Hledejte na tadesco.org
Archiv
Nejnovější zprávy
Související zprávy
Den hidžábu je výsměchem muslimkám, které chtějí být ženami
Už jste zaregistrovali zprávu, že ministerstvo zahraničí Velké Británie doporučilo svým zaměstnankyním, aby si na jeden den vzaly na sebe oděv muslimských žen? Paradox ve světle iránských událostí, že? (1)
On už je paradox vůbec to, že na jednu stranu se různí dobromilové a dobromily ohání emancipací, lidskými právy a na druhou stranu jsou ochotni demonstrovat za to, aby objekt jejich emancipačního zájmu, v tomto případě ženy, byly podřízeny nesmyslným nařízením náboženství z Arabského poloostrova.
[wp_ad_camp_2
Nejde o to, co si o islámu myslím, jde o to, si myslím o chování všech těch „moderních a progresivních“ sněhových vločkách, tedy přesněji o Generation Snowflake, lidech, kteří nedokáži přijmout realitu. Realitu tak „brutální“, že například budoucí studenti medicíny mohou spatřit kostru člověka a studenti teologie jsou varováni před tím, že Kristus byl ukřižován.
Chápu,je to deprimující. Stejně jako setkání s mimozemšťany, kteří asi nevypadají jako roztomilý E.T. Přeci jen, je to sladké všechny milovat, mimo těch, kteří odmítají vše milovat.
Když začala aféra s burkinami, tak jsem si říkal,je přeci jedno, co si žena vezme na sebe do vody. Buď tam půjde nahá anebo oblečená. Je to její rozhodnutí. Bohužel není. Muslimky, tedy většina, nemá možnost se rozhodnout mezi nahotou a oblečením. Pro ně to je jediná možnost a šance, jak sdílet pláž s jinými ženami, které se mohou opravdu svobodně rozhodnout, zda budou nahé, polooblečené anebo oblečené. Vzpomínáte na film Angelika a sultán, kde je bičována otrokyně? Měla dvě možnosti. Udělat co chtěl sultán anebo neudělat. Za obojí by jí čekalo bičování. „Taková demokratická možnost svobody výběru.“ A díky naším sněhovým vločkám a různým aktivistům, mají muslimky podobnou volbu jako otrokyně sultána. Místo pojmenování skutečného problému a tím je islám, se hledají pseudoproblémy, který jsou pro tyto lidi ti(xenofobové), kteří poukazují na ponižování žen v islámu. Muslimky, které poukáži na stejný problém jako tito xenofobové, nejsou brány v potaz jako například somálská muslimka Ayaan Hirsí Alí. Nehodí se to. Před tímto generace sněhových vloček, politiků a lidskoprávních aktivistů zavírá oči. Střet s realitou.
[wp_ad_camp_2]
Ono vůbec se negativní zkušenosti nehodí. Vzpomínám si, když vyšla knížka „Bez dcerky neodejdu“, tak české muslimky tuto knihu zesměšňovali a bagatelizovali. Mnohé pak obrat svých manželů poznaly a odešly od islámu. Ale kdo jim dnes věří? Kdo věří Lukáši Lhoťanovi, který jako muslim prožil několik let, zná islámskou komunitu v Česku? Je přeci nedůvěryhodný. Jde proti islámu. Zatímco ti důvěryhodní, kdysi citováni v tisku, jsou dnes naútěkua pak se citují neméně stejní, že ten co je na útěku nikdy neměl důvěru.Takové….“Soudruzi, sice vedl stranu, ale důvěru strany neměl“.
Víte, kdysi jsem se setkal s jednou Iránkou ve Winnipegu na Red River College. Dala si jméno Nancy. Bylo to žena, která se dostala do Kanady, té Kanady, která dnes ústy svého premiéraobhajuje právo Šária, díky italské ambasádě v Teheránu. Její záda byla od bičování jedna velká jizva a to jen proto, že se zamilovala do člověka, který nebyl muslim. Smůla, že? Pro mnohé asi ano. Protože nemuslimka si může vzít muslima, muslim si může vzít jakoukoliv ženu, ale muslimka si může vzít jen muslima. Nemá možnost volby a když, tak jí čeká zavržení v lepším případě, v horším smrt. To je ta tolerance islámu? Ne, že by islám byl v tomto osamocen, ale ve své krutosti osamocen je.
Ostatně:
„Sire, jsou tady muslimové.“ „A co chtějí?“ Azyl, utíkají před islámem.“ „A co nám nesou?“ „Islám!“
[wp_ad_camp_2]
[wp_ad_camp_2]
Zdroj: 1
Pravidla diskuze
Diskuze je pouze pro registrované čtenáře a je moderovaná. Budou uveřejněny jen takové komentáře, které nejsou urážlivé, vulgární, neobsahují reklamu, neobsahují projevy náboženského fanatismu, návody k násilí, pseudo-ezoterické bludy a jsou k tématu.
Není dovoleno vkládat celé články z jiných webů a strojové překlady z cizích jazyků, stejně tak psát celé věty kapitálkami.
Komentáře není dovoleno využívat jako chat a místo pro osobní spory.
Veškeré odkazy v komentářích musí být uvedeny s krátkým popisem čeho se týkají. Odkazy bez popisu jsou považovány za spam.
Komentáře jsou automaticky posuzovány antispamovým systémem, a pokud jsou zadrženy, musí je posoudit administrátor, což může trvat až 25 hodin. Opětovné odeslání komentáře nebo psaní stížnosti prostřednictvím e-mailu nic neurychlí.
Předem děkujeme za respektování těchto pravidel.
Ženy po celém světě se zúčastnily akce „den bez hidžábu“ a sdílejí na sociálních sítích videa, jak pálí pokrývky hlavy. Tím chtějí vyjádřit solidaritu s těmi, kdo je musí nosit, píše list Mirror. Akce odkazuje na nedávné protesty v Íránu, kde si ženy strhávaly hidžáby a mávaly jimi na klacku. Kvůli tomu bylo zatčeno přinejmenším 29 žen, což vyvolalo světové pobouření, píše list. Reakcí se stalo masové sdílení videí, na kterých ženy pálí šátky, s připojeným hashtagem #NoHijabDay. Jedna z aktivistek Aoud Al Aliová, která se označuje za bisexuála a ateistickou ex-muslimku, napsala, že „při pálením hidžábu má pocit osvobození“. „Nejsme bonbony nebo drahokamy, aby nás zabalovali. Jsme lidé,“ dodala Aliová. This is the true happiness #nohijabday ? pic.twitter.com/JrdehKIQap — Anoud Al Ali (@__AnoudAl_) February 3, 2018 Další aktivistka Yasmine Mohammedová, jež rovněž spálila hidžáb uvedla, že ji v dětství bili za to, že si nepomatovala korán a že se v pubertě musela provdat za člena Al-Káidy. Teď chce pomoct ostatním zbavit se útlaku a příkoří. V Íránu si ženy po vítězství islámské revoluce v roce 1979 musí zahalovat hlavu od svých 13 let. Pokud tak neučiní, hrozí jim pokuta nebo dokonce vězení. The day my mom saw me without a hijab was the day she threatened to kill me. Look up Aqsa Parvez, she is just one of many girls that was killed for… Číst vice »