Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru
    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

  • Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta
    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

Související zprávy

  • Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů
    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

    Při akci Moby Dick v Evropě zatýkají členy „mafiánských klanů“. Zmrazeno 129 bankovních účtů

  • Co je to izraelská doktrína Dahija?
    Co je to izraelská doktrína Dahija?

    Co je to izraelská doktrína Dahija?

  • Generální ředitelé farmaceutických firem panikaří, RFK Jr. se chystá zrevidovat zkorumpovaný Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA)
    Generální ředitelé farmaceutických firem panikaří, RFK Jr. se chystá zrevidovat zkorumpovaný Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA)

    Generální ředitelé farmaceutických firem panikaří, RFK Jr. se chystá zrevidovat zkorumpovaný Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA)

  • Operace proti celosvětovému obchodování s lidmi – 2 500 zatčení
    Operace proti celosvětovému obchodování s lidmi – 2 500 zatčení

    Operace proti celosvětovému obchodování s lidmi – 2 500 zatčení

V německém parlamentu řekli pravdu. Platí zákony SHAEF z roku 1945. BRD je firma se všemi uměle vytvořenými institucemi

…..bylo by dobré se nyní datovat o zákonech, které platí v Německu. Máte veškerá důležitá data “černé na bílem”. Šach mat pro politiky. Politik německého Bundestagu potvrzuje platnost zákonů S.H.A.E.F. v Německu a ostatní jsou nulité….

QQ:QQ

***** **** ***** ****

Jediné platné zákony v Německu, máte zde přeložené.

Kráceno.

M I T R E Corporation WSEO / US EUCOM. Žádost ze dne 14. března 2010 adresovaná The MITRE Corporation WSEO / US EUCOM. Doslovná a úplná reprodukce textu The MITRE Corporation ESEO / US EUCOM, Patch Barracks Support Office, 70569 Stuttgart

Předmět: Vaše žádost ze dne 14. března 2010. Březen 2010

Vážený pane Pohorelly, v odpovědi na Vaši otázku uvádím zákony, které přijali a vyhlásili spojenci při obsazení tohoto území:

1. Německo není od konce druhé světové války suverénním státem, ale vojensky okupovaným územím spojeneckých sil. S účinností od 12.9.1944 se ho zmocnila hlavní vítězná mocnost, USA (zákon SHAEF č. 52, článek I § 1).

2 . Spolková republika Německo není a nikdy nebyla státem, ani de iure, ani de facto, a nikdy nebyla uznána podle mezinárodního práva. Spolková republika Německo je správcem bez jakýchkoli pravomocí, od roku 1990 finanční správce jménem spojeneckých vítězných mocností.

3 . Na základě právního základu Mezispojeneckého rozkazu z Berlína ze dne 21. února 1947 [ B K /O ] (47) 50 nemůže být nikdo ve Spolkové republice Německo a v Berlíně VLASTNÍKEM pozemků.

4 . Na základě právního základu Interallied Commandantur Berlin ze dne 21. února 1947 [ B K /O ] (47) 50 může být kdokoli v takzvané Spolkové republice Německo a v Berlíně pouze VLASTNÍKEM a nikoliv MAJITELEM pozemků prostřednictvím takzvaných notářských smluv jako výsledku pozemkových úřadů.

5. v souvislosti s žádostmi 6 a 7 NIKDO v tzv. Spolkové republice Německo a v Berlíně nemůže být VLASTNÍKEM.

6 . Povinná dražba tak představuje nezákonné nucené opatření v souvislosti s návrhy 6 , 7 a 8.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Dotyčné osoby byly podvedeny správními orgány tzv. Spolkové republiky Německo, aniž by k tomu měly zákonem požadované povolení vojenské vlády (zákon SHAEF č. 52 a č. 53, [BK/O] (47) 50.

Je třeba poznamenat, že v případě vyvlastnění v souvislosti s žádostmi 1-6 se jedná o §§ 823 BGB – odpovědnost za škodu a §§ 839 porušení úřední povinnosti. Pouze na základě nerespektování zákonů SHAEF č. 52 a č. 53 byla provedena nezákonná peněžní transakce nákupem hypotečních úvěrů bez našeho souhlasu, neboť předtím nebyla získána žádná licence VŠEOBECNÝCH TROJÚSEKOVÝCH AGENTUR, natož aby byly poskytnuty informace o právních skutečnostech. Nikdo není ze zákona povinen nadále platit žádné peníze ani poplatky. Kromě toho Spolková republika Německo jako soukromý finanční správce GmbH porušuje platné příkazy a práva VŠECH ZLODĚJŮ z roku 1947, které jsou stále platné, a stává se tak zástupným aktérem podvodných manipulací. Článek V.

9. zákon o vojenské správě č. 2 – německé soudy: Nikdo nesmí ve Spolkové republice Německo vykonávat funkci soudce, státního zástupce, notáře nebo advokáta bez povolení vojenské vlády! Souhlas s takovou činností je třeba získat předem – tj. před zahájením činnosti – pro každý jednotlivý případ v písemné formě. US EUCOM Stuttgart, zastoupený panem Lietzauem, výslovně potvrzuje, že všechny vojenské vládní zákony mají plnou právní platnost až do uzavření mírové smlouvy s Německem jako celkem v jeho hranicích z 31. prosince 1937. Pokud však příkazy vojenské vlády nejsou pro každý jednotlivý případ fyzicky přítomny, jsou všichni právníci zapojení do každého spolkového německého soudu pouze soukromě odpovědnými a soukromě jednajícími osobami bez jakéhokoli právního základu, protože Spolková republika Německo není a nikdy nebyla státem. Soudci proto nemohou ve své funkci podepisovat rozsudky a rozhodnutí. Ze stejného důvodu se neověřuje kopie originálu.

Do roku 1990 byla správcem jménem spojenců Spolková republika Německo, protože Německo bylo okupováno jako celek. Spolková republika Německo se nesmí nazývat NĚMECKO! Podle spojeneckého okupačního práva a ustanovení OSN je NĚMECKO výhradně Německá říše nebo Německo jako celek a v žádném případě Spolková republika Německo! Prof. Dr. Carlo Schmid v roce 1949 informoval německý lid: “… žádný nový stát nevznikne, ale západní Německo bude reorganizováno jako provizorium.” Společnost jako Spolková republika Německo GmbH nemá žádná svrchovaná práva!

Všechny vojenské vládní zákony, např. zákon SHAEF č. 2, články III, IV a V §§ 7, 8 a 9 mají v Německu plnou právní platnost a trestní zákoník, všechny pomocné zákony, usnesení Kontrolní rady a zónový trestní zákon jsou dodnes plně platné a účinné. Důkaz: Carl Haymann Verlag Berlin 1948, číslo licence 76-G.N. 0-47-316/47. Vydavatelský archiv 12 292, licence udělena pod č. 76 tiskového povolení číslo 8958 zpravodajské kontroly americké vojenské vlády v Německu. Důkazy: Podle vojenského vládního zákona č. 53 byl v roce 1996 odsouzen bývalý devizový prokurátor NDR Dr. Alexander Schalk Golodkowski.

To je důkazem, že vojenské vládní zákony z doby okupace, tedy i rozkazy SMAD a zákony SHAEF, byly ze strany USA uplatňovány v plném rozsahu. Tvrdit a popírat tváří v tvář těmto důkazům, že by se tyto zákony neuplatňovaly, je podvodné zkreslování.

Každý člen spojenecké komise si je těchto zákonů plně vědom.

Všechny banky nerespektující tento právní stav budou potrestány za trvalé porušování zákona SHAEF č. 52 a č. 53, [BK/O] (47) 50 a musí být oznámeny příslušnému spojeneckému velitelství.

Pokud by se Spolková republika Německo odvážila v souladu s aktivním zájmem vykonat fingované rozsudky, je třeba podat žalobu proti fingovanému rozsudku u příslušného VŠEOBECNÉHO KOMANDANTA a v Anglii o náhradu škody, jakož i o napomáhání k podvodu a překrucování spravedlnosti. I

jménem Spojeneckého velitelství v Berlíně, pro Berlín a Spolkovou republiku Německo. Spojenecké velitelství pro hlavní město Bádenska-Württemberska STUTTGART od 30. června 2009 15. velící generál evropského velitelství USA (EUCOM) a navíc od 2. července 2009 16. vrchní velitel spojeneckých sil v Evropě (NATO) Mezispojenecké velitelství města Berlína pro Berlín a Spolkovou republiku Německo. Žádný Němec nevlastní majetek, určení a právní důkazy podle [ BK/O ] ( 47 ) 50 z 21. února 1947 (VOBL: F. Groß-Berlin č. 5, s. 68); pozn. bod 7.

Doslovný opis [BK/O ] (47) 50 ze dne 21. února 1947: Předmět: Majetkové záležitosti pod kontrolou okupačních orgánů. Spojenecké velitelství v Berlíně nařizuje pro Berlín a Spolkovou republiku Německo následující: 1) Žádný německý soud nesmí uplatňovat nárok na příslušnost nebo vykonávat příslušnost ve věcech, které podléhají příslušnosti svěřené mu zákonem (SHAEF) čj. 52 americké, britské a francouzské vojenské vlády nebo (SMAD) rozkaz č. 124 sovětského vrchního velitele, nebo majetek zabavený nebo podléhající konfiskaci na základě rozkazu některého z okupačních orgánů. 2 ) V případech, kdy důvody sporu vznikly před 8. květnem 1945, se výše uvedené povolení obvykle neuděluje.

3) Jakýkoli rozsudek, který již byl vydán nebo bude vydán v budoucnu v jakékoli takové žalobě zahájené bez souhlasu vojenské vlády sektoru, v němž se majetek nachází, je neplatný a jakákoli žaloba na výkon takového rozsudku je neplatná.

4) Bez předchozího písemného souhlasu vojenské vlády sektoru, v němž se majetek nachází, se neprovede žádný zápis do katastru nemovitostí týkající se majetku podléhajícího kontrole nebo konfiskaci ve smyslu článku 1 tohoto nařízení.

5) Předtím, než oprávněný německý soud nebo katastrální úřad začne jednat nebo rozhodovat ve věci týkající se movitého nebo nemovitého majetku, vyžádá si oprávněný, popřípadě katastrální úřad od všech účastníků řízení písemná prohlášení, která musí být ve všech ohledech pravdivá a učiněná dotčenými účastníky nebo jejich zmocněnci, že majetek nepodléhá kontrole nebo konfiskaci podle § 1.

6) Žádná fyzická nebo právnická osoba nesmí podniknout žádné kroky k výkonu rozhodnutí oprávněného německého soudu nebo oprávněného katastrálního úřadu, které se týkají majetku podléhajícího kontrole a konfiskaci, jak je uvedeno v § 1, bez předchozího písemného souhlasu vojenské vlády sektoru, v němž se majetek nachází.

7) Neuposlechnutí tohoto rozkazu nebo nedodržení jeho ustanovení je hrubým porušením rozkazu vojenské vlády a okupačních orgánů a bude odpovídajícím způsobem potrestáno. Na příkaz spojeneckého velitelství pro Berlín a Spolkovou republiku Německo. Spojenecké velitelství pro Bádensko. Hlavní město spolkové země Württembersko STUTTGART od 30. června 2009 15. velící generál evropského velitelství USA (EUCOM) a navíc od 2. července 2009 16. vrchní velitel spojeneckých sil v Evropě (NATO) podepsán: James G. Stavridis. Prosím, aby si vaši zaměstnanci přečetli mé přílohy a vysvětlili klíčové body. Citace: Nekonečné obviňování německého národa (vymýváním mozků od roku 1945) je jako neustálé bití slepého a svázaného těla postiženého! Němci byli neustálým překrucováním dějin zbaveni všech argumentů na obranu a ospravedlnění. Tak byli duševně spoutáni, ochromeni a zaslepeni! Josef Kofler: Vítěz stále píše dějiny poražených. K zabitému, zabiják dělá pohyby. Ze světa odchází slabší a za ním zůstává lež. (Bertold Brecht)

Zde jsou potvrzení. Veškeré státní instituce jsou neprávoplatné firmy. Stejně je tomu i v české republice, že tomu tak je, jsme psali před několika lety na stránkách tadesca:

 

Zde je potvrzení vojsk SHAEF a jejich jedinných platných zákonů v parlamentu politikem CDU Jürgen Hardt. Který jasnou řečí odpověděl na dotaz tázající se proč neodhlasovali určitý bod.

Najdete zde1

Najdete zde2

Dle předpovědí komandanta Jansena US SHAEF by měly být demontovány veškeré vlády po celém světě během několika týdnů. K dalším volbám už dojít nemá. Opakuji je to dle předpovědí komandanta Jansena. Dle jeho slov v politice nebude nikdo koho jste doposud vídávali na stránkách novin či na obrazovkách televizí či počítačů.

Vložil a přeložil tm

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
180 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
tara
tara
27.8.2021 17:34

pro bartas – 26.8. v 18:01
Nerozumím tvému uvedení, že se vakcíny nepoužívají na depopulaci planety. V tom případě, a po desítkách dokumentech, kde je vše jasně sděleno a prokazatelně doloženo, nechápu proč podle tebe celý tento světový vakcinohumbuk je? Buď jsi se právě probudil ze sna a nejsi ještě při vědomí,nebo jsem snad já špatně četla….?
Mimochodem taky nevím odkud máš to datování, které jistě potěšilo mnohé, obzvlášť ty, kteří mají své blízké ovčeličkované, že budou všichni vyléčeni. Myslím, že bychom si to všichni přáli, ale nečetl jsi nic o obsahu těcho tzv. vakcín? Je to pro mnohé kruté a i já mám ve svém okolí a dokonce rodině některé, kteří jsou očko. Ale bohužel. Záměr a cíl byl jasný a bohužel našel svůj cíl. Z pohledu jiného a hodně důležitého, to byla i jistá zkouška IQ každého. Vím, že mnoho lidí, obzvlášť seniorů a bezmocných dětí nemělo šanci se bránit nebo zjistit k této genocidě více. Ale je to tak. A nic s tím nenaděláme. Nechci a ani není mým úmyslem brát komukoliv iluze a naděje.
Ale vše je i součástí velkého soukolí nejen zde na planetě, ale i mimo ni.
Moje informace neříkají nic o tom, že síly světla budou léčit dopady těchto vylhaných očkovacích sér. Každý máme svůj osud, svoji stanovenou karmu. Každý máme svůj stupeň vývoje a a výšku svých vibrací. Všichni očekáváme, že se octneme na Nové Zemi, že nám od otrokářství pomůže někdo zvenčí mimo nás. Ne, tak to nefunguje. Každý je zodpovědný sám za sebe, každý má svoji svobodnou vůli rozhodování. A to, jestli umíme na sobě a tím pádem pro všechny bez vyjímky národnosti, barvy pleti a etniky, pracovat a pochopit co je to pravé probuzení, pak se můžeme těšit, že tu vysněnou Zemi v 5. dimenzi uvidíme. A technologie, které jsou pro nás nachystané, ty bohužel pro vakcinované nebudou. Jejich poškozená těla SP a
zničením imunitního systému by v zařízení Med-Bet nepřežila. Je mi líto, ale je to i sdělení galaktiků. Je mi z toho smutno jako všem nám, ale musíme konečně pochopit vše v kontextu a v realitě.
Jinak ti doporučuji přečíst si zde spoustu odborných vyjádření specialistů a i ostatních v týmu tadesca. Máš i možnost historie zde od tomáše a ostatních.

bartas
bartas
Odpověď na  tara
27.8.2021 18:46
eli
eli
Odpověď na  tara
27.8.2021 19:14

milá tara

bartas zkopíroval text z qanon.sk

možná to trochu bylo vytrženo z kontextu, možná to mělo znamenat naději pro ty, kteří jsou zapíchnutí a prozřeli

a možná je kontext v tom, že v tom sajrajtu jde hlavně o způsob ovládání lidí, a také možná o selekci s RH plus

tož tak

johanka
johanka
Odpověď na  tara
27.8.2021 20:15

pro taru – taro, musím se bartase zastat, opravdu se před cca 2 dny psalo na Qanon/sk, že budou lidé s vakcínou vyléčeni, pochopitelně to asi nebude jednoduchý proces a musí se toho hlavně také dožít. Vždyť i zde tomáš psal ve zprávě od profesora, že to bude složitý proces, ale není to vyloučené. Čip se dá odstranit a lidé si mají uchovat, pokud je to ještě možné části vlasů, nehtů apod. Jestli to na Qanonu/sk najdu, tak sem vložím a právě, že to bude léčeno mimozemskou civilizací. Je to, ale i každého osud při jeho rozhodnutí, jestli se toho po vakcíně dožije, nebo nedožije a to asi závisí pak na celkovém životě každého, nejen na jeho imunitě, ale i duchovnu.

Simir
Simir
Odpověď na  tara
27.8.2021 20:20

taro,
A četla jsi info o černém kmínu?Říká se mu myslím černucha…Mělo by to pomoci neočkovaným,ale i očkovaným.

tara
tara
Odpověď na  Simir
27.8.2021 21:19

qanon čtu, ale ne vždy mám prostor pro všechno,takže pokud jsou tyto zprávy o tom,že budou očko všichni zbaveni následků, tak to respektuji. Jak se říká – naděje umírá poslední. Nic víc si nepřeji i já, jak jsem uvedla mám i já kolem ty, které mám ráda, i v rodině. Moje zdroje jsou od galaktiků a jsou jiné.
Jinak Simire, ano černý kmín znám, taky se rojí další zaručené recepty jako křen a česnek. Jako zasvěcení víme, vše je v přírodním léčitelství používáno odnepaměti a vše má své opodstatnění a pomáhají v mnoha neduzích. Tak proč ne. Já jen dala do souvislostí SP, které jsou něco jiného /viz recept tomáše/,který je určen ne pro očko,ale jako obrana a prevence neočko. Tak mi logicky vyplývá, že řešení následků těchto vakcín /pokud nejde o placebo/, nemůže být tak jednoduché. A medbet to nejsou. Nikomu přece nic nevnucuji a onu pasáž z qanonu jsem nečetla. Ostatně co my víme. Můžeme jen hádat a přát si.
Dám později onu zprávu galaktiků.

tara
tara
Odpověď na  tara
27.8.2021 21:23

Ještě jsem zapomněla – nelíbilo se mi hlavně to, že vakcinace není o depopulaci. Tak tady čtu a chápu něco špatně?

johanka
johanka
Odpověď na  tara
27.8.2021 22:00

taro, tak jsi od toma nečetla všechno, psal jednak o prevenci, ale také se ptal profesora, jestli je možné vyléčení opíchnutých a možnost je, sice složitá, náročná, ale nevylučuje to

zlata.
zlata.
Odpověď na  tara
29.8.2021 16:55

Stačilo by, kdyby když někdo odněkud cituje, aby napsal zdroj. Jinak text vypadá jako vlastni výplod. Tak vznikají zmatky.

NoDana
NoDana
27.8.2021 15:53

Zajímavá bude také otázka válečných odškodnění, národů sudetoněmců, a mezinárodní smlouvy nerespektující status “Spolkové republiky Německa”….

Schwarzenberg je inkarnovaný Rudolf II… bude zajímavé, kam se posunou všechny ty zlodějiny…

Jsem zvědavá také na budoucí vývoj, zatím každý lpí na tom, co je mu známé, jeho byt, jeho dům, jeho…. přece jsem na to tvrdě vydělávat, daně platil, korunku ke korunce tupě střádal… doufejme, že nová doba přinese více laskavosti a velkorysosti… jestli bude teplo, dá se spát i pod stromem…

iva
iva
Odpověď na  NoDana
27.8.2021 17:41

Dovolím si nesouhlasit. Nemám teď na mysli snobské pány podnikatele a zbohatlíky, co se bez jediné myšlenky obklopují luxusem, aby zkrátka ukázali ostatním svoje Ego, ale mám na mysli obyčejné lidi, co si svoje bytečky, domečky a zahrádky léta piplají, zvlebují, věnují jim čas a láskyplnou energii a pro které je tato činnost něčím, čím posilují svůj život a své vibrace. pro ně to neznamená – mám!, ale starám se, pečuji, zkrášluji, žiji … Tohle musíte rozlišovat a věřím tomu, že Síly, které nám pomáhají, nikoho slušného o jeho radost a lásku připravit nehodlají, jen zloděje, grázly a chamtivce, co berou bez skrupulí na úkor ostatních.
p.s. – jestli je Spáč reinkarnovaný Rudolf II nevím, ale nějak se mi nechce věřit, že Rudolf byl až taková svině, i když byl Habsburk.

eli
eli
27.8.2021 13:30

to koukám, jestli to není fake

Prolomení-Německo zastavuje všechny vakcíny proti Covid-19, říká, že jsou nebezpečné a již se nedoporučují !!

https://beforeitsnews.com/eu/2021/08/breaking-germany-halts-all-covid-19-vaccines-says-they-are-unsafe-and-no-longer-recommended-2676130.html

iva
iva
Odpověď na  eli
27.8.2021 17:45

že by už zaúřadovali SHAEF? bylo by to skvělé, protože tohle by se v naší zemičce i přes snahu šmejdů a zrádců ve vládě dlouho neutajilo!

johanka
johanka
27.8.2021 12:59

ahojky rodinko, pěkné páteční odpoledne. Mám k vám všem prosbičku, neumíte někdo cestovat v čase ? tom nás odkázal na finanční úřad roku 2016 a já nevím, jak se tam v čase dostat. Poradíte ? – veliký úsměv, mrk, mrk

empathy
empathy
Odpověď na  johanka
27.8.2021 15:25

star gate u sebe nemám, možná tak n.tesla by věděl. dle dat od indigové dívenky si stejně nic fyzického na povrch nikdo nic nevezme. zatím užívejte hmoty a držte se všichni. zdroj https://tadesco.org/?s=indigo

johanka
johanka
Odpověď na  svalovidoslava
28.8.2021 14:28

svalovidová, děkuji, ty články znám, ale bylo to datováno učinit v roce 2016, ale děkuji

bezejmena
bezejmena
27.8.2021 12:37

zdravim rodinko

Jak si tady procitam ty vase komentare ohledne tech vasich majetku a nemovitosti, tak se nestacim divit,
To breceni nad temi hmotnymi statky, Jak jste chodili do prace leta a makali, aby jste si pak poridili baracek ci byt.
To lpeni na tech vecech a hlavne to ukazovani na to, ze vy jste si nasetrili na to a te by vam to mel nekdo vzit, Ta hruza z te predstavy 🙂
Vite ale, ze tyto myslenky nejsou vubec vhodne pro vas dalsi posun do Zlateho veku ? Do veku, kde budete disponovat vsim potrebnym, ke budete mit vseho dostatek ? Pro 5. dimenzi ?
Vy si tu sedite a bojite se o hmotne veci a pritom tu probiha boure a boj za nase hole zivoty, jde o nasi budoucnost, Uprimne, tam by jste si ty vase baracky asi nevzali,
Presne, jako se tu probirala Gesara a odpusteni dluhu,,, proc to maji odpustit lidem, kteri maji sve zaslouzene dluhy a tem, kteri nepracuji atd,
ted se probira majetek,
Za me osobne , proste nechapu to lpeni na vecech kdyz vim, ze jde o daleko vice, nez kupu cihel 🙂
Jako dite jsem nepochopila, jak si muze nekdo koupit kus pozemku, kdyz preci zeme je nas vsech.

evak
evak
Odpověď na  bezejmena
27.8.2021 15:45

Milá bezejmena,
mluvíte mi z duše, cítím to také tak. Stále mnozí žijí jen ve hmotě. Takovými postoji vibrace nezvedneme.
Ne každý probuzený je skutečně probuzený.
Nikoho neodsuzuji, jen to tak prostě je.

iva
iva
Odpověď na  evak
27.8.2021 17:55

asi máte obě pravdu, ale já si myslím, že vše má svůj čas a vývoj, nelze teď hned okamžitě vše pobrat a skočit rovnýma nohama do 5D. Nejdřív se musíme zbavit zločinců na planetě, osvobodit se, pak začít s očistou, sdělováním pravdy, posouváním se výš, s pochopením, stát se skutečnými Lidmi – Člověky, probudit se a spojit se s vyšším já … a to vše nebude zítra ani pozítří, a nemám za zlé nikomu, že nyní myslí na to, aby měl kde bydlet a co jíst, než se skutečně probudí a někam posune, na určitém stupni pro nás asi hmota nebude důležitá, ale ta doba teprve přijde a chce to čas a vývoj a toleranci. Nezlobte se, ale připadá mi to od vás vůči lidem, co mají jen obavy a není jim nic vysvětleno, takové z pozice pýchy, nadřazenosti … on každý si k poznání a pochopení dojde sám a svou cestou a pro každého to bude jinak dlouhá cesta, nejsme všichni stejní, je to jako bychom kroutili hlavou nad tím, jakto že novorozenec ještě nechodí a nemluví. Buďte k lidem shovívaví, neměli to a nemají snadné.

olism
olism
Odpověď na  iva
27.8.2021 21:50

Dobrý večer ivo : děkuji za tento názor – smysluplně a citlivě vyjádřený. Diametrálně se odlišuje od názorů mnohých zde “probuzených”.

Simir
Simir
Odpověď na  evak
27.8.2021 20:27

bezejmena,
zajímavé je,že když jsem byla malá,tak jsem právě nechápala proč lidi musí platit za vodu a za pozemky(půdu),když je to bohatství Země.Napadalo mě jak si lidi vůbec můžou dovolit tato bohatství prodávat.Kdo jim dal to právo?

lenas85
lenas85
Odpověď na  bezejmena
27.8.2021 15:55

bezejmena dekuji moc za tvuj koment a priklanim se k tvemu nazoru ja vzdy rikala penize majetek neni vsechno a to nejcenejsi pro me je zdravi.Pak další pořekadlo co s penezma a majetku ten po nas zustane ale my odejdeme do jine dimenze a sebou si ho vzit nevezmeme.Ano jsme jesitni na majetek honime se za penezi majetkem a to čím procházíme a čeká nas vubec neregistrujeme.Rodino a to rikame že jsme probuzeni…

johanka
johanka
Odpověď na  lenas85
28.8.2021 00:56

lenas85 – nechápu některé myšlení lidí, pokud nebyli líní a pracovali, měli za práci peníze a bylo na každém z nás, jak jsme se rozhodli je využít, do čeho jsme je investovali. Mě by fakt zajímalo, jak zdejší “probuzení”, pokud poctivě pracovali ty peníze využívali, když nic nemají. Nezlobte se, ale Vaše logické myšlení mě víc než překvapuje. Pokud jste je neinvestovali, tak jste s nimi dělali co ? Projedli, propili, prokouřili, procestovali ???????? Normální lidi se snažili zajistit dětem normální bydlení v domku i za tu cenu, že spláceli půjčku, no a co??? Někteří se povalovali doma, nudili, projídali to u televize, nebo kam tedy investovali vydělané peníze, asi tedy celý život nepracovali, žili ze sociálních dávek, platili v betonážích nájem Cabale a to asi podle mnohých bylo to jejich životní motto spokojenosti, ale jsou probuzení, fakt vyjádření některých z vás mě šokuje. Ti pracovití si odřekli dovolenou a chtěli dětem zajistit důstojné bydlení a studia, asi je to podle některých nesmírný přepych.

lenas85
lenas85
Odpověď na  johanka
28.8.2021 15:39

janapechmannova nerozum proc se fo me a ostatnich kteri maji zivotni hodnoty navazis kritizuje.Holt kazdy na hmotnych vecech nelpi kazdy si necim v zivote prosel,ale proste majetek penize neni to vsechno.Mam rodinu mam strechu nad hlavou jestli jedu ci nejedu na dovcu je me dulezite je pro me ze jsem s mou rodinou pospolu a v lasce.Ale opravdu nechapu tebe jak můžeš se navazet do lidi zname se jen virtualne ne osobne a tak nevime kdo jake ma zivotni hodnoty nastavene.To ze zde v diskuzi kazdy vyjadri jak to vidi jak to ma neni duvod se takto k sobe chovat.A propo rikame si rodino ale podle me se takhle lide k sobe chocat nemeli.Neber tento komentar zle prosim ale citim to tak.preji vsem klid a mir a lasku v srdci ke kazdemu mejte mejme.

Janaz
Janaz
Odpověď na  bezejmena
27.8.2021 16:48

Ostatní na rozdiel od teba myslia na ďalší deň, aby oni a ich rodina spali pod strechou a nie pod mostom. Ty, ak sa živíš pránou, tak tak rob, druhí musia aj jesť a nakŕmiť aj svoje deti. Apropo, keby všetci rozmýšľali ako ty, tak si nekúpiš potraviny v obchode či na trhu ako to robíš teraz a prezradím ti tajomstvo: aby si jedni mohli kúpiť ovocie či zeleninu, tak druhí musia vlastniť pôdu, aby ju mohli dopestovať.
Pripomínaš mi tých bláznov z filmu Deň víťazstva, ktorí všetko zanechali a na strechách mrakodrapov vítali votrelcov a “zlatý vek ľudstva”. Boli ,ktorých spálil oheň.

Janaz
Janaz
Odpověď na  Janaz
27.8.2021 16:49

oprava: boli prví, ktorých spálil oheň.

tara
tara
Odpověď na  Janaz
27.8.2021 18:10

milá Janaz
ty máš pocit, že ti někdo sebere střechu nad hlavou a budeš pod mostem? To jsi vyčetla kde….? Naprosto sohlasím se vším, co bezejmená napsala. Víš v čem je mezi vámi rozdíl? Ona je opravdu ta probuzená, ale ty máš hodně práce na sobě před sebou. Pleteš si hrušky s jablkama. To, prosím, neber jako moje napadání, ale jen konstatování. Nic jsi nepochopila, jen to, že ti nebude majetek říkat “pane”. Dveře do Zlatého věku budou pro takové, bohužel, zavřené. Podstata otevřených dveří a naděje na osvobození člověka od otrokářství a ovládání, je přesně v tom o čem se bezejmená zmiňovala. Je to hodně práce na sobě a tím pádem i pro všechny. Země na této planetě nepatří nikomu jinému než planetě. My jsme její děti,my jsme zde na návštěvě. Vše ostatní je iluze. Pokud v ní chce někdo pokračovat, nikdo mu v tom bránit nemůže a ani nebude. Zůstane tam, kam patří….
A jen tak mimochodem než patrně tento můj koment napadneš, i já mám svůj skromný majetek-střechu nad hlavou. Celý život jsem vychovávala děti jako samoživitelka, měla jsem stále 2 zaměstnání, abych to utáhla a nikdo, nikdo mi nedal ani korunu. Vše jen já sama.

Janaz
Janaz
Odpověď na  tara
27.8.2021 23:44

Prečítaj si ešte raz to, čo píšeš ty a aj poniektorí, ako sa vyvyšujete a kárate druhých, že sú prízemní a ľpejú na hmote. Každého, čo žije tu a teraz zaujíma to, či bude mať strechu nad hlavou a aspoň nejaké jedlo, a nevrav mi, že teba nie! Spoliehať sa na to, že možno niekedy, bohviekedy tu bude zrazu mávnutím čarovného prútika raj na zemi a o nič sa nebudeme musieť starať je nielen naivné ale priam nebezpečné. Okrem toho, veľakrát tu poniektorí vypisujú úplné fantasmagórie, ktoré si navzájom protirečia a vyslovene naivne si predstavujú,že hádam už o pár týždňov to tu bude zrazu otočené o 180°. Nie, nebude, preto sa musíme zaujímať o to, aby sme v zime nezamrzli a nepokapali od hladu. To je to, čo majú na mysli ľudia, ktorí sa obávajú na základe takýchto článkov, či neprídu o to málo, čo majú, aby vôbec mohli prežiť. Takže si tie svoje “múdra” odpusti, mysliacich ľudí akurát tak odradíš.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  tara
28.8.2021 01:52

taro,

Tvá jistota a odpověď pro JanuZ “Dveře do Zlatého věku budou pro takové, bohužel, zavřené.” mne překvapuje. Fascinuje mně, jak kde kdo opakovaně tady řeší ty druhé, konkrétně kdo kam přejde či nepřejde. Pokud JanuZ znáš osobně, pak bys jí to měla spíše říct do očí, když už máš tuto potřebu.

johanka
johanka
Odpověď na  Janaz
27.8.2021 20:27

pro Janaz – zde mluví ty, které tedy vše raději prokouřily, propily, nebo si užívaly dovolené, každý asi měl ty hodnoty jiné, pak můžete chválit pouze ožralé bezdomovce, kteří asi žijí tak, jak Vy si představujete. Vy jste nechodily do práce? No asi ne. A pokud ano, co jste dělaly s penězi ? To jsou úvahy fakt k pláči. Já si vždy vážila lidí, kteří žili pro rodinu a snažili se zabezpečit děti, ne nadstandartem, na to normální lidi neměli, ale zajistit jim střechu nad hlavou. To jako my spláceli půjčku na domek, vy jste platili nájem otrokům, tak – co je lepší ? Žít v těch králíkárnách, kde bylo slyšet každé slovo a všude smrad ? Naše děti vyrůstaly mezi kytičkami na naší zahrádce a byla jsem za to ráda. Neměli a nemáme auto, ale měly děti hezké bydlení a přírodu, je mě z vás některých fakt špatně. Kdo nic nemá, tak asi nedokáže překonat, že někdo si mnohé odepřel a udělal hezké dětství svým dětem.

johanka
johanka
Odpověď na  johanka
27.8.2021 20:42

a musíte vážené tedy hodně odsuzovat za majetek třeba prezidenta trumpa, který je jedním z nejbohatších lidí a další čestné lidi, kteří mají majetek, vaše kritika kdo je jak probuzený určitě nenáleží vám, právě naopak o vaší probuzenosti mám fakt velké pochyby s vaším kritickým uvažováním

aronie
aronie
Odpověď na  johanka
27.8.2021 22:30

janapechmanova-tak jste tady pourážela koho jste mohla
Uvědomte si laskavě, že jsou tady i tací-kteří taky mají baráky a majetky a nedrží se jich zuby nehty jako vy.
protože prostě jenom ví !?

freesia
freesia
Odpověď na  bezejmena
27.8.2021 17:30

pro bezejmena
Myslela jsem si,že až bude přestup do 5.dimenze,že tam ani baracky a život jako tady v Matrixu nebude. Že to tam bude něco jako v tom filmu “nádherná zelená”,jak si lidé vlezli do hnízda,které si sami vyrobili, když šli spát apod.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  freesia
27.8.2021 18:39

Ženský, trochu nadhledu by všemu slušelo. Rakev nemá kapsy a vše stejně proběhne tak jak má. Jak a kdo se kde ocitne, v současnosti stejně nikdo neví, tak se divím jaké malichernosti se řeší. Pozorujte a nenechávejte se strhávat do matrixového dění. Nyní se mě osvědčuje užívat den ze dne a nic velkého neplánovat. Ono to ani nejde, protože nikdo neví, kdy spadne klec. Vykašlete se na majetky, kdyby co by. Fixovat se na hmotné statky je pošetilé v každém okamžiku bytí. Nic co je zde, si nikdo nevezme s sebou. Duše to k ničemu nepotřebuje. A to co potřebujete nyní, tak máte. O co tedy jde? Nevytvářet si pekelnou budoucnost, když chceme něco jiného. Nakrmit děti také problém není a bydlení vám nikdo nebere. Nebo snad ano? m.

Janaz
Janaz
Odpověď na  mirek 2
27.8.2021 23:49

Neviem, komu to adresuješ, nejde o zhŕňanie majetkov ale o to, či človek nepríde o jedinú strechu nad hlavou, pričom k takému zmätku prispievajú práve takéto články. Ešte stále sa musíme obliekať, v zime kúriť, mať strechu nad hlavou a potrebujeme aj jesť, aby sme prežili. Či mi chceš tvrdiť, že to už za mesiac, polroka, rok nebude treba? Ak zomrieme, tak iste nie, ale pokiaľ budeme žiť, tak sú to základné potreby.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  mirek 2
28.8.2021 23:54

Janaz, píšu to všeobecně na ty žabomyší války, které se tady vedou. Nikdo nikomu nic nebere, jsme všichni na jedné lodi, nikdo neví co bude zítra, ale už se tady posuzuje, kdo kam patří, ve které dimenzi se kdo ocitne, co o tom rozhodne, že se tam ocitne. Přitom nikdo neví, kdy co proběhne a jaké události co spustí, ale proč se o tom nepohádat že??? Je to smutný sledovat tu tlačenici mezi egem a srdcem. Netroufám si říct, kolik lidí tady má skutečnou víru ve výhru dobra, ale velké číslo dle diskutujících to nebude. Dnes a denně stálé zpochybňování směru kam se situace ubírá. Samá skepse. Asi si tady dám pauzu, protože začínám cítit, že sem nepatřím. Tak asi tak. m

Sevila
Sevila
Odpověď na  freesia
27.8.2021 19:17

Ještě nemám ten pocit, že by se u nás něco změnilo, natož přemýšlet nad peněz a domy atd…. Myslím, že jsou nyní důležitější věci, jako například, jak ochránit své děti… Co takhle něco pro to udělat konečně, ne jen psát…

tomink
tomink
Odpověď na  bezejmena
27.8.2021 17:58

Krasne napsano bezejmenna, jde tady opravdu o vic..mrk

aronie
aronie
Odpověď na  bezejmena
27.8.2021 19:06

bezejmena-souhlasím a taky se divím

Rozarka
Rozarka
Odpověď na  bezejmena
28.8.2021 10:47

Většina strachů má přirozené pozadí a jsou to ochranné mechanismy. Útěk, vyhýbání se, panika, hněv a agrese jsou přirozené reakce, stejně jako životně důležitý strach při životu ohrožujících nemocech a situacích. Strach přirozeného původu může zajistit naše přežití a zachování druhu. Bát se není nelidské a neznamená to být slabý. Naopak, pro zachování druhu je to spíše užitečné. Můžete se naučit zvládat agresi, hněv a paniku v určitých situacích, například při rozhovorech. Nechte svůj protějšek domluvit a vědomě mu naslouchejte, reagujte klidně a vyrovnaně, i když s ním nesouhlasíte. To dokazuje vlastní suverenitu. Výhodou je také znát své slabé a silné stránky. Koneckonců, člověk by měl znát sám sebe nejlépe.

Ale co když je přirozený strach záměrně zneužíván proti lidem pro politické nebo jiné zlé úmysly pod záminkou, že člověk chce jen to nejlepší. Vytvářím problém a zároveň nabízím řešení. Prostřednictvím médií, politiky, finančního systému a materialismu se lidé dostali do závislosti. Nejnovější telefon, vydělávání spousty peněz, kredity a mnoho dalšího zboží mají vyšší hodnotu než člověk. Materiální závislost z nás dělá ovladatelné otroky. Sociální úpadek, existenční obavy, strach ze ztráty a nemoci z nás dělají loutky systému. Mnoho lidí již cítí, že je zde něco špatně. Někteří si uvědomili, jak nás ovládají lobbisté a dělají z nás otroky. Přesto čteme a slyšíme stále stejné věty ==>

“Necháš se očkovat, pak můžu zase cestovat. Nosíte masku, takže mám při nakupování klid. Stejně ničeho nedosáhnu, jsem na to sám. Sami to nikdy nezvládneme, potřebujeme pomoc zvenčí. Nemusím přemýšlet sám za sebe a číst si o věcech, vysvětlují to dobře. Jak se nám podaří probudit spící ovce? Jak to vůbec uděláme? Oni mají zbraně a my ne.”

Každá změna se odehrává uvnitř člověka. Pokud chci změnu, začnu u sebe. Vůli ke změně také přenášíte navenek, a tím ji přenášíte na ostatní lidi. Spojení s podobně smýšlejícími lidmi a vzájemná podpora. Odmítnutí větší televize nebo nového telefonu. Postarejte se pro změnu o sebe. Nezáleží na tom, co si o vás myslí ostatní. Každá malá změna může mít velký význam, ale musím začít. Úspěch má šest písmen, UDĚLAT! Každý den můžeme svět o něco zlepšit. Elity a politici se nejvíce bojí lidu, který je JEDNOTNÝ a drží při sobě. I když je nás dnes jen 50, zítra nás může být 100 a pozítří třeba 1000.

Každý stojí v jiném vědomí, mnozí mají různé úrovně znalostí a někteří mají odlišný způsob myšlení. Ale všichni máme předky, kteří kdysi byli jednotní a sjednocení. Ukázali nám, čeho lze dosáhnout “SPOLEČNĚ”. Najděte cestu zpět ke svým kořenům a ke svému původu. Nejsilnější zbraní je sjednocený lid, který si nárokuje své bohatství, aby dosáhl svobody. Naší zbrojí je naděje, naší přilbou víra, naším štítem láska a mluveným slovem vládneme mečem pravdy. Strach nás zlomí.

maria
maria
27.8.2021 10:46

Ahojte a ako je na tom Slovensko. Rovnako ako CR a Nemecko.
Nezda sa mi ze riadne zakupene nehnutelnosti, ku ktorym maju kupnopredajne zmluvy, LV by Trump s Putinom brali ludom.
Kupil som dom v minuly rok tak asi tazko mozem mat potvrdenie z roku 2016.
Mozete sa mi k tomu vyjadrit.

Majetky nemam chut riesit.

*****
Prosím klid. trump ani putin nikomu nic brát nebudou.
tereza

Kocour Mourek
Kocour Mourek
Odpověď na  maria
27.8.2021 18:13

Česko a Slovensko jsou na tom ve vámi dotazovaném ohledu platnosti, nebo případné neplatnosti kupních smluv a vlastnictví nemovitostí asi ještě trochu jinak, než je na tom Německo, respektive Říše velkoněmecká.
Vaše vlastnictví nemovitosti, kterou jste nedávno koupí nabyl, by podle mého názoru bylo možné zpochybnit, respektive vyvrátit. Jakkoli bych to sobě, ani vám nepřál.
Došlo by k tomu obecným zpochybněním platnosti zápisů v takzvaných katastrech nemovitostí (v Německu se jmenují Grund- und Flurbuch). Byl by totiž zpochybněn, nebo rovnou zneplatněn váš statut majitele té nemovitosti kvůli tomu, že ani ten, od něhož jste ji koupil, nebyl jejím majitelem e nebyli jimi ani případní majitelé před ním.
Jako skutečný majitel by se tím postupem zpět v času, jak odhaduju a se obávám, vyloupl někdo jako Svatá Říše Římská, nebo nějaké jinak nazvané prožluklé kukaččí vejce.
Nebo by k tomu snadno, mžikem, mohlo dojít také tak, že předmětně existující, papírové a pergamenové katastry nemovitostí byly nedávno – jistě jen k našemu obecnému blahu – přepsány do počítačů a ty původní byly zničeny.
Pak stačí jen záměrně způsobit výpadek dodávky elektřiny (může nastat kdykoli) a po něm tvrdit, že se kvůli němu veškeré ty “katastrální zápisy” v pamětech počítačů zkrátka vymazaly a nedochovaly.
Pokud pak nebudete mít aspoň Výpis z katastru nemovitostí na papíru, s příslušným ověřovacím razítkem a podpisem, nebudete moci svoje vlastnictví té které nemovitosti nijak doložit.
A je vymalováno. Lubomíre!

Kocour Mourek
Kocour Mourek
Odpověď na  Kocour Mourek
28.8.2021 12:59

Pokud chcete udělat aspoň něco k případnému pozdějšímu prokázání vašeho vašeho majetkového práva vůči vaší nemovitosti, doporučuju – aspoň dodatečně – jít okamžitě na Katastrální úřad, nejlépe na ten, který je místně příslušný pro vaše nemovitosti, ale stejně tak to může být kterýkoli jiný, oni si to elektronicky předají. A vyžádat si od nich obratem pošty předmětný Výpis (na papíru) z Katastru nemovitostí týkající se vaší nemovitosti, který k tomu příslušný úředník Katastrálního úřadu, pokud možno na každé stránce, které budou dohromady nedělitelně spojeny, opatřen příslušným razítkem toho Katastrálního úřadu. To razítko musí být navíc “v poloze na dvanáctou hodinu”, tedy horní strana toho razítka musí být nahoře, tam, kde je na hodinách číslice dvanáctka!! Pozor na to, to je krajně důležité, razítko nesmí být šikmo, nebo dokonce vzhůru nohama!
Pokud možno každá stránka vašeho Výpisu z katastru nemovitostí, nebo aspoň jeho zřejmá poslední, závěrečná stránka, musí být opatřena plným jménem a příjmením toho příslušného úředníka a jeho vlastnoručním podpisem, celým jeho jménem a příjmením.
V minulosti bylo ještě možné/nutné vložit tento váš Výpis z Katastru nemovitostí, nebo případně v nouzi jeho notářsky ověřenou kopii, do Rejstříku nemovitostí Německé říše, který se nachází snad kdesi ve Vratislavi (Wroclaw, město na území nynějšího Polska, ale fakticky ležící na území dosud stále existující Velkoněmecké říše). Tato možnost vložení do tamního Rejstříku nemovitostí ale snad nějak skončila koncem roku 2016.

Kocour Mourek
Kocour Mourek
Odpověď na  Kocour Mourek
28.8.2021 13:02

Pokud jste vy, nebo vaše nemovitost v Německu – Švýcarsku – Rakousku – tam se příslušné Katastrální úřady jmenují “Grundbuchamt” nebo “Katastralamt” a podobně. Je třeba si u nich ověřit, doptat se jich na tamní, místně příslušný příslušný “katastrální” úřad.

rudo
rudo
27.8.2021 09:55

myslim ze trochu kludu by prispelo a zbavit sa strachu teiz

kto nema kupeny kus Berlinskeho muru, tak by nemal prist o nic

zakon mysleny proti ludom sa obrati proti zlocincom a tak v pohode vyhadzee CAPUTOVU MASTOVICA atd z ich sidiel sukromnych, nielen z ich kancelarii vladnych

ani opevnenie MATOVICOVEJ vily v Trmave mu nebude nic platne

ak sem enchodi nahodou jeho PAVLINKA alebo niektory z CAPUTOVEJ suloznikov (biely ci cierny), tak sa nemusite bat o svoj dom ci byt

klidek, cajicek

anan
anan
27.8.2021 08:08

Jenom pro info: BRD tzv. republika nemá žádnou ústavu ale Hlavní zákon, takže je to tak jak se píše.
Diky za info a těším se, že poblitci taky u nás nebudou škodit včetně soudů atd.

tereza
Admin
Odpověď na  anan
27.8.2021 08:58

Ano, Německo nemá ústavu čili Verfassung, nýbrž pouze základní zákon = Grundgesetz.
Více si můžete přečíst zde: https://tadesco.org/nemecko-nebo-spolkova-republika-nemecko-stat-ci-firma-cast-1-2/

https://tadesco.org/nemecko-nebo-spolkova-republika-nemecko-stat-ci-firma-cast-2-2/

aisa
aisa
27.8.2021 01:46

Dobrých správ je v týchto časoch tak málo a pritom ich veľmi potrebujeme, takže vďaka tomas – toto fakt potešilo a dvihlo náladu, nádej a aj vibrácie 🙂

Na všetkých alternatívnych stránkach sme v posledných rokoch čítali rozhnevané diskusie o tom, prečo us army naďalej ostáva v Nemecku, keď sa sovietske vojská z východného bloku stiahli späť do RF … a teraz to konečne dáva zmysel (i keď pôvodný zámer,(resp. zámer DSC) bol asi iný.
Je to pravda, ako tomas už dávno píše – že všetko je naopak a je radosť čítať, že tej nemeckej, neoprávnenej arogancii pod vedením Merkelky ide niekto (SHAEF ) riadne klepnúť po prstoch.

A tá veta na záver – “Dle předpovědí komandanta Jansena US SHAEF by měly být demontovány veškeré vlády po celém světě během několika týdnů. K dalším volbám už dojít nemá.”
Tak to je úplneže super správička … a verím, že to tak aj bude…. prst nahoru a úsměv.

tom ví mnoho věcí dopředu. Nevím kam všude na data chodí. Musím přiznat že data má ok, ale hapruje mu občas časový posun. (ale jak neustále tvrdí, čas neexistuje a jenom závisláci na MATRIXU se časem řídí a proto jim máloco vychází) Zatím vše co mě říkal se splnilo i když s časovým posunem.
carsten

carsten

mino
mino
Odpověď na  aisa
27.8.2021 10:29

carsten sme na tadescu asi dva roky a áno všetko čo tom napísal sa splnilo aj s časovým posunom i keď čas neexistuje ako píšeš.
A kam chodí tom na dáta?
To tiež vieme aj s manželkou.
Stačí si spomenú na knihu “Pravda mezi neben a zemí” ktorú sme dostali darom.
Úsmev a pozdravujeme celé tadesco.

zlatousa.charalampous
zlatousa.charalampous
Odpověď na  aisa
27.8.2021 14:03

Dobry den ,opet vynikajici zpravy odTomase.Po spouste negativnich udalostech pozitivni injekce.Jsem velmi rada ,ze to co citim ,nekdo velmi znaly situace ,povrzuje ,ze me moje intuice neklame.Moc vam vsem dekuji za vasi praci a bohaty prinos infohmaci pro nas sledujici.Zdravim z Kypru a posilam hodne slunicka tady mame nadbytek

johanka
johanka
27.8.2021 01:23

tak již mě dvakrát mocnosti ukončili předčasně komentář a vyhodili ze stránky Tadesca, tak již jdu spát, prostě je to tak, jak to je

jofo
jofo
27.8.2021 00:37

Potvrdenie v nemčine, že ide o firmu a nie štát. Platné sú vojenské zákony.

https://ctrlv.sk/N1kf

(zdroj:https://t.me/ShaefCommAndraJansen/31921)

kamino
kamino
Odpověď na  jofo
27.8.2021 07:25

Takže když jsem si v roce 2007 koupila byt nemovitost a platila daně, takže to neplatí? Jsem tu od 11/20. Smůla?

Nyní je nutné vyčkat co zařídí SHAEF.
carsten

kamino
kamino
Odpověď na  kamino
27.8.2021 07:37

Díky. Hlavně zdraví je pro mě důležité.

Evelyn
Evelyn
Odpověď na  kamino
27.8.2021 10:29

No, kdyby nás chtěli z našich domů a bytů vyhazovat, tak by nebyli o nic lepši než ti, co tu teď vládnou. Syn zdědil domek a dali jsme už dost peněz do rekonstrukce, takže se jen tak vyhodit nedáme. My o ničem takovém nevěděli. A tohle mi teda připadá trochu nebo spíš hodně nespravedlivé. Já jsem se vždycky snažila vyhnout tomu, abych skončila na ulici. To by pro mě bylo lepší nežít.

kamino
kamino
Odpověď na  Evelyn
27.8.2021 12:18

Evelyn, já věřím, že nám to zůstane. Jsme dobří lidé, nikdy jsem nikomu neublížila, pomáhám jak mohu, byla jsem od malá k tomu vedena.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  Evelyn
27.8.2021 13:05

Trochu nadhledu bych použil a hlavně klid. Tady a teď se nic takového neděje. A nic jiného než tady a teď neexistuje.:-)))

Ironic
Ironic
26.8.2021 22:26

Výborně, vše se změní k pravdě a lásce, vesmír nás vlastní a globalisti jsou jeho zhoubný vřed, proti všemu přirozenému, věřím že je to daleko větší a nastane rovnováha a mír.

flaja
flaja
26.8.2021 22:09

Díky tome za krásnou zprávu. Jak já se těším, až to budou vysílat všechny MSM média….

johanka
johanka
26.8.2021 21:52

chci věřit, že u nás budou změny pro normální a poctivé lidi k lepším zítřkům, ale majetky by měli zabavit všem politikům a šlechtě, která díky Havlovi získala neoprávněně majetek zpět, všem českým gestapákům, Havlovo famílii, kteří prolomili Benešovi dekrety, měla by i církev vrátit všechny restituce, dnes mě přišla zpráva, jak se neskutečně obohacoval spící kníže, nejlépe placený spáč v přímém přenosu, zkusím vložit podstatnou část, nevím, jestli to půjde, nikde mě to Fb nenechal vložit
Někdo holt musí být rovnější!!

Předmět: Víte proč se v žádných médiích nemluví o Orlíku?”
Je třeba si připomenout a nenechat to jen tak!!!

K.Schwarzeberg neměl na majetek nárok. Majetek dostal až když byl adoptován, ale až ve 23 letech. Naše zákony to respektují pokud je adopce provedena do 18 let. Neměl na majetek nárok, tak V.Havel a pod. nechali ve sněmovně po revoluci odhlasovat vyjimku ze zákona. Býv. majitelka Hluboké se domáhá a nemá nárok.

Slyšeli jste někdy v ČT nebo v jiných médiích o megadotacích, které byly přiděleny Orlíku? Že ne? To je divné, vždyť tam se doslova valily stamiliony. Kam se na Orlík hrabe Čapí hnízdo. A víte proč se o tom v žádných médiích nemluví? No to proto, že v kauze Orlík jede Schwarzenberg a Kalousek. Orlík = “MEGA-Čapí hnízdo”!!!

S přátelským pozdravem Vladimír Tišer