Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Putin jednal se slovenským premiérem
    Putin jednal se slovenským premiérem

    Putin jednal se slovenským premiérem

  • BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství
    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

  • Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí
    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

  • Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA
    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

Související zprávy

  • Putin jednal se slovenským premiérem
    Putin jednal se slovenským premiérem

    Putin jednal se slovenským premiérem

  • BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství
    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

  • Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci
    Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci

    Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci

  • Lenka Procházková o uzavření konkordátu mezi ČR a Vatikánem
    Lenka Procházková o uzavření konkordátu mezi ČR a Vatikánem

    Lenka Procházková o uzavření konkordátu mezi ČR a Vatikánem

Katastrofa EPICKÝCH rozměrů bude vyvolána masovým očkováním lidstva na planetě Zemi

Známý virolog Geert Vanden Bossche pracoval pro několik farmaceutických firem: Novartis, Glaxo Smith Kline, Moderna a jiné. Sám vyvíjel očkovací látky a je očkovacím expertem, očkování doporučuje. Varoval WHO a mnoho jiných organizací, aby okamžitě zastavily očkovací šílenství na COVID-19.

Je velice znepokojen všemi těmito očkovacími hysteriemi po celém světě. Může to vést ke zničení a vylidnění celého lidstva na planetě Zemi. Všechny vědecké důkazy jsou v současnosti IGNOROVÁNY.

 

[wp_ad_camp_3]

 

Pořad byl v německé televizi Zentral Plus. Nejen myslící lidé, ale i ostatní by tedy mohli konečně pochopit a nedávat se očkovat. Podívat se můžete v následujícím videu.

VIDEO

***** **** ***** ****

Bývalá hygienička Eva Trávníčková promluvila o manipulaci a podvodech s covid:

Video najdete ZDE

***** **** ***** ****

Rusko nehodlá tolerovat to, co se děje v ČR, prohlásil Peskov. Reagoval také na odmítnutí Sputniku V

Podle proroka Irlmayera: rusové jednu noc obsadí celou evropu a hranice Ruska budou končit u Atlantiku. Copak tím asi myslel??

První květen (první máj) se blíží. Rozkvetou třešně. Zbytek si domyslete sami….

Vložil carsten

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
294 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
johanka
johanka
30.4.2021 13:59

ahoj rodinko, pěkné páteční odpoledne, napíši vám sem důkaz o tom, jak se lidi po očkování mění a to, co považují za chvilkové potěšení, je jen důkaz, že opravdu očkování působí na reprodukci u někoho zdánlivě dobře, ale co je v těch spermiích, to by se asi expřítel divil. Je mu cca 63 let, žije s přítelkyní. Před několika lety prodělal rakovinu. Tak, jako všem přátelům jsem poslala několik emailů o problému okolo „covid“. On mě napsal, že se nechá očkovat. Tak jsem mu poslala ještě několik emailů pro info a bylo dlouho ticho, nereagoval nijak – ani kladně, ani záporně. Tak jsem v duchu doufala, že snad něco pochopil. Po nějaké době, jsem mu před 2 dny poslala ta poslední videa, kde je i konstatování možnosti přenosu na osoby v okolí. Reakce se dostavila, ať mu již nic neposílám, že tomu nevěří. Já to zkrátím, napsal mi, že až příští týden půjde z chemošky – takže jsem nevěděla, že se mu po letech rakovina vrátila, že mě zavolá. Dnes mě poslal email a protože v tom nevidím nic špatného zveřejnit i něco intimnějšího, ale naprosto lidského, tak uveřejňuji celé v jeho znění. Pro mě je to jasný důkaz toho, že injekce mění funkce lidí, nejdříve třeba na chvíli tak, za chvíli může být podstatně hůře, zvláště v kombinaci s rakovinou a je to jasný… Číst vice »

zlata.
zlata.
Odpověď na  johanka
30.4.2021 14:16

Jano, je to úchyl. Aspoň z těchto reakcí. Vy to nevidíte? V lepším případe si z vás jen děla srandu.

johanka
johanka
Odpověď na  zlata.
30.4.2021 19:07

zlato, protože ho znám, tak vím, že nikdy obdobné sklony k nějaké takové úchylce neměl – docela normální „obyčejný“ chlap. Proto jsem to sem vložila, jak se dokáží změnit po očkování i duševní pochody lidí a přímý vliv na některé orgány, protože zrovna tyto okolo rozmnožování u žen i mužů jsou diskutovány, on si myslí, že pozitivně, já spíše negativně do hloubky.
Zlato, berete to z pohledu, zcela jiného, než to beru já. Kdybych to brala jako výsměch někoho, koho chci znemožnit, tak to sem nedám ani anonymně. Ale pochody na psychiku a zdraví lidí se budou různě vyvýjet a měnit. Toto je důkaz pro mě toho, že to „povrchové“ má daleko hlubší poškození, že vakcína začala působit a je otázkou, u čeho se zastaví, tak to beru já, že si začíná vybírat i když pro něj momentálně líbivou daň – že by se z některých očkovaných stali vlivem vakcín úchylové ? Pravda je, že asi vyloučit nelze nic, jsou to svinstva a koktelky kdoví čeho všeho, stačí, co víme. Je to bohužel změna povah testo-očko-čipovaných lidí, třeba i změna jejich priorit a poškození zdraví, je to spíše k zamyšlení, než k odsouzení člověka v danou chvíli. Jana.

zlata.
zlata.
Odpověď na  johanka
30.4.2021 19:36

Určitě je to zajímavé. Já ho neodsuzuji, jen se nedivte, pokud vám pošle vyfocený „doklad“, „doložení“ jeho nově nabyté schopnosti erekce. Zmínil to dvakrát, úsměv. Přeju mu to, bere to pozitivně.

bezejmena
bezejmena
Odpověď na  johanka
30.4.2021 15:03

zdravim jani

To vypada jakoby mu pichli viagru :-))

tak mu poprej skvele noci s manzelkou, dokud ma jeste cas,

Taky to potkavam ve svem okoli, lide se hodne zmenili, ti co podstoupili testy se zacinaji tesit na svou davku vakciny,
Ted myslim ty mladsi rocniky,
Ti, co ji jiz dostali jsou vice sklesli, jakoby mimo, nepritomni duchem,,, jak by rekli,

tomas jedno
tomas jedno
Odpověď na  johanka
30.4.2021 16:10

asi jim do toho koktejlu ve pfizeru spadla viagra z vedlejsi linky 🙂 nic proti pisateli odpovedi, ale evidentne ma jine priority, takze vse je jak ma byt, preji mu zatim vecnou erekci 🙂

Kral Miroslav
Kral Miroslav
Odpověď na  johanka
1.5.2021 13:18

Asi se půjdu naočkovat, hahaha.

pavel5040
pavel5040
30.4.2021 13:22

to je pěkný že třešně kvetou ale všechny tyto proroctví mají katastrofické scénáře, musíme brát fakta česka republika je pod kontrolou deep state, německo je osvobozováno americkými vojsky , rusové nemohou vpadnout do evropy to by se splnil plán deep state vyvolání válečného konfliktu jinak státy ukrajina, polsko ,slovensko jsou furt pod jejich nadvládou kdyby rusko překročilo vojensky hranice politici všech těchto státu by zmobilizovali armádu ta by se postavila rusku na odpor pak by byla zničená města jelikož by rusové bojovali s vojsky uvedených států kteří by bránili města je to celkem logické

johanka
johanka
Odpověď na  pavel5040
30.4.2021 14:20

ahoj, ono je to hodně těžké téma. Naši představitelé před několika lety podepsali Nesaru/Gesaru, tedy hlavně by mě zajímalo, kdo to za naše s.r.o podepsal, tam byly stanoveny určitě podmínky přijetí pro celý svět a docela by mě zajímalo, jak je to v tomto případě a vojska v případě porušování lidských práv a přečiny proti lidskosti. Vždyť přeci armáda Shaef a asi i Nato již u nás operovali, likvidovali lumpy v podzemí, zachraňovali dětičky, lítala vojenská letadla nad republikou ve vzdušném prostoru, to vše se muselo dít na základě nějaké dohody, jinak by to jen tak nebylo proveditelné a pak by mě zajímalo, jak je to s naší „republikou“, jestli jsme pořád s.r.o., nebo nejsme, jestli je opravdu podmínka pro zavedení Gesara u nás být opět republikou a jestli někdo ví, jak to probíhá u Norimberského soudu s našimi případnými žalobami. Je super, že sledujeme zahraničí, od toho se to také bude u nás odvíjet, ale pořád tápeme o dění u nás a myslím, že se toho tady již také koná mnoho a bude příští týden konat…………….. pro toma – tomáši, dirigente náš, moc ti pozdravuji, určitě máš mnoho důležité práce o tom vůbec nepochybuji ani já, ani tvůj orchestr zde. Blíží se generálka připravenosti orchestru a závěrečný konzert, kdybys mohl přijít prověřit naši připravenost, trochu nás opět poladit, občas naše tóny neladí, něco nám… Číst vice »

NoDana
NoDana
Odpověď na  johanka
30.4.2021 16:59

tipuju, že Babiš na návštěvě USA… že by měl žolíka?

PHC
PHC
Odpověď na  NoDana
30.4.2021 18:57

Hraje to na všechny možné strany, ale díky odvaze nebo ušlechtilému záměru to asi nebude. Navíc si moc neumím představit, že by prošel testem způsobilosti.

Pavel "Papež"
Pavel "Papež"
30.4.2021 11:47

Ahoj lidi, tak se vyplnily moje nejhorší obavy. Bratranec se s manželkou nechali veselenaočkovat díky naší uvědomělé babičce a manželovi mojí sestřenice, který pracuje na vývoji vakcín a všichni si myslí, že všechny vakcíny jsou bezpečné, konspirace vymýšlejí a věří jim jen hloupí lidé a mají k tomu navíc malé děti. Tak tohle bude fakt zajímavý ještě, kdo se směje naposled, tak já se jim smát nebudu.

iva
iva
Odpověď na  Pavel "Papež"
30.4.2021 16:55

Vůbec se tím nezabývejte, tím škodíte jen sobě.
Je to těžké, v rodině ještě mnohem těžší, nicméně je to jejich volba, zvolili si svou cestu a vy jim můžete jen na ní popřát … nic víc.

Pavel "Papež"
Pavel "Papež"
Odpověď na  iva
30.4.2021 18:13

Tak zatím jsou jen testovaní, takže zatím – uvidíme.

markéta.nikol.1989
markéta.nikol.1989
Odpověď na  Pavel "Papež"
1.5.2021 01:10

Můj vystrašený kolega z práce, je mu 56 ten už jde dneska v sobotu na očko, druhý kolega, bude mu 59,ten taky půjde. Mamka ta půjde, spíš podle ní, musí jít, aby neztratila práci ( sociální služby ), můj brácha 35 let, ten půjde dobrovolně. Začíná to kolem mě být opíchaný od vakcín fakt hustě.

maiki
maiki
30.4.2021 11:38

milá rodinko tadesca,
je to mimo téma – prosím o radu,již víc jak týden v jednom kuse zívám
a nemůžu se pořádně dozívnout,
nevím co to má znamenat,ale už je to obtěžující
je to několikrát během hodiny a celý den,jen co vstanu
není to určitě tím,že se nevyspím to vím jistě

na netu jsem našla jenom samé bláboly

děkuji
maiki

muny
muny
Odpověď na  maiki
30.4.2021 13:17

milá maiki,podle mě je to nedostatek kyslíku v těle.Zkus dýchání podle Wima Hofa.Hezký den

pravnik
pravnik
Odpověď na  muny
30.4.2021 14:59

Mila muny, bude to nejspis zcela naopak. Prebytek kysliku v tele, to mame skoro vsichni protoze neumime dychat spravne…
Maiki, doporucuji se naucit metodu dychani profesora Buteyka. Uci ji nyni Patrick McKeown pod nazvem Oxygen advantage. Ma instruktory i v CR.
https://oxygenadvantage.com/about/

pravnik
pravnik
Odpověď na  pravnik
30.4.2021 15:01

Doporucuji instruktora Pavla Macka. Je to silak ktery kypi zdravim.

marek
marek
Odpověď na  maiki
30.4.2021 13:40

Říká se, že při zívání chybí tělu kyslík. Stává se to, když je člověk zavřený celý den v budově a nemá čerstvý vzduch. Teda pokud je to váš případ….

maiki
maiki
Odpověď na  marek
30.4.2021 15:13

marku
děkuji,je fakt,že se po většinu času zdržuji doma

kristine
kristine
Odpověď na  maiki
30.4.2021 14:02

Nemusí to být únava či nedostatek kyslíku. Tady to cítím, že někdo nebo něco Ti maiki krade energii a to ve velkém. Pokud budeš chtít pomoci, kontaktuj mě přes email od admina.

maiki
maiki
Odpověď na  kristine
30.4.2021 15:15

děkuji kristine,
já osobně to cítím taky tak ale nejsem si úplně jistá
možná bych i věděla kdo z mého okolí
poprosím o email u admina

děkuji

NoDana
NoDana
Odpověď na  maiki
30.4.2021 16:57

odpoj se… je zbytečné filtrovat energii přes sebe, přej si přímý zdroj energie svému odsavači… no a potom tu svou zavři… nemusíš vědět, komu, vesmír si to přebere

humblebee
humblebee
Odpověď na  maiki
30.4.2021 14:17

Maiky nápiste Mudr.Hoffmannovi, specialista na Tcm, určitě vám řekne důvod a navrhne jak řešit. Web má patentnimedicina.cz Jinak zívání neznamená jen nedostatek kyslíku, člověk také hodně začne zivat při terapiích, u nichž se odbourává trauma, vybíjí se tak ze systému. Spíš si myslím, že to souvisí s nervovou soustavou.

Adriana29
Adriana29
Odpověď na  maiki
30.4.2021 14:49

maiki …počúvala som Helenu Heclovú zo dňa 24.4.2021. Rozpráva tam o drakoniánskej technológii, ktorá je v strede Zeme a sleduje energiu všetkých ľudí na Zemi. Táto ako ju nazýva UI uberá nám prebudeným energiu, viem že veľa ľudí sa sťažuje na tieto stavy: únava, bolesti hlavy, búšenie srdca, rôzne bolesti a mne sa zhoršil zrak. Príčinu možno vysvetliť aj týmto.

Carsten alebo vy čo sa zaoberáte liečivými kameňmi, by ste nám tu mohli dať návod ako sa toho vplyvu zbaviť. Vychádza mi z toho, že preto ešte veľa ľudí spí, že ich drží v hmle ako spomína Helena. Inak posielam všetkým pozitívnu energiu, začína ísť do tuhého, tak sa priatelia usmievajte a majte pekný teplý upršaný deň ako my tu v blízkosti hraníc s Ukrajinou.

P.S: Tie vrtulníky a lietadlá už lietaju aj cez deň nielen v noci. Takto včera nízko nad domom americké vrtuľníky nikdy neboli. Možno skenovali okolie Michaloviec aj Trebišova

zlata.
zlata.
Odpověď na  maiki
30.4.2021 16:08

mně ještě napadlo, že zívání se přisuzuje tomu, že se tělo pokouší dostat ze stagnace (vědecky by to mohlo odpovídat tomu kyslíku). Nevím, kde jsi a co děláš, ale ze stagnace se dostaneš venčením se, sportem, procházkou. Každopádně takové časté urputné zívání, to je opravdu neobvyklé.

izairi
izairi
Odpověď na  maiki
30.4.2021 20:12

maiki:

Asi to nebude tvůj případ,ale já zívám když je mi zima,a to tak,že si můžu pusu roztrhnout a samovolně mi tečou slzy.

mico
mico
Odpověď na  maiki
2.5.2021 17:57

maiki…je to blok v hrudníku event zádech – dýchací svaly, ztuhlost-zkrácení šlach atd. /dlouhé sezení např./
Qi gongové dýchání cvičit…správně otevírat hrudník při dechu…

Kral Miroslav
Kral Miroslav
30.4.2021 10:23

Deepstate původně mluvil o 500 milionů přeźivších. Gates se tím také netajil. Ale vloni se to číslo upravilo na 15% mrtvých. Očkovaných bude asi tolik. K tomu mrtví na PCR testy, postižení morgelony. Tak i když bojovníci světla vyhrají, prozatímní cíl DS se splní. A že ten prorok mluví o jedné noci, kdy rusové obsadí celou Evropu, může být akce shaef vojsk. Vždyť téměř celá Evropa je pod Nato a tomu velí usa, shaef. A mají všude základny. A Trump s Putinem spolupracují.
Budou se dít věci.

vlcek
vlcek
Odpověď na  Kral Miroslav
30.4.2021 17:59

Možná vám to bude připadat bláznivé, ale já už po leta sleduji, že začnu zívat po modlitbě či někdy přímo během ní. Pak prosím Pána, aby tím zívnutím ze mne odešlo nashromážděné zlo a bylo změněno na dobru energii. Mnozí zde užívají jinou terminologii, ale připadá mi, že v podstatě nám jde o totéž.

rudo
rudo
30.4.2021 07:41

tresne uz kvetou

hlasim u mna na zahrade ceresne uz kvitnu a krasne vonaju, ale vcielky nejdu na kvety stromov ???

tie proroctva mi skor sedia na rok 1945, rusi v Dresden a vsetko znicene.
Bol Maj-Kveten a tresne kvetli

az zakvetou tresne napriste (dnesni stav) a tresne dozrajou (cerven-cervenec)
Praha bude v troskach

co by davalo logiku je zrejme ze pod Prahou maji zlocinci nejake prostory a zarizeni uz stovky let a ze odpaleni techto porostoru asi nepujde jinak, a Praha bude v troskach, tedy zrejme ta stara cast kolem Vltavy ?

tak jako Washongton DC neni mozne vycistit nejak jemne a ma to byt ptaci rezervace, kdovi jak se bude cistit Praha, centrum ZLA v Evrope?

to mozne zniceni Prahy nejak souvisi s novym holokaustem v Israelu?

iva
iva
Odpověď na  rudo
30.4.2021 13:17

rudo, já to nevidím takto černě, protože Praha je energeticky velmi silné místo, vybudované kdysi jako „brána“ a pro temné účely bylo ovládnuto až později, nevěřím, že je nutno zde vše zničit, když význam toho místa je konstruktivní a mystický, a jistě půjde očistit a vrátit ho původnímu záměru … proroci bývali v minulých stoletích podle mne všichni pod vlivem destruktivní síly a hlásali jen zmar (netvrdím, že lhali, ale viděli prostě to, co jejich Páníček chtěl, aby viděli … hlásali vždy jen utrpení, zcela jako ŘK církev)
u W-DC je tomu asi jinak, tam tato minulost ani účel není a tam to zřejmě opravdu srovnají se zemí, ale i tak se to místi pak bude čistit a čistit … takových míst bude na planetě spousta a konstruktivní síly po osvobození bude čekat ještě mnoho práce – porážka temných je jen začátek …

rudo
rudo
Odpověď na  iva
30.4.2021 22:10

problem je v tom ze je to DSC co vlastni v podzemi nejake zariadenia
ktore z pomsty ludstvu ze prehrali mozu odpalit

ktovie co naozaj znamena ten GOLEM.

fany050618
fany050618
Odpověď na  rudo
30.4.2021 19:31

Jo třešničky kvetou nádhera. Ale nerad je jím. Vždy na mě něco vykoukne. A pokud ne stejně je to špatně.

fany050618
fany050618
Odpověď na  fany050618
30.4.2021 20:56

A děkuju vám všem. Moje přitelkeně mi uvěřila a píchnout se nedá. Já sice moc vysvětlovat neumím ale použil jsem vše co tu od vás vím. Díky.

aronie
aronie
Odpověď na  rudo
30.4.2021 20:01

mico-tak jsme dva-jsem na tom podobně a taky mám dva pejsky

celest
celest
Odpověď na  rudo
1.5.2021 12:29

rudo 30.4.2021 v 07:41

mnohokrát to zde již bylo řečeno – přešli jsme rok 2012 a tím veškeré katastrofické předpovědi padly – nyní si utváříme novou budoucnost, tím jak myslíme, tím co chceme, tím čemu věříme, tím čemu věnujeme pozornost !

nyní má smysl zabývat se pouze předpovědmi a informacemi z kvantového pole které jsou aktuální

každé proroctví je pravdivé jen pro tu chvíli, kdy bylo vysloveno – protože duchovní pozadí, které tyto děje utváří se neustále mění

nikde v žádné z aktuelních zpráv není ani zmínka o tom, že by došlo k devastaci Česka nebo Prahy – naopak Česko a východní regiony byly předurčeny k duchovní obrodě lidstva – je to dáno nejen duchovními bytostmi které se zde dnes nacházejí, ale také karmou, českou mentalitou a zejména planetárními energetickými strukturami u nás a na Slovensku

kamino
kamino
Odpověď na  celest
1.5.2021 15:30

Teď mě napadlo kdy bylo osvobození přeci 9.5. a to je příští neděli. Že by se historie opakovala? Uvidíme.

rudo
rudo
Odpověď na  celest
2.5.2021 19:00

to vyzera ze sa nechapeme

ak ZLO ma pod Prahou prietory, kde ukryva pre ludstvo nebezpecne veci a tie by mali byt znicene a teda ludstvo vseobecne a narod cesky specificky zachranene a oslobodene a pritom by spadli nejake budovy, v ktorych sa aj tak pachalo iba zlo, napriklad nejaka vatikanska katedrala

tak to je nejaka katastrofa ???

podla mna by to bola skvela vec a kazdy by sa dozvedel preco to musela spadnut.

bezejmena
bezejmena
Odpověď na  rudo
2.5.2021 21:10

zdravim

Premyslela jsem, zda to tu napsat ci ne,
Vcera jsem jela autobusem domu, koukam z okna a vidim prahu jako na dlani, najednou jsem zahledla jiny obrazek prahy, ke horela cast od Hradu az po Vysehrad, cele stare a nove mesto,
Rikam si, ze se mi to asi zdalo, Dnes jedu zase po te ceste, koukam z okna, a znovu ten stejne obrazek,kde horely domy a vse bylo zaplaveno do rude zare a do toho slysim v me hlave hlasy,,, Nezli prahu pustime, radeji ji znicime,

Je mi jasne, co se skryva pod prahou a jake entity tam jsou a neni lehke prahu vycistit, Je to boj,

PHC
PHC
Odpověď na  rudo
2.5.2021 23:40

Na komentář bezejmenné jsem neměl možnost odpovědět, tak to vkládám sem, neva? Téma vidiny rozvíjet nechci, ale rád se s kýmkoli z Vás setkám na Vyšehradě, tam je svět ještě v pořádku. petr

milos
milos
30.4.2021 07:07

Ránko tadesco,

chcú vydávať C-19 pasy alebo certifikáty na základe experimentálnej „vakcíny“ určenej pre núdzový stav?

Zase dobrá tupina, či?:)))))

iva
iva
Odpověď na  milos
30.4.2021 13:18

Je jim to už jedno, oni už jsou bez sebe strachy a už nemyslí … snaží se svůj záměr uskutečnit stůj co stůj a každá dušička jim je dobrá a ani jim nevadí, že je na ně vidět … ono dost lidí stále pro oči nevidí a pro uši neslyší a zdatně jim v tom sekunduje …

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  iva
30.4.2021 22:39

Před chvilkou jsem kouknul na seznam do diskuze o tom, jak jsme jako republika v očkování dobří. 🙂 Úplně mě dostalo, jak si tam radí, kde se dá urvat vakcína dřív než jinde. Oni se ty coviďáci o ty sračky fakt perou a navzájem se předbíhají. A jedna tam tomu dala korunu, napsala, že se nechá opíchat na oba způsoby. 🙂 To fakt nemůže vymyslet člověk. Asi probíhá hloubková očista genů na všech možných úrovních. m.

pavel
pavel
Odpověď na  mirek 2
1.5.2021 21:44

Světlo vyhrálo. Nové konstruktivní energie jsou zde. Destruktivní energie končí. Jak mají odejít všichni, jejichž vývoj nedosáhl potřebné úrovně? Očkování je pro ně cesta a Covid vhodný způsob. Ať to vidíme nebo ne, vše se vyvíjí správně.
Zvyšujte své vibrace. Kompromisy dnes nejsou možné. Musíte se rozhodnout. I malý kyblíček starých energií pečlivě schovaný Vás stáhne zpět. Jste tu za sebe, i když součástí lidstva.
Není tu krásně? Není to fajn, že tu můžeme být?

aisa
aisa
29.4.2021 22:30

Niečo zo skvelého českého humoru na odľahčenie 🙂
Ivan Mládek už před 11lety vymyslel jak naočkovat všechny obyvatele ČR. 😀
https://www.facebook.com/marcela.kybalova.3/videos/456843535616601

(Ach jaj, zase ten facebook… už sa ani nejdem ospravedlňovať, aspoň ten kto vie – nech si to kukne, lebo ja inde tento skvost neviem nájsť 🙃)….

aragonit7
aragonit7
Odpověď na  aisa
30.4.2021 02:13

Práve bolo dokázané že Covid mení naše gény! Preto nemôže byť prirodzeným vírusom ale je to biozbraň!!

iva
iva
Odpověď na  aragonit7
30.4.2021 13:20

Covid neexistuje .. i kdyby šlo o biozbraň, někdo by ho již objevil a izoloval, a k tomu zatím nedošlo … bude za tím kombinace víc faktorů, hlavně 5G

Kral Miroslav
Kral Miroslav
Odpověď na  aragonit7
30.4.2021 22:13

Covid je nemoc z napadení těla el.magn.zářením. Chřipka vznikne napadením megaherzovým a nižšim. Covid gigarherzovým. A to 5G je zrovna GHz. A byl poprvé špuštěn ve Wuhanu na obrovské intenzitě, že lidé umírali při chůzi na ulici. A my jsme měli vysílače instalovány po celé republice do konce r.2019. A intenzita je jen taková, aby lidi onemocněli a nepadali mrtví na ulici. To by jim neprošlo. Humbuk s virem je proto, abychom přes respirátory došli k „záchraně“ očkováním jak říká zrádce prof. Pafko.

bezejmena
bezejmena
Odpověď na  Kral Miroslav
30.4.2021 22:40

zdravim krali miroslave

zrovna dneska jsem premyslela, proc u nas v evrope se nepustilo 5G naplno, jako v tom Wuchanu, Ze kdyby nas chteli zlikvidovat, tak stacilo by jen zesilit ty vlny ( nejsem fyzik, neumim to lepe vyjadrit ).

Dekuji, ze jsi mi odpovedel, 🙂
Mam totiz vysilac asi 100 m od baraku, koukam na neho ,

aisa
aisa
29.4.2021 22:14

Ľudia po celom svete sa už zapájajú do boja proti tomuto Covid šialenstvu. V Európe protestmi a inde na to idú zostra…
V Kapskom meste (Južná Afrika) zhorelo vakcinačné laboratórium.
(Domáci tvrdia, že tam bolo veľmi veľa zla a že „ohňom došlo k vyčisteniu“)
video na fb

https://www.facebook.com/daniela.spiritova/videos/3877371789024588

A zaujímavá je aj táto správička
V Izraeli prudko rastie úmrtnosť po očkovaní Pfizerom. „Je to nový holokaust,“ tvrdia odborníci

https://www.hlavnydennik.sk/2021/04/28/v-izraeli-prudko-rastie-umrtnost-po-ockovani-pfizerom-je-to-novy-holokaust-tvrdia-odbornici

iva
iva
Odpověď na  aisa
30.4.2021 13:22

Pokud vím, tak již před pár lety psala paní Pozorovatelka na ae, že globální prediktor plánuje druhý holokaust a bude se snažit zbavit se svého nástroje, který už je zastaralý a navíc už moc zdiskreditovaný … může to s tím souviset …

svalovidoslava
svalovidoslava
29.4.2021 21:17

Chtěla jsem si připomenout ono proroctví Irlmaiera, protože světlé pro lidi v ČR nebylo…. Podívala jsem se na youtube a našla i zde na tadescu, ale samá zkáza a pak přeživší by měli obsadit domy a půdu po mrtvých a radostně žít v Zlatém věku od nuly….. „Proroctví Irlmaiera a slepého pastýře Zlatý věk nastane až poté, co bude zcela zničena Praha (proroctví Slepého pastýře). Vypukne jedna nová vojna, ktorá bude najkratšia ( „Vypukne“, znamená neočakávane rýchlý začiatok, pričom „nová“ môže znamenať nový druh vedenia vojny, ale to už hovoríme o tej velmi obávanej III. ). Český národ bude touto vojnou zničený a všetko v krajine bude zasypané (Táto predpoveď sa celkom zhoduje s predpoveďou Aloisa Irlmaiera a nieto čo dodať).¨ *4./ SLEPÝ PASTIER Z PRAHY (1320-1356)* …. 17./ Vypukne jedna nová vojna, ktorá bude najkratšia ( „Vypukne“, znamená neočakávane rýchlý začiatok, pričom „nová“ môže znamenať nový druh vedenia vojny, ale to už hovoríme o tej velmi obávanej III. ). 18./ Český národ bude touto vojnou zničený a všetko v krajine bude zasypané (Táto predpoveď sa celkom zhoduje s predpoveďou Aloisa Irlmaiera a nieto čo dodať). 19./ Dvakrát bude Česká zem preosievaná.: druhý krát sa zvýši len tolko čechov, kolko sa vzmestí len na jednu dlaň ruky. 20./ Ale nebude mier skôr v Európe, pokial z Prahy nezostanú len zrúcaniny. 21./ Zasa bude Praha zničená… Číst vice »

aisa
aisa
Odpověď na  svalovidoslava
29.4.2021 22:50

svalovidoslava ….
Takto to nebude, toto sa nestane – neviem kto bol ten prorok Irlmaier, ale historické pramene nám ponúkajú veľa proroctiev a dnes vidíme, že sú úúplne mimo.
Ja som dnes našla na yt jednu vašu vedmu – a tá predpovedá pád českej zapredanej vlády (a tá naša si tiež nezaslúži nič iné).
Ostáva im krátky čas, aby sa spamätali … tak uvidíme, i keď sú namieste pochybnosti a vieme, že šanca je malá.

https://www.frekvence1.cz/clanky/zpravy/nad-ceskymi-politiky-se-vari-voda-budou-postupne-padat-jako-shnile-hrusky-ze-stromu-rika-vedma.shtml

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  aisa
29.4.2021 23:14

Neříkám, že to tak bude, jen jsem v reakci na poslední 2 odstavce v článku od carstena dala odkazy na proroctví irlmaiera

„Podle proroka Irlmayera: rusové jednu noc obsadí celou evropu a hranice Ruska budou končit u Atlantiku. Copak tím asi myslel??

První květen (první máj) se blíží. Rozkvetou třešně.“

neblbecek
neblbecek
Odpověď na  svalovidoslava
30.4.2021 00:21

Sak preto nechalo rusko pri hraniciach tolko techniky…

robur
robur
Odpověď na  svalovidoslava
30.4.2021 01:24

Ovšem co by si Rusko mělo počít s takovým zmateným kolosem jako je dnešní Evropa? Ovce budou brát všechno ne jako osvobození, nýbrž jako potupnou okupaci. A přitom se bez ruských uhlovodíků Evropa neobejde.

jahoda
jahoda
Odpověď na  svalovidoslava
30.4.2021 09:12

Zdravím, máte prosím někdo zkušenost, přijetí, hospitalizaci v nemocnici bez pcr testu. Chtějí nás testovat , bez toho to nejde.
Nějaká nemocnice bez testu?
Děkuji

mico
mico
Odpověď na  aisa
30.4.2021 12:36

…později zase všichni rudé knížky poschovávali…a máme tu podnikatele, trávící čas na golfu při sjednávání obchodů…..také volby „za koblihu“……s takovým „lidským potenciálem“ nic nového nejde vytvořit…..jen hrůza a děs s lidma trochu otřese….a když to jde, zase se okleppou a pojednou „jak jsou zvyklí“….pouze v případě, že už to nebude možné, to může být jinak…tak ten pluh a pole asi…:-)))

Truhlar
Truhlar
Odpověď na  aisa
30.4.2021 14:14

mico, s tvojí kritikou nesouhlasím. Český národ je především dlouhodobě těžce zkoušený a čím dál více osamocený. Hodně toho ale dokázal. Myslím, že je důležitější podpořit český národ povzbuzením těch zodpovědných lidí, kteří to táhnou dál, než jeho ponižováním skrze „většinovou“ kritiku těch slabších.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  aisa
30.4.2021 20:52

Tyto soudy vypovídají a pisateli vše. Nechápu, že to někdo může napsat veřejně o svém národu. Všechny do jednoho pytle. Prozkoumal bych nejdřív svoji hlubinu, než něco takového napíšu. m.

bezejmena
bezejmena
Odpověď na  svalovidoslava
29.4.2021 22:56

zdravim tak jsem si ho precetla a prvni co me napadlo bylo, ze snad kazde proroctvi je esive, jeste jsem snad zadne neslyslela, ktere by bylo nejak konstruktivni, OK, dobre, takze nas ceka srovnani mest se zemi, vyhynuti 90 % populace, a pak se vratime tam, kde jsme zacali,, k pluhum a motyce To jako vazne ? To ma byt ten zlaty vek, jak tu ho nazyvaji? A jeste nejlepsi na tom je, ze Rusove potahnou az k hranicim atlantiku a vse budou nicit, To ma byt ta zachrana ? Sice bude Gesara ale jelikoz bydlim v praze, tak si ji asi moc neuziju :-))) Ono bude stacit, kdyz v praze nepujde po dobu 3 dnu elektrina, Nekde jsem cetla, ze 4. svetova se bude odehravat s holemi a drevenymi klacky, tak to by souhlasilo, Omlouvam se, ze jsem plna sarkasmu, ale clovek by cekal uz neco, a zatim se tu na nas vali same jobovky a destruktivni vize budoucnosti, Kor, kdyz Rusaci jsou za dvermi, Zdravím bezejména. Napsala si: tak jsem si ho precetla a prvni co me napadlo bylo, ze snad kazde proroctvi je esive, (asi mělo být děsivé). Odpověď: Nečetla si proroctví (pokud se to dá tak nazvat) od indigové dívenky? To je také děsivé???? Napsala si: ze Rusove potahnou az k hranicim atlantiku a vse budou nicit odpověď: a kde bylo… Číst vice »

bezejmena
bezejmena
Odpověď na  bezejmena
30.4.2021 00:07

zdravim carstene

Mas pravdu, indigova holka je jedna z mala, co nerika jen destrukci, cetla jsem ji nekolikrat tady, Nostradamus, Vanga, sybila, atd,, to je sam horror,

Nasla jsem odkaz na webu, zajimalo me, co nam chtel ten prorok rici, Opravdu tam mluvil o zkaze kterou maji prinest rusaci,

https://www.extrastory.cz/desive-proroctvi-aloise-irlmaiera-o-treti-svetove-valce-vse-zacne-na-blizkem-vychode

Kdysi jsem mela vizi, ze rusove budou opravdu mit hranici az k dresden, ani nevim proc,

Mit nadhled je fajn vec, hlavne v dnesni dobe, kdy sam vidis, jak lide se chovaji a co delaji, Nekdy to musime videt cerne,sarkasticky, to nas pak pohani k ruznym akcim a k tomu, aby byl clovek pak na vse pripraven,
Nedokazi byt jen same slunicko a srdicko a usmev,,, to by bylo ode me neuprimne, Mam v sobe dve strany,

PS – pardon ze mi nekdy utecou pismenka, to delaji me oci, spatne vidim,

Rozhodně nejsem žádné sluníčko srdíčko a úsměv. Také to nemám rád. Ale dnešní doba vyžaduje umět dát dohromady data. Umět si vybrat ta správná a raději pozorovat a vyčkat.
carsten

lexaji
lexaji
Odpověď na  bezejmena
30.4.2021 08:38

I proroctví musíme třídit srdcem, tyto informace patří také do informační války. To, že někdo v minulosti sepíše své vize, jak bude společnost vypadat a co bude prožívat v budoucnosti ještě neznamená, že to tak bude. Většina minulých proroctví hovoří pouze o přáních někoho, kam chce naši společnost směřovat a jaké myšlenky podporovat. Proč se zachovala a většinou knižně vydala pouze katastrofická proroctví? Od koho pocházejí informace? Proto i zde platí jako pro všechny informace, vyhodnocovat míru pravdivosti ve svém srdci. Katastrofická proroctví najdete ve všech sra.kometech, ale informace konstruktivní, např. od indigové dívenky většinou už ne.

marian
marian
Odpověď na  bezejmena
30.4.2021 09:50

je otázne akú časovú líniu oni videli

Sanny57
Sanny57
Odpověď na  bezejmena
30.4.2021 12:09

bezejmena musím reagovat. Přiznám se na začátek, že včera jsem si říkala, že Prahu by měli oplotit. Proč? Když se demonstruje proti testování dětí, tak přijde sotva stovka účastníků. Ale když svolá profláknutej Milionový chlívek demo proti Zemanovi a Rusům, tak je plný Staromák. Jsme generace, která žila půlku života „pod SSSR“. Měla bych je nenávidět. Ale nemám to tak. Sleduju a třídím informace. A jelikož mám srovnání, tak vidím, že všechno zlo přišlo vždy z USA. A stačí sledovat vystoupení Putina za poslední roky a kdo není zmanipulovaný antiruskou propagandou, tak musí vidět, že jen Putin je záruka pro svět míru, lásky a spolupráce. Včera na mě na YT vyskočilo video z roku 2015. Vše je tam řečeno. Už roky bojuje proti NWO. Ale ne zbraněmi, ale osobním příkladem budování mírové koncepce pro svět.
https://www.youtube.com/watch?v=qIJnv3gpu00&list=WL&index=1

jura
jura
Odpověď na  bezejmena
30.4.2021 12:25

U proroctví je třeba si uvědomit jednu věc. Každé proroctví se odehrává ve své časové linii/přímce/ose. Bylo psáno myslím i tady, že spousta časových linií, které nebyly pro lidstvo dobré, byly vymazány nebo jim bylo jiným způsobem zabráněno, takže přestaly existovat. A bude se v tom pokračovat, dokud nezůstane jen jedna časová osa, konstruktivní pro lidstvo. Takže všechny ty destruktivní a apokalyptické proroctví nenastanou.
Je třeba pochopit, že všichni ti proroci udělali svá apokalyptická proroctví v době, kdy ještě existovalo mnoho destruktivních časových os a v době kdy jsme jako lidstvo směřovali k těmto destruktivním časovým osám.
Likvidace nevhodných časových os pro lidstvo je jeden z cílů plánu aliance a velkého probuzení. Myslíte si, že tyto destruktivní časové osy mají šanci pokud bude dostatek probuzených lidí?

mico
mico
Odpověď na  bezejmena
30.4.2021 12:39

…takže…čištění proběhne buď energetické /nízkovibrační ve všech směrech mají smůlu/, nebo by pak muselo ppřijít totální….tak nezoufejte…může to být tak či onak…a užijte si víkend :-)))

kamino
kamino
Odpověď na  bezejmena
30.4.2021 14:24

Přesně jak píše Carsten tak to si myslím já. Rusko náš ochránce.

nimue
nimue
Odpověď na  svalovidoslava
30.4.2021 08:13

Možná se mýlím, ale mě připadá, že tohle se už stalo. Připomíná mi to co jsem četla na celostním vzdělávání, že po roce 1800 byla země zničena jadernými zbraněmi. Jaderná zbraň a záblesk by mohlo značit to malé slunce co spadne. Lidí asi také moc nepřežilo jestli vůbec někdo protože zem zahalil prach který na 3 roky skryl slunce a nastala taková malá doba ledová. No a pak když se zas osídlovalo tak samozřejmě jsme využili domy co tu zůstaly. No a do zlatého věku jsme vlastně teď vstupujeme.

anan
anan
Odpověď na  svalovidoslava
30.4.2021 13:43

Válka už probíhá …. takže nemusíme čekat na nějakou třetí …..