
Odpověď na  jarca
25.11.2023 19:29

jarčo, u těch zabodaných, také záleží na tom, jak na ta zabodání reagoval jejich organismus…
Mám hodně známých i příbuzných, kteří stále hrají hru “COVIDtestování ” a všechno co s tím souvisí….

Lilicek
Lilicek
23.11.2023 08:22

V škole môjho dieťaťa sa skoro stále len písomkujú.Na otázku rodičov,prečo nie je viac komunikácie osobnej,ako za našich čias,odpoveď tr.učiteľa! bola:”Nie je na to čas”(?)(!)

Aaenn
Aaenn
Odpověď na  Lilicek
23.11.2023 09:29

Osobní komunikace s dítětem v soudobém systému školství? To se snadno řekne.
Ono je snadné to hodit na učitele, když většina dětí nemá sebemenší zájem se rozvíjet.
Není na to skutečně čas a děti jsou každým momentem hloupější….

Lilicek
Lilicek
Odpověď na  Aaenn
23.11.2023 13:29

Deti nie sú hlúpe.Nevenujeme sa im(aj rodičia).So synom rozoberáme skoro všetko.

Lilicek
Lilicek
Odpověď na  Aaenn
23.11.2023 13:40

A mali sme dokonca nezrovnalosti s učiteľom na hrane zákona.S ďieťaťom treba hovoriť.

melody
melody
Odpověď na  Lilicek
23.11.2023 15:00

…. rodiče nemají na výchovu dětí čas ani náladu, když jsou oba celý den v práci, zvládají pak sotva něco udělat doma. Navařit a uklidit. O víkendu sem tam výlet, možná.
pokud máte důvěru v systém, jó klidně si nechte dítě v jeslích, pak ve školce, ve škole, někde na kroužku, nebo ho šoupněte někam na sport. Jinak to zatím asi ani nejde … :/
mnoho školek a škol soukromých jsou taky na jedno brdo – následují jediný vzor, který znají – ten ze své výchovy, každopádně jsem ráda, že už se to pomalu mění

Adam25
Adam25
22.11.2023 21:29

Je to pravda. Plne sa stotožňujem s obsahom daného článku. Pôsobím ako pedagóg na ZŠ dva roky. Nie je to veľa avšak denne vidím, ako sa znižuje úroveň výuky. Už sa nekladie dôraz na myslenie, vlastné presvedčenie či sebarozvoj človeka. Škola dnes vedie žiaka/študenta k poslušnosti k systému a k súčasnej politike. Tomu taktiež dopomáha činnosť viacerých mimovládok a organizácií, ktoré de facto suplujú rolu rodičov a vzdelávacích inštitúcií.
Napríklad u nás na Slovensku: Slovenská debatná asociácia. V skutočnosti iba think tank, ktorý vychováva (hlavne) mladých k uplatneniu sa v politike a vysokých postoch v rôznych odvetviach.
Skrátka, dnes sa to proste nenosí byť rozumným. 🙁 Ale som rád, že ja svojich žiakov vediem k vzájomnej úcte, k triezvemu mysleniu a k sebarozvoju svojej duše a osobnosti.

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  Adam25
23.11.2023 11:58

No, Adame, to tedy všechny klobouky dolů. Takových jako Vy je málo. A taky to podle toho vypadá. Já mám kliku, že nemám dítě školou povinné, protože bych tam udělala tóčo, že by si o tom vyprávěli ještě za 10 let, ale dítě nebo děti by mi vzali a mě by tutově zavřeli.

Lilicek
Lilicek
Odpověď na  Evelyn
23.11.2023 13:36

Tóčo so urobila,bolo to nutné-ten covid!Nás rodičov k spolupráci vyzývajú,a ja si to cením.Deťom je nutné sa venovať viac,a lepšie.