Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Začíná globální odpočítávání EBS
    Začíná globální odpočítávání EBS

    Začíná globální odpočítávání EBS

  • Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru
    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

  • Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta
    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

    Mezinárodní trestní soud kvůli válce v Pásmu Gazy vydal zatykače na Netanjahua a Galanta

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

Související zprávy

  • Americký Kongres se chystá vyšetřit vakcíny proti COVIDu-19
    Americký Kongres se chystá vyšetřit vakcíny proti COVIDu-19

    Americký Kongres se chystá vyšetřit vakcíny proti COVIDu-19

  • Časopis Lancet konečně uznává, že přirozená imunita je mnohem lepší než mRNA “vakcinace”
    Časopis Lancet konečně uznává, že přirozená imunita je mnohem lepší než mRNA “vakcinace”

    Časopis Lancet konečně uznává, že přirozená imunita je mnohem lepší než mRNA “vakcinace”

  • Bývalý viceprezident společnosti Pfizer promluvil o satanistickém kultu, který stojí za očkováním
    Bývalý viceprezident společnosti Pfizer promluvil o satanistickém kultu, který stojí za očkováním

    Bývalý viceprezident společnosti Pfizer promluvil o satanistickém kultu, který stojí za očkováním

  • Profesor Bridle vysvětluje, proč nechce krev od očkovaných
    Profesor Bridle vysvětluje, proč nechce krev od očkovaných

    Profesor Bridle vysvětluje, proč nechce krev od očkovaných

Bývalý ústavný sudca Ján Drgonec spochybňuje ústavnosť povinného očkovania

Bývalý ústavný sudca Ján Drgonec si nemyslí, že povinnosť dať sa zaočkovať je v poriadku z pohľadu ľudských práv a ústavy.

„Povinné očkovanie je presne taký zásah do súkromia ako trebárs odpočúvanie. Tiež znamená porušenie práva na súkromie. Tí, ktorí profitujú z povinného očkovania, sa ostýchajú o tom hovoriť. Prvý právny problém, ktorý sa týka očkovania, to je otázka zodpovednosti za spôsobenú ujmu. Vždy, keď dôjde k nejakým zdravotným komplikáciám, pravdepodobne vyvolaným povinným očkovaním, tak sa okamžite objavia hlasy, že to tak vonkoncom nemusí byť, lebo to môže byť celkom z niečoho iného.

 

[wp_ad_camp_2]

 

To je základný problém zodpovednosti, kde právnym predpokladom je príčinná súvislosť. To znamená istota, že udalosť A spôsobí udalosť B. V procesoch, ktoré sú pravdepodobnostne determinované, sa nedá povedať s istotou, že udalosť A spôsobila výsledok B. Je len pravdepodobnosť, že napríklad výbuch v Černobyle vyvolal radiačné ochorenia. A presne tak je to s očkovaním. Je to teda o biologickej reakcii ľudského organizmu, ktorá nie je zákonite a nevyhnutne jediná možná, ale kde existuje stromček predvídateľných dôsledkov.

Tieto dôsledky a zodpovednosť za ne už dávno mali byť uzákonené, ale nie sú, pretože farmakologické spoločnosti, či chemické podniky sú príliš vplyvné na to, aby dovolili prijatie zákona, ktorý by vytváral základ pre ich zodpovednosť za poškodenie zdravia svojou činnosťou. Nemáme vyriešenú otázku zodpovednosti za škody spôsobené povinným očkovaním, pričom je známe, že každý medicínsky zásah do ľudského organizmu s istou štatistickou pravdepodobnosťou spôsobuje nežiaduci alebo ťažko nežiaduci následok.

Napríklad na operácie slepého čreva sa štatisticky uvádza 3%-ná úmrtnosť. Nijaký medicínsky zákrok teda nie je prechádzka ružovým sadom. Za takého stavu je presadzovanie povinného očkovania vyloženou podlosťou. Spôsobíte povinným očkovaním niekomu škodu na celý život, môže zostať, ja neviem, nehybný na vozíku. No vy najskôr tvrdíte, že je to vo verejnom záujme a vo chvíli, keď sa mu stane ujma, tak mu poviete, že vás to nezaujíma, nech sa proste vyrovná so životom ako dokáže.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Problém povinného očkovania, na Slovensku špeciálne, je presne v tom, že neexistuje nijaký zákonom uznaný štátny podiel na škode na zdraví, či na živote, ktorá vznikne pri povinnom očkovaní.“

Ako ďalej upozornil: „V roku 2017 rozhodovali o ústavnosti povinného očkovania na Ústavnom súde Slovinskej republiky, na Ústavnom súde Českej republiky a na Ústavnom súde Slovenskej republiky. Slovinský a český ústavný súd rozhodli, že povinné očkovanie je v rozpore s ich ústavou, lebo neexistuje nijaký mechanizmus odškodňovania obetí povinného očkovania. Ústavný súd Slovenskej republiky predstieral, že je úplne hlúpy a vyšiel v ústrety požiadavkám farmaceutických firiem a ministerstva zdravotníctva. Takže oficiálne na Slovensku začalo platiť, že povinné očkovanie je v dokonalej zhode s ústavou. Nie je.“

Rozsiahly rozhovor s Jánom Drgoncom, v ktorom sme sa okrem iného dotkli ústavnosti karanténnych opatrení Matovičovej vlády, cenzúry na sociálnych sieťach, či voľby generálneho prokurátora, nájdete v pripravovanom júlovom čísle Zem&Vek.

Zdroj: Zem&Vek

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
33 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Lekno
Lekno
19.6.2020 12:07

Budú mať Česi kolty prekliato nízko? Senát schválil právo brániť so zbraňou
https://www.armadnymagazin.sk/2020/06/18/budu-mat-cesi-kolty-prekliato-nizko-senat-schvalil-pravo-branit-so-zbranou/

“Návrh dáva ústavný rozmer právu každého bojovať o svoj život i za použitia zbrane proti útoku. Územie Čiech, Moravy a Sliezska je možné z dlhodobého hľadiska považovať za relatívne bezpečné, napriek tomu však dochádza k individuálnemu násiliu. Návrh ústavného zákona symbolicky do ústavného poriadku prevádza morálnu zásadu, že zlu, čo je aj útok na život a zdravie človeka, sa nemá ustupovať, ale naopak sa voči nemu aktívne brániť, ” stojí v správe.

> že zlu, čo je aj útok na život a zdravie človeka, sa nemá ustupovať, ale naopak sa voči nemu aktívne brániť,
t.j. ak na moje (ci v rodine) zdravie bude niekto utocit vakcinou, mozem ho zastrelit ? trebars aj ministrov ci doktora ? 🙂

j.j.
j.j.
Odpověď na  Lekno
19.6.2020 13:49
Lekno
Lekno
19.6.2020 08:43

Epidémia chrípky v roku 1918 bola spôsobená očkovaním
https://www.biosferaklub.info/epidemia-chripky-v-roku-1918-bola-sposobena-ockovanim/

j.j.
j.j.
Odpověď na  Lekno
19.6.2020 13:26

Lekno 19.6.2020 v 08:43
“Epidémia chrípky v roku 1918 bola spôsobená očkovaním” + nová komunikace
rádiových vysílačů od Marconiho.
https://stop5g.cz/koronavirus-5g-nasazeni-hongkongska-chripka-prvni-satelity-spanelska-chripka-prvni-radio/

Lekno
Lekno
19.6.2020 08:37

Tu je bezcharakterny expert, ktory pravidelne presviedca o dobrom ockovani deticiek: http://www.mudr-kolarova.cz/ockovani

j.j.
j.j.
Odpověď na  Lekno
19.6.2020 13:33

Lekno 19.6.2020 v 08:37, tak tomuto MUDR EXPERTOVI předložte toto:
https://tadesco.org/ustavni-soud-k-otazce-odmitnuti-povinneho-ockovani-z-duvodu-svetske-vyhrady-svedomi/

Lekno
Lekno
Odpověď na  j.j.
19.6.2020 14:06

dakujem, poznam (aj info o radiokomuniacii) – je to viacej info citatelom, ale co poradis co predlozit skolkam, ktore sa boja neuposluchnut ministerstvo kriminality ?
“Pro nástup do školky potřebujeme mít potvrzení od lékaře, že dítě má veškeré očkování dle očkovacího kalendáře.”

staroverec
staroverec
Odpověď na  Lekno
20.6.2020 14:28

Lekno,štátom krytý nájomný vrah,a to doslova.Ale táto špina si svoje vlastné deti zaručene očkovať nedá,rovnako ako si nedal Gates of Hell.

JARCA
18.6.2020 23:31

Naprosto souhlasim s panem Drgoncem.
Nikdo nema pravo mi diktovat, jestli se mam nechat ockovat nebo ne.
Ja ockovani odmitam!
Jsem pro prosazovani prevence a posilovani imunity.
To nam pojistovny dosud nenabidly nebo jen okrajove!!!
Radsi do nas budou cpat jedovaty smejdy, ktery oslabujou a nici telo!!!!!

Jarmila Bosnayova
Jarmila Bosnayova
18.6.2020 23:25

Neni nic dulezitejsiho nez nastoleni poradku a spravedlnosti.Te spiny uz bylo opravdu dost.Je to jako krasny sen,ktery se splni
.Diky za to vsem,kteri se o to zaslouzi.

mirec
mirec
Odpověď na  Jarmila Bosnayova
19.6.2020 16:44

Jarmilka,bodaj by sa tvoje slova splnili ( sen ) a bude pekne na zemi…

ninny
ninny
18.6.2020 23:00

Nevíte někdo, jestli nějaké homeopatika umí eliminovat látky po očkování tetanovkou?Četla jsem někde, že rodiče, kteří se nemohli vyhnout očkování u dětí, dávali jim předtím homeopatika.

Mm
Mm
Odpověď na  ninny
19.6.2020 08:39

Joalis Deimun activ

Radomil
Radomil
Odpověď na  ninny
19.6.2020 09:33

Jak nemohli vyhnout ockovani to je lez maji rict ze jsou slabosi a vzdali to vzdy totiz muzete se postavit problemu celem a rict ne takze asi tak

j.j.
j.j.
Odpověď na  ninny
19.6.2020 10:46

ninny 18.6.2020 v 23:00, v těchto článcích a komentářích určitě najdete odpověď
https://tadesco.org/?s=O%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD+

pavel
pavel
Odpověď na  ninny
19.6.2020 10:54

zdravím přátele tadesca,
ano, jsou na to homeopatika, z knížečky -poznáváme homeopatii, tam na tetánus, respektive zmírnění vedlejších účinků po očkování doporučují lék
thuya occidentalis 15 c, 1×5 granulí denně, ode dne očkování po dobu 14 dní, to samé při očkování proti záškrtu, čer. kašli, spalničkám, zarděnkám a příušnicím. poradí vám odborník na homeopatii, u nás funguje i v zel. lékárně. hodně zdaru.

zlata
zlata
Odpověď na  ninny
19.6.2020 11:21

pro ninny – nemohli se vyhnout očkování a pak ani nemohli použít vyhledávač? jsou pediatři, kteří dávají homeopatika kolem očkování téměř plošně. Info například zde: https://svethomeopatie.cz/cs/2782-homeopatika-na-snizeni-nezadoucich-ucinku-ockovani

j.j.
j.j.
Odpověď na  zlata
19.6.2020 13:44

zlata 19.6.2020 v 11:21, všichni a všechny děti se mohou legálně vyhnout OČKOVÁNÍ
https://tadesco.org/ustavni-soud-k-otazce-odmitnuti-povinneho-ockovani-z-duvodu-svetske-vyhrady-svedomi/

octomaník
octomaník
Odpověď na  ninny
19.6.2020 11:31

zkusit joalis
https://www.emimino.cz/diskuse/reakce-na-ockovani-proti-tetanu-dospely-114096/strankovani/2/

Měsíček čistí organismus, stejně tak přeslička a puškvorec i kopřiva

j.j.
j.j.
Odpověď na  ninny
19.6.2020 13:36
orox
orox
Odpověď na  ninny
19.6.2020 13:44

Pokud někdo nechce očkovat sebe nebo své děti a nemá k tomu dost znalostí, ráda poradím po praktické stránce a pomohu sepsat revers. Napiště mi na email orox@seznam.cz

muny
muny
Odpověď na  ninny
19.6.2020 20:31

thuya occidentalis

aisa
aisa
18.6.2020 22:26

Farmamafia ale takýchto ústavných sudcov nechce a robí všetko pre to, aby na ÚS sedeli bezprízorné bábky, ktoré tam v posledných rokoch boli dosadzované..
Obávam sa, že na Slovensku povinné očkovanie proti vymyslenému covid 19 bude zavedené…ale v konečnom dôsledku – záleží len na nás, keď sa proti nim postaví obrovský počet ľudí, tak si môžu leda tak trhnúť… Ja a nikto v mojej rodine si určite nedovolí vpichnúť nejaké svinstvo navrhované pablbom Billom G. a WHO, ale poteší ma keď sa tieto spomenuté kreatúry nechajú svojimi vakcínami napichávať hoc aj každý rok 🙂

https://www.facebook.com/ChemtrailsSK/videos/928471627599752/UzpfSTEwMDAwMDAwMzc3NzY2MzpWSzoyNTU3MDEyMzM3ODc0NDY2/

mirec
mirec
Odpověď na  aisa
19.6.2020 16:52

nie,ze si mozu trhnut nohou,nech si klaknu a nohy nam mozu bozkat,ako cernochom v usa…..dufam,ze ked k tomu dojde,tak sa nejak dame dokopy a ukazeme tej bande,ze to uz presvihli a budu niest zodpovednost v plnej miere…najlepsie verejna poprava,aby kazdy jeden videl,co ho caka,ked bude konat proti narodu

eirené
eirené
18.6.2020 22:07

Jak funguje Big farma,…:
Určitě stojí za přečtení!!!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2985740301480369&id=100001332843304&sfnsn=mo

IT
IT
18.6.2020 21:25

konecne nekdo, a dokonce z právnické elity, kdo bez váhání vzdoruje satanické kontrole naseho myslení a ríká nám celou pravdu. Boze kdyby byli vsichni takoví jako on, kde jsme uz mohli být.

Jakub
Jakub
18.6.2020 20:55

Vakcinace je jen další nástroj k depopulizaci planety a výroby klientů big pharmy. Nejúčínější vakcína je ta, která se nikdy nikomu nepíchne

Iva
Iva
18.6.2020 19:53

Rozumný člověk, 100% souhlas..
Ze srdce přeji té ohavné farma hydře brzký konec.

Martin
Martin
18.6.2020 19:21

Smutne je,kolko hlupakov mame okolo seba,ktorí ohrozuju seba,svoje deti a svojich blizkych tou svojou chorou vakcinofiliou.

pavlin88
pavlin88
Odpověď na  Martin
19.6.2020 17:27

Očkování dětí v 10letech
Minulý týden jsem byla u dětského lékaře , samozřejmě kvůli povinného očkování mého syna v 10let , sestra pohotově vytáhla formulář -revers , ale s tím ,že mě nenechá odejít jen tak ,samozřejmě kázání o tom,ze syn umře strašnou smrtí a že jsem nezodpovědná matka. Takže na výběr JE,akorát musí říct člověk jasné NE ! A neřešit ,co si o vás kdo myslí,protože zdraví nás a naších dětí je zjevně taky nezajímá.