Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi
    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

  • Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu
    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

  • Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?
    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

  • V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek
    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

Související zprávy

  • Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?
    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

  • V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek
    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

    V době, kdy Los Angeles ničí rozsáhlé požáry, jsou pojišťovny kritizovány za rušení pojistek

  • Indická vládnoucí strana obviňuje opozici z používání Sorosovy příručky
    Indická vládnoucí strana obviňuje opozici z používání Sorosovy příručky

    Indická vládnoucí strana obviňuje opozici z používání Sorosovy příručky

  • Dnes Robert Fico zaslal Zelenskému otevřený dopis
    Dnes Robert Fico zaslal Zelenskému otevřený dopis

    Dnes Robert Fico zaslal Zelenskému otevřený dopis

Příprava na reset: Turecko těží rekordní množství zlata

V tomto roce Turecko dosud vytěžilo více zlata než kdykoli předtím. Jediným kupujícím celého objemu produkce je centrální banka země, která se připravuje na možný nový globální zlatý standard.

Turecko v tomto roce pravděpodobně vytěží rekordní množství zlata. Jediným kupujícím je centrální banka země, která skoupí, jako již v posledních letech, kompletní produkci zlata země – ačkoliv cena zlata se i nadále obchoduje poblíž svých historických maxim výrazně nad 2.000 dolarů.

Produkce zlata v Turecku se podle očekávání zvýší o 16 % oproti 44 tunám v loňském roce (současná hodnota okolo 2,8 miliard dolarů), jak uvedl Hasan Yucel, předseda tureckého sdružení pro těžbu zlata, v rozhovoru pro agenturu Bloomberg. Země je mimo to v současné době na světě jedním z vůdčích kupců žlutého drahého kovu.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Podle zákona zavedeného v roce 2017 má turecká centrální banka předkupní právo k nákupu zlata těženého v zemi za převládající tržní ceny. „Od změny zákona byla centrální banka stále našim jediným kupcem“, říká Yucel. Tento trend bude i v letošním roce pravděpodobně pokračovat.

Když v týdnu do 7. srpna dosáhla cena zlata svého nového historického maxima 2.075 dolaru za unci, vzrostla také hodnota tureckých zlatých rezerv na historické maximum. V následujících týdnech zlato opět trošku snížilo hodnotu, takže také hodnota tureckých zlatých rezerv se lehce snížila.

Hodnota zlatých zásob turecké centrální banky v tomto roce skokově vzrostla, zatímco centrální banka současně snížila devizové rezervy téměř na 15tileté minimum, aby podpořila svou oslabující měnu. Jinak řečeno: Turecko se odděluje od dolaru a nakupuje zlato.

Tento trend rostoucích zlatých rezerv a propadajících se devizových rezerv můžeme v Turecku sledovat již od roku 2011.

Turci používají zlato také tradičně jako dárek při svatbách a narození dítěte. Tradičně je obchodníky používáno k placení nájmu na velkém bazaru v Istanbulu, jednom z nejstarších nadstřešených trhů na světě.

Tento tradiční význam zlata přispěl k tomu, že v posledních 25 letech byla poptávka po tomto drahém kovu přibližně 160 tun ročně. Očekáváme, že turečtí spotřebitelé i letos koupí minimálně 150 tun zlata, říká Yucel.

Zlaté rezervy Turecka jsou v porovnání s vůdčími státy jako jsou USA nebo Německo sice relativně nízké, ale dle údajů Wold Gold Council činí stav zlatých rezerv centrální banky se sídlem v Ankaře ke konci června přece jen více než 583 tun.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Jen v letošním roce přidala centrální banka kolem 170 tun ke svému stavu zásob – tolik jako žádná jiná centrální banka na světě. Navíc Turecko repatriovalo po velké finanční krizi, stejně jako Německo a další státy, své zlato z Federal Reserve Bank of New York.

Podle spotřebitelské poptávky je Turecko číslo 5 na světě. Silný růst cen zlata umocnil poptávku tureckých investorů po drahých kovech, zatímco poptávka spotřebitelů se následkem toho lehce zchladila, říká Yucel, který je i výkonným ředitelem zlatého dolu společnosti Nurol Holding, Tumad Madencilik.

Odvětví přilákalo za poslední tři desetiletí průzkumné investice ve výši 6 miliard dolarů, říká Yucel. Jedna kanadská těžařská společnost, Nurol, Guris Holding a Calik Holding plánovaly investovat minimálně 100 milionů dolarů do západního tureckého regionu Canakkale a Balikesir nebo do provincie Artvin na severovýchodu země.

Turecko se připravuje na možný reset a případný nový globální zlatý standart jinak než Západ. Zatímco západní centrální banky masivně tisknou peníze, aby za ně nakoupily státní dluhopisy a jiné cenné papíry, využívá turecká centrální banka své natištěné peníze k tomu, aby ve velkém stylu nakoupila zlato.

Pro tadesco přeložila marki | Zdroj: Deutsche Wirtschafts Nachrichten

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
Pravidla diskuze

Diskuze je pouze pro registrované čtenáře a je moderovaná. Budou uveřejněny jen takové komentáře, které nejsou urážlivé, vulgární, neobsahují reklamu, neobsahují projevy náboženského fanatismu, návody k násilí, pseudo-ezoterické bludy a jsou k tématu.

Není dovoleno vkládat celé články z jiných webů a strojové překlady z cizích jazyků, stejně tak psát celé věty kapitálkami.

Komentáře není dovoleno využívat jako chat a místo pro osobní spory.

Veškeré odkazy v komentářích musí být uvedeny s krátkým popisem čeho se týkají. Odkazy bez popisu jsou považovány za spam.

Komentáře jsou automaticky posuzovány antispamovým systémem, a pokud jsou zadrženy, musí je posoudit administrátor, což může trvat až 25 hodin. Opětovné odeslání komentáře nebo psaní stížnosti prostřednictvím e-mailu nic neurychlí.

Předem děkujeme za respektování těchto pravidel.

42 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
T03T T03T
T03T T03T
7.9.2020 01:17

Gold standard = slavery
nobody has gold
just digital/paper Fiat
Black Money Mathers

Lovec informací
Lovec informací
6.9.2020 22:30

Tak to v životě funguje:

https://www.youtube.com/watch?v=_q7njXlxik0&feature=youtu.be

= Originální dokumenty Světové Banky a její Covid-19 strategie =

http://documents1.worldbank.org/curated/en/993371585947965984/pdf/World-COVID-19-Strategic-Preparedness-and-Response-Project.pdf

(Je to v angličtině, najde se šikovná osoba a udělá stručný překlad?)

John Murphy
John Murphy
Odpověď na  Lovec informací
7.9.2020 01:07

Dobře udělané video, díky.
Ten druhý link, text, je nad mé síly, je toho moc.

q
q
Odpověď na  Lovec informací
7.9.2020 10:34

https://ulozto.cz/tamhle/VdMOvoByU9wI …. překlad vašeho dokumentu do cz pomocí goglu

neblbecek
neblbecek
6.9.2020 21:50

Hlavne ze na slovensku tazia kadejaki bastardi zo zahranicia… a ludia mlcia….

Milan
Milan
Odpověď na  neblbecek
7.9.2020 14:45

Kdyz potrebuji svrhnout vladu, musi nejdrive vyhnat lidi do ulic. A tak zabili Kuciaka a rekli, ze to udelal mafian Kocner. Lidi se nastvali a uz byly demonstrace. Ted je ale Kocner nevinny. Kdo tedy mel prospech? Udelal to ten, kdo z toho mel prospech, aby narodova Ficova vlada byla nahrazena servilni vladou k USA, ktera nakoupi nepotrebna draha letadla, umozni zalozeni zakladny a umisteni raket na Rusko. I Caputova pasuje do toho schematu, protoze ten, kdo mel byt prezidentem najednou rezignoval a Caputova se k tomu dostala jako slepy k houslim. Ta dela co Emericanum na ocich vidi. Muj Boze, jak dobre jim ty prevraty funguji! Vysoka profesionalita a dostatek penez staci. Vrah Kuciaka si nemuze vzpomenout, odkud strilel! A ted to rozplette!

tomáš marný
Odpověď na  Milan
7.9.2020 15:38

Milý milane,
né američanům ale DEEPSTATU. To bude holku stát krk…..
tm

Pollux
Pollux
Odpověď na  tomáš marný
7.9.2020 16:24

Tak snad jí po vypnutí neodloží na skládku v Pezinku…..

Truth Seeker
Truth Seeker
6.9.2020 21:28

Zlato je nejběžnější sloučenina Supernov 3. Generace.

Ve své podstatě je to nejběžnější kov v Univerzu. Navíc lze syntetizovat ze železa, mědi i olova.

Annunaki na Zemi netěžili zlato, které je ve značných hloubkách a na povrch se dostává jen s geologickými zlomy, ale čistou měď na území dnešní Kanady, kterou pak procesem „alchymie“ (ozařováním nuklidy červené rtuti s Transuranovým číslem 150) měnili na pro ně potřebné zlato.

Více Ivo Wiesner ve svých pracech.

http://www.astronuklfyzika.cz/KosmickaAlchymie.htm

Mnohem vzácnější je stříbro, jehož cena je brutálně mimo skutečnou hodnotu stlačována manipulací s futures objednávkami zlata.

Zatímco zlato stojí 2.000$ za trojskou unci, stříbro nebylo nikdy víš, než 20$, přitom je ho na Zemi méně!!!

Čili panika ohledně „zlatého standartu“ je nesmysl, protože Trump hovořil o drahých kovech, kam patří palladium, stříbro a zejména pak série nezbytných prvků pro High end výrobky:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rare-earth_mineral

objektiv
objektiv
Odpověď na  Truth Seeker
7.9.2020 02:33

Pár knih Wiesnerových jsem pročetl, ale někde s údaji dost přehání.

rudo
rudo
Odpověď na  Truth Seeker
7.9.2020 06:14

“ stříbro nebylo nikdy víš, než 20$ “

to nie je pravda !

v roku 2011 dosiahlo takmer 50$ (49.5-49.8 podla zdrojov dat)

momentalne je okolo 27$

uz v roku 1980 bolo striebro 41.5 $

co sa tyka pomeru ciem zlato/stribro ( GOLD/SILVER RATIO )

tak 1980 = 16.7
1991 = 101.29
2011 = 31.85

a pri marcov krachu totho roku rekord 125

pohyby cien sleduju dlhodobe cykly
a mylne sa vysvetluju politicky a ekonomicky

Jeremy
Jeremy
Odpověď na  Truth Seeker
7.9.2020 09:06

Tys tu chyběl. Co kolega u pásu, už je zdravý? Měl ten Korunavir.
Teď ho má i Hanka, taková hodná holka to byla, furt se smála.

r0m
r0m
Odpověď na  Truth Seeker
7.9.2020 10:46

Atříbro bylo víc nez na 50 s těmi 20 nemáš pravdu nastuduj si grafy :p)

rudo
rudo
Odpověď na  Truth Seeker
7.9.2020 12:45

zlato mimochodom sa hybe okolo 1920-1930

hviezdička
hviezdička
6.9.2020 19:09

Turecku už zlato nebude nanič, lebo sa čokoro rozpadne.

rudo
rudo
Odpověď na  hviezdička
7.9.2020 12:47

myslis ze Turci tazia zlato s kratkym polcasom rozpadu

alebo narazas na oblubeny ftip v angline:

carving the Turkey

anan
anan
6.9.2020 18:53

Žádná novinka, vždyť ČNB zlato rozprodala, co by nikdo neudělal….. Nakoupila bezcenné euro, které se zlatu nevyrovná ….

mino
mino
6.9.2020 18:32

No nie som žiadny analytik ale už chápem prečo tom písal
že investovať do striebra.
Super článok terka dakujeme.

ujo
ujo
Odpověď na  mino
27.10.2020 17:52

Pri nedávnej „kríze“ 2008, začinalo Au okolo 1200 a skončilo tesne pod 2000.
Pritom Ag začínalo niekde okolo 15 a skončilo na cca 45-50. Nehľadajte detajly. V princípe každý vidí, že Au poskočilo o cca 40% +- a striebro o 300%. Tak o čom?!??

Zlaťák
Zlaťák
6.9.2020 18:13

Nazorny priklad nevyhody zlateho standardu. Staty tezici zlato postupne odkoupi majetek,pudu,nemovitosti jineho statu. Hodnota a kupni sila statu tezici zlato bude neustale narustat, protoze si zlato doma vytěží. Turek a ostatni staty těžící zlato nas odkoupi. Za sve vytěžené zlato. A to nepočítám modernizaci všeho, vč. své armády. Ještě stale si myslite, že zlatý standard je správna věc?

mino
mino
Odpověď na  Zlaťák
6.9.2020 19:34

Kecy. Zlatý štandard nie je skupovaní niečoho, je to o krytí a zameniteľnosti meny za zlato, jednoducho o prapôvodnej možnosti zamieňať si zlato v banke za menu a naopak.

gaia
gaia
Odpověď na  Zlaťák
6.9.2020 19:47

Těžba zlata je tak trochu krádež země. Kdy se poničí planeta, horniny. Zlato patří zemi, nikoli jednomu člověku.

Nika
Nika
Odpověď na  Zlaťák
6.9.2020 20:10

No veru, neviem čo si mám myslieť…. vyzerá to všelijako.

Nika
Nika
Odpověď na  Zlaťák
6.9.2020 20:15

Tak fakt neviem či toto bude dobré pre bežných ľudí…. čo z toho budú mať ? Zas omrvinky ako doteraz ? A tí čo majú na kúpu zlata budú sa mať naďalej dobre ako sa mali doteraz. Zlatý štandard ? Pre boháčov, zase ? Či ako ?
Ešte stále som nevidela nikde to, že ako prežijú obyčajní ľudia…
Neviem čo si mám myslieť. Hlavne, že bohatí sa budú mať furt dobre v každej dobe.

Pavel
Pavel
Odpověď na  Nika
7.9.2020 00:03

Proč si všichni myslíme, že ti bohatí pracují pro nás? A skoro určitě je nezajímá jak a zda vůbec žijí obyčejní lidé.

nika
nika
Odpověď na  Pavel
7.9.2020 10:28

Rada by som sa tešila a verila, že ide o nás….. ale neviem či nejde skôr o boj medzi bohatými frakciami a obyčajní ľudia budú tak niekde na konci….ich zaujíma či majú a budú mať z čoho prežiť ľudia ? Či tie ich mocenské boje prežijú ?? … Duchovný rast je možný, keď človek má čo jesť, kde bývať, netrpí…. potom AŽ môže a má čas na duchovný rast. Takže veriť niečomu len tak alebo odporúčať chudobe, aby duchovne rástli atď atď… je ako keď máš zlomenú nohu a ja ti na ňu kúpim lyžu alebo hocičo iné…

Prodost
Prodost
Odpověď na  Zlaťák
6.9.2020 20:18

Správná úvaha. Peníze musí mít pod vlastní kontrolou každý stát. To je také důvod, proč pres. Beneš znárodnil tzv. „klíčový průmysl“, tzn. banky a pojišťovny. Peníze představují základní politikum a jejich mezinárodně uznávaná hodnota je vyjádřením ekonomické výkonnosti a kredibility státu. To jest, nejen likvidity, nýbrž celkové důvěryhodnosti. Kšeftování penězmi (finanční burzy) musí být učiněna přítrž. Finanční systém se musí stát zrcadlovým obrazem reálné ekonomiky a nikoliv naopak, jak je to dnes (už více než 100 let). V době, kdy byly peníze vynalezeny, pejzatí pochopili, že kdo je ovládne, ovládne svět. Vemme si zpět svoje nedotknutelné právo, starejme se sami o svoje peníze a pod pejzatými se historicky propadne zem a zavře voda.

bobo
bobo
Odpověď na  Zlaťák
6.9.2020 21:12

Ano je to tak, staty taziace zlato maju vyhodu, ale je otazne, ci zvysok im sveta bude odpredavat svoj kusok sveta. Ak prebieha boj za oslobodenie ludstva, tak to nie je boj o ekomiku. Vsede sa pise o prechode do 5D, a ten nenastane ak clovek nespozna hodnoty. Zlato nema vacsiu hodnotu ako obilie. Ak bude chciet niekto v cudzej krajine vyrabat auta, tak to nepojde s tym, ze jeho zamerom bude urobit si otrokov. To by sa nic nezmenilo. Kazdy si vie odhadnut naklady na vyrobu jedneho auta, cisty zisk na jednom aute, naklady na mzdy a financie vo vrecku majitela podniku. Toto sa musi zmenit. Ta zmena musi byt v tom, ze ten co to zlato ma nechce robit otrokov, ale chce pomahat menit spolocnost, kde ludia budu radi chodit do prace, cas v praci sa znizi a ludia dostanu priestor na duchovny rast … Ak by sme sa pozerali na to len cez okuliare, ze nas niekto chce opat ovladnut, tak to tu zbytocne ludia pisu a my citame. To je moj nazor.

jura
jura
Odpověď na  Zlaťák
6.9.2020 23:06

Zdravím,
je celkem zábavné číst tyto a podobné komenty. Jako by si lidi mysleli, že Q a všichni kolem, kteří vymysleli a snaží se tento plán uskutečnit, jsou jen banda tupých idiotů, kteří nejsou schopni domyslet vše do konce.

aki
aki
Odpověď na  jura
7.9.2020 13:28

Souhlasím Juro. Jsou tu jen destruktivní zprávy k tomu zlatu. Věřit je plán. I když to kolem vypadá velmi drsně a nebezpečné.

Adam
Adam
6.9.2020 17:59

Mám z toho zlata a všeobecne zo vzácnych kovov zmiešané pocity. Tí tam hore, ktorí riadia covid vedia že musia čo najviac prekaziť obyčajným ľuďom zhodnotiť svoje úspory.

Nika
Nika
Odpověď na  Adam
6.9.2020 20:11

No veru, neviem čo si mám myslieť…. vyzerá to všelijako.

otto
otto
6.9.2020 17:42

Chazarský poskok Rusnok sdělil, že ČNB zásoby zlata nenavýší!!

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/rusnok-cnb-zasoby-zlata-nenavysi-40334656

LDV
LDV
Odpověď na  otto
6.9.2020 19:11

ČNB totiž nepatří čekému státu, no a tak samozřejmě musí plnit pokyny páníčka. Prezidenti tramp a putin už si své banky zestátnili, což je také jeden z důvodů proč po nich tak jdou.

Karel
Karel
Odpověď na  LDV
7.9.2020 14:53

CNBanku ovlada Rothschild. Putin ho vykopnul z Ruska. Proto ta nenavist k Putinovi a k Rusku! Myslite si, ze je to normalni? Otravuji sami vsude Rusy a hazeji to na Rusko, aby ho mohli demonizovat a mlatit klackem. Pritom ma zapad taky Novicok a dela s nim experimenty na opozicnich Rusech a hned uvaluje sankce na Rusko.
Rusko na ty otravene zradce kasle, my jine starosti.

aki
aki
Odpověď na  otto
6.9.2020 19:47

Právě. Ten tupec chazarský a dutý má jiné noty. Také podle nich falešné hraje. Kde je on je jen problém a průser. A není to jedna rodina mafianu se Shilerovou? Vždyť ten povedený zeť se tak jmenuje Rusnok. Mafie zlodějů sedí na pramení.

Var
Var
Odpověď na  otto
6.9.2020 20:36

No, tak vybarvil se kluk, už všichni vědí, za koho kope. Dokonce bych řekl, že i ten redaktor ví, která bije. Rusnok by nás zřejmě nejradši prodal všechny.

Karel
Karel
Odpověď na  Var
7.9.2020 14:56

Ceske zlato prodal za babku Tosovsky za sametu. Obratem za to dostal vysoke misto v mezinarodni organizaci.
Jo na ceske zradce si musime privstat, az je budeme chtit volat k odpovednosti!