Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 2/2

  • Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2
    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

    Zachraňme POLICII aneb trocha historie – Díl 1/2

  • Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel
    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

    Nyní je důležité pro všechny uvědomění: Babiš versus Pavel

  • Jak v Matrixu poznat bioroboty a agenty – 4: Debilita
    Jak v Matrixu poznat bioroboty a agenty – 4: Debilita

    Jak v Matrixu poznat bioroboty a agenty – 4: Debilita

Bleskovka carstena Q7.Q9.2Q21 Co byste řekli večerním černým hodinkám?

Včera mě zastihla zajímavá zpráva. Něco velkého se připravuje a bude to větší než největší. Proč? Varoval vás kdysi tomáš. Mnohokrát a důsledně. Záleží na každém z vás.

***** **** ***** ****

Po celé Evropě je to to stejné. Něco velkého se odehrává. Začněte být velice opatrní a předvídaví. Všude se píše o 11.Q9. 2Q21, že to může být velké datum. Nejsem úplně jistý, ale mám pocit, že se něco velkého chystá. Raději to budeme opakovat jedenkrát více, než jednou méně. Mějte připravenou svítilnu a rádio na baterie, dostatek vody a jídla nejméně na 3 týdny.

Vážení čtenáři tadesca, tady ve Švýcarsku je ve vzduchu tolik vrtulníků. Nikdy dříve jsem něco takového neviděl. Dnes jsou tu další letadla, která jsem nikdy předtím neviděl. Děje se něco velkého. Nechci propadat panice, ale je lepší být v bezpečí, než následně toho litovat. Dokonce k nám přijde i žena pozůstalého kamaráda a ubytují se u nás na nezbytnou dobu. Z bezpečnostních důvodů. Děti do školy neposíláme. Viděl jsem, že spousta lidí kupuje nepochopitelně mnoho produktů. Plné vozíky pitné vody, kartony konzerv a mnoho jiného, což dříve rozhodně nedělali.

Vím od kamaráda, který pracuje zde u vojska, že měli sezení kvůli hrozícímu Blackoutu. Výpadek může být po celé Evropě. Tak je nutné se připravit. Situace je prý 75 ku 25, že bude. Vyplynulo mezi jeho slovy v rozhovoru, kdy mně vše sděloval. Snaží se vše držet do posledního dne v tajnosti kvůli panice. Je toho mnohem více, ale nyní nemám čas se rozepsat. Tedy jenom ve zkratce.

Článek napsal carsten

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
364 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
rudo
rudo
8.9.2021 09:18

riesite cukrarku ??? to ako vazne su tu ludia co dobrovolne jedia cukor, cukor s farbivami, cukor s margarinom a este za to platia peniaze a objednavaju to?

zapicnuty – nuz riesi sa tu ci zapicnuti preziju, ci sa zo zapicnutia vyliecia, ci je metoda ako odstranit z tela tie srackotoxiny.

lenze kazdy zapicnuti zradil, postavil sa na pdoporu rezimu, satanizmus fasizmu, covidovemu terorizmu.

je to zrada na na narode, na vlasti, na ludstve.

vyhovorky ze koli peniazom alebo ze len pocuvlai rozkaz ci radu politika neobstoja
ani vyhovorky na hlupost

je vojna, ww3 celoplosne a multidimenzionalne pro ti Clovecenstvu a kazdy kto sa dal na stranu teroristu je zradca.

niektori zradcovia aktivne pomahali propagande pripadne aktivne zastrasovali ci zapichavali, ini zradcovia ‘len”posluchali, dali zapichnut seba ci svojich blizkych alebo dokonca svoje deti.

ich dusa je stratena tym ich cinom-zlocinom, zbytocne spekulovat ci grafen alebo mRNA zmena ich DNA im dusu znici.

zapredali sa diablovi svojim rozhodnutim a svojimi cinmi i slovami

ako ked stryc a otec FLASKA VESKRNU bravali buduceho arcilotra do prace na Prazske Gestapo, znicili mu dusu uz vtedy a svoju predali za risske marky.

ushiro
ushiro
Odpověď na  rudo
8.9.2021 14:50

Krásny, jasný slogan na bilborde

comment image?size=736×504&quality=96&sign=ca494ac3d577874c085b032ee6bf5180&type=album

johanka
johanka
Odpověď na  rudo
8.9.2021 19:25

pro rudo- nejdříve jsem byla tak zhnusená tvým komentem, že jsem nechtěla ani reagovat. Kdo jsi a na co ci hraješ ? Jakým právem odsuzuješ lidi a házíš je do jednoho pytle včetně důchodců, kteří ani nechápali někteří, co jim píchají, některé důchodce přesvědčili lékaři, kterým věřili, že je to pro ně to nejlepší. Jak si vůbec dovoluleš něco takového pouštět do Vesmíru ? Přát smrt všem lidem, kteří mají vakcínu a jak je tituluješ, vzpamatuj se a honem rychle. Také nejsem nadšená, že se tolik lidí zbláznilo, že mají v sobě vakcíny a můžou nás ohrozit. Ale takovou zlobu a nenávist, kterou sis zde vylil, mohl by ses stydět. Mnozí se snaží vynalézt způsob, jak některé alespoň zachránit a ty takto.

mayka
mayka
Odpověď na  johanka
8.9.2021 21:16

ach jo, co se to s vámi dnes lidi děje? to je dnes už druhý osobní útok, kterého jsem si všimla. pokud ani tady není dostatek bytostí s trochu vyšším vědomím, tak už nevím, kde jinde je hledat. milá jano, prosím nenapadejte “rudo”. to, co mu podsouváte, nenapsal – tedy nepřál nikomu smrt a neházel do jednoho pytle ty, co podepsali smlouvu s Ďáblem s těmi, za něž to podepsali jejich bližní (nastrkali rodiče do ústavů a na děti kašlou). naopak se podivoval nad tím, že někdo řeší nějaké dorty či co v takovéto době namísto uvědomění si nutnosti pečovat i o své tělo a necpat do něj jedy (cukr, margarín apod.). prosím, přečtěte si, co napsal a co jste napsala. je to velmi nepříjemné se tady zabývat útoky.

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  mayka
9.9.2021 01:14

mayka

Děje se přesně to o co DSC jde a je jejich cílem.
A to ….. krom píchání jedů do lidí ….. lidi co nejvíce ROZDĚLIT.

To se nedějě jen v rámci neinformované “veřejnosti”, ale stejnětak i na “alternativách” …. tadesco nevyjímaje.

Jsou tu minimálně dva “tábory”.
Jedna strana říká, že očkovaní jsou tupé ovce, zrádci, že si nezaslouží nic jiného, než plné následky jejich “stupidního” činu, že je nebude možno zpětně vyléčit a dobře jim tak atp..

Strana druhá říká, že všichni jsme lidské bytosti, které si zaslouží soucit a druhou šanci, ať se rozhodli pro sebevětší blbost, že bude možné zpětně opravit jejich vakcínou poškozená těla atd. atd.

Ať chcete nebo ne … i TO je rozdělení a přesně TO jest, oč DSC jde.

Opravdu jim chcete hnát vodu na mlým a takto se mezi sebou handrkovat o prkotinách …. tím myslím v měřítku toho všeho, co se teď na Gaii děje???

Rozdělení je ta největší zbraň a prostředek, kterým nás po tisíciletí ovládají. Jsou v tom dobří …. proto jim to nemůžeme a nesmíme nadále dovolit a dělat jim tu radost tím, že jsme stále nejednotní.

Nejhorší na tom všem je, že nejednotná je i komunita light warriors a light workers.
To je asi to nejhorší …. jelikož z nás vychází ta největší síla …. SVĚTLO ….které mohou “ostatní” následovat.

Stejnětak se zde často hovoři o energiích …. přesto se tu stále dokola točí příspěvky typu:”kolega po očko oslepl”,”brácha po očko ochrnul”,”babička po očku zemřela” ….

Přece každý, kdo má aspoň minimální povědomí o energiích musí vědět, že tímto se jen přiživuje egregor COVIDSHITU, tím se i celá tato agenda posiluje a udržuje při životě.

Už slyším komenty typu:”Ale nově příchozí se přeci musí dozvědět … a bla bla bla.”
Je tu spousta tadeskáčů “veteránů”, kteří mohou případné nejasnosti osvětlit, otázky zodpovědět a přiložit odkazy na články minulé.
Přestaňme už živit egregora tohoto celosvětového zločinu páchaného na nás všech a začněme ho konečně ignorovat.
Jen tak egregora COVIDSHITU oslabíme a nakonec i zabijeme.

Přestože se o tématu diskutuje “informovaně”, stále je to práce s temnou energií jejich agendy.

Proto buďmě jednotní a neživme temné energie.

V ten kamžik …. kdy toto drtvá většina z nás pochopí …. se konečně osvobodíme.

Jednota lidstva …. bez rozdílů bílý/černý/žlutý/rudý, gay/hetero, starý/mladý …. to je TO, čeho se tak bojí, protože v tu chvíli nad námi nemají naprosto žádnou moc.

Světlo všem!

johanka
johanka
Odpověď na  mayka
9.9.2021 03:59

mayka – jestli se Ti líbí, co rudo napsal a souzníš s tím, tak nemá cenu ani Tebe komentovat. Kritizovat a vytrhávat z kontextu “vánoční cukroví” – “jak tady může někdo” …kdy jsem to psala v souvislosti, že je každý okolo nabodaný, jak postupně zjišťuji a pak, co kdo jí a nejí, já neřeším, je to každého věc, takže nevím, kdo zde kritizuje, já jen reagovala na nepřiměřenou kritiku a za tím si stojím, nikdy bych něco takového směrem k očkovaným nenapsala i když se mě to také nelíbí a oni se potrestali hlavně sami i když bohužel i s možným dopadem na nás. Ale žití a nežití není jen v našich rukách, ale i Božích. Přečti si to ještě jednou a pokud se slovy rudy souhlasíš, tak OK, je to Tvůj postoj, já mám jiný a budu ráda, když se co nejvíce lidí podaří zachránit, protože se o to snažím od samého začátku tohoto podvodu.

pavel
pavel
Odpověď na  johanka
8.9.2021 22:19

rudo, jani, není ta doba dokonalá? Nádherně z nás tahá emoce, uložené představy, které se změnily ve stres. Přímou komunikaci nám ego prodává jako útok na naši důležitost, jak si to mohl někdo dovolit. Dál to nejde s kompromisem, tak na půl. Je to na dřeň, na tvrdo, buď a nebo. Jste oba nádherní a dokonalí a toto tady máte za odměnu. Usmějte se nad sebou a pusťte. Odpusťte vše od sebe. Je to jednoduché.
S láskou pavel

VitezslavK.
VitezslavK.
8.9.2021 08:45

Elektřinu vypnou bohužel, až v měsíci říjnu,dnes o tom rokují.Nezmatkujte.

Je naprosto jedno jestli v září či v listopadu. Bude to biblické. Nutné konečně pochopit.
A to nejdůležitější: NÁSLEDNĚ SI TO UVĚDOMIT.
carsten

zlata.
zlata.
Odpověď na  VitezslavK.
9.9.2021 00:38

Kdo o tom kde rokuje?

M.H.
M.H.
8.9.2021 06:41

Zdravim.

Nevim kedy bude blackout ale netesim sa na to hoci sa snazim byt pripraveny a myslet na vsetko.
Nelen ze nepujdu lednicky ale ani kanalizacie tak dufam ze mate vsetci backup v podobe latrin a korenovych cisticiek 😊
O tom jak prebiehaju take “odstavky” si mozete precitat na postapo.cz kde su konkretne pribehy napriklad z argentiny.
Rabovacka to bude len zaciatok, pridajte este k tomu unosy, znasilnenia, vrazdy a pripadne zlyhanie slavnej armady a zloziek ktore maju udrzat poriadok.
Nebude nahodou vyhodnejsie “ho neudrzat” ? Sorry ale myslim ze toto na sampus neni, vlastne nic co sa doteraz deje protoze to je jedno velke zlyhanie vacsiny ludstva skrz odvratenie sa od viery/duchovna..
Strata boha, zapomenutie vlastnej duše, a na tem neni co “oslavovat” alebo ano ?

xuana
xuana
Odpověď na  M.H.
8.9.2021 08:31

S tymto súhlasim, no ako človekovia sme niečo dopustili a zrejme inej cesty niet…

polarexplorer
polarexplorer
Odpověď na  M.H.
8.9.2021 10:24

Nepanikáriť, nie nadarmo sú v celej Európe spojenecké vojská SHAEF, ktoré keď nastane ten správny čas udržia poriadok. O výpadku elektriny si myslím, že nastane “len” na krátky čas, aby sa prešlo na teslovu voľnú energiu.

PS: Inak s tou latrínou súhlasím.

jarca
Odpověď na  polarexplorer
9.9.2021 00:18

polarexplorer – souhlasím s tebou, jen žádná panika.
VŠECHNO BUDE DOBRÉ.
Vysílám konstruktivní energií do vesmíru a věřím.plánu.
Neboť – co vysíláš do vesmíru, to se ti vrátí.
Velké srdíčko pro všechny lidi dobré vůle.

Topule
Topule
Odpověď na  M.H.
8.9.2021 11:26

M.H. – je krásně vidět, jak stále uvažujete v 3D, tedy v tom destruktivním. Nejsme Argentina a u nás lidé se takto nechovají. Ti, co tento celý scénář už viděli dopředu, tak přesně věděli/ví, co mají udělat, aby právě k tomuto nedošlo. Zkuste přepnout do konstruktivního přemýšlení, jak vy sám budete druhým nápomocen, když už informace máte a nekonstruujte destruktivní scénáře. mrk

le
le
8.9.2021 03:08

Přátelé, tak je důvod se něčeho obávat nebo ne? Již dříve bylo přece na Tadescu několikrát zdůrazněno, že situaci na Zemi kontroluje a pevně drží v rukách Zemská Aliance. Co ale drží pevně v rukách Zemská Aliance, když jen nepatrná část obyvatel si křečkuje zásoby a většina lidí vůbec neví, oč tu běží. Nerad oponuji, ale tohle mi nedává smysl.

Topule
Topule
Odpověď na  le
8.9.2021 11:29

le … další, kdo si sám nezjišťuje informace. Ano, je logické, že dost lidí kolem nás nemá povědomí o tom, co se má stát, hlavně ve městech to budeme mít veselé, ale armáda je cvičena i na tyto situace a určitě už dávno mají zajištěno, jak budou zásobovat tím nejnutnějším ty spáče. A jsem přesvědčena, že právě tato situace prověří lidi, zda si budou umět pomáhat a tedy zasloužit žít v tom novém světě. nemyslíte?

vera2
vera2
7.9.2021 23:45

Jaroslav Kuchař, Antonín Baudyš, Host vysílání ČK (101.), 28.7.2021

https://www.youtube.com/watch?v=oGaRPT7fvHg

johanka
johanka
7.9.2021 22:59

drahá rodino, až vyjde najevo pravda, tak to bude něco jako potopa světa v příměru, vím, že občas zde někdo napíše, kolik si myslíme, že je vakcinovaných a že čísla, která uvádí vláda jsou nadnesená. Já si to bohužel nemyslím. 90 % lidí – mimo tadesčáčky, se kterými jsem mluvila má v sobě mňamku. Včera mě napsala paní, od které kupuji vánoční cukroví, že má z 70% naplněnou kapacitu. Přemýšlela jsem, jak to udělat, abych věděla, jestli má též vakcínu. A protože mám ráda upřímnost a na nic si nehrát, tak jsem ani zde po menším zaváhání nehrála nějakou komedii a zeptala jsem se jí přímo. S hrdostí mě oznámila, že má všechna očkování, včetně coviďáckého. To mě opravdu nepotěšila, tak jsem oslovila ještě jednu cukrářku. Ta se divila, proč to chci vědět, co to má společného s cukrovím. Že ona tedy není, ale dcera je, nevím, jestli spolu žijí ve společné domácnosti, takže také nic. Tak jsem to řekla sestře, protože i ona si u první cukrářky objednává vánoční cukroví, také jí to nepotěšilo, ale to není neštěstí, upeču si jej letos doma, nebo nebude, bez něj se klíďo dá žít. Ale co je hrůza a proč Vám to sem hlavně píši. Sestra mě řekla, že u její vnučky v 7 třídě je přes 60 % dětí vakcinovaných, prý, aby nemuseli nosit roušky. Jsou to děti, můžou chtít být “trendy” a vymýšlet si. Ale jestli si nevymýšlejí ? Politici, lékaři a všichni, kteří jsou zapojeni v covid podvodech snad dostanou to, co si zaslouží. Ale co rodiče, kteří nechají zdravé a neohrožené děti vakcinovat ? Může je potkat ten nejhorší trest z nejhorších, ale to bych hlavně žádnému dítěti nepřála. Což se opravdu minimálně polovina národa totálně zbláznila ? Přišla jsem tak o kosmetičku, kadeřnici, cukrářky, náš pejsek o svojí “kadeřnici”, to vše se oželí, ale co ty děti ? Jsou rodiče, kteří bojují úžasně za svoje děti, ale co s těmi druhými ?

MK_ULTRA hraje první housle skvěle. Není potřebné hledat něco dalšího. Holt se jim to zčásti povedlo. Nevím tomu zatím hlavu a ani patu, dle tomových slov, bude potřeba zachránit ty naočkované. Prý existuje nějaký plán. Nechce nebo nesmí zatím o tom mluvit. No tak jsem utřel nos a po kávičce jsem odejel domů.
carsten

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  johanka
8.9.2021 00:31

jano,
právě že ve třídě u mého potomka také stoupá počet očkovaných dětí. Ještě k tomu jsem se dozvěděla, že sedí přímo v lavici s mým dítkem, které lektvar proti spike proteinům odmítá, takže jen doufám, že nějaká cesta pro pomoc alespoň nakaženým neočkovaným se najde.

Nechápu, že MK ultra jim ještě nevypli. Pokud Aliance ovládá satelity a kvantový počítač či jiné technologie a nejvyšší část cabaly by byla už odstraněna. Jestli se pořád čeká na celkové přepnutí na jiný systém, tak temní stále škodí ve velkém…

tereza
Admin
Odpověď na  svalovidoslava
8.9.2021 07:48

Nechápu očkování a už vůbec ne očkování dětí a mládeže. Zde je odstrašující případ jedné mladé slečny, 20 let.
https://app.box.com/s/chqk8gk53ajzugk25yea72obot691rku

freesia
freesia
Odpověď na  tereza
8.9.2021 21:58

Nejlepší kamarádka mé dcery je po 2.očkovaní. Oboum je 12. Šílený. Prý je u nich oočkovaná celá rodina,všichni dvě dávky. Jinak pozoruji naočkované kolegyně v zaměstnání. Skoro všechny mají v poslední době nějaké zdravotní problémy. Ale připisují to prodělanému covidu. Jedna kolegyně jela se zdravotním problémem k homeopatovi,kam jsem kdysi jezdila a velmi mi pomohl. Dal jí léky na to,aby dostala ty škodlivé látky z očkování pryč z těla,takhle ji to přesně řekl. Od něj to vzala a myslím,že lituje,že se nechala oočkovat,ale nepřizná to. Ještě před půl rokem nás poslední dvě nenaočkované pomlouvala.

i.540
i.540
Odpověď na  svalovidoslava
8.9.2021 08:11

svalovidoslava
můj syn také zpočátku lektvar bral, (sice s odporem, ale bral) když mu ale kamarádka řekla, že má nějakou divnou voňavku, tak přestal, aby nesmrděl, no a přesvědčit se mi ho už nepodařilo. Tak jsem mu koupila alespoň Gluthation, plus se spoléhám na fialový plamen.

Také si myslím, že počty zapíchlých moc nadnesené nejsou, minimálně v okruhu, kde se pohybujeme my.

Nutné synovi, dle tomových slov, připomenout: V jedné ruce držíš svůj život a v druhé možnost, že budeš nějakou dobu cítit. Něco budeš muset pustit. Rozhodnutí leží v jeho rukách.
Znám lidi, kteří očkovaní nebyli. Žili mezi očkovanými. Nakazeli se spike proteiny. V 27 letech dostal dotyčný otok mozku a týden na to zemřel. Pak je jakákoliv pomoc nemožná. A je jich více.
carsten

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  i.540
8.9.2021 10:43

i.540

Buď se používáš/spoléháš na fialový plamen, nebo používáš lektvar. Obojí nedává smysl.

johanka
johanka
Odpověď na  i.540
8.9.2021 20:25

pro svalovidova- kup synovi olej z černého kmínu, ještě se doporučuji ho brát s medem, ten pro něj bude příjemný a je účinný nebo Zeolit, také super a nebude mu to dělat tyto problémy pro kolektiv. Já nevím, ale já již jedničku a dvojku brát nemohu, můj žaludek v kombinaci s cukrovkou to nedával, bylo mě špatně, tak užívám olej z kmínu a nyní budu i Zeolit a denně kurkumu, všechny doporučené vitamíny. Je fakt, že já jsem doma a nestýkám se s nakaženými, ale synovi by to mělo pomoci s ochranou, dnes jsem dokonce někde četla že i hořčice a křen, zmiňovala se zde i pampeliška, hlavně je důležité něco dělat. Mě chodí hodně věcí a balíku ze světa, takže i zde není ochrana marná.

Honza z Moravy
Honza z Moravy
Odpověď na  svalovidoslava
8.9.2021 12:57

Zdravím všechny
Tak mi včera vyprávěla žena,jak od kohosi známý šel k doktorovi,že si to teda nechá jebnout.
Sestra vytáhla lahvičku se sajrajtem a pak se pána ptá: Počkejte,vy jste hasič, že?
Chlapík,že jo.
A profesionální,že?
Chlapík, že jo.
Tak mmnt.
A schovala lahvičku.
Chlapík,či jakože je?
A ona,že pro něj má jinou.
Chápete? Šarže začínající 0,nebo 1 jsou placebo, určené pro záchranné složky,fizly atd.
Takže asi tak

*****
Mně toto připomíná řetězový e-mail typu “jedna paní povídala”. Až to bude mít někdo z první ruky, tak tomu uvěřím. I když možné to je.
tereza

lunalinda
lunalinda
Odpověď na  Honza z Moravy
8.9.2021 18:11

Já tomu i věřím, to říkám od začátku, že mají něco jiného, ale placebo to spíš nebude. Větší pravděpodobnost je to, že v tom je něco proti tomu, co se teprve chystají vypustit. Přece si neodrovnají svojí vlastní hlavní ochranu.

kiana
Odpověď na  svalovidoslava
9.9.2021 03:53

Podle mě je tady v duté Zemi někde nehmotná brána do jiného vesmíru (mohlo by to být na měsíci nebo možná jinde). Takže to není tak jednoduché.

johanka
johanka
Odpověď na  johanka
8.9.2021 01:07

carstene, zase pozitivní na tom je to, žes dostal alespoň určitě dobrou kávičku a kéž by se ten plán podařil, hlavně, že nějaký je, nevadí že tajný, ale, že existuje a budu se modlit, aby se toho dožili i můj hloupý syn se snachou, jinak to nazvat nemůžu – mrk – mrk, díky carstene

l612
l612
Odpověď na  johanka
8.9.2021 07:59

Janka, nehovor tak o synovi a neveste. Aj môj syn a nevesta sa dali zaočkovať. Dnes tak nad tým rozmýšľam a zisťujem, kde sa stala chyba. Veď ja som viedla syna k tomu , aby sa učil, vyštudoval IT . Vždy bol veľmi šikovný , čo sa týka matematiky a logiky. A napriek tomu si dal pichnúť včeličku. Rovnako nevesta . Rozvinula sa mu viac ľavá hemisféra ako pravá. Ale môže za to on, alebo ja s manželom ? A keď ideme ďalej do minulosti, to isté robili moji rodičia viedli ma k tomu istému – vzdelaniu. Tiež ich za to neviním. Veď kto vedel, ako je všetko skreslené. Dúfajme, že dostali placebo, resp. že sa z toho s pomocou našej lásky dostanú. Ja tomu verím.

janca555
janca555
Odpověď na  johanka
8.9.2021 05:56

Jejda, resit cukrarku me teda nenapadlo. Objednala jsem synovi dort, ja ho upect neumim. Navic mam obavu z urcitych nahlych projevu, ze na me milenka meho muze neco prenesla…nekdo tu psal, ze se pan chlubil, jak je naruzivy po ocko..ja od posledniho styku s muzem taky, jsem z toho paf, na neveru jsem samozrejme prisla az den pote… uuuaa!

johanka
johanka
Odpověď na  janca555
8.9.2021 20:43

pro janca555 – vůbec to nemáš lehké, ale určitě to zvládneš, jsi šikulka, mnohé jsme si tím prošly, není to jednoduché, já jsem tím prošla v jednom z nejhorším období mého života, již je to 8 let a jsem ráda, že to mám za sebou. Určitě ve Tvém okolí bydlí třeba někdo z Tadesčáčků a bude Ti moci psychicky podpořit. Jinak s tím očkováním a aktivitou mého známého jsem to psala já, byl unešený, jak je vše úžasné a nakonec dopadl velice špatně zrovna tam, kde byl tak spokojený, jak funguje a protože si zde píšeme různá postižení, různé problémy po očkování tak mu zmizelo jeden den jedno varle, doktorka ho vyšetřila a hned se zeptala, jestli je očkovaný. Dala mu nějakou obří injekci dolů a druhý den mu zmizelo i druhé varle. Psala jsem mu před časem a neodpověděl, tak nevím, jestli je ještě živý. U žen se to projevuje hlavně nejdříve na vaječnících a on dopadl takto.Posílám Ti mnoho energie a síly a budeme na Tebe zde určitě myslet a kdybych Ti mohla nějak pomoci, tak se ozvi. jana

janca555
janca555
Odpověď na  johanka
8.9.2021 06:12

A co tyce domaciho vzdelavani, jsem sama proti cele rodine, ktera nechape. V okoli neni temer nikdo na DV! Jsme v kontaktu pouze s jednou rodinou. Muz mi do vzdelavani nemluvil (deti 1. a 2. trida, ja byla jsem ucitelka 2. stupne), jen moje mamka slibila, ze mi deti obcas pohlida, ale az od listopadu. Jenze me ted zenou vsichni do toho, at deti do skoly dam a najdu si praci na plny uvazek – chci se rozvest, manzel me v nedeli fyzicky napadl, jeho agrese stoupa. Nevim, zda to vse ustojim, je toho na me moc. Uspory mizive, ceka me vyrovnani majetku, nevim, jak s bydlenim. Uz aby se “ten chleba rozlomil” a bylo lepe. Omlouvam se, ze jsem tu napsala svoji zpoved. Jste jako moje rodina.

l612
l612
Odpověď na  janca555
8.9.2021 08:03

janca555, si silná osobnosť. VYdrž, deti sú nad všetkým, tie si ochráň. Ostatné bude, neboj sa, ustojíš to.

Dagi
Dagi
Odpověď na  janca555
8.9.2021 12:33

Ahoj jani, vím čím si procházíš, já už to mám za sebou ale věř, že ať to vypadá jakkoli šíleně, všechno se vyřeší a dobře dopadne. Držím pěsti, zvládneš to.

janca555
janca555
Odpověď na  Dagi
8.9.2021 22:01

Diky za podporu vam vsem. Myslela jsem si, ze to porekadlo – s uprimnosti nejdal dojdes plati, ale dnes jsem narazila. Kdyz se to s…, tak se to s… Tak jsem prisla i o rozjednanou praci na puluvazek (Zminila jsem se, ze nevim, zda budu mit k dispozici auto k praci, ktere je k te praci potreba, ale ze to nejak vyresim a bylo mi sdeleno, ze z toho sdeleni citi nejistotu a proto spolupraci prerusuji …) Tvl, co se to deje? Tak to uz vazne netusim, co s tim vsim si pocit. Vsechny jistoty se mi sesypaly, jak domecek z karet. Pecka. A ja uz myslela, ze na dno uz jsem spadla…jo, ted je jeste hlubsi…

smjala
smjala
Odpověď na  janca555
8.9.2021 23:38

janca555, viem, že to teraz môže vyzerať ako “koniec sveta”, ale možno sa ti toto všetko muselo stať preto, aby sa tebe a deťom nestalo niečo horšie. A v budúcnosti zistíš, že to bolo práve to najlepšie za daných okolností a privedie ťa to na lepšie “miesto”. Tvojou úlohou je teraz sa držať a tvoriť si – najskôr v jemnohmotnom svete svoju predstavu o tom, čo chceš aby prišlo. A ono to príde.
Niekedy nás strach privedie k presvedčeniu, že zlá istota je lepšia ako neistá zmena k lepšiemu. Lebo to čo zažívame už aspoň poznáme a vieme čo očakávať, aj keď je to na prd. Skús to poňať tak, že si sa zbavila posledných okov, čo ťa držali. A keby bolo treba niečo ti poriešiť materiálne, neboj sa požiadať o pomoc, dobrých ľudí je stále ešte dosť.
Veľa sily a odhodlania ti želám, viem že to zvládneš!

puchmajor
Odpověď na  johanka
8.9.2021 08:35

…vidím to úplně stejně. Mám druhou dceru v 7. třídě a tak půlka má včelku! Většinou kvůli dovolené u móře, my byli na Pálavě a známí ( bez o. ), co byli s náma, řekli, že Turecko dobrý ale ta Pálova s náma byla 1000x víc! Párkrát už jsem obletěl Gaiu, byl jsem leckdes ale doma je doma! V sobotu jsem “proniknul” na sportovní veleškub v Lbc až dovnitř bez “c.vidnáramku” a náhubku – nepřejte si vidět, co se dělo! Malinké násilí od steroidní vystresované ochranky, řev jak na jatkách ( ti “porážení” fakt tak na mne řvali ) a zákaz vstupu navždy! No Bóže! Ale toho vyvrhele jsem si fakt užil! Jinak tak půlka lidí okolo má v sobě znamení šelmy a když jim ho ukážu na bluetooth, myslí si, že si dělám tu část těla, kde dole končí záda! Je mi jich líto ale je to jejich volba, jdu dokoupit zásoby! Držte se! ….. ….

Děkujeme za zajímavý koment.
carsten

olism
olism
Odpověď na  johanka
8.9.2021 09:50

Dobrý den jani. Stejně jako Vy si myslím, že počty naočkovaných, které nám prezentují v MSM, zas až tak nadsazené nebudou. Když tak maximálně do 10%.
Pokud uvádějí, že je zaočkováno asi 65%, tak pravda bude někde na 55 procentech. Soudím tak podle toho, že na vesnici, kde bydlím je prokazatelně zaočkováno kolem 6o%, ve firmě kam dovážím menu také kolem 60% a co je nejhorší syn mi na můj dotaz – Kolik máte ve třídě očkovaných spolužáků? – odpověděl, že určitě polovina je očkovaná. Jejich třídní se totiž dotazoval každého jednotlivě, kvůli testování, takže to syn věděl celkem přesně. Studuje na gymnáziu a já měl tedy větší mínění o inteligenci rodičů, kteří své děti nechali zaočkovat, ať už je k tomu vedly jakékoli důvody.

ludan
ludan
Odpověď na  johanka
8.9.2021 11:20

Potvrzuji vše ohledně proočkovanosti u dětí.
Syn je v deváté třídě a naočkovaných mají ve třídě ca 80%.
Hlava mi nebere, že se všechny ovce včetně vlastních dětí nechaly naočkovat sajrajtem a to v drtivé většině nikoliv z důvodů “zdravotních”, ale z důvodů možností chodit do restaurace atd…
Kam jsme to dospěli!

tereza
Admin
Odpověď na  ludan
8.9.2021 13:50

Ministr smrti Vojtěch už zase rozjel pohádku o stoupajícím počtu nakažených a prezident ČLK Kubek se nechal slyšet, že o průběhu další covid-vlny rozhodne počet ne-očkovaných. Zajímavé je, že jak loni, tak i letos stoupají údajné počty pozitivních začátkem září. No virus má asi u sebe kalendář! 🙂 A budou to hrát na to, že ne-očkovaní jsou nezodpovědní.
To je tak průůůůůůůhlednéééé !!! 😀

kelinka
kelinka
Odpověď na  tereza
9.9.2021 13:22

Terka, máš úplnú pravdu, že je to prehladné. Ja sa nestačim čudovať, odkial vedia dopredu u nás farebný semafór, kde bude kolko ludí nakazených a kolko okresov. Zaujímavé je na tom, že vždy od pondelka to začne, že sa zhoršuje stav a okresy sú červené…..

siana
siana
Odpověď na  johanka
8.9.2021 14:03

Ja mam opravdu obrovske stesti. Okolo me neni skoro nikdo zapichnuty. V nasi velke rodine z mamcine strany jsou zapichnuti pouze 2 ze 30 osob. Z tatkove strany jsou 4, ale s temi se stykame tak 3x rocne. Kamaradi se do toho taky nehrnou, tak snad jim to vydrzi. A sousedi, s kteryma jsme temer denne, maji stejny nazor jako ja. Nikdy.
A chodi mi do cesty lide, kteri maji stejne nazory. Treba maserka, ktera nechce brat zapichnute. A dalsi…

No jsem moc zvedava na dalsi udalosti. Posledni dobou citim velke napeti a nedokazu si ho vysvetlit.

aronie
aronie
7.9.2021 22:46

vzhledem k tomu,že už jsem byla několikrát zásobena – a nic,
tak já nám to tentokrát teda nepodělám a zásoby si neudělám
ale tu světluši bych asi měla mít

Zde z tadesca toho nikdo litovat asi nebude. Toho že si neuděláš zásoby. Potrestaná budeš sama. Je to tvoje rozhodnutí.
carsten

jankasipka
jankasipka
Odpověď na  aronie
7.9.2021 23:29

Tak ja si naopak idem zásoby zajtra doplniť…
Carstenovi moc ďakujem a už sa neviem dočkať… Ako budú ovce čubrneť…. A zírať, že čo sa deje….. Kto ví, ten vi… Kto nevi, ten Čumí…. Cmuk všetkým….

Správná reakce, nechť se děje cokoliv.
carsten

Rejzo
Rejzo
Odpověď na  aronie
7.9.2021 23:37

od aronie to bola asi ironie, bo nam to nechce podelat a radsej sa nezasobi, pretoze vzdy ked sa zasobila tak sa nic nestalo. A ako vsetci vieme, zakon schvalnosti nepusti.

aronie
aronie
Odpověď na  Rejzo
8.9.2021 09:40

rejzo-přesně tak to bylo myšleno ,děkuji

jarca
Odpověď na  aronie
8.9.2021 00:04

Jo, milý carstene, bude to tobogán a já se na něj těším.
Jsem napnutá jak kšandy!
Nějakou zásobičku mám, ale na druhou stranu – menší půst tělu neuškodì.
Hlavně to chce tekutiny….

kiana
Odpověď na  aronie
8.9.2021 01:43

Já si naopak zásoby ještě nedělala (i když nějaké jídlo jsem na min 14 dnů doma většinou měla, akorát by se většinou muselo vařit). Jak tm psal, že dá vědět, až bude hrozit výpadek proudu či něco takového, tak jsem si řekla, že až dá vědět, tak si zásoby tentokrát udělám. Sice napsal okénko carsten, ale i tak jsem s tím dnes strávila celý večer, abych sehnala chutné jídlo, které se nemusí vařit. A ty zásoby si už budu udržovat (tzn. že před koncem spotřeby to sním a zároveň obměním za nové – protože jsem objednala dobré věci, tak je vyhazovat nebudu). Jenom vodu budu vyhazovat až projde, protože balenou běžně nepiju. Počítám tedy s tím, že k výpadku nedojde, ale je dobré mít zásoby. Mmch v létě jak byly bouřky, tak párkrát vypadl v noci proud při bouřce, když byla zatažená obloha, takže nebyl vidět měsíc ani hvězdy, a byla taková tma, že mě to překvapilo – takže i baterka se bude hodit.

anna
anna
Odpověď na  kiana
9.9.2021 01:00

kiana 8.9.2021 v 01:43… Balenú vodu nevyhadzuj – hodí sa výborne aspoň na umývanie rúk, prípadne splachovanie…

johanka
johanka
Odpověď na  aronie
8.9.2021 20:57

já si říkám, že raději zásoby rozdám po širokém příbuzenstvu, než abychom zásoby neměli a pořád si dělám stejně takovou zásobu navíc, kdyby někdo z příbuzenstva nebo přátel potřeboval nějaké potraviny, mám z toho lepší pocit, než kdybych měla být pak odkázaná na nějaké dodávky vojáků, ti ať podělí lidičky, které nic netušili a budou potraviny potřebovat a je u nás docela legrace, stále po několika dnech napouštím a vypouštím velkou vanu a to samé dělám s “pitnou” vodou v kanistrech, ale pohoda – veliký úsměv

Dobrá rada nad zlato
Dobrá rada nad zlato
7.9.2021 21:32

Kdo jste už zažil nařízené a zavedené černé hodinky? Já teda ano a sice na počátku 60tých let, kdy se Praha ponořila do tmy a to od 17té do 18té hodiny.
Bylo málo elektřiny a tak se šetřilo. Děti se necouraly venku, většina pracujících už byla doma, protože z dob Franze Josefa Procházky se vstávalo časně zrána a my studenti jsme měli černou hodinku na strašidelné příběhy a horory. K naší velké zábavě patřilo čarování s talířem. Ten se nejdříve očoudil svíčkou a pak se nějaká dušička přizvala k čarování. Jezdila rukou po něm a pak po svém obličeji. Když se rozsvítilo, koukala na ni ze zrcadla zmalovaná černá příšera. Tož tak!

vitacrha
vitacrha
7.9.2021 20:33

POZOR PATRIOTI málem jsem zapomněl – Je nutno si také zakoupiti pořádné vidle, protože budeme společně jako jeden vykydávat Augiášův chlív. To bude šichta stovky let tam nikdo vidlema nepíchl a teď tolik mravenečků na jednom hnoji. Asi budou muset přepsat tu jejich BIBLI, protože jak jsem již psal i Jidáš už přišel o svůj pytlík. No ale voni si s tím vatikánové poradí, nedělajíto poprvé že? Tak to jen na dodání. A uš mlčim.

polarexplorer
polarexplorer
Odpověď na  vitacrha
7.9.2021 22:12

vitacrha, moje štvorky už sú nachystané a ešte teplé od hnoja. Spoločne ten “hnoj” vykydáme.

Zásob mám až až, ale stále rozmýšľam, či náhodou som ešte niečo nezabudol.

Ďakujem carsten za datovanie.

pacifik
pacifik
7.9.2021 20:02

Osobne si myslím, že sa 11.Q9. 2Q21 nič nestane extrémne tak nepanikárte. Samotná skupina Q hlása, že sa neviažu na dátumy. Čo sledujem tak veci sa najskôr udejú a neskôr sú odtajené. Nič nieje uvedené vopred to je zásada boja, tak že ak niekto tvrdí že sa udeje tak vie nič.

anan
anan
Odpověď na  pacifik
8.9.2021 05:37

Q skupina se naváže na datumy protože ty katastrofy a útoky nevyvolává, ale reaguje na ně
Dělají se protitahy.

steve
steve
7.9.2021 19:54

Zdravím přátelé a carstenovi za bleskovku moc děkuji. Máš carstene pravdu, neustále sleduji radar, ale ten letecký pohyb je obrovský. Dnes jsem odpoledne zahlédl americkou stíhačku, která letěla z anglie až k nám do čr a zde nějakou dobu kroužila, dokonce současně i s vojenským letadlem. Stíhačka potom opět frnkla do anglie.
Dále k těm zásobám. Určitě je základ mít zásoby, ale myslím si, že armáda bude připravená základní potraviny včetně vody lidem rozdávat.

A dále i když my jsme nějak připraveni díky tadescu, tak ruku na srdce, že jak to nastane, tak každý do jednoho bude mít strach, třeba jen o někoho blízkého a ve strachu se smrskne žaludek a nebude ani tolik hladu.
Pokud nepojede elektřina, tak nevím jak lidem sdělí pravdu.
Tak se mějte hezky a držte se všichni. A oceňuji rady mourka je nyní úplně suprovej, mrkanec a smajl.

bartas
bartas
Odpověď na  steve
7.9.2021 20:34

To vše bude provedeno během BSE, abyste byli doma v bezpečí. Armáda bude pravděpodobně distribuovat potraviny ve velkých městech a udržovat pořádek, aby se panika neproměnila v chaos. Proto Trump žádá všechny vlastence na celém světě, aby zůstali doma.

Takže jídlo jen ve velkých městech. Bydlím na venkově, takže nic

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  bartas
8.9.2021 10:57

BSE … to je dobrý
Smích jak sviň
Mrkec

*****
Nemyslel bartas EBS ? (Emergency Broadcast System)
tereza

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  DELTA 2
8.9.2021 17:01

To zřejmě myslel.
Ovšem záměna s “nemocí šílenejch krav” mě pobavila.

eli
eli
7.9.2021 19:53

carstene náš milý

zrovna včera jsem tu chtěla napsat, že mám silný pocit vyostřené situace a každým dnem mi chodí intuitivně, že už je jen pár dnů……a pak jsem si ten koment rozmyslela

a ejhle…dnes to píšeš….paráda…bude to asi krušné, ale je potřeba už překročit čáru

mimochodem, zaznamenali jste, že na Tien an men (či jak se to píše) přistála černá labuť?….je to asi dva dny….Číňané jsou z toho na větvi, prý se to nikdy ještě nestalo a vidí v tom znamení
(není to černá labuť, o které tu byla řeč v souvislosti s převratnou událostí, ale i tak mi to přijde zajímavé)

dark to light

rudo
rudo
7.9.2021 19:07

ked pozorne citame tie rozne informacie, tak su to predovsetkym varoivania pre USA, kde zasobovanie viazne uz dlho a je blokovane, a je to boj DSC DEMON-KRAUTOCKEJ strany proti obyvatelstvu

na nasom uzemi SK-CZ sa zatial zaidne vypadky nedaju pozorovat a cez velkosklady retazcov prechadza uzasne mnozstvo topvaru kazdy den, ovela viac kamionov ako chodievalo bezne minule roky.

nemam pocit ze by nejake velke problemy mali byt aj u nas.

vitacrha
vitacrha
Odpověď na  rudo
7.9.2021 20:39

Asi si nepamatujete 21. srpen 1968. Z hodinu na hodinu byly regály všude prázdné. Takto to bylo a navždy se mi to obtisklo do paměti. Bylo to bezútěšné, ale do týdne to zase jakž kakž fungovalo. Pěstitelé potřebují udat zásoby a tak se modlete, aby to bylo nyní, když jsou výpěstky, než aby to bylo v době udržovacího zimního naskladnění. Modlete se všichni, aby to proběhlo co nejdříve. I kvůli zimnímu času a počasí.

zbrd
Odpověď na  vitacrha
7.9.2021 21:29

máš pravdu, také mě napadlo, že nyní by byl ideální čas vzhledem k počasí a skoro hotové sklizni základních komodit

tomaskova
tomaskova
Odpověď na  vitacrha
8.9.2021 10:37

vitacrha: máš pravdu víťo, také si na to dobře pamatuji. Byla jsem učenka 1 ročníku prodavačka potravin. Naši sámošku vzali lidé útokem a kupovali vše na balíky. Mouku, cukr, nemletou kávu atd. po měsíci jim to zplesnivělo a přišli to vrátit. Jó česká nátura, ta se jen tak lehce udolat nedá-žmurk

johanka
johanka
Odpověď na  rudo
7.9.2021 23:10

rudo – otázkou je, co nám sem v těch potravinách nových sunou za případné “dobroty” abychom to měli čerstvě “naservírované”

Kdo má staré v zásobách, použije je s radostí.
carsten

kiana
Odpověď na  johanka
8.9.2021 02:07

Dneska byly extrémní chemtrails, současné potraviny v čr mi ale připadají ještě jakž takž ok (asi i proto, že jídlo bylo dlouho ve skladech a např. nějaký hotový knedlík se vyrábí z mouky, která může být 3 roky stará nebo aspoň tak mi to připadá). Sezónní potraviny teď nekupuju, takže tam jsem to nezkoumala a nevím.

tomaskova
tomaskova
Odpověď na  kiana
8.9.2021 10:40

mohu potvrdit. Neskutečné chemo je i na hradecku. Od rána to valí, jedna čára vedle druhé a je to až cítit ve vzduchu.

melody
melody
7.9.2021 16:46

já se na ten blackout těším … at uz to máme zasebou …

budeme moct být doma, pekně papat a treba si kreslit a cvicit a povidat si ?

miroos
miroos
Odpověď na  melody
7.9.2021 17:19

Nechci strašit, ale takhle snadné by to nebylo pokud nebydlís někde na samotě u lesa. Např. na sídlištích by v případě blackoutu bylo brzo velké množství lidí bez jídla. Lidi nemají zásoby a pokud jo, tak spíš v ledničce, která nepojede. Takže by nastalo rabování apod. a ne že budou všichni sedět doma a malovat si.

beruška
beruška
Odpověď na  miroos
7.9.2021 21:46

Zdravím carstene, tvá data vypadají dobře, tak snad již brzo bouchnu ten šampus, co si schovávám od té falešné inaugurace Bidena. Dlouho jsem tu nic nepsala, ale teď opět držte vibrace a světlo, snad to nebude dlouho trvat a pravda zvítězí!Mám vás ráda rodino(úsměv)

Milá beruško, zdravím také. Jak vidíš, zprávy psané na webu se pomalu a jistě naplňují. Ano šampus budeme všichni brzy bouchat, i když skoro vůbec nepiji. Ale na Prezidenta trumpa a putina a jejich vítězstí jsem ochoten vypít celou láhev. To ale bude tobogán, jak říká tom.
carsten

slnecnica3
slnecnica3
Odpověď na  melody
7.9.2021 19:13

Ano, vam ktori ste stale doma je dobre. Ale co mi na cestach? Co sme pracovne daleko od domova. Mozno sa prave v tom case budem vracat z prace v zahranici. Co bude s nami? Ostanem niekde na stanici, ci okraji cesty? Este, ze nie su mrazy.

plne odhaleni 1
plne odhaleni 1
Odpověď na  slnecnica3
7.9.2021 20:44

slnecnica3: nevím, jak jsi tu prosím dlouho? Vše sleduješ a myslíš si, že budeš do nekonečna pracovat v zahraničí a v klidu se vracet? Vše skončí a ty jsi mimo, můžeš si za to sama, upřímně ignorujes nejenom tadesco ale další a další potvrzení, že se to blíží…to ti pak peníze určitě pomohou. Promiň za upřímnost, tu totiž miluji stejně jako spravedlnost a pravdu!!! Vítězství světla

johanka
johanka
Odpověď na  plne odhaleni 1
7.9.2021 23:14

plné odhalení – já se musím slunečnice zastat, každý nemůže zůstat bez prostředků i kdyby si to moc přál. Chci věřit, že tentokrát to již vypukne, moc si to přeji, ale kolikrát jsme si již mysleli, že to bude právě teď v ten daný okamžik?Kolik lidí si myslíš, že je doma a nepracuje ? Slunečnice má jen problém, že nepracuje jako mnozí v naší republice.

Termíny posouval Prezident trump a Prezident putin. Není možné udělat 10 krok…..Zbytek už znáte. Hlavně že drží ten správný směr. Ze tmy do světla….
carsten

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  plne odhaleni 1
8.9.2021 00:54

janopechmanova,
ano, čekáme na změnu systému dlouho…..
Nevím, jak dlouho to ještě bude trvat, ale teď od druhé poloviny srpna se alespoň v mém vnímání něco změnilo. Napadlo mne jen přirovnání, jako když je člověk na startu před velkým závodem nebo když se zvyšuje napětí před očekávaným výbuchem.
Dnes jsem zaznamenal u sebe i velké zvýšení toku energie při určitých reakcích, emocích – podle mého názoru v konstruktivním směru, takže musím říct, že pokud v blízké době k ničemu nedojde, budu se muset začít věnovat ve zvýšené míře sportovní aktivitě, abych tu energii někam nasměrovala, zatím se mi ji vybít nedaří)

johanka
johanka
Odpověď na  slnecnica3
7.9.2021 21:08

slnecnica3 neboj se, určitě by byla pomoc ze strany vojáků v takovém případě, budou určitě řešit operativně i takové případy, pochopitelně, kdo nemusí raději zůstat doma