Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Putin jednal se slovenským premiérem
    Putin jednal se slovenským premiérem

    Putin jednal se slovenským premiérem

  • BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství
    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

  • Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí
    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

  • Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA
    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

Související zprávy

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

  • Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel
    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

  • Bleskovka carstena: Synchronizovaný vojenský zásah po celé planetě je těsně před námi
    Bleskovka carstena: Synchronizovaný vojenský zásah po celé planetě je těsně před námi

    Bleskovka carstena: Synchronizovaný vojenský zásah po celé planetě je těsně před námi

Výzva poslance Mgr. Jiřího Kobzy (SPD) – Budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové nesmíme dnes promarnit!

Vážení přátelé a vlastenci,

Procházíme nejpřelomovějším obdobím od roku 1989, kdy skutečně řada věcí, dosud považovaných za jistoty, najednou mizí před našima očima a pokud se nevzepřeme, tak perspektiva nástupu anarchie a chaosu se stává čím dál zřetelnější. Prezidentské volby z poslední doby (v USA a docela podobné i v Ugandě) ukázaly slabiny a snadnou zneužitelnost demokracie, kdy k úspěchu voleb stačí pár jednotek Antify, vojska a podpora médií. Je s podivem, jak zarputile se naše media (namísto řešení skutečných problémů jako je migrace a rozhazování našich vypůjčených peněz na nesmyslné projekty EU) zalykají nenávistí proti Bělorusku (kde jenom naše MZV věnovalo letos protirežimním kruhům 10 mil. Kč) a proti Rusku.

Rusko si totiž dovolilo zarazit podvratné aktivity Člověka v tísni na svém území a vypakovat jeho proponenty ze země. Tomu samému Rusku, kde „disidenti,“ otravovaní agenty GRU nejjedovatější látkou na světe novičokem (údajně 7x vražednějším než americká bojová otravná látka VX), zázračně přežívají a na rekonvalescenci se vrací právě do toho samého Ruska, které je chtělo „otrávit.“ Témuž Rusku, kam Merkelová i Macron dojíždí za Putinem jak na chatu. Do toho všeho epidemie covidů (tedy včetně mutantů) americké a britské vakcíny, šité horkou jehlou, kterých stejně není dostatek.

Nicméně zase je zde snaha propagandistických veřejnoprávních médií zpochybnit ruskou a čínskou vakcínu. Ono je vůbec otázkou, zda Rusko a Čína po všech těch ostudných diplomatických karambolech pražského primátora Hřiba, starosty Prahy 6  Koláře, předsedy senátu Vystrčila a řeporyjského starosty Novotného – nemluvě o tradiční diplomatické nešikovnosti ministra Petříčka – nám ty vakcíny budou obě mocnosti ochotné vůbec dodat. Klasický příklad, jak ideologickou idiocii (nebo snad sofistikovanou diverzi) několika zaprodanců za potlesku Aspenu, odskáče národ.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Media se s podivnou zatvrzelostí vyhýbají nejdůležitějšímu tématu, kterým je astronomické zadlužování naší země, kdy vláda odmítá začít šetřit (například na zbytečných a předražených armádních akvizicích), ale naopak si rozmařile půjčuje čím dál víc, dokonce i pro neziskovky na rozvracení jiných režimů. Je podivné, jak naše „umělecké kruhy“ se najednou soustředí na propagaci sudetoněmeckých srazů. Jak do nás buší své zvrácené představy o tom, jak zlí Čechoslováci po válce vraždili hodné nacisty a odsouvali občany Reichu do Německa. O těch 350.000 československých vysídlencích z pohraničí a přes 200 mrtvých, povražděných sudetskými ordnery, ani slovo! Jako by se to nikdy nestalo.

Jsem si jist, že to dělají zcela zadarmo. Piráti se již vidí ve Strakově akademii, Ústavní soud poslušně otáčí paragrafy volebního zákona, navzdory tomu, že to byl právě pan Rychetský (ČSSD), kdo stvořil na objednávku velkých stran (ODS a ČSSD) stávající volební zákon v roce 2003 (a stal se na to v roce 2004 soudcem ústavního soudu. Zajímavá shoda.) a který v roce 2009 potvrdil jeho správnost. Tentýž pan Rychetský nyní, když se z velkých stran staly malé a jeho mateřská ČSSD by se do sněmovny nejspíš nedostala, zázračně procitnul a prohlásil své dílo 8 měsíců před volbami, za protiústavní.

To nevymyslíš!

EU jako vždy totálně selhala a namísto řešení covidu se soustředí na bezuhlíkovou budoucnost EU (mimochodem, bez uhlíku, základního prvku molekuly bílkovin, žádná budoucnost nebude – je to záměr nebo neznalost?) a podporu nelegální migrace do Evropy. Jsme na začátku snad největší ideologické bitvy současnosti. Zažili jsme je v letech 1948, 1968, 1989 a nyní. Nemohu se ale zbavit dojmu, že tato bude nejdivočejší a nejšpinavější. Myslím, že se tomu snad ani nebude v historii říkat kampaň. Máme nejvyšší čas pochopit situaci, že všichni stojíme před zásadní volbou, jakou budeme chtít budoucnost pro své děti. Ty možnosti jsou v zásadě jenom dvě:

Budoucnost liberální, multikulturní, islamizovanou, bez respektu k tradicím, vlasti a rodině, se 74 pohlavími, gay parádami, volně dostupnými drogami a školstvím pod diktátem LGBT, které bude tyto nesmysly tlouct do našich dětí. Budoucnost posluhování suděťákům, zrušení Benešových dekretů a v podstatě konec České republiky a národa Čechů. Budoucnost, která povede k anarchii až k chaosu, jak to vidíme například (mj) ve Francii, Belgii a v Německu. U nás tuto vizi reprezentují strany jako Piráti, STAN, KDU-ČSL,TOP09 a ČSSD, za podpory neziskovek a aktivistů, placených ze zahraničí.

Nebo budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové, konzervativní, demokratickou, stojící na rodinných vazbách, úctě k předkům, našim kulturním tradicím a kořenům, ke svému národu a státu. Ten stát a národ, který nám odkázali, máme za povinnost chránit a předat jako dědictví našim dětem a vnukům, aby v tom pokračovali. Tuto politiku reprezentuje hnutí SPD.

Cesta k totalitě a diktatuře, jak nás učí historie, vede vždy přes chaos. Chceme to? Já ne! Ještě je můžeme zastavit. Poslední možnost, jak zastavit rozpad tradiční společnosti bez dramatických otřesů, budou říjnové volby. Pečlivě tedy zvažte, komu a proč dáte svůj hlas a také sledujte vývoj volebního zákona, kdy se autoři opoziční smlouvy a původního nespravedlivého zákona nyní snaží ten jejich zákon otočit tak, aby zabránili vlastencům vládnout v této zemi.

Jako konzervativní demokrat jsem právě proto vstoupil do SPD, abych zodpovědně dostál své povinnosti občana a rodiče, aby mé děti mohly žít svobodně v úctě k české minulosti a s nadějí na českou budoucnost. V době, kdy díky eurokomisařce Jourové, která tak snadno zapomněla na svou vlast, probíhá cenzura sociálních sítí a internetu, tato cenzura se postupně zesiluje nejenom mazáním „nevhodných“ vlasteneckých příspěvků, ale např. u facebooku i omezováním dosahu. Jako jediný dosud necenzurovaný prostředek tak zůstává e-mailová korespondence. Pokud tedy sdílíte stejné obavy o budoucnost svých dětí, tohoto národa a státu, není vám jedno, v jakém světě vaše děti budou žít, pošlete tento vzkaz dál, svým přátelům a známým.

Držme spolu.

Mgr. Jiří Kobza, dne 8. 2. 2021

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
194 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
cancer
cancer
12.2.2021 12:53

Dobrý den. Teď v první chvíli nevím ani jak na tento příspěvek reagovat a vidím, že moc lidí se k tomu taky nemá. Neříkám, že pan poslanec nemá pravdu a že s ním v drtivé většině jeho postřehů a argumentů nesouhlasím, ale ještě poměrně nedávno se zde na fóru Tadesca tvrdilo, že SPD je opozice placená Sörosem a nyní to vypadá jako že ne? Člověk se v tom těžce orientuje.
Mně osobně se jejich postoj vůči imigrantské politice EU líbí, ale např. pan poslanec Volný na nich nenechal nit suchou. Opravdu těžko se v tom našem politickém spektru orientovat.

cancer
cancer
Odpověď na  tereza
12.2.2021 13:15

Právě proto jsem napsal, že se v tom člověk těžko orientuje. 100 lidí 100 názorů, ale vypadá to, že v SPD je alespoň nějaká svoboda názoru nebo projevu. Těžko si představím, že by se takto prezentoval politik jiné opoziční strany.

johanka
johanka
Odpověď na  tereza
12.2.2021 16:16

terezko, ono je to jedno, kdyby byl čestný, dávno se postasavil za terorismus, fašismus, prodlužování nouzového stavu do nekonečna, testo-očko-čipování…………kde byl pan poslanec ? Jestli aktivně „bojoval“ za všechna práva lidu, tak mě to ušlo, tak mě prosím opravte. Jeho jméno mě neříká vůbec nic a to je pro mě hodně málo mu věřit. A pokud je jeho předseda v tom nejdůležitějším pro lid pasivní a členové také, tak celé SPD si nezaslouží jediný hlas lidu. Ano, mluvit, když o nic nejde – respektive o to nejdůležitější, to pan Okamura dovede, to mu jde, ale to je tak všechno. Když jsme se sestrou při jeho diskusích daly dotazy na opravdu důležité věci a opakovaně, tak dělal „mrtvého brouka“. Když ho někdo pochválí, tak reaguje okamžitě, je to takový „NARCIS“, nemusíte s tím jeho příznivci pochopitelně souhlasit, ale tak to vnímám já, také jsem mu kdysi věřila, bohužel.

sedmikraska
sedmikraska
Odpověď na  johanka
12.2.2021 18:11

mám tu stejnou zkušenost. Jednu dobu jsem sledovala Okamuru, abych zjistila, co je to za strana zda se dá volit. Vydržela jsem pár dní, protože okamžitě jsem zjistila, že je to narcista. Kdo volá hurá SPD, dá laik, kdo se ho jen trochu zkritizuje, obejde příspěvek, nereaguje. Za mě SPD ani náhodou. Teď sleduji pana Volného, který je z této strany vyštípán. A zírám, kde bere tolik odvahy, bojovat proti té celé bandě. A říká otevřeně o iluminátech a deep state, o tom co zde všechno sdílíme. Sice sklízí u nich smích a nezájem, ale u obyčejných lidí vyhrává. I u mě. Nevím, zda bude mít ve volbách svou stranu nebo se k někomu novému přidá. Ale budu sledovat.

giacomo
giacomo
Odpověď na  johanka
12.2.2021 18:32

Ano Jano… To je prave to, co chteji a delaji…. Vytahnou do politiky noveho klony ,ktereho nikdo nezna a hloupi lide tudiz mysli ,ze tim ze nebyli verejne jedni z nich, bude platit pravidlo “ Nove koste dobre mete“!! Takto to delaji uz 10 let v Italii… Kdyz vidi, ze jeden nebo vice se jich zkompromituje vytahnou ze zasoby deep state satanistu, nezname politiky ktere lid diky tomu ,ze se ani moc nezajima kdo jsou, ale hodnoti je podle toho co rikaji a nalzou .A tem daji hlasy . Posledni zkusennost…jezuita iluminnat satanista Conte a Hnuti 5 hvezd , illuminata satanisty Peppe Grillo. Nikdo je neznal…..verili jim !!!! A co z Italie udelali …trosky! Tito politicti mesiasove pred zvolenim byvaji doslova v projevech , jako bic Bozi. Ztelesnena ctnost , uvedomelost a vse pro lid a potrestani predesle vlady a zkorumpivanych clenu. A pak k hruze volu.telu..zjisti ze zvolili vylozeneho diktatora.. Nevim jak se asi muze citit takovy clovek ,ktery vi ,ze pomohl svou hlouposti diktature a genocide vlastnich deti, nevim!!! Nevim kdo si ted vezme na sebe podobnou zodpovednost.. Snad jen opravdovy hlupak… Asi ti, co je vidim jezdit samotne v aute nahubkem. ( Nenapada mne v dnesni dobe lepsi prirovnani pro lidskou imbecilitu) Verim, ze tady uz vsichni snad pochopili, ze cely deep state a cabala ted praktikuji v politice stejny manual. Stejny… Číst vice »

bob
bob
Odpověď na  johanka
12.2.2021 19:24

janopechmanová, píšeš tu hlouposti a snažíš se SPD co nejvíce napadat a urážet. Myslím si, že takové „komentáře“ sem nepatří! Nebo se tu máme hádat kvůli panu Okamurovi a panu Volnému (jehož jsi zřejmě příznivkyně).
Měla by sis zchladit hlavu, jsem přesvědčený, že takové nepodložené a někdy až vymyšlené napadání sem nepatří!
Nebo tu rozvíříme politickou debatu na téma „Okamura a SPD versus Volný a jeho příznivci“?

jarca
Odpověď na  tereza
12.2.2021 18:34

Já žádný současný parlamentní straně nevěřím. Je vlastizrádnej a zaprodanej ksindl.

jitka
jitka
Odpověď na  cancer
12.2.2021 13:44

To mi uniklo, že SPD je placená Sorosem. Pokud je to pravda, jsem zklamaná. Opravdu komu věřit.

Milan H
Milan H
Odpověď na  jitka
12.2.2021 15:50

S vírou se chodí do kostela. Nad každým tvrzením je vždycky třeba se hluboce zamyslet a použít vlastní rozum. Nejvíce protimigrantská parlamentní strana a placená Sorosem? To jako fakt? Sorry, ale….

pavelm
pavelm
Odpověď na  Milan H
12.2.2021 18:40

Opravdu se nedá s čistým svědomím napsat, jestli je někdo platí nějak skrytě a případně kdo. Ale jedna věc je veřejná. První místo na kandidátce pro údajně bývalého velmistra zednářské lóže. A to za úplatu. Ty peníze byly velmistra Berana, nebo to byly peníze zednářské? Toho se také nedopídíme. Zde lze jen a pouze spekulovat. Ale rozhodně to nevypadá dobře. Pokud by to byly zednářské peníze, je to až tak daleko k Sorosovi? Zdroj financí by byl stejný. Prostě je jasné, že peníze SPD nesmrdí. A to pak jdou ideály k šípku.

liba
liba
Odpověď na  Milan H
12.2.2021 18:45

Haha, dobře zaplacená opozice, ostatně jako celé SPD, text je velmi dobrý, ale pánovi nevěřím ani nos mezi očima, a to se nemusím ani hluboce zamýšlet…… je mi líto, potřebujeme kádry, ale opravdu v SPD je nenajdeme. I mladý Klaus zatím zklamal… Jak se kdysi říkalo ‚s takovou ten socialismus nevybudujeme‘ (pro mlaďochy – samozřejmě, že jde o vtip).

cancer
cancer
Odpověď na  Milan H
12.2.2021 22:31

Tvrzení o Sörosovi není z mé hlavy. Jak jsem napsal, poměrně nedávno to zaznělo v některém komentu zde na Tadescu.

bob
bob
Odpověď na  jitka
12.2.2021 19:29

Jasně a karkulka sežrala vlka i babičku. Ještě nějaká pohádka? Někdo si něco vymyslí a …… lidé tomu hned uvěří.

johanka
johanka
Odpověď na  jitka
12.2.2021 19:41

oni ti poblitici asi všude byli někým dobře sponzorováni, jinak by to nemohlo vypadat tak, jak to vypadá. Hlavně jak se budou blížit volby, tak se začnou slejzat, jako vosy na med a prokazovat, jací jsou vlastenci. Ale, kde jsou ti „vlastenci“ zalezlí nyní, kdo ví ? Že by ještě v naší české bažině ? Až půjde o koryta a prospěch, tak i tu bažinu oželí a budou se nazývat vlastenci a blbnout ovce. Dobře si pamatujme, jak se nyní kdo aktivně účastní záchrany nás všech od fašistické cabaly a útlaku……………před volbami budou aktivní, je mě těch vykořišťovatelů nahoře víte jak……… ale kde máme ty osobnosti, které bychom mohli s čistým svědomím volit a nemuseli se za ně v budoucnu stydět…………….???????????? ti už měli být dávno na těch náměstích s lidem…………..

Sanny57
Sanny57
Odpověď na  cancer
12.2.2021 14:05

cancer, SPD volím od samého začátku vzniku této strany a ještě mě nezklamali. Je to jediná vlastenecká strana (když nepočítám ty ministraničky, které se neumí ani spojit). Placená Sorošem? To je úplný nesmysl. Kdyby to byla pravda, tak by se na ni neútočilo, před 4 lety by s nimi Babiš uzavřel koalici, nebojovali by proti migraci a nechtěli by referendum o vystoupení z EU.
Nespletl jste si SPD s Piráty? Volný je kapitola sama pro sebe. Celou dobu o něm nebylo slyšet a najednou před volbami, je z něho velký bojovník.

Mannn
Mannn
Odpověď na  Sanny57
12.2.2021 18:20

Najděte si kdo je Hynek Beran je to vysoce postavený zednář, byl na kandidátce SPD v Praze ,to mluví samo za sebe.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Sanny57
12.2.2021 18:34

Je pravda, že o volném slyšet nebylo, ale teď se nebojí veřejně vystoupit proti tomu, co se děje….. Kolik takových politiků, lidí ve státní zprávě, zdravotnictví či jinde je?

iva
iva
Odpověď na  cancer
12.2.2021 15:54

SPD podle mého jako strana zradila a zaprodala se, ale to neznamená, že jedinec nemůže mít správné názory a třeba i se směřováním své strany nesouhlasit, nakonec pan poslanec Volný je toho příkladem, také byl původně socan … pak evidentně pochopil, že ta strana je ztracená a odešel …

bob
bob
Odpověď na  iva
12.2.2021 19:32

ivo, nepiš něco, o čem toho moc nevíš. Pan Volný chce šéfovat a zviditelňovat se. A když napíšeš, že SPD jako strana (není to strana, ale hnutí) zradila, tak bys to měla jasně a konkrétně dokázat, jinak to netvrď.
A Volný toho zatím moc neukázal, jen se zviditelnil, tak klídek.

jarkav
jarkav
Odpověď na  iva
12.2.2021 20:36

teď jsem si poprvé – kvůli poslanci Volnému – dala pořad Jaromíra Soukupa. Je to šílené, chce to pevné nervy, ale cca v 25 minutě tam pan poslanec Volný říká, proč už nad sebou v parlamentu nikoho nechce. https://www.youtube.com/watch
a tady cca 22 minuta říká totéž a pokračuje jak je to s očkováním poslanců…

jarkav
jarkav
Odpověď na  jarkav
13.2.2021 10:58

pardon, špatný odkaz. Tady správně: u Soukupa https://www.youtube.com/watch?v=BbmLC7JY_Ic&t=1530s a tady odkaz, který chyběl úplně https://www.youtube.com/watch?v=sHIIJmnuQwk

Baru77
Baru77
12.2.2021 11:17

Podle fotečky to vypadá a pevně v to doufám, že už brzy uděláme Hamáčkovi pápá 🙂
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/hamacek-kdyz-hejtmani-pozadaji-o-novy-nouzovy-stav-vyhovime-jim-40350805#

johanka 555
johanka 555
Odpověď na  Baru77
12.2.2021 15:01

Pro Baru77:
Moc, moc pěkná fotečka, díky a zdravím.

Libena
Libena
Odpověď na  Baru77
12.2.2021 15:02

tak to uz je druhy obrazek s tim cervenym punťou. chachaa ! mrk.

iva
iva
Odpověď na  Baru77
12.2.2021 15:55

Těším se na foto Hamáčka z Vorkuty. Ani nevíte jak.
Mileráda přispěji na jeho transport libovolnou částkou.

klarak
klarak
Odpověď na  Baru77
12.2.2021 16:36

Co znamenají ty červené tečky prosím?

sedmikraska
sedmikraska
Odpověď na  tereza
12.2.2021 17:52

no, zajímalo by mě, kdo ty červené puntíky dává? To najednou v nějakých MSM je někdo, kdo má povolení dávat puntíky? Není to divné, že v MSM?

steve
steve
Odpověď na  tereza
12.2.2021 19:42

To chápeme, ale nechápu, jak se taková fotka dostane do MSM sračkometům? To někdo upravuje a kdo?

cessy
cessy
Odpověď na  klarak
12.2.2021 20:30

sedmikraska, to zrejme nie je o povoleni, ale o prikaze…

sedmikraska
sedmikraska
Odpověď na  cessy
12.2.2021 22:16

ale, kdo by v MSM dával příkaz na odstřel politika, který jede s nima v chazarském kruhu a je jejich loutka?? MSM má za úkol všemožně lidi dezinformovat a odvádět od pravdy. v MSM není nikdo, kdo by lidi podporoval.
*****
„Odstřel“ může také znamenat zbavení funkce.
tereza

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Baru77
12.2.2021 18:29

Tuto fotku Hamáčka s červeným bodem odstřelovače zveřejnili už poněkolikáté a pořád nic…..

johanka 555
johanka 555
Odpověď na  svalovidoslava
12.2.2021 21:07

Tak tento koment nemá chybu!!!

Zdravím

rudo
rudo
Odpověď na  svalovidoslava
12.2.2021 21:22

kolko clenov ma popravcia cata?

pocitajme fotky

bob
bob
12.2.2021 10:52

Pan Kobza je velice chytrý a zkušený a ví, o čem mluví. Pod každé jeho slovvo bych se bez váhání podepsal. Volil jsem, volím a pokud se nic nezmění, vždy budu volit SPD.
Takové strany a hnutí, jako například Svobodní, Rozumní a podobné by měly SPD podporovat. Samy toho totiž zatím moc nedokázaly.

evie
evie
Odpověď na  bob
12.2.2021 15:22

Víte, co je to odstupňovaná rovnost? To je termín, který si vymysleli, aby takové strany, jako jsi vyjmenoval, neměli přístup do médií. Prostě je tam vůbec nepustí ani v předvolební kampani. Jak by mohly něco dokázat, když o nich nikdo ani neví?
Proto pořád říkám, že je nutný se vypořádat s médii, jinak se nic nepohne.
To je tak těžký pozavírat těch pár lidí, kteří média vlastní? Důvodů je spousta.
A bylo by to vyřešený.
Nerozumím, proč po nich nikdo nejde.

bod
bod
Odpověď na  bob
12.2.2021 17:33

Už běží předvolební kampaň a princip je známý :

slibem nezarmoutiš
myslíme to upřímně
jen nám to nahazejte
nemyslete, na to máte nás
atd.
Po volbách skutek nám útěk.

Čím líbivější vejička, tím víc kontrolovat

Ale je to na vás

giacomo
giacomo
Odpověď na  bob
12.2.2021 21:34

Da se na tohle vubec nejak odpovedet ?

Tohle ? A na tadescu???

To se muze ,delat tady volebni kampan pro deep state?

Tak to je moc…

dan79
dan79
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 00:38

haha perfektní koment…. bob nám tady trochu trolí co ?…

Yasmine
Yasmine
12.2.2021 10:33

Aktuální komentáře ANS – PhDr. V. Vítová a JUDr. K. Hais
https://www.svobodny-vysilac.cz/2021-02-11-aktualni-komentare-ans-phdr-v-vitova-a-judr-k-hais/

ivan
ivan
Odpověď na  Yasmine
12.2.2021 15:05

Takže tito dva jmenovaní… hmmm
další skrytí čekatelé na koryto…

Dobrá rada nad zlato
Dobrá rada nad zlato
Odpověď na  ivan
12.2.2021 20:13

ivan – o ANS, paní doktorku Vítovou a jejího kolegu JUDr. Haise byste se neměl otírat. Oba jsou natolik vzdělaní a fundovaní, že se dokáží uživit i bez politiky. Jenže oni jsou i vlastenci a znají význam tohoto slova. Co jste vy osobně v poslední době udělal pro odstranění současného marastu?

ivan
ivan
Odpověď na  Dobrá rada nad zlato
13.2.2021 07:39

Vzdělání těmto lidem nikdo neupírá, pokud jde o vlastenectví , tak to je tak krásné slovo, které dnes se snaží si uzurpovat skoro každý , kdo se dere nahoru.
Nikdy ze svého “pera “
nevypustím nic zbytečného.
Jde-li o výše dva jmenované , které tak hájíte, zkuste zapátrat v jejich minulosti, budete zrovna tak překvapena , jako jsem byl já !!

neblbecek
neblbecek
12.2.2021 10:20

Same vyzvy. Kde su tie 100000ce na namestiach? Na 200 si policajti zgustnu ale pri 100000 padne vlada!

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  neblbecek
12.2.2021 14:36

100 000, to s nikým ani nehne. Nechají nás vykřičet a rozejít. Jedině generálka a na to jich ještě mnoho chrní. m

bobo
bobo
Odpověď na  neblbecek
12.2.2021 15:52

divne slova po roku okupacie …
asi sme z inej krajiny, ale ziadne demonstracie nebudu ucinne, ak na ne pojdu zaockovani a vysparani spoluobcania. seru na demonstracie, tak co, zasa daju korytnacky, vodne dela, msm urobi par vhodnych zaberov a basta, treba sa asi zobudit aj tu

laskra
laskra
12.2.2021 10:09

I mezi politiky se najdou probuzení, kteří mají nasměrovaný úsudek správným směrem. Ale kolik bude enšpíglů, kteří když to přestane sypat obrátí kabáty.

Len
Len
12.2.2021 09:57

A pán zapomněl zařadit KSČM.
Doufám, že se tam bude co nevidět „přepřahat“ a to líné vedení strany co sedí ve sněmovně potáhne. Myslím, že nyní není čas na rozpory s komunisty, zda bude více socialismu a nebo kapitalismu při drobném podnikání, ale začít se chovat jako „národovci“. Dát zemi do pořádku, určit směr, nová pravidla, nastavit mantinely. Poslat do někam EU i NATO, vysvětlit sudeťákům, že nic nedostanou a pokud to bude možné a bude zájem – spojit se se Slováky.
Možná by bylo dobré si přiznat, že rozdělení Československa bylo nezákonné.

iva
iva
Odpověď na  Len
12.2.2021 16:01

Souhlasím s tím, co píšete, jen dodám, že od stávajících stran a od těch, co se za plný plat povalují v Parlamentu, nelze nic z toho očekávat (výjimky by se daly spočítat na prstech jedné ruky). Bude nutné získat nové lidi, vlastence, odborníky … a nikoliv tyto pseudoexperty na všechno a na nic …
Osobně bych nebyla ani proti větší spolupráci s RF, zejména po stránce průmyslu a zemědělství.

Dobrá rada nad zlato
Dobrá rada nad zlato
12.2.2021 06:59

Vážený pane magistře, sděluji Vám, že SPD opravdu, ale opravdu nebudu volit a nikdy jsem ji nevolila. Jistě pochopíte, moje důvody:
Okamura vykradl program Národní demokracie a jeho hrátky na vlastence jsou úsměvné. Okamura se nechtěl s nikým dalším vlasteneckým spojovat a hraje si na svém písečku. Do SPD nalezli různí „politici“ z té či oné strany a poctivým dříčům zbyly oči pro pláč.

Milan H
Milan H
Odpověď na  Dobrá rada nad zlato
12.2.2021 13:14

Když si udělám přehled současných parlamentních stran, které taky zároveň mají preference vyšší než 5%, tak SPD se mi jeví jako nejpřijatelnější z nich. Protože pokud budu volit stranu, která nedosáhne 5%, tak můj hlas propadne. Nejblíže se této hranici blíží Trikolóra s pouhými 2 – 3%. Samozřejmě jsem si dobře vědom toho, že výsledky agentur pro výzkum veřejného mínění jsou silně zkreslené, ale nic lepšího neexistuje.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  Milan H
12.2.2021 13:36

Milane budíček!!! Ty ještě věříš na poctivé volby? m

Milan H
Milan H
Odpověď na  mirek 2
12.2.2021 16:03

V mém příspěvku nebyla vůbec řeč o poctivých nebo nepoctivých volbách, ale pouze o nedůvěryhodnosti agentur pro výzkum veřejného mínění. Tak tedy ještě jednou, kontrolní otázka: Za současného stavu poznání ohledně preferencí všech parlamentních i neparlamentních stran a s přihlédnutím k tomu, že má smysl volit pouze strany nad 5%, tak která z těchto současných osmi stran je nejdůvěryhodnější? Jinak mám dojem, že tato debata je pouze ryze akademická. Až bude vyhlášena agenda GESARA a přestane fungovat mediální cenzura, tak volby budou probíhat úplně na jiném základě. Taky debata o poctivosti voleb bude úplně bezpředmětná, protože se bude volit už podle nového spravedlivého systému Blockchain, který je součástí Kvantového finančního systému. Tento systém byl duálně zaveden už v amerických prezidentských volbách v listopadu loňského roku. Nelze jej oklamat, nelze jej hacknout a výsledky jsou známy okamžitě po skončení voleb.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  mirek 2
12.2.2021 20:14

Hrabání se v agenturách a jejich poctivosti je to stejné. Promiň. Nijak jsem se nechtěl dotknout. SPD se mě nejeví ani tak ani onak. Prostě jeden pytel blech. Myslím, že to Q systém pořeší. m.

evie
evie
Odpověď na  Milan H
12.2.2021 15:32

SPD jede s nima, jinak by nebyla v parlamentu. Je to jen divadlo, aby to vypadalo, že máme moc něco změnit.
Podívejte se, jak SPD hlasuje. V jednom šiku s ostatními. Bohužel má smůlu, můj hlas teda nemá.
K volbám už léta vůbec nechodím, protože nevěřím na tzv. „menší zlo“.
Zlo je prostě zlo, není menší nebo větší.
Tak jako láska, pravda nebo svoboda. Tohle všechno chápu jako absolutní pojem. Buď je nebo není. Tečka.
Letos možná k volbám půjdu a dám hlas ANS.
Zdá se mi, že to myslí upřímně a s jejich programem jsem v pohodě. Tak na 95%.

bobo
bobo
Odpověď na  Milan H
12.2.2021 15:53

vsetci mohli nieco urobit, aj okamura, ale namiesto toho sa prdka s temami, ktore rozptyluju od hlavneho problemu – odstranenia zakladnych ludskych prav

Sevila21
Sevila21
Odpověď na  bobo
12.2.2021 17:56

Všichni to jsou jedna banda.. Tahají za jeden provaz, všechno je jen divadlo….

padre
padre
12.2.2021 06:02

Držíme s Vámi, pane magistr, ale dejte si v SPD pozor na zednáře, kteří se snaží vloudit do všech politických stran, aby tam podle okolností začali působit ďábelsky rozvratně, anebo aby se prodírali do vedení strany. Modlíme za vás, abyste nedopadli podobně vlastizrádně a protidemokraticky jako všechny ostatní politické strany.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  padre
12.2.2021 13:39

parde, co ještě musejí udělat, aby bylo ponaučení dostatečné? m.

anan
anan
Odpověď na  padre
12.2.2021 14:47

pan Rychetský nevytvořil volební zákon a byl proti počítání, které Ústavní soud teď zrušil. Byl to Gross. Tuto informaci jsem slyšela v TV. A nezdá se mi, že by byl proti vakcínam.

jarca
12.2.2021 02:25

Koho volit, když i volby v současným „formátu“ jsou podvod??!!!

vaclav
vaclav
Odpověď na  jarca
12.2.2021 14:18

Situace je více než neuspokojivá. S nad vstanou Blaničtí rytíři…
Greg Hallett – Adolf Hitler byl Britský agent Red Ice Radio 19.2.2008 české titulky https://www.youtube.com/watch?v=1akAp2eUS90&feature=youtu.be

j.j.
j.j.
Odpověď na  vaclav
12.2.2021 16:01

vaclav 12.2.2021 v 14:18, Podobnost mezi nacistickým Německem a současným stavem v mnoha evropských zemích je až zarážející. Hitler začal s nouzovým stavem, který je nyní zaveden ve většině evropských zemích.
https://celostnivzdelavani.cz/historie-chazaru-uctivacu-boha-baala-8-dil
https://celostnivzdelavani.cz/historie-chazaru-uctivacu-boha-baala-9-dil

giacomo
giacomo
Odpověď na  j.j.
12.2.2021 21:18

Ano, vzdyt i Hitlera stvoril deep state a illuminati …..Cabala….

Jednim ze skrytych motivu valky a holocaustu byl plan na vytvoreni zidovskeho statu…illuminaty a cabalou.

Holocaust byl uskutecnovan z duvodu odstranit ze zidovske rasy vsechny ty kdo meli DNA .Abela.

Nyni cela pandemie je stejne tak rizena tak aby nektere rasy byly ze zeme odstraneny.

Lidem jeste nedoslo ze soucasna zdravotnicka svetova organizace pracuje podle zasad projektu Mengeleho o genetickem odstranovani ras….ktere reptiliani povazuji za nebezpecne pro ne.
Nyni bila rasa….

Majitel 500 farmeceutickych firem je Rotschild……Illuminat jesuita.
Rotschild financoval Hitlera..

Staci jen z informaci skladat dohromady …
Intuice a logika ,psychologie a pravdive informace vytvari obraz toho co bylo je a bude….

V politice vzdy byli a dosud jsou loutky.

.

Sevila21
Sevila21
Odpověď na  jarca
12.2.2021 17:56

Není koho volit…

1 2 3 5