Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze
    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

  • Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi
    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

  • Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu
    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

  • Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?
    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

Související zprávy

  • Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze
    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

  • Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu
    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

  • Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?
    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

  • V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek
    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

Nela Lisková: Obrtel lže, jako když tiskne! Aneb „za peníze v Praze dům“

V kontextu s mým veřejným prohlášením, kdy jsem uvedla, že jsem ukončila v sobotu 15.2.2020 své čtyřleté působení v Národní domobraně a následně jsem byla nějakou zvláštní „náhodou“ na 30 dnů zablokovaná na mém FB profilu, se vyjadřuji k této záležitosti a chci uvést snůšku lží Marka Obrtela na pravou míru.

Situace v Národní domobraně je napjatá již tři roky. Můj první a zásadní spor byl s M.Obrtelem a tehdy ještě s Davidem Buchtelou ohledně členských poplatků, které zavedli v Národní domobraně a nechali si je posílat na svůj účet.

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Dále jsem nesouhlasila s nechutně předraženými nášivkami, za které jim rovněž peníze chodily na účet. Obě tyto záležitosti jsem od počátku odsoudila a distancovala jsem se od všech finančních aktivit a Obrtelovi jsem bezprostředně po tom, co s tímto přišel oznámila, že takovými kroky domobranu pohřbí.

Národní domobrana není business, bohužel toto Obrtel nechtěl pochopit a tak v první vlně sbírání stokorunových poplatků ztratil důvěru a Národní domobrana ve velkém ztrácela příznivce i členy.

To byl pro mě klíčový moment, kdy jsem se za Obrtela neskutečně styděla.

Je zajímavé, že v té nechutné snůšce lží, kterou M. Obrtel o mě rozšiřuje se tímto veřejně nepochlubil. Nedivím se…

Mnohokrát jsme se jako rada ND Obrtela a Buchtely dotazovali na jejich hospodaření s prostředky, které od domobranců získávali bez našeho vědomí. Nikdy nám nikdo nepředložil žádné dokumenty týkající se této věci, natož pak výpisy z účtů.

Dále jsem velmi překvapená, jak najednou veřejně odsuzuje moje působení v Donbasu. Obrtel lže, že se o otevření mého Zastupitelského centra dozvěděl až z pozvánky. Osobně jsme v rámci nejužšího vedení vše podrobně konzultovali a moje činnost byla pro ND klíčová, protože jsem Národní domobranu mediálně zastupovala v rámci naši dohody o rozdělení činností v radě ND. Nikdy jsem nepodnikala kroky bez konzultace s radou ND.

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Obrtela jsem na Donbas zvala mnohokrát, ale nebyl manželkou a tchýni puštěn. Takto zněla vždy jeho odpověď. Nedokážu si představit, jaké příkazy by doma dostal, kdyby došlo opravdu k ohrožení našeho státu. Neustále si stěžoval, že je sledován BIS, a že se cítí ohrožen. Nakonec místo sebe poslal na Donbas Františka Krejču. Takto si chlapa, natož velitele, opravdu nepředstavuji a tak jsem mu doporučila, aby tedy i nadále zpíval ve svém kostelním sboru a obranu státu přenechal skutečným chlapům.

Po celé moje působení v ND mi Obrtel bránil v publikaci mých článků na webu a FB stránce Národní domobrany. Jako důvod uvedl, že je mě už všude plno, a že zastiňuji jeho a kolegy. Ovšem to, co sdělil v médích, je ještě pikantnější. Dle Obrtela jsem radikální a to ho poškozuje. Obrtel – rádoby velitel spolku o 30 důchodcích a pár lidech v produktivním věku (to je totiž celá sestava ND), tedy nazývá čistou, nezaobalenou pravdu, radikalismem.

V tom případě tedy budu radikální, ale zaobalovat pravdu vylhanou omáčkou, aby byla pro některé zbabělce lépe stravitelná, nebyla a nebude nikdy moje parketa.

Je zajímavé, že mi byl bezprostředně po mém veřejném ohlášení, že z ND odcházím, zablokován na 30 dnů účet na mém FB profilu a začala kampaň ze strany Obrtela, Raptor TV a nějakého Kapala ze Svobodného rádia a ještě zajímavější je, že všichni tři intenzivně spolupracují s SPD! Pokud jde o Raptor TV a Žarka Jovanoviče, tak ten mě veřejně špiní už pět let. Možná je to vzhledem k jeho insolvenci a dluzích ve výši 5 milionu jedna z dobře placených zakázek. Kdo je zadavatelem si nemusíme dlouho domýšlet…

Nikdo z výše uvedených mě neoslovil, abych se k dané věci taky veřejně vyjádřila. Zkrátka se domluvili mezi sebou, využili zbaběle moji blokace na FB  a veřejně vypustili info, že mě oslovili, ale údajně se bojím a nechci vystoupit! Kdo mě zná, dobře ví, že slovo „bojím“ je v souvislosti s mojí osobou to poslední, které by bylo reálné.

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Obrtel mě veřejně obvinil z kariérismu, ale byl to právě on, kdo neúspěšně kandidoval v posledních senátních volbách, nikoli já…

Nechápu, jak mi může veřejně vyčítat i takové drobnosti, jako to, že dbám na svůj vzhled. Pochopitelně si jako žena na své image zakládám, nemluvě o tom, že jsem veřejně činná osoba a očekává se to ode mě.

A teď navážu na další lež Obrtela. V srpnu jsem mu skutečně poslala (znechucena jeho chováním) sms ve znění, že mi ND již nedává smysl, a že končím. Tato sms byla soukromá, předcházelo ji mnoho hovorů s Obrtelem, které se týkaly fungování nebo lépe řečeno nefungování ND a mě už nějak nemotivovalo se po všech jeho přešlapech dále angažovat.

Následně mi volal Alois Konečný a přemlouval mě, abych setrvala a vydržela, že má už Obrtela taky plné zuby, zejména jeho arogance a touhy velet zeměkouli, na což ovšem nemá nejmenší potenciál. Veškerou práci za Obrtela dělal za své finanční prostředky již zmíněný Alois Konečný – člen rady ND a mrzelo ho, že se ho nikdy Obrtel nezeptal, zda a v jaké výši je potřeba se s nim vyrovnat. Pár dnů na to mi Obrtel volal a já jsem mu sdělila, že nechápu, proč mi nechal zrušit email ND a on mi řekl, že to není důležité.

V telefonu jsem mu sdělila, že oficiální stanovisko ohledně mého odchodu z ND vydám sama, že jsem mluvila s Aloisem a dám si čas na rozmyšlenou a že dokud se k tomu nepodám veřejné stanovisko sama, tak že v ND zůstávám.

Zrušením emailu ND mi pochopitelně nechodily žádné informace týkající se akcí a setkání v rámci ND a ani to nebrání Obrtelovi, aby veřejně prohlásil lež, že jsem se akcí neúčastnila. Ano, neúčastnila, protože přesně o to mu šlo. Jeho komplexy, že ho snad zastiňuji, byly už v rozporu se zdravým rozumem.

 

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Takovéto veřejné prohlášení činím poprvé v životě a upřímně je zcela v rozporu s mými životními zásadami, protože některé lidi zkrátka ignoruji. Nicméně v tomto případě mám pocit, že na uvedení věcí na pravou míru mám právo, a že není asi úplně fér, když mi není dán prostor rádoby hrdiny a vlastenci na moje vyjádření. Je smutné, že si Obrtel a spol.financováni z kruhů SPD hrají na vlastence a chlapy a přitom se bojí padesátikilové ženy a jejího vyjádření. S takovým materiálem tady máme něco dokázat? A čeho se tedy tolik bojíte Obrteli, Jovanoviči a Kapale? Že by nepohodlné pravdy? Veřejně jste prokázali, že nejste muži, natož chlapi, ale ubrečené pavlačové drbny, které se bojí konfrontace a tím jste klesli na úroveň žumpy.

Poslední lež Obrtela, ke které se chci vyjádřit ,je moje údajné bojkotování a roztrhání dokumentů k založení spolku ND. Dokumenty k založení spolku ND jsme sice připravili, nicméně v konečné fázi Obrtel porušil naši předchozí dohodu, a i když jsem byla ochotná se nad to povznést, některé body jsem chtěla, aby upravil na základě naši dohody. Obrtel trval na své verzi a odmítnul jakékoli změny a tím pádem jsem odmítla být členem spolku ND. Dokumenty stále existují a mohu je předložit, ale Obrtelova verze o roztrhání měla dát celé věci asi dramatický nádech.

K zamyšlení by stála i záležitost Obrtela, která se týká vrácení vyznamenání za jeho  působení v misích NATO. Protože pokud vrátil vyznamenání, ale peníze si ponechal, šlo pouze o populistický tah, nikoli o chlapský postoj k celé záležitosti a takto to má Obrtel, bohužel, ve všem. Udělá „A“ pro oko veřejnosti, ale ono nejpodstatnější „B“ už nikdy nedotáhne do konce. Ovšem rozesílat lidem pomlouvačné emaily plné lží o mě, to mu jde. Je smutné, jak hluboko může jeden malý, zamindrákovaný člověk klesnout.

Není od věci osvětlit můj vztah k SPD a T.Okamurovi. V roce 2016, když jsem poprvé letěla na Donbas, jsem požádala Okamuru, zda by mi pomohl zveřejnit skutečná fakta o válce v Donbasu, protože není přece přijatelné, aby česká vláda financovala z našich daní vyvražďování civilistů na východě Ukrajiny a my jsme to mlčky podporovali. Okamura toto důrazně odmítnul a sdělil mi, že se touto otázkou nikdy zabývat nebude, že nechce mít na krku BIS a neustále problémy. Já jsem mu řekla, že tím u mě skončil, protože pokud mám s někým spolupracovat, musím si ho vážit, což v jeho případě vrcholného alibisty nebude již možné. To jen k osvětlení, proč je na jméno Lisková SPD tolik alergické. Toto vše logicky zapadá do kontextu, kdy si SPD kupuje Národní domobranu a její případné příznivce, výměnou za Liskovou. Ovšem, než do tohoto nezdařilého businessu Okamura udeřil, měl si předem zjistit fakta o tom, že mu 30 lidí v důchodovém věku a pár v produktivním, moc přínosní nebudou.

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Po celou dobu mého působení v Národní domobraně jsem se snažila o sjednocení vlastenecky vyhlížejících subjektů, což všichni, kteří moji činnost sledují nejen na mém FB profilu, mohou potvrdit. Bohužel, situace je taková, že každý chce být vůdcem své bezvýznamné mini smečky a o skutečné velké spojenectví „vůdcům“ ani tak nejde, jde o to mít svůj fanklub o pár lidech a čechrat si své ego. Ano, ego je přesně to, co likviduje potenciál vlastenecké síly.

Pro doplnění chci uvést, že mám pouze jeden jediný profil na sociálních sítích a to na FB a poznáte ho tak, že v součtu přátel a sledujících jde cca o 14 tisíc lidí. Takže, co údajně sděluje  „Lisková“  na minimálně pěti falešných profilech, které někdo vytváří za účelem diskreditace moji osoby, stejně tak, jako falešné vulgární fotky a videa, nejsem schopna ovlivnit a je pouze na vašem zdravém úsudku, která sdělení budete nebo nebudete brát v úvahu.

V pondělí 24.2. ve 20h budu na toto téma hovořit na Svobodném vysílači, kterému tímto děkuji, stejně jako Rukojmi.cz a Svobodným novinám, za naprostou korektnost, slušnost a odvahu stavět se k informacím férově, bez ohledu na nátlak zájmových skupin, které pravdu v naši zemi ve velkém potlačuji.

To je vše, co k tomuto chci sdělit. I když by toho bylo mnohem víc, odmítám zabředávat do hloupých sporů a i přes další vlnu lživých pomluv k moji osobě, která bezesporu bude následovat, se k tomuto tématu již nebudu vyjadřovat. Stále věřím ve zdravý úsudek většiny a nechám na každém, ať si vytvoří na celou záležitost svůj názor.

Zdroj: Nela Lisková | svobodnenoviny.eu

 

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
Pravidla diskuze

Diskuze je pouze pro registrované čtenáře a je moderovaná. Budou uveřejněny jen takové komentáře, které nejsou urážlivé, vulgární, neobsahují reklamu, neobsahují projevy náboženského fanatismu, návody k násilí, pseudo-ezoterické bludy a jsou k tématu.

Není dovoleno vkládat celé články z jiných webů a strojové překlady z cizích jazyků, stejně tak psát celé věty kapitálkami.

Komentáře není dovoleno využívat jako chat a místo pro osobní spory.

Veškeré odkazy v komentářích musí být uvedeny s krátkým popisem čeho se týkají. Odkazy bez popisu jsou považovány za spam.

Komentáře jsou automaticky posuzovány antispamovým systémem, a pokud jsou zadrženy, musí je posoudit administrátor, což může trvat až 25 hodin. Opětovné odeslání komentáře nebo psaní stížnosti prostřednictvím e-mailu nic neurychlí.

Předem děkujeme za respektování těchto pravidel.

24 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jitka
jitka
26.2.2020 08:32

Paní Nela tu také pomlouvá, moje krevní skupina to rozhodně není.

Miroslav
Miroslav
Odpověď na  jitka
26.2.2020 13:13

Některý ženský jsou horší než trpaslíci, ti Vám vlezou všude. Znám dvě, nějakou Bobošíkovou a Samkovou. Teď i třetí. Jak není po jejich, tak je zle.

Pavel
Pavel
26.2.2020 07:09

Dojemný článek o chudince Nele…Pro dokreslení jejího působení je dobré poslechnout si i druhou stranu- v archivu Svobodného rádia jsou pořady z minulého týdne, kde o spolupráci s Nelou hovoří M.Obrtel, I. Kratochvíl, Ivo Gec…Každý si tak může udělat obrázek, co je ta Nela vlastně zač.

adresaradia
adresaradia
Odpověď na  Pavel
26.2.2020 23:43

http://svobodne-radio.cz/category/archiv/
2020-02-25 – Studio Beta – Marek Obrtel – Pravda o Národní domobraně. Vyvracíme aktuální dezinformační článek z AE NEWS. Šokující informace o Nele Liskové. Včetně vyjádření Aloise Konečného
25.2.2020 23:27

bez názvu
bez názvu
26.2.2020 03:48

výstižný článek o naší době…pletichaření komplet nahradilo politiku a to dlouhodobě, takže už nikomu ani nenapadne, že by politik mohl mít vlastní názor, za který by se nemusel stydět…důkladné čistky a v 70tých letech dosazení vykonavatelé pro vlastní prospěch, bez skrupulí zabydlení pod taktovkou jejich majitelů a pokračující sametově dodnes, doplněni pouze o jejich napodobitele…proto je článek jako zjevení z čistého nebe pro většinu z lidí…

Věra
Věra
26.2.2020 02:17

Ano. Ego, to hraje nejvyšší hru v dnešní době u mnohých lidí v politice a i mimo ni. Tito lidé nesnáší konstruktivní kritiku a jejich voliči je brání jako o život. A přitom ta konstruktivní kritika, její přijetí a ev. adekvátní vysvětlení a důkazní vyvrácení toho, o co se v ní jedná, je právě ten důležitý moment pro to, aby i zatím tzv. pronárodní strana neztroskotala, nezařadila se časem opět mezi ty, které už jako pronárodní nazávat nelze. Žádná strana v sobě nemůže mít 100% členy, určitě je tam vždy i dost těch, co z jejího úspěchu přišli „těžit“ ve svůj prospěch. A pokud je její vedení zdravé a skutečně pronárodní, pak je i za oprávněnou kritiku na základě určitých pochybení na úrovni celorepublikové nakonec vděčné a pokud je oprávněná zjedná nápravu. Pokud ne, doloží opak a je na tom, kdo tuto kritiku vznesl, aby se omluvil. To je slušnost a demokracie. A pokud voliči SPD nepochopí, že je toto nutné a ne špatné a vznesená, třeba i oprávněná kritika za každou cenu jen likvidační, pak možná nechápou, že jsdou sami proti sobě. Už i z jednání na kritiku lze vyvodit kvalitu vedení příslušné politické strany nebo uskupení. Je to jako v každém lidském vztahu. To samé platí o lidech, kteří jsou v národní domobraně. Pro mne je to určité zklamání, ale z mnohých jednání… Číst vice »

Bukarta
Bukarta
Odpověď na  Věra
26.2.2020 10:51

Věro, i já volím SPD po KSČ a Soc. demokracii, nikoho si neglorifikuji, ale činím tak dle selského rozumu a intuice. Pokud je to jediná strana v parlamentu, která prosazuje to co má v programu (se kterým ve většině souhlasím) a to v zájmu většiny poctivých lidí, tak je to jasná volba. Samozřejmě se ukáže, až bude mít SPD takovou sílu, že bude moci opravdu prosazovat zásadní body programu, jestli tak učiní (pokud ji to bude dovoleno…). Pokud né, tak se dle toho zařídím… Ohledně pana VK. Kdesi jsem četl velice pěkné zamyšlení o něm, ale nevím již kde, škoda. Já už cca tři roky poslouchám jeho povídání najdřív na Sv. rádiu teď na Sv.vysílači. Ano, má některé zajímavé informace, ale…Už od počátku mě vadilo to, jak do svých rozborů situace pravidelně vkládá ty jeho depkoidní závěry, jak je to vše náplánováno a tak to bude a my s tím nic neuděláme….a to zopakuje“nenápadně“ několikrát za vysílání. Je to v podstatě programování lidí, aby se jim to pěkně zapsalo do poidvědomí. Nýní ho sleduji jen když vyjde s nějakou „výbušnou“ zprávou (jak oblíbeně tvrdí), Ale zaznamenal jsem, že mimo jistě některé dobré infa (kde je tak asi bere a to ještě „šéfuje firmě“ – klobouk dolů) a pokud zrovna „neinformuje“ o nějakých problémech v SPD, což je poslední dobou hodně často nebo pravidelně před volbami,… Číst vice »

Věra
Věra
Odpověď na  Bukarta
26.2.2020 12:33

Ano, s většinou toho, co zde píšete, naprosto souhlasím. I když zřejmě oba volíme a podporujeme stejnou stranu, je nutné , pokud má zůstat pronárodní a naše, ji „podporovat“ právě tou včasnou konstruktivní kritikou, protože v celém rozsahu jejího působení se vyskytují rovněž situace, lidé, ktreré jí do budoucna mohou dovést jinam, než bychom si přáli. A protože jsou u jejích podporovatelů lidé, kteří nechtějí nic negativního, i když třeba oprávněně pravdivého, slyšet a vnímat a protože s tím mám své osobní zkušenosti z ranných fází OF a vím, kam to vedlo, proto jsem napsala to předchozí varování. Impulsem proto bylo článek o NL a článek o připravované novele zbrojního zákona, kde se mi např. postoj SPD nelíbil a požadovala jsem přímo od vedení vysvětlení jejího postoje k tomuto zákonu v němž se dovolávali právě vyjádření pana Obrtela. Sledovala jsem vývoj v ND i v ZD a byly tam rozpory k postoji k tomuto zákonu. A podporovatele SPD nezajímalo nic jiného, než jak se k tomuto návrhu zákona a tím jeho podpoře ve stavu projednávání zatím! vyjadřovala SPD. V tomto případě jsem vyjádření pana VK vnímala jako oprávněné a čekala jsem od SPD, že se k tomu vyjádří jinak a přijme třeba i výzvu SV k otevřenému dialogu s ním. Nestalo se. Pan Klapal mi s jeho pořady zatím moc nepřesvědčil, vnitřně s jeho pořady… Číst vice »

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Bukarta
27.2.2020 01:40

Bukarto,
reaguji na Váš 2. odstavec příspěvku.
S VK jsem žádný pořad neposlouchala, pouze čtu Aeronet, někdy jsou tam zajímavé články.
Pro mne je VK nedůvěryhodný a manipulátor k tomu. Liskovou ani Obrtela neznám, ale kdyby chtěl tzv. VK rozkrýt fungování Národní domobrany, tak by přece nevycházel z tvrzení jedné osoby, náhoda to není, co je za tím, co je záměrem, se můžeme jen domýšlet… ale myslím, že VK a těm dalším to hraje do karet.

Poslechla jsem si také rozhovor s Obrtelem z odkazu, který někdo níže uvedl
http://svobodne-radio.cz/category/archiv/

Maroš
Maroš
Odpověď na  Věra
26.2.2020 14:39

Treba mať na pamäti aj cielenú provokatívnu činnosť /Protokoly sionu/, ktorou určité vybrané osoby na seba viažu aktivitu-záujem určitej skupiny ľudí, aby v záverečnej-rozhodujúcej fáze túto aktivitu zneutralizovali. To je o. i. aj Tomio Okamura – v podstate krypto-kalergiovec.

Nela Lisková na židulu nevyzerá… Že má zakázaný vstup do „Doneckej“ republiky? No – keďže na Ukrajinu určite.

Marci
Marci
Odpověď na  Věra
27.2.2020 22:42

Při volbách bude nutné vždy kroužkovat. Kroužkovat charakterní lidi, které známe. Už se nám to podařilo ve volbách do EP, nedostal se tam člověk, kterému nevěříme…..

Ales V
Ales V
26.2.2020 00:08

Na jedne „celostatni“ schuzi jeste tehdy vojaku v zaloze, jsem byl osobne pritomen. Byl tam pan Obrtel, zbytek nebudu jmenovat. Chvili jsem je poslouchal, pak uz to neslo. Velci velitele skupin se hadali jako male deti, protocil jsem oci a sel pryc. Ty bych vazne nasledoval na smrt…
Za par tydnu jsem opustil skupinu a sel si po svem

nick y
nick y
25.2.2020 23:03

Od chvíle slovní konfrontace p.Obrtela s p.Kollerem o „zradě na „“vojácích v záloze““ jsem měl nepříjemný vjem o charakteru p.Obrtela. Zmíněný rozhovor dvou pánů výše uvedených se odehrál už před lety….P.Koller bez servítků označil chování p.Obrtela ve vztahu k záložákům za zradu. Od té doby jsou aktivity záložáků mizivé, ne-li zcela uzavřené! Předpokládám, že cit skutečných záložáků jim samým nedovolí pasívní rezignaci na vývoj celkové situace ohledně ohrožení jich samých a jejich rodin,blízkých a přátel, ovšem jejich úsilí nebude nijak koordinované a cílené, pouze bude mít bezprostřední obranný charakter. To je podle mého trochu málo! Ovšem jakákoliv aktivita ohledně organizace společného úsilí podobně smýšlejících osob bude nyní narážet na nově přijímané zákonné opatření a regulace se strany bezpečnostních a represivních složek státu , to znamená další omezení činnosti ve smyslu ochrany a obrany území a obyvatel- do doby, než bude turbulence událostí eskalovat—- nijak se na to netěším , věřte . Jsou nyní v současnosti některé známé populární osoby nasazené za účelem likvidace podobných sebeobranných činností a úsilí úmyslně zviditelněné a propagované, co myslíte ??

Truhlář
Truhlář
25.2.2020 22:34

Myslím, že spojení národně soucítějících lidí je možné jen pomocí našich srdcí a to v pravý okamžik. … a k tomu nám dopomáhej naše dobrá vůle a nezištná podpora našich předků.

Bukarta
Bukarta
25.2.2020 22:15

Já sleduji tuhle kauzu od začátku,poslouchal jsem vyjádření všech možných účastníků i útoky „panaVK“. Bohužel to vypadá, že Nela je nešťastná ženská, která se chce nějak prosadit a zvolila si roli vlastenky, ale to nyní přžedvádí, by vlastenka neudělala. Nyní se zvidilňuje u Aleny Vitáskové v jejím institutu. Doufám, že jí nějak nepoškodí, protože dle vyjádření mnoha, tam kde byla způsobila spíše rozvrat, nežli stmelující prvek. Tak třeba její akce „Honorární konzulka“ za Doňěckou republiku u nás byl fiaskem a Nela má zakázaný vstup na území Doněcké republiky…, a tak dále..“Jak jsem nakoupil, tak prodávám“ od lidí, kteří jsou vlastenci, jdou s kůží na trh a ne jako skupina „pan VK“ nechápu lidi, co si přečtou jedno srceryvné vyjádření a hned májí jasno a odsoudí druhého…á, Crha se hlásí…..

Vítězslav Crha
Vítězslav Crha
Odpověď na  Bukarta
26.2.2020 03:25

Pane Bukarta nejste sám, kdo sleduje dění kolem sebe a každý má právo na pohled na celou věc. Prostě Obrtel se chce za každou cenu dostat do politiky a tak kolem kope jako chcípající kabala v USA. Je to přirozený jev. A paní Lisková nepotřebuje se prosazovat, protože ta je úspěšná i tak. V životě něco dokázala a naprosto s jejím založením konzulárního úřadu souhlasím. Zato liberálové Vašeho ražení to protlačují naprosto někam jinam. Kam jsme to s názory takových mudrců jako Vy dotáhli, každý vidí kolem sebe. Nevíte o ženské duši nic a už jste hlavně zapomněl na pravý důvod toho všeho, co bylo důvodem činnosti paní Liskové. Je ohromná vlastenka a právě to, jak s ní bylo jednáno, si hledá viz Vitásková sobě rovné- poškozené tímto prašivým režimem, který se pomalu začíná bortit. V lidech je víc nenávisti vůči všemu a všem a podle toho vypadá jak názorová hladina, tak jednání mnoha lidí. A hele nejsou voni tak nějak ženami zklamáni? A nebo že by na chlapečky???

Bukarta
Bukarta
Odpověď na  Vítězslav Crha
26.2.2020 14:46

Napsal jsem doplňující odpověď ale špatně jsem klikl a je fuč. Škoda, byla dobrá… Jo liberál nejsem ani omylem na kluky také ne. Čas úkáže, čí úsudek je „správný“, je vlastně jedno čí, hlavně aby ve výsledku to bylo ku prospěchu nás všech…..

Milan
Milan
Odpověď na  Bukarta
26.2.2020 07:37

I ty hlupáku….

Bukarta
Bukarta
Odpověď na  Milan
26.2.2020 14:42

Jak říkal Forest.. „pro hlupáka každý hloupý“ to se jen ozvalo mé ego…

Vítězslav Crha
Vítězslav Crha
25.2.2020 21:08

Nelinka Lisková je nejen krásná žena, ale navíc oplývá mnoha moudrými myšlenkami, obrovskou národní a vlasteneckou hrdostí a nesmírnou pokorou. Moc si vážím takových lidí. Jako bývalý příslušník ozbrojených sborů vím, že vyšší hodnosti na pozicích major a výše jsou pouze podpantofláci a plniči cizích rozkazů a to i od těch. co nemají co rozkazovat. Proto jsem přesvědčen, že Obrtel je stejná fusekle na bosé hnátě, co nemá již co nabídnout. To, jak paní Lisková popsal svůj příběh, je tak perfektně popsané, že to úzce koresponduje s fatálním srabismem téměř všech vysokých důstojníků co jsem znal. Zprvu jsem je obdivoval a věřil v jejich kvality. Ty ale padly v tu chvíli, kdy jsem poznal jejich rodinný život. Až v tu chvíli mi došlo, že před sebou mám neschopné sukničkáře, co musí poslouchat na slovo a plnit doslova a do písmene rozkazy svých ženušek. Ano jsem pro rovnoprávné manželství, ale ne za cenu, že to ze mně učiní hadr na nádobí.A to se před veřejností natřásají a hrají si na skvělé bojovníky za vlast a přitom si z nich kdejaký mladý pucflek dělá neskonalou srandu. Tito soudruzi na válku prostě naprosto nemají koule. A proto jsem hluboce přesvědčen o tom, že Obrtel si šel pouze na misi vybouchat slušný finanční vejvar a pak si hrát doma na vojáčky. HNUS fialovej. Nelinko přeji mnoho štěstí a lásky… Číst vice »

Maja
Maja
Odpověď na  Vítězslav Crha
26.2.2020 07:40

Tak pod to se podepíšu. Nelo, držte se.

Maroš
Maroš
25.2.2020 20:14

Jean d’Arc…
Ženy, které psaly historii Jana z Arku 02
https://www.youtube.com/watch?v=HADINZEg1VI