Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem
    Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem

    Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem

  • Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi
    Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi

    Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi

  • Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO
    Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO

    Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO

  • Bílé klobouky mystifikovány Trudeauovou návštěvou Mar-a-Lago
    Bílé klobouky mystifikovány Trudeauovou návštěvou Mar-a-Lago

    Bílé klobouky mystifikovány Trudeauovou návštěvou Mar-a-Lago

Související zprávy

  • Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi
    Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi

    Odhalení tajných operací v GITMO přijde. Zrádci jsou v tichosti zadrženi

  • Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO
    Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO

    Bývalý viceprezident Michael Pence je v GITMO

  • Bílé klobouky mystifikovány Trudeauovou návštěvou Mar-a-Lago
    Bílé klobouky mystifikovány Trudeauovou návštěvou Mar-a-Lago

    Bílé klobouky mystifikovány Trudeauovou návštěvou Mar-a-Lago

  • Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem
    Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem

    Poslední zúčtování začíná s čínským hlubokým státem

Poodhalení MedBeds s tomášem marným a nejen to

Poslední měsíce a roky jste si mohli všimnout nepochopitelného chování lidí kolem sebe. Tajemství leží v následujícím: LŽI VŠECHNY HYPNOTIZUJÍ!

***** **** ***** ****

Kdo se doposud neprobudil a zůstal v hlubokém spánku či hypnóze, nepokoušejte se ho probudit. Je to zcela zbytečné. Je programován podprahovými daty (mobilní telefon, televize a WiFi) a v mozku má jiný program. Je neslučitelný s tím Vaším.

Realita je vězení!!!!!

Osvoboďte Vaši duši!!!!

Vaše fantazie Vás může osvobodit!!!!!

Dostat se do vysněného světa znamená zbavit se strachu!!!!

Svět, ve kterém se nacházíte, kontroluje Vaší mysl!!!!!

REALITA Vás vždy ZASÁHNE, protože nejste PŘIPRAVENI!!!!

Kdo není PŘIPRAVEN, je OHROŽEN!!!!!

Když ZA NIC nebojujete, všechno Vás porazí!!!!

Zkuste vyrazit do neznáma!!!!!

Změňte směr a vydejte se na neznámé cesty!!!!!

Pravdu nevidíte na první pohled, je dobře skryta, musíte ji hledat!!!!

To nejdůležitější je pro oko VŽDY neviditelné a záleží na Vašem postoji (pohledu), jestli se rozhodnete neviditelné najít!!!!!

***** ****

Zmíněné se snažím čtenářům po celé roky nastínit a Vaším úkolem bylo vše převést do praxe.

Lidé byli systémem školství a soustavného vymývání mozků zavedení do slepé ulice. Je to program, který jim říká, že nic na světě není zadarmo. Všechno se musí draze zaplatit, vykoupit, odpracovat a že pokud někdo něco dá zadarmo, tak to nikdy není jenom tak. Vždycky v tom je nějaký podfuk, nebo léčka. Tomu jsme byli učeni! Takže se člověku kolikrát stane, že když pro někoho něco dobrého udělá, tak mu ten druhý ani nepoděkuje, protože si myslí, že to je nějaký podraz, snaha si ho zavázat, nebo že je to zištné, že to vlastně dělal sám pro sebe. I takto naprogramovaní lidé mezi námi žel konstruktivní síle existují.

Je to program, který platí pro ovčany a bioroboty, kteří žijí tvrdě v matrixu a neumí myslet mimo zajetou „krabici“. (Krabicové myšlení znamená od stěny ke stěně a nikam dál). Pokud nejste žádný krabicový mozek, tak Vám stačí se podívat ven z okna. Slunce svítí zdarma, kyslík máte zdarma, tráva roste zdarma, potok teče zdarma, jablka na stromech rostou taky zdarma. Veškeré ovoce a zeleninu Vám příroda daruje. Dala nám i volnou energii. Příroda s tím nemá problém. Problém s tím má akorát konzumně nastavená, naprogramovaná a zdemoralizovaná lidská společnost.

Všem Vám doporučuji, abyste si více brali příklad z přírody, než od matrixových poskoků a abyste uměli nezištně dávat, aniž byste něco očekávali na oplátku. Ostatně dobrota srdce je to, co dělá člověka člověkem. MATRIX ale dobrotu plynoucí ze srdce nenávidí. A právě zde se odhalí lidé MATRIXOVĚ smýšlející a naprosto v MATRIXU zaháčkovaní jako v pavoučí síti, ze které není úniku.

Proto MATRIX vytvořil různá pořekadla, která na stažení zpět do MATRIXU rád používá. A jedno z nejodpornějších se mi jeví: „Sýr je zdarma pouze v pastičce na myši“.

Vzpomeňte si, kolikráte jste někomu dali doma zdarma najíst. Nebo obdarovali člověka na rohu ulice prosícího o almužnu. Almužnu na cokoliv. Každý z nás udělal od srdce nespočet těchto činů a rozhodně nepomyslel na nějaké oplacení v jakékoliv formě.

Vždycky jsem se v životě řídil heslem dej a bude ti dáno, přej a bude ti přáno. Takže komu jsem mohl, tomu jsem dal, poradil, pomohl, i když samozřejmě každý z něčeho musí žít, nikdy jsem se nezdráhal pracovníka přeplatit za vynikající odvedenou práci, nebo chudé mamince dát nějaké peníze. Myslím si, že to je normální chování a že na tom není nic světoborného, ale žel, jak jsem zjistil, takto přemýšlí jen málokdo a je to velice smutné.

Jak poznáte biorobota, co jede těžce v matrixu? Okamžitě se naježí, jakmile zjistí, že někdo něco dává zdarma, nebo že někdo rád nezištně pomůže, protože se to bije s jeho programem.

A tím se dostávám k tématu MedBeds. Překvapuje mě to, ale zároveň se tím velice bavím. Kolik lidí psalo, že je to podvod a že to neexistuje. Dokonce jsem zaregistroval i velmi trapné pomluvy, že jsou MedBeds nebezpečný hoax, dezinformace, která způsobí, že nemocní budou odkládat svoji „léčbu“, nebo že je to falešné rozdávání naděje. Přestože je stále opakováno, aby se lidé léčili dostupnými prostředky již teď a nečekali. Až to bude, tak se to všichni dozví.

A také zdůrazňuji následující. Těžce nemocný člověk, myslím smrtelně nemocný, jakmile ztratí naději, už nemá proč žít a zemře. Pokud neustále vidí naději na zlepšení, nebo vyléčení, tak tím spíš se vyléčí, protože z naděje bere sílu a tím lépe svoji nemoc překoná. Mnozí snad neslyšeli ani o placebo efektu?

Znám případ – bývalého kolegu ze Svatého Mořice. Měl syna, který měl v sedmi letech leukémii. Lékaři na to přišli příliš pozdě a naštěstí ho poslali domů s dovětkem, že se už nedá nic dělat (podle jaterních testů). Matka se rozhodla, že mu podá denně placebo tabletky a neustále opakovala synovi, jak je to vynikající lék a že mu určitě pomůže (byl to obyčejný vitamín C). Každý den to snad opakovala synovi 100 krát. Neustále dokola. Syn věřil své matce. A ejhle. Dítě se placebo efektem a nadějí vyléčilo. Nic nového pod sluncem, že ano? Dokonce i lékařská věda placebo efekt uznává. Placebo efekt je uzdravení vlastní vírou a nadějí. MedBeds nejsou ale žádné placebo!!!!!

Takže je to úplně přesně naopak a lidé, kteří měli doma umírající nebo těžce nemocné, to vědí, těm to nemusí nikdo vysvětlovat. Naděje je to, co umírá jako poslední. Takže ne. Tím, že se lidem řekne, že budou mít v budoucnosti možnost se zdarma léčit, jim naopak pomáháme překonat těžké krize a těžké zdravotní stavy, protože tito lidé budou myslet konstruktivně a nebudou se tolik bát.

Když člověk žije v zajetí těchto destruktivních pseudo-znalostí, tak se u něj samovolně vyvíjí spousta nešvarů a jedním z nich je udavačství, závistivost, pomlouvání a mnohé jiné. Ti, kdo prohlašovali, že MedBeds jsou podvod, tím dali najevo nejen svoji neznalost, ale také to, za kterou stranu kopou, na které straně stojí.

Pořád jsem opakoval – ke konci časů lidstva se z hodných lidí stanou ještě hodnější a ze zlých lidí budou ještě horší. Ale může to být i úplně naopak, z hodných budou zlí a ze zlých dobří. Lidé si těsně před koncem matrixu mohou dresy úplně vyměnit, nebo naopak posílit to, za co jeli doposud.

Podívejte se po svém okolí, jak lidem spadly masky, jak se všichni vybarvili.

U lidí, kteří jedou na koleji MATRIX, se spouští program, který jim říká, že pravda je lež a lež je pravda. Učili nás to skrytě ve všech školách. Podívejte se třeba na Trumpa s Putinem. Nejvíce pomlouvané bytosti na této planetě. Dokonce jsem viděl v médiích takový nesmysl, jakože se Trump obul do Putina, a ovečky hned békají a hned se běží ptát, co se děje, však se přece údajně měli mít rádi, nebo ne? Ovšem, že v masmédiích pravdu nenajdete, pochopte to už konečně.

Masmédia jsou od toho, aby vychovávala a formovala typ lidí, kteří se jim hodí a kteří v životě půjdou cestou komfortu, podprůměrnosti a sebe-destrukce!!!!! Média chtějí typ lidí, kteří nejenže jsou líní si sami věci zjišťovat a ověřovat nebo snad nad nimi přemýšlet. Některé to už ani nenapadne, že by mohli zapnout a použít vlastní mozek sami. A těmto lidem nakonec systém vezme úplně všechno, i zdraví a následně život. Naprosto a totálně všechno, i jejich duši. To jsme ostatně viděli, co se dělo od roku 2019 s čínským „soplem“. Jak hnali lidi a jak je zastrašovali. Psychicky znásilňovali a deptali. Kdo uvěřil propagandě, těžce doplatil. Zaplatili za svoji lenost a hloupost. Ano, byl to test inteligence.

MedBeds jsou skutečné a rozhodně bych nedovolil, aby se na tadescu objevovaly nepravdivé články o neexistující technologii. I kdyby byly jenom převzaté. Vzhledem k námi napsané nepohodlné pravdě jsme byli kvůli tomu pomlouváni. Ale tito lidé o nich vůbec nic nevědí! Chci tomu už jednou pro vždy učinit přítrž a ukážu Vám, co technologie využívající MedBeds umí a jaké mám s zkušenosti. Protože já, na rozdíl od samozvaných znalců, MedBeds znám a osobně jsem je viděl.

Ach jo, pořád nějaké důkazy a nějaké odkazy a mnoho jiného. Všichni tihle jedinci jednají z pozice – PODLE SEBE SOUDÍM TEBE A SVÉ OKOLÍ. Proto to vyžadování neustálých důkazů. Nevěří sobě a proto nemohou věřit ani druhým. Prostě komukoliv.

Chci vám ukázat případ jedné bytosti, která měla možnost tuto technologii výjimečně využít.

Je to žena, která trpěla smrtelnou, nevyléčitelnou chorobou (podle lékařů). Žádné alopatické ani jiné vědě známé „LÉKY“ neexistují. V době, kdy případ vznikl a ani dnes nezná klasická medicína jakékoliv možnosti pomoci. Jedná se o druh chlamydie trachomatis nekro. Pravděpodobně v laboratoři vyvinuté. Malá skupina skutečných odborníků zná technologii skalárních a fotonových vln, díky kterým se nakonec tato žena OPRAVILA (UZDRAVILA). Rozhodně jí nepomohl žádný lékař.

Dotyčná měla těžce napadená játra a jiné orgány, a doslova hnila zaživa nejen na povrchu kůže, ale také na orgánech. Vydávala strašlivý mrtvolný zápach a trpěla nesnesitelnými bolestmi.

Další podrobnosti o tom, jak přesně její léčba proběhla, Vám nemohu zatím sdělit, i když bych velice rád, ale ještě neuzrál ten správný čas (brzy se všichni dozví).

Na následující fotografie se určitě nedívejte, pokud zrovna jíte, nebo pokud jste slabší povaha.

Zde jsou snímky, jak vypadala, než započala opravu skalárními a fotonovými vlnami kódovaných do speciálního média. Na tomto principu fungují právě MedBeds, ale jsou mnohem dokonalejší a působí rychleji.

Ruka:

Prso:

Stehno:

Lýtko:

Podpaží:

Na vlastní oči jsem viděl další dva lidi, kteří měli možnost jít přímo na MedBed. Už je to delší doba. Ten první byl paraplegik – automobilová nehoda, druhý byl kvadruplegik – šťastný nešťastník na motorce. Po ošetření těchto dvou mužů na MedBed jim do několika minut srostla a obnovila se přerušená mícha. Zároveň to způsobilo také kompletní regeneraci celého organismu. Oba tam byli necelou hodinu. Oba dva byli po ošetření opět schopni normálního pohybu a dodnes žijí plnohodnotný život, který předtím rozhodně neměli.

Už se však nikdy nesměli setkat se svou rodinou a byla jim změněna identita. Odešli žít na jiný světadíl, kde je nikdo nezná. Ptáte se proč? Protože kdyby se nejhorší mafie celého světa – ta farmaceutická – dozvěděla, že kvadruplegik vesele běhá venku a nikdo neví proč, velmi by se zajímala, kdo jim kde pomohl a všechny zúčastněné by „odklidila“.

To znamená, že tady mezi Vámi tajně chodí občas lidé, kteří technologii využili, ale nikomu to nesmí říct. Měli to štěstí se předčasně k možnostem MedBeds dostat.

Znám také osobně dalšího člověka a vím o něm, že je mu dnes přes 127 let. Ten byl také na MedBed. Dnes vypadá na 40 let, možná i mladší. Netrpí žádnými nemocemi, je perfektně vitální. Prakticky nestárne, ale v průběhu času se postupně omlazuje. Brzy asi dojde k fázi, kdy už bude vypadat na 23 (pak vizáž zůstává napořád). Tak na to se velmi těším. Vídám ho párkrát za rok už delší dobu a znám ho velice dobře. A ta neuvěřitelná změna jeho vizáže, za ty spousty let, je doslova dechberoucí.

Co si pak mám myslet, když přinesu vědomosti o takto skvělé technologii do České a Slovenské republiky, a pak mám číst na internetu ty hloupé názory, že je to podvod a že to lidem vezme duši? No lidé, zamyslete se nad sebou trošku. Ti, kdo to tvrdí, prostě mluví sami o sobě. Já na MedBeds nevěřím, já nemusím věřit, já jsem je zkrátka osobně viděl a vím co dokážou. Myslet si, je houby vědět.

Dřív jsem dělával přednášky. Přednášel jsem po celé východní i západní Evropě pod různými jmény. V několika jazycích. Vyprávěl jsem desítky let dopředu o všem, co se dneska děje. Že nás budou trávit hnusem ze vzduchu, hnusem ve vodě, hnusem v injekcích, hnusem v jídle, že nám budou vymývat mozky v televizi, že nás budou smažit mobilem a wifinou, že nás očipují, že přijde do Evropy obrovská vlna nepřizpůsobivých migrantů, a podívejte se dneska na Německo, jaká je to hrůza. Tehdy si o mně vyprávěli, že jsem se asi pomátl a dneska se mi stává, že mi i po dvaceti letech napíšou nebo zavolají staří známí a omlouvají se mi, protože zjistili, že jsem měl pravdu.

Největší sranda je obecenstvo v ČR, kde spousta lidí uvěřila tomu, že znají mé skutečné jméno. Právě proto, aby nemohlo dojít ke zneužití mého jména, ke zneužití mé identity, či soukromí, nepoužívám nikde své skutečné jméno. Ani na internetu a už vůbec ne na přednáškách. Nevěřili byste navíc, jak je velmi snadné si pořídit (koupit) jméno, popřípadě i více a používat to po celé dekády se vším všudy, aniž by na to někdo přišel. Jednodušší než pořídit falešné doklady. Systém je…..

Je mi jasné, že po tom, co jsem tady odhalil, asi některé trošku klepne, ale taková je pravda. Nikdo mé skutečné jméno nezná. Nikdy jsem ho nesdělil a nikdy jsem ani neukázal své doklady. Takže si díky tomu můžu svobodně psát, aniž bych se musel starat o to, jestli mě za to někdo bude chtít někde popotahovat. Je to obrovská svoboda a životní výhoda. A navíc se i můžu smát, když čtu, jak o mně někdo něco tvrdí, nebo že ví, kdo jsem.

Kdyby bylo mé jméno známo, nikdy bych určitě nemohl na internet napsat, že znám technologii MedBeds a že jsem viděl lidi, kteří na tom byli. Protože mafie má pořád ještě sílu, těžce po alternativě šlape a těžce potlačuje pokročilé metody opravy lidského těla. Zdechající hydra má ještě chapadla, která kolem sebe v posledních záškubech pořádně mrskají.

Asi se budete ptát, jestli jsem já sám na MedBed byl. Ano, bylo mi to nabídnuto. Ale tehdy jsem řekl, že nejdu, protože jsem se jednak cítil dobře, a pořád cítím, a navíc mi bylo jasné, že bych asi musel odejít. Radši jsem tu zůstal a počkal si, až přijde ta správná doba (asi jste pochopili), abych mohl lidi datovat a být u toho, až se všechno semele a spustí. Všichni to brzy sami uvidíte a pochopíte. Kdo ví, ten ví.

Doufám, že jsem vám dnes poskytl zajímavé poodhalení. A nyní vy sami rozhodnete o stavu svého mozku. Jestli žijete v krabici matrixu, nebo jestli máte svobodnou mysl. A jsme opět na začátku. Kdo nepochopil, musí se tam vrátit.

Zajímavý článek, že? Ale kdo by tomu dneska věřil. Dobré sci-fi, že ano, a hlavně ty fotky jsem namaloval skvěle. Že jo? Možná budu další Leonardo da Vinci. Tak možná na další přednášce v budoucnosti potkáte Leonarda da Vinciho, nebo Vinčíka…..

Jo a omlouvám se, že slíbený článek je o dva dny později. No, malování obrázků mně zabralo více času, než jsem si myslel.

Napsal tm

p.s. : carsten Vás všechny pozdravuje a těší se opět na reportáže na tadescu. Nyní je v práci dosti vytížen.


Zvažte prosím finanční podporu dle vašich možností na překlady článků a provoz tadesca. Bez vaší pomoci se neobejdeme. Přispět můžete na účet 2202651812 / 2010 (IBAN: CZ5020100000002202651812) nebo na IBAN: ES2315830001119090130742. Platbu prosím označte jako „dar“. Předem děkujeme.

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
104 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ivanka
ivanka
15.5.2022 17:45

pro olism 14. 5. v 10,18 – óóó – mluvíte mi z duše, chodili vůbec ti lidi do školy? myslím Češi do české školy, jsou to věci z učiva Základní školy a píšou jak tataři. Někdy si málem rvu vlasy, ničí mě to, někdy se mi ani ty příspěvky nechce číst. Sama jsem ze školy už víc než 50 let, vím, že moje čeština už není to co bývala, ale jsou věci, které by prostě ten kdo projde základní školou měl umět napsat. Připadá mi, že značná část lidí odcházela ze školy se čtyřkou z češtiny.
Děkuju vám.

mariana-ariana
mariana-ariana
15.5.2022 15:08

janapechmanova – Je mi smutno z Tvojich komentárov útočiacich veľmi nepekne na martina xx… len preto, že si „dovolil“ napísať svoj názor, ktorý mimo iné je premýšľavý a mňa teda nijak neurazil, naopak – je príjemné čítať inteligentný prejav, čo sa o Tvojich urážlivých a jedovatých vetách vobec nedá povedať. Kde berieš prosím Ťa právo takto útočiť na ľudí?? Pýtam sa Ťa preto, že už iba v tomto článku od Tomáša (za ktorý ďakujem) si zaútočila nielen na Martina xx…. ale aj na Anan a Valu. I tieto 2 ženy mali pekné a premýšľavé príspevky. Prepáč ale Tvoje príspevky (a tým myslím skoro všetky, ktorými tu prispievaš) mňa osobne eště nikdy ničím neobohatili. Sme skrátka na „inej vlne“. V minulosti som sama chcela prispieť pár zážitkami z vhľadov ohľadom vesmírnych lodí. Tam si bola pohotová a napísala si mi 2 tak nepekné a pritom jedovaté komentáre (ktoré ma zaboleli v srdci), že som sa zcela (tak ako zrejme teraz Martin xx..) odmlčala. Nazvala si ma (podobne ako Martina xx….), že ktovie za akú stranu ja kopem a tak. Prosím Ťa, až budeš písať ďalší príspevok, kde budeš chcieť ludí súdiť, urážať atď trochu sa zamysli. Ak si na istej úrovni, možno prehodnotíš aj isté ospravedlnenie sa ľudom, ktorí si tu „na tadescu“, kde cítia, že je „ich rodina“ dovolili napísať svoj názor a netušili a neočakávali, že sa tu nájde niekto, kto na nich bude takto nepekne a jedovate útočiť a hádzať na nich špinu. Jemný človek sa prirodzene odmlčí. Musela som sa ozvať janapechmanová, pretože prekračuješ isté hranice. Prosím Ťa, než tu budeš okamžite niečo odpisovať, radšej o tom viac popremýšľaj a pohovor so svojim srdcom a jeho laskavosťou, ktorá v týchto Tvojich príspevkoch tak žalostne chýba.

martin xxxxxx
martin xxxxxx
14.5.2022 21:51

Asi naposled co něco píši, jen chci objasnit nějaká tvrzení, která jste mi napsali.

… mluvte tedy za sebe … – To by se moc říkat nemělo, kdyby byl každý jen sám za sebe, tak už lidstvo není nebo není alespoň v současné podobě. Mluvil jsem směrem k celému lidstvu.
… replikátor si neberte … – Když/kdyby se zruší všechno ostatní, tak si to bude muset vzít každý dobrovolně nedobrovolně nebo se vrátit do jeskyně.
… pan Tesla pro nás … – O Teslovi jsem neřekl žádné křivé slovo.
… žít podle Tebe … – To je stejné jako žít podle toho co vymyslí někdo jiný.

Co děláš pro lepší budoucnost … –

O replikátoru jsem neřekl, že je to blbost, ale že s tím nesouhlasím. Dost dlouho jsem o tom přemýšlel na základě jednoho článku, který byl zde a který jsem četl nejméně 4x. Řekl jsem že s tím nesouhlasím a zmínil jsem se o své vizi (jiném řešení) narozdíl od jiných lidí, kteří řeknou že je něco blbě a neví proč. O své vizi jsem asi před rokem napsal článek částečně jako reákci na ten článek, jen není možnost ho číst, poněvač stále není v publikovatelné podobě a jestli by to někdo zveřejnil si netroufám odhadovat. Dát dohromady písemný projev není nic jednoduchého, tam člověk svojí chybu nenapraví hned, jedině tímto stylem a dofat, že si to někdo přečte. Možná je dobře, že to nejde číst, teď vidím že by se nikdo nedostal přes první odstavec.

Troll, protivný, zašlapal –

Z toho mi bylo smutno. Já nejsem zlý na ostatní nebo se o to minimálně snažím. Obětí prasáren jsem byl vždy já a nikdy bych to neoplácel ostatním. Ani se s lidmi nehádám, a když mě někde neberou tak se nebudu vnucovat, občas řeknu co si myslím, když se někdo zeptá tak odpovím.

Že se se mnou o jiných řešeních věcí do budoucna bavit nechcete se dalo říct jednou větou. Když tedy nemůže člověk nic říct, tak to potom nemá smysl tyto zprávy číst, ten čas který tomu věnuji můžu věnovat něčemu jinému. Prostě to nějak udělají bez ohledu co si lidi myslí nebo dělají a tak to bude a pak to (slepě) přijmout jako přirozený vývoj jako lidé žijící stylem jedním uchem dovnitř druhým ven a ti kterým je vše jedno.

Komentáře jsem začal psát proto, že jsem ve svém životě mlčel dost dlouho. Někdo mi říkal že žiji ve své ulitě a chtěl mi pomoct to změnit. Ale vidím že to tak má zůstat.

Nejsem tady na nikoho naštvaný, poslední jmenované be se stejně muselo nějak rozseknout a teď už v tom mám jasno.

srnka
srnka
Odpověď na  martin xxxxxx
15.5.2022 11:17

Zdravím všechny, myslím, že bychom se tu neměli přít a navzájem se hádat. Nikdo z nás neví, jak ta budoucnost, ten nový svět bude vypadat a všichni zde zatím známe jen naši realitu a dle ní vše posuzujeme. Ale co když už nebude potřeba vařit – dojdeme na zahrádku, natrháme si plodiny a máme jídlo. Co když veškeré naše starosti budou jen o rodinu a děti. Co když se změní i klimatické podmínky a úroda bude celoročně……Nevím, co bude a tak bych tu nikoho nenazývala trolem ani nikoho neodsuzovala.

kiana
Odpověď na  martin xxxxxx
15.5.2022 15:51

martin xxxxxx:

„Když/kdyby se zruší všechno ostatní, tak si to bude muset vzít každý dobrovolně nedobrovolně nebo se vrátit do jeskyně.“
– co já vím, tak hodně lidí si myslí, že jídlo vyrobené v replikátoru je v něčem horší (např. živiny nebo prána atd. – já si to nemyslím, ptž vím, jak to asi tak funguje, ale cca 50% lidí si toto myslí) než vypěstované bio jídlo, a proto farmářské obchody podle mě nezaniknou (jen jich bude trošku míň díky menší poptávce, ale veškerá poptávka se uspokojí!!) a kdo nebude chtít používat replikátor, nemusí
– dále může zůstat otevřených i pár továren, ve kterých budou pracovat ti, kteří nechtějí replikátory (a budou si vyrábět oblečení, nábytek atd.) sami – takových lidí, kteří jsou workoholici a nebo nebudou chtít používat replikátor, může být např. 10-20%, takže si můžou pohodlně vyrobit vše, co potřebují
– pořád nevidím žádný problém, že by tě zavedení replikátorů v něčem omezovalo, protože část jídla se bude určitě pěstovat a i další věci se budou vyrábět „běžným“ způsobem. Zatímco tvůj systém by OMEZOVAL lidi, kteří replikátory chtějí (protože by je zakázal), tak systém, ve kterém je volná energie a replikátory, naopak NEOMEZUJE lidi, kteří replikátory používat nechtějí.
– taky se nabízí otázka, proč chceš použít např. toaletní papír vyrobený ručně/v továrně raději než ten, který byl vyrobený v replikátoru – v čem tě to omezuje, že to nevyrobil nedobrovolně člověk, který to dělat nechtěl či továrna, která poškodila přírodu, ale vyrobil to replikátor? Proč by ti jako mělo vadit, že se při výrobě nepoškodila příroda / svobodná vůle jiného člověka? Má to na použití výrobku snad nějaký vliv? Je toaletní papír z replikátoru nějak horší?? Není. Co se týče jídla a živin, tam je to jasné, jídlo půjde koupit i běžně vypěstované a díky základnímu příjmu si takové jídlo bude moci dovolit každý. Ale u jiných věcí já osobně nevidím rozdíl mezi stolem vyrobeným v továrně automatickým procesem a stolem vyrobeným v replikátoru.. Obojí je neosobní. A řezbářské práce (např. dřevěný stůl zákazníkovi na míru) vyrobené přímo člověkem budou fungovat i pak a ten, kdo si takový stůl kupoval doposud (já ne – martin ano?) si ho bude samozřejmě kupovat i pak (a díky základnímu příjmu na to bude mít peníze..).

„… žít podle Tebe … – To je stejné jako žít podle toho co vymyslí někdo jiný“
– pokud bych se musela rozhodnout mezi zdejším systémem a tím, co jsi vymyslel, asi bych volila tvůj systém (ale abych to mohla říct jistě, tak bych si to musela znovu přečíst, matně si pamatuju, že jsem něco od tebe na Alušce četla). Jenže pokud bych si měla vybrat mezi systémem, který jsem vymyslela já vs. tvým, tak ten můj návrh je lepší; a pokud bych měla volit mezi replikátory, medbeds a základním příjmem vs. tvůj systém, tak rozhodně bych si svobodně vybrala replikátory, volnou energii a zákadní příjem. Takže by mě tvůj systém omezoval a NECHTĚLA BYCH HO, zatímco replikátory atd. bych si vybrala svobodně. Asi nejsi schopný toto pochopit (rozdíl, mezi tím, co sama za sebe chci a co nechci – bez ohledu na to, kdo to vymyslel..), ale to není můj problém. Když někdo vymyslí něco lepšího, než já (což se stalo v podobě replikátorů), tak chci raději to, co vymyslel někdo jiný, než to, co jsem vymyslela já. Pokud ale někdo vymyslí něco horšího (např. ty a tvůj návrh systému vs. můj návrh systému = můj by byl pro všechny lepší), tak chci to, co jsem vymyslela já. Pořád tedy žiju podle sebe, i když něco vymyslí někdo jiný, protože to já se rozhoduju, co je pro mě nejlepší. Pokud by mi někdo násilím vnutil špatný systém A nebo špatný systém B, tak by to bylo jedno, ale pokud si můžu vybrat mezi velmi dobrým systémem, svým dobrým systémem, tvým trochu dobrým systémem a špatným kapitalismem, tak volím to nejlepší (i když jsem to nevymyslela já).

Lidi nově budou moci mít i ve hmotě svobodnou vůli (každý sám za sebe) dělat cokoli chtějí. Pokud to dobře chápu, tak ty by sis přál dělat něco, k čemu potřebuješ druhé lidi. Místo, abys zkusil pak najít nějaké lidi, kteří to, co chceš dělat ty, budou také chtít dělat (dobrovolně), tak bys raději vzal všem svobodnou vůli a chtěl bys, aby všichni dělali to, co chceš ty, protože to, že by nikdo nechtěl dělat to, co chceš ty, je podle tebe omezování tvé svobodné vůle.. To je převrácená logika a není to pravda. Ano, může se stát, že nikoho, kdo by chtěl dělat to samé, co ty, nenajdeš (a tak nebudeš moci dělat činnost, ke které potřebuješ druhé lidi). Ale to není omezování tvé svobodné vůle, protože druzí lidé nemůžou za to, co ty chceš a nemůžou za to, že chceš něco, co nikdo jiný dělat nechce (a ještě k tomu, že chceš něco, k čemu potřebuješ druhé lidi).
Další věcí je, že základní příjem nevymaže zlo, které je v lidech, a tak se může stát, že někdo bude druhému dělat naschvály v tom, že aby mu zhoršil náladu, tak si s ním třeba nebude chtít zahrát deskovou hru (a člověka to samotného samozřejmě hrát nebaví). Ale to už je o výběru přátel (nebavit se s lidma, kteří jsou zlí a dělají naschvály – musíte tedy umět rozlišit rozdíl, kdy někdo nechce hrát deskovou hru proto, že ho tato hra prostě nebaví a kdy to někdo nechce hrát jenom proto, že ví, že zrovna nemáte za kým jiným jít a on vám chce odmítnutím pouze zhoršit emoce/náladu).

Základní příjem má sloužit pouze k tomu, aby se zabránilo tomu nejhoršímu, co se na světě děje (umírání hlady, zabíjení, zotročování, chudoba, trest za jiný názor..). Nevyřeší to úplně všechny problémy v mezilidských vztazích (pouze část). Je to ZAČÁTEK, na kterém se pak dá dále stavět.

PS. očividně si z mých komentářů nic nevzal, jelikož jsem mu kdysi odpovídala na Alušce a sem píše to stejné, co už jsem mu jednou vyvrátila.

johanka
johanka
14.5.2022 21:17

pro olism – já bych to tak nehrotila, někteří lidé prostě nemají pro náš těžký jazyk cit a nedávají to – všichni moji šéfové a to nebyla žádná preference angl. jazyka, když jsem po nich přepisovala texty, tak tam bylo hrubek požehnaně. Ale zase třeba jsou to úžasní matematici, chemici apod. Trochu tolerance to chce, určitě mnozí dokáží to, co bychom nikdy nedokázaly, my ženy.

jarca
14.5.2022 16:00

janapechmannova – ano, každý by měl mluvit sám za sebe. Já ty technologie vítám a těším se na ně.
Mluvíš mi z duše, jani.

jarca
14.5.2022 15:55

janapechmannova – jani, nech ho trollíka. Ten musí bejt protivnej sám sobě. Jeho cesta. S takovej bysme zůstali zamatrixovaní celou věčnost.
Ta zapšklost je hrozná vlastnost!

johanka
johanka
Odpověď na  jarca
14.5.2022 21:10

pro jarču,- ano jaruško, cítíme to stejně, škoda opravdu času psát trollovi nějakou reakci, on se v tom utopí sám, jestli sám sebe – svoje myšlení nepřehodnotí, možná jen plní úkoly, které mu byly někým přiděleny, vše je možné, nebo je zde omylem

olism
olism
14.5.2022 10:18

Asi to není podstatné, ale mě už s prominutím sere, že lidé neumí používat náš jazyk – a to tak, že celkově – i/y , mě/mně atd. Vidím to ve všech diskuzích napříč všemi platformami. Takže když si přečtu Teslovi vynálezy – tak mě to zvedá ze židle. Všichni používají honosné technické termíny, odborné výrazy, prezentují své všeobecné znalosti, ale napsat větu v našem rodném jazyce je problém. Není to nic osobního, ale nakonec, když je člověk všímavý, tak si všimne i u oficiálních MSM chyb, za které si zaslouží případný prznitel jazyka vyrazit. Přičítám to tomu, že se všichni strašně orientují na anglický jazyk – který je mimochodem úplně tvrdý a neohebný a potom zapomínají na pravidla naší řeči – však co už, na FB, INST.,a jiných se jinak než tou zkur…nou angličtinou nemluví. Moc se mi líbil příspěvek, kde se vysvětluje původ Slovanů, jejich řeč a zvyky a při otázce položené v budocnu – ovládáte anglický jazyk? s radostí odpovím – NĚ NÁDO. (azbuku zde neumím použít).

johanka
johanka
14.5.2022 05:54

pro martina, již musím tykat, již Tě nedávám. Mě by nesmírně zajímalo, co pro to, co píšeš děláš sám, aby bylo lépe???????? Každý musíme začít u sebe, jak to máš Ty ? Co děláš pro lepší budoucnost, jak se alespoň někam zapojuješ ? Fakt mě připadáš jako TROLL, vše je podle Tebe špatně, současnost – to chápu, ale i budoucnost. Nevím, jestli podle Tvých představ by někdo chtěl v budoucnu podle žít podle Tebe a víc Tě již nebudu vnímat, není mě z Tvých příspěvků zrovna dobře, já to mám prostě jinak. Těším se na všechny vynálezy, které pan Tesla pro nás vytvořil, geniální člověk a chtěl pomoci lidstvu, ne naopak a vzpomínám na něj s vděčností…..

evak
evak
Odpověď na  johanka
14.5.2022 10:16

pro janapechmannova 14.5.2022 v 05:54

Milá jani,
tak máme z martina xxxxxx stejné pocity. Při čtení jeho názorů si říkám, on tu snad trolí. Ušetřila jsi mi práci, napsala jsi mu to i za mě :). Přeji hezké dny. eva

kiana
Odpověď na  johanka
14.5.2022 11:31

janapechmannova: Někdo se stejným názorem psal před nějakou dobou na Alušku (nick už si nepamatuju), tak jsem mu odpověděla, že kdo nechce replikátor, nemusí ho používat (a navíc tvořit můžou lidi i když mají replikátory – např. v replikátoru vyrobí pastelky a papír a můžou malovat – díky replikátoru můžou tvořit o hodně víc věcí, protože budou mít přístup k jakýmkoli základním surovinám/věcem potřebným k tvorbě a to zdarma). Já si o takových lidech (kterým vadí, když budou moci být lidé každý sám za sebe) myslím, že se bojí, že se s nimi pak nikdo nebude bavit (a nebo to jsou paraziti/energetičtí upíři, kteří nechtějí, aby měl každý svobodnou finanční/materiální možnost od nich odejít). Proto jsou proti základnímu příjmu, replikátorům, případně i med-beds, protože bez „moci“ (kterou nyní mají v současném systému) ztratí kontrolu nad lidmi v jejich okolí. Jiný důvod, proč by to někomu mělo vadit, mě totiž nenapadá (a to jsem se nad tím zamyslela a např. důvod, že musíme strádat a musíme být okolnostmi nuceni se vzájemně domlouvat, mi nepřipadá relevantní proto, že z donucování nic dobrého nevzejde). Ale asi nemá smysl se nad jeho úplnými nelogickými bláboly zamýšlet, i v nicku má 6x „x“, což je šestkrát šestka..

„Postele se zavádí už teď před odhalením“ – stejně jako se musí QFS dopředu připravit, aby mohl být pak všude na světě najednou spuštěn, tak stejně tak se připravují med-beds ke spuštění, aby pak mohly být na různých místech po celém světě zpřístupněny. Nevím o tom, že by postele byly pro nás již teď před odhalením dostupné, ale martin asi jenom trollí, protože jeho komentáře nedávají logický smysl a ještě z něj sem tam vypadne takováto blbost. Pokud netrollí, tak by mohl popsat svoje pocity např. „chci, aby lidi z donucení pracovali na 4-6h směny (i když bychom mohli mít replikátory a pracovat bychom nemuseli), protože JÁ bych se nudil a neuměl bych se sám zabavit, tak potřebuji mít nějakou přidělenou práci + kolektiv, protože jsem extrovert a nechci být o samotě (a bojím se, že dobrovolně by se mnou lidi čas netrávili). Kvůli tomu chci omezovat ostatním lidem svobodu, protože se nechci cítit nepotřebný, nudit se a být sám – tohoto se při zavedení replikátorů bojím.“ nebo „Když budou replikátory, tak mojí práci nebude nikdo potřebovat, tudíž ji neocení a já se budu cítit zbytečný.“ nebo něco takového podobného. No a když takto přizná svoje pocity a motivaci, tak na tom už se dá zapracovat, domluvit se nebo to nějak to vyřešit (může najít lidi s podobnými pocity a můžou pak společně něco tvořit/dobrovolně spolu na něčem pracovat a nebo může navštívit psychologa, aby vyřešil a našel původ svých obav). Potlačováním svobody, technologií atd. ale dosáhne maximálně toho, že ho lidi nebudou mít rádi (a ještě k tomu se přidal se na stranu illuminátů).

Navíc jeho obavy jsou zbytečné, protože je tolik věcí, které se dají na světě zlepšit (tzn. tolik věcí, na kterých budou lidi po zavedení replikátorů pracovat), že budou vznikat dobrovolnické skupiny. Tedy se pak může do nějaké přihlásit, čímž bude dobrovolně pracovat tolik hodin denně, kolik mu vyhovuje, a bude v kolektivu lidí. Tím pádem ani pocit nepotřebnosti nepřijde a ostatní lidé tu potřebnou dobrovolnou práci snad i ocení.. Ale třeba jsem jeho pocity odhadla špatně a jeho obavy jsou jiné, to by musel napsat on, z čeho má strach nebo jak se cítí.

johanka
johanka
14.5.2022 05:45

pro martin, Vy se mě snad zdáte s Vašimi názory, ještě, že nemáte nějakou rozhodovací schopnost pro lidstvo, to bychom dopadli. Náhodou, nejste zde za Trolla ? Vy již jste se do země s Vašimi názory zašlapal sám, tak si nestěžujte, je to Vaše cesta, kterou jste si sám vybral a nemluvte za lidstvo, co byste lidstvu zavedl a co ne, myslím, že zde většina – doufám, chápe to, co nás čeká s radostí a kladně. Vy si musíte být protivný sám sobě se svými názory a negativismem.

johanka
johanka
14.5.2022 05:37

markétko, pokud k něčemu nemáš důvěru, tak tam prostě nepůjdeš, je to tvoje rozhodnutí. Já věřím tomášovi, že to bude super a pokud je člověk starý a má mnoho nemocí, tak určitě se na med-bed těším. Ono vůbec nevadí, že mnozí nebudou na med-bed chtít i tak tam bude nával. Jsi mladá a uvažuješ svým mládím, až budeš stará, možná půjdeš na postýlky, pokud ještě budou určitě ráda.

jarca
14.5.2022 01:43

MALÝ RÁJ NA ZEMI….. https://newtube.app/user/yandex/H9jG7k3

martin xxxxxx
martin xxxxxx
13.5.2022 19:48

eli
Teslovi vynálezy schovala záměrně temná strana, to je rozdíl.

Kreativita by měla hodnotu i bez replikátoru, to co si sama uděláte k tomu máte větší vztah nebo když budete mít nápad, tak to můžete dělat pro další lidi i k vaší radosti. To že si z tvoření čehokoliv udělal někdo zdroj zisku je věc druhá. Nahradit něco problém způsobujícího nějakou technologií není řešení. Kdyby jste chtěla zrušit všechno co bylo jakýmkoliv způsobem použito proti lidem, tak by jste musela zlikvidovat lidstvo, planetu i vesmír.

vala
vala
12.5.2022 11:28

martinovi – už sme o tom hovorili, ale máš pravdu, občas si to pripomenúť nezaškodí. Hlavne sa nezúčastňovať tých ich šialených aktivít – netestovať zdravých bezpríznakových ľudí (netestovať), neočkovať proti kovidu (neočkovať)…, rúška jedine ak je niekto chorý a potrebuje sa presúvať mimo domov. Informovať pravdivo, ale nerozdeľovať zbytočne spoločnosť. Naučiť sa používať svoju intuíciu, popracovať na samoliečebných schopnostiach, dbať na svoju rodinu…….., pomáhať okoliu, spájať sa s ľuďmi s podobným hodnotovým systémom, naučiť sa byť pravdivý, posilovať dobré vlastnosti, využívať bártrový obchod, nepozerať (zbytočne) TV- hlavne programy, ktoré devastujú človečenstvo. Urobiť si zásoby pre prípad núdze. Pracovať so strachmi. Dvíhať svoje vibrácie.
A pre tých zručnejších a šikovnejších – sú spôsoby, ako vyrábať energiu svojpomocne a lacnejšie, ako si kde-čo vyrobiť a byť nezávislejší od globálneho trhu…… Robiť viac to, čo nás baví a napĺňa.

Je toho až -až.

martin xxxxxx
martin xxxxxx
12.5.2022 11:04

Jediná nebudete, ty postele ztrácí důvěru tím, že se závádí už teď před odhalením, důvody jsem napsal už několikrát. Já zas nemám důvěru k jiným věcem.
Zásadně nesouhlasím aby se zaváděly nějaké replikátory. Lidi se nejsou schopni vzájemně na čemkoliv domluvit, tak se jim to rozdá, aby každý byl sám za sebe a tím se ještě posílí materialismus a pohodlnost.
já mám vlastní vizi lepšího světa, ale když je člověk sám, tak nic nezmění, stejné je to i u obrany našich práv, když je člověk sám tak se ho zbaví nebo zadupou do země.

*****
…..ztrácí důvěru tím, že se zavádí už teď před odhalením…. Co to je za nesmysl??
tereza

eli
eli
Odpověď na  martin xxxxxx
12.5.2022 23:09

pro martin xx….k „zavádění před odhalením“

no vidíš, a já neztrácím důvěru k |Teslovým vynálezům, přesto, že byly vymyšleny před odhalením…tedy….byly dříve nebo později opět zahaleny a které fungovaly před více jak sto lety….
a na replikátory se celkem těším, a umím si představit, že hodnotu nebude mět to, co je již vyrobeno (to zvládne replikátor), ale hodnotu bude mět kreativita
a zcela jednoznačně zastávám názor, že kdyby lidé měli natolik vyvinuté vědomí, dávno tu není žádný srajda reptoš, archonťák, ani jiný prevít…., páč vyvinuté vědomí=nemožnost zneužití, ublížení a existence jakékoliv vlastnosti, která by zneužila technologii a zároveň=dodržování vesmírných zákonů

srnka
srnka
Odpověď na  martin xxxxxx
13.5.2022 08:37

http://www.albana.cz/
Tohle jsem zahlédla na telegramu u pavel zítko extra. On sám tam propaguje léčení teraherz, dělá webináře ……. samozřejmě tohle není zdarma….

martin xxxxxx
martin xxxxxx
Odpověď na  martin xxxxxx
13.5.2022 19:19

Pro nás co to víme to je blbost, ale až bude odhalení a nějakým procentům hloupého lidstva dojde že všechno zavedené za zády lidstva bylo k naší likvidaci, aby pak něco nevyvedli – kočkovaní nemají co ztratit. Hlavně by měli dávat pozor na sekty, v lepším případě spáchají sebevraždu, horším vezmou sebou i nevinné.

Správně se to nejdřív mělo představit lidstvu a vést veřejnou debatu, já bych to tak udělal, když chci začít znovu a líp.

johanka
johanka
Odpověď na  martin xxxxxx
14.5.2022 05:33

pro martina, mluvte tedy za sebe a replikátor si neberte, to je vaše rozhodnutí, my ženy, které se celý život honíme okolo stravování pro rodinu, nákupy a neznáme téměř odpočinek, si myslím replikátory zasloužíme. Já mám tolik koníčků a tolik práce, že např. i když nebudu muset vařit, tak se určitě nudit nebudu, i tak chodím spát nad ránem. To může napsat jen někdo, kdo asi nemá již nyní co dělat a nudí se, vy si žádný replikátor neberte. Kdyby jste měl hodně práce okolo třeba domku, zahrady, rodiny, prádlo, žehlení, úklid a další a měl mnoho koníčků, jako třeba já, tak byste takový příspěvek, dle mne s prominutím hlouby, nikdy nenapsal, to za mě, já se moc na tu všechnu technologii, která ulehčí hlavně ženám život těším.