Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi
    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

  • Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá
    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

Související zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní
    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

    Rád bych uvedl několik poznámek, které lidi uklidní

  • Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně
    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

    Svět se nachází ve finále, které ale velká většina lidí nevidí nebo nechce vidět. ANDROIDI opět na scéně

Marného okénko 3Q.Q7.2Q2Q. Nebuďte netrpěliví a vyčkejte. Vše je v pohybu ke konstruktivnímu

…..bylo by dobré pro všechny čtenáře tadesca se zamyslet nad následujícím textem, popřípadě následným videem.  A prosím, když tak pošlete dál nevěřícím. Píši z cest a jsem rád, že mohu alespoň důležitá data sdělit čtenářům….

QQ:QQ Q7:54

1) Přeživší děti podávají svědectví o podzemních tunelech. Zotročení, nucení k sexu, obchodu s dětmi a další

Připravili jsme pro Vás v samostatných článcích celý sériál z Austrálie. Včera jste měli možnost se podívat na první část, ůvod. Další budou následovat.

Dnes Vám v rychlosti předložím důležitá fakta, která se v německy nahraném videu komentovala.

Bylo by dobré si uvědomit, že všichni ti, kteří mají možnost se pohybovat skoro „nerušeně na planetě Zemi“, mají velké štěstí. Ti kteří byli díky své vlastní naivitě vtažení do podzemí, popřípadě prodáni svými vlastními rodiči nebo ukradeni, takové štěstí nemají a zažívají hrůzy.

 

 

V Hotelu Země se nacházejí dva světy. Jeden na povrchu (v duté Zemi uvnitř) a jeden v podzemí. Na přednáškách jsem se snažil už před 20 lety datovat lidi o podzemním světě a tunelech. Vždy jsem se setkal s nepochopením, tak jako s KARDINÁLEM JUDASEM. Proto jsem raději dělal přednášky jiné, méně radioaktivní.

Ani dnes nemohou lidé uvěřit co se začíná předkládat o podzemí, tunelech, Vatikánu a vládách.

A nyní k videu. Divčina Coco Berthmann, která byla v 10 letech vylákána a vtažena do podzemí měla to štěstí, že v 15 letech se jí podařilo utéct a nyní se snaží pomáhat dle svých schopností druhým dětem a varovat před jejich naivitou a možným „ztroskotáním“  a vtažením pedofily do podzemí.

Dnešní lidstvo má mnohem více otroků v podzemí, než kdykoliv jindy v lidské historii. Hlavní podzemní města nejsou v rozvojových zemích ale právě v industrializovaných zemích, v USA, ve středu Evropy, Austrálii, Číně, Japonsku atd.

Obchod s dětmi se odehrává právě před našima očima, je do něho zapojeno 40 miliónů lidí. Průměrný věk dětí, kteří se toho „zúčastní“ je mezi 12-14 lety. Lidé, kteří si kupují děti na sex jsou většinou soudci, právníci, policisti, učitelé, lékaři, politici prakticky ze všech oborů.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Děti kteří se bestialit zúčatnili se dožívají většinou jenom 21 let. Děti jsou právě verbovány a „získávány-chytány“ přes sociální sítě. Lidé kteří chytají či loví děti jsou vysoce inteligentní, většinou jsou to nacisté. Manipulují děti. Získávají je přes drahé dárky, peníze a sliby. Když je získají, odvlečou děti do ústraní, musejí odevzdat mobil, všechny svoje údaje na sociální sítích smazat. Tím to začíná. Když nejdou dobrovolně, je použito násilí. Takto zotročené dítě je prodáno denně 10-50 kráte na nějaké úchyly (výše uvedené).

Dokonce kamarádky dětí se mohou stát lákadlem a vlákat děti do popsané katastrofy. Coco Berthmann sdělila, že za minulý rok bylo vyděláno za dětský sex přes 32 miliard dolarů. Dále upozornila, že drogu, či zbraň můžete prodat dotyčnému jen jednou či velice zřídka, ale obchod s dětmi je daleko lukrativnější. Můžete dítě prodat několikráte za den 10-50 kráte. Obchod s dětmi je jak dodala BIG BYZNYS. Je to nejlepší byznys pro nacisty.

A mnoho dalšího se dozvíte ZDE.

2) Vaše peníze v jakékoliv bance nepatří Vám. A nejsou pojištěny

Celé roky o tom píšeme a varujeme lidi, nechť si peníze vždy vyberou a nechávají doma. Při krachu bank stejně nic nebude lidem přes veškeré sliby vyplaceno. Peníze nejsou Vaše, ale banky. Do té doby, než je vyberete. Dáváte jenom kredit bance, o který můžete přijít a asi brzy přijdete.

Všechny jsme varovali, že krize začne právě nefunkčností všech kreditních karet a to postupně. Poslechněte si prosím slova experta z oboru, který Vám vše otevřeně říká. To co zde píšeme mnoho let!!!!!

Také když máte jako firma několik miliónů v bance, nepatří Vám, ale bance. Jako třešínku na dortu Vám ještě s výsměchem do Vašich očí začínají dávat NEGATIVNÍ ÚROKY!!!!! No príma…..

Stojíme krátce před největším krachem v dobách lidstva…..

 

[wp_ad_camp_2]

 

Zde si můžete poslechnout v němčině výklad experta a zapnout překladač.

A zde další expert sděluje lidem to stejné!!!!!

 

tm komentuje

 

 

 

 

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
232 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
nadula
nadula
30.7.2020 11:48

Ahoj Terezko a Tomášku četla jsem teď jak to bude vypadat v bankách mám jeden dotaz (na kontě nic nemám) ale chci jen vědět když mi chodí na účet můj důchod jediná obživa zda si je budu moct vybrat až to všechno začne.Moc děkuji za odpověď držím vám pěsti ať se všechno rychle podaří.Jste super.

ventlas
ventlas
Odpověď na  nadula
30.7.2020 13:04

Musis promenovat duchod z 1a0 na hotove prachy do strozoku. Tohle delam co jsem c duchodu tedy 15let. Az to praskne a narazim 15 v m nosem do fio zavrene Strozok je dostatecne otekly a pripraven

Jana
Jana
Odpověď na  ventlas
31.7.2020 10:37

hotovost ti může být na houby když se rozhodnou chtít platit kartama vše mají odzkoušené Kypr, Řecko, u nás loňská nákupní vánoční špička(odmítalo to brát karty).Mám něco málo na účtu a něco málo v hotovosti

Jana
Jana
Odpověď na  ventlas
31.7.2020 10:55

když umřela máma nacházeli jsme peníze z pozůstalosti na různých místech a netuším kolik se jich vyhodilo s věcma

Jana
Jana
Odpověď na  nadula
30.7.2020 13:41

ne ale mít je doma to je jako měnová reforma v roce 1953

df
df
Odpověď na  nadula
30.7.2020 14:15

Ahoj nadulo, na tohle je jediné, vždy ihned jak odběrní poukázky dorazí na účet, okamžitě vybrat (nechat jen nutnou provozní částku). A vždy pro jistotu nakoupit nějaké zásoby, jak je mouka, luštěniny rýže, sádlo atd., hospodyni přece nemusím radit co koupit, tak je vyhráno. A tak vždy ukrojit z důchodu jen to co lze a zásobit se postupně, moc času už na to není, nikdo neví na jak dlouho a jestli to vůbec bude potřeba (kéž by ne). Moje maminka mě uposlechla (71) a mají se svým partnerem hotový koloniál, ale vše se to spotřebuje i když to průběh dění nebude vyžadovat použít na krizi. To já jsem proti nim břídil, ale zásoby mi stačí, lukulské hody to nebudou ikdyž domácí chléb se sádlem a cibulí, šišky s mákem, masová konzerva(domácí), mám zas jiné věci, spojíme s našima síly. Jejich zásoby mi přijdou až přehnané a marnivé, mají totální mezeru v obraně(ale to neva) a materiálně technické základně(taky neva), to bych jim vyřešil já.

Kocour Mourek
Kocour Mourek
Odpověď na  nadula
30.7.2020 14:43

Může se stát, že starobní nebo invalidní důchod zanikne. Dočasně nebo navždy. Je proto nutné najít někoho, kdo by se o vás postaral: příbuzní nebo nějaká dobročinná organizace. A dát jim to raději už teď, předem, najevo, projednat s nimi, že může nastat taková situace a že budete potřebovat jejich pomoc. Aby s tím totiž pokud možno už teď počítali a nepromrhali příkladně svoje peníze teď za zbytečnosti.

ELI2
ELI2
Odpověď na  Kocour Mourek
30.7.2020 19:07

Tak když bude inflace, a banky stopnou konta, tak i když budete mít doma fyzicky peníze, tak stejně budou mít malou hodnotu. Spíš kupovat, zlato, drahé kovy, kdo má hodně…pozemky nemovitosti. Ocenila bych názor ostatních. Děkuji

ELI2
ELI2
Odpověď na  ELI2
30.7.2020 19:08

Koupit si zahrádku, ať můžete něco pěstovat.

tauri
tauri
Odpověď na  Kocour Mourek
30.7.2020 22:39

Mylím, že mnoho rodin je rádo, že se postará samo o sebe…Je to krutý systém, ale většina živočichů se přírodě primárně stará jen o mladé, aby nezanikla generace, když se ještě budem starat o staré a děti budou hladovět, nebo budou chodit v ošuntělých věcech., tak můžou zaniknout jak mladé, tak staré a z rodu bude prt…Tož tak.
Je asi bezesmyslu strašit lidi, aby ještě šetřili a starali se o staré lidi, kteří jsou zlámané systémem a ještě aby i přes to, že mají svůj matrixový rozum a odmítají naslouchat a něco si nechat říct, tak ještě aby člověk dotoval takové lidi? Ano je to kruté, věřme ale, že budoucnost bude lepší. Tohle řešení by bylo opravdu neudržitelné ..

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  tauri
31.7.2020 01:23

tauri,

prečítaj si rozprávku O troch grošoch … k tým, ktorých dnes odsudzuješ na „smrť“ patríš aj sama … uvedomuješ si, čo si o sebe vypovedala?!?

df
df
Odpověď na  tauri
31.7.2020 01:57

Jenomže ono se to dá nastvit pro všechny výhodně. Je to jen otázka programování, totiž výchovy. Výchovy všech kdo tu výchovu potřebují, což jest cca 70% lidí. Ti jsou zatím úplně v prdeli, jak jsem si všiml. Kdo to nemá a necítí, je v hajzlu. Tak vitajme bez nich

Až to nastane, budu nad tím bdít a pozorovat to, však analitické myšlení mám, pak už to jen udržet aby se to kurňa zas nezvrtlo. Průser bude, až nějaká skupina si bude myslet, že… (třeba za sto let)

Dostanou na budku a bude to tím vyřízené. A my si budem pěkně pkračovat ve zlatým věku který jsme si nastolili. Nikdo není tak naivní, že to bude zítra, ale budeto. Ve „vládě“ to ještě neví, ale to je jejich problém že pudou do prdele.

padre
padre
Odpověď na  nadula
30.7.2020 15:54

Nikdo nevíme, co bude dál s důchody, protože ti páni za 3O let neprovedli slibovanou důchodovou reformu, takže se dodnes neví, z čeho mají být důchody kryté. Zatím jsou placeny v rámci zadlužování státu. Takže to se zhroucením bank nesouvisí.

tereza
Admin
Odpověď na  padre
30.7.2020 23:52

Jen stručně. Po roce 1990 vykradli kapitalisti důchodový účet, na kterém komunisti zanechali 2 000 000 000 Kč (= 2 biliony). Venda Klausu na tom nese největší díl viny. To byla první velká krádež. Druhá velká krádež byla tzv. kupónová privatizace a třetí velká krádež byly tzv. církevní restituce.

Mému známému jedna úřednice na ČSSZ s klidem řekla, že současní padesátníci už žádné starobní důchody neuvidí.

Přátelé, další důkaz, že SYSTÉM SELHAL!
https://app.box.com/s/ybow79hom9mmed4w7irbd46rme98azjl

df
df
Odpověď na  tereza
31.7.2020 01:11

Ano, jeden by nad tím vším brečel a kdo ví co by ještě ze zoufalství udělal. Náš čas nadchází. Čas na bréče není. Čímdál víc lidí ví. Nastal náš čas.

jantulka
jantulka
Odpověď na  tereza
31.7.2020 09:43

Staroušci nebudou mít nepodmíněný příjem, tak jako ostatní?

tereza
Admin
Odpověď na  jantulka
31.7.2020 12:06

Proč by neměli??

pavel
pavel
Odpověď na  nadula
30.7.2020 18:54

nadulo
důchod mi posílá socka na POŠTU a to mi stojí za tu cestu a trochu čekání na poště až na mně dojde řada. Jako banku jsem zvolil Sberbank (největší Ruská ´banka). Do banky pak vložím jen tolik peněz, kolik potřebuji na zaplacení všech plateb, které nejde platit hotově.

Jana
Jana
Odpověď na  pavel
31.7.2020 17:03

mNĚ CHODÍ DŮCHOD DO BANKY JÁ NAOPAK VYBÍRÁM Z NÍ NEVIDÍM PROTI POŠTĚ ROZDÍL, KDYŽ ZAVŘOU KRÁM TAK I NA POŠTĚ,CVAKLA SEM na capslok a přepisovat to nebudu

jura
jura
30.7.2020 11:08

Zdravím,
dnes se u nás hodně skenuje (09:00 UTC), na Slovensku kolem Tater. V posledních dnech hodně skenů ve východním Polsku a kolem Varšavy.

Nula
Nula
30.7.2020 10:26

Bytosti sú vlastníkmi svojich činov, dedičmi ich činov, pochádzajú z ich činov, sú viazaní na svoje činy, ich činy sú ako útočisko. Je to čin, ktorý rozlišuje bytosti na podradné a dobré. “ Majster Guatama

Z vyšetrovania nemeckej polície o praní špinavých peňazí pod záštitou Mutti Merkel cez Wirecard a Allipay s čínou https://www.german-foreign-policy.com/news/detail/8347/

Eva
Eva
30.7.2020 10:24

Jak rychle to padne? Prodávám nemovitost a peníze budu mít na účtu cca v říjnu. Stihnu to vybrat?

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Eva
30.7.2020 13:52

Nechte si zaplatit ve zlatě a fyzicky,vyděláte ještě jednou..očekává se růst na 3000$/oz a podle mých informací,(tomášových taktéž),je podhodnocení ještě stále značné.. Cena by měla být na hodnotě indexu burzy 10000 bodů..a i když to padne na prdýlku pořád to ve zlatě bude dost

Eva
Eva
Odpověď na  jiří rýpar
30.7.2020 15:47

Už to vidím přímo v barvách až půjdu podepisovat smlouvu, že to chci vyplatit ve zlatě :-)…..

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Eva
31.7.2020 09:01

Je to legální platidlo… Já vím,ženská…ptá se na názor a chce potvrdit vlastní

Stříbro
Stříbro
Odpověď na  jiří rýpar
30.7.2020 16:25

Zdravím jaká je předpokládaná následná cena za unci stříbra?

tereza
Admin
Odpověď na  Stříbro
30.7.2020 16:57

Nejvíce optimistické předpovědi hovoří 250 000 CZK za jednu unci stříbra.

marek
marek
Odpověď na  Stříbro
30.7.2020 19:54

https://www.usdebtclock.org/ Když posunete tuto stránku doprava a dolů, tak v pravém dolním rohu se vám ukáže dollar to silver ratio (opravdový kurz stříbra k vytisknutým dolarům) – 3995 dolarů za unci stříbra a pomalu to roste, a dollar to gold ratio – 31840 dolarů za unci zlata. Na téhle stránce je spousta zajímavých aktuálních údajů. (i historických). Přepočtěte si to na koruny.

bajaja
bajaja
Odpověď na  Stříbro
30.7.2020 23:04

jedna věc je, jaká cena bude za pár měsíců a jaká pak za pár let…? Teď draze nakoupit, za pár let levně prodat?

df
df
Odpověď na  Eva
30.7.2020 14:26

Trval bych ve smlouvě, pokud to jde a nejsou tam nějaké složitosti, při podpisu na dřevo. Říjen bude dost o prsa, podle hvězd i dění už budeme v ulicích a před koncem roku cca listopad, změna vlády. A tak co si z toho vybrat…

tauri
tauri
Odpověď na  df
30.7.2020 22:41

Říjen bych viděl klidnější..čekejme na září.

Famulus
Famulus
Odpověď na  Eva
30.7.2020 16:43

Já bych v žádném případě tu nemovitost neprodával. Vybrat je možná stihnete,
ale co s nimi budete dělat? Zlato a stříbro už bude drahé a peníze Vám sežere hyperinflace….

Prokop
Prokop
Odpověď na  Eva
30.7.2020 18:49

terezko takze sa ocakava ze cena striebra bude vyssia ako cena zlata za 1 uncu?
Lebo 250 000CZK je cca 11 000$ a zlato tomas odhaduje na 10 000, ked som sa tu prave dozvedel? Takze co je vlastne lepsie kupit striebro alebo zlato odhliadnuc od toho ze zlato ma vyssiu nadobudaciu cenu?

Dakujem za odpoved.

tereza
Admin
Odpověď na  Prokop
30.7.2020 23:24

Prokope,
to je snad jasné. Když dnes koupíte unci stříbra za 800 CZK a např. za 5 let bude mít hodnotu 50 000 CZK, a zlato zůstane cca na stejné ceně, tak u čeho máte větší zhodnocení? 🙂

Josef Kozák
Josef Kozák
Odpověď na  tereza
31.7.2020 12:47

Správně Terezko…ale: Jakých korun??? Těch, které jsou podloženy ničím??? Ta situace je mnohem hlubší a mnohovrstvá. Dnes jsou zatím jen některé měny podložené zlatem a Forint je jedna z nich.
Informace stará jen několik dnů…… Orbán udělal zase něco mimořádného pro národ. Spekulovat o tom jak vyroste cena kovů v přepočtu na „prašivé peníze“ (podložené prachem) je nesmysl. Koupit kovy je přínosné, jen pokud je máte doma, v bance nebo na burze uložené bohatství je nesmyl.

markéta nikol
markéta nikol
30.7.2020 09:37

Díky, tome za zprávu. Mrzí mě, že už německy dobře neumím, abych si poslechla od přeživší dívky, co musela hnusnýho zažít. Opravdu si přejí, aby všechny děti byly záchraněné a v pořádku.

Namu
Namu
30.7.2020 09:20

Tomáši, v jakém smyslu používáš pojem NACISTICKÝ? To přeci znamená národní, příp. národně-socialistický, nebo jsem něco přehlédla? Proč je to slovo v poslední obě používáno tak často a právě tam, kde vůbec nedává smysl, páč se o nic národního nejedná, spíš naopak?

rina
rina
Odpověď na  Namu
30.7.2020 10:28

Pletete si pojmy s dojmy. Nacismus https://cs.wikipedia.org/wiki/Nacismus a a nacionalismus https://cs.wikipedia.org/wiki/Nacionalismus

nel
nel
Odpověď na  Namu
30.7.2020 10:56

Namu, přečetla jsem teď několik stránek textů o nacismu a fašismu. Měla jsem obavy, zda též neužívám pojem špatně. Ale není to tak. Nacismus se opravdu vyskytuje jen v souvislosti s národním socialismem v Německu a s Hitlerovým nacistickým hnutím. Jinde se ten výraz nepoužívá.

Viz. např.:
Označení nacismus je zkratkou slovního spojení nacionální socialismus. Nacismus bývá označován za nejextrémnější typ fašismu, jenž v sobě zahrnuje prvky antisemitismu, antislavismu a pangermanismu a mnoho pochybných konstruktů odvozených z eugeniky.
Dá se do jisté míry konstatovat, že pro německý nacismus je národ až na místě druhém a do popředí bývá stavěna rasa.
Jedním ze znaků německého nacismu je též expanzionismus, který pramení z nedosažených expanzionistických cílů v Evropě během první světové války.

Závěrem: Pro fašismus a nacismus je příznačná ambivalence, která znemožňuje sociálním vědcům vytvořit jeho konstruktivní definici. Jde tedy o zažitý pojem, který se v jiném kontextu nepoužívá.

Inu
Inu
Odpověď na  nel
30.7.2020 11:12
padre
padre
Odpověď na  nel
30.7.2020 12:51

Měli bychom se učit přesně rozlišovat -nacismus je původně národní socialismus, ale zvrhnul se tak, že místo lásky k vlastnímu národu při všem respektování jiných národů se stal jednostrannou láskou k vlastnímu národu na úkor všech jiných národ. Takový nacismus se ukázal hlavně v Německu.
Něco jiného je fašismus, který se projevil za Mussoliniho v Itálii, kde nebyl skoro žádný nacismus. Je to absolutní zbožštění italského státu, který může zničit všechny jiné státy, ale také každého italského jedince v zájmu zbožnovaného státu.

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  nel
30.7.2020 13:14

nel,

jediný skutočný nacizmus (rasizmus) je SS sion-nacizmus ukrývajúci sa za rôzne národy, rasy, náboženstvá, sekty, … – rovnako sa ukrýva aj za germánov (nemcov) … je nutné dávať si všetko do súvislostí – v opačnom prípade tvoríme psychopatickým beštiám ich svet – viníme bratov a sestry a tak preberáme vinu na seba – bratovražedný boj je najhorším možným bojom – a o to sa psychopatické beštie snažia – prinútiť nás vzájomne sa nenávidieť, viniť, vraždiť …

mato
mato
Odpověď na  Namu
30.7.2020 10:58

Narodny je snad nacionalisticky. Nemylis si slovicka?

jan.tak
jan.tak
Odpověď na  mato
30.7.2020 18:05

národní je vyběr podle přislušnosti k národu tj němec ,rus ,rakušan
nacionálni je vyběr podle rasy ariec, negr, mongol či jiné smyšlené podle zadaných kriterii vyška , barva , zuby , vlasy atd

Anna
Anna
Odpověď na  Namu
30.7.2020 12:26

Podívala jsem se na video, ale tam bylo použito slovo narcisté ne nacisté., což by lépe vysvětlovalo tu manipulaci s dětmi.

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Namu
30.7.2020 13:58

Školní znalosti,nevadí….tak jinak..Válku vedli nacisti..do us a Argentiny utekli nacisti..Kennedyho zavraždili nacisti.. Převraty v latinské americe řídí/řídili nacisti.BUSHOVÉ OD FINANCOVÁNÍ HITLERA(PRESKOT BUSH) JSOU NACISTI..11.9.nacisti…EU?NACISTI..SATANISTICKÁ PEDOFILNÍ SVOLOČ-NACISTI…

Tony
Tony
Odpověď na  jiří rýpar
30.7.2020 20:24

To nejsou nacisti, ale sionisté.

Sose
Sose
Odpověď na  Namu
31.7.2020 01:42

Slovo nacisticky a nacionalisticky su dva uplne odlisne pojmy. Akurat ludia si ich v poslednych rokoch dost rapidne mýlia.
Nacionalizmus – narodne zmyslajuci.
Nscizmus – pojem z WW2, nemecko, Hitlerova politicka strana NSDAP.

benji
benji
30.7.2020 09:17

K tomu nadpisu, toto dovysvetleni rickyho gervaise na globech..les zhorel
https://m.youtube.com/watch?v=Ef-mFv1SQmo

Milan
Milan
Odpověď na  benji
30.7.2020 11:00

Dnes Ostrava celá nasprejovaná, tohle určitě není germanium

pavel
pavel
Odpověď na  Milan
30.7.2020 11:17

Milane,
nekoukej na to a a octuj. Já to ve FM všechno nestihnu. Stačí dva litry octu ( 16 Kč). Vylej to na cestu kde nejsou stromy jen volná plocha a už nemusíš o tom psát. Stačí 16 Kč a je po problému – 1 litr tak na průměr cca 20 km .
Čest tvoji práci

Dracon
Dracon
Odpověď na  pavel
30.7.2020 13:29

Přesně tak!
Koupit octovač za pár stovek a pár litrů octa.
Za několik minut je po svinstvu na obloze – včerejší reálná zkušenost…

lada
lada
Odpověď na  pavel
30.7.2020 14:22

Octování je jistě prospěšné, ale co to řeší? Sprejují ještě brutálněji, nežli před covidem. Obloha je zacloněná šedou dekou a sluníčko tak může pálit jako o závod. není šance, že by se mohly utvořit mraky, které by jej alespoň na chvíli zaclonily.

pavel
pavel
Odpověď na  pavel
30.7.2020 18:41

lado ,
máš asi pravdu a proto je asi lepší nic nedělat a jen lamentovat.
Znám na to nic nedělání pěkný fór : Schůze ROH . Diskuse a havíř Skořupa se přihlásí a říká – soudruzi a my si už nenecháme srat na hlavy my teď na to otevřeme tlamy.
Je to na tobě co budeš dělat , ale za 16 Kč to určitě stojí za vyzkoušení

mirek
mirek
Odpověď na  Milan
30.7.2020 11:28

začal jsem octovat-uvidíme

mirek
mirek
Odpověď na  Milan
30.7.2020 12:57

po hodině a půl hlučínsko čisté,pro jistotu ještě jeden litr přes ultrazvukový rozprašovač

Wyklar
Wyklar
Odpověď na  mirek
30.7.2020 15:04

Jaký typ zvlhčovače / rozprašovače je na ocet nejlepší? Taky aby vypnul. Zničil jsem hrnec na plotýnce u grilu. Dnes na kroměřižsku modrá obloha. Díky

tereza
Admin
Odpověď na  Wyklar
30.7.2020 17:54

Já používám tento už dva roky a pořád jede: https://cisticky-vzduchu-a-zvlhcovace.heureka.cz/esperanza-eha005-cool-vapor/specifikace/#section
Samozřejmě má automatické vypínání po vypaření octu / vody. Ale to mají snad všechny..?

df
df
Odpověď na  Milan
30.7.2020 14:40

Dnes sem si to uháněl do moravské třebové, počet letadel na contrails/chemtrails nevím, pač se tomu dalo docela pěkně šlapat, ale nebylo to úplně klasický chemtrails ikdyž je vidět, že mají pořád puštěné radary na formování mraků (ne tada vždy, ale neska teda jo). Tady u nás (prdel moravy) nějaké čáry které se už formují také jsou. Tyjo, tak sem šel ven na cikáro, a už mají udělanou mřížku, vzduch teda nesmrdí, jdu chystat mlhovač…

marcela
marcela
30.7.2020 09:08

2) Hezký den, Tomáši. Mám tomu rozumět tak, že si mám zrušit i penzijní pojištění, stavební i životní pojištění? Zatím vždy jen vybírám běžný účet.

Děkuji.

Aleš K
Aleš K
Odpověď na  marcela
30.7.2020 14:59

Zřejmě ano. Taky mám životko co mi platí firma. Už jsem smířen s tím že zmizí. Lidé co vedou banky, vedou i další peněžní ústavy. Pokud jeden klesne, vezmou si jinde, pokud jich krachne vícero tak si vezmou všechno. I když to oficiálně nemohou. Ale ruku na srdce, ze svého to platit nebudou. 😉

Ľubo
Ľubo
30.7.2020 09:03

Ten finančný krach ma ozaj desí. Nastane asi hyperinflácia. Možno sa to udeje už tento rok, alebo ten systém udržia ešte dlhší čas pri živote.

Ragy
Ragy
30.7.2020 08:56

2) Takový krach by přinesl lidem spíše více škod, než užitku. Myslím si, že to nebude tak horké a přestup na jiný systém bude spíše hladký. Vzít lidem jejich peníze by znamenalo jednu z největších katastrof lidské společnosti. I když je to kredit, pořád je to kredit, díky kterému lidé žijí, platí nájem, jídlo, elektřinu a je to svým způsobem stále kredit, který zobrazuje jak člověk pracoval ( je jedno, že jako otrok, takový byl systém). Po takovém krachu by přišla obrovská vlna nenávisti, vzteku a násilí, te nechce zcela určitě nikdo.

Martin
Martin
Odpověď na  Ragy
30.7.2020 10:38

ono je treba lidi trochu probrat sokem jinak to nepujde.
az pochopi a prijmou to ze funguje volny pohyb el.energie.tak snad zapnou ty svoje vymetene mozky …
cekaji na nas patenty,ale ovce to nechcou,protoze je zajima kolik jim daji ostatni— posr..ny like na fb-íčku nebo instači…
delam ve firme s 1400 lidma.a verte ze toje neuveritelny ustav..

anan
anan
Odpověď na  Martin
30.7.2020 11:48

Vždyť jim berou peníze pořád pod nějakou záminkou legálnosti. Platí štěstí přeje připraveným.

Ragy
Ragy
Odpověď na  anan
30.7.2020 12:09

Jsou jiné způsoby jak lidi probrat- win-win, tohle je velice radikální a né moc, jak říkájí ezoterici, láskyplné řešení ( spíše bych řekl, že většina zastáncu tohoto má pocit, že to tomu systému a lidem musí oplatit). Upřímně ukázat lidem pravdu je věc jedna, a sebrat jim všechny peníze druhá. Naštvanému a vzteklému člověku něco ukázat je docelá problém. Ten člověk bude naštvaný a vzteklý, né rozumný a naslouchající. Pokud chcou odpojit banky, musí zde být něco, co ten systém okamžitě nahradí. Jinak zemře více lidí, než na „Coronu“. Hladký průběh je v zájmu všech.

tereza
Admin
Odpověď na  Ragy
30.7.2020 14:37

Ano, hladký průběh je v zájmu všech. Kvantový finanční systém už částečně běží…

Iva*
Iva*
Odpověď na  anan
30.7.2020 12:19

Prosím o vysvětlení. Jednou se tady napíše, že vklady jsou pojištěný do 1 000 000 Kč. Pokud nepadnou všechny banky najednou. A i kdyby padly, a budu mít vybrané peníze doma, ty budou pořád funkční jako platidlo? Jsem z těch info tady opravdu zmatená. Taky se může stát, že po krachu banky dostanu aspoň minimum, ale z toho, co budu mít doma, to pozbude úplně hodnotu, bude to nefunkční jako platidlo. Může mně tady někdo s tím pomoct?

tereza
Admin
Odpověď na  Iva*
30.7.2020 14:33

Kde tady?? V komentářích?
Bankovní mafie si vymyslela zřízení Garančního systému finančního trhu, který pojišťuje vklady v bankách do 100 000 euro. Ovšem to je pouze pohádka pro ovečky na uklidnění. V případě zhroucení celého finančníhu trhu nebude nikdo, kdo by vám to pojištění vyplatil.
Je pořád lepší varianta mít peníze doma v hotovosti, poněvadž když zavře (zkrachuje) „vaše“ banka, nemusíte přemýšlet, za co budete žít…
Nejlepší je si nakoupit rozumné zásoby jídla a něco investovat do stříbra. Samozřejmě každý činí dle svých možností.

Dracon
Dracon
Odpověď na  anan
30.7.2020 13:30

Averea favorizează pregătitul…

tereza
Admin
Odpověď na  Dracon
30.7.2020 14:14

Rumunština?

df
df
Odpověď na  anan
30.7.2020 14:57

Nemám rád přehnané a nebo ještě spíš slepé optimisty, ale když vezmu jak rozsáhlou hru hrají hlavní plánovači a aktéři, tak totální krach a pád nemají a ani nemohou mít v plánu. Ten držkopád mnohých bude spočívat v tom, že všemu je jinak, ale co si budem říkat, potřebujou ho jak prase drbání.

PS: teď jsem zjistil, že můj zvlhčovač s vývinem octových par je těsně před koncem svých sil, asi má nárok, vydržel tři roky.

mino
mino
Odpověď na  anan
30.7.2020 19:28

Reakcia na Iva.
Háčik je v tom a si to aj napísala, že za vklady ručí štát do určitej čiastky, to „do“ je výstižné, lebo môže ísť aj o sumu 1 Kč.

tereza
Admin
Odpověď na  mino
30.7.2020 23:05

Poslechněte si Prof. Staňka. Ten vám vysvětlí, že z takzvaného garančního fondu uvidíte 0,00prd…
Od minuty 5:00

https://www.youtube.com/watch?v=CmEUBWVqd8A

blbecek
blbecek
Odpověď na  Martin
30.7.2020 13:51

Lidi probrat. Ja neviem ako si toto predstavujes. Pokial by doslo k tomu ze banky krachnu sposobom ze mesiac nic nevyberies z uctu, vies co nastane? Taky chaos, ze moze dospiet do bodu odkial bude mozny navrat len za cenu tazkych obeti. Hlavne na zivotoch nevinnych ludi…

jiří rýpar
jiří rýpar
Odpověď na  Ragy
30.7.2020 14:01

A máš dojem že to majitelům klíčů vadí?před 100 rokama to fungovalo tak proč ne znovu…krize jsou plánovány a řízeny..

patacek
patacek
Odpověď na  Ragy
30.7.2020 18:40

ad 2) Změna musí nastat a příjde brzy. Scénáře se mohou realizovat různé, nemyslím si, že tu někdo z nás je v pyramidě tak vysoko, že by opradu „věděl“ jak a kdy. Zamyslete se nad tím, co děláte a komu to přináší užitek. Omlouvat to tím, že vás za to někdo platí, to už dnes opravdu nestačí. Pokud dojde k tomu špatnému scénáři, hlavně nepropadejte panice. To nejdůležitější je, pokud děláte něco užitečného a obecně pospěšného, .dělejte to i dále. Cesty, jak své produkty směníte, se vždy najdou. Doporučuji také, abychom i v případě krachu ještě alespoň nějakou dobu drželi důvěru v hotové peníze a zboží dále směňovali. Důležité je, aby neustala tvorba skutečných hodnot. Vytvořte si lokálně soběstačné skupiny, kde budou zastoupeny všechny nezbytné činnosti. Je lepší vlastní lokální měna, protože snaha parazitovat bude vysoká. Nejdůležitější jsou potraviny, pak energie. Snad přichází doba, kdy bude moci být zpřístupněna volná energie, pak by bylo o jeden problém méně. Je dobré mít nějakou finanční rezervu, třeba i ve zlatě nebo stříbře. Ale nepřehánějte to, velké objemy totiž stejně do nového systému „nepřetáhnete“, a jenom tím zbytečně přiživujete systém starý. Hlavně se naučte, jak být užitečný ostatním.

Ragy
Ragy
Odpověď na  patacek
31.7.2020 09:56

Toto jsem přijal někdy začátkem května, abych si udělal nějaký obrázek o tom co bude následovat, první dva kvartály se v podstatě do puntíku splnily:

Heslovitě sděleno, co nás čeká v následujícím období, z pohledu těch, kteří koukají ze shora.

2Q2020
Rozbořen řád, chaos, bouře, průprava nutná, proběhl očistec, průzkum vesmíru, očištění lidstva, nový pořádek, pilotní projekty, penalizace, navrácení majetků, postupné čištění planety, mazání paměti, vesmírný řád, poučení, paradoxy
3Q
Pomoc ostatním, trojjedinost, postupné uvadaní struktur, peněžní systém-kolaps, pomocná ruka od Vesmíru, paraziti se usídlili ve Vatikánu, ledoborec prorazí ledy, památný strom života, postupné uvadání systému/struktur. Kdo káže vodu, pije víno!!!
4Q
Připraven budeš/připraveni budete na velký rozmach ve společnosti, celospolečenské události, velký třesk/boom. Nastavování nového, balamucení lidí, avšak již nebudou to chtít slyšet, poznávání nových krajin, poznávání celku a hojnost.

PTZ
PTZ
Odpověď na  Ragy
31.7.2020 18:33

Ale tak „někdo“ to chce určitě. Poštvat proti sobě lidi je k popukání….

Jeden je druhému toxický – tedy alespoň dle náhubků.

Ať se vymlátí a pobijou – bude jednodušší práce. Jenže ono je tu riziko, že lidi opravdu procitnou…

1 2 3 5