Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Trump song: Jsem bojovník
    Trump song: Jsem bojovník

    Trump song: Jsem bojovník

  • Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska
    Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

    Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

  • Následníci Templárov pokračujú v ťažení proti Rusku
    Následníci Templárov pokračujú v ťažení proti Rusku

    Následníci Templárov pokračujú v ťažení proti Rusku

  • Ruská vojska útočí na New York. Nevěříte?
    Ruská vojska útočí na New York. Nevěříte?

    Ruská vojska útočí na New York. Nevěříte?

Patrioti a vlastenci, je čas na akci tady a teď

Na žádost vkládáme jako článek.

***** **** ***** ****

TAKŽE PATRIOTI, VLASTENCI, je čas na akci tady u nás. Požádala bych adminy, aby této zprávě dali samostatné okénko, protože toto se musí dostat mezi lidi.

Od roku 1998 nejsme právní stát, ale můžeme všichni být LEGITIMNÍMI VĚŘITELI ČR a to díky jedné osobě, kterou naši poblitici chtěli vyškrtnout z existence. Vše je podrobně vysvětleno ve videích a na telegramu jsou i postupně vkládány různé důležité dokumenty, jak se bránit na všech úřadech, které NEMAJÍ žádnou pravomoc. Takže žádná pomoc od KTV, Rajchla, Volného, Hamplové a dalších, ti o tom ví, a jen si zachraňují svoje zadky. Opět to musel být jeden z nás běžných občanů, kteří se rozhodli to rozeslat do světa.

A ještě prosba na vás, co jste technicky zdatnější než jsem já, zda byste tyto videa mohli nahrát na alternativní servery. Děkuji.

video č. 1
https://www.youtube.com/watch?v=-6ERDNtq2Pk&t=52s

video č. 2.
https://www.youtube.com/watch?v=Mbjc6Usj__4

video č. 3
https://www.youtube.com/watch?v=b7x4OhphmDs

Zde najdete stránky na telegramu: https://t.me/spolecenstvilegitimnichv…

vložil carsten

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
83 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Topule
Topule
12.1.2022 14:06

POZOR NA KŘESADLO. takže vážení, dnes jsem dostala email od pana tajemného z křesadla, které se tady občas objevuje. Poslala jsem mu videa. Tak se držte. Tento pseudo vlastenec není nikdo jiný než jen obyčejný vlastizrádce a pisálek za obrazovkou, protože tyto zásadní informace o neprávním státu prý už ví dlouho, ale NIC NEKONÁ. Nemáme tak náhodou svou občanskou povinnost o zločinu informovat a snažit se tomu zamezit? To jako těmi jeho kecy v kleci??? Takže až ho tady zase příště budete někdo dávat, tak si to sakra rozmyslete. Ke konci časů se odkopou všichni, jak nás to učí na tadescu. Nevěřit nikomu, ověřovat si a spoléhat se na vlastní intuici a tu následovat.

johanka
johanka
Odpověď na  Topule
12.1.2022 20:27

pro Topule – nevím, z čeho přesně vycházíš, nemám moc ráda takové ošklivé hodnocení, když k tomu nejsou žádné řádné důkazy, podněty. Člověk snadno někoho odsoudí veřejnosti, ale pak to již těžko jde vzít zpět. Články jsou zajímavé a to, že pán napsal, že měl informace o neprávním státu, tak ty měl kde kdo, pokud neprávním státem nazýval s.r.o. To by musel být vlastizrádce kde kdo, dalo se to vyhledat, kdo v tom jen minimálně uměl chodit na internetu. Otázkou je, co by asi člověk v případě, když zjistil, že jsme s.r.o. měl dělat ? Co se udělalo s protiprávním rozdělením Čechů a Slováků a věděla to polovina národa ? Co zmohli lidé, když již minimálně polovina z nás věděla, že jsme s.r.o. v souvislosti s volbami do České republiky ? A tak bych mohla pokračovat dále. Pána neznám, nezastávám se ho, nevím, co přesně věděl a jak Ti to napsal, ale také nechci někoho zde pranýřovat, co jsi osobně udělala proti tomu, aby se nekonaly volby do České republiky, když jí již dávno
nejsme ?

Topule
Topule
Odpověď na  johanka
12.1.2022 20:49

janapechmannova .. vycházím z emailové komunikace s tímto pánem. Ale tady ji sdílet nebudu. Mě stačil ten fakt, že o tom ví, ale nekoná, protože mu to přijde zbytečné a čeká na spásnou armádu, až mu to tady uklidí. asi tak.

Topule
Topule
Odpověď na  johanka
12.1.2022 20:51

janapechmannova… myslím tím informace o LVČR, ne ty obecné info o protiprávních věcech.

johanka
johanka
Odpověď na  Topule
13.1.2022 01:07

Topule, nemůžu to posoudit a ani nechci, nevím v jakém duchu byla tvoje korespondence s pánem, ale Tvoje odsouzení mě připadá na to, že pána neznáš dost ostré, protože zrovna tak může být hodnoceno, že kdo věděl, že nejsme stát, ale s.r.o. a nekonal, když se s.r.o. vydávalo protiprávně za Českou republiky a všechny rozsudky byly “jménem republiky”, včetně rozvodů a svateb, no tak nevím, jak to potom nazvat, než protiprávní jednání, to je v podstatě to obdobné. Kolik lidí se veřejně ozvalo, že všechny zákony jsou protiprávní a neplatné, odvody daní státu a bylo by možné pokračovat stále, vše bylo špatně a neplatné. Jak mohli platit volby jménem České republiky……Chápu, že mnoho lidí to nevědělo, ale když se to velká část lidí dozvěděla, kdo mimo několika lidí, o kterých vím, konal ? Ozvala ses Ty, když jsi se to dozvěděla ?Já bych jen nerada, aby všichni, kteří ani v tomto směru nepodnikli nic a dodržovali mlčky neplatné zákony, teď si dokazovali, jak jsou dobří. I paní Srbová ve videu říká, že o tomto případu ví tak 3 – 4 měsíce. Nikoho se nezastávám, pána neznám, ale pro mě to není důvod nečíst Křesadlo a vím, že je hodně oblíbené, ale jako vždy je to na rozhodnutí každého, čemu věří a čemu ne. Jen bych nerada, znám myšlení českých lidiček, vidím to v podnikatelských a jiných skupinách, jeden něco napíše a ostatní ani neví o co jde a přitakávají, jen aby toho dotyčného poškodili, nebo zase naopak.

Topule
Topule
Odpověď na  Topule
13.1.2022 10:32

jani …budu reagovat naposled. Za prvé nikomu nebráním, ať čte křesadlo, jen se tady často objevuje a je dobré vědět jaké mravy toho dotyčného jsou, když jsem ho požádala, zda by mohl oslovit lidi s tímto zásadním krokem. Nehledě na to, že on sám neuvádí žádné zdroje, z kterých čerpá. Kluci z tadesca už nás několikrát upozorňovali na různé lidi a jejich pohnutky.
Nevím, proč pořád točíš o vědomosti a nevědomosti, že náš stát je s.r.o. Co bylo tehdy je asi tak fuk, ale teď je tady KONEČNĚ REÁLNÁ POMOC, která se musí dostat mezi lidi.
A za poslední si odpověz sama. Máš lék, ale lidem ho nedáš, aby je vyléčil? … už konečně chápeš, o čem se tady bavíme? … Myslím si, že si zaslouží mnohem větší respekt pan macháček za to, co pro nás udělal, kdy ho skoro zlikvidovali fyzicky a on se nenechal zlomit, proto mi vadí, když nějaký bezejmenný pisálek, který jen sbírá info tady, z qanonu a několika dalších webů, přidá k tomu trochu vlastní fantazie, tak není schopen prakticky těm lidem pomoci, když tu možnost má. Asi tak. A tím debatu ukončuji. Vážím si tě, chápu tvůj postoj, ale toto jsou mé pohnutky. Pojďme dělat co je důležité a ne jen tady zbytečně plácat.

martes
martes
Odpověď na  Topule
12.1.2022 20:51

pro Topule – trochu silná slova, nemyslíte? Chtělo by to trochu zklidnit emoce! Křesadlo čtu už dlouho a autor může být všechno možné, ale určitě ne vlastizrádce.

jarca
Odpověď na  martes
13.1.2022 05:05

martes – naprostý souhlas.

sela28
sela28
Odpověď na  Topule
13.1.2022 09:02

pro Topule, Křesadlo je pro mě obrovským zdrojem povzbuzení. Podle toho co a jak autor Křesadla píše, se dá poznat, že je vlastencem a obhájcem pravdy. Takže, POZOR NA KŘESADLO, ANO a díky za upozornění. Těším se na každý nový článek od tohoto “pana tajemného.” A prosím, sdělte mi, co jste pro svou vlast udělala vy Topule?

Robin Hood
Robin Hood
Odpověď na  sela28
13.1.2022 10:15

Zdravím sela28,naprostý souhlas nový článek na KŘESADLE : https://kresadlo.com/o-knihach-trochu-jinak/

Topule
Topule
Odpověď na  Topule
13.1.2022 11:42

dobře, možná jsem použila silnější slovo, než jsem chtěla, čím se tedy dotyčnému neznámému veřejně omlouvám, ale nemění to nic na faktu, že o pomoci ví a nekoná, protože mu to přijde dle jeho slov zbytečné. Lidský život je zbytečný, když by třeba mohl zachránit nebo jinak pomoci člověku v nouzi?

a odpověď pro sela 28, pomáhám tam, kde je potřeba, jen se tím nikde nechlubím.

Archeopteryx
Archeopteryx
12.1.2022 11:10

Všichni se již odhalili , to je zřejmé , nikomu nikdy žádná lež neprojde , nehovořím o světských zákonech , ale Vy víte o čem hovořím .

vitacrha
vitacrha
12.1.2022 00:35

k potvrzení celého článku dodávám velice podstatnou věc, která zde nebyla nikým vyslovena a to že policie ČR, dále pak členové městských policií, a pracovníků celní služby nosí neoprávněně tzv. služební zbraně, aniž by vlastnili ZBROJNÍ PRŮKAZY. Tedy lze tyto příslušníky stíhat dle trestního zákona pro trestný čin NEOPRÁVNĚNÉHO DRŽENÍ A POUŽÍVÁNÍ STŘELNÉ ZBRANĚ. Samy si to zákonodárci dali do zákona a podivný Ústavní soud tento trestný čin do tr. zákona vložil. To jen pro doplnění.

czk
czk
Odpověď na  vitacrha
12.1.2022 10:55

Jenomže tito lidé spadají do tzv. “ozbrojených sborů” a tam se individuální zbrojní průkaz nevyžaduje. Platí to celosvětově. A není to nic nového. Když jsem byl na vojně, tak jsem měl taky přidělenou vlastní zbraň a přitom jsem nevlastnil zbroják. Pro tuto kategorii existují vyjímky ze zákona, a to např. i v přepravě osob na ložné ploše vozidla.

vitacrha
vitacrha
Odpověď na  czk
12.1.2022 12:31

czk ano máš pravdu, ale v tomto naprosto světově ojedinělém případě se o ozbrojené sbory rozhodně nebude jednat. Je to ozbrojená chunta mafie, která z obyvatel této země pouze vyráží výpalné na neoprávněných pokutách. I v případě přiznání ozbr. sborů sem rozhodně nespadají městští žoldnéři, mnohdy bez základního výcviku a s naprostou absencí znalosti práva.

rostan
rostan
11.1.2022 21:05

Pro polarexplorer. Pavel Zítko vysílá na společné stránce s Liborem Malým a o celé věci už před časem informovali. Nevnášejte, prosím, mezi patrioty rozkol a zášť.

Topule
Topule
Odpověď na  rostan
11.1.2022 21:54

rostan jen vás poopravím. pan zítko už o tom věděl dřív a až díky spojení s panem malým něco mále se zmiňuje, ale jestli jste si všiml, tak ve svých raníčkách, poledníčkách, večerníčkách o tom nemluví, ikdyž těm na smíchově pořád říká kočičáci s vědomím, že ví víc a zatím z něho samotného nic nevypadlo. Tomu já neříkám patriotismus a i paní srbová to ve videu zmiňuje.

Futaba
Futaba
Odpověď na  Topule
12.1.2022 00:17

Topule 11.1.2022 v 21:54 Nevím,jak by mohl pan zítko ve svých pořadech mluvit s jeho originalitou o všech sviňárnách,co vylézají na povrch.Podle mne,mluví o podstatných.Věřím,že ostatní žumpa bude později následovat.

Je třeba větší tým a ten je ZDE!

Topule
Topule
Odpověď na  Futaba
12.1.2022 14:00

futaba .. a to že žijeme v neprávním státě je nepodstatné?????? já snad špatně čtu, co tu píšete.

rostan
rostan
Odpověď na  Topule
12.1.2022 13:56

Možná tohle vysvětlení vám stačí…?

https://www.facebook.com/watch/?v=688874479154759

Futaba
Futaba
Odpověď na  rostan
12.1.2022 18:48

rostan .. děkuji,skvělé načasování k předešlému komentu.Úsměv.

johanka
johanka
Odpověď na  Topule
12.1.2022 15:57

Nejen pro Topuli – mým pohledem….P. Zítka sleduji celkem ráda a pravidelně, má svoje pojetí video-prezentace, nyní hodně datuje zde z Tadesca. Také mě hodně mrzí, že se tohoto tématu neujal a nezveřejnil fakta mezi velkou skupinu sledujících .Když vystoupil na “Srdcem pro vlast” Libor Malý, tak jsem myslela, že do toho půjdou oba dva. Pavel se opravdu jen letmo o tématu zmínil v dalším jeho videu, což, kdo nesledoval Libora, tak, nepochopil o co vůbec jde. Ale na druhou stranu Pavel dává do eteru fakta, kterých se zřejmě ostatní ve videích bojí a prozrazuje o situaci, která se děje u nás i ve světě nejvíce a to i díky tomu, že sleduje Tadesco. Datování závažných faktů okolo adrenochromu a dalších závažných tématech jsem slyšela jen u něj, nesleduji určitě všechna videa, takže pokud tato témata mimo “Otevři svou mysl” sdělují i další lidičky ve videu, tak se omlouvám a ráda si je poslechnu.
Ale chci zmínit i pana Volného.Děje se toho mnoho ,upozornění na jeho videa jako dříve, mě již nechodí, takže pokud je to jinak, tak prosím napište. Mám z něj již dlouho dojem, že to nebylo z jeho strany “čisté a nezištné, že mu nešlo o blaho národa, ale o to, dělat dále politiku”, zviditelnit, vyplnit chybějící místečko a zahrát na bolavou strunu národa. Obsazení rolí v divadlu před volbami prozrazovalo mnohé, ale i jeho gesta. Dlouho jsem o něm neslyšela, de-fakto jsem od voleb viděla jedno, možná maximálně 2 videa po volbách, žádnou účast na shromážděních, takže bych opravdu ráda pro sebe věděla, jestli jeho činnost “pro národ” skončila volbami, nebo pokračuje.Ale co mě nejvíce mrzí, že ten, kdo měl největší možnost národu tímto datováním otevřít oči a pomoci, bylo KTV se sledovaností okolo 100 tis. lidí a tam je, doufám, že jen zatím, velká promarněná šance, ale snad si to uvědomí i Ivan Smetana. Je to člověk, který dokáže upoutat pozornost lidí a s panem Ing. Macháčkem natočený rozhovor na fakta by byl opravdu prospěšný nejen pro pana Ing. Macháčka, ale pro celý národ, aby lépe pochopil celé dění. Proč se toho televize KTV bojí ? Vážím si práce jak Ivana, tak pana Hlásenského pro jeho vědomosti a zastupování občanů, ale….Již jsem několikrát panu Hlásenskému i KTV psala, že je super, že mapují státní správu a tak získávají cenné podklady a ukazují lidem jejich chování, které se vůbec neslučuje s funkcí, kterou vykonávají. Problém já vidím v tom, že pan Hlásenský nepřipouští jakýkoliv názor, takže pochopitelně ani ten můj, který jsem psala, vždy bez odpovědi. Jak dlouho bude ještě pan Hlásenský hledat jednoho starostu, který od něj převezme štafetu stížností a odevzdá ji do vyšších sfér ? Hledá ho již možná téměř rok, nevím přesně, ale myslím, jednak, že takového starostu nenajde a pak, již to nebude po zveřejněných videích, když začne národ konat, ani potřeba. Že by zde byl ten hlavní důvod, proč se do tohoto důležitého tématu nechce zapojit ? Má svůj plán,kterého se pevně drží. Také jsem zaznamenala takový divný názor na pomoc vojska ze zahraničí, nespecifikoval blíže, ale dle toho, co zmínil, jí prostě jednoznačně odmítá, musíme si pomoci pouze sami. Když mu někdo řekne jiný názor na řešení současné situace okolo „státní správy“ tak se mu to značně nelíbí a jiný názor nepřipustí. Jsem toho názoru, když již obětuje tolik svého času a zřejmě i prostředků, že by měl jednat konstruktivně vzhledem k situaci. Pokud všude říká, že situaci v našem státě, považuje za velice vážnou, dokonce ohrožení státu, ale jede stále sám v zaběhnuté koleji, kde asi sám nevidí konec. Od všech pracovníků „státní správy“ požaduje jednat okamžitě a sám se pořád i přes ohrožení státu, které vnímá správně „točí na jednom místě“, bohužel. Mrky, mrky a srdíčko pro všechny zde .jana

ivi
ivi
Odpověď na  johanka
12.1.2022 21:23

janapechmannova 12.1.2022 v 15:57

Naprosto s vámi souhlasím, napsala jste to objektivně-Chápu ,že ti co jdou na veřejnost “s kůži na trh ” to nemají jednoduché , tak jako my ” v zákulisí” .
Ale také jsem vnímala celé roky , že něco je moc špatně, nyní kdy p. Mrázek odhalil prapříčinu zla ,už nebudu stát za oponou a dle svých možností a schopnosti dávám vědět data co nejvíce lidem kolem sebe.
Všem konstruktivním lidem přejí ať nás SÍLA provází.

henrietta
henrietta
Odpověď na  johanka
12.1.2022 23:45

Jani, já jsem dnes poslouchala nějakou reprízu ze Svobodného vysílače, jen tak jako doplněk k mé činnosti, a zaslechla jsem, že zřejmě právě Ivan Smetana o tom povídal, že kdyby to bylo zveřejněno dříve, mohlo to opravdu ohrozit i život více lidem, asi teď už je na to vhodnější doba a můžeme konat.

vitacrha
vitacrha
Odpověď na  johanka
13.1.2022 00:09

Janičko sestřičko, vidím to stejným pohledem a moc hezky jsi to napsala. Asi proto s Tebou simfonizuju.

polarexplorer
polarexplorer
Odpověď na  rostan
11.1.2022 22:15

Ospravedlňujem sa, ak pánovi zítkovi krivdím. Dnešnej dobe padajú ľudom masky, a tak isto aj veľa patriotom.

vitacrha
vitacrha
Odpověď na  polarexplorer
12.1.2022 12:32

polárku naprosto s Tebou souhlasím.

johanka
johanka
Odpověď na  vitacrha
13.1.2022 01:39

pro henriettu – ano, to je docela možné, souhlas, všechno má svůj čas, zrovna tak, jako pan prezident trump ví, že to nemohl spustit vše to datování před rokem, také občas zabrblám, že to očkování je přes čáru a nyní, když se očkují dětičky rodičů bez mozku, tak to citově moc nedávám, k tomu opravdu dojít nemělo. Ale nechtěla bych být na místě pánů prezidentů, je to obrovská zodpovědnost a oběť, kterou přinášejí a ví, proč a kdy vše spustit a musíme děkovat nejen prezidentům, ale i vojákům, kteří přinášejí veliké oběti, aby zbavili zrůdného zla celý svět. A lidé, kteří zde bojují a datují pravdu, včetně KTV, Pavla Z. pana Hlásenského a několika dalších, to nemají vůbec jednoduché, také si to docela užívám prostřednictvím profesionálního placeného lháře a jeho věrného týmu na svém profilu, včetně přátelské návštěvy kriminální policie na anonymní udání nějakého hrdiny, který se ani neumí podepsat. Ale byli opravdu rozumní, takto bych si policii, když již musí něco řešit, představovala. Smutné na tom je, že nejvíce kritizují ty, co něco pro národ dělají, “gaučoví bojovníci za dobře vychlazené pivo” u “svaté bedny” mrky, mrk

starost
starost
11.1.2022 19:34

Dobrý den. Prosím, je mezi vámi nějaký vstřícný psycholog? Potřebuji se asi s někým ochotným a tolerantním kontaktovat. Moc děkuji.

octomanik
Odpověď na  starost
11.1.2022 21:28

starost 11.1.2022 v 19:34

psycholog sice nejsem, ale pokud máš zájem, tak carsten nebo někdo ti dá můj protonmail

aronie
aronie
Odpověď na  starost
11.1.2022 22:16

starost- nabízím se ale diplom nemám. praha

Quark66
Quark66
11.1.2022 19:10

Tak to je výtečná informace! Ihned jsem udělal první stránku videí a všechny je nahrál na alternativní kanál BitChute. Nic moc fofr-server, ale za dva roky mi nesmázli jediné video. Odkazy zde:
https://www.bitchute.com/video/BTKzPs84plZ9/
https://www.bitchute.com/video/IGhYq3gMrSA6/
https://www.bitchute.com/video/pDkqxpUTAJFI/

Myslím si, že až to všechno “prdne”, tak nějaká přehrada Tři soutěsky bude jenom potůček.
Víte, na světě jsem už docela dlouho. Před dršťkovou na Národní třídě mne zachránila hospoda na Slupi. Měli tam výtečné černé čepované. Takže jsem se zdržel vlastní průvod z Albertova jsem už nedoběhl. Pár let mne to trochu mrzelo, že jsem nebyl “in”, ale pak mi nějak začalo vysvítat, že je všechno nějaký trochu divný… Plakáty Havel na Hrad vytištěné na papíru formátu Letter (US, nikoli evropská A4)… a tisíc dalších věcí. No nebudu plakat nad rozlitým mlíkem (je toho za 30 let fakt dost) a tentokráte se napálit nenecháme!

johanka
johanka
Odpověď na  Quark66
11.1.2022 20:55

Quark66 – super, jsi skvělý, pomůže to lidičkám, kteří nemají Fb, ještě, že na rozdíl ode mne jsou tu technicky – počítačově zdatní lidičkové, hned jsem přeposlala dalším

Topule
Topule
Odpověď na  Quark66
11.1.2022 21:37

quark66 děkuji ti, záloha je třeba. Tak si představuji společnou spolupráci. mrk

vitacrha
vitacrha
Odpověď na  Quark66
12.1.2022 00:22

Quark 66 máš dobré srdce a PATRIOT z Tebe vyrostl velmi dobrý. Gratuluji, vítej mezi námi. Tento boj vyhrajeme a svou zemičku milovanou si vezmeme zpět. Kolaborantům zaručíme jistou smrt. Nikdo je nikde nebude chtít a ani nechce. Právo je sice nevymahatelné -zatím, ale je bylo a bude na naší straně. Svá práva si taktéž vezmeme zpět.

Evelyn
Evelyn
11.1.2022 17:24

Tak jsem se podívala na všechna 3 videa a i když jsem si taky myslela, že leccos vím, tak ještě teď jsem z toho jak Alenka v říši divů, oči mi jdou kolem dokola a mám pokleslou čelist. Ale nevadí, to přejde, videa dám na svůj FB a rozešlu mailem. Snad z těch videí taky někomu ještě něco dojde.
No, musím říct, že jsem asi nepochopila úplně všechno, ale myslím, že to podstatné ano. Tak uvidíme.

Topule
Topule
Odpověď na  Evelyn
11.1.2022 21:41

evelyn neboj, ani já to zatím neumím dobře vysvětlit, jak jsme se dnes snažila jedné své známé, ale podstatu chápeme a důležitost taky a to je nejdůležitější. Na telegramu i na FB jsou dokumenty, které je možné předkládat na úřadech. Budou i webovky, jen mě pán krbec poprosil o trpělivost, protože to vše řeší za pochodu a při práci, ale skvěle reaguje na odpovědi, když je třeba.

anapo
anapo
11.1.2022 16:34

Ano, protože “ten, kdo ví, a nekoná, je ze zákona stejně vinen jako vlastizrádci”. Takže jdeme do toho patrioti!

anapo
anapo
11.1.2022 16:16

Myslím, že teď rozhodně není čas na to, být jen pozorovatelem. Je třeba přiložit ruku ke společnému dílu, nikdo to za nás neudělá. Já s manželem na demonstrace půjdeme, ale budeme tam lidem rozdávat lístky s odkazy na videa. Tito lidé se probouzejí a jsou to ti, kteří se přestali bát. Jen je třeba je správně nasměrovat. Dělejte to také, bude nás brzy hodně. Dobrý duch působí ve hmotě skrze dobré činy.

johanka
johanka
Odpověď na  anapo
11.1.2022 18:59

pro anapo a ostatní, kteří se zapojíte jakkoliv dle svých sil milí Patrioti a Patriotky v šíření pravdy, jasně musíme jít do toho všichni, naše vlast patří pouze nám všem poctivým spoluobčanům a ne těm podvodníkům, lumpům a genocidním vraždícím zmetkům. Musí znát národ konečně pravdu a “bojovat” pro její navrácení. Dlužíme to jak našim dětem, tak našim předkům..

suzane
suzane
Odpověď na  anapo
11.1.2022 22:26

BRAVO, pod tato Vaše slova se podepisuji. Ať nás všechny síla provází. S úctou suzane

vitacrha
vitacrha
Odpověď na  suzane
13.1.2022 00:12

No jasně přeci vvvo to de PATRIOTI

polarexplorer
polarexplorer
11.1.2022 14:53

Ďakujem, je to veľmi zaujímavé, ako jedna osoba môže položiť celý štát. Je dosť možné, že niečo podobné sa udialo aj v SR.
PS: Zaujímavé, že o tejto veci vedia český “patrioti” (Voľný, Zitko, ….) a nič nepodnikli.

johanka
johanka
11.1.2022 14:47

carstene, moc děkuji za vložení článku a těchto velice důležitých videí pro poctivé a podvedené občany , moc dlouho se jednalo o nás bez nás i my částečně probuzení se musíme probudit zcela , konat , podpořit a pomoci paní Srbové každý dle svých možností. To nejméně, co může každý udělat, je rozesílat videa “do všech koutů” naší vlasti.

kiana
Odpověď na  johanka
12.1.2022 12:25

ano, mile překvapilo, že se to tu objevilo (narazila jsem na fb toho pána v realitě jako pc-hře a zdálo se mi to zajímavé a docela důležité)

Evik
Evik
11.1.2022 14:29

Milý carstene, pěkně jste mi zamotal palici, čili kebuli. Tak já víc než 2 roky sleduji všechna možná data, jak na tadescu, tak i jinde. Myslela jsem si, v mé nevědomosti, že už něco málo vím. A dnes jsem si uvědomila, že vlastně nevím vůbec nic. Toto video mě opravdu dostalo. Čímž se nikterak neliším od těch spících, ti také nevědí nic. Ale liším se od nich tím, že ať nastane cokoliv, zdůrazňuji cokoliv, včetně všech hrůz, které nás možná čekají, včetně zviditelnění mimozemských civilizací, včetně pádu všeho, co nám bylo až do teď známo, já nebudu překvapená. Jsem připravená opravdu na všechno, co má přijít. A to je ta výhoda.

Tak jsem si včera říkala, že půjdu na demonstraci v Olomouci, teď to vše musím zpracovat v sobě, jestli má cenu se toho vůbec zúčastňovat. Asi budu opět jen pozorovatel. A jsem zase zpět u slov Tomáše – staňte se pozorovatelem. Myslím si, že jediná cesta je opravdu ta cesta do svého vlastního nitra, najít ten křišťál, to světlo, tu lásku, ten poklad, který v sobě máme všichni. A vysílat to světlo do celého vesmíru. To je to jediné, co v této chvíli můžu dělat a taky dělám. Každou volnou chvilku a každý večer. A i když v podstatě nevím nic, tak vím, že vše bude jinak. To cítím srdcem a toho se držím.

Takže asi tak. Musím si to ještě v sobě přebrat a zeptat se “quo vadis”? Děkuji ze srdce za vaši neúnavnou snahu nám, lidským bytostem, otevírat oči.

Ondriel
Ondriel
Odpověď na  Evik
11.1.2022 17:21

Vaše slova bych dal vytesat do kamene,pozlatit a vystavit. Jste úžasným příkladem,pro ostatní. Jen v tom pokračuje. Je to to nejužitečnější pro vás i pro ostatní.
Jedna z hlavních věcí, proč jsme tady.
Mám z vás radost, děkuji.
Posílám vám spoustu lásky a Světla.
S láskou a úctou Ondriel

Topule
Topule
Odpověď na  Evik
11.1.2022 21:47

evik .. přesně tak. I paní Srbová říká, že to potřebovala v sobě zpracovat, než vyrazila “do ulic”. Skvěle se poslouchá a obdivuji její klid při jednáních. No nevím, zda bych to svedla se stejnou bravurností, ale dokumenty se vyzrojím. Přidej se na telegramu nebo FB, podle toho co máš do skupiny “společenství legitimních věřitelů české republiky” a ta se postupně přidávají další informace.
Budu se snažit vás tady všechny co tyto kanály nemáte informovat o nových videích a postupech. Co jsem pochopila, tak teď je hozená rukavice na straně pana macháčka, který má vznést požadavek na odškodné u pojišťoven a my se pak můžeme přidat.

Miluska
Miluska
Odpověď na  Evik
12.1.2022 11:52

Zdravím celou rodinu tadesca. Kromě demonstrace v Olomouci mi Evik bere “slova z úst”. Pod toto se podepisuji. Videa rozesílám, vytisknu co se dá, pro ty, kteří neužívají internet (a těch je po malých obcích požehnaně), budu vylepovat a chystám se přidat k jídelnímu lístku v hospůdce, kterou obsluhuje manžel. Věřím, že mě ještě něco napadne. To jsou bombové zprávy a již je jich chvála Bohu požehnaně. Patrioti, my všichni to dáme, o tom jsem přesvědčena. Díky, díky, díky

Topule
Topule
11.1.2022 14:07

carsten děkuji mrk a objetí.
macias děkuji za doplňující video.

kluci a holky na tadescu udělali už svoji práci, co se týče datování, teď už je řada na nás využít všeho co víme a postavit se za sebe. Teď už nemůže nikdo fňukat, že nemá nic v ruce!
Pojďme společně bojovat.
kdo má telegram, tak si najděte společenství legitimních věřitelů České Republiky. Postupně se tam vkládají důležité dokumenty.

macias
macias
11.1.2022 13:48

Prohlášení- Návod jak na to. Lenka Tarabová a Kamala Taris v akci. https://www.youtube.com/watch?v=SspYKyqt-U4

Topule
Topule
Odpověď na  macias
11.1.2022 14:42

je to doplním o ty stránky, co paní taris zmiňuje, jen to uvádí nepřesně

https://iamhassentmetoyou.com/ … alphonse faggiolo

anan
anan
Odpověď na  Topule
11.1.2022 16:53

Že nejsme právní stát vím i Německo atd. Jedna věc mě zaujala – obrátil se na soud Spolkové republiky Německa. Neví o novém způsobu řešení sporů přes SHAEF? Věřím plánu, ten to vše vyřeší.

johanka
johanka
Odpověď na  anan
12.1.2022 01:26

pro anan – Shaeff má tolik práce, že asi nebude vědět co odchytat a odsoudit dříve a toto je již záležitost trvající mnoho let, než začali Shaeff konat….