Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Putin jednal se slovenským premiérem
    Putin jednal se slovenským premiérem

    Putin jednal se slovenským premiérem

  • BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství
    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

    BOOM. Další „konspirační teorie“ se ukázala být pravdou. Biden měl mentální problémy od prvního dne svého p-rezidentství

  • Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí
    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

  • Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA
    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

Související zprávy

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

  • Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel
    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

  • Bleskovka carstena: Synchronizovaný vojenský zásah po celé planetě je těsně před námi
    Bleskovka carstena: Synchronizovaný vojenský zásah po celé planetě je těsně před námi

    Bleskovka carstena: Synchronizovaný vojenský zásah po celé planetě je těsně před námi

Výzva poslance Mgr. Jiřího Kobzy (SPD) – Budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové nesmíme dnes promarnit!

Vážení přátelé a vlastenci,

Procházíme nejpřelomovějším obdobím od roku 1989, kdy skutečně řada věcí, dosud považovaných za jistoty, najednou mizí před našima očima a pokud se nevzepřeme, tak perspektiva nástupu anarchie a chaosu se stává čím dál zřetelnější. Prezidentské volby z poslední doby (v USA a docela podobné i v Ugandě) ukázaly slabiny a snadnou zneužitelnost demokracie, kdy k úspěchu voleb stačí pár jednotek Antify, vojska a podpora médií. Je s podivem, jak zarputile se naše media (namísto řešení skutečných problémů jako je migrace a rozhazování našich vypůjčených peněz na nesmyslné projekty EU) zalykají nenávistí proti Bělorusku (kde jenom naše MZV věnovalo letos protirežimním kruhům 10 mil. Kč) a proti Rusku.

Rusko si totiž dovolilo zarazit podvratné aktivity Člověka v tísni na svém území a vypakovat jeho proponenty ze země. Tomu samému Rusku, kde „disidenti,“ otravovaní agenty GRU nejjedovatější látkou na světe novičokem (údajně 7x vražednějším než americká bojová otravná látka VX), zázračně přežívají a na rekonvalescenci se vrací právě do toho samého Ruska, které je chtělo „otrávit.“ Témuž Rusku, kam Merkelová i Macron dojíždí za Putinem jak na chatu. Do toho všeho epidemie covidů (tedy včetně mutantů) americké a britské vakcíny, šité horkou jehlou, kterých stejně není dostatek.

Nicméně zase je zde snaha propagandistických veřejnoprávních médií zpochybnit ruskou a čínskou vakcínu. Ono je vůbec otázkou, zda Rusko a Čína po všech těch ostudných diplomatických karambolech pražského primátora Hřiba, starosty Prahy 6  Koláře, předsedy senátu Vystrčila a řeporyjského starosty Novotného – nemluvě o tradiční diplomatické nešikovnosti ministra Petříčka – nám ty vakcíny budou obě mocnosti ochotné vůbec dodat. Klasický příklad, jak ideologickou idiocii (nebo snad sofistikovanou diverzi) několika zaprodanců za potlesku Aspenu, odskáče národ.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Media se s podivnou zatvrzelostí vyhýbají nejdůležitějšímu tématu, kterým je astronomické zadlužování naší země, kdy vláda odmítá začít šetřit (například na zbytečných a předražených armádních akvizicích), ale naopak si rozmařile půjčuje čím dál víc, dokonce i pro neziskovky na rozvracení jiných režimů. Je podivné, jak naše „umělecké kruhy“ se najednou soustředí na propagaci sudetoněmeckých srazů. Jak do nás buší své zvrácené představy o tom, jak zlí Čechoslováci po válce vraždili hodné nacisty a odsouvali občany Reichu do Německa. O těch 350.000 československých vysídlencích z pohraničí a přes 200 mrtvých, povražděných sudetskými ordnery, ani slovo! Jako by se to nikdy nestalo.

Jsem si jist, že to dělají zcela zadarmo. Piráti se již vidí ve Strakově akademii, Ústavní soud poslušně otáčí paragrafy volebního zákona, navzdory tomu, že to byl právě pan Rychetský (ČSSD), kdo stvořil na objednávku velkých stran (ODS a ČSSD) stávající volební zákon v roce 2003 (a stal se na to v roce 2004 soudcem ústavního soudu. Zajímavá shoda.) a který v roce 2009 potvrdil jeho správnost. Tentýž pan Rychetský nyní, když se z velkých stran staly malé a jeho mateřská ČSSD by se do sněmovny nejspíš nedostala, zázračně procitnul a prohlásil své dílo 8 měsíců před volbami, za protiústavní.

To nevymyslíš!

EU jako vždy totálně selhala a namísto řešení covidu se soustředí na bezuhlíkovou budoucnost EU (mimochodem, bez uhlíku, základního prvku molekuly bílkovin, žádná budoucnost nebude – je to záměr nebo neznalost?) a podporu nelegální migrace do Evropy. Jsme na začátku snad největší ideologické bitvy současnosti. Zažili jsme je v letech 1948, 1968, 1989 a nyní. Nemohu se ale zbavit dojmu, že tato bude nejdivočejší a nejšpinavější. Myslím, že se tomu snad ani nebude v historii říkat kampaň. Máme nejvyšší čas pochopit situaci, že všichni stojíme před zásadní volbou, jakou budeme chtít budoucnost pro své děti. Ty možnosti jsou v zásadě jenom dvě:

Budoucnost liberální, multikulturní, islamizovanou, bez respektu k tradicím, vlasti a rodině, se 74 pohlavími, gay parádami, volně dostupnými drogami a školstvím pod diktátem LGBT, které bude tyto nesmysly tlouct do našich dětí. Budoucnost posluhování suděťákům, zrušení Benešových dekretů a v podstatě konec České republiky a národa Čechů. Budoucnost, která povede k anarchii až k chaosu, jak to vidíme například (mj) ve Francii, Belgii a v Německu. U nás tuto vizi reprezentují strany jako Piráti, STAN, KDU-ČSL,TOP09 a ČSSD, za podpory neziskovek a aktivistů, placených ze zahraničí.

Nebo budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové, konzervativní, demokratickou, stojící na rodinných vazbách, úctě k předkům, našim kulturním tradicím a kořenům, ke svému národu a státu. Ten stát a národ, který nám odkázali, máme za povinnost chránit a předat jako dědictví našim dětem a vnukům, aby v tom pokračovali. Tuto politiku reprezentuje hnutí SPD.

Cesta k totalitě a diktatuře, jak nás učí historie, vede vždy přes chaos. Chceme to? Já ne! Ještě je můžeme zastavit. Poslední možnost, jak zastavit rozpad tradiční společnosti bez dramatických otřesů, budou říjnové volby. Pečlivě tedy zvažte, komu a proč dáte svůj hlas a také sledujte vývoj volebního zákona, kdy se autoři opoziční smlouvy a původního nespravedlivého zákona nyní snaží ten jejich zákon otočit tak, aby zabránili vlastencům vládnout v této zemi.

Jako konzervativní demokrat jsem právě proto vstoupil do SPD, abych zodpovědně dostál své povinnosti občana a rodiče, aby mé děti mohly žít svobodně v úctě k české minulosti a s nadějí na českou budoucnost. V době, kdy díky eurokomisařce Jourové, která tak snadno zapomněla na svou vlast, probíhá cenzura sociálních sítí a internetu, tato cenzura se postupně zesiluje nejenom mazáním „nevhodných“ vlasteneckých příspěvků, ale např. u facebooku i omezováním dosahu. Jako jediný dosud necenzurovaný prostředek tak zůstává e-mailová korespondence. Pokud tedy sdílíte stejné obavy o budoucnost svých dětí, tohoto národa a státu, není vám jedno, v jakém světě vaše děti budou žít, pošlete tento vzkaz dál, svým přátelům a známým.

Držme spolu.

Mgr. Jiří Kobza, dne 8. 2. 2021

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
194 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
giacomo
giacomo
13.2.2021 11:02

Jak prelstit ty (hlupaky ) co veri v soucasnou politiku a navratu k puvodnimu zpusobu zivota.( Dobrovolni otroci) Cabalisticky system na ovladani politiku a politiky kazde zeme ,je zalozeny na jednom zakladnim scenari. Hovorim o scenari ( maji i jine) kdy se necha lidu uverit ,ze svymi volbami rozhoduji o politiice a budoucnosti vlasti. Demokracie..( Demos ..Lid Iluse pro hloupe) Je pro ne nutne tedy vytvorit ilusi pro obcany v soucasne politice…tak ,aby dosahli sveho cile. Faze prvni….. Dosadit do politiky ,parlamentu zkorumpovane politiky. Do vladnoucich stran tak i opozicnich. A narodu predvadet i nekolik let divadlo o tom ,ze mezi nimi jde o boj, kdy opozice krituizuje vladnouci tyrany. Ma to moc dulezity smysl. Behem vlady totiz jako vzdy ,ti kdo vladnou nadelaji umyslne a viditelne tolik svinstva, ze lide prestanou vlade verit a zakonite chteji aby vlada skoncila a byla nahrazena temi politiky kdo ji kritizuji anebo jsou neutralni…..( opozice hubou) Deep statu jde zatim jeste stale o snahu ziskat legislativni moc dovrovolnym rozhodovanim obcanu.Takze je nutne je oklamat . A ted vam reknu ,ze jak vlada tak opozice jsou ovladani deep statem….! Opozice je tam hlavne na to aby se lidem v teto chvili nabidlo neco ,co se jim naslibuje . Ze vse bude zmirneno! Kazda soucasna opozice jen ceka na okamzik a prikazy deep statu kdy ma zacit vystavovat pozornosti obcanu.sve… Číst vice »

rudo
rudo
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 12:29

CIA servery vo Frankfurte sfalsovali volby SK CZ

tazke lid si tohle nezvolil a proto lid anui nemuze zvolit neco jineho .

Byla to USA ambasada co dosadili MATOVICA KISKU CAPUTOVU

a preto USA ambasada a teda za nu Trump, ma psiu povinnost ich aj odstranit

minnie
minnie
Odpověď na  rudo
13.2.2021 14:29

Ono napríklad na sociálnych sieťach približne vidno, že tu niečo nesedí. Ak mala Čaputová takú obrovskú podporu, prečo ju sleduje len cca 200 000 ľudí na FB? Je možné, že nejakí podporovatelia FB nemajú, ale podľa volieb vraj získala cez milión hlasov. Tak to je dôkaz. Takisto Biden. Koľko ľudí ho sleduje na twitteri a koľko sleduje/sledovali trumpa? Je to do očí bijúce….ale len vtedy, keď o tom rozmýšľame.

anna
anna
Odpověď na  rudo
14.2.2021 00:54

rudo 13.2.2021 v 12:29 – Ano… volby na Slovensku a v Česku boli tiež sfalšované servermi mimo naše republiky a tí v DS cez Ambasádu USA dosadili psychopata Matoviča – sledovali ho už dlhšie a vybrali si ho zámerne – ako ideálneho adepta s využitím jeho diagnózy pre svoje nekalé ciele… Čaputová sa upísala jašterovi Sorošovi, vyškolil si ju cez Via Iuris a jeho mimovládky, a teda mu je zaviazaná… Kiska detto.

cancer
cancer
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 12:44

Pane Giacomo vysvětlete mi, proč před několika málo dny Vás tady mnozí označovali za téměř trola a nyní všichni přijímají Vaše názory za téměř administátorské. Tím nechci říci, že s Vámi nesouhlasím, nicméně když se tady předestře téma např.- pan Volný nebo příspěvek pana poslance z SPD, tak se rozvine tak bouřlivá debata, že člověk opravdu začne přemýšlet nad tím, jestli se lidé debatující na Tadescu v něčem liší od lidí(?) debatujících na jiných sociálních sítích. Možné je, že budu označen za trola, ale věřte mi, že to mě ani v nejmenším netrápí. Pozoruji názory ostatních, (stejně jak to řekl v minulém okénku Tomáš) a pak si udělám svůj názor.

tauri
tauri
Odpověď na  cancer
13.2.2021 13:52

někdy lidi označují trola jen proto, že sdílí jiný názor, než je programována dannou stránkou, nebo má opačný a lidé se vysmívají, aby se chránili a myslí si, že jejich názor je tel lepší a správnější. Asi jako někdo, kdo odsuzuje mourka za své názory, dostává hejty jen proto, že má destruktivnější kommenty, protože DP má takové praktiky a vždy je třeba počítat i s horší variantou. Lidé nesnáší sebemenší odchylku od toho, co si přejou a od toho, co se děje kolem. Proto pak útočí a sami jsou tím, proti čemu bojují. Když se mi něco nelíbí, člověk dá jasně najevo, že je to „debilní“ a člověk se pak sám tak chová, aby druhý viděl, že je to opravdu blbé. Jenže někdy lidé přehání a vyžívají se ve svých rolích. Proto pak radějí dokonají dílo zkázy a namísto, aby člověk sám viděl, kam jde jeho cesta, ostatní mu cestu ukážou svoji, dle svých zkušeností a raději ho popraví sami, než aby to nechali na vesmíru a kam dojde se svými názory a skutky. Proto se tu objevují vždy dvě skupiny, ti, kteří ho chápou a ti, kteří se smějí a označují za něco jiného, co nemá názor, jako oni.

cancer
cancer
Odpověď na  tauri
13.2.2021 15:04

Tauri-amen. Nevím zda je to správné označení, ale tak nějak to asi je. Opravdu já se neumím takto zeširoka vyjadřovat – jsem pouhý podnikatel – hospodský, který byl zvyklý si vše vyřídit sám a postarat se o sebe a své zaměstnance co nejlépe. Ale také dokáži rozlišit různé komenty zde na Tadescu a vidím, že v mnohém se neliší od ostatních sociálních sítí. Ale tak to je, jsou lidé, kteří budou kázat Vodu( Věřím, WWG1WGA, atd), a přitom poté vidím komenty typu: a kdy už se něco stane a kdy bude nějaká bomba, ale věřím plánu atd. A proto jsou zde ty dvě skupiny, ale v žádném případě nikoho neodsuzuji, každý má své důvody a nikdo neví a nečeká co přichází, protože má obavy o životy své a svých blízkých. My co věříme to máme o malinko snazží – ale bez boje to rozhodně nebude.

giacomo
giacomo
Odpověď na  tauri
13.2.2021 17:17

Tauri.

Spise oznacuji trolla toho kdo ma svuj vlastni nazor a umi si ho obhajit .

Pokud nekdo svobodne bez snahy se zalibit stadu stejnymi nazory a stoji za svym , je snadnejsi ho ze stada vyhnat ,nez o jeho nazorech premyslet.

Tak to proste na tom svete lidskem chodi..
Dav…
Na kriz s nim….ukrizuj ho Pilate..
Pilat…
„Proc ho mam ukrizovat, ja na nem nenachazim zadnou vinu“ …
A dav…..“ Ukrizovat ,ukrizovat…

A je to stale v lidstvi….stale pokracuje.
Ukrizovan jen pro sva slova…!!!

tauri
tauri
Odpověď na  tauri
13.2.2021 18:19

cancer Já osobně už přestávám sledovat už i trochu dění na netu i zde. Protože víra je jedna věc a něco pro to dělat, druhá. I já na sobě musím makat a čtením zdejších článků ze mě lepšího člověka neudělá, pokud bude člověk machrovat, že ví víc a nebo že je jiný a lepší, než ostatní. Je to stále ta stejná past, kterou nám předkládá Matrix.A musím se přidat sám, věřím, že bude lépe, ale nejdřív musí lidi asi do morku kosti poznat druhou stranu, co je nesvoboda a tyranie, aby si svobody a lásky vážili o to víc. Jenže jsou lidé, kterým je to jedno. Ve světe se stále pro nás nic neděje. Rodiny chřadnou, děti blbnou, zamestnanci jsou vykořisťováni finančně a duchovně, protože stále žádná změna pro nás uvědomělejší lidé. Takže k čemu mi je info, že nějakej lojza z horní, dolní něco napíše na twitter, když mě osobně se to nedotkne a nic s tim stejně nenadělám. Stále je spousta info, ale písnička jede dál..Dokud se bude jet podle osnov, mě spousta věcí osobně nezajímá, dokud se nebudou realizovat konečně i pro nás „obyčejné“ lidi. Co se děje nahoře se mě sice dotýká taky, ale zatím musí lidé jen „poslouchat“ a všichni i s těmi dobrými hrajou stejnej song. Takže teď člověk musí chtít dělat na sobě a hlavně mit svůj názor,… Číst vice »

bezejmena
bezejmena
Odpověď na  tauri
13.2.2021 19:31

zdravm turi a vsichni

Pod toto bych se podepsala,
Dovolila bych si jeste propsat, ze konec je jen jeden, ale kazdy mame svoji cestu k nemu, Proto sdilime toliko ruznych nazoru,
To je dobre, ale nesmime to prehanet v prosazovani. Ja si vazim vsech nazoru, co se tu napise, protoze mi to ukazuje zase jiny pohle,
Za ten rok co tu chodim, jsem si jiz vsimla, jak se skoro kazdy tu zmenil ve svem chapani veci a sveho zivota, svych nazoru,
A o tom to je :-))

giacomo
giacomo
Odpověď na  cancer
13.2.2021 17:03

Mily cancere Pokud rikat to ,co si myslim..a vim, a prozil jsem ,znamena tady byt troll…..tak to beru jako poctu….. Vstoupil jsem do tohoto clanku jen a jen proto,ze nechapu jak nekdo kdo se hlasi k Trumpovi a Q, a tvrdi ze veri planu , muze spojovat svou budoucnost se soucasnou politikou. Ja osobne se o politice vubec nebavim. Jen ji velice pozorne sleduji na celem svete mnoho let a to i v historii. V soucasne dobe je politika ovladana deep state, stejne zlo jako cirkve a nabozenske uceni ktere lidi rozdeluje…a slouzi satanistum aby lidi lehce manipulovali. Podivejte na ty komentare tady ohledne politiky. O cem svedci.? Ze staci jedna zprava bez jakekoliv jistoty ze se zase za par dnu nezmeni a uz je konec jednoty. Dokud nebylo oznameno ,ze snemovna satanistu, neodsouhlasila dalsi opatreni ,lide k sobe tady byli mnohem bliz a vice jednotnejsi. Stacil tento clanek a lide uz zase zacinaji politizovat a komentovat se navzajem k vuli rozdilnym postojum. To mne doslova sokovalo. Tohle ma byt tedy ta jednota ,s kterou se ma porazit deep state? Drzme se daleko od vlastnich politickych spekulaci. Rozdeluji nas. Ubiraji nam nejen cas ale i energii ,kterou muzeme venovat jinak.Treba na tvorbu nebo nekomu. Rodine, detem.. Nesnasim polemiky o politickych nazorech ! Jsou k nicemu….. V politice soucasne i minule je a bylo vse co… Číst vice »

iva
iva
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 13:13

giacomo, ve vysvětlení, jak to funguje, s vámi naprosto souhlasím, ale nesouhlasím s řešením … nelze odvozovat věci příští dle toho, co si lidé zvolí, protože DS a jejich loutky a slouhové by volby zase a opět zfalšovali podle svých potřeb a pro svůj záměr. Pokud bych připustila, že změna nastane až ve chvíli, kdy lidé budou hlasovat jinak, DS tu bude navěky, protože celá ta manipulace zašla už moc daleko, lidem byla vzata možnost vidět věci takové, jaké jsou – a bez pomoci zvenčí se tohle nehne z místa, probuzení mnohých bude nutné i násilím … a uvědomte si i to, že mnoho z těch, co jsou mezi námi a volí, nejsou ani lidé, jen tak vypadají. Spoléhat se na volby – NE, NE, NE … nelze se spoléhat na něco, co je v rukou nepřítele a co dopadne dle přání Páníčka i ve chvíli, kdy by se lidi třeba uhlasovali!!!! Nelze hrát jejich hru, na jejich hřišti a dle jejich pravidel. Můj názor je, že čistka bude nutná – a to čistka důkladná, dříve než na podzim, bez voleb!!! Tohle se prostě MUSÍ VYŘEŠIT JINAK!

giacomo
giacomo
Odpověď na  iva
13.2.2021 13:47

Iva..

Presne tak….nutno hledat jine reseni..ne opet volit zfalsoicanymi volbami ty ktere tam chce dosadit deep state.

Nebojte se….brzy se naskytnou jine reseni..

Ovsem pro ty kdo se neboji…
Vse jde poodle planu…

Peters
Peters
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 13:30

To jak jste popsal současný stav, tak to je! Dobrá, a co dál? Znám lidi, kteří tento stav hodnotili podobně před 20, 10, 5 lety, stále opakují to samé. Nic se nezměnilo, vlastně ano, jdeme stále do větších… Možná za čas, budete takto popisovat svůj pohled, ale někde ve vězeňském apartmá. Samozřejmě jsem to „přikrášlil“. To, co mě téměř vždy chybí, ukázat cestu jak s toho, nějakou vizi. Je jasné, že se okamžitě nic nezmění, ale také, když zasadíme semínko, nemáme hned statný strom. Ukázat na někoho prstem, to je ten, ten teda je…..

johanka 555
johanka 555
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 13:31

Pro giacomo:
Tvůj dnešní koment se mi moc líbí, díky za něj. Dává to smysl všemu, co se teď u nás ( a nejenom u nás) děje. Ve své podstatě je ten princip deep statu velmi jednoduchý. Souhlasím i s poslední větou – „Je to tedy vše na každém z vás…“ Ano, je to tak a nám tady to je patrně jasné – díky skvělé a obětavé práci toma, terezky, carstena, meldy, jury i všech diskutujících, kteří přispívají mnohdy hodně užitečnými komenty. Nepřestávám si však lámat hlavu nad tím, co s těmi nadále spícími růženkami, které nemají ani za nehet tušení, o co kráčí? Dělám si starosti hlavně s tím, že to v tom svém sladkém kómatu (s plnými bříšky a dalšími pro ně důležitými benefity) ve volbách hodí právě svým likvidátorům.

A když pominu výše zmíněné, dostávám se i k svému osobnímu problému – koho volit? Já fakt nemám z čeho vybírat (ne že bych byla tak vybíravá). Takže za mě volby ne, alespoň ne v podobě, jak tomu bylo doposud. Nepřišla jsem však na to, jakým jiným mechanizmem by šlo vložit důvěru do rukou určité skupiny lidí, aby zemi převedli nutnou transformací. To už mi nezbývá nic jiného, než přenechat to chytřejším hlavám – a těch se i tady na tadescu najde hafo.

Pěkný pozdrav všem

giacomo
giacomo
Odpověď na  johanka 555
13.2.2021 13:53

Johanko..

To hlavni je abyjste duverovala planu a nikomu ze soucasne politicke sceny.Nikomu!

Je to obrovska zodpovednost kazdeho cloveka..ta nejvetsi jakou kdy v zivote mel.

Brzy prijde cas kdy pozname ty kdo nahradi satanistickje zkorumpoivane poluticke strany a politiky.

Duverujte….vse jde podle planu.
Pekny den preju

ivan
ivan
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 14:00

Přesný popis stavu věci . Naprosto
přesný ! A pokud jde jde o Kobzu a spol. zednáři! SPD hodně dávno není tím , co si lidé myslí a myslely,
bohužel .

otto
otto
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 15:19

Pokud budou volby manipulovány můžeme volit horem dolem a stejně tak budou ti, které tam chtějí mít oni a ne my!!! Češi volili v 2017 úplně jinak ,ale záhadně vypadly servery,tak jak teď v USA a pak byla radikální změna výsledků!!! Takže bych byl opatrný s tvrzením ,že si za to mohou lidé sami!!! A jelikož je to práce deep state tak si myslím ,že tu špínu by tady měl vyčistit p.trump, kdybychom nebyli pod nadvládou deep statu tak už to tady je vyčištěno dávno. Tak asi tak nějak.

jarca
Odpověď na  otto
13.2.2021 19:51

Já to mám zrovna tak. Počkám si, až ta změna přijde.

jarca
Odpověď na  otto
13.2.2021 20:01

BINGO! Mám stejný názor. Musí se tý hydře DS useknout hlava. A to udělá jedině Donald Trump se svými patrioty. Za stávající situace jsou VOLBY pro nás, obyčejný lid, tj. otroky, k ničemu, a „oni“ to moc DOBŘE ví! Hrají vabank.

nimue
nimue
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 19:38

Plně souzním z téhle sebranky není slušný nikdo vždyť by tam nevydržel je to jen manipulace lidí aby si mysleli, že je tam někdo lepší, ale jsou všichni stejní a mají jednoho pána.

Milan H
Milan H
13.2.2021 10:15

Taková diskuse jestli volit SPD nebo nevolit SPD je zde úplně scestná. Správná diskuse by měla být zaměřena na to, koho volit z těch osmi stran, které mají více než 5%. Já bych si taky určitě vybral a zvolil některou vlasteneckou a pronárodní stranu. Ale když její preference se blíží k nule, tak si musím nechat zajít chuť, protože můj hlas by u voleb stejně propadl a to je to samé, jako bych nešel volit vůbec.

Miroslav
Miroslav
Odpověď na  Milan H
13.2.2021 12:55

Milan H. ONI schválně vytvářejí nové strany, aby se síly rozdrobili. Věřím tomu, že letos k těm, co už vznikly, přibude ještě jedna.

tonda
tonda
Odpověď na  Milan H
13.2.2021 13:03

Doufám,že se dočkáme stavu, kdy nebudeme muset řešit nějaké šrotery, protože vše bude správně.

iva
iva
Odpověď na  Milan H
13.2.2021 13:20

Správná diskuze je dle mne o tom, že volby, jak je známe, je PODVOD, že je nutné začít řešit správu naší země jinak než podle nálady a manipulace Deepstatu nebo globalistů … nový svět nevybudujete dle starých pravidel … ti, co vidí řešení ve volbě toho nebo onoho (vč. vlastenecké strany . odkud víte, že je skutečně pravá a ne jen naoko vlastenecká dle notiček zhora???) jsou jen a pouze nadále v zajetí matrixu – půjdu volit Změnu a Změna nastane – ale tak to nefunguje, v tomto Systému určitě ne. Změnu přinese změna myšlení a jednání a bouře v kolektivním vědomí (čemu jak věřím, pomůže zásah zvenčí)

minnie
minnie
Odpověď na  iva
13.2.2021 14:37

iva súhlasím. Dušek napr na to pekne poukazuje. Čo sú vlastne volby? Veď to je temný rituál. Odovzdávate svoj HLAS. A keď potom protestujete, že sa vám nepáči, čo robí ten zástupca, nik nepočuje tie protesty, veď ste odovzdali HLAS, tak už kašlú na vás a majú svoju silu. Spôsob správy zeme, dŕžav, prípadne správcov, ktorých môže snem ľudí kedykoľvek odvolať – tak by to malo byť. A by si rozmysleli, ako sa budú správať a či budú škodiť alebo pomáhať v prosperite blahu pre ľudí. Takto to nie je normálne ani konštruktívne a verím tomu, že systém volieb sa celý zruší ako primitívny nesprávny spôsob, AKO SA TO ROBIŤ NEMÁ….a tým sa eliminujú možnosti škodcov, úsmev a nádej.
Dej sa dobro pre ľudí a pre Zem

cancer
cancer
Odpověď na  Milan H
13.2.2021 13:41

Ale , že jste tu SPD v reakci na můj příspěvěk tak hrózně propagoval. Tak si pak taky rozmyslete, co napíšete jako reakci na jiný koment. Pokud ideím nějaké strany věřím, tak hranice 5% pro mě nemá až takovou váhu .

Milan H
Milan H
Odpověď na  cancer
13.2.2021 16:39

Pro cancer. Vy jste mě vůbec nepochopil. Proč bych měl hrozně propagovat SPD? Musím bohužel položit zase stejnou otázku už poněkolikáté. Kterou z osmi stran nad 5% mám považovat za nejdůvěryhodnější? Já věřím úplně jiným vlasteneckým a pronárodním stranám. Bohužel jejich preference se blíží k nule, protože se neumí sjednotit.
Prosím, věřte si idejím jakékoliv strany. To vám nikdo nebere. Každý občan má svobodnou vůli. Ideje jsou jedna věc a pravidla podle volebního zákona druhá věc. Podle idejí se ale nebudou dostávat strany do parlamentu. A zase poněkolikáté opakuji, že diskuse nad stávajícím současným stavem je pouze akademická a teoretická. Po vyhlášení agendy NESARA/GESARA, po poražení Deep statu, po skončení cenzury v médiích budou panovat úplně jiné podmínky, do popředí se dostanou úplně jiné strany a hnutí a bude se zde diskutovat úplně na jiném základě.

Peters
Peters
13.2.2021 09:36

Přečetl jsem si vaše vzkazy, většina lidiček nereagovala na slova pana Kobzy, ale na stranu SPD. Je dobře, že každý má svůj názor. Bohužel jsem zde neslyšel, které jsou ty správné volitelné politické strany a proč? Je dobrá kritika, ale také uvést řešení. Nejhorší je, mě je to jedno. Víte, komu u nás říkáme Kobza? Chroustu.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Peters
13.2.2021 14:35

Možná proto, že pan kobza se v příspěvku uvádí, jakou politiku zastává SPD a proč do této strany vstoupil („Jako konzervativní demokrat jsem právě proto vstoupil do SPD…..“) , takže tam přímo nevystupuje jako soukromá osoba. A např. Okamura z SPD mou důvěru nemá….
Řídím se podle toho, co kdo udělá a ne co říká.

johanka
johanka
Odpověď na  Peters
13.2.2021 18:59

pro Peters – momentálně ani jedna, to je jednoduché, nechtěla jsem o víkendu již komentovat, ono to nejde……..ale jen krátce………a ty strany, které chtěly být ve sněmovně a nepřekročily 5% hranici jsou i nyní aktivní, jako před volbami, nebo jim šlo jen o koryta ?

giacomo
giacomo
13.2.2021 08:19

Mili pratele, Po precteni si nekterych komentaru na teto strance, kazdy skutecny bojovnik svetla i digitalni vojak zustane dosova stat s otevrenou pusou. Ja osobne zastavam postoje ke vsemu v zivote podle toho, co vim ,co proziji, co intuitivne citim a logicky skladam dohromady a pak ve skutcich se ridim pak srdcem… Nepovazuji se za uplne moudreho , protoze vim ze je vzdy neco co se mohu naucit a poznat. Ale co vim urcite je toto. Vse co v soucasne chvili prozivame a co tomu predchazelo a co chteji ti kteri politice dnes na zemi vladnou..(Illuminatska jezuitska satanisticka cabala.) bylo a je umozneno ovladanim politiku a tim mit legislativni moc ! Pokud nekdo veri jeste soucasnym politikum , je v podstate na strane deep state a kabaly. To co prozivame je vysledek byvale ,soucasne a pristi planovane politiky Noveho Svetoveho Radu…nejhorsich zrud na zemi,kterym politika stovky let slouzila k tomu ,aby jsme dnes na vlastni kuzi poznali co je genocida vlastniho naroda a celeho lidstva. Veril jsem tedy ,ze tady na tadescu cela ta dlouholeta prace a podavane informace , v lidech tady, pomuze skutecne otevrit mysl a probudi je. Aby pochopili , ze skutecne zijeme v dobe Apokalypsy ,kdy se zjevi v cele sve zrudnosti a pravde ….pravda o vsem. Proto kdyz ctu nektere komentare lidi tady , kteri chodi na tadesco a hrde… Číst vice »

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 14:57

Zničené hospodářství je už dávno, stejně tak jsou jedy v půdě, zamořené ovzduší se prý čistí.

Zdravotníci plní svou roli také přece dávno. Je jedno, jestli ví či neví, jaké úkoly plní, pro koho pracují – pro člověka to není. Smrtonosná, poškozující vakcinace tady běží léta (že ji teď ještě vylepšili je jiná).

„A tak jsem pochopil i to,ze pro vetsinu lidstva je proste vylozene nutne aby skutecne diky sve totalni slepote, strasne moc trpeli…moc..Bude to pro jejich dobro…“

Za ta léta jsem viděla velké množství trpících lidí a jejich utrpení zatím nic dobrého nepřineslo. Málokdo z nich prozřel a uvědomil si, proč se mu to stalo a co má dělat, aby došlo ke změně.

A že v současné době by lidi volili vesměs ty samé? To ano, protože nevidí za oponu.

otto
otto
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 16:22

Plně s tebou souhlasím,ve všem co jsi výše popsal,

johanka
johanka
Odpověď na  giacomo
13.2.2021 19:20

giacomo – moc, moc Vám děkuji za Vaše komentáře, protože neustále čtu a sleduji různé důvěryhodné zdroje a hlavně zde Tadesco a doporučené odkazy vím, že máte 100 % pravdu. Bohužel to vše se na nás chystalo, všechno to zlo, zničení 90 % lidstva planety a další hrůzy, ale to je právě to, co ovce nemohou pochopit, že jsou to plány Cabaly a všech těch dalších netvorů – ne-lidí…………všechna ta šílená opatření jsou pro ně ta správná, protože ta nebezpečná smrtelná nemoc je přece po celém světě a proč by se měla opatření „pro záchranu lidstva“ rušit u nás, když jsou nařízená všude …………….u mnohých zrušení nouzového stavu je katastrofa pro národ a největší chyba atd.

Dobrá rada nad zlato
Dobrá rada nad zlato
13.2.2021 07:32

Proč? Proč má pan magister u článku svou historickou fotku? Dle údajů mu je 65 let a tady se předvádí coby třicátník. Tím překonal naši třídní, která nám dlouho po válce na tablo „věnovala“ fotku z roku 1940 a celá škola se tím bavila.
*****
Fotka je ilustrační a vybírala jsem ji já.
tereza

anna
anna
13.2.2021 01:28

Cenzura je vždy prvním krokem zločinecké vlády, která se zoufale snaží zakrýt své špatné činy před lidmi, které sama ovládá.
Cenzura se nepoužívá k tomu, aby zakrývala to, co je nebezpečné a může ublížit, ale zavádí se, aby zabránila lidem si pokládat otázky, které by si měli pokládat. Vlády zavádějí cenzuru, protože nechtějí, aby jejich skutky byly zpochybněny. A samozřejmě, že vlády toto vždy dělají s úmyslem zahladit své vlastní skutky.

https://www.infovojna.sk/article/video-cenzura-je-nepripustna-cas-na-zmenu-je-nyni

Lovec
Lovec
12.2.2021 23:25

Tohle je podstata článku:

´´Budoucnost, kterou nám vybojovali naši otcové a dědové nesmíme dnes promarnit!´´

A něco k Rusku:

Solovjov poprvé zveřejnil, kdo stojí za Navalným uvnitř Ruska

http://www.novarepublika.cz/2021/02/solovjov-poprve-zverejnil-kdo-stoji-za.html

…americké agentury zahraniční pomoci v Rusku

https://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/poulicni-nasili-v-kyjeve-platily-americke-agentury-zahranicni-pomoci-byvaly-americky-agent-scott-rickard.html

Vtip, který navazuje na podstatu článku:

Na lékařském kongresu se chlubí Italský doktor: „V Itálii máme tak vyspělou medicínu, že když vyjmeme jednomu muži varlata a implantujeme je do jiného muže, tak za šest neděl může hledat práci.“

Holandský doktor říká: „To není nic zvláštního. U nás transplantujeme část mozku z jednoho muže do druhého a za čtyři týdny už může hledat práci.“

Kanadský lékař říká: „Pánové, u nás implantujeme muži srdce a za dva týdny může hledat práci.“

Český doktor na to: „Pánové, kam se na nás hrabete. V roce 1989 jsme vzali muže, který neměl v pořádku ani mozek, ani srdce, ani koule, udělali jsme z něj prezidenta a od té doby celé Česko i Slovensko hledá práci.“

padre
padre
Odpověď na  Lovec
12.2.2021 23:56

V ČSR máme ještě většího lékaře než byl Barnard, totiž Havla, který transplantoval srdce Evropy do prdele Evropské unie.

giacomo
giacomo
Odpověď na  Lovec
13.2.2021 08:22

Lovec….

Bingoooo……skvele…Dekuji..

svalovidoslava
svalovidoslava
12.2.2021 22:34

Pro názornost to tady musím dát (zaznělo tam, jak SPD odešla ze sálu, když měl proslov poslanec volný – byl totiž bez roušky…)

lubomír volný – Poslanecká sněmovna 11.02.2021 – / Babiš, Blatný, PES, akcie, Vondráček má na háku /
https://www.youtube.com/watch?v=wOwszSp8qeM

l. volný a m. bojko: Jak nás vykázali ze Sněmovny 9.2.2021 (kdyby tam nebyly řeči o Pekové a viru, bylo by to lepší, ale i tak je dobré si video pustit)

https://www.youtube.com/watch?v=k2lcBW1rThk

otto
otto
Odpověď na  svalovidoslava
12.2.2021 23:48

Tak já nevím, ale myslím , že už tady žádný volby postaru neměly být nee?? Takže já doufám,že si ten celý náš parlament, senát a p rezidenta odveze shaef, no a my pak budeme muset najít ty schopné co to budou dělat pro vlast a ne pro moc a prachy!!! No a hejtmani a celé ty bandy místních politiků to soupnem do vězení k nám, neb tam bude místa dost po těch co tady mafie soudců a zástupců zlikvidovala, a ti budou osvobozeni.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  otto
13.2.2021 15:01

Dala jsem odkaz na tato 2 videa proto, že tito 2 poslanci ukazují mnoha lidem to, co se ve skutečnosti ve Sněmovně děje a to je dobře.

orgonit
orgonit
12.2.2021 21:53

Pořád čekám na tu roušku od Babiše.
Už to bude rok, co mi jí slíbil.
Furt chodím bez, ale za to může Bureš!
A jestli chce nařídit respirátory, tak to by sebou měl hodit, chlapec ušatá.

Ironic
Ironic
12.2.2021 21:40

Jak můžou změnit volební zákon v době kdy je omezený pohyb a komunikace, zásadně nesouhlasím a jako volič nevěřím průběhu voleb, my jako voliči potřebujeme taky komunikovat a navíc to korenspondenční, nesouhlasím. Chci spravidlivé volby, nevěřím, ty korenspondenční přes ústecký kraj znehohdotí všechny voliče v ČR jako v US.Globalisti jděte zpět ..

iva
iva
Odpověď na  Ironic
13.2.2021 13:26

Já nechci ŽÁDNÉ volby v tomto starém Systému, nejdřív je nutné lidem říci pravdu, současné vlády a politiky vyházet a pozavírat, vojenskou dočasnou vládu klidně přes Shaef či prozatímní správu nebo patronaci RF a Amer. … pak dlouho vysvětlovat, odhalovat, čistit a čistit … a pak možná něco jako volby, ale rozhodně ne dle současných pravidel a NIKDY!!!!, nikdy s nikým ze současných tzv. politiků a jejich přicmrdávačů.

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  Ironic
13.2.2021 15:05

K falešným volbách léta nechodím, odmítám je. Nemají můj hlas=souhlas, že mohou za mne a o mne rozhodovat.