Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů
    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

  • Co je to izraelská doktrína Dahija?
    Co je to izraelská doktrína Dahija?

    Co je to izraelská doktrína Dahija?

  • Generální ředitelé farmaceutických firem panikaří, RFK Jr. se chystá zrevidovat zkorumpovaný Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA)
    Generální ředitelé farmaceutických firem panikaří, RFK Jr. se chystá zrevidovat zkorumpovaný Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA)

    Generální ředitelé farmaceutických firem panikaří, RFK Jr. se chystá zrevidovat zkorumpovaný Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA)

  • Operace proti celosvětovému obchodování s lidmi – 2 500 zatčení
    Operace proti celosvětovému obchodování s lidmi – 2 500 zatčení

    Operace proti celosvětovému obchodování s lidmi – 2 500 zatčení

Trump, Putin a Si společně zastupují globální měnový systém založený na blockchainu. Dny centrálních bank jsou sečteny

Dne 1. dubna 2020 – uprostřed krize koronaviru Donald Trump, Vladimír Putin a Si Tinping, představitelé USA, Ruska a Číny, uskutečnili konferenční hovor ve snaze spojit své síly a vyvinout nový světový měnový systém, založený na blockchainových technologiích a podložený zlatem.

Potýkáme se s největší světovou ekonomickou výzvou, jaké kdy lidstvo muselo čelit.” Jedině jednáním na globální úrovni můžeme zabránit tomu, aby lidstvo sklouzlo do nezastavitelné sestupné spirály,“ řekl Donald Trump.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Pod vedením Trumpa se vůdci USA, Ruska a Číny nečekaně spojili, aby hovořili o zavedení nového digitálního a decentralizovaného měnového systému pro celý svět. Rozhovory již probíhají s EU, Japonskem, Jižní Koreou a některými dalšími státy.

“Doufáme, že to povede celosvětově k co nejširší možné alianci, což by bylo poprvé, kdy by se všichni lidé na světě spojili. Dnes začíná nová kapitola v lidské historii,“ řekl Si Tinping

Blockchain známý z Bitcoinu a Etherea

Nový světový ekonomický systém a s ním spojená měna, by měl běžet na bázi technologie zvané blockchain. Ta je také základem například dobře známých kryptoměn Bitcoin a Ethereum. Globální peněžní zásobu určují algoritmy namísto centrálních bank. Na rozdíl od klasických kryptoměn a papírových fiat peněz, které dnes používáme, bude nová měna podložena zlatem ze sta procent, bez státních zásahů a naprosto bezpečná proti padělání. Pro lidstvo svítá nová éra.

Aby se připravila cesta pro novou světovou měnu, budou současné soukromé centrální banky de-privatizovány (zřejmě zestátněny, pozn. př.). Nová měna bude zveřejněna bez zbytečné byrokracie jako open source blockchain (open source = veřejně přístupný zdrojový kód, pozn. př.).

„Chceme obnovit důvěru v hodnoty a společenský řád. Světová komunita, a zejména naše děti, si zaslouží lepší budoucnost. Dny nefunkčního systému centrálního bankovnictví jsou sečteny,“ uvedl Vladimír Putin.

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Profesor Dr. Tomas Heidelberg, známý odborník na mezinárodní měnový systém, potvrzuje, že plán by mohl fungovat a možná je to jediný způsob, jak zpomalit recesi vyvolanou globální pandemií koronaviru, a odvrátit nastávající ekonomickou krizi.

„Náš finanční systém fungoval v podstatě několik set let. Byl naprogramován tak, aby pravidelně zažíval hospodářské pády a krize. Docházelo k neustálému přerozdělování zdola nahoru. Je to odvážný a nezbytný krok, na který mnoho ekonomů čeká dlouhou dobu.

Svět se mění a my jsme jen na začátku dlouhého a vzrušujícího procesu změn. Vidět krize a výzvy jako příležitosti je pravděpodobně znovuobjevením umění života.

Přeložila tereza | Zdroj: 54

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
32 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
dohlib
dohlib
24.4.2020 14:48

Hezký apríl….

NoroJ
NoroJ
16.4.2020 20:21

Zverejnuje sa tu mnoho článkov a teorii o usporiadani sveta a elit. Nemyslim si že povstanie otrokov sa zorganizovalo a uspešne bojuje proti globalnej elite. Je pravda že sa odstavuje od kormidla zapadna elita podporujuca pax americana, system ktorý sa už vyčerpal a nie je schopny dalšieho fungovania. System ktorý najviac čerpal prirodné zdroje a čoskoro by celý ekosystem doviedol do katastrofy. Napr. Pjakin nepovažuje pax americana za globalnu elitu, ale len za štatnu elitu USA ktorá ziskala obrovsku moc a nemala problem stavat sa do konfrontácie z globalnou elitou. Elita zapadu nie je najmocnejšia, je tu aj niekto iný. Je tu viac mocných frakcii, každá ma svoju vlastnu predstavu o fungovaní sveta. Je to výmena elit pri kormidle riadenia. Co sa týka digitalnej meny, ta už bola navrhnutá davno viz. bitcoin. Bol to test ako to ludia prijmu, ako sa rozšíri oblubenosť medzi populaciou. A teraz sa može implementovat naplno. Udajná epidemia sa len vyuziva na politicke ucely a preformatovanie riadenia vo svete. System založený na spotrebe by nas čoskoro všekých pochoval. Prebieha tiež splasnutie ekonomickej bubliny. Sučastný dlh je nesplatitelný a v takýchto pripadoch vždy prebiehala menová reforma. Znehodnotenie meny, kde sporiací su diskriminovaní pred dlžnikmi. Sučastne su všetky meny podložene dolarom a ked dolar padne, padnu aj ostatne meny. Je celkom logicke, že ak k tomu pride, krajiny ktore maju zlato, podložia nim svoje meny a tak ich zachrania. Ale čo take euro? Kto ma uspory v tejto mene, ma jednoducho smolu? Niekto povie kupte nehnutelnosť. Ale aj to je len nafuknuta bublina. Dnes nehnutelnosti služia viac na špekulacie ako na byvanie. Virtualne peniaze z učtov bohatých už miznú dávno. Nikam sa nepremiestnuju, jednoducho miznú s poklesom na burze. Neviem čomu presne veriť, ale objavujú sa tu članky rozných zdrojov, taktiež Fulford, Pjakin atd. No ich informacie su dosť rozdielné, nepisu tieto zdroje to iste. Na vela udalosti maju rozdielne nazory. Tak kde je teda pravda? Je naivne myslieť si že sa zoberú financie najbohatšiemu percentu populacie a rozdelia sa chudobným. V číne existuju tiež velmi bohate frakcie, ktoré mali zo zapadom už v minulosti nezhody. Jednoducho zapad fungoval už dlho na dlh a už nič nema, a veritelom je východ. Z USA už nebude centrum riadenia, ale len regionalna velmoc. Centrum riadenia sa premiestni do číny. Aký system bude po celej tejto akcii ešte nikto z nas ani netuší. Jedna vec je niečo slubovať ale skutočnosť vyzerá celkom inak. Tak len dufajme že to bude lepšie. Ale to taktiež nepride všetko same. čakat na dobre je velmi naivné. Vždy sa vyžaduje osobná zodpovednosť každeho jednotlivca. Len veriť a čakať nestačí. Ono vždy platilo a platiť bude, že velmi bohatým často prepne v bedni a potom už nevedia čo zo sebou. Samozrejme nemusí to platiť vždy. Existujú medzi nimi aj takí, ktorých len tak hocičo nezlomí

Papež
Papež
15.4.2020 22:25

No nevím, pevná hotovost bude stále ještě dlouho nezbytností. Zestátnil bych pouze nakradené peníze, smazal virtuální biliony, aby zchudli jen ti nejbohatší, střední třída a nejchudší si polepšili a bude to fér. Tudy cesta nevede, protože ti nejbohatší stejně investují do zlata a úplně totální reset lidi akorát totálně naštve a bude to horší než lepší. Naprostou nezbytností je DEFLACE, protože to 1% lidí má tolik peněz, že to doslova ani nelze pro většinu slovy vyjádřit. Jen si vzpomínám na show “Nikdo není dokonalý”, kde se ptali lidí, kolik je tisíc tisíců a už to pro dost lidí problém.
Aby fungovala pouze elektronická měna, je třeba vyvinout dostatečně silnou internetovou infrastrukturu. Ale tu utáhne asi jen 5G. A celosvětově? Ale to je právě to, čemu se chceme vyhnout…
V Čechách na Vánoce se stává běžně, že terminály nestíhají a občas se platba neprovede korektně. Zlatý standard ano, ale peníze pouze virtuální prosím NE!

lubo
lubo
Odpověď na  tereza
15.4.2020 23:52

Jedná sa o rovnakú platformu Blockchain s virtuálnou menou, ktorú spúšťa teraz Čína doma 25.4.2020 ?

Ulánbátor
Ulánbátor
Odpověď na  tereza
16.4.2020 00:45

Já to vidím tak, že ani optické sítě a ani jiný šifrovaný systém peněz nikdy v životě nebude bezpečný, jelikož jak tomu bylo vždy a jak tomu bude vždy, hackeři sou a vždy budou o pár kroků napřed.. žádný z nás nemá ani v té nejlepší bance peníze chráněné , jelikož pokud si vás vyberou, neuděláte nic a soud bude vyšetřování a důkazy požadovat po vás, jelikož tak to ve smlouvě s bankami máme všichni.

Ott
Ott
Odpověď na  tereza
16.4.2020 11:15

Proč terezko nepropagujete celosvětové zabavení majetku těmto elitám a jeho využití pro rozvoj lidstva , tak jak to naznačuje již dlouho i fulvord. Proč mají zase doplatit na nějaký experiment jen ti chudí a střední!!! Pak je to jen změna z nutností protože již ty dluhy co se tady nadělaly nesplatitelné a ono nějaká pandemie se proto hodí jako záminka pro reset světové globální ekonomiky. Fulvord ale říká smazat dluhy všem a podpořit finančně že zábavných bilionů všechny!!! Tak má vypadat reset .

RD07
RD07
Odpověď na  tereza
17.4.2020 00:20

Nejenom optická vlákna (což je také dobrá varianta), ale údajně existuje také dostatečné analogové řešení, které je navíc šetrné k lidskému zdraví.

A v neposlední řadě vůbec nevíme, co za další technologie datových přenosů před námi stále schovávají “pod zemí”…

Ott
Ott
Odpověď na  Papež
16.4.2020 11:08

Přesně tak souhlasím

pavel
pavel
Odpověď na  Papež
16.4.2020 12:33

Papeži , dovolím si s tebou nesouhlasit a to že 1% lidí vykoupí zlato a pro ostatní nic nezbude a chudoba bude pokračovat.
Proč s tebou nesouhlasím ?

Protože, podle posledních událostí, jak je tady na tadesco všichni pozorně a pečlivě sledujeme, je vyhlášený hon právě na to 1% lidí . No a po honě uvidíme kolik zajíčků z toho 1% zůstane potencionálními kupci zlata.

A proto klídek, lidé by právě teď měli mít svoje úspory nominované ve zlatě a stříbře.
Stříbro je perspektivnějším kovem než zlato a bude mít stejnou hodnotu jako zlato.Dnes je poměr ceny zlata ku stříbru 9:1 !!!! Stříbro je silně podhodnocené !!!!!!

Mr.Gold v roce 2013 předpověděl , že na začátku Velkého resetu, bude cena
1 Oz mezi 3200 USD – 3500 USD. Na otázku redaktora a co předpovídá po Velkém resetu , řekl že 1 Oz se bude prodávat za 50.000 (slovy padesáttisíc) USD.
A Mr.Gold se v minulosti nikdy ve svém odhadu nemýlil
Velký reset časově směroval na začátek roku 2020 !!!!!!!!!!!!!!!

Klid a Mír je ve mně pavel

Petr
Petr
15.4.2020 22:18

Pořád mi vrtá hlavou i to, proč člověk jako Xi chce na jednu stranu dělat věci pro dobro lidstva a na druhou stranu zavede v zemi systém kreditů, který je vyloženě totalitní

RD7
RD7
Odpověď na  Petr
17.4.2020 00:16

Dobrá otázka! Upřímně, zatím jsem si na to také vlastní názor neudělal. Jde o to, kolik mocných zájmových skupin v Číně působí, která ta zájmová skupina ovládá/ovládala města s implementovaným systémem sociálních kreditů, a které/kterých zájmové/zájmových skupiny/skupin je Xi součástí. O Číně je těch informací trochu méně.

Trump a Putin také často nejsou schopni řídit všechny oblasti najednou a umě kličkují mezi nástrahami a opatřeními lokální kabaly. Někdy si pak lidé říkají: “Tak na čí straně vlastně jsou”? V této situaci musí i dobrák hrát “poker”, jinak by rychle skončil…

lada
lada
Odpověď na  RD7
17.4.2020 19:15
TDR
TDR
15.4.2020 22:14

Len čo bude na tom pravdy, keď ten článok bol písaný na 1. apríla…

tomáš marný
Odpověď na  TDR
15.4.2020 23:13

Prosím věřte čemu chcete…..
tm

Mirec
Mirec
15.4.2020 21:11

Elektronicka mena je cesta do pekla, plna kontrola toku penazi, ked neposluchas tak ta vypneme atd…
Riesenim problemu sa zda pravidelne dokupovanie zlata po nabehu na takyto system. Zo zlata sa sice neda najest a ma hodnotu iba ak ho niekto iny ma zaujem kupit.
Dalsim riesenim ostane barter.
Riesit frustraciu z neschopnosti kontrolovat byrokraticky, bankovy, korupcny, vojensky(zbrane)… system elektromenou je napad profesionalneho ekonoma ‘cinskej kvality’.

Petr
Petr
Odpověď na  Mirec
15.4.2020 21:55

Bohužel z toho mám stejný pocit, přijde mi, že tyhle kroky lidí, o kterých si myslíme, že dělají dobré věci, že to tak ve skutečnosti není, naopak elektronická měna je cesta do pekel. Rád bych věřil tomu, že chtějí pro nás to nejlepší a sleduji tadesco už několik let, takže vím mraky věcí (nejsem tupá ovce) jen o tom dost přemýšlím a je dobré koukat na věci s velikou opatrností… ale mám pocit že to je bouda a ten Orwell se blíží

tomáš marný
Odpověď na  Petr
15.4.2020 23:12

Prosím zachovej klid, nemůžeme vše psát. Pochopils?????
tm
Už jsem byl napomenut…..

jarka
jarka
Odpověď na  Petr
17.4.2020 18:31

Petr: poslouchejte svoji intuici….zkuste vše vnímat jinak…jak furt říkám “vše bude v pořádku”

mino
mino
Odpověď na  Mirec
15.4.2020 22:55

Prosím ťa s tým nákupom zlata nečakaj na nábeh nového systému, však už teraz je neskoro nakupovať, mal si kupovať vlani, zlata už jednoducho niet na predaj, respektíve musíš ho veľmi hľadať.

Věra
Věra
Odpověď na  Mirec
15.4.2020 23:39

Také nemám důvěru k blockchainu, a to i kdyby byl podložen zlatem, stříbrem. Dokud stále je snaha zavést 5G je to nebezpečná hra pro celý svět. A co ti, kteří jsou již staří a něčemu takovému už se nebudou chtít nebo moci přizpůsobit? Nemají ani počítače a ani mobily? Nevím, uvidíme. Tomáši, co Vy na to? Jaký máte názor Vy? Mistr Gold, pokud vím, nikdy blockchain neuvažoval jako to, co by mělo nahradit fiat systém. A co se týče naší ČNB, podřízené jiné ve Švácarsku a mající určitě stále dostatečnou zásobu EUR a žádné zlato (to vyměnil pan Tošovský za zajisté stále cenné papíry BRD, která již fakticky neexistuje!), poslušný příkazu svého nadřízeného, což tato banka mohla dávno proměnit na zlato nebo stříbro. Ceny byly v té době velice nizké, a to ještě před rokem, oproti dnešku. Polsko zlato koupilo včas a mnoho na tom už vydělalo a ještě více postupně v blízké budoucnosti vydělá! A o strategii naší vlády v tomto směru raději nemluvit. I to, jak teď pomáhá udržet stav naší ekonomiky. Asi také stále poslouchá, což? A lidé, kteří stále poslouchají jen to, co jim naše média nebo mainstream sdělí, ti budou velice překvapeni a nepřipraveni na tuto situaci. Pokud se obrovské množství asijského zlata a zlata zabaveného tomu 1 procentu nedá k dispozici všem národům, jak bylo uvažováno. Někde uvnitř cítím, že nakonec vše dopadně pro lidstvo dobře. Tak se staň!

Pollux
Pollux
Odpověď na  Věra
16.4.2020 00:07

Píšete, že nemáte důvěru v blockchain. Nechápu proč, je to bezpečná distribuovaná databáze a lze jí krom jiného použít i na kryptoměny. Ale blockchain se nerovná kryptoměna.

Ott
Ott
Odpověď na  Věra
16.4.2020 11:00

Přesně tak, plně souhlasím pokud se majetek těm zmetkům co tady staletí vysávali lidi nezabavi a nepoužije pro celosvětové znovuobnovení ekonomiky,ale na bázi mravnosti . Nevím, proč tady někteří stále operují ,měli jste si koupit zlato nebo stříbro nebo nemovitosti atd. Copak obyčejní lidé mají možnost něco takového udělat, když mají pár drobných na život a to nemluvím o důchodců. Takže za mne pokud se provede reset a doplatí na to obyčejní lidé ,tak je to zidovina jak vyšitá a přemalování reality zas na jinou barvu ,ale v pozadí to bude stále stejné čili tmavé.

Radek
Radek
Odpověď na  Věra
16.4.2020 11:10

Očividně Věro nerozumíte blockchainu… Nevíte co to je. Blockchaine bych pro úplného laika označil slovem “účetní kniha”. Představte si, že ve městě kde žijete, si zajdete na stránku např. http://www.prahafinance.cz a uvidíte tam každý výdaj města do posledního haléře. V blockchainu nejdou upravovat transakce, ani je mazat. Tím by skončila korupce. A pokud se bojíte, že Vás někdo vypne a sebere Vám finance, pořád můžete držet majetek buď ve fyzickém kovu (pro uchování dlouhodobé hodnoty) a pro placení využít decentralizované kryptoměny jako je např. Bitcoin nebo anonymní Monero. Blockchaine je úžasná technologie, která pomůže lidstvu získat zpět důvěru ve finanční systém. Jen má jednu nevýhodu. Ovečky musejí zapnout svůj mozek a přečíst si pár článků, nebo zkouknout pár videí aby to pochopily. Na youtube doporučuji Bitcoinovej kanál. Tam to pochopí i důchodce. POKUD ALE BUDE CHTÍT, jak Vy píšete. Vy děláte jakoby v historii se lidé nemuseli nikdy přizpůsobovat změnám.

Slunečnice
Slunečnice
Odpověď na  Mirec
16.4.2020 01:09

Moc pěkně vysvětleno………………….

https://www.youtube.com/watch?v=o1b98dBsqis&feature=share

Grandpatoothless
Grandpatoothless
Odpověď na  Slunečnice
19.4.2020 11:57

e-koruna, stravil som na tom dnes 10h. dik. pocul som aj o inych dobrych projektoch a tento je jeden z tych dobrych.

Vítězslav Crha
Vítězslav Crha
15.4.2020 20:55

No vidíte a to co léta prohlašuje Zbyněk čep na internetu Youtube krize 2018 -2019 a 2020 se stávají skutečností. Léta lidem říkají o tom jak blockchainová technologie v návaznosti na spořící systém banko karta se základním fundamentem uložení zlata v síti virtuálních měn je dobrou cestou pro investing budoucnosti. Pamatuji se na to, jak jim lidé nadávali sprostě do idiotů a tupců.No a realita je zde. Galo se s tím počítat, protože mezi námi děvčaty by Rusko jen tak nešlo do Etherea a potažmo i trochu do bitcoinu. Tomu je ale třeba trochu rozumět a sledocvat neustále světové hospodářeké dění a politiku samotnou a to DENNĚ. Kdo to dělal a sledoval komentáře na všem co se kde šustlo, ten je připraven na budoucnost myslím dobře. Kdo se ale pouze bavil a vše odsuzoval a haněl, tomu sklapne v den změny měnového systému, na který zase léta nabádal ve svých videích Myke Maloney např, 10 důvodů proč vlastnit zlato a stříbro. To má obrovskou výpovědní hodnotu a to i přes to, že se jedná o obchodníka s drahými kovy. Nelze podceňovat ani dědka gold videa Sinclaira, coby velmi dobrého a téměř neomylného předvídače cen zlata na světových trzích. Nikdy se nemýlil a téměř s přesností se trfil do cen i s odstupem mnoha let. Vyplatí se naslouchat géniům doby. Ano za vším je bussines, ale také touha pomoci a zapojení ostatních lidí na planetě zemi. Po zkušenostech z pádu měn v roce 1929 1930. To nastala světová krize, která by dnes ale byla pro celý svět zdrcující. Byl by to finanční Yeloustoune.Tak asi tak pro přiblížení. ČR má doslova minuty na to proměnit všechny své zatrezorované měny za zlato a popostrčit ekonomiku budoucnosti do lepší koleje. To ale neudělá a tudíž zanikne a to navždy. Opratě převezme tvůrčí část lidu. To bude rozsudek pro chazarskou vládu podmíněn odebráním a zestátněním majetků. Ale to se již budou psát již jiné dějiny v epoše lidstva. Jen tupec čumí a poté zírá.Dnes si vyskakuješ coby vzdělaný politik, zítra coby zchudlá troska.

Já Jsem
Já Jsem
15.4.2020 20:53

❤️❤️❤️

Miroslav
Miroslav
15.4.2020 20:37

Kdyby se ty banky zestátnili, tak státu zůstanou oči pro pláč, protože ty banky nemají hmatatelné peníze, nebo jen málo. Jedou ve virtuálu :-))) Takže, idea dobrá, peníze jen podložené zlatem, ale ty banky, které by stát přebral, by opět museli být zadotovány, a to už průser ! Nějak to smrdí !

mino
mino
15.4.2020 19:45

Ak má byť nová mena krytá 100% hodnotou zlata, tak jeho cena musí ukrutne stúpnuť, predpokladám zapojenie aj striebra, čo je historicky aj dané.

Adri
Adri
Odpověď na  mino
16.4.2020 17:01

Aj platina …

Nula
Nula
Odpověď na  Adri
18.4.2020 21:06

Aj paladium, tam je viac možností