Hledejte na tadesco.org
Archiv
Nejnovější zprávy
Související zprávy
V německém parlamentu řekli pravdu. Platí zákony SHAEF z roku 1945. BRD je firma se všemi uměle vytvořenými institucemi
…..bylo by dobré se nyní datovat o zákonech, které platí v Německu. Máte veškerá důležitá data “černé na bílem”. Šach mat pro politiky. Politik německého Bundestagu potvrzuje platnost zákonů S.H.A.E.F. v Německu a ostatní jsou nulité….
QQ:QQ
***** **** ***** ****
Jediné platné zákony v Německu, máte zde přeložené.
Kráceno.
M I T R E Corporation WSEO / US EUCOM. Žádost ze dne 14. března 2010 adresovaná The MITRE Corporation WSEO / US EUCOM. Doslovná a úplná reprodukce textu The MITRE Corporation ESEO / US EUCOM, Patch Barracks Support Office, 70569 Stuttgart
Předmět: Vaše žádost ze dne 14. března 2010. Březen 2010
Vážený pane Pohorelly, v odpovědi na Vaši otázku uvádím zákony, které přijali a vyhlásili spojenci při obsazení tohoto území:
1. Německo není od konce druhé světové války suverénním státem, ale vojensky okupovaným územím spojeneckých sil. S účinností od 12.9.1944 se ho zmocnila hlavní vítězná mocnost, USA (zákon SHAEF č. 52, článek I § 1).
2 . Spolková republika Německo není a nikdy nebyla státem, ani de iure, ani de facto, a nikdy nebyla uznána podle mezinárodního práva. Spolková republika Německo je správcem bez jakýchkoli pravomocí, od roku 1990 finanční správce jménem spojeneckých vítězných mocností.
3 . Na základě právního základu Mezispojeneckého rozkazu z Berlína ze dne 21. února 1947 [ B K /O ] (47) 50 nemůže být nikdo ve Spolkové republice Německo a v Berlíně VLASTNÍKEM pozemků.
4 . Na základě právního základu Interallied Commandantur Berlin ze dne 21. února 1947 [ B K /O ] (47) 50 může být kdokoli v takzvané Spolkové republice Německo a v Berlíně pouze VLASTNÍKEM a nikoliv MAJITELEM pozemků prostřednictvím takzvaných notářských smluv jako výsledku pozemkových úřadů.
5. v souvislosti s žádostmi 6 a 7 NIKDO v tzv. Spolkové republice Německo a v Berlíně nemůže být VLASTNÍKEM.
6 . Povinná dražba tak představuje nezákonné nucené opatření v souvislosti s návrhy 6 , 7 a 8.
[wp_ad_camp_2]
Dotyčné osoby byly podvedeny správními orgány tzv. Spolkové republiky Německo, aniž by k tomu měly zákonem požadované povolení vojenské vlády (zákon SHAEF č. 52 a č. 53, [BK/O] (47) 50.
Je třeba poznamenat, že v případě vyvlastnění v souvislosti s žádostmi 1-6 se jedná o §§ 823 BGB – odpovědnost za škodu a §§ 839 porušení úřední povinnosti. Pouze na základě nerespektování zákonů SHAEF č. 52 a č. 53 byla provedena nezákonná peněžní transakce nákupem hypotečních úvěrů bez našeho souhlasu, neboť předtím nebyla získána žádná licence VŠEOBECNÝCH TROJÚSEKOVÝCH AGENTUR, natož aby byly poskytnuty informace o právních skutečnostech. Nikdo není ze zákona povinen nadále platit žádné peníze ani poplatky. Kromě toho Spolková republika Německo jako soukromý finanční správce GmbH porušuje platné příkazy a práva VŠECH ZLODĚJŮ z roku 1947, které jsou stále platné, a stává se tak zástupným aktérem podvodných manipulací. Článek V.
9. zákon o vojenské správě č. 2 – německé soudy: Nikdo nesmí ve Spolkové republice Německo vykonávat funkci soudce, státního zástupce, notáře nebo advokáta bez povolení vojenské vlády! Souhlas s takovou činností je třeba získat předem – tj. před zahájením činnosti – pro každý jednotlivý případ v písemné formě. US EUCOM Stuttgart, zastoupený panem Lietzauem, výslovně potvrzuje, že všechny vojenské vládní zákony mají plnou právní platnost až do uzavření mírové smlouvy s Německem jako celkem v jeho hranicích z 31. prosince 1937. Pokud však příkazy vojenské vlády nejsou pro každý jednotlivý případ fyzicky přítomny, jsou všichni právníci zapojení do každého spolkového německého soudu pouze soukromě odpovědnými a soukromě jednajícími osobami bez jakéhokoli právního základu, protože Spolková republika Německo není a nikdy nebyla státem. Soudci proto nemohou ve své funkci podepisovat rozsudky a rozhodnutí. Ze stejného důvodu se neověřuje kopie originálu.
Do roku 1990 byla správcem jménem spojenců Spolková republika Německo, protože Německo bylo okupováno jako celek. Spolková republika Německo se nesmí nazývat NĚMECKO! Podle spojeneckého okupačního práva a ustanovení OSN je NĚMECKO výhradně Německá říše nebo Německo jako celek a v žádném případě Spolková republika Německo! Prof. Dr. Carlo Schmid v roce 1949 informoval německý lid: “… žádný nový stát nevznikne, ale západní Německo bude reorganizováno jako provizorium.” Společnost jako Spolková republika Německo GmbH nemá žádná svrchovaná práva!
Všechny vojenské vládní zákony, např. zákon SHAEF č. 2, články III, IV a V §§ 7, 8 a 9 mají v Německu plnou právní platnost a trestní zákoník, všechny pomocné zákony, usnesení Kontrolní rady a zónový trestní zákon jsou dodnes plně platné a účinné. Důkaz: Carl Haymann Verlag Berlin 1948, číslo licence 76-G.N. 0-47-316/47. Vydavatelský archiv 12 292, licence udělena pod č. 76 tiskového povolení číslo 8958 zpravodajské kontroly americké vojenské vlády v Německu. Důkazy: Podle vojenského vládního zákona č. 53 byl v roce 1996 odsouzen bývalý devizový prokurátor NDR Dr. Alexander Schalk Golodkowski.
To je důkazem, že vojenské vládní zákony z doby okupace, tedy i rozkazy SMAD a zákony SHAEF, byly ze strany USA uplatňovány v plném rozsahu. Tvrdit a popírat tváří v tvář těmto důkazům, že by se tyto zákony neuplatňovaly, je podvodné zkreslování.
Každý člen spojenecké komise si je těchto zákonů plně vědom.
Všechny banky nerespektující tento právní stav budou potrestány za trvalé porušování zákona SHAEF č. 52 a č. 53, [BK/O] (47) 50 a musí být oznámeny příslušnému spojeneckému velitelství.
Pokud by se Spolková republika Německo odvážila v souladu s aktivním zájmem vykonat fingované rozsudky, je třeba podat žalobu proti fingovanému rozsudku u příslušného VŠEOBECNÉHO KOMANDANTA a v Anglii o náhradu škody, jakož i o napomáhání k podvodu a překrucování spravedlnosti. I
jménem Spojeneckého velitelství v Berlíně, pro Berlín a Spolkovou republiku Německo. Spojenecké velitelství pro hlavní město Bádenska-Württemberska STUTTGART od 30. června 2009 15. velící generál evropského velitelství USA (EUCOM) a navíc od 2. července 2009 16. vrchní velitel spojeneckých sil v Evropě (NATO) Mezispojenecké velitelství města Berlína pro Berlín a Spolkovou republiku Německo. Žádný Němec nevlastní majetek, určení a právní důkazy podle [ BK/O ] ( 47 ) 50 z 21. února 1947 (VOBL: F. Groß-Berlin č. 5, s. 68); pozn. bod 7.
Doslovný opis [BK/O ] (47) 50 ze dne 21. února 1947: Předmět: Majetkové záležitosti pod kontrolou okupačních orgánů. Spojenecké velitelství v Berlíně nařizuje pro Berlín a Spolkovou republiku Německo následující: 1) Žádný německý soud nesmí uplatňovat nárok na příslušnost nebo vykonávat příslušnost ve věcech, které podléhají příslušnosti svěřené mu zákonem (SHAEF) čj. 52 americké, britské a francouzské vojenské vlády nebo (SMAD) rozkaz č. 124 sovětského vrchního velitele, nebo majetek zabavený nebo podléhající konfiskaci na základě rozkazu některého z okupačních orgánů. 2 ) V případech, kdy důvody sporu vznikly před 8. květnem 1945, se výše uvedené povolení obvykle neuděluje.
3) Jakýkoli rozsudek, který již byl vydán nebo bude vydán v budoucnu v jakékoli takové žalobě zahájené bez souhlasu vojenské vlády sektoru, v němž se majetek nachází, je neplatný a jakákoli žaloba na výkon takového rozsudku je neplatná.
4) Bez předchozího písemného souhlasu vojenské vlády sektoru, v němž se majetek nachází, se neprovede žádný zápis do katastru nemovitostí týkající se majetku podléhajícího kontrole nebo konfiskaci ve smyslu článku 1 tohoto nařízení.
5) Předtím, než oprávněný německý soud nebo katastrální úřad začne jednat nebo rozhodovat ve věci týkající se movitého nebo nemovitého majetku, vyžádá si oprávněný, popřípadě katastrální úřad od všech účastníků řízení písemná prohlášení, která musí být ve všech ohledech pravdivá a učiněná dotčenými účastníky nebo jejich zmocněnci, že majetek nepodléhá kontrole nebo konfiskaci podle § 1.
6) Žádná fyzická nebo právnická osoba nesmí podniknout žádné kroky k výkonu rozhodnutí oprávněného německého soudu nebo oprávněného katastrálního úřadu, které se týkají majetku podléhajícího kontrole a konfiskaci, jak je uvedeno v § 1, bez předchozího písemného souhlasu vojenské vlády sektoru, v němž se majetek nachází.
7) Neuposlechnutí tohoto rozkazu nebo nedodržení jeho ustanovení je hrubým porušením rozkazu vojenské vlády a okupačních orgánů a bude odpovídajícím způsobem potrestáno. Na příkaz spojeneckého velitelství pro Berlín a Spolkovou republiku Německo. Spojenecké velitelství pro Bádensko. Hlavní město spolkové země Württembersko STUTTGART od 30. června 2009 15. velící generál evropského velitelství USA (EUCOM) a navíc od 2. července 2009 16. vrchní velitel spojeneckých sil v Evropě (NATO) podepsán: James G. Stavridis. Prosím, aby si vaši zaměstnanci přečetli mé přílohy a vysvětlili klíčové body. Citace: Nekonečné obviňování německého národa (vymýváním mozků od roku 1945) je jako neustálé bití slepého a svázaného těla postiženého! Němci byli neustálým překrucováním dějin zbaveni všech argumentů na obranu a ospravedlnění. Tak byli duševně spoutáni, ochromeni a zaslepeni! Josef Kofler: Vítěz stále píše dějiny poražených. K zabitému, zabiják dělá pohyby. Ze světa odchází slabší a za ním zůstává lež. (Bertold Brecht)
Zde jsou potvrzení. Veškeré státní instituce jsou neprávoplatné firmy. Stejně je tomu i v české republice, že tomu tak je, jsme psali před několika lety na stránkách tadesca:
Zde je potvrzení vojsk SHAEF a jejich jedinných platných zákonů v parlamentu politikem CDU Jürgen Hardt. Který jasnou řečí odpověděl na dotaz tázající se proč neodhlasovali určitý bod.
Dle předpovědí komandanta Jansena US SHAEF by měly být demontovány veškeré vlády po celém světě během několika týdnů. K dalším volbám už dojít nemá. Opakuji je to dle předpovědí komandanta Jansena. Dle jeho slov v politice nebude nikdo koho jste doposud vídávali na stránkách novin či na obrazovkách televizí či počítačů.
Vložil a přeložil tm
INFORMACE – DEFCON ‼️
Pět úrovní DEFCON:
DEFCON 5 – Peace Time
DEFCON 4 – Mír, zvýšený průzkum a zvýšená bezpečnostní opatření
DEFCON 3 – Zvýšená operační připravenost, standardní rádiové značky amerických vojáků jsou nahrazeny tajnými značkami
DEFCON 2 – Zvýšená připravenost k akci, mobilizace rezervy
DEFCON 1 – Maximální operační připravenost, jsou nasazeny všechny dostupné jednotky.
Ten druhý nebyl nikdy předtím prohlášen, ale je vyhrazen pro bezprostřední nebo pokračující útok nepřátelské vojenské síly na americkou armádu nebo území USA.
DEFCON 1 rovněž poskytuje možnost masivního jaderného útoku proti potenciálnímu protivníkovi.
Úrovně výstrah:
Na různých úrovních DEFCON lze aktivovat různé části americké armády (např. Americká armáda, americké námořnictvo, americké letectvo, základny nebo velitelské skupiny).
Nejvyšším varovným stavem, jaký kdy vyhlásila americká armáda, byl DEFCON 2.
Během kubánské raketové krize 23. října 1962 bylo strategické vzdušné velení převedeno do DEFCON 2; zbytek armády byl na DEFCONU 3 od 22. října.
DEFCON 2 byl zachován až do 15. listopadu 1962.
Během války Yom Kippur 1973 byl DEFCON 3 vyhlášen od 25. do 26. října 1973.
DEFCON 3 vyhlásil také 11. září 2001 tehdejší náčelník štábu Richard Myers.
Úrovně DEFCON jsou primárně řízeny prezidentem USA.
Vznikly po druhé světové válce a používají se dodnes. zdroj: fb Schomalla Martholl
Velice se těším na chvíli, kdy už nikoho ze současných korytářů neuvidíme, a doufám, že to platí i pro krajské a okresní úrovně, tam se to taky nedá.
A místní a městské, obecní. Tam taky.
ahojky rodino a hlavně tome, prosím, v jakém smyslu se to týká i české republiky ? Že nám zabaví pozemky, nemovitosti jako neoprávněné ? To nějak nepobírám v čem všem se to dotýká i nás. Děkuji za vysvětlení.
Dotaz přepošlu tomovi. Vidím že nečte ani články, protože jsem zákony – sice jenom v němčině, dával na tadesco v poslední bleskovce.
carsten
milý carstene, moc děkuji, asi nás je víc, které to bude zajímat, krásný večer všem
Tom nás včas datoval, že si máme své nemovitosti na katastru nemovitostí řádným způsobem registrovat. Jako vždy měl pravdu.
Po rozhovoru s tomem.
Jedná se právě o první článek na webu tadesco a výzvu, aby si každý nechal potvrdit do 30.12.2016 svůj pozemek s razítkem na 12 hodinu. Vše najdete v následujících článcích: https://tadesco.org/?s=za%C4%8Dneme+%C3%BAdern%C3%BDm+t%C3%A9matem
Sdělil mě že je zbytečné vše opakovat a proto ten odkaz.
carsten
Takže co máme udělat abychom z našich nemovitostí a dalšího majetku neco meli?
To mám jako s čistým svědomím někomu druhému něco prodat s tím, že vím, že on ještě o tomto neví? No to je přece hrůza. Já zrovna ted neco prodávám a před týdnem jsme podepsali rezervační smlouvu a byla jsem připravená zase něco nového koupit, proto abych nemela zádné peníze v bance. Fakt nevím, co si o tom myslet. Tadesco čtu od konce roku 2019, takže jsem stejne nemohla nic udelat. Tak co ted přátelé? Já vím, že kdo nic nemá, toho tato věc netrápí, ale snad i vy, máte například svoje milované rodinné domy a nebo bytečky, na které jste třeba desetiletí šetřili, zatímco jste to mohli třeba všechno prožrat v luxusní restauraci anebo utratit za opakovanou dovolenou na Maledivách.
Neviditelná, prostě to musíte vzít se vším všudy,tak to je..
jde nám všem o mnohem víc, ne?
neviditelna-nebrzdi plán svým strachem a volanim po spravedlnosti .
jestli ti to pomůže
taky bych přišla o vše a to čtu tomase asi 12let.
A co tohle?
SHAEF podléhalo několik pozemních skupin armád, dvě taktické letecké armády, a jedna samostatná vzdušně výsadková armáda. Po porážce nacistického Německa bylo toto spojenecké velitelství 14. července 1945 rozpuštěno.
Posádka: (stanoviště velitelství): Camp Griffiss, Bushy Park, Londýn (do října 1944); …
Velitelé: Dwight D. Eisenhower; zástupce velitele pro letecké operace: Arthur Tedder; …
Funkce: vrchní velitelství ozbrojených sil Spojenců na západní frontě
https://cs.m.wikipedia.org › wiki
Vrchní velitelství spojeneckých expedičních sil – – Wikipedie
Děkuji, carstene, zajímala by mě více naše republika a co vlastně platí a neplatí u nás.
Po rozhovoru s tomem.
Jedná se právě o první článek na webu tadesco a výzvu, aby si každý nechal potvrdit do 30.12.2016 svůj pozemek s razítkem na 12 hodinu. Vše najdete v následujících článcích: https://tadesco.org/?s=za%C4%8Dneme+%C3%BAdern%C3%BDm+t%C3%A9matem
Sdělil mě že je zbytečné vše opakovat a proto ten odkaz.
carsten
milý carstene děkuji, o těch článcích vím, mám je dokonce i stažené, když se tom o tom cca před rokem zmínil. Pak ale z diskuse vyplynulo, že se již nic dělat nemusí, protože to bylo datováno s platností do 30.12.2016, dokonce do 12. hodiny a to jsme již nedali ani před rokem, nyní již vůbec ne – úsměv. Takže v tomto smyslu jsem potřebovala odpověď, co dělat nyní a teď, když jsme zde mnozí ještě v roce 2016 nebyli. Co konkrétně může hrozit nám českým obyvatelům a máme-li udělat nějaká konkrétní opatření, které ještě budou mít smysl. Je sice hodně zajímavé, co se v Německu děje, jsme sousedi, ale hlavně potřebujeme vědět co u nás doma hrozí,jaké změny, na co se máme připravit a i podle komentů to zajímá celou ,nebo většinu naší rodinky. Pro nás je prioritou naše zákony a jak ochránit nyní náš majetek, na který jsme dřeli a šetřili a jestli lze ho nějak zabezpečit po roce 2016. Chápu, že toho máte všichni hodně moc, budu se snažit nějak dopátrat co a jak udělat, carstene, tobě moc děkuji za tvoji ochotu a snahu pomoci, mám Tě ráda, jsi zlatíčko a celý tým také
Nemohu tvrdit že tomu tak je, ale…. Možná díky převzetí moci ve světě Prezidentem putinem a trumpem bude všemu jinak. Cítím intuitivně i vnitřně. Toť můj názor.
carsten
No tak to by mě taky zajímalo jak to všechno bude, roky jsem se pachtila v zahraničí abych mela to co mám dneska, zatímco si ostatní chodili do hospod a na zábavičky a zustavali v rodné zemičcce, nic se nemuseli naučit a měli klídek a pohodlí a ted jako, že bych to jako měla všechno ztratit jen protože jsem nezačala číst Tadesco dřív, no tak to si ze mě asi dělá někdo srandu né? V životě jsem nikomu nic neukradla a všechno jsem si musela vždycky vydřít, nemyslím si, že by to byl správný metr. Je pravda, že člověk toho v podstatě moc k životu nepotřebuje, ale když už něčemu obětujete celý život, je to na provaz když o to máte přijít. No já teda nevím jak to máte vy, ale já to, na co jsem celý život makala, považuju za svoje a jestli je razítko rovně nebo křivě, kdyz už se s tim stejne nedalo nic v roce 2019 dělat jako nemůže byt ukazatelem toho, co vlastníte přeci? To jako když si vyjedu na katastru svoje věci, tak jako nejsou moje, protože mám blbě razítko. Zloděj ať to vrátí a nebo prokáže, kde na to vzal.To je podle mě lepší ukazatel.
Úplně s tebou souhlasím!
Neviditelna 26.8.2021 v 23:33
buďte v klidu – leta sleduji info z kvatov.pole a tam nikdy nebylo nic v tom smyslu, že by lidé přišli o střechu nad hlavou; z jedné z nových zpráv vyplývá, že ti co nakradli o vše přijdou a bude se to řešit cca do 2024 vč. místních samospráv – sebrat lidem všechen majetek chtějí globalisti;
dle nových zpráv u nás dojde k zásadní změně v politice v listopadu;
Myslím, že napätie vo svete vrcholí. Ľudia už toho majú plné zuby a sú plní obáv. Nikomu by nebolo ľahostajné, keby prišiel o nadobudnuty majetok, ktorý si počas svojho života nadobudol, často strádanim a zaťažením hypotékami. Trochu musím namietať Vaše vyjadrenie, že zatiaľ čo Vy ste sa pachtili v zahraničí, ďalší zostali v rodnej zemičke. Predsa, všetci nemohli odísť zarábať do zahraničia, niekto musel napĺňať aj český štátny rozpočet.
Zlatý věk je o tom, aby měl každý naplněné základní potřeby (mezi něž patří i bydlení), takže pochybuju o tom, že by SHAEF nebo někdo, kdo se snaží zařídit pro lidi svobodu, něco lidem bral. Dokonce i půjčky všem odpustí a to, že si někdo vzal na poslední chvíli “mazaně” půjčku, protože o odpuštění půjček dopředu věděl, a koupil si za to třeba nějaké auto, a někdo “charakternější” toto neudělal, nikomu vadit nemusí, protože potom si každý pořídí cokoli bude chtít.
Takže logicky si to stejné auto, které si mazaně díky “půjčce navíc” pořídil soused, budete moct pořídit taky, pokud budete chtít (já tedy po autu nějak netoužím a je mi jedno, kdo si jaké pořídil – kupuji si věci podle sebe a ne podle “prestižních” značek nebo podle toho, co si pořizují ostatní..). Naopak ti, co píšou, že hmotu nemáme řešit – tak každému jde o to, aby se cítil dobře (aby cítil vysoké vibrace, tak většina lidí, kteří nejsou na práně, musí být většinou najedený, v teple, mít kde bydlet, nemuset se bát o budoucnost..). Jestli k tomu někdo potřebuje papír, že něco vlastní a jinému stačí to, že může nějakou nemovitost užívat, je věc názoru (jistota zatím než bude poražen deep state není nyní v ničem ať už máte cokoli), takže oběma stranám (jak těm, kteří “lpí” na majetku, tak těm, kteří na majetku nelpí) jde o to samé – aby měli co jíst, střechu nad hlavou, aby byli v klidu a cítili hezké pocity.
Rozdíl je v tom, že jedni k tomu potřebují např. nějaký papír o vlastnictví a druzí ne, základní potřeby podle mě mají ale asi všichni.. Jedni by se vzdali majetku kvůli přechodu do zlatého věku a druzí vypadají, že možná ne (ale pokud by věděli, o čem zlatý věk bude a co mají reálně za možnosti: buď zemřít a přijít o majetek pomocí deep state a po reinkarnaci žít navždy v jejich zotročení a nebo přijít o majetek teď na chvíli než bude poražený DS a pak ve zlatém věku budou moci mít cokoli chtějí, tak by si asi “hamižně” vybrali to druhé = a tedy jedni si možná vědomě uvědomují trochu víc a druzí si neuvědomují hrozby a svoje reálné možnosti ..mezi reálné možnosti patří i to, že o majetek při přechodu do zlatého věku přijít nemusí, avšak pokud by tu vládl dál deep state, tak by o něj přišli na 1000%).
To totiž není nějaká víra “vzdej se majetku a pak ti bude v nebi/ve zlatém věku dáno”, to je volba mezi “chci být zotročen a nakonec bez majetku a bez života = podpořím DS? a nebo se chci mít nakonec dobře=podporuji zlatý věk a kvůli tomu něco přetrpím, bude-li to nezbytně nutné pro přechod?”
kiana:
hezky napsáno a vystihuje to, co jsem asi nepříliš dobře formulovanou větou myslela a omlouvám se těm, které to pohoršilo. Mohla jsem to lépe rozepsat. Stalo se.
Rozhodně se necítím být nějak nadřazená v probuzení, jak jsem byla napadena neadresně janoupechmannovou.
To rozhodně ne! Mám se tolik co učit, že to nikdy neskončí a já pro to dělám vše co můžu. Každý jsme jiný a to ve všem. Každý máme svůj stupeň vývoje a každý má svoje tempo, kterým se musí dostat do té úrovně, kterou bude třeba začít život ve vyšší dimenzi. To není nic jiného než konstatování.Jsme momentálně ve stádiu přípravy na onen vytoužený přechod, mění se celý svět a myšlení lidí. Někdo se rozhlíží, někdo pochopil, že nic, vůbec nic nebude jako dřív. To je nevratné. Jak jsi napsal/a/kiano- každý má pouze 2 volby – buď a nebo. Nikdo nemůže mít za zlé co si druhý zvolí. Jde vždy o svobodnou vůli. A tak je to spravedlivé.
Jen si myslím, že jsou zbytečné obavy o majetky, co každý pracně v životě nabyl /taky se mě to týká/a že lidi tak rychle podléhají panice, která nemá žádné opodstatnění – viz uklidňující poznámka carstena, že Prezidenti putin ani trump nikoho okrádat nebudou. Zmiňovat kvantovou fyziku, že vše je energie a iluze, je zbytečné.
Mějme na paměti, že kolem nás se děje tolik neskutečných věcí, bojů za nás a naše osvobození, že bychom měli uklidnit emoce a modlit se za to, aby vše dopadlo tak, jak si po statisíce let zasloužíme. Aby životy, které kvůli nám byly ztraceny nepřišly nazmar. Aby ty satanské hrůzy, obzvlášť na dětech, byly potrestány.
Věřme ve vítězství světla nad temnotou, přestaňme myslet jen na sebe, ale mysleme na všechny dobré duše na této planetě. Nebude to hned, jak si mnozí myslí. Je ještě hodně práce každého z nás, abychom tam došli co nejdříve a nejlépe a bude třeba pomoci těm nevědomým.
Stejně jako kiana a někteří další jsem ochotna, bude-li to třeba pro přechod a nezůstat v tomto DS světě ani minutu, cokoli přetrpět.
Tak uvidíme, zda-li u nás 8. a 9. října proběhnou volby či nikoliv. Zatím se mi spíš jeví, že proběhnou v řádném termínu a bude se pak sestavovat nová vláda, ale přeji si ovšem to druhé.
Mily tome zakony uz mame vytiskle z okenka carstena.Co se voleb tyce aspon me to bylo jasne ze zadne letos nejspis nebudou zadne bilbordy zadne predkanditatni listky ci dalsi saskarny, ktere uz v tuto dobu jely jako na dratu.Jinak dekuji za okenky.
Vždycky mi vŕtalo hlavou, ako to, že Nemecko je za taký “krátky” čas od skončenia vojny slobodné a jeho hriechy zabudnuté. Hoci obyvateľstvo Nemecka bolo oklamané, to ich ale nemôže ospravedlniť za ich činy prípadne nečiny. Ale môžu si sami za to, že išli do vojny. Tá situácia je presne rovnaká aj dnes, pri plandémii. Tak isto súčasné obyvateľstvo celej planéte Zem, na určité výnimky si môže samo za to, ako vyzerá dnešná situácia. Každá bytosť je zodpovedná za svoje činy a tak isto aj za nečiny. A stačilo len tak málo, nenasadiť si masku otroka a daná situácia by nepokračovala.
Ohľadne daných neplatných súdov Nemeckými sudcami, by som mal nejaké výhrady. Vykonané rozsudky, tresty sú podľa zákonov SHAEF neplatné, ale ako by mohli, len tak prepustiť nejakého vraha, pedofila, ….. na slobodu. To pre danú spoločnosť, by bolo príliš nebezpečné viď. ako amnestie nemenovaného prezidenta v našej spoločnej vlasti.
Ďakujem tomáš za okienko, ďakujem aj celému kolektívu tadesco.
tak kategoricky s německým národem bych hotova asi nebyla, je potřeba si přečíst indigovou dívenku a zjistit, vocogo
všemu je jinak a domnívám se, že při odhalení i my, kteří jakž takž něco víme, nebo se o to celá desetiletí snažíme, budeme překvapeni
ale třeba se pletu
Kuchařová
Brzobohatá Aspen young institut a propaguje běh Šelma pomáhá
O této dámě si jistě už jen málokdo dělá nějaké iluze, většina moc dobře ví, co je to zač. její manžel býval slušný a hodný kluk, než se s ní spřáhl, skoro si myslím, že taková hydra byla na něj přímo nasazená ( v dějinách jsou takových případů spousty, tady je divé jen to, že neměl žádnou moc a vysoký post, ale možná se brzy dozvíme, co za tím vším – a i jiných věcech v tzv šoubyznysu – bylo a je).
ivo mohla by jsi napsat něco bližšího, myslím o Kuchařce. m.
Výborně!!!! Platit to bude i u nás.. Už ať to je
tak konecne !
a na SK sa sluha Cabaly, PELLEGRINI stale snazi organizovat akesi referendum
Super, veľmi pekne ďakujem
To je mi ale milá zpráva, děkuji vám tome.
Komu teda patří nemovitosti jako pozemky? Co ti kteří nějaké např. stavební vlastní a drží? Prodat dokud to má nějakou cenu?
myslím u nás v česku
Článok sa týka situácie v Nemecku.
Pro značku bartas: ať už je to s vlastnictvím nemovitostí jakkoli, já doporučuju v situaci, která se vyvinula a která nyní panuje, zdržet se jakýchkoli peněžních spekulací! Protože ať uděláte to, nebo ono, téměř určitě na tom těžce proděláte. Strategie toho, jak vás připravit o (všechen) majetek (zůstane vám jen to, co máte na sobě), jsou tak početné, tak různorodé a tak ďábelsky vzájemně skloubené a propojené, že pro běžného človíčka není rady, ani úniku.
Proto doporučuju, nedělejte teď se svým nemovitým majetkem RADĚJI NIC, abyste si později nemusel vyčítat, že jste udělal velkou chybu. Méně si totiž asi budete vyčítat, že jste neudělal nic. Výčitky vlastního svědomí vůči vlastnímu jednání jsou totiž tíživé a úporné.
Napadá vás prodat svoje nemovitosti? Pak rozumně snad jen proto, že je nepotřebujete. Ale za ně dostanete peníze a ty se vám mohou znehodnotit, proměnit vniveč možná ještě snáz, než aby ztratila hodnotu vaše nemovitost. Na co by vám tedy peníze z prodeje vaší nemovitosti vlastně byly?
Pokud byste je snad chtěl použít pro svoje podnikání a máte nějaký svůj podnikatelský plán, tak to je asi to vůbec nejnespolehlivější v této situaci, protože jakýkoli podnikatelský plán nějakého drobného podnikatele bude zcela jistě rozmetán na padrť a zůstanou jen hospodářští giganti. Pokud vůbec zůstane na kameni kámen.
Jediné, co bych snad mírně podpořil, je, abyste svou nemovitostí, nebo výtěžkem z jejího případného pronájmu, nebo v krajním případě prodeje, podpořil dobročinnost. Ale nějakou dobrou dobročinnost, ne nějaká dobroserská hovada a zloděje!
Ale to byste musel udělat šikovně, a pokud byste prodal, tak velmi rychle, protože, jak říkám, vaše takto získané peníze se co chvíli mohou proměnit v šum a fuk!
Navíc, a to je hlavní: spekulace s penězi a nemovitostmi určitě nezvýší vaše vibrace, spíš je srazí dolů, nebo vás aspoň budou držet na těch vašich stávajících vibracích, které vás právě ale vedou k těm špatným myšlenkám na spekulaci. A v tom by vám většina zde čtoucích a diskutujících jistě doporučila, abyste to radši nedělal.
Tak to bude Okamura smutný a on se tolik snaží-úúsměv
Super Tome, ještě to tak dostat do MSM, to by byla paráda! Ale ono se to stejně provalí.
U nás je zřejmě situace jiná domnívám se že u nás po válce probíhal vývoj zákonů kontinuálně a ustavně až do ukončení České a Slovenské federativní republiky do roku 1992. Ať chceme nebo ne se “svolením” vítězných mocností pocinaje vyhlášením tzv. Kosickeho vládního programu. Obnovenim poválečné republiky (odtržení Podkarpatské rusi) . Velmi stručně receno.
V rozporu s ústavou došlo k rozdělení republik (1993) bez referenda obou republik.
Zde je jedna rovina budoucího řešení. Další rovinou je vznik republiky jako firmy, další rovinou je přijetí a vyhlášení GESARA. Nás se i přesto bude věc Německa týkat zejména právních vzájemných smluv po roce 1945.
Omlouvám se za opravdu zjednodusujici pohled. Zde na tadescu najdeme několik dalších článků….