Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Západní verze pádu Sovětského svazu je nyní nepopiratelná
    Západní verze pádu Sovětského svazu je nyní nepopiratelná

    Západní verze pádu Sovětského svazu je nyní nepopiratelná

  • Podle ruského zdroje je Bašár Asad a jeho rodina v Moskvě
    Podle ruského zdroje je Bašár Asad a jeho rodina v Moskvě

    Podle ruského zdroje je Bašár Asad a jeho rodina v Moskvě

  • AfD ve svém volebním programu vyzývá Německo k vystoupení z EU
    AfD ve svém volebním programu vyzývá Německo k vystoupení z EU

    AfD ve svém volebním programu vyzývá Německo k vystoupení z EU

  • Smrtelné křeče…
    Smrtelné křeče…

    Smrtelné křeče…

Související zprávy

  • Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru
    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

  • Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta
    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

Vážení členové SPD, Radim Fiala Vám dal jedinečnou příležitost, jak dokázat, že to SPD míní s odvoláváním politiků vážně

Toto je otevřená výzva členům SPD Tomia Okamury a samotnému panu Okamurovi!!!

Vážení členové tohoto občanského hnutí!!!! Pan Radim Fiala se zpronevěřil volebním slibům, které na Svobodném vysílači několikrát svými ústy Tomio Okamura prezentoval. Tím slibem je podpora hnutí SPD o vypsání celorepublikového referenda o vystoupení Česka z EU a z NATO. Tento závazek popřel zmíněný Radim Fiala, místopředseda hnutí SPD v televizním pořadu na ČT, protože prohlásil, že SPD neusiluje o vystoupení z NATA.

[wp_ad_camp_1]

Jedním z důležitých slibů tohoto hnutí bylo také to, že nespokojení voliči budou moci odvolat politika, který se zpronevěří svým slibům, nebo slibům strany a hnutí. Tak začněte prosím jednat, abyste ukázali, jak je na tento slib, odvolávání politiků, připraveno samotné hnutí!!!!

Když jsme se po volbách bavili v redakci o tom, co bude největším zklamáním voleb, řekl jsem jasně:  „Myslím si, že to bude SPD. Ono bude největším zklamáním, protože se nebude schopno držet proklamovaných zásad. Jen čekám co se stane a co to potvrdí.“!

Vážení čtenáři, šiřte tuto výzvu ke všem členům a podporovatelů SPD. Naše redakce dá široký prostor všem členům. kteří by se chtěli k danému problému vyjádřit!!! 

Zdroj: http://www.nejvic-info.cz/vazeni-clenove-spd-radim-fiala-vam-dal-jedinecnou-prilezitost-dokazat-ze-spd-mini-odvolavanim-politiku-vazne/

tm komentuje. Tak jak neustále tvrdím, předvolební sliby jsou pouze sliby které zůstávají nesplněné, a když na dotyčné zatlačí vedení politických mafií, sliby se neplní. Jsou to přece jenom slova a ti, kteří by se to snažili přesto prosadit mohou dopadnoutí jako J.F. Kenedy. Raději budou u koryta a brát mrzký peníz a hodí národ za záda. Uvidíme jak se situace vivine. Dokud je vláda pod vedením jů ess áků, zbytečné cokoliv řešit…..

[wp_ad_camp_1]
Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
32 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Alena
Alena
8.11.2017 17:43

Skutečně se někdo – pan VK – snaží rozbít SPD. VK – globální prediktor jak o tom mluví V.V.Pjakin.
Co k tomu dodat?
https://www.youtube.com/watch?v=O_0sv0R7mzc – zde je to jasně řečeno!

jirik
jirik
6.11.2017 19:17

Nemáme vlastní zbraně hromadného ničení ani jiné globální zbraňové a zpravodajské prostředky. NATO zatím pro Českou republiku bohužel nemá alternativu. Bylo by nerozumné ukvapeně opustit bezpečnostní systém, který sice pro nás není ideální, ale jiný nemáme. To nic nemění na skutečnosti, že podporujeme zákon o referendu, který by občanům umožnil rozhodnout se v referendu o vystoupení z NATO. Jsem přesvědčen, že většina lidí má rozvahu, zdravý rozum a vidí globální hrozby dneška. Především hrozby dnes spojené se šířením zbraní hromadného ničení. Sledujte: https://www.facebook.com/radimfiala.cz/ Zadavatel: Radim Fiala; Zhotovitel: Radim Fiala; Politické hnutí SPD
http://www.spd.cz/novinky/radim-fiala-ceska-republika-musi-byt-soucasti-vojenskeho-spojeneckeho-systemu

Sysi
Sysi
Odpověď na  iku
5.11.2017 23:07

Hmm, to je docela síla. Mají to ošéfované festovně – ta vyvolená patnáctka.
(jen mi nějak nedochází vtípek v žertovném obrázku, kdy je Tomio vyobrazen jako bůh Šiva)

Vitězslav Crha
Vitězslav Crha
5.11.2017 19:58

POLITIKA JE NESKUTEČNÉ SVINSTVO A PODVOD NA LIDECH. jEN NĚKOMU DÁŠ HLAS,TAK JEJ POŠLAPE A STANE SE Z NĚHO NESKUTEČNÁ SVINĚ, KTERÁ SERE NA VŠECHNY A NA VŠECHNO. JENOM TY PRACHY A PRACHY A PRACHY. uŽ SE TĚŠÍM NA SVĚTOVÝ KRACH,KTERÝ BY MOHL ZMĚNIT LIDSTVO,KTERÉ SE NÁHLE OCITNE V OBROVSKÉ BÍDĚ. PROSÍM V DUCHU PÁNA BOHA ABY SE TAK JIŽ STALO A TO ČÍM DŘÍV,TÍM LÉPE.

ČÍM DŘÍV,TÍM LÉPE.
ČÍM DŘÍV,TÍM LÉPE.
Odpověď na  Vitězslav Crha
6.11.2017 15:15

Souhlasim s Vami pane Crha

mila
mila
Odpověď na  Vitězslav Crha
7.11.2017 22:57

Ano souhlasím pane Crha!

iku
iku
5.11.2017 16:16

Přístup do politiky by měl být umožněn až po absolvování psychologických testů. Aby totiž došlo k vyloučení lidí, kteří tam jdou pouze kvůli vlastnímu prospěchu. Jsou bez idejí, kvalitního programu a bez skrupulí, pokud jde o místo na slunci také pro někoho jiného. Na auto musí být řidičský průkaz , na zbraň také, tak proč ne na vládnutí lidem.

jirik
jirik
Odpověď na  iku
5.11.2017 17:07

>>Přístup do politiky by měl být umožněn až po absolvování psychologických testů.<<
na zbraň se dělají také nějaké psychotesty a kolikrát projde i osoba, která pak zbraní ohrožuje druhé…..
Rozhodně, kdo vstupuje do politiky, by měl mít určité morální zásady (mluvit pravdu nejen před volbama, ale i po nich, atd), měl by mít znalosti jazykové, historické,….
někde jsem četl, že by už měla existovat univerzita pro politiky, kde dostanou osvědčení, že tuto profesi mohou vykonávat…..

Maroš
Maroš
Odpověď na  jirik
5.11.2017 23:17

Lenže práve psychopati majú tú správnu charizmu, ktorou dokážu ovládnuť iných!

mila
mila
5.11.2017 13:58

Na prvním místě i u mě je vystoupeni z teroristické organizace NATO!

Maroš
Maroš
5.11.2017 11:29

Koľko voličov ovplyvnil Aeronet – 30 tisíc? ??? Lebo matematika tiež nepustí.
Zaujímavosť – MOSLIMOVIA SÚ TU A SÚ POLITICKY AKTÍVNI!!! – JALAL SULEIMAN!
https://www.cas.sk/clanok/612730/vysledky-volieb-do-vuc-bratislavsky-kraj/

Sysi
Sysi
Odpověď na  Maroš
5.11.2017 15:48

My je máme taky. Jména nevím. Jeden by měl být snad v Teplicích a jednoho má za člena ČSSD. Ministr Pelikán z ANO má bratra muslima a je silný zastánce muslimizace a možná jsou ještě další. Tuším, že něco nového je v karlovarském kraji.
V jedné první třídě v Teplicích je 5 muslimských dětí, dva vietnamci, asi 3 cikáni atd. Taková malá multikulti třída. O ostatních třídách (školách) řeč nebyla, tak nevím, jak to vypadá jinde.
Kotleba vám nějak propadl. A ten nový Lunter prý hned vyvěsí v BB unijní vlajku.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 20:42

Sysi – Kotleba je primátor Banskej Bystrice – vyhral vtedy nad Lunterom – teraz sú všetci posratí, takže Lunter je figúrka celej protikotlebovskej koalície – médiá makajú na plné pecky proti Kotlebovi. VÚC rozhoduje o veľkých peniazoch v zdravotníctve, doprave, má pod palcom školstvo a podľa kotlebovcov – návrh v parlamente neprešiel – by mal organizovať miestnu domobranu. VÚC rozhoduje o veľkých investičných zámeroch a cez VÚC sa distribujú verejné peniaze tým obciam, ktoré podporujú Fica . takže ide o veľa. Ktovie ako dopadli voľby poslancov – médiá to akosi brzdia – možné čáry máry, pretože aj schválenie rozhodnutia župana závisí na rozhodnutiach poslancov.
Mimo text – neskutočne tu preskakujú písmená – ch ako hc a pod.

Sysi
Sysi
Odpověď na  Maroš
5.11.2017 21:53

Jen jsem něco opravdu fofrem přelétla zrakem, asi jsem špatně pochopila. Možná to s tou vlajkou bylo jen zbožné přání :))

Maroš
Maroš
Odpověď na  Maroš
6.11.2017 00:48

Macko Pú sa činil – Kotleba dal do poriadku cesty v BBSK, čo samozrejme Macko Pú vidieť nemôže, pretože domenko do Popradu lieta vládnym dronom. Pred voľbami sa hodí každá lož!
„Hlava štátu uviedla, že v sobotu budeme rozhodovať o našom každodennom živote. O tom, ako budú vyzerať naše stredné školy, nemocnice a cesty. „Budeme rozhodovať aj o tom, aké budeme mať železničné spojenia, sociálne služby. Ako bude fungovať cestovný ruch, kultúra, knižnice, galérie, divadlá, múzeá,“ povedal Kiska s tým, že rozhodneme o každodenných maličkostiach, ktoré život v našich regiónoch zlepšujú, alebo, naopak, môžu náš život zhoršiť.“
https://www.cas.sk/clanok/614482/prezident-andrej-kiska-burcuje-slovakov-stoji-proti-nam-nebezpecna-extremisticka-politicka-sila/
https://www.cas.sk/clanok/616444/kotleba-prisiel-o-kreslo-zupana-teraz-prehovoril-bol-to-nerovny-a-neferovy-boj/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie-24.c.x…A.
https://www.aktuality.sk/clanok/536330/rakuske-media-oznacili-vysledky-slovenskych-volieb-za-prvy-velky-tresk/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality&utm_content=clanok1&utm_campaign=HP-new2
TAK TOTO JE ÚŽASNÉ – VLAJKA EU A KEBAB – AKO PEKNE TO IDE DOHROMADY, ŽE? IDIOTI!
“ Zháňala sa aj vlajka Európskej únie, aby sa po rokoch vrátila na priečelie župného úradu.
„Poďte sa pozrieť pred úrad, dali sme tam krabice,“ prehovorí na nás jeden z trojice neznámych chalanov, zatiaľ čo si jeho kamaráti objednávajú kebab v rýchlom občerstvení na banskobystrockom námestí.“
https://www.aktuality.sk/clanok/536117/kotlebovi-po-volbach-nosili-pred-urad-krabice-aby-sa-vystahoval/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie.c.x…A.
Video – Kotleba by podľa Klusa mohol kandidovať na prezidenta
https://www.aktuality.sk/clanok/536116/prva-reakcia-lsns-na-volebny-debakel-nemame-sa-za-co-hanbit/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie.c.x…A.
“ Tieto župné voľby sa začali už minulý rok. Fico si vynútil zmenu volebných pravidiel. Zrušilo sa druhé kolo volieb, ktoré ohrozovalo dominanciu županov za Smer.

Triky s novými pravidlami nepomohli. Smer v krajských voľbách zhorel. Udržal si len jedného vlastného župana (Baška v Trenčíne) a jedného požičaného (Belica v Nitre). Zvyšných šesť krajov prevalcovala pravicová opozícia. “
„Čo sa vlastne stalo
Samozrejme, platí, že župné voľby netreba preceňovať, ani preklápať do predpovedí pre parlamentné voľby. Voľby do VÚC majú nízku volebnú účasť. Karty rozdávalo len necelých 30 percent voličov. V parlamentných voľbách býva účasť dvojnásobná. “
https://www.aktuality.sk/clanok/536253/komentar-daga-danisa-ficove-triky-nevysli-dostal-urnou-po-hlave/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality&utm_content=clanok2&utm_campaign=HP-new2

Maroš
Maroš
Odpověď na  Maroš
6.11.2017 12:47

Na Slovensko prišiel práve v čase Perestrojky, zakotvil v internacionálnej KSS, vytvára mosty s arabskými krajinami – presne „toto potrebujeme“ v Európskom kalifáte – arabského „kresťana“ komunistu!
https://sk.wikipedia.org/wiki/Jalal_Suleiman

Sysi
Sysi
5.11.2017 01:32

Tak nejen, že volby byly zmanipulovány v neprospěch SPD, která podle všeho měla tolik hlasů, že je nakonec bylo nutno nuceným výpadkem softwaru přerozdělit do všech ostatních osmi stran, což pomohlo KDU, TOP a Starostům dostat se do parlamentu a nejen, že SPD byly házeny klacky pod nohy mainstreamem, který je ignoroval a když nebylo zbytí a těsně před volbami je do médií vzít už museli, tak je tam potápěli, nazývali je extrémisty a jinak je dehonestovali, tak nyní po volbách na ně háže špínu i alternativa.
Je vidět, že lidi jsou velmi lehce zmanipulovatelní. Celá tahle antikampaň vyšla z pera pana VK z Aeronetu, poté byla následně rozmazávána, rozpitvávána a dramatizována celé 4 hodny na Svobodném vysílači.
Pan VK původně vystupoval pravidelně na Svobodném rádiu, kde minimálně půl roku vehementně podporoval SPD, aby tři dny před volbami SPD napadl článkem na Aeronetu i slovně v éteru a tím odradil čtenáře a posluchače od volby SPD. Nabízí se otázka, komu to vyhovuje, komu to prospívá a komu pan VK slouží ?
Takže tady budeme napadat jedinou alternativní stranu, která se dostala do sněmovny (i když z pozice opoziční moc možností plnit slíbené nemá) a unikne nám to podstatné, že zatímco se zabýváme podružnostmi, vítěz voleb se vesele plácá po ramenech s představiteli bruselské mafie a domlouvá za našimi zády vstup ČR do „rychlé EU“. Co to pro nás znamená, snad všichni víte. Zejména poté, co naši eurohujerští europoslanci schvalují devastující změnu Dublinské dohody.
Panu Babišovi byla voliči veškerá pochybná minulost i současné nekalé praktiky při získávání firem českých podnikatelů odpuštěna nebo přehlížena. Bylo mu uvěřeno, že nechce euro a že nechce přijímat krimigranty. A co dělá dnes? To nikomu nevadí, to se nepíšou nesouhlasné články? Nikdo se nebouří?
Vstupem do rychlé Evropy a podpisem Dublinské dohody si pod sebou definitivně uřežeme větev.
Aby ten pád byl ještě tvrdší, nezapomněly naše „elity“ odsouhlasit a snad už i podepsat CETA.

Čím dál tím méně chápu tento národ. Alternativa se mezi sebou napadá, nedokáže se spojit ve chvíli, kdy nám jde doslova o kejhák. 85-90% národa chce změnu, nechce dopadnout jako západní státy, ale přesto vítězí těch cca 15%, kteří jdou proti vlastnímu národu.
28 let si necháváme všechno líbit. Před očima nám rozkradli republiku, připravili nás o zdroje, nerostné bohatství, prostě o všechno a teď nám kradou mladou a nejmladší generaci. A co děláme my? Nic. Jen na to koukáme a držíme ústa. Pouze píšeme po netu a docela často šíříme neověřené informace, čímž škodíme opět a zase především sami sobě.

Z programu SPD:
3) KONEC DIKTÁTU EU
Prosazujeme referendum o vystoupení ČR z EU
NE státnímu financování multikulturních neziskovek s politickým programem
NE zpřísňování podmínek pro legální držení zbraní
O NATO ani zmínka.

Sysi
Sysi
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 02:23

O NATO je zmínka v podrobném programu. Jedná se o možnosti občanů vyjádřit se referendem (nejedná se přitom o stanovisko SPD !!!):
Občané mají právo se tímto způsobem vyjádřit ke všem zásadním otázkám budoucnosti českého státu, včetně členství v EU nebo v NATO.

Z NATO se dá vystoupit po 20 letech členství vládním dopisem. Pro ČR by se jednalo o rok 2019.
Referendum k vystoupení je spíš alibi pro vládu, aby to měla od lidí posvěcené.

jirik
jirik
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 09:03

Osobně jsem volil komunisty, protože chtějí k výše zmíněnému datu odejít z NATO……

Maroš
Maroš
Odpověď na  jirik
5.11.2017 21:54

jirik – komunisti by mohli odísť aj z planéty! Akosi vám nevadí, čo všetko obsahuje celý balík komunizmu a komunizmus, ako ideologický projekt sionistov! A to celé smeruje k NWO! Póza póza – volíme pózerov!

jirik
jirik
Odpověď na  Maroš
6.11.2017 19:23

Ono je jedno jakou stranu volíš, protože každá chce zavést vlastní NWO
—-
Na Piráty se už lepí lobbisté

Aniž by Piráti ve Sněmovně ještě měli šanci se rozkoukat, už na jejich poslance prší nabídky spolupráce, „odborné“ pomoci ze strany bývalých poslanců i řady lobbistů, jaké zákony je třeba odhlasovat. Nabídku spolupráce v komunálních či senátních volbách na podzim 2018 dostali například od zelených, TOP 09 i Žít Brno.
https://www.novinky.cz/domaci/453704-na-piraty-se-uz-lepi-lobbiste.html

igi
igi
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 12:51

Vážená paní Sysi, mohu chápat, jako skutečně nestranný pozorovatel, že máte pocit, že je to pouze bouře ve sklenici vody. Pokud místopředseda začíná po 12 dnech uhýbat z tezí, pro které se strana SPD dostala do parlamentu, tak je to zrada vyjádřená v přímém přenosu. Osobně znám desítky voličů SPD a jejich prvořadým cílem je prosadit odchod prostřednictvím referenda, pro ně stále České republiky, ze struktur EU a hlavně z NATA.
Není totiž tajemstvím, že je NATO prostředkem stínové světovlády k rozpoutání otevřeného konfliktu s Ruskem. Není otázkou, jak se to stane, ale kdy se to stane. Budeme-li
na straně NATA, může se reálně stát, že budeme tímto střetem zasaženi. Tomio Okamura na Svobodném vysílači jednoznačně tomuto referendu vyslovil podporu. V archívu je vše zaznamenáno. Výmluvy, že to tak není jsou liché. Jestliže konflikt nevypukne do předčasných voleb, tak SPD si už nyní řeže větev, na které sedí. Už nebude třeba žádných volebních manipulací. Voliči prostě nepřijdou. Já osobně jsem tu špínu zažil už okolo 12.12.1989. Od té doby jsou všechny volby pro mne pasé. Díky hlubokému studiu dějin, historie, jsem co se týká tohoto konfliktu v klidu, protože vím, proč nastane. Stačí, když si přečtete všechny mé články. Co si přeji pro tuto zemi je to, aby se Čechie díky probuzení občanů tohoto státu, nemusela stát účastníkem.
Pokud se nyní budou členové SPD prát o svá práva, těch dolních cca 12000 a ukážou všem Fialům a dalším, že nejsou jen slepé ovce a chtějí uchopit přímou demokracii do svých rukou, získá SPD na důvěry hodnosti. Pak může ty předčasné parlamentní volby i vyhrát. Principy, které chce implantovat SPD do společnosti a samotná strana není podle tohoto principu schopna fungovat, je tato strana nedůvěryhodná. Slepota podporovatelů je bohužel strašná.

Sysi
Sysi
Odpověď na  igi
5.11.2017 14:36

Vážený pane igi,
vše potřebné jsem popsala výše a u předchozího článku, kde je vložen v diskuzi odkaz s přáním uveřejnit výše uvedenou výzvu.
V krátkosti: pan Fiala neřekl nic, co by odporovalo programu. Jestliže řekl, že výstup z NATO pro SPD není v současné době prioritou, nejspíš to bude tím, že dříve než v roce 2019 stejně vystoupit nemůžeme. Navíc se z NATO nevystupuje na základě referenda. Jsem si vědoma a jistě i pan Fiala, že z pozice opozice se jim nepodaří prosadit ani referendum o vystoupení z EU, natož pak z NATO.
Pan Fiala přece v rozhovoru nepopřel podporu hnutí o vypsání celorepublikového referenda o vystoupení Česka z EU a z NATO.
Jde mi o to, aby se nevkládalo někomu do úst něco, co neřekl. Chci být spravedlivá a věřte, že nejsem žádný fanatický obdivovatel SPD. Osobně bych např. dala přednost ANS, ale jelikož byla pro 95% občanů naprosto neznámá, nechtěla jsem promarnit volební hlas a upřednostnila SPD.
Hnutí SPD se bude muset ještě poprat s vnitrostranickými problémy a navíc bude muset odolávat nekompromisnímu napadání z venku. Myslím, že by si zasloužilo alespoň podporu alternativy. Není třeba jim ještě ze strany alternativy přitápět pod kotlem.
Podle mých zkušeností chce většina občanů přednostně vypadnout z EU. Nadnárodní agresorská teroristická organizace je až na druhém místě.
Pozn.: vyloučit ze svého středu právě pana Fialu, který podpořil celé hnutí půjčkou 9 mil. Kč ve prospěch kampaně SPD, je kontraproduktivní a nelogické. Navíc opravdu není důvod.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 21:49

Sysi – dobre – a čo vykopnutie radikála Kopala z SPD?

Sysi
Sysi
Odpověď na  Maroš
5.11.2017 23:53

No právě. Nevím, jestli je to radikál nebo vlastenec, nebo radikální vlastenec. V tomto případě vůbec neznám pozadí, proč k vykopnutí došlo, proto nesoudím.

Celestina
Celestina
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 07:39

Nelze než souhlasit, Aeronet by se měl hlavně starat o to, co nyní dělá Babiš !!! Ten článek je trapný, naše účast v NATO je v tuto chvíli zcela nepodstatná.

mila
mila
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 13:55

Kýdat špínu a pomlouvat Toť český národ! Styď se! Pan VK z aeronet napíše pravdu a vy dokážete jen svinit, ano i já volil KSČM a spd je banda zradců a jdou jen po penězích! Ano, chyběly jim peníze a za ně se zaprodaly, vyhodili vlastence,nepřijali do hnutí lidi kteří jim chtěli darovat 15000kc! Víme proč….ostatní si kupovali místa na kandidatkach, lichvari, lhaři,udávači,prebhehlici z jiných stran zlodějů a tunelaru ano,taková je spd zradci českých lidiček…..zameť si před svým prahem ubozaku a neomlouvej Alternativu, VLASTENCE PANA VK! Milan

Sysi
Sysi
Odpověď na  mila
5.11.2017 15:59

Nastavil jste si zrcadlo, pane Milane.
O bandě a jejích vlastnostech nebyla řeč. Psala jsem o nepochopení vyřčeného a paní nebo slečna Celestina správně upřednostnila pozornost na Babiše, protože ten má a bude mít republiku v rukou.

Margon
Margon
Odpověď na  Sysi
5.11.2017 19:30

Pan VK už se zcela znevěrohodnil. Přečtěte si komentáře pod mým člámkem. MR
http://czechfreepress.cz/dalsi-blogy/nehodici-se-skrtnete-aneb-cenzura-na-aeronetu.html

Sysi
Sysi
Odpověď na  Margon
5.11.2017 22:40

Přes toto všechno, co bylo řečeno, si pana VK i nadále ráda přečtu i poslechnu. Nejsem ta, která by vše, co si přečte (poslechne) bezmyšlenkovitě přejímala a brala za své. Vždy si udělám svůj vlastní úsudek. Ti, co to nedělají, se chovají stádně a snadno naletí na bludy. Do diskuze na AEnews se nezapojuji, ale vidím, že si tam lidé stěžují, že nebyly zveřejněny jejich příspěvky.
K vašemu článku: myslím, že Syndikát a GP není totožná „mocenská struktura“.
Čtu ráda i Pozorovatelku, byť diskutující mají pravdu, že do jednoho článku dovede zamíchat 5 odlišných námětů, v čemž se pak špatně orientujeme. Ale u této dámy mám pocit, že za její prací je spousta bádání a spousta vědomostí. Její analytické vývody často dávají smysl. Ale jsem alergická na její nekonečné obhajoby svých stanovisek v diskuzích, které vedly i k hádkám s oponenty.

tauri
tauri
4.11.2017 22:41

Docela by mě zajímalo, zda-li má lidstvo ještě nějakou naději. Stále dokola opakuje stejné chyby a nechá se uchlácholit pozlátky.
Jestli si lidi myslí, že politici vyřeší cizí problémy a lid bude spoléhat na E.T co nás příjde zachránit a berou to jako samozřejost, nevím nevím. Věřím, že nám pomáhají, ale nelze to dělat věčně, jinak nám berou možnost se zničit a konečně se ponaučit, aby přežili jen silní jedinci. Jenže by tím trpěla i planeta…takže je otázka, zda zachraňují nás, nebo pouze planetu a lidi jsou jen „přítěž“, která je odsouzena stejně ke zničení. Čili je tu otázka, je pomoc vlastně dobrým činem?