Velvyslanectví RF v Londýně okomentovalo článek The Guardian o popularitě kanálu RT na sociálních sítích.

Dříve britský deník opublikoval materiál, ve kterém psal o tom, že příspěvky anglické verze RT na Facebooku získaly dvakrát více liků, komentářů a sdílení za poslední tři měsíce, než příspěvky The Sun. Úspěch RT si The Guardian vysvětluje radikálními tématy a konspiračními teoriemi v záhlaví, které se málo kdy objevují v tradičních médiích.

Podle zaměstnanců ruského velvyslanectví, reakce The Guardian je možná vyvolána závistí.

„Zdá se, že The Guardian trochu závidí. Možná, když chce zvýšit svoji klesající sledovanost, musí také klást nepříjemné otázky?“ napsali diplomati na Twitteru.

Zdroj: 1
Líbí se vám článek? Můžete ho sdílet se svými přáteli.
Loading...

AdBlock je aktivní

 

 

Používáte nástroj pro blokování reklamy. 

Budeme rádi, když naši práci oceníte a nastavíte pro tento web výjimku v Adblocku.

Líbí se vám článek? Můžete ho sdílet se svými přáteli.