Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

  • Fraktální matrice: Jak vzniká realita v Matrixu a kdo ji vytváří?
    Fraktální matrice: Jak vzniká realita v Matrixu a kdo ji vytváří?

    Fraktální matrice: Jak vzniká realita v Matrixu a kdo ji vytváří?

  • Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel
    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

Výzva poslance Mgr. Jiřího Kobzy (SPD) – Budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové nesmíme dnes promarnit!

Vážení přátelé a vlastenci,

Procházíme nejpřelomovějším obdobím od roku 1989, kdy skutečně řada věcí, dosud považovaných za jistoty, najednou mizí před našima očima a pokud se nevzepřeme, tak perspektiva nástupu anarchie a chaosu se stává čím dál zřetelnější. Prezidentské volby z poslední doby (v USA a docela podobné i v Ugandě) ukázaly slabiny a snadnou zneužitelnost demokracie, kdy k úspěchu voleb stačí pár jednotek Antify, vojska a podpora médií. Je s podivem, jak zarputile se naše media (namísto řešení skutečných problémů jako je migrace a rozhazování našich vypůjčených peněz na nesmyslné projekty EU) zalykají nenávistí proti Bělorusku (kde jenom naše MZV věnovalo letos protirežimním kruhům 10 mil. Kč) a proti Rusku.

Rusko si totiž dovolilo zarazit podvratné aktivity Člověka v tísni na svém území a vypakovat jeho proponenty ze země. Tomu samému Rusku, kde „disidenti,“ otravovaní agenty GRU nejjedovatější látkou na světe novičokem (údajně 7x vražednějším než americká bojová otravná látka VX), zázračně přežívají a na rekonvalescenci se vrací právě do toho samého Ruska, které je chtělo „otrávit.“ Témuž Rusku, kam Merkelová i Macron dojíždí za Putinem jak na chatu. Do toho všeho epidemie covidů (tedy včetně mutantů) americké a britské vakcíny, šité horkou jehlou, kterých stejně není dostatek.

Nicméně zase je zde snaha propagandistických veřejnoprávních médií zpochybnit ruskou a čínskou vakcínu. Ono je vůbec otázkou, zda Rusko a Čína po všech těch ostudných diplomatických karambolech pražského primátora Hřiba, starosty Prahy 6  Koláře, předsedy senátu Vystrčila a řeporyjského starosty Novotného – nemluvě o tradiční diplomatické nešikovnosti ministra Petříčka – nám ty vakcíny budou obě mocnosti ochotné vůbec dodat. Klasický příklad, jak ideologickou idiocii (nebo snad sofistikovanou diverzi) několika zaprodanců za potlesku Aspenu, odskáče národ.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Media se s podivnou zatvrzelostí vyhýbají nejdůležitějšímu tématu, kterým je astronomické zadlužování naší země, kdy vláda odmítá začít šetřit (například na zbytečných a předražených armádních akvizicích), ale naopak si rozmařile půjčuje čím dál víc, dokonce i pro neziskovky na rozvracení jiných režimů. Je podivné, jak naše „umělecké kruhy“ se najednou soustředí na propagaci sudetoněmeckých srazů. Jak do nás buší své zvrácené představy o tom, jak zlí Čechoslováci po válce vraždili hodné nacisty a odsouvali občany Reichu do Německa. O těch 350.000 československých vysídlencích z pohraničí a přes 200 mrtvých, povražděných sudetskými ordnery, ani slovo! Jako by se to nikdy nestalo.

Jsem si jist, že to dělají zcela zadarmo. Piráti se již vidí ve Strakově akademii, Ústavní soud poslušně otáčí paragrafy volebního zákona, navzdory tomu, že to byl právě pan Rychetský (ČSSD), kdo stvořil na objednávku velkých stran (ODS a ČSSD) stávající volební zákon v roce 2003 (a stal se na to v roce 2004 soudcem ústavního soudu. Zajímavá shoda.) a který v roce 2009 potvrdil jeho správnost. Tentýž pan Rychetský nyní, když se z velkých stran staly malé a jeho mateřská ČSSD by se do sněmovny nejspíš nedostala, zázračně procitnul a prohlásil své dílo 8 měsíců před volbami, za protiústavní.

To nevymyslíš!

EU jako vždy totálně selhala a namísto řešení covidu se soustředí na bezuhlíkovou budoucnost EU (mimochodem, bez uhlíku, základního prvku molekuly bílkovin, žádná budoucnost nebude – je to záměr nebo neznalost?) a podporu nelegální migrace do Evropy. Jsme na začátku snad největší ideologické bitvy současnosti. Zažili jsme je v letech 1948, 1968, 1989 a nyní. Nemohu se ale zbavit dojmu, že tato bude nejdivočejší a nejšpinavější. Myslím, že se tomu snad ani nebude v historii říkat kampaň. Máme nejvyšší čas pochopit situaci, že všichni stojíme před zásadní volbou, jakou budeme chtít budoucnost pro své děti. Ty možnosti jsou v zásadě jenom dvě:

Budoucnost liberální, multikulturní, islamizovanou, bez respektu k tradicím, vlasti a rodině, se 74 pohlavími, gay parádami, volně dostupnými drogami a školstvím pod diktátem LGBT, které bude tyto nesmysly tlouct do našich dětí. Budoucnost posluhování suděťákům, zrušení Benešových dekretů a v podstatě konec České republiky a národa Čechů. Budoucnost, která povede k anarchii až k chaosu, jak to vidíme například (mj) ve Francii, Belgii a v Německu. U nás tuto vizi reprezentují strany jako Piráti, STAN, KDU-ČSL,TOP09 a ČSSD, za podpory neziskovek a aktivistů, placených ze zahraničí.

Nebo budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové, konzervativní, demokratickou, stojící na rodinných vazbách, úctě k předkům, našim kulturním tradicím a kořenům, ke svému národu a státu. Ten stát a národ, který nám odkázali, máme za povinnost chránit a předat jako dědictví našim dětem a vnukům, aby v tom pokračovali. Tuto politiku reprezentuje hnutí SPD.

Cesta k totalitě a diktatuře, jak nás učí historie, vede vždy přes chaos. Chceme to? Já ne! Ještě je můžeme zastavit. Poslední možnost, jak zastavit rozpad tradiční společnosti bez dramatických otřesů, budou říjnové volby. Pečlivě tedy zvažte, komu a proč dáte svůj hlas a také sledujte vývoj volebního zákona, kdy se autoři opoziční smlouvy a původního nespravedlivého zákona nyní snaží ten jejich zákon otočit tak, aby zabránili vlastencům vládnout v této zemi.

Jako konzervativní demokrat jsem právě proto vstoupil do SPD, abych zodpovědně dostál své povinnosti občana a rodiče, aby mé děti mohly žít svobodně v úctě k české minulosti a s nadějí na českou budoucnost. V době, kdy díky eurokomisařce Jourové, která tak snadno zapomněla na svou vlast, probíhá cenzura sociálních sítí a internetu, tato cenzura se postupně zesiluje nejenom mazáním „nevhodných“ vlasteneckých příspěvků, ale např. u facebooku i omezováním dosahu. Jako jediný dosud necenzurovaný prostředek tak zůstává e-mailová korespondence. Pokud tedy sdílíte stejné obavy o budoucnost svých dětí, tohoto národa a státu, není vám jedno, v jakém světě vaše děti budou žít, pošlete tento vzkaz dál, svým přátelům a známým.

Držme spolu.

Mgr. Jiří Kobza, dne 8. 2. 2021

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
194 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Peters
Peters
13.2.2021 09:36

Přečetl jsem si vaše vzkazy, většina lidiček nereagovala na slova pana Kobzy, ale na stranu SPD. Je dobře, že každý má svůj názor. Bohužel jsem zde neslyšel, které jsou ty správné volitelné politické strany a proč? Je dobrá kritika, ale také uvést řešení. Nejhorší je, mě je to jedno. Víte, komu u nás říkáme Kobza? Chroustu.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Peters
13.2.2021 14:35

Možná proto, že pan kobza se v příspěvku uvádí, jakou politiku zastává SPD a proč do této strany vstoupil (“Jako konzervativní demokrat jsem právě proto vstoupil do SPD…..”) , takže tam přímo nevystupuje jako soukromá osoba. A např. Okamura z SPD mou důvěru nemá….
Řídím se podle toho, co kdo udělá a ne co říká.

johanka
johanka
Odpověď na  Peters
13.2.2021 18:59

pro Peters – momentálně ani jedna, to je jednoduché, nechtěla jsem o víkendu již komentovat, ono to nejde……..ale jen krátce………a ty strany, které chtěly být ve sněmovně a nepřekročily 5% hranici jsou i nyní aktivní, jako před volbami, nebo jim šlo jen o koryta ?

giacomo
giacomo
13.2.2021 08:19

Mili pratele,

Po precteni si nekterych komentaru na teto strance, kazdy skutecny bojovnik svetla i digitalni vojak zustane dosova stat s otevrenou pusou.

Ja osobne zastavam postoje ke vsemu v zivote podle toho, co vim ,co proziji, co intuitivne citim a logicky skladam dohromady a pak ve skutcich se ridim pak srdcem…

Nepovazuji se za uplne moudreho , protoze vim ze je vzdy neco co se mohu naucit a poznat.

Ale co vim urcite je toto.

Vse co v soucasne chvili prozivame a co tomu predchazelo a co chteji ti kteri politice dnes na zemi vladnou..(Illuminatska jezuitska satanisticka cabala.)
bylo a je umozneno ovladanim politiku a tim mit legislativni moc !

Pokud nekdo veri jeste soucasnym politikum , je v podstate na strane deep state a kabaly.

To co prozivame je vysledek byvale ,soucasne a pristi planovane politiky Noveho Svetoveho Radu…nejhorsich zrud na zemi,kterym politika stovky let slouzila k tomu ,aby jsme dnes na vlastni kuzi poznali co je genocida vlastniho naroda a celeho lidstva.

Veril jsem tedy ,ze tady na tadescu cela ta dlouholeta prace a podavane informace , v lidech tady, pomuze skutecne otevrit mysl a probudi je.
Aby pochopili , ze skutecne zijeme v dobe Apokalypsy ,kdy se zjevi v cele sve zrudnosti a pravde ….pravda o vsem.

Proto kdyz ctu nektere komentare lidi tady , kteri chodi na tadesco a hrde se zde hlasi k soucasnym politickym stranam a dokonce tu provadeji jakousi osobni volebni kampan ,reknu toto…

To co jste prave za necele posledni dva roky prozili ,zjistili a vidite je nicim proti tomu co chteji jeste udelat. Satanisti z Deep state.

Statisice lidi zabitych planovanou genocidou.
Potlaceni vsech zakladnich lidskych prav.
Nenavratne poskozeni psychiky nasich deti .
Tisice lidi kteri z teto hruzy ,spachali sebevrazdy.
Znicene hospodarstvi. Zamorene ovzdusi a jedy v pude.
Zdravotnictvi plnici v soucasne chvili prikazy satanistu ,zabijet lidi testy a vakcinami.

Ano toto vse, prave prozivame na celem svete a vse se tak deje z jednoho hlavniho duvodu..

Veskera opakuji veskera byvala i soucasna politika byla a je ovladana illuminatskou satanistickou Cabalou! Reptilianskou rasou.

Tyto zrudy ovladaji politiky i politiku .
Neni v politice uz stovky let nikdo kdo by nebyl ovladan deep statem.
Ti kdo se vzepreli ,zemreli.

A nyni na strankach kde jsem jaksi chtel verit a verim, ze mala skupina lidiucek tuto pravdu vi, ctu komentare z kterych uplne jasne vyplyva ze jsoz tu lide kteri nepochopili vubec nic.
Nic…!!

Verit totiz v to ,ze nejaka politicka soucasna strana ,nebo nejaky politik nahle osviceny patriotismem ,o kterem dosud nebylo nikde slyset a poslusne v tichosti dosud plnil prikazy satanistu v kazde ze svych politickych stran nyni zachrani narod . ?

Vrahove ( temi v dane chvili pro mne politici jsou) kteri mlcenlive odsouhlasovali vsechna protilidska narizeni k zahajeni genocidy.

A ,ted vy slepe ovce ,kdo tady za ne delate volebni kampan , mate to svedomi to napsat do svych komentaru i tady na tadescu ?
Neuveritelne!

A tak jsem pochopil i to ,ze pro vetsinu lidstva je proste vylozene nutne aby skutecne diky sve totalni slepote, strasne moc trpeli…moc..
Bude to pro jejich dobro a probuzeni.

Protoze ten, kdo jeste dnes a tady na tadesco pise a jak rika i veri nejake politicke strane a politikum mesiasum ,kteri zachrani lid..je naprosto slepa ovce….

Nic nepochopili . Nevim proc vubec chodi na tadesco….

Bude vzdy platit….Lid ma a bude mit takovou vladu ,jakou si zaslouzi.

Vim uz ,ze lidi jako tito pujdou opet houfne k volebnim urnam a opet daji legalni moc do rukou satanistu…kteri maji jediny plan ….Zabit je!!!…

Buh ochranuj deti techto blbu, protoze nemuzou za blbost jejich rodicu.

WWG1WGA

To vse tu je dokazano….!!

A nahle po tom vsem a v tom vsem , tady ctu nadsene komentare o

A nyni k veci…

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 14:57

Zničené hospodářství je už dávno, stejně tak jsou jedy v půdě, zamořené ovzduší se prý čistí.

Zdravotníci plní svou roli také přece dávno. Je jedno, jestli ví či neví, jaké úkoly plní, pro koho pracují – pro člověka to není. Smrtonosná, poškozující vakcinace tady běží léta (že ji teď ještě vylepšili je jiná).

„A tak jsem pochopil i to,ze pro vetsinu lidstva je proste vylozene nutne aby skutecne diky sve totalni slepote, strasne moc trpeli…moc..Bude to pro jejich dobro…“

Za ta léta jsem viděla velké množství trpících lidí a jejich utrpení zatím nic dobrého nepřineslo. Málokdo z nich prozřel a uvědomil si, proč se mu to stalo a co má dělat, aby došlo ke změně.

A že v současné době by lidi volili vesměs ty samé? To ano, protože nevidí za oponu.

otto
otto
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 16:22

Plně s tebou souhlasím,ve všem co jsi výše popsal,

johanka
johanka
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 19:20

giacomo – moc, moc Vám děkuji za Vaše komentáře, protože neustále čtu a sleduji různé důvěryhodné zdroje a hlavně zde Tadesco a doporučené odkazy vím, že máte 100 % pravdu. Bohužel to vše se na nás chystalo, všechno to zlo, zničení 90 % lidstva planety a další hrůzy, ale to je právě to, co ovce nemohou pochopit, že jsou to plány Cabaly a všech těch dalších netvorů – ne-lidí…………všechna ta šílená opatření jsou pro ně ta správná, protože ta nebezpečná smrtelná nemoc je přece po celém světě a proč by se měla opatření “pro záchranu lidstva” rušit u nás, když jsou nařízená všude …………….u mnohých zrušení nouzového stavu je katastrofa pro národ a největší chyba atd.

Dobrá rada nad zlato
Dobrá rada nad zlato
13.2.2021 07:32

Proč? Proč má pan magister u článku svou historickou fotku? Dle údajů mu je 65 let a tady se předvádí coby třicátník. Tím překonal naši třídní, která nám dlouho po válce na tablo “věnovala” fotku z roku 1940 a celá škola se tím bavila.
*****
Fotka je ilustrační a vybírala jsem ji já.
tereza

anna
anna
13.2.2021 01:28

Cenzura je vždy prvním krokem zločinecké vlády, která se zoufale snaží zakrýt své špatné činy před lidmi, které sama ovládá.
Cenzura se nepoužívá k tomu, aby zakrývala to, co je nebezpečné a může ublížit, ale zavádí se, aby zabránila lidem si pokládat otázky, které by si měli pokládat. Vlády zavádějí cenzuru, protože nechtějí, aby jejich skutky byly zpochybněny. A samozřejmě, že vlády toto vždy dělají s úmyslem zahladit své vlastní skutky.

https://www.infovojna.sk/article/video-cenzura-je-nepripustna-cas-na-zmenu-je-nyni

Lovec
Lovec
12.2.2021 23:25

Tohle je podstata článku:

´´Budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové nesmíme dnes promarnit!´´

A něco k Rusku:

Solovjov poprvé zveřejnil, kdo stojí za Navalným uvnitř Ruska

http://www.novarepublika.cz/2021/02/solovjov-poprve-zverejnil-kdo-stoji-za.html

…americké agentury zahraniční pomoci v Rusku

https://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/poulicni-nasili-v-kyjeve-platily-americke-agentury-zahranicni-pomoci-byvaly-americky-agent-scott-rickard.html

Vtip, který navazuje na podstatu článku:

Na lékařském kongresu se chlubí Italský doktor: “V Itálii máme tak vyspělou medicínu, že když vyjmeme jednomu muži varlata a implantujeme je do jiného muže, tak za šest neděl může hledat práci.”

Holandský doktor říká: “To není nic zvláštního. U nás transplantujeme část mozku z jednoho muže do druhého a za čtyři týdny už může hledat práci.”

Kanadský lékař říká: “Pánové, u nás implantujeme muži srdce a za dva týdny může hledat práci.”

Český doktor na to: “Pánové, kam se na nás hrabete. V roce 1989 jsme vzali muže, který neměl v pořádku ani mozek, ani srdce, ani koule, udělali jsme z něj prezidenta a od té doby celé Česko i Slovensko hledá práci.”

padre
padre
Odpověď na  Lovec
12.2.2021 23:56

V ČSR máme ještě většího lékaře než byl Barnard, totiž Havla, který transplantoval srdce Evropy do prdele Evropské unie.

giacomo
giacomo
Odpověď na  Lovec
13.2.2021 08:22

Lovec….

Bingoooo……skvele…Dekuji..

svalovidoslava
svalovidoslava
12.2.2021 22:34

Pro názornost to tady musím dát (zaznělo tam, jak SPD odešla ze sálu, když měl proslov poslanec volný – byl totiž bez roušky…)

lubomír volný – Poslanecká sněmovna 11.02.2021 – / Babiš, Blatný, PES, akcie, Vondráček má na háku /
https://www.youtube.com/watch?v=wOwszSp8qeM

l. volný a m. bojko: Jak nás vykázali ze Sněmovny 9.2.2021 (kdyby tam nebyly řeči o Pekové a viru, bylo by to lepší, ale i tak je dobré si video pustit)

https://www.youtube.com/watch?v=k2lcBW1rThk

otto
otto
Odpověď na  svalovidoslava
12.2.2021 23:48

Tak já nevím, ale myslím , že už tady žádný volby postaru neměly být nee?? Takže já doufám,že si ten celý náš parlament, senát a p rezidenta odveze shaef, no a my pak budeme muset najít ty schopné co to budou dělat pro vlast a ne pro moc a prachy!!! No a hejtmani a celé ty bandy místních politiků to soupnem do vězení k nám, neb tam bude místa dost po těch co tady mafie soudců a zástupců zlikvidovala, a ti budou osvobozeni.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  otto
13.2.2021 15:01

Dala jsem odkaz na tato 2 videa proto, že tito 2 poslanci ukazují mnoha lidem to, co se ve skutečnosti ve Sněmovně děje a to je dobře.

orgonit
orgonit
12.2.2021 21:53

Pořád čekám na tu roušku od Babiše.
Už to bude rok, co mi jí slíbil.
Furt chodím bez, ale za to může Bureš!
A jestli chce nařídit respirátory, tak to by sebou měl hodit, chlapec ušatá.

Ironic
Ironic
12.2.2021 21:40

Jak můžou změnit volební zákon v době kdy je omezený pohyb a komunikace, zásadně nesouhlasím a jako volič nevěřím průběhu voleb, my jako voliči potřebujeme taky komunikovat a navíc to korenspondenční, nesouhlasím. Chci spravidlivé volby, nevěřím, ty korenspondenční přes ústecký kraj znehohdotí všechny voliče v ČR jako v US.Globalisti jděte zpět ..

iva
iva
Odpověď na  Ironic
13.2.2021 13:26

Já nechci ŽÁDNÉ volby v tomto starém Systému, nejdřív je nutné lidem říci pravdu, současné vlády a politiky vyházet a pozavírat, vojenskou dočasnou vládu klidně přes Shaef či prozatímní správu nebo patronaci RF a Amer. … pak dlouho vysvětlovat, odhalovat, čistit a čistit … a pak možná něco jako volby, ale rozhodně ne dle současných pravidel a NIKDY!!!!, nikdy s nikým ze současných tzv. politiků a jejich přicmrdávačů.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Ironic
13.2.2021 15:05

K falešným volbách léta nechodím, odmítám je. Nemají můj hlas=souhlas, že mohou za mne a o mne rozhodovat.

bezejmena
bezejmena
12.2.2021 20:22

Zdravim

koukam na vase prispevky a zasnu,
Proc porad mate predstavu, ze potrebujeme 100 opozicnich a koalicnich stran, poblitiky a senatory a ministry? Jsme mala zemicka. Co takhle zavest neco jako staresiny? Rada starsich ? Sjednotit se a vybrat par lidi ?
NIKOHO z tech, co tam jsou ted, osobne neverim zadnemu,
Proc mit tisice zakonu a paragrafu, kdyz lide je stejne sami neznaji a uprimne, nekteri pravnici se v nich taky ztraceji ? Nestacil by selsky rozum, a sepsat jen ty zakladni a je to ?

Jak rekl trump, republika patri lidu,, a o tom to je,

hanka
hanka
Odpověď na  bezejmena
12.2.2021 22:42

Ano,bezejmená-přesně,nějak tak úplně jinak.Celou politiku,všechny strany,církve a úřady rozpustit a vypustit.

hanka
hanka
Odpověď na  hanka
12.2.2021 22:43

oprava- bezejmena

iva
iva
Odpověď na  hanka
13.2.2021 13:27

hanka – absolutní souhlas s tím, co píšete

minnie
minnie
Odpověď na  bezejmena
12.2.2021 22:48

bezejmena, ja tp vnimam tak ze uz aby tu bola doba, ked nebude potreba ziadne siahodlhe paragrafy a zakony a tym padom bude jasne co je znakom vyspelej spolocnosti – blaho vsetkych naokolo, usmev

bobo
bobo
Odpověď na  bezejmena
12.2.2021 23:09

neviem ci tu nacrtnute teorie si neodporuju staresiny vs. republika patri lidem
ja by som povedal, ze by mohlo byt zaujimave skor toto – zvysit pocet poslancov v parlamente (v cechach napr z 200 na 300) ale kresla by boli obsadene na zaklade volieb ako to je dnes, len s jednou malou ale moc podstatnou zmenou – ak ludia hlasovat neboli, tak NEHLAS by sa tiez ratal ako hlas nikomu – teda ak nehlasovalo 30 percent volitelov, tak by z tych kresiel ostalo 30 percent volnych = uz by nebolo mozne menit ustavu, strany by same chceli pri zlej praci predvcasne volby, … a este kebyyy kazda zena mala za seba 1 hlas + 0,5 hlasu za kazde dieta to by bola pecka – hned by sa politici museli viac snazit o rodiny ci zeny s detmi
a s tymi zakonmi suhlasim, staci desatoro a vlastne svedomie

johanka
johanka
Odpověď na  bobo
13.2.2021 00:19

bobo – vy byste z toho udělal ještě větší bramboračku, než je již dnes, ještě navýšit ? To je sice vaše terorie, ale já jsem pro maximální snížení počtů, ne naopak a volby, to je žhavé téma. U nás kdo-ví, jak volby v posledních letech probíhaly, jak se vše vkládalo do počítačů……….v žádném případě nepřipustit u nás americký způsob voleb a důkladnou kontrolu. A téma strany-volby ? Když byla de-fakto -/ i když nebyla jedinou/ KSČ bylo to špatně, když je jich hafo, tak je to špatně také, uvidíme, co nám blízká budoucnost přinese, hlavně čestné lidi, bohužel do poblitiky a stran se tací nehrnou, protože ví…………..

iva
iva
Odpověď na  bobo
13.2.2021 13:29

Zvýšit počet poslanců … ach jo, dál nemá cenu to číst … no nicméně jsem to přečetla a NEsouhlasím

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  bobo
13.2.2021 14:25

bobo,

asi si to neuvědomuješ, ale to, co by jsi chtěl, je de facto upevnění současného systému – stále v jedné linii jen s kosmetickými změnami.
Doteď byly volby pravidelně falšovány a lidé dávali svůj souhlas=hlas s tím, co se budí dít a nechávali to na nich (kdo o tom bude rozhodovat, však valná většina lidí nevěděla).

Najdi si, jaké platí kony vesmíru a tady na Zemi vytvořili místo toho za-kony.

A co církevní “desatero stačí”? Jestliže ve vesmíru, jak se nejen tady psalo, že “ne” není platné, tak reptiliánské desatero přikázání, byť na první pohled zní pěkně, Ti ve skutečnosti říká” (Ne) zabiješ!
(Ne) sesmilníš!,(Ne) pokradeš! a věřící to opakují…..

https://www.tartaria.sk/zaklady/zakony-rita/560-kony-stavby-sveta

https://www.tartaria.sk/zaklady/energie-zivota/562-svetlo-novej-hry
(z r. 2019)

https://www.tartaria.sk/dedicstvo-predkov/cesta-duchovneho-vyvoja/198-matriny-boh (z r. 2014)

laskra
laskra
Odpověď na  bezejmena
13.2.2021 08:47

bezejmena plný souhlas, ale k tomu se musíme propracovat postupně. President trump taky jde k cíli obezřetně. Nepřipouští anarchii. Vedlo by to zbytečně ke krveprolití. Že je tady spousta výblitků je jen důkaz, že nejsme zralí na zásadní změny.

laskra
laskra
12.2.2021 20:15

Každý má právo mít svůj názor. Ale když jsou tady názory proti SPD s kterýma absolutně nesouhlasím, protože je to jediná strana, která se zastává lidí a má nad pět procent volitelnosti, tak dostávám názor že Tady nemám co pohledávat.

leelu
leelu
Odpověď na  laskra
12.2.2021 22:14

laskra
aj Matto vič sa zastaval ludi,kym neprisiel k moci,teraz si buduje absolutnu moc.Každy ma právo na názor,keby sme vsetci mali uplne rovnaký to znamená že rozmýšla len jedna hlava

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  laskra
12.2.2021 22:44

laskra, taky názor, ale tady se nediskutuje jenom SPD. Každý se má držet své svobodné vůle a podle toho jak co cítí se zařídit. Kdo tady být nechce jenom proto, že mají druzí jiný názor, tak ho nikdo do toho nemůže nutit ani to nikdo nedělá. Je to pouze vaše volba, co s tím provedete. m.

otto
otto
Odpověď na  laskra
12.2.2021 23:36

Kobzovi a vůbec celému vedení SPD nevěřím ani co by za nehet vlezlo!!! Jsou to podvodníci kteří to dělají jen pro prachy,nic jiného!!

mia
mia
Odpověď na  otto
13.2.2021 08:11

A čemu , komu věříte pane otto ? Kdo víc pracuje pro nás normální lid ? Kdo je ten jediný čistý člověk ?

laskra
laskra
Odpověď na  otto
13.2.2021 08:28

Raději jsou jiné strany, které to dělají pro blaho lidu.

vitacrha
vitacrha
12.2.2021 19:22

Lépe bych to Janičko nenapsal. Je v tom vše i s pocity a projevem naprosté nedůvěry v politické strany. V ČR není jediná, která by se nebojácně postavila za lidi a vedla jejich odpor, proti odporníkům. Díky skvělé a u mně za 1++.

giacomo
giacomo
12.2.2021 19:12

Protesty proti vlivu Killerbilla ….v Recku..

https://m.youtube.com/watch?v=X7s2_ynSzOY

miradelete
miradelete
12.2.2021 19:04

Už se začíná ukazovat, kdo za koho kope a jakej dres nosí…nemá to chybu a to nemyslím jenom poblitiky, ale i tady lidi v komentech a kolem nás osobně…to převlékání kabátů bude ještě pěkná komedie, divadlo a tragédie dohromady…jak to tady čtu, tak vše je toho důkazem…neříkají nám náhodou zasvěcení, že máme být v klidu, vše pozorovat a užívat si šou?..kdo z vás to lidičky dělá?..upřímně!…každého karma a svědomí!

johanka
johanka
12.2.2021 16:03

dobrý den, pana Kobzu sice neznám, ale kde byl pan poslanec Kobza za SPD a kde bylo SPD, když naše dva poslance v poslanecké sněmovně div ne “ukamenovali” slovně určitě. Určitě SPD není po tom všem jak nekoná mým kandidátem na volby, zatím mimo ty dva poslance nikdo. Kdyby pan Kobza byl tím, za co se zde vydává, již by promluvil dávno k lidu na shromážděních – dávno, než se za lidi postavili ti dva stateční. Napsat může cokoliv, ale občanská statečnost, když je proti dvěma poslancům řádově 198 ostatních je o něčem jiném. Pro mě je to ze strany pana poslance Kobzy komedie, která nepřišla před dvanáctou, ale značně dlouho po. On zde de-fakto vyzdvihuje SPD jako volbu – ne !!!!!!!!!!!!!!! Vážený pane poslanče, všichni, kteří vašemu předsedovi a SPD kdysi fandili, již pochopili, že SPD je zcela stejná, jako ostatní strany. Kde celá SPD byla při prodlužování nouzového stavu. Za sebe, je mě z vás smutno, pěkně jste to odrecitoval, to, co zde víme i bez vás, ale můj hlas, kdybych měla možnost se v budoucnosti rozhodovat, určitě nedostanete. Nepřesvědčil jste mě Vašimi slovíčky ani náhodou. Jana

Pilos
Pilos
Odpověď na  johanka
12.2.2021 18:31

Krasny komentar. Naprosto s Vami souhlasim.

vaclav
vaclav
Odpověď na  Pilos
12.2.2021 20:59

Krásný komentář je ale k ničemu, když nenachází ani to nejmenší světélko… Kdo nám, velké většině byť probuzených alespoň naznačí jak postupovat. Jenom stále čekat a doufat, že se to vyřeší samo nevidím jako dobré. Obrovská devastace všeho se řítí nezadržitelným tempem. Pánové Trump,Putin a spol mají starostí až nad hlavu ve svých zemích. Na zázraky také nevěřím. Lidská prasátka sami od korýtek NIKDY nepůjdou !!!

tomaskova
tomaskova
Odpověď na  vaclav
13.2.2021 09:21

Václav-naprosto s vámi souhlasím. Je takové rčení “kdo jsi bez viny-hoď kamenem” a tady v komentech je toho kamení tolik, že by se dala postavit stěna. Každý máme právo na svůj názor, ale měli bychom si jej nechat pro sebe a neventilovat jej na fóru a snažit se tím ovlivňovat druhé.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  vaclav
13.2.2021 15:19

tomaskova,
veškerá diskuze je vždy o názorech jednotlivých lidí. Někoho ovlivní, jiné ne.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  vaclav
14.2.2021 17:43

Václave vidíte, když to budu brát dle vašeho metru, jakou má tedy vypovídající hodnotu o světélku na konci tunelu váš komentář? Ocitl jste se totiž v diskuzi, kde každý komentář něco říká. Třeba jenom to o svém pisateli. Proto lidé diskutují. Podívejte se tady třeba pod vámi paní tomasková.

,,Každý máme právo na svůj názor, ale měli bychom si jej nechat pro sebe a neventilovat jej na fóru a snažit se tím ovlivňovat druhé.”

To by tady žádná diskuze nebyla!!! Paní totiž popírá sama sebe!!!! To co napsala je názor. Podle ní ho neměla psát.
Pokud někdo napíše něco, co mě bezesporu obohatí, tak mě to logicky i ovlivní. Nebo s tím vůbec nesouzním, dál nečtu nebo to dočtu, to je jedno, a neovlivní mě to vůbec a jdu dál. Nebo zareaguji a snažím se vysvětlit názor svůj. A tak to pokračuje, prostě diskuze. Nejde brát každou reakci a vztahovat ji na sebe a brát to osobně!!! Vždy je dobré se nad napsaným hodně zamyslet. Jinak to světélko o kterém mluvíte, můžete rozsvítit hned a ty prasátka od korýtek vyhnat. Co vám v tom brání? Ono kdyby to bylo ta jednoduché, už by tam nebyla. Změna, která nás čeká, je tak hluboká a přelomová, že se s tím každý nepopere. Nikdy!!!!!!! jsme v takové situaci nebyli. Věř plánu a alianci.!!!! Jsi-li nedočkavý, něco podnikni dle svého uvážení. Máš svobodnou vůli. m.

pavelm
pavelm
Odpověď na  johanka
12.2.2021 18:32

Naprostý souhlas! Já psal komentář hned po vyjití článku, ale buď spadl někam do spamu, nebo prostě nebyl připuštěn k uveřejnění. Obsahu sdělení pana Kobzy se nedá skoro nic vyčíst, ale… sám pan autor má másla na hlavě, že to na mě působí spíš jako drzost. Dál se vyjadřovat raději nebudu 😀

bob
bob
Odpověď na  johanka
12.2.2021 18:56

Nejsem člen, jsem příznivec SPD a tak se musím vyjádřit. Když se pan Volný rozhodne bojovat svým agresívním způsobem, tak ho musí hned všichni z SPD podporovat stejným způsobem? Politika se dělá i jinak, než to dělá pan Volný. Zjišťuji, že příznivci pana Volného se rozhodli SPD (hlavně Okamuru a teď vidím, že i Pana Kobzu – a koho ještě?) tvrdě napadat a kritizovat a to nejen tady. Nevím o tom, že by někdo z SPD napadal a kritizovat pana Volného a jeho nevím co má – hnutí?
Je možné “bojovat” proti tomu špatnému (nejen u nás) rozvážně a v klidu a je možné “bojovat” agresivně, jako to začal dělat pan Volný. A myslím si, že to není důvodem ty druhé napadat a obviňovat.
Také nevím o tom, že by “všichni, kteří vašemu předsedovi a SPD kdysi fandili, již pochopili, že SPD je zcela stejná, jako ostatní strany” a dost o tom pochybuji. Není to pravda! Stejně jako není pravda, že SPD nic nedokázala. Nemám rád zaujaté komentáře, které se píší i se zvýšeným adrenalinem a tlakem. Chce to klid a ne napadat ty, které chci ponižovat a urážet.
Uvidíme ve volbách, co kdo dokáže.

dan79
dan79
Odpověď na  bob
12.2.2021 23:49

co je agresivního na tom, vystoupit v poslanecké sněmovně bez roušky, anebo chtít dokončit svůj projev?

johanka
johanka
Odpověď na  bob
13.2.2021 00:56

vážený bobe, je to Váš názor a máte na něj pochopitelně právo. Nevím o tom, že by se byl pan Volný dopustil nějakého násilí a něco řešil násilnou formou, maximálně jako poslanec chtěl vyjádřit názor voličů a násilím mu v tom bylo zabráněno a je mu bráněno opakovaně, pod nedůstojnými záminkami parlamentu a se souhlasem všech parlamentních stran a poblitiků ve sněmovně a ubezpečuji Vás, že jsem všechny záznamy si důkladně prohlédla a poslechla. Bylo vše trochu jinak, ne trochu, ale hodně jinak. A i SPD – pan Volný, také bylo asi trochu jinak, ale nebyla jsem přímým svědkem pochopitelně, tak nebudu komentovat. Víte, nikdo není zcela špatný člověk, ale dobrý člověk to musí to mít v sobě, nic se nedá předstírat a zrovna tak, jak nechává pan prezident trump lidi konat, aby zjistil jejich pravou tvář, tak i u nás se mnozí odhalí více, než sami chtějí. Já napsala svůj názor, Vy svůj a je to v pohodě, věřte čemu a komu chcete, stejně jako já, ale mě, když někdo zklame v důležitém postoji, tak mu prostě nevěřím a terorismus, fašismus, prodlužování těch hrůzných stavů, testo-očko-čipování,kde jsou terorizováni lidé a na následky toho všeho onemocní, nebo umírají, to je pro mě kritérium, jestli politici stojí za národem a chrání ho před tím zvěrstvem u nás i ve světě nebo nestojí, proč si lidé volili své zástupce, aby jim zavedli teror a fašistické metody. I poslanci za SPD byli zvoleni jako zástupci lidu do parlamentu. A co udělala SPD pro náš utiskovaný a všemi možnými prostředky ničený národ ???? Jana.

tomaskova
tomaskova
Odpověď na  bob
13.2.2021 09:26

bobe-mluvíte mi z duše. Stalo se velkou módou napadat strany a jejich představitele na veřejných platformách. Ti největší pomlouvači a štváči pro věc nic neudělali a jen si honí triko, aby vypadali kdoví jak do toho nevidí.Jak říká presedent Zeman-nejvíce řvou a kritizují ti, co nic nedokázali. SPD by měla dostat příležitost ukázat, jak to s národem myslí a pokud svůj program nesplní, až potom na ní nadávat.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  tomaskova
14.2.2021 13:37

tomášková promiňte, ale Zeman je váš vzor. Zamyslela jste se proč to má potřebu někomu říkat? Nemá s tím co kritizuje sám největší problém? Podívejte se co tu s Klauzem za 30 let ,,vládnutí “zanechali. Komunismus ti samí lidé převlékli do kapitalismu a jede se dál. Rok 89 žádná změna až na nějaké rozvolnění /cestování/, jinak pro každého smrtelníka stejné ne-li horší. Nevím co ještě budou muset udělat, aby se lidi probudili. m.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  tomaskova
14.2.2021 18:22

terezko, děkuji za doplnění . Nechtěl jsem se rozepisovat. Snažím se tady upozorňovat na dysfunkčnost pol. stran jako takových už dlouho. Nazvala jste to přesně ,,menší zlo” je pořád zlo. A to jde ho nahradit dobrem. Ta podoba se vykrystalizuje až bude po všem. m.

Milan H
Milan H
Odpověď na  bob
13.2.2021 10:10

Neposlouchejte MSM, ale podívejte se pořádně na video, kde nedovolili panu Volnému, zákonně zvolenému poslanci, vystoupit v parlamentu a jak ho násilným a agresívním způsobem tahali za sako od mikrofonu.

plne odhaleni 1
plne odhaleni 1
Odpověď na  johanka
12.2.2021 19:10

Milá jano….máte naprostou pravdu. Je zjevné o co všem jde! A o co? No přeci o prachy!!! Oni mají své jisté….každý měsíc peníze,peníze,peníze….tyhle lidi je potřeba všechny vycházet!!! Kdo touží po moci,slávě a bohatství,ten svůj boj prohrál!!! Už se snímá nepočítá. Osobně jsem pro zákaz všech politických stran a hnutí a zakládat novou stranu může jen blázen,protože o co mu jde, no samozřejmě o koryto! Odhaduji,že stejně tak 99%politiku skončí ve vězení. Hezký večer

tomaskova
tomaskova
Odpověď na  johanka
12.2.2021 19:42

Na celý váš elaborát nebudu reagovat, jen na to, že SPD na prodlužování nouzového stavu nezvedlo ruku ani jednou.

johanka
johanka
Odpověď na  tomaskova
13.2.2021 03:10

tomaskova – to opravdu posoudit nemohu, jen vnímám, že neuděli poslanci SPD nic zásadního !!!!! záměrně píši “zásadního” proti těm hrůzám, které na nás vláda a poslanci zkouší, čím dál a dál jsou horší a horší. Vím, že jejich poslankyně dala návrh, kterým chtěli zmírnit následky očkování, ale to je za současného stavu k tomu, co se děje na lidstvu opravdu velice málo. Poslanci, kteří jsou čestní a mají svědomí, tak všemi dostupnými prostředky a zákony by měli hájit práva lidu i za cenu, že by položili poslanecké mandáty a zachovali si čest a svědomí. Kdyby to mysleli s národem dobře, tak by určitě nechyběli na protestních akcích, kde policie jedná proti klidným manifestacích a pod.

To jsou opravdu naši poblitici tak hloupí, že neví např. jak roušky lidem škodí, jak škodí testování, co obsahují testy, proč se testuje tyčinkami do nosu, co obsahují vakcíny, že jsou všude čipy, co nám padá z oblohy ? Co máme v politice a v parlamentu, co máme v senátu ? Obyčejní lidé mnozí čtou a sledují, znají pravdu a našich 198 poslanců to neví a mj. pan Okamura dostal od nás nejen dotazy, ale i podklady. Pokud je nezajímá národ a zdraví národa, tak nemají v politice, jako naši zástupci co dělat a to ať se to zde některým líbí, nebo nelíbí, je to můj názor a za ním si stojím, každý máme právo mít ten svůj svobodně myslím alespoň zde, když již ne jinde. Slyšel jste někdo od nějaký pravdivý názor na to vše vyjmenované ?

A poslanci mají spoustu možností, jak se dozvědět pravdu, ale to se jim absolutně nehodí. Poslanci mohli dávno – pokud jsou tam nějací čestní, promluvit k lidu, napsat veřejně již dávno svůj názor, probudit další ovce, možná tak i mnohé svoje voliče. Já určitě jsem za to, aby se protesty konaly důrazně a v masivním počtu, ale bez násilí, násilí plodí zas jen další násilí a ve světě je toho víc, než dost. Ale jen sedět se založenýma rukama a naříkat na fašistický režim je hodně málo, ta doba 1 roku, kdy jsme to dělali a čekali, že to skončí a bude bez našeho přičinění lépe, že nám pomůžou jiní – ta je za námi a mnozí i zde to tak vnímáme. Pokud máme současnost přežít a těšit se do krásné budoucnosti, tak se národ musí spojit a postavit proti zničujícím vládním nařízením. Vím stejně, jako mnozí zde i jinde a radí i tomáš, nejlepším řešením by byla generální stávka, ale pořád je tak moc spících…

Naši poblitici si žijou jako šlechta, mají vysoké platy a zřejmě i dobré bonusy za svoji likvidační “práci”pro lid. Věřím, že jednou se dozvíme i o tomto pravdu.Porušují svoje nařízení, zákony, mají i za současného teroru pro nás, svoje exklusivní restaurace v parlamentu s obsluhou, jídlo za pár korun, po večerech a nocích si chodí kam chtějí, určitě nejdou příkladem……..tak proč by se starali o naše zdraví, mají zcela odlišné starosti, jak nepřijít do nových voleb o svoje koryta.. Milá rodino zde, nemůže mě být jedno, co se děje, mám děti, rodinu a i když naprosto věřím plánu a oběma pánům prezidentům, nesmírně si vážím všech, kteří bojují proti bažině, obdivuji a vážím si gen.

Flynna, vojáků, kteří za nás, za celý svět pokládají životy, nepovažuji za správné sedět a čekat pouze na to, až nám pomůžou jiní, myslím, že na čištění našeho podzemí se již vojáci napracovali víc než dost a určitě i mnozí položili za nás všechny i v ČR životy, tušíme tu hrůzu, ale muselo to být tak kruté, že si to ani nedovedeme představit……. ‘Armádu Shaef čeká další nelehká práce při čistkách nahoře po celém světě a u nás. Moc se těším, vím, že ty zaprodance spravedlivý trest nemine, ale měli bychom mít také nějakou hrdost a klidnými masovými demonstracemi vyjádřit, že nejsme všichni ovce a otroci, že ten rok nám docela stačil k probuzení a chceme zpět naši – i když relativní svobodu a tím také, že si tu pomoc druhých i nadále zasloužíme. Paní Tomaskova, omlouvám se za svoje elaboráty, vůbec je nečtěte, pokud Vám vadí, je to v pohodě.

Milá rodino, chápu, že jsem toho napsala hodně, omlouvám se a přes víkend budu jen číst a věnovat se koníčkům pro radost. Moje hračky volají po opravě, je to relax a radost, jen mě trápí, že moje zdraví mě momentálně limituje natolik, že se těch demonstrací a protestů nemohu zúčasnit osobně. Věřím, že se nedáme my Češi ani bratři Slováci a určitě bude lépe, těšme se společně na krásnou budoucnost. Posílám úsměv vám všem….. krásný a pokud možno i úsměvný a radostný víkend, mám vás ráda, nemůžeme mít všichni stejné názory, jen lásku a dobro bychom měli mít v srdcích všichni. Jana.

giacomo
giacomo
Odpověď na  johanka
13.2.2021 13:05

Jano….dekuji….

Jsi jedna z bojovnic svetla….:)

cancer
cancer
Odpověď na  johanka
13.2.2021 13:51

nemůžeme mít všichni stejné názory, jen lásku a dobro bychom měli mít v srdcích všichni. Jana. A toto opakovat, opakovat, opakovat a vysrat se s prominutím na hodnoceni´toho a nebo toho poblitika, který nás tady rozdělí. Paní Jano řekla jste toho mnoho, ale dá se to shrnout do jednoduchého a prostého : věřme, bojujme a vydržme – pak zvítězíme.

tauri
tauri
Odpověď na  johanka
14.2.2021 17:08

janapechmannova
Zcela souhlasím.
Jenže cítím, že už ani na tu hru, co rozehrál trump není čas a jak píšeš. Každý politik měl šanci a lidi mu určitě poslali mnoho materiálů a pořád nic. A pořád tu ve světe budou darmožrouti. Je to jako čekat na spící ovce, které se mají probudit a nic se neděje. Je jich skutečně mnoho..a díky temhle máme my ostatní trpět? Už tolikrát se plán posunul a pořád se vždy najde výmluva, jak se čeká na tohle a tamto a co se zlepšuje? Nic..
Pořád se dál testuje, očkuje a proč? Aby to zašlo ještě dál a odnesli to i uvědomelejší lidé? Tahle země je nápravný ústav, kde jsou středoškoláci a zvláštní škola a mají spolupracovat..nejde to. Kdo chce, chce více od života. Kdo nechce, nikdy se nebude chtít probrat, protože bude vždy někdo, kdo bude těmto troubům pomáhat, protože jsou chudáčci, kteří za nic nemohou. A stále se jen prý čeká, jaká krysa se proti trumpovi postaví..Vždy, opakuji vždy tu bude někdo, kdo bude chtít škodit, tak proč stále čekat na ty lidi, když by ta hra pokračovala ještě dalších x desítek, stovek let a víte co? Pak začnou škodit i ti hodní, jelikož toho budou mít dost a budou bojovat a když se kácí les, padají třísky a trump najednou bude stejný člověk, jako deepstate. jelikož nic neukončil a stále čeká na další zločince. Protože kdo hraje onu hru, je pak stejný, jako protivník.
Zkrátka lidem by se měla říct už pravda, kterou odmítají obě dvě strany a zatím to z nich dělá obou pachatele.

Ironic
Ironic
Odpověď na  johanka
12.2.2021 20:34

Možná selhala osobní statčnost, nebo byla volba načasování, vážím si Karly Maříkové (SPD) stálý solidární postoj k lidem, nevolme ty co nám předhazují média, slušný člověk se tam se svými názory nedostane a taky ví že jeho kariera v globalismu skončila.Tím se nikoho nezastávám a bojím se, že se po volbách domluví. Hlavně to korenspondenční hlasování ze zahraničí přes ústecký kraj, to je nepřítel č.1. To je moc zlé (nejsem ani Babišovec), jen vítám každou opozici a respektoval bych skutečnou volbu občanů ČR, nemám důvěru ve volební systém a věřím že nás podvedou.

jarca
Odpověď na  johanka
12.2.2021 21:12

Ani jedné ze současných parlamentních stran se nedá věřit.

flaja
flaja
Odpověď na  jarca
13.2.2021 09:56

Neříkal tady – možná carsten – že to bude jinak? Neumím si představit ani jednu stranu ve vládě. A třeba to bude vše opravdu jinak.

iva
iva
Odpověď na  flaja
13.2.2021 13:32

Já věřím, že nebude nic jako “vláda”, tedy doufám že ne. Už jen to slovo je ohavné – oni nemají vládnout, ale sloužit lidu a spravovat zemi, vhodnější by tedy bylo nějaké jiné označení – správa, sbor zákonodárců … nebo tak něco …