Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi
    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

    Za Ficovým odletem do Moskvy by měla být výměna názorů se Zelenským za zavřenými dveřmi

  • Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá
    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

Související zprávy

  • Přejeme všem krásné dny
    Přejeme všem krásné dny

    Přejeme všem krásné dny

  • Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá
    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

    Změna paradigmatu: Řím a Izrael se hroutí, zatímco Osmanská říše ožívá

  • Lidé bez duše se nemohou probudit
    Lidé bez duše se nemohou probudit

    Lidé bez duše se nemohou probudit

  • Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA
    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

Marného okénko speciál Q7.Q8.2Q2Q. Jednou provždy a pro všechny na pochopení. Co se děje?

…..co se děje? A nikdo tomu nerozumí. Situace ve světě je nyní velice napjatá. Poslední den a hodiny jste svědky něčeho, co mělo eskalovat ve WWIII. Jedině díky rozumným lidem a možnosti zabránit eskalaci lidmi odjinud, sedíme nyní v klidu doma, někdo na cestách u počítače v hotelu a ostatní třeba v přírodě a objímají stromy. Ale už tomu tak nemuselo být.

QQ:QQ 7:54

Pravda, o které se zatím nemluví. A jak je to s klony?

Na objasnění dnešních skutečností, které se odehrávají od dob konce WWII, ale hlavně od 80. let minulého století, je nutné napsat následující.

Jak jste konečně sami zjistili, vlády nemají vůbec zájem o lidi a už vůbec ne o jejich zdraví a o jejich dobro. Chtěli je navždy zotročit. V minulosti jsem komentoval lidi, kteří cestují v čase a právě jednoho ve Švýcarsku občas potkám. Takových cestovatelů je zde více, ale protože lidé tomu ani nevěří, proto se s nimi nemohou setkat. Doporučuji film Muži v černém 3.

O tom ale dnes nechci psát. Začněme na objasnění určitých faktů a dat z dnešního dění, a pár let zpět.

Mnozí si pamatují, jak jsme psali o Kardinálu Judasovi a co všechno je zde dnes připraveno na lidstvo. Přestože KARDINÁL JUDAS, zástupce ŠESTI PADLÝCH ANDĚLŮ, byl před několika týdny eliminován a zničen, tak jako jeho města a laboratoře tři kilometry pod VATIKÁNEM, rád bych se ještě kratičce o něm jednou zmínil.

Psali jsme v té době o podzemních městech, tunelech a bytostech, které pod zemí pobývají. Nejsou to bytosti lidské, ale jiné. Původní obyvatelé z povrchu (planety Země – my žijeme uvnitř) věděli, co se na planetě Zemi či v Hotelu země chystá, a proto se rozhodli proti eliminaci lidstva zakročit. Vše se pomalu připravovalo přes 40 let. Kdyby nezakročili, je prosím dobré pochopit, že už zde dávno lidstvo shořelo ve WWIII. Tím prvním koncem lidstva mohl být nepodařený útok na LA neboli Los Angeles (čili LOST ANGELS) – město padlých andělů. Psali jsme několik dní před možným úderem dopředu. A ten se stal. CNN informovala, všechna videa už smazala. Bylo mu ale zabráněno. Další následovaly. Všechny byly odvráceny díky pomoci původním obyvatelům z povrchu.

Psali jsme o 144.000 světelných bytostech a boji s rasou ANDROID. Bytosti, které žijí mezi námi (je jich pouhých 144.000) a kterým zde byla povolena existence, dělají určité důležité úkony na planetě Zemi, aby dovedly lidstvo ke světlu a míru, zlatému věku. Málokteří lidé, politici vůbec ne (znají malé krůčky a v těch se sami neorientují tak jako v zákonech), se vyznají ve velice složitém dění v současné době. Na obou stranách je to malá skupina lidí, kteří HRU v Hotelu Země řídí. Ti udávají tempo a směr.

A nyní k tomu, k čemu mířím a chtěl jsem jednou pro vždy zdůraznit a zopakovat.

Pro všechny, kteří čtou jakékoliv zprávy, je dnešní doba hodně nepřehledná. Představte si, že jste v lese, mlha s viditelností na 5 metrů a máte jít v neznámém terénu dalších 5 km, než vyjdete z lesa. Nevidíte ani na cestu. Nemáte navigaci ani kompas. Jak skončíte, je každému jasné. Takový je stav dnešních lidí a dění ve světě. Na planetě Zemi.

Lidstvo samotné by si v dnešní situaci už vůbec neporadilo. Nezná vůbec nic. Bylo veškerou školní docházkou jak základní tak střední a vyšší totálně odlidštěno a uvedeno do stavu hybernace. V té se dnes nachází. Nejvíce ji podporuje televize (debilizátor).

Můžeme být rádi, že jsou mezi námi lidi, dejme tomu dva kapitáni letadla (CPT), kteří vědí, vyznají se, hrají mnohadimenzionální šachy a snaží se dojít do cíle. Jsou to dva CPT na planetě zemi a jsou jím Prezident trump (ten akční a důrazný) a Prezident putin, tichý přemýšlivý a tvořící veškeré budoucí kroky světelných sil.

Dnešní DEEPSTATE, veškeré infrastruktury, mechanismy, propojení, jejich zbraně o kterých lidstvo vůbec neví, není možné rozložit a porazit, pokud byste nebyli odjinud. To je Vám snad jasné. Kdo věděl o podzemních tunelech doposud????? Skoro nikdo. A když, tak si myslel, že je to sci-fi.

Mnozí z Vás to sami poznali. Jste úspěšní a lidští, pomáháte druhým, lidé Vám začnou závidět, pomlouvat, urážet a snaží se Vás deptat, nejlépe eliminovat. To je naučila, žel konstruktivní síle vesmíru, škola a veškeré vzdělávací procesy. To stejné platí dnes směrem k Oběma dvěma CPT. Pomlouvání, ponižování, zesměšňování a kydání prokazatelných lží na oba velké muže dnešního lidstva.

Můžeme být rádi, že díky nim neproběhla invaze ANDROIDŮ od šesti padlých andělů na planetu Zemi. Podařilo se jí zabránit interdimenzionálními telemetrickými zelenými lasery, o kterých jsme psali v článku o JEMENU, díl 1. až 5. Také v ČR na Vysočině byl jeden umístěn. Prý na měření atmosféry. Výsměch….. A práve KARDINÁL JUDAS s tímto úzce souvisí. Lasery byly právě zapůjčeny z povrchu, proti invazi androidů.

Díky těmto mužům máme na planetě Zemi zatím relativní klid zbraní a žádná země se nechce nechat vyprovokovat k akci, která by zapříčinila WWIII. Situace je dost napjatá díky útoku na Bejrút, který pravděpodobně dle slov „CPT“ zavinil Izrael.

To nejdůležitější ale až nakonec

Jak jsme Vás datovali, největší pomluvy a urážky jdou na muže činů a vysvoboditele ze zotročení DEEP STATE CABAL. Snaží se je pomlouvat, dehonestovat, poškozovat a ponižovat. Naštěstí nejsou odtud, mají důležitý úkol, a proto jim na těchto pomluvách nezáleží.

Málokdo věděl, že Hitlerové byli dva. Tenkráte jim přechod lidstva nevyšel a původní odešel zpět na povrch. Nechtěl s nikým bojovat a nasadili jeho následníka, kterého zná celý svět. Původní ale takový nebyl!

Dnes Vám můžeme sdělit, že jak Prezident trump tak Prezident putin jsou z povrchu (toho druhého), a mají za úkol zde planetu Zemi vyčistit. Vůbec jim nezáleží na jakémkoliv majetku, ale na lidech, které mají ochránit a přivést právě na správnou cestu.

Pro zajímavost ještě uvádím data o dvojnících. Někteří mají jednoho, někteří i více. Hra, která se zde hraje, je vyžaduje. Pokud by někdo chtěl poznat Prezidenta putina v originálu, tak má smůlu. Vždy bude jednat s jeho dvojníkem a to z bezpečnostních důvodů, aby hra na planetě Zemi mohla být dotažena do zdárného konce. Prezident trump má sice také dvojníky, ale často vystupuje díky vědomostem z budoucnosti mezi lidmi sám. Baví ho hra. WWG1 WGA

Je zajímavé, jaká pomlouvačná videa jsou schopni natočit, jenom aby tyhle dva báječné muže poškodili. Jedno z nich najdete zde. Všemu je úplně jinak, než bylo zde podáno. Ztráta času, ale kdo má zájem, může shlédnout  >>>>>ZDE.

tm

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
402 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
kelinka
kelinka
8.8.2020 17:40

mino – ešte som zabudla napísať, že švagor aj švagrina v Rakúsku majú každý po 1200€ dôchodok.

carsten, prosím Ťa, môžeš to doplniť do môjho príspevku? ďakujem

dastin
dastin
Odpověď na  kelinka
8.8.2020 23:03

A ty jsi ten „dôchodok“ videla? Zil jsem 30 let v nemecku a takovy „dôchodok“ teda urcite mit nebudu, ty „dôchododku“…..

df
df
8.8.2020 16:46

Ále, aby nebylo tak smutno, na tyto dva umělce mě upozornil kamarád. Drobek jižanské muziky nezaškodí, kór když ta borka s těmi žlicemi to fakt umí. No konci skladby je pověstné poslední ženské slovo, klepne na zvoneček, a tím je to jasné, má poslední slovo: Angels in Heaven – Chris Rodrigues & the Spoon Lady: https://www.youtube.com/watch?v=_nLmM9kcBKs

monty
monty
8.8.2020 16:03

Kdo jste si všimli, případně co říkáte na neuvěřitelnou hodnotu magnituda na
http://macek.ig.cas.cz:8000/
datum a čas: 4. srpna 2Q2Q 6:16h v hloubce 2km, v Polsku, v okolí Zabrze?
Screenshoty zde:
https://uloz.to/file/D4dw7849CuhL/gfu-200805-polsko-pdf
Je to realita nebo chyba? Co by dokázalo způsobit takový otřes?

johanka 555
johanka 555
8.8.2020 15:16

Zdravím a přeposílám výzvu generála flynna nejenom k američanům, ale k lidem celého světa (Probuď se k pravdě). Pro neangličtináře – vpravo nahoře lze nastavit překlad do češtiny, je to celkem dobře srozumitelné.
Díky celému týmu tadesco za úžasnou práci, za sdílení informací a důležitá poselství, za nesmírnou trpělivost při neustálém opakovaném objasňování už objasněného a carstenovi díky za bezvadné komenty.

https://jonsnewplace.wordpress.com/2020/08/07/gen-flynn-issues-emergency-warning-communists-are-attempting-to-overthrow-the-united-states/

hanka
hanka
8.8.2020 14:24

Úvaha-ale bude většina lidí konstruktivní,když dostanou více peněz?Máme zde po desetiletí podobný příklad našich kakaových občanů jak jsou ,,konstruktivní,,.A co film ,,Pyšná princezna,,-švec,který dostal královský šat a ,,zvlčil,,….?
Jak může nastat lepší doba,když skoro všichni spí a nejdou vzbudit….?
Jak se dají eliminovat všechny ty hrůzy prorostlé až do úrovně běžných ,,lidí,,…..?
Věřím plánu,věřím,že bude a postupně je líp,ale je to tak zamotané,že tomu nerozumím a nemám s kým pohovořit.

df
df
Odpověď na  hanka
8.8.2020 14:55

Vnímám to jako další dělení zrna od plev, někteří si koupí horu značkovýho chlastu, jiní pytel drog, další pak supr káru a nejhorší bude kombinace těch všech jmenovaných. Pokud se bude vyplácet co bylo řečeno, tak je to pro jednotlivce nesmyslná částka a tak potom se každý můžeme zapojit do různých projektů, revitalizace měst -planety (třeba dýtrojt), osázení pouští a nemusí se do toho jít jak chudí příbuzní, supr projekt se vším komfortem pro pracující. Každý něco umíme a něčemu rozumíme.

Romana
Romana
Odpověď na  df
8.8.2020 21:27

No pro mě z toho přirozeně vyplývá, že tvrdý chlast a drogy už nebudou k dispozici.
Už nebudou žádné závislosti. A tím pádem se sníží odpad i zatížení planety. Společně s duchovním růstem každého člověka, nebude docházet k nesmyslné u plýtvání.
V tohle věřím já. Takhle to chci.

miu
miu
Odpověď na  hanka
8.8.2020 15:08

Dodal bych jeden bod, že je mnohokrát předpovězeno a od insiderů dáno, že nastane evoluce vědomí. Dříve nebo později. Každý den se více a více lidí probouzí. Mít víru, zahodit strach, zvyšovat vibrace, sdílet informace. Každý k tomu dříve či později dojde a každý má jiný spouštěč, který mu otevře oči a mysl.

Zatím mnoha lidem chybí uvědomění.
carsten

leelu
leelu
Odpověď na  miu
8.8.2020 22:44

miu
Je tu ešte syndróm stej opice, tak je predpoklad že vedomie sa skokovite zvýši nastane rýchlejší spád až určite percento ľudí precitne
PS ďakujem všetkým za úžasnú prácu ktorá nás posúva neuveriteľne rýchlo dopredu, a keďže všetko riadi vyššia inteligencia prestaneme sa zaťažovať ci bude všetko spravodlivé. Bude, ved preto sa to deje

Kon
Kon
Odpověď na  miu
9.8.2020 15:26

carsten,

a kde ho mohou získat? Jako ve škole, tupým opakováním něčeho co je řečeno, ale nemůže být vysvětleno a nemůže se diskutovat?
Chci být uvědomělá jako mnoho tady. Nevím jestli budu do konce svého života mít čas vše shlédnout nebo přečíst a stejně, podle toho co lidem naznačujete je to marné.

Tedy zůstává jen to čemu se říká osvícení? Prostě to na někoho padlo dříve a někdo si počká. Tak je možné tomu rozumět.

Nevím jestli je to správně napsané, líp to neumím, no Vy jste osvícený, tak nad moji nevědomostí rozhodnete. Ban už není novinka.

Velice přínosný koment. Otázka je pro koho.
carsten

Kon
Kon
Odpověď na  Kon
9.8.2020 21:16

To byla otázka, nepochopil jste. Děkuji i za to

Max
Max
Odpověď na  hanka
8.8.2020 15:55

Zrejme to ani tak nemá byť aby sa všetci prebudili. Tipujem že dôjde k rozdeleniu realít. Obidve skupiny budú obývať rovnakú Zem, akurát každá skupina bude v inej realite. Pre prebudených by to mohlo znamenať, že všetko okolo nich sa začne postupne zlepšovať. V podstate sa to už deje. Pre druhú skupinu to bude naopak.

Pepa151
Pepa151
Odpověď na  Max
9.8.2020 15:05

Velmi pěkně napsáno!!

schuster
schuster
Odpověď na  Pepa151
10.8.2020 10:43

Na spirále procesu probuzení bude pro všechny dobré a konstruktivní dostatek času k probuzení [až uvi-dí(t)]….zde žádné kastování na probuzené a ne-probuzené nebude, jen zlí a nekonstruktivní jsou a budou eliminováni…..

jiří, poděbrady
jiří, poděbrady
Odpověď na  Max
10.8.2020 09:55

Všichni se probudí.

Slovan1
Slovan1
Odpověď na  hanka
8.8.2020 18:43

Milá Hanko,
cítím to úplně stejně jako Vy. Ale na druhé straně věřím, že je „nás“ mírně či více probuzených mnohem více, než se zdá.

Martin
Martin
Odpověď na  hanka
8.8.2020 21:24

Netrap sa tym.Vsetko bude dobre.
Uvidis.Vsetko bude dobre.Uz to je dobre a bude to lepsie.Je plan ktory nepozname cely z bezpecnostnych dovodov.
Ale ver mu.Urcite je dobry.

Růžena
Růžena
Odpověď na  hanka
9.8.2020 08:12

…pokračování
Při čtení úvah o tom, jak moc by bylo, nebo nebylo spravedlivé plošné odpuštění dluhů, jsem si vzpomněla na pohádku Čert a Káča – snad se tak jmenuje. Poustevník, který žil mnoho let v jeskyni, stále se modlil, jedl sušené kobylky a boží chlebíček, který mu nosil anděl.Vše dělal s vidinou, že se po smrti za tyto své pozemské zásluhy dostane do vysněného nebe. A na zámku žila princezna a její služebná a ty holky upsaly svou duši čertu za to, že jim pošle ženicha. Asi to všichni znáte, vše dobře dopadlo, úpisy byly zničeny a milé holky dostaly milost, kterou jim zvěstoval anděl. Poustevníka málem trefil šlak, že ty hříšné holky přijdou do stejného nebe jako on se svými zásluhami…

pavel
pavel
Odpověď na  hanka
9.8.2020 10:12

hanko,
podle mně je to zkouška a selekce. Podle chování bude i odměna.
BUĎ zůstaneš ovčanem, tady mrtvým člověkem a budeš si žít ve své 3D projekci a to takové, jakou si vytvoříš A
NEBO se staneš, jako živý člověk, součástí transformačního procesu do vyšší dimense 5D.
Afirmace : Svou spásu najdete ve svém jednání, nikoli v jednání druhých.
O mrtvé lidi -neprobuzené ovčany se nezajímám a je mi jedno co budou s penězi dělat, jak budou žít a není mi jich ani líto.Je to jejich volba a jejich karma.
Důležité je nenechat se neprobuzenými strhnout do jejich vibrací tím, že se je budu snažit probudit. Zkusím a pokud narazím na sebemenší odpor , končím

Johanka
Johanka
8.8.2020 14:18

Podľa mňa poukazuje na tento fakt:

Výbuch, který měl podle odhadu analytika sílu 1,7 až 2 kilotun TNT,
totiž v jeho bezprostřední blízkosti částečně zakrylo silo na zásobu obilí,
jehož torzo jako jediné zůstalo stát.

„Jedná se o silo, které v 60. letech vyprojektovala
a vybudovala pardubická společnost Průmstav,“
píše dále Štefec.
https://ac24.cz/-/ruska-stopa-izraelska-ne-ceska-analytik-stefec-nasel-ceskou-stopu-v-tragickem-vybuchu-v-bejrutu?redirect=%2F

Je pyšný, že ten objekt má českú „stopu“,
tak isto aj historický pamätník v Hirošime.

Oba spomínané objekty vybudovali české ruky.

JMV
JMV
8.8.2020 12:53

… když píšete o 144 000 a o putinovi a trumpovi pak mnohé středověké a renezanční předpovědi píší jak to bude dál. Tito dva v uvozovkách “ proroci “ ( putin a trump), budou ničit deep state slovem i činem, to ano, ale nakonec budou poraženi ( možná občanské války Rusku a USA) a místo nich přijde celosvětový falešný spasitel, který bude vládnout 3,5 roku a až pak přijde konec začátku.

Myslete si co chcete, ale je to jinak. Už se jim to nepovede, je zde velký boj.
carsten

markéta nikol
markéta nikol
Odpověď na  JMV
8.8.2020 23:09

Maxi, to si taky myslím. Bohužel většina mých známých a blízkých skončí neprobuzených. Ráda bych se mýlila a opravdu bych si přála, aby se probudili.

izairi
izairi
Odpověď na  JMV
9.8.2020 01:17

JMV:
tenhle blábol,který je popsaný v bibli se už nikdy nenaplní.A ti proroci popsaní ve Zjevení jsou Henoch a Elijáš.Podle bible totiž nezemřeli,takže se musí vrátit na Zemi a být zabiti za kázání božího slova, protože umřít musí.Jo a přijít měli v době vlády antikrista a kázat že Ježíš je jediný spasitel.Nevím co by jejich kázání i smrt byli platné když by antikrist přišel až potom.Ale jak říkám to se už nestane,svět se díky Prezidentům putinovi a trumpovi už ubírá zcela jiným směrem a to konstruktivním. Jestli nevíš s čím počítal scénář popsaný ve Zevení,tak se podívej na všechny tři díly Ponecháni napospas. Jo a fakt nemyslím ten film s Nicolasem C.

izairi
izairi
Odpověď na  JMV
9.8.2020 13:05

JMV:
ty to máš trošku popletené,viď.Ti proroci o kterých se píše v bibli ve Zjevení apoštola Jana jsou Henoch a Elijáš.Podle bible totiž nezemřeli ale bůh je vzal do nebe v tělech,a proto se prý na konci časů musí vrátit a být zabiti,protože zemřít musí. A antikrist neměl přijít po jejich smrti,ale před jejich příchodem.Myslím že by bylo dobré podívat se na všechny tři díly Ponecháni napospas. (A fakt nemyslím ten film s Nicolasem C.) Tam je pěkně ukázané jaký byl původní záměr,jak to temné síly měly v plánu.To se už ale nestane,díky Prezidentům trumpovi a putinovi je tento scénář zrušen a je napsán jiný, zcela konstruktivní.Podle toho co píšeš by veškerá asi 35ti letá příprava,a všechno co oba prezidenti do této doby vykonali,bylo úplně nanic.Prostě jako by nevykonali nic.Takže je otázka,jsi jen nevědomý nebo jsi troll.

celestina
celestina
8.8.2020 11:14

Stále se zde lidé vrací k odpuštění či zrušení dluhů a někteří na to čekají jak na smilování. Dluhy vznikly většinou tak, že lidé s malými příjmy si půjčily peníze na to, aby si mohly vylepšit život a žít si nad své poměry. Namísto toho, aby žili skromně dle svých příjmů, si za půjčené peníze nakoupili nemovitosti, technologie, ale i dovolené a dárky k vánocům a prakticky trvale tak žijí na dluh. Zatímco jiní si půjčili jen tolik peněz, které dokáží vrátit a které vydělají třeba tím, že prodají svoji vysoce kvalifikovanou práci a neutrácejí nad své poměry – navíc půjčené peníze chtějí vrátit. Další skupina lidí si nepůjčuje a žije skromně v souladu se svými příjmy. Nevidím žádný důvod k tomu, proč by se někomu měly odpouštět či rušit dluhy (a lidem kteří šetřili ukrást úspory) -pokud k tomu dojde, že budou takto zvýhodněni právě ti, kteří si žili na úkor ostatních a na dluh, bude to extrémní nespravedlnost a nebude to dobrý začátek pro vstup do zlatého věku. Jiná otázka je výše úroků (to je zlodějina) a příjmů globalistů (to jsou kriminální příjmy a měly být být zabaveny). Dle toma, milá celestino, nepochopila jste správně celý systém. Lidé, kteří nakradli majetek při privatizaci a jiní zločinci, těm bude majetek odebrán. Všichni lidé, kteří mají půjčky, aby se dala udělat tlustá čára za vším… Číst vice »

mino
mino
Odpověď na  celestina
8.8.2020 12:29

celestina,
čiastočne máš pravdu, ale čiastočne nie, v drahých dovolenkách na pôžičku máš určite pravdu, ale ľudia si prevažne berú pôžičky na zabezpečenie svojej existencie, byty, ich údržba, ale aj auto je nutnosť, nie v každom prípade samozrejme. My tu žijeme na dlhoch pre malé príjmy, naopak Nemec sa nemusí zadlžovať, lebo nás vyžiera a má ešte vysoký životný štandard.

kelinka
kelinka
Odpověď na  mino
8.8.2020 15:04

mino,

plne máš pravdu, len si ešte zabudla podotknúť, že kolko majú nemeckí dôchodcovia peňazí a kolko mi na Slovensku. preto väčšina nemeckých dôchodcov chodí sem na Slovensko, lebo sa im to viac oplatí na dovolenku.

môžem uviesť konkrétny prípad. švagrov brat so ženou žije v rakúsku a každý rok chodí na mesiac k sestre, niekedy sa stane, že príde aj dva krát do roka, že sa tu dobre cíti. a raz sa preriekol, že sa mu viac oplatí, lebo celý svoj dôchodok ušetria a potom za tie ušetrené peniaze idú na dovolenku do zahraničia. tak asi takto…..

celestina
celestina
Odpověď na  celestina
8.8.2020 12:59

carstene díky – myslím, že jsem to pochopila, pokud by bylo anulováno vše – tedy dluhy i úspory (mám na mysli obyč. lidem závislým na práci) dojde k tak extrémní nespravedlnosti, že větší s prominutím „svinstvo“ si snad ani nedokáži představit a právě tato akce by vyvolala zlobu a bezmoc. Bylo by to horší než celá měnová reforma v 53 roce. A na tom by měla být postavena nová civilizace ??? Jiná situace by byla, kdyby všichni dostali ty avizované peníze z Bernu a z toho si dlužníci zaplatili své dluhy.

Volné energie nám budou dány proto, že stojíme na prahu malé doby ledové – to znamená, že vlivem změny počasí nebudou funkční přenosy energie, budou zamrzat – budeme mít magnetické motory, ty ale bude někdo vyrábět (dnešní energ.společ.), instalovat a servisovat, takže to také nebude zadarmo.

díky za komentáře, jsou velmi přínosné

Rádo se stalo, děkujeme také za přínosnou diskuzi.
carsten

slnecnica3
slnecnica3
Odpověď na  celestina
8.8.2020 14:00

celestina…. Dnes su ludia tlaceni do hypotek. Ako inak sa da ziskat byt, ci dom? Byvat potrebuje kazdy. A hypoteka je vyhodnejsia ako platit podnajmy a stahovat sa po podnajmoch.

Romana
Romana
Odpověď na  celestina
8.8.2020 14:02

Celestýno, dovolím si argumentovat. Vaše názory vysílají nízké vibrace a vyrušují mě.
Říkáte, že někteří lidé si žijí nad poměry. Kdo ale určuje v jakých poměrech budou státy, či jednotlivé rodiny žít?
Znám přísloví, každý svýho štěstí strůjcem. Do jisté míry to ale není pravda.
V lidech se od počátku věků pěstuje pocit bezmoci a nízkého sebevědomí.
Z bezmoci vzniká vztek a neúměrná agrese, z následné bolavé duše vznikají závislosti na drogách, či alkoholu.
Z nízkého sebevědomí vzniká touha lidem něco dokázat. A tak jdou a koupí si značkové tepláky za poslední peníze.
Tohle je výsledek systému, snažící se zdebilizovat a totálně znecitlivět každého jedince.
Nesouhlasím s vámi. Nejsme strůjci svého štěstí a opravdu nemůžeme za své posrané životy, dokud nepochopíme, kdo to způsobuje.

celestina
celestina
Odpověď na  Romana
8.8.2020 17:31

Romana, slnečnica, mino – ráda odpovím. Můj názor který je v rozporu s vaším přesvědčením samozřejmě vyvolá nízkou vibraci, příp. vás rozčílí. Nad poměry si žije ten, kdo si půjčí více peněz než je schopen vydělat a vrátit a splátky umořuje dalšími nekonečnými půjčkami. Když jsem měla dost peněz, létala jsem na drahé dovolené, když jsem měla málo, chodila jsem pěšky po Brdech – ale nikdy jsem si na takové blbosti nepůjčovala, vždy jsem se přizpůsobila svým příjmům. Zavedený systém dluhového otroctví je u nás pouze od sameťáku a lidé tomu nalítli a dnes jim to dokonce vyhovuje. Dříve se stavělo svépomocí nebo družstevně a bylo to o jiných nákladech, nikoli o zisku pro developera atd.
A vzhledem k tomu, že žijeme v kvantovém vesmíru, máme možnost tyto věci ovlivňovat. Jako příklad uvedu zrušení daně z nabytí nemovitosti – šlo to !!! Je to zákon přitažlivosti.

renata369
renata369
Odpověď na  Romana
8.8.2020 17:32

Romana prečo sa tu navážate do Celestíny? Napísala celkom rozumný komentár. Mňa zasa vyrušuje vaša „premúdrelosť“ a odsudzovanie. Aj ja osobne poznám pár ľudí, ktorí chcú mať všetok ten luxus ako napr. sused, každú chvílu menia autá za drahšie lepšie, vyhadzujú funkčné elektrospotrebiče za novšie, vynovujú domy , byty , musia mať každý rok dovolenku pri mori, v zime v Alpách a len preto, aby mali standart, ktorí chcú a ktorý si nemôžu dovoliť, nedokážu sa uskromniť. V Amerike žiaľ úplne bežné, vidíte tie ich prehnane veľke domy, autá na ktoré berú hypotéky a keď sa im niečo stane a nemôžu zarábať, americký sen sa rúca…Istotne Celestína narážala na takýchto ľudí, tak kľud a nohy v teple, nech sa nezovibrujete nedajbože do nízkych frekvencií 😀

staroverec
staroverec
Odpověď na  Romana
9.8.2020 03:30

Nesúhlasím.Ja som taký chudáčik,za všetko môže systém a za moje nezmyselné pôžičky na dovolenku,nový smartfón,smartpráčku so sušičkou a na podobné rárohy,tiež nemôžem ja,ale systém,ktorý ma znecitlivil.Lenže takto sa systém chová ku všetkým,aj k tým,ktorí vďaka ne-pôžičkám dlhé roky musia viesť nekvalitný život,nevedia,čo sú dovolenky,na starej práčke perú,až kým sa nerozpadne,prádlo sušia na šnúre,atď.,jednoducho preto,že ich príjem nie je elastický a treba z neho zaplatiť účty,aj daň z bytu či domu(konkrétne my tohto roku o 100% viac,čiže 2x toľko ako vlani,pretože panstvo nás zdiera až na holú kosť,aby malo čo rozkradnúť) a deti nemožno živiť len posoleným chlebom.Áno,systém na vine je,ale ten zotročuje nás všetkých,nielen ,,chudáčikov“,ktorí nevedia odolať lákadlám života na vysokej nohe.Ja som nesvojprávny,že všetko zvaľujem na systém namiesto toho,aby som sa zmestil do kože ako môj sused,ktorý tiež musí žiť od výplaty k výplate?

jasno
jasno
Odpověď na  celestina
8.8.2020 18:31

Malá doba ľadová? Nebude. Voľná energia bude, lebo tu mala byť už dávno pre všetkých.

mcervenec
mcervenec
Odpověď na  celestina
8.8.2020 19:41

celestina prečo sa zaujímate o dlhy iných, tu sa pojednáva o tom že všetci ludia sa vymania z otroctva deep statu. mne osobne by bolo jedno komu sa aké dlhy vymažú. V prípade že najaké máte budte rada že už nebudú, to vám nestačí?

Romana
Romana
Odpověď na  mcervenec
8.8.2020 21:40

Renata369. Jsem v klidu a nohy mám v teple. Mcervenec vystihl v krátkosti co mám na mysli. Prošla jsem si insolvencí (dost drasticky) a dnes už žádný dluhy nemám. A přesto jsem ráda, že přijde Gesara a pomůže každýmu (i těm co si to podle vás nezasloužej).
Jednou až to přijde budou lidé se stejnými názory jako máte vy, snižovat vibrace.
Viník je to 1% na vrcholu pyramidy, zatímco vy ukazujete prstem na lidi kolem sebe.

Sevila
Sevila
Odpověď na  mcervenec
8.8.2020 23:49

Také sdílím Váš názor a pohled na věc… Přesně tak

Kon
Kon
Odpověď na  celestina
8.8.2020 21:36

celestina,

všechno co jste napsala podepisuji. Pokud se vše vynuluje, tedy dluhy i uložené /našetřené peníze/, tak je to základ pro takovou zlobu a rozložení společnosti, že si to nechci ani představit.

Jiné by bylo smazat dluhy a našetřené peníze nechat, tomu bych rozuměla. Tedy naprosto spravedlivá možnost nového začátku pro ty , kteří jsou pod dluhem.

Nechápu proč brát lidem našetřené peníze a potom jim dávat nějakou společnou / jednotnou/ částku.
Nevím, poznala jsem co udělala 50. léta a nechtěla bych se dožít něčeho takového na své vlastní oči.
Myslet si, že se lidé, kteří se chovali zodpovědně a o vše přišli budou snažit zapojit do těch krásných snů a něco budovat v zájmu společnosti, to je velká zbloudilost.

To se bude asi muset lidem vymazat i mozek. Zatím se na tom úspěšně pracuje. Takže zbývá věřit, že se toto už nepodaří z realizovat.
A já vím, že se to nepodaří, konstruktivní síla to nedovolí. o tom ale mluvit nebudu. Světlo , láska zvítězí.

dastin
dastin
Odpověď na  Kon
8.8.2020 23:14

Slysel jsem na nemeckem youtube jednoho financniho poradce Alexandra Quadeho, muzu poslat odkaz, ze je pry vse 100% vymysleno, uspory zustavaji do 10.000€ nad tuto castku bude treba dolozit puvod penez, jako uz to pry bezi v rusku. Nechme se prekvapit…..

celestina
celestina
Odpověď na  Kon
8.8.2020 23:44

Kon – děkuji za vyjádření myšlenky. Tragická na dnešní době začíná být situace, kdy s odchodem pamětníků mizí paměť národa.

Kon
Kon
Odpověď na  Kon
9.8.2020 02:10

dastin, to co čekáme nemůže být postavené na takové nehoráznosti, jako je znovu okradení lidí.
to co píšete jsem čekala v nějaké variantě.

Odkaz, pokud můžete, tak dejte, děkuji a děkuji za věcnost.

Snad to pomůže té zlobě a naprostému nepochopení dole.

Alika
Alika
Odpověď na  celestina
8.8.2020 13:10

Milá Celestína,
ďakujeme za váš názor, skutočne si žijeme nad pomery, z ruky do úst a vo veľmi starom dome, kde každú chvíľu niečo odchádza, napr. kúrenie či elektrická inštalácia a žiaľ bez pôžičky by sme to vôbec nedali. Ale keď myslíte, že si anulovanie dlhu nezaslúžime, budiž. Až keď sa ocitnete v našej koži, potom súďte.
Žiaľ veľa ľudí, čo si myslia, že sú prebudení, sú ešte v zajatí ega a sebeckosti a druhým by za svet nedopriali. Ale zabúdajú alebo nevedia, že všetci sme jedno.Možno bude mať Celestína ešte nejaké lekcie, aby sa zobudila a zistila, že ako dole tak aj hore, ako vnútri, tak aj vonku.

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  Alika
8.8.2020 18:05

Alika,

celestína je skutočne v zajatí vlastnej výnimočnosti – ďalej bez komentára – takí „sebestřední“ jedinci nikdy nepochopia, že reťaz je len taká pevná, aké je jej najslabšie oko – a to nie sú tí bez domova, s umelo vyfabrikovanými dlhmi (okrádaní sme pri všetkom o viac, ako 95/100) – tie najslabšie „oká“ v reťazi sú takí, ako je aj celestína – nikdy si úprimne neodpovie na otázku, KTO je za tým, že práve ONA sa má tak dobre a na úkor koľkých doslova ubiedených, … takí nie sú schopní obuť si topánky vlastných obetí …

celestina
celestina
Odpověď na  Alika
8.8.2020 20:06

Milá Aliko, opravdu si myslím, že pokud si někdo půjčí peníze či cokoli jiného, má to vrátit. Já nikoho nesoudím a neposuzuji zda si co zaslouží. Vím jen, že většina lidí kteří si půjčili na bydlení či opravy považují za samozřejmost, že půjčku vrátí. Když jsem neměla peníze na opravu bytu, tak jsem si nepůjčovala, napřed jsem našetřila, pak opravovala. Nejde jen o dluhy, jde i o zrušení úspor. A vy považujete za správné, aby vám se zrušil dluh a dalším lidem úspory ? Mám kolem sebe spoustu stařečků 80+ kteří mají našetřeno, aby si mohli zaplatit služby když jsou nemohoucí a tito bezmocní lidé by přišli o úspory a zůstali by na mizině a bez pomoci ! A to se vám zdá správné ??? Tito stařečkové přežili válku, komunisty, byli okradeni měnovou reformou, mnozí nesměli studovat, nesměli cestovat, nesměli dělat svou práci … a mnoho dalšího a tito stařečkové mají být dnes zase okradeni o své malé úspory aby jim nezůstalo ani na kus žvance ??? Opravdu nevím, která z nás dvou se potřebuje probudit a kdo potřebuje lekce.

Miroslav
Miroslav
Odpověď na  celestina
8.8.2020 21:35

Je to tak.

inu
inu
Odpověď na  celestina
8.8.2020 22:24

Úspory nikdo nikomu nevezme. Když budete pořádně číst, tak zjistíte, že budou prevedeny na nové účty. Neplašte. To, že Terezka mluví o investicích do kovů, jen ukazuje, jak zhodnotit úspory. V dnešní době, kdy jsou i záporné úroky vám vaše úspory nenavýší právě naopak.

staroverec
staroverec
Odpověď na  celestina
9.8.2020 03:50

celestina,už ste zrejme zúfalá.Hlavu hore,je nás viac,ktorí vás chápeme,podporujeme a súhlasíme s vami.Keď niekomu z nás s ,,nízkymi vibráciami“v budúcnosti napr.odíde kotol v dome,pribehne niekto z tých ,,veľkorysých“ a s ,,vysokými vibráciami“ a kúpi nám nový,aby sme si nieže mohli len zohriať vodu,ale aby sme v zime neumrzli?Alebo zaplatia pohreb,lebo ani ten nie je luxus,a vonkoncom nestojí pár drobných? Ja garantujem,že vtedy bude každý jeden z týchto ,,dobrákov“ zalezený a užívať si v kľude ich ,,zaslúžený la dolce vita“.My na SK máme 1 takú veľkorysú,tenistku Dominiku Cibulkovú,čo dostala akési štátne ocenenie+finančnú odmenu 100 tis.SK a do všetkých novín vytrúbila,že hercovi Palúchovi ju daruje na nové zuby.I čakal Palúch,čakal rok,až kým neumrel bez nich.Čakal by dodnes.Tá čúza doslova pláve v prachoch,ale trvalé bydlisko má v Monaku,aby na Slovensku nezaplatila ani halier dane.Zato na SK furt nenažrane trčala ešte aj v každej kráľovsky platenej reklame nadnárodných koncernov,-na hrabanie jej je SK dobré.

Alika
Alika
Odpověď na  celestina
9.8.2020 16:19

Milá Celestína,
nebojte sa, dlh vyrovnáme, dúfam, že sa vám uľaví. Možno sme si vtedy naozaj tú pôžičku nemuseli brať. Sú aj iné možnosti, napr. založiť si uprostred domu ohník a tak si kúriť celé roky. No ale keď nám to vtedy nemyslelo, ó dokonalá Celestína, všetkým vám, čo ste mali to šťastie a neboli ste utisnutí na pôžičku, ktorú sme museli nielen zaplatiť ale aj poriadne preplatiť, sa hlboko ospravedlňujeme, už to nikdy viac neurobíme.
A mimochodom neviem, o akých starečkoch to rozprávate. Gesara nie je o rušení úspor, ale o rušení dlhov. Zobuďte sa už prosím. A keď nechcete, aby sa ľuďom rušili dlhy, dajte návrh, možno bude akceptovaný. Ja by som ho kľudne prijala a splatila, nemám problém. Hlavne aby ste vy a vám podobný boli v pohode a plnom duševnom zdraví. myslím si, že to je fér a nie aby ste nám tu zinfarktovali, to by sme si fakt neodpustili.

mego
mego
Odpověď na  celestina
9.8.2020 19:43

Celestina)
A kde ste sa docitali ze aj beznym ludom budu uspory odobrate?Ja pokial viem,tak sa tu pise o zlodejoch ktori si nakradli na ukor beznych ludi.

jan.tak
jan.tak
Odpověď na  celestina
8.8.2020 13:48

pokud budeme uvažovat o tom že bůh každemu měři stejně a každý se rodí s holým zadkem tak mužeme považovat zemi za pastvinu kde je každemu dáno stejně Člověk který užívá vice než ostatní tedy užívá pastvin jiného a většinou bez jeho souhlasu a proti božímu plánu si nezaslouží nic jiného než aby mu bylo odebrano to co uživá bez božího souhlasu Každý to ví každý má svědomí i ti nejhorší lupiči a vrazi tedy každý si je vědom že koná proti božímu planu a každý tedy zcela přijme nasledky svého konání

Pavli
Pavli
Odpověď na  jan.tak
9.8.2020 07:50

Ono ale každému nebylo dáno stejně. Každý jsme si sami zvolili svoje zkoušky, které chceme v tomto životě na Zemi zvládnout a proto jsme se narodili do těch našich konkrétních a správných životních podmínek. Jinak bychom se nic nenaučili a neprozřeli. S užíváním pastvin jiného samozřejmě nesouhlasím, to jste napsal v komentáři velmi dobře, ale i to jsou zkoušky, se kterými se lidé musí poprat. Všem hodně zdaru v jejich zkouškách.

Nikola
Nikola
Odpověď na  celestina
8.8.2020 13:58

Milá celestina, proč mám pocit, že to nechcete přát jiným? A proč máte pocit, že si všichni vzali půjčky, aby si mohli žít nad své poměry? Vy osobně s tím máte nějaký problém? Neznáte finanční situaci jiných lidí, tak je prosím neposuzujte. Měla by jste to přát všem lidem, tak začněte prosím u sebe. Přejte a bude Vám přáno.

staroverec
staroverec
Odpověď na  Nikola
9.8.2020 03:54

Nikola,už jej dajte pokoj! Tí netolerantní ste zjavne vy,čo ste sa do nej pustili ako supy,a nie ona! Dám krk na to,že všetci máte pôžičky,preto vám tá veľkorysá ,,dobrota“odpúšťania dlhov nejak veľmi sadla.

Nikola
Nikola
Odpověď na  staroverec
9.8.2020 10:12

staroverec – uklidněte svou mysl.

Nikola
Nikola
Odpověď na  staroverec
9.8.2020 10:17

staroverec – nic Vám do toho není, kdo má a kdo nemá půjčku. Začněte prosím u sebe a uklidněte svou mysl, aby jste mohl rozdávat lásku a naději, nikoliv zlost a nenávist.

pauko
pauko
Odpověď na  staroverec
9.8.2020 10:37

kde pride na peniaze, hned je hadka v rodinach/kamaratoch/forach…..
preto verim ze zaniknu aby sa ludia mohli pohnut dalej….

Nikola
Nikola
Odpověď na  staroverec
9.8.2020 11:01

Přeji si, aby všichni lidé mohli začít od začátku a se stejným dílem, v lásce a míru. Nepotřebuji řešit finanční situaci jiných lidí a rozhodovat o tom, jestli si někdo zaslouží nějaké odpuštění, nebo nikoliv. Dokážete tohle pochopit? Jsou tady jedinci, kterým se odpuštění dluhů nelíbí a kteří by si přáli o tom rozhodovat a to není správné. Nemáte právo soudit nikoho. Uvědomte si to a zanechte této nepříjemné diskuze.

hanka
hanka
Odpověď na  celestina
8.8.2020 14:21

Úvaha-ale bude většina lidí konstruktivní,když dostanou více peněz?Máme zde po desetiletí podobný příklad našich kakaových občanů jak jsou ,,konstruktivní,,.A co film ,,Pyšná princezna,,-švec,který dostal královský šat a ,,zvlčil,,….?
Jak může nastat lepší doba,když skoro všichni spí a nejdou vzbudit….?
Jak se dají eliminovat všechny ty hrůzy prorostlé až do úrovně běžných ,,lidí,,…..?
Věřím plánu,věřím,že bude a postupně je líp,ale je to tak zamotané,že tomu nerozumím a nemám s kým pohovořit.

Málokdo zatím pochopil, že nic jiného lidstvu nezbývá než plán. WWG1 WGA. Lidstvo proti DEEPSTATU nemohlo samo zakročit. Nikdy. S ničím. Proto dva silní muži v čele lidstva. Jedinná možná záchrana. A pak už nic.
I když okolnosti byly známy, nikdo nic nemohl udělat. Naopak. Ti co promluvili, byli eliminováni.
carsten

Romana
Romana
Odpověď na  hanka
8.8.2020 15:12

Hanko, ano kakaoví spoluobčané jsou destruktivní…. Já patřím k těm hnědým občanům a celý život jsem si kladla otázku, proč se nedokážeme přizpůsobit? Na vzdělání nám pranic nezáleží, nejsme ambiciózní a ani nám nezáleží na tom zda máme včas zaplacený složenky.
Pro systém nejsme snadno dohledatelní. Nedokážou nás zmanipulovat.
Horko těžko potkáte cigána, politickýho aktivistu, pořádající demonstrace na podporu BLM.
Ano systém nám vnukl myšlenku rasizmu a spoustu cigánů se na ní odvolává ještě dnes.
Ale to je asi tak vše. Vždy jsme stáli stranou politickýmu dění.
Nezajímá nás to. Staráme se jen o naše rodiny.
Jsme nezodpovědní, otravní a nespravedlivý.
Možná je to tím, že někde hluboko tušíme, že je všechno špatně.
Proto chlastáme, drogujeme a krademe.
Já ale věřím, že to skončí dobře i pro nás.
Nemáme se čeho bát. Nemáme důvod.

Také názor.A možné vysvětlení. Vítejte v klubu těch, kteří se nebojí.
carsten

df
df
Odpověď na  hanka
8.8.2020 16:05

Takještě jednou.

Vnímám to jako další dělení zrna od plev, někteří si koupí horu značkovýho chlastu, jiní pytel drog, další pak supr káru a nejhorší bude kombinace těch všech jmenovaných. Pokud se bude vyplácet co bylo řečeno, tak je to pro jednotlivce nesmyslná částka a tak potom se každý můžeme zapojit do různých projektů, revitalizace měst -planety (třeba dýtrojt), osázení pouští a nemusí se do toho jít jak chudí příbuzní, supr projekt se vším komfortem pro pracující. Každý něco umíme a něčemu rozumíme.

Já bych aji jel zalesňovat, zkušenosti s tím mám ikdyž ne v poušti, ale hlavně bych se zas hlásil jako provozní eletrikář, laboratoř svoju, stroje vzal taky s sebou a zbytek by se dokoupil, chvilu bych mohl aj jako údržba. Ale jen chvilu, rád bych taky ve volných chvílích do terénu.


Drogy budou eliminované a zakázané. Jinak než si myslíte.
carsten

Dukýnek
Dukýnek
Odpověď na  df
8.8.2020 20:46

Třeba i marihuana ? .. protože marihuana se nemusí jenom kouřit .. ale má mnoho využití .. bio palivo, kyslík .. oblečení .. vlákna .. a je toho vícero ..

df
df
Odpověď na  df
8.8.2020 22:01

Ani nevim jak si myslim:-). Jak jste na to přišel taky nevim. Tak dobrou. Jste se mnou nějak mimo. Když už si teda vykáme a asi budeme do budoucna jak to tak vypadá.

df
df
Odpověď na  df
8.8.2020 22:25

Jenom se ještě zeptám jesi jste dostal instrukce že já su já a je dobré na mě útočit. Jinak je mi ten útok na mě cizí. Neútočil bych na mě, je to zbytečné a nepříjemné. Umím také útočit, ale mě se do toho nechce. Umím se aj prát a taky se mi to nelíbí. Zvíře zahnaný do kouta… Já bych se na mě vyprdl a to uděláme oboustranně, co říkáte

?????kdo na vás útočí to jsem nepochopil????? A na koho byla odpověď adresována?????
carsten

markéta nikol
markéta nikol
Odpověď na  df
8.8.2020 23:18

Carstene, jak to myslíš, že budou eliminováni, že ti kteří fetují a pijou tu nebudou? Můj kolega z práce miluje pivo. Není to alkoholik, ale o víkendu a o dovolený se dokáže zlískat. Pak naši místní alkoholici. Jeden má plný inv. důchod kvuli drogám a chlastu. Ptám se blbě, ale ti lidi, tu prostě nebudou?

Milá niki, pochopila jsi to špatně drogy a alkohol nebude potřeba. Všichni se poopraví, navždy.
carsten

martin martin
martin martin
Odpověď na  df
8.8.2020 23:55

carstene máš to těžký, df jsi normální? markéta nikol prosím pořádně si přečti, co carsten napsal

stynky
stynky
Odpověď na  hanka
8.8.2020 20:30

Myslím, že peníze jsou až úplně to poslední, o co tady jde a právě kvůli penězům a moci jsme se dostali tam, kde jsme…. Dějí se ohromné věci, úplně nejvíc za celá desetiletí a řešit peníze, to je tedy úplně nejmíň. Lidi neřešte to, buďte v klidu a věřte plánu. Já věřím, že špatně už bylo.

Konečně někdo konstruktivně vše vyjádřil jednou větou a to tou poslední.
carsten

kiana
Odpověď na  hanka
8.8.2020 21:50

Je mi líto, že někdo nevidí pravdu:

Pokud je někdo sám od sebe konstruktivní, tak ho nemůžou peníze „zkazit“.

Pokud je někdo původně konstruktivní, ale má v sobě nevědomé zranění, tak více peněz / lásky / možností někomu ublížit atd. u něj nejprve přinese jeho „zvlčení“, ale pokud se v tom pokračuje, tak se člověk uzdraví a začne být zase doopravdy konstruktivní (nekonečná chudoba a nedostatek oproti tomu uzdravení nepřinesou, pouze se může člověk začít chovat nuceně ze strachu slušně).

Pokud je někdo sám od sebe destruktivní, tak je destruktivní jak v chudobě, tak v bohatství (žádný rozdíl).

– Více peněz pro všechny lidi = každý bude moci žít více podle sebe. Čím víc žije člověk podle sebe a čím se má lépe, tím lepší energii vyzařuje a je to lepší i pro okolí. Naopak čím více člověk trpí, tím horší energii dává do okolí. Podle mě je základní příjem jednoznačně dobrý.

Dukýnek
Dukýnek
Odpověď na  kiana
8.8.2020 21:58

Ano .. zatím je to tak nastavené, že na této planetě s penězma se žije lépe a dává to hrozně moc možností, prožitků a mnoho dalšího. Přesně jak jste to popsala.

kiana
Odpověď na  kiana
8.8.2020 22:09

Je pravda, že jsem dělala už před časem (cca před pár lety) pokus, že jsem napsala do diskuzního fóra, kam chodí „běžní“ lidé, co si myslí o základním příjmu a o tom, když by se měli všichni dobře. A lidi s touto myšlenkou (až na pár vyjímek) velmi silně nesouhlasili. Ptala jsem se jich dopodrobna a důvod, který vyšel najevo, byl ten, že lidi žijí v otroctví a už si to ani neuvědomují. V duši cítí bolest, ale tu přebíjí krátkodobými zážitky/uspokojením/jídlem. Jelikož nemají pod kontrolou „nebýt otroky“, tak se snaží mít pod kontrolou alespoň občasné „dobré“ pocity. Tedy se snaží být co nejlepšími otroky (=vydělat co nejvíce peněz) a za peníze si pak koupit např. hezčí auto, než má soused (dosaďte si co chcete). Pak se „chlubí“ na facebooku a podobně.. No a z toho mají (krátkodobý) dobrý pocit, nad kterým mají jakoby kontrolu (alespoň jim to tak připadá). Základní příjem by jim tuto jejich jedinou „jistotu“ vzal. Je to přesně jako v tom filmu, co byl v některém z minulých okének (ta žena v kleci „číslo jedna“ jak nechtěla přijmout svobodu/osvobození).

kiana
Odpověď na  kiana
8.8.2020 22:19

Pokrač.:

To, co základní příjem přináší, ale mnohonásobně (např. trilionkrát či více) převyšuje to, co by jim jakoby „vzal“ (to, co jim „vezme“ bylo stejně falešné.. = takže ve skutečnosti jim nevzal vůbec nic = je pouze konstruktivní a ani trochu destruktivní). Když se jeden člověk osvobodí, má to významný vliv na celý svět (díky „efektu motýlích křídel“) a základní příjem osvobodí všechny = nepředstavitelný synergický efekt.

– Taky ale počítám s tím, že lidé výše popsaní (např. ti z diskuze), to budou mít (hodně) těžké.. Když si ale uvědomíte, co je na výběr (možnosti), tak tato možnost, byť pro některé těžká, je ta nejlepší pro všechny.

– Pro lidi, kteří mají špatné pocity z „nespravedlnosti“ odpuštění dluhů atd.: Pokud by byla zavedena volná energie, tak by měli všichni všeho dostatek a nebylo by absolutně důležité, jestli někomu kdysi v minulosti byly odpuštěny dluhy nebo někdo jiný zase přišel o úspory (beru to z pohledu budoucnosti, kde se mají všichni opravdu dobře: myslíte si, že by se lidi v této budoucnosti tímto zaobírali?). V budoucnosti, ve které je volná energie, bude nějaká takováto „křivda“ všem úplně jedno.

hanka
hanka
Odpověď na  hanka
8.8.2020 22:04

Děkuji za odpovědi.
Aha,nemá cenu řešit malichernosti,budou platit jiná ,,pravidla,,a objeví se nové možnosti ve všem,lidé začnou jinak uvažovat.
Až se ten strašlivý binec uklidí a každý si ,,zameteme před vlastním prahem,bude se žít všem dobře.
Protože podstatou každého člověka je láska,ne zlo.

Milý carstene,ta tvoje odpovědˇje děsivá,ale děkuji za ni.Už nepochybuji, moje víra se upevnila,cítím klid a velikou úctu ke všem,co zachranˇují tento svět,který za to stojí.

Ještě jsem mrkla do slovníku na české významy:
konstruktivní- tvořivý, činorodý
destruktivní – ničivý, rozkladný, rozvratný, destrukční


Jsou trefné a výstižné. Záměrně byly lidstvu vyměněny a to Vatikánem.
carsten

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  celestina
8.8.2020 14:37

celestino,
Vám ti lidé, co by měli najednou být zbaveni dluhů leží hodně v žaludku. Jestli víc než to, že byste přišla o úspory, to je vcelku jedno, ale moc přející nejste.

Znám dost lidí, co se dostali do dluhových „pastí“, co dříve měli příjmy na splácení, ale pak přišla většinou choroba, úraz anebo i takových, co se zadlužili, protože jim to „ekonomicky nemyslí“ a pak se jejich dluhy rozrostli o takové neuvěřitelné částky díky exekucím, že všem přeju, aby se z toho dostali a mohli začít nanovo.

A abyste nepřišla o své úspory, tak rady na tadescu jste už dostala. Pro ostatní, co nevidí, neslyší, to bude šok, ale věřím, že jim bude poskytnuta určitá náhrada.

celestina
celestina
Odpověď na  svalovidoslava
8.8.2020 21:29

svalovidoslavo – opravdu v žaludku mi žádní lidé neleží, přeji jim, aby se svých dluhů zbavili, nikoli však systémem, který poškodí někoho dalšího. Všichni se tu těšíte, že se bezpracně zbavíte dluhů, nikdo z vás nemá soucit s lidmi, kteří celý život pracovali a šetřili tj. 80+ , aby na stará kolena měli trochu peněz za které o ně bude postaráno. Za ty hrůzy co v životě prožili ve válce, za totality aj. budou návdavkem ke konci života zase okradeni – fakt dobrý. O mě tady vůbec nejde, já mám svůj byznys a případné ztráty si rychle srovnám. Jde ale o spravedlnost a ta by tímto systémem byla zcela eliminována.

pauko
pauko
Odpověď na  celestina
8.8.2020 22:29

Stale riesite peniaze a dlhy, avsak prave o to ide aby sme sa uz posunuli a tieto hluposti neriesili. Zlaty vek predpoklada, ze vsetci fungujeme spolu a kazdy ma, co potrebuje/“chce”. Ak ludstvo dospeje k uvedomeniu, nebude uz konecne riesit co ma/nema sused/kamarat… Hojnost ma byt vnutri a vnutorny pokoj by nam uz nemalo narusit to, ze niekto prisiel o dlhy. Ved to uz bude uplne nepodstatne, uz ziadny kapitalizmus a spomienky na setrenie v minulosti a nedostatok. Nepozerajte sa nato sucasnymi ocami mamonu, ale z pohladu spoluradosti a jednoty ludstva.
Napriklad ako bolo zobrazene vo filme Nadherna zelena.

staroverec
staroverec
Odpověď na  celestina
9.8.2020 04:08

celestina,ja vás chápem.Máte zmysel pre spravodlivosť.Oni sa mi vôbec nezdajú pozitívni a s vysokými vibráciami: hromadne na vás útočia a trhajú vás zaživa,a to je presný opak pozitivity.Je to negativita.Povzneste sa nad nich.

mego
mego
Odpověď na  celestina
9.8.2020 20:08

Ja uplne zasnem.Vy ste bud uplny troll,alebo tak mamonom postihnuta,ze si neviete predstavit ze niekomu nieco bude odpustene,len preto,lebo vy ste sa v zivote nemusela zadlzovat.Opakujem,(uz vyssie som reagoval na vas)beznym ludom ziadne uspory nikto brat nebude.Len tym,ktori si ich nakradli a zili na ukor nas otrokov.Jedine vysvetlenie vasho vycinania je to,ze sama patrite k tym otrokarom alebo zlodejom a trasete ze vam bude vsetko zobrate.Inak neviem pochopit vase panicke vycinanie ohladom odpustenia dlhov.
WWG1WGA

staroverec
staroverec
Odpověď na  svalovidoslava
9.8.2020 04:04

svalovidoslava,prečo jej už konečne nedáte pokoj?To,čo jej všetci ,,pozitívni“robíte,vonkoncom nesvedčí o vašej duchovnej nadradenosti.Je to útok,agresivita,deštrukcia=čistá negativita,nič iné.Chcete zvýšiť svoju hodnotu tým,že ponížite iného?

mego
mego
Odpověď na  staroverec
10.8.2020 10:21

a kto ju ponizil?Len sa tu vyjadruju nazory na jej nazory.To je cele.Apropooo,ked niekto reaguje tak ako ona,tak s nim nebude vsetko v poriadku.Ako som uz pisal vyssie.A viac to nerozoberam.

df
df
Odpověď na  celestina
8.8.2020 16:21

celestino,
do mlýna se dostali i tací, kteří chtěli něco vybudovat a najednou jim režisér změnil divadelní kus-i podmínky.

plné odhalení
plné odhalení
Odpověď na  celestina
8.8.2020 16:27

Děkuji Carstene za plné informace. Závist bude těžké v lidech odbourat, ikdyz jsem v živote ji nepoznal, vidím jak druzí závidí jen auto,trochu peněz za práci a přitom je tak jednoduché odprosit se od alkoholu a závislosti na dalším a být také ready. Vím, že peníze nejsou nic ale zatím vládnou světu jak zpívá tomas ortel….ať se daří ahoj milan

Jestli mohu něco pro-radit dopředu, s emocema to bude také jinak. Nevěděl bych to, třeba o emocích napíše někdy tom. Řekla nám to kdysi Indigová dívenka.
carsten

Inu
Inu
Odpověď na  plné odhalení
8.8.2020 20:49

To bude hodně fajn. Děkuji. Hodně důležité pro život

nel
nel
Odpověď na  celestina
8.8.2020 17:49

celestyno,
to konzumní ekonomika založená na podvodu nutila lidi si stále půjčovat. Jednak aby měla poslušné otroky a taky spotřebitele, bez kterých by nebohatla. Denně se jim nabízí miliony různých půjček, ať v TV, tisku, na sloupech, ve vozech MHD…Je to nemravné, nemravné, nemravné….

Webseth
Webseth
Odpověď na  celestina
8.8.2020 21:33

Už jen proto, že ty peníze, které si lidé půjčují nemají žádnou skutečnou hodnotu. Jdete do banky si půjčit a banka naťuká nějaké číslo do počítače a tím jsou peníze vytvořené. To se to vydělává. Naproti tomu dlužník musí na vrácení vytvářet nějaké hodnoty svojí prací a vracet skutečné peníze a když nebude splácet, banky mu sebere vše co má nějakou hodnotu. Z mého hlediska je největší podvod v historii lidstva a lidé to stále nechápou.

karel
karel
Odpověď na  celestina
8.8.2020 22:06

Nechci předbíhat, nejlepší asi bude počkat, jak se to vlastně stane.
Ale když například vezmu dva lidi se stejným výdělkem, jeden žije skromně a na nic si nepůjčuje. Druhý si vezme hypotéku na dům a splácí. Hypotéka mu bude zrušena a splácet už nebude muset, ale dům mu zůstane? To by moc spravedlivé nebylo.
Ale jak jsem napsal, uvidíme.

Věra
Věra
Odpověď na  celestina
9.8.2020 09:32

Toto vysvětlení k názoru Celestýny se mi zdá rozumné. Tak by to mělo být. Jinak by vznikala další nenávist a ochuzení těch, co mysleli na zadní kolečka, dobře hospodařili a starali se sami. Nikdy nenatahovali ruku na dávky.

Pepa151
Pepa151
Odpověď na  celestina
9.8.2020 15:15

Milá Carstene, je možné se nějak dozvědět ta Vaše logika? Celestina má právě velmi zajímavý názor! Zatím jste nikdo nevysvětlil jak to bude. Chápu, že je to proto, že to nevíte. Ale tohle rádoby odpouštění dluhů vznese velké nevole!! Je to prosím můj názor.

Milý jozef. Brzy se dozvíte, možná tom něco napíše. Nevím. Jsem muž, nikoliv žena
carsten

Miruša
Miruša
8.8.2020 11:08

Mám otázku. Ako je to so satanskými rituálmi medzi moslimami? Aj oni robia to čo Vatikán, Židia?

Samozřejmě
carsten

čistá duša
čistá duša
Odpověď na  Miruša
8.8.2020 18:12

Miruša,

všetko sú to chápadla (nástroje) jednej HYDRY – teda aj praktiky sú rovnaké – len trochu inak „nalakované“ …

Martin
Martin
8.8.2020 09:19

Zdravim.
Trosku mimo temu.Ale strasne ma to s..e,ze ked sa niekde spomenie,ze odpustenie dlhu..Prosim vas.Budme konstruktivny.Nam nie je co odpustat.My nie sme vinnici bestialnej kabaly.My nie sme dlznici.My sme obete.Takze ziadny dlh nam nebude odpusteny,ALE ZRUSENY.
Toť vsjo.

Dle včerejšího rozhovoru s tomem mám používat lepší oslovení, tak jak to dělal on. Jsem pro a proto všem budu tykat, i když se neznáme, je jedno, jestli čtenář má 10 či 100 let, všichni jsme úžasné bytosti. A nyní k věci.

Milý martine,
Moc děkujeme za komentář. Pochopil jsi celou situaci naproto správně. Lidské bytosti zde dřely a byly okradeny o 990% jejich výdělku. Tu schovával Vatikán v Bernu. Odsud budou lidem veškeré peníze nyní vyplaceny. Postupně, dle našich dat. Žádná dnes žijící bytost o ně nepřijde. Napsal jsi velice krátký koment, ale vypovídající naprosto o všem. Já jen dodal na pochopení.
carsten

Nikola
Nikola
Odpověď na  Martin
8.8.2020 14:04

Ahoj Martine, napsal jsi to moc hezky. Souhlasím s tebou! 🙂

Martin
Martin
Odpověď na  Nikola
8.8.2020 15:09

Nikola.Dakujem.
Prajem vsetko dobre👍

Martin
Martin
Odpověď na  Martin
8.8.2020 15:05

Ahoj carsten.
Diki za koment.Dnes si mi pohladil/la ego.Vsetci robite bombasticku robotu.Opatrujte sa.👋😉

Milý martine,
jsem muž a napsal jsem to i Kocouru Mourkovi. Děkujeme

Ina
Ina
Odpověď na  Martin
8.8.2020 20:53

Super koment Martin
Super komentar carsten
Diky

Inu
Inu
Odpověď na  Martin
8.8.2020 21:24

Děkuji moc pěkné napsané. Lidé co nemají v době, která končí buňky na školu, ale pracují poctivě většinou se dostanou do dluhů. Uklízeč je placen almužnou, horník, který neví zda vyfárá má v rubáni cca 35000 čistého. Náměstek statisíce. To je fér. Když zahynuli horníci na dole CSM ( 14 mrtvých ), tak měli rodiny. Šachta se dohadovat jakou výsi odstupného. Vedení si v ten rok vyplatilo odměny od 500 mil. Do 1. Mil. Pak si hned stavěli luxusní bazény, domy. Už chápete. Systém byl otrokařský. Proto je to teď spravedlivé. Všem z celého srdce přeji ať si splní své sny.

kiana
Odpověď na  Martin
8.8.2020 22:45

Přesně tak.

V poslední době nemám moc čas číst komentáře (teď mám trochu času, tak aspoň něco okomentuji): carsten má takové pravdivé vědomí (hodí se to do komentářů) a tm mám také ráda (oceňuji hl. jeho okénka a „prolidské“ vědomí ..chtěla jsem napsat „lidský přístup“, ale tahle „fráze“ je taková zprofanovaná už).

Milá kiana, děkujeme, přepošlu tomovi, bude mít určitě radost.
carsten

markéta nikol
markéta nikol
Odpověď na  Martin
8.8.2020 23:23

Ahoj martine, souhlasim s Tebou, líp bych to nevyjádřila.