Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • JAG zatkl Ellen DeGeneres a “její” manželku Portiu de Rosi
    JAG zatkl Ellen DeGeneres a “její” manželku Portiu de Rosi

    JAG zatkl Ellen DeGeneres a “její” manželku Portiu de Rosi

  • Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné
    Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné

    Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné

  • Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku
    Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku

    Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku

  • Začíná globální odpočítávání EBS
    Začíná globální odpočítávání EBS

    Začíná globální odpočítávání EBS

Související zprávy

  • Japonsko označilo mRNA vakcínu proti COVID-19 za nejsmrtelnější lék v historii lidstva
    Japonsko označilo mRNA vakcínu proti COVID-19 za nejsmrtelnější lék v historii lidstva

    Japonsko označilo mRNA vakcínu proti COVID-19 za nejsmrtelnější lék v historii lidstva

  • Další dobrá zpráva pro naše čtenáře a čtenářky
    Další dobrá zpráva pro naše čtenáře a čtenářky

    Další dobrá zpráva pro naše čtenáře a čtenářky

  • Trump nařídil, aby federální fondy sponzorovaly léčebná centra Med-Beds
    Trump nařídil, aby federální fondy sponzorovaly léčebná centra Med-Beds

    Trump nařídil, aby federální fondy sponzorovaly léčebná centra Med-Beds

  • Tradiční čínská medicína přitahuje zájem nové generace
    Tradiční čínská medicína přitahuje zájem nové generace

    Tradiční čínská medicína přitahuje zájem nové generace

Jakou mocí vládl Bruno Gröning? Proč zázračný léčitel zemřel předčasně? Zpověď bývalého člena

Bruno Gröning žil v letech 1906 až 1959. Měl to být zázračný léčitel, ale zemřel mladý, už v 53 letech. Trpěl rakovinou žaludku, která byla tak závažná, že se nedala operovat a pitva odhalila, že byl Bruno, v době své smrti, rozsáhle popálený zevnitř. Veliký nafouknutý krk, který je vidět na řadě Brunových fotografií, vypadá jako choroba štítné žlázy, ale spíše šlo o obrovský nádor, který se tlačil z trupu ven do krku.

Je podivné, že i přes jeho brzký skon a obrovský nádor měl a dodnes má mnoho příznivců… Proč nikomu nevadí, že kovářova kobyla chodila bosa?

Níže nabízím zajímavý rozhovor s člověkem, který před lety patřil mezi jeho příznivce a snažil se v jeho kruhu léčit. Zjistil však, že na něj zaútočily démonské síly a po čase se jeho zdraví naopak zhoršilo. Do toho i zjistil, že řada zázračných uzdravení, kterými se přátelé Bruna ohánějí, ve skutečnosti neproběhla.

Bylo mi řečeno, že Bruno Gröning je velice nebezpečný černý mág (dokonce padlo slovo ,,démon”), který destruktivně působí na lidi i po své smrti. Důrazně varuji, nepokoušejte se spojovat s jeho duchem, je aktivní dodnes. I v České republice můžete narazit na ,,Kruh přátel Bruna Gröninga”, který vás s ním může údajně ,,propojit”.

Pokračování článku: Jakou mocí vládl Bruno Gröning? Proč zázračný léčitel zemřel předčasně? Zpověď bývalého člena

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
11 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Avlina
Avlina
4.3.2021 19:47

giacomo: ano souhlasím, pochopit, či lépe řečeno uchopit to lze, jen za předpokladu, že je dotyčný na vyšší úrovni té dané tématiky, nebo alespoň na stejné úrovni. Nelze vysvětlit vše všem. Slova jsou velice omezující a často jsou zavádějící. Nicméně, když je někde přijímač, musí existovat i vysílač. Avšak iluzi vnímání času lze opravdu předat slovně. Nelze vysvětlit mnohé, ale toto ano a velmi jednoduše a uchopitelně. Mnoho lidí, kteří se o “čas” a jeho neexistenci zajímají a dále informace interpretují, tak při bližším rozboru vůbec nezachytí podstatu…. jsou to jen prázdná slova, bez poznání. Píšete: Kdy ,lide kteri citi , ze chteji sdelit sve postoje je sdeli.
Ovsem pochopeni nasich slov ,nezavisi od nas, kdo sdelujeme, ale od toho komu je sdelujeme..a pokud je shopen a pripraven je pochopit a prijmout.

Musi byt vzdy zachovano pravidlo svobodneho vnimani a mysleni a rozhodovani se…..tedy individualita

Souhlasím …… jen pravda je víceúrovňová. Jediná svobodná vůle člověka je vibrační cítění a vše ostatní se děje a je iluze zdání se. Vše se děje jen pro prožitek jako takový a nakonec neexistuje nikdo jiný, než Ty, který tohle právě čteš.

rudo
rudo
4.3.2021 06:32

aky priekopnik?

schopnosti ktore ludstvo malo po tisice rokov
ale vymazavane z HIS-TORIE

urcite to nebolo nic nove pod slnkom

pre neznalych ovsem v temnej europe, kde bolo vsetko potlacene a zabudnute

mohlo liecenie energiou vyzerat ako svetoborny nevidany zazrak a nieco uzasne a nove.

Avlina
Avlina
3.3.2021 10:31

Tak tohle je velice smutný a zavádějící článek….tohle je totální nepochopení toho jak funguje energie. Cítěním a vyzařování citu Lásky z vesmírných zákonů nelze ublížit, jelikož zde fungují ochranné bariéry. Bruno byl průkopník v přenosu kosmické energie. Věděl mnohé, ale ne vše. To, že měl krk zvětšený je v důsledku přijetí této kosmické energie, někdy to měl více, někdy vůbec. Rakovina nefunguje tak, že během dne se nádory zvětšují a během chvíle zmenší. Nicméně se štítnou žlázou to souvislost má. Štítná žláza je nejcitlivější orgán v těle a ne nadarmo, pokud dojde např. k výbuchu jaderné elektrárny je nejdůležitější ochránit štítnou žlázu. I při rentgenování je nutné si ji chránit. Co však Bruno netušil bylo to, že kosmická energie se nesmí v těle hromadit. Naše těla nejsou na to uzpůsobená a nevydrží to. Kdo se se zabývá léčením za pomocí kosmických láskyplných energií ví, že tuto energii musí nechat tělem protékat a zároveň léčit. Bruno shromažďoval energii ve svém těle, aby ji mohl používat pro potřebné. Zaplatil za svou nevědomost životem. Kosmická energie spálila jeho tělo. Bruna milovali nejen lidé, ale zvířata….byl obklopen Láskou. Kovářova kobyla??? Je to jako by se obviňoval Ježíš, že byl ukřižován…. asi tak

eliza
eliza
Odpověď na  Avlina
3.3.2021 14:29

Ďakujem za Vašu reakciu. Článok tiež považujem za zavádzajúci.
Avšak zaujalo ma Vaše vysvetlenie, že B.G. kumuloval v sebe liečivú energiu, a kvôli tomu zomrel. No podľa všetkého, čo povedal a konal skôr vyplýva, že energiu mohol uvoľňovať iba liečením ľudí. A v tom mu bolo zabránené vrchnosťou. Aj keď vyliečil tisíce ľudí. Skôr sa na celej veci podpísala ľudská zloba, a on chcel na ňu poukázať. Žeby tomu naozaj nerozumel?
Nezdá sa mi to pravdepodobné. Aj keď z pohľadu fungovania energií, ktoré popisuje je to logické.
Hmm…

Avlina
Avlina
Odpověď na  eliza
3.3.2021 19:24

Byl opravdu průkopník a nijak se v tom nevzdělával. Sám často zmiňoval, že přesně neví, jak to funguje. Přebytek energie držel v sobě a stále kumuloval další energii pro případ léčení více lidí současně. Víte i když Vám někdo zakáže veřejně léčit, tak to můžete udělat tajně…. pustit energii do prostoru se záměrem. Jenže on toto netušil a vysokofrekvenční energie ho vysloveně vnitřně spálila. Velká čest jemu.

orgonit
orgonit
Odpověď na  Avlina
3.3.2021 20:03

Bruna zabila “temná strana”.
Žádný léčitel to neměl lehké a po něm “šli” celý život.
Jen díky velké ochraně vydržel tak dlouho.

eliza
eliza
Odpověď na  Avlina
3.3.2021 20:42

p. Avlina, súhlasím. Veľká česť mu. Bol to inteligentný, vnímavý a jasnovidný človek, mal spojenie do vysokých úrovní Svetla, takže čo tušil o energiách, to si netrúfam posudzovať. Videli ste 3-dielny film o B.G.?
Film sa volá Fenomén B.G. Ak nie, odporúčam.

izairi
izairi
Odpověď na  Avlina
3.3.2021 23:49

Avlina:
Podle toho co píšeš jsi nejspíš B.G. znala osobně. V tom případě Ti musí být mezi 72-115 roky. BG zemřel v roce 1959,takže ses myslím mohla narodit nejpozději kolem roku 1949 jinak pochybuju,že by sis tak dobře pamatovala jak byl úžasný. Jestli Ti tolik není,tak ho znáš jen z vyprávění a třeba nějakých článků,a v tom případě se ptám jak můžeš tvrdit to co jsi napsala? Nemůžeš,stejně jako já nemůžu tvrdit že byl špatný. Takže,znala jsi ho osobně avlino?

Avlina
Avlina
Odpověď na  izairi
4.3.2021 08:07

Pro izairi: ve vyšším vnímání čas neexistuje, je jen teď, teď…….. k tomuto poznání už došli mnozí špičkový vědci a fyzici. Pokud cítím, že má někdo zájem toto pochopit, tak umím poměrně jednoduchým vysvětlením iluzi času vysvětlit. To na vysvětlení, že fyzické setkání nehraje prakticky žádnou roli. Nejdůležitější kroky se odehrávají v nehmotné formě bytí, která následně utváří fyzickou realitu.

giacomo
giacomo
Odpověď na  Avlina
4.3.2021 11:53

Avlina..

Podstata vasi myslenky je spravna. Jen si dovolim dodat ……

Verit v to, ze muzeme nase poznani vysvetlit a predat nekomu jinemu.Neni uplne presne..

Vyzniva to tak ,jako bychom verili tomu, ze to budeme my ,kdo dokaze nasim vysvetlenim otevrit lidem oci .

Neni a nebude tomu tak nikdy.

Chapani veci , kazdeho jedince neni masova zalezitost vysvetlovani ale ryze individualni schopnost pochopeni.
A kazda lidska bytost ma svou cestu k poznavani veci.

To, ze myslenka vytvari realitu vlastniho zivota ,coby frazi, slyselu mnozi.
Ovsem znat a slyset fraze a moudrosti, neznamena, ze je pochopi a zacnou praktikovat ve svem zivote .

Pochopeni veci nevyplyva tolik z vysvetlovani jinymi ,ale z vnitrniho otevreni mysli ….a cesty ktera kazda duse uz ma nebo nema za sebou.

Neni mozne rici ,ja ted vsem vysvetlim jak to je.
To co vime je v prve rade , uzitecne pro nas.

Nase poznani a aplikovani poznani ,do vlastniho psychickeho a fyzickeho zivota vytvari urcite energeticke vibrace a temi, bez vysvetlovani druhym ovlivnuujemne vse kolem nas.

Ja treba presne vim o cem pisete, jen bych nikdy nerekl tady ci jinde ,ze me postoje vysvetlim. Mohu je jen sdelit.

To zda nekdo tyto me slova prijme a zacne s nimi sam v sobe pracovat ,nemohu nijak ovlivnit…A nehci…!

Zivot mne naucil davat si pozor na vse co zavani nejakym kategorickym,
stanovenym ucenim.

Tim se ovladaji masy …

Tim jsme zili dosud…Nastal cas individualit a ne masoveho uceni poiznani jednoho cloveka ,presvedceneho o sve pravde…

To poznani je hlavne pro neho a ma poslouzit jemu, v jeho ceste za poznanim.

Je pravdou pro probuzeneho cloveka to ,ze vse je v neustalem vyvoji a zmenach.
Pochopit veci soucasne i minule opravdu,muze je ten ,kdo zmeni sam sebe a otevre svou mysl….a deje se to.

Pristi doba nebude uz nikdy o masach ale o individualitach. Proto je tolik dulezite aby kazdy sel svou cestou za poznanim .

Kdy ,lide kteri citi , ze chteji sdelit sve postoje je sdeli.
Ovsem pochopeni nasich slov ,nezavisi od nas, kdo sdelujeme, ale od toho komu je sdelujeme..a pokud je shopen a pripraven je pochopit a prijmout.

Musi byt vzdy zachovano pravidlo svobodneho vnimani a mysleni a rozhodovani se…..tedy individualita

Pekny den preji

izairi
izairi
Odpověď na  izairi
4.3.2021 22:37

Avlino,já dobře vím,že čas neexistuje,a že je pouhé teď. My ale v tomto matrixu vnímáme právě jen to co se odehrává v tuto chvíli. To co se odehrálo předtím jsme také vnímali (viděli,slyšeli,cítili) ale už to minulo,a proto tomu říkáme minulost. O tom co přijde nevíme buď nic nebo jen to co nám řekne někdo moudrý,a proto tomu říkáme budoucnost (něco co bude) Ale ve skutečnosti se všechno odehrává právě ted. Teď jsme se narodili,prožili svůj život a zemřeli. A proto bychom taky měli věřit plánu,protože Prezidenti trump,putin a všichni co jsou s nimi už vyhráli a my vešli do Zlatého Věku. Už se to stalo,jenže my to tady v matrixu ještě nevidíme,pro nás je to ještě budoucnost. Tohle je vážně moc těžké nějak vysvětlit,a ani si nejsem jistá jestli to vlastně říkám správně.