Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Na Ukrajině odhalili, jak USA tlačí na Zelenského ohledně krádeže peněz
    Na Ukrajině odhalili, jak USA tlačí na Zelenského ohledně krádeže peněz

    Na Ukrajině odhalili, jak USA tlačí na Zelenského ohledně krádeže peněz

  • Chazarská mafie EU a USA bojují proti sobě, zatímco u bran stojí zemědělci s traktory
    Chazarská mafie EU a USA bojují proti sobě, zatímco u bran stojí zemědělci s traktory

    Chazarská mafie EU a USA bojují proti sobě, zatímco u bran stojí zemědělci s traktory

  • Červené klobouky se připojují k ICE
    Červené klobouky se připojují k ICE

    Červené klobouky se připojují k ICE

  • Gates a Fink plánují útok biologickými zbraněmi poté, co se Jean Michel de Rothschild vrátil z Číny s prázdnýma rukama
    Gates a Fink plánují útok biologickými zbraněmi poté, co se Jean Michel de Rothschild vrátil z Číny s prázdnýma rukama

    Gates a Fink plánují útok biologickými zbraněmi poté, co se Jean Michel de Rothschild vrátil z Číny s prázdnýma rukama

Související zprávy

  • Plánuje Zelenskyj útěk do Izraele?
    Plánuje Zelenskyj útěk do Izraele?

    Plánuje Zelenskyj útěk do Izraele?

  • Slovensko: Opozícia proti špeciálnym službám
    Slovensko: Opozícia proti špeciálnym službám

    Slovensko: Opozícia proti špeciálnym službám

  • Chce nám Pávek na Hradě zavádět prezidentskou formu vlády?
    Chce nám Pávek na Hradě zavádět prezidentskou formu vlády?

    Chce nám Pávek na Hradě zavádět prezidentskou formu vlády?

  • Další poselství globalistů z časopisu The Economist světu pro rok 2026
    Další poselství globalistů z časopisu The Economist světu pro rok 2026

    Další poselství globalistů z časopisu The Economist světu pro rok 2026

Finanční podpora

Pro způsoby platby nás prosím kontaktujte e-mailem.

Pro způsoby platby nás prosím kontaktujte e-mailem.

Tvůrčí myšlení, kvantová fyzika a podezřele veřejné aktivity

…..zajímavý příspěvek jednoho čtenáře tadesca….

01:54

 

Mnozí z vás v posledních 2-3 letech zajisté sledují různé zdroje a odborníky (zejména z oblasti kvantové fyziky), kteří tvrdí a představují nové paradigma myšlení o realitě a způsobu jejího chápání. Dovolím si nést pouze jednu jedinou úvahu nad jejich stěžejním závěrem. Podle těchto odborníků (a já s nimi mj. částečně souhlasím) existuje tzv. Tvůrčí myšlení. Aneb TO, na co zaměřujeme svou pozornost a své myšlenky, TO podporujeme svou energií a v podstatě právě TO tvoříme nebo pomáháme spoluvytvářet v kolektivní realitě, když nic objektivního a navždy daného prakticky neexistuje.

[wp_ad_camp_2]

V pořádku. Přijmu na chvíli bezvýhradně platnost závěrů těchto intelektuálních skupin. A v téže chvíli se nemohu ubránit jednomu zvláštnímu podezření. Proč tito odborníci s tím, co vědí a znají o Tvůrčím myšlení a se svými teoriemi najednou tak široce veřejně vystupují? Vždyť to jsou právě oni, kteří poutají pozornost desetitisíců lidí na sebe a své teorie a své myšlenkové konstrukty. Nepotřebují je náhodou teprve stvořit? A desetitisíce lidí u nás jim je svou pozorností pomáhají realizovat a materializovat, aniž by to třeba tušili nebo chtěli vědomě učinit.

[wp_ad_camp_2]

Co tím chci především sdělit? Pokud někdo tvrdí, že je to naše pozornost a naše myšlenky, které tvoří realitu, a poté strhává pozornost veřejnosti sám na sebe, na své teorie a názory, možná mu jde především o to, aby podpořil sám sebe. Za jakým skutečným účelem tyto vynořující se intelektuální skupiny (v nichž fungují i jednotlivci, které nikde a nikdy veřejně nedohledáte) začaly široce veřejně vystupovat a poutat na sebe pozornost a proč nyní získávají pro sebe naši, mou a vaši energii? Co s ní chtějí skutečně udělat? Jakou svou realitu se rozhodli si zde vytvořit skrze pozornost a myšlení desetitisíců jiných lidí? O materializaci jaké varianty se to aktuálně veřejně snaží?

[wp_ad_camp_2]

Pokud bych tedy mohl něco doporučit, veškerou svou energii, pozornost a myšlenky věnujte vždy pouze tvorbě své vlastní reality a svých vlastních vizí. Nejlépe pak v potencované párové K-M tvorbě se svou manželkou nebo manželem. Tvořte každý sám nebo alespoň v neveřejných skupinkách. TO je „čisté“. Pokud jste těmto intelektuálním skupinám a jejich přednášejícím představitelům již uvěřili jejich vlastní základní paradigma, poté už je především k ničemu dalšímu nepotřebujete a nevěnujte jim proto svou další pozornost. Jsou-li jejich záměry opravdu čisté, budou za takový váš přístup jedině rádi. Chtěli vám otevřít oči, a to se jim už povedlo. Pokud ale chtějí získat vaši energii na své vlastní věci a na svou tvorbu reality (a kvantové skoky), poté jim ji rozhodně odepřete. Nebo jim svou energii poskytněte vědomě a dobrovolně, tedy pokud jste ještě nepochopili, že právě tohle nikdy není dobrý postup. Vaší misí na této Zemi nikdy není být „baterkou“ pro nikoho jiného. Vivat MATRIX!

Kvantový laik – Jan Štírek

[wp_ad_camp_2]
Líbí se vám článek? Pošlete ho dál
Pravidla diskuze

Diskuze je pouze pro registrované čtenáře a je moderovaná. Budou uveřejněny jen takové komentáře, které nejsou urážlivé, vulgární, neobsahují reklamu, neobsahují projevy náboženského fanatismu, návody k násilí, pseudo-ezoterické bludy a jsou k tématu.

Není dovoleno vkládat celé články z jiných webů a strojové překlady z cizích jazyků, stejně tak psát celé věty kapitálkami.

Komentáře není dovoleno využívat jako chat a místo pro osobní spory.

Veškeré odkazy v komentářích musí být uvedeny s krátkým popisem čeho se týkají. Odkazy bez popisu jsou považovány za spam.

Komentáře jsou automaticky posuzovány antispamovým systémem, a pokud jsou zadrženy, musí je posoudit administrátor, což může trvat až 25 hodin. Opětovné odeslání komentáře nebo psaní stížnosti prostřednictvím e-mailu nic neurychlí.

Předem děkujeme za respektování těchto pravidel.

20 Komentářů
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jama50
11.12.2019 13:33

Ve filmu „Co my jen víme“ jeden teoretiký kvantový fyzik vyjádřil tuto myšlenku (prezentováno vlastními slovy): „Kdybych měl dnes vyjádřit, co si myslím o Skutečnosati, tak bych řekl, že se více blíží myšlence než hmotě.“
Osobně jsem došel jinými cestami k témuž, a pk uvedená úvaha je zcela pravdivá. A také dává lidstvu velké budoucí možnosti.

elbar
elbar
11.12.2019 11:17

Doporučuji shlédnout video https://www.youtube.com/watch?v=7EFt3HzIj74
s pány Duškem a kvantovým fyzikem Rakem.
Můj názor je že svět je mentálním výtvorem kosmické mysli,se kterou
jsme spjati.

Maroš
Maroš
Odpověď na  elbar
12.12.2019 03:06

Len doplním…
2-2 Kongres inteligentního pohybu 2019 Na slovíčko Jaroslav Dušek a Jan Rak kvantový fyzik
https://www.youtube.com/watch?v=5AV-gIuxQrw

zdenda
zdenda
11.12.2019 10:42

I já i když jsem laik, souhlasím se slovy v článku

„existuje tzv. Tvůrčí myšlení. Aneb TO, na co zaměřujeme svou pozornost a své myšlenky, TO podporujeme svou energií a v podstatě právě TO tvoříme nebo pomáháme spoluvytvářet v kolektivní realitě, když nic objektivního a navždy daného prakticky neexistuje. “

Nyní mi dochází, proč se v kostele při mši říká „ modleme se za našeho faráře, za našeho arcibiskupa, za našeho papeže, za naši církevní společnost…. Energie myšlenek je programována – směrována adresou.

Zároveň si však uvědomuji, že to může být i opačně. Zlo, které na sebe strhává pozornost tím vlastně dostává naši energií ze strachu o život…..

Dobře to také říká Kniha I- Ging: hexagram 25
Cituji… Hrozba je účinná tam, kde je strach. Zlo nemůže pošpinit nevinnost. Proto tam, kde nevládne strach, hrozby nemají žádnou moc. Kde je dobro, nevyroste zlo. Kdo zachovává vnitřní čistotu, nemusí mít strach, nezaviněné neštěstí vyhasne samo od sebe jako oheň, který nemá z čeho hořet.

Hexagram č.1- tvoření
Myšlenky tvarují energii, která se jako vše pohybuje v kruhu a v podobě událostí vrací zpět ke svému původci. V tom je tajemství tvoření. Aby se vše jsoucí mohlo projevit, tvoří nebesa proměnlivý Tvar času, který oživuje shodné tvary událostí.

CZK
CZK
11.12.2019 10:16

K autorovi článku: Nevím, jestli jsem to správně pochopil, ale když (podle mého názoru) na něco nového přijdu či objevím, a přitom to chci poslat dál, tak na sebe zákonitě obrátím pozornost. Prostě někdo musí těm ostatním lidem říct, co je to kvantová fyzika a její používání v praxi. Poučím je o pravidlech a rizicích, ale nemám zájem (nechci nést odpovědnost za jiné) někomu říkat, co a jak má činit.
Jako v autoškole. Naučím žáka jak se správně řídí, jaká jsou pravidla, můžu přidat pár svých osobních zkušeností, ale jaký se z něj pak skutečně stane řidič, za to nenese nikdo odpovědnost. Je to plně v kompetenci toho řidiče.

Vladislava
Vladislava
11.12.2019 09:56

Přesně to samé říká i V.V.Pjakin. Starejte se o bezpečí své a své rodiny a tím vytvoříte bezpečí celého národu.

Martin
Martin
11.12.2019 09:26

Uvaha hodná zamyšlení a zastavení. Je mnoho nových (staronových) konceptů, kterým člověk chce věřit a upíná k nim pozornost. Vesmír (Univerzum) je o tom, že nic není nemožné a že se má stát vše co se stát může a primárně je projevem vědomí. Pak je tedy projeveným vědomím prostor kolem nás zcela tvárný.

Například chci věřit na UFO a vesmír plný vyspělých civilizací, na druhou stranu nemám žádnou jistotu, že se vesmírný koráb nezapíchne 100 km nad planetou Země do cukrové vaty nebo, že Měsíc není hologram. Přes svou víru nemohu jen pominout informaci Edwarda Snowdena, že UFO neexistuje, ( i když mi to nečiní dobře). Rovněž nemohu pominout fakt, že veškeré informace k této problemtaice jsou řízeně uvolňované a pod dohledem tajných služeb. Učiním svou případnou slepou vírou tento fenomén projevenou skutečností? Změní mé případné pochyby reálnost těchto informací?

Myslím si, že individualizované vědomí jedince má na projevenou skutečnost jen velmi omezený vliv (který samozřejmě roste s počtem souvěrců) a chci věřit :), že existuje supervědomí, které je tvůrcem superpozic možností, ke kterým se tu více či méně svými systémy víry uchylujeme a tím je materializujeme.

V opačném případě jsme každý tvůrcem svého vesmíru a v extrémním případě jsem já tvůrcem vesmíru a autor této podnětné úvahy je pouhou reflexí mých pochyb. 🙂

CZK
CZK
Odpověď na  Martin
11.12.2019 10:09

Ano, i to mě napadlo. Že to třeba může být něco jako příběh ve snu. Taky jsou tam „vnější podněty“ na které reaguji v tom snu, ale ve skutečnosti je to všechno jenom v mé hlavě. Může mi tam v tom snu pochodovat třeba celá armáda, ale ve skutečnosti tam nikdo není.
A pokud jde o mně, tak já na UFO nevěřím. Já totiž VÍM !! Několikrát jsem je viděl a jednoho jsem i nechtě vyfotil. Možná to Snowden myslel tak, že ty objekty jsou ve skutečnosti identifikované, resp. že se dobře ví, co jsou zač. UFO je totiž neidentifikovaný objekt.

Martin
Martin
Odpověď na  CZK
11.12.2019 21:05

„Kdo nepatříš jinému, buď svůj,“ tuším řekl Paracelsus.

vlcek
vlcek
11.12.2019 08:12

Snad se nebudete smát, ale o tomto jasně a polopatě dětem píše v pohádce Kubula a Kuba Kubikula už doktor Ivan Olbracht. Atheistickým způsobem přibližuje starou zkušenost duchovních o podpoře andělům a ďáblu – tedy přeměnu mentální energie – strachu a tužeb – na duchovní sílu, která pak přímo ovlivňuje realitu. Tedy prastará zkušenost náboženství vyjádřená jinými slovy.
Souhlasím s autorem, zvláště když si připomínám smysl prvního přikázání: Neučiníš si podobenství, kterému by ses klaněl. Tedy – – nezotročíš se vlastními představami, zůstaň vždy kritický a svobodný.

Anthony
Anthony
Odpověď na  vlcek
11.12.2019 11:24

Budu se smát, s dovolením, ale nenapsal to Ivan Olbracht ale Vladislav Vančura.