Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Co je to izraelská doktrína Dahija?
    Co je to izraelská doktrína Dahija?

    Co je to izraelská doktrína Dahija?

  • Môžu sa „liberálne európske kravy“ zmeniť na mäsožravých lovcov?
    Môžu sa „liberálne európske kravy“ zmeniť na mäsožravých lovcov?

    Môžu sa „liberálne európske kravy“ zmeniť na mäsožravých lovcov?

  • Švýcarská emigrantka popisuje nynější život v Libanonu
    Švýcarská emigrantka popisuje nynější život v Libanonu

    Švýcarská emigrantka popisuje nynější život v Libanonu

  • „Plán vítězství“ jako nástroj realizace etnokratické fantazie na Ukrajině
    „Plán vítězství“ jako nástroj realizace etnokratické fantazie na Ukrajině

    „Plán vítězství“ jako nástroj realizace etnokratické fantazie na Ukrajině

Budoucnost bude skvělá. Jak to vidím nejen já, ale i náš stálý čtenář. S pravdou se musí nyní ven

Dovolím si zveřejnit článek zaslaný tomovi. Přišel mi pod ruku při přebírání pošty. Vzpomeňte si na replikátory ve filmu matrix. carsten

Jak to vidím já (27.3.2020)

1) Replikátory

Takže kde začít?

Celá věc začala při jedné poznámce Drake Baileyho ve video nahrávce, co dělá v USA rádio spolu s Gail Ross. A totiž, že řekl, „představte si, že budou tak veliké replikátory, ve kterých se jedním tlačítkem budou vyrábět z kosmické energie osobní létající talíře (chcete-li UFO, USO, Sféry)“…. hmmm….

Pak teprve mi došel dosah GESARY a NESARY (TRUMPSARY).

A všechno co s tím přijde.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Všichni co chodí na FB stránky (Kent Dunn Group, TVOŘIT A CHRÁNIT – CZ/SK, NESARA/GESARA and TRANSFORMATION NEWS atd.), nebo poslouchají Correy Goode, David Wilcocka na YOUTUBE, zajímají se o The EVENT 2020 (událost), tak buď vědí, co GESARA je (a znají její historii a jednotlivé body), anebo alespoň o ní slyšeli. V jednom z bodů zveřejněných v GESAŘE, je zmínka o „REPLIKÁTORECH“ a „Holographic Regenerating Med Beds“.

A teď k tomu, proč nemůžu spát, aneb jak to vidím já.

Nemůžu spát proto, že toto zařízení změní všechno na této planetě (chcete-li létající raketě – UFO).

Mluví se o tom, že každá domácnost bude mít své replikátory, i každá samostatně žijící bytost, prostě všichni.

Hlavní důvod je zajistit dostatek jídla, potravin a vody pro všechny bez ohledu na rasu, barvu kůže, či víru.

Představte si, že zpočátku, nám dodají na naší loď – planetu, jen jeden menší typ REPLIKÁTORU (třeba v miliónech kusů). Pak další typ, větší o velikosti šatní skříně (chcete-li o velikosti dvoudveřové ledničky o obsahu 700l) a jako poslední bude typ o velikosti dvoupatrového RD (tento už ale nedostanou všichni, ale třeba bude jeden na malou vesnici, 10 na menší města atd.). Další typy si už vyrobíme sami.

Dále si představte, že v tom největším replikátoru se budou replikovat (z počátku) ty střední replikátory a v těch středních replikátorech se budou replikovat ty malé – osobní replikátory. Už vám to dochází?

Nebudou zapotřebí žádné zapáchající, nevzhledné přírodu zabírající fabriky, továrny a montovny. Nebude ničeno životní prostředí, ovzduší a voda. Když si uvědomíte například současný stav ohledně výroby ledniček. Na celém světě existuje desítky výrobců různých typů ledniček a různých značek. Je mi jasné, že díky globalizaci požívají zřejmě stejné kompresory a skoro stejné řídící obvody – elektroniku. Rozdíly jsou jenom v odlišném tvaru, barvě a funkcí. Ale pořád jsou to stovky a tisíce továren po celém světě vyrábějící výrobek se stejnou funkcí, jen s jinou nálepkou. Montáž, lakovna, sklady, vývoj, spousty hal a betonových ploch. Neskutečná zátěž pro ekologii.

 

[wp_ad_camp_2]

 

V čem bude ten rozdíl? Takže si představte, že se továrna přetransformuje na vývojové oddělení, které vyvine několik plně funkčních, odzkoušených, schválených typů osobních (rodinných) replikátorů. Ty se rozdají lidem. A tito si budou chtít zajistit jídlo pro svou rodinu na nedělní oběd. Na displeji si vyberou druh polévky, hlavní jídlo, zeleninový, či jiný salát, zákusek, pečivo a nakonec pití. Replikátor jím to v několika málo minutách dodá, čerstvé a vonící.

Už vám to dochází?…. nebude potřeba ledniček ani mrazniček. Vše bude ihned a čerstvé!!! Nic nebude potřeba skladovat, zamrazovat a hromadit.

Už slyším ty hlasy „to mám jíst Amarouny?“. Pokud někdo pronese tuhle poznámku, pak vůbec nepochopil náš holografický dosavadní život a svět „fotonů“.

Jak si představuji výrobu jídla na replikátorech. Představte si, že nějaká rada starších povolá z celého světa ty nejlepší kuchaře, ale třeba i amatérské kuchaře, kteří budou pracovat podle receptů starých babiček. Zadá jim úkol připravit například kuřecí přírodní řízek s patřičnou přílohou. A teď by měli zpozornět vegetariáni, vegani a jiní ochránci zvířat!! Tito dostanou k dispozici veškeré originální suroviny pro přípravu těchto pokrmů. Samozřejmě předpokládám žádné GMO suroviny.

Například se jednorázově zabije 100 kuřat krmených zdravou výživou, bez jakýchkoliv léků a ve volných výbězích. Veterináři a chemici zkontrolují všechny suroviny na nezávadnost. Kuchaři zhotoví dle svého uvážení a zkušeností například 100 druhů těchto pokrmů. Po zkontrolování hygienou, výživovým poradcem atd. se tyto pokrmy schválí a ještě čerstvé, teplé a vonící se vloží do Kvantového Skeneru. Tento uloží do paměti tento pokrm se všemi zjištěnými informacemi (vůně, fyzický a estetický vzhled, chutě, konzistence, prostě všechny informace zjistitelné současnými snímacími prvky). A tyto schválené informace se rozešlou po celém světě po NETU pomocí kvantového počítače do paměti malého kvantového počítače v osobním REPLIKÁTORU.

Každý pak přijde k Replikátoru a vybere si z nabídky podle chuti a vzhledu požadované jídlo a osobní replikátor mu jídlo vydá v úplně stejném stavu, v jakém se pokrm naskenoval. Absolutně stejné, jen si ještě může nastavit dobu, teplotu, množství, jiný typ salátu, jiný typ vína, jiný typ koření, anebo ostřejší omáčku.

Představte si, že se najednou v čase oběda vytiskne 10mil. těchto jídel po celém světě. Jen s pomocí Replikátoru, trochu elektřiny ale hlavně z fotonů, nekonečné energie vesmíru. Nezabije se žádné další kuře (kromě těch, pro výrobu prototypu jídla), nemusí se pěstovat okurky (ale můžou), rajčata, víno, nemusí se vyrábět kečupy.

Dále se nebudou muset používat žádná „Éčka“ do potravin a příloh, protože bude vše ihned a čerstvé.

Už vám to dochází?

Samozřejmě ti co budou chtít (a mohou) si na zahrádce vypěstovat své rajčata, nebo okurky si je mohou dále pěstovat. Zajdou si do garáže, kde jim skříňový replikátor vytiskne motyku či lopatu a můžou jít fyzicky makat. Jenže jsou lidé, kteří žijí ve městech v panelácích a tito pak vezmou za vděk jídlem z aplikátorů.

A tak můžeme vzít jeden druh potraviny, jídla, přílohy, a pití, všechny je naskenovat, a všichni budou mít jídla po celém světě dost. Už nebudou muset být války o vodu a suroviny, protože všeho bude dostatek.

Takže to bylo k jídlu a potravinám. Ostatní je analogie.

Vzhledem k tomu, že se budou jíst zdravé potraviny bez chemikálií (hnojiv) a „Éček“ nebude zapotřebí „léků“ a tudíž farmaceutický průmysl se bude moci zredukovat na minimum. Maximálně mohou vyvíjet potravinové doplňky. Vlastní výrobu obstarají osobní replikátory v lékárnách. Potřebuješ Zinek, tak si ho vytiskni atd.

Například Bang Olufssen vyvine několik typů HIFI reproduktorů a naskenují je. Domácí skříňové replikátory vám je vytisknou. Nebude muset být žádná fabrika na výrobu 10 miliard těchto reproduktorů, protože se vytisknou. Ostatní elektronika se bude vyrábět stejným způsobem.

 

[wp_ad_camp_2]

 

Odpadnou fabriky na výrobu automobilů a letadel (škodících životnímu prostředí), ale několik světových výrobců ve svých vývojových kancelářích (a může jich být kolik chceme) vyvinou létající prostředky (UFA chcete li), které se budou vznášet pomocí antigravitace těsně nad zemi anebo budou moci létat do kosmu. Ty to létající prostředky budou zapotřebí, protože si myslím, že většina lidí se nebude umět přemísťovat z bodu A do bodu B pomoci teleportace.

Odpadnou fabriky na jejich výrobu, kromě těch na výrobu prvního, plně funkčního, bezpečného a schváleného prototypu. Všechny dálnice a všechny typy cest se budou moci upravit a předělat na stezky pro chodce, kolečkové brusle, kola atd. Už nebudou muset být tak drahé, protože po nich nebude nic těžkého jezdit. Vlastně odpadne veškerá přeprava jakéhokoliv materiálu. Ten se zreplikuje přímo na místě, anebo se přepraví na místo pomocí zásobovacího antigravitačního prostředku (UFO).

Kromě toho odpadnou všechny ty ekologicky a energeticky náročné lakovny a svařovny. Všechny dopravní zařízením přepravu čehokoli mohou být vyrobeny z rozložitelných materiálů.

Ohledně oblečení je to zase to samé. Na replikátoru si vyberete kalhoty či šaty od nějakého vámi preferovaného módního tvůrce, zvolíte si velikost, množství a vytisknete ve skříňovém replikátoru. Odpadnou fabriky na šití těchto oděvů a nebudou zneužívaní lidé (nebo děti), jako levná pracovní síla. To samé například boty. Designér navrhne obuv z kůže (hověziny) a první prototyp se vyrobí z originální kůže (ušetří se životy miliónů krav a kožešinových zvířat). Vy si vyberete velikost a barvu a vytisknete.

Díky replikátorům odpadnou například ty strašné, ekologicky závadné barvírny látek v Indii. Nehledě na to, že místní lidé nebudou muset strkat nohy nebo ruce bez ochranných pomůcek do těchto zdraví škodlivých lázní.

Pokud si bude chtít někdo ušít šaty dle svého návrhu, tak si vytiskne potřebnou látku, šicí stroj, nitě a jiné věci potřebné pro svůj záměr a nemusí nic kupovat.

A můžete tvořit.

A takto by to mělo být, a bude se vším.

Vůbec to neznamená, že na světě bude nějaká uniformita. To záleží jen a jen na designérech v nových fabrikách na prototypování čehokoli.

Takhle se ale zachrání a ušetří miliardy zvířat, chovaných na jídlo, na suroviny, na léky atd. Nebudou muset být války o území se surovinami. Zruší se těžba ropy a plynu. Není zapotřebí na pohánění čehokoliv. Maziva pro stroje a zařízení vyráběné z ropy se zreplikují, bude jenom vývoj těchto maziv. Zrušíme chemické fabriky na paliva jako je benzín a nafta a maziva.

Tímto se nebude zbytečně zatěžovat příroda a během několika málo let může být naše planeta krásným a zdravým místem.

Proto se rapidně zlepší zdraví a duševní stav všech obyvatel.

 

[wp_ad_camp_2]

2)

Co s volným časem?

Samozřejmě, že zavedení replikátorů všech typů zapříčiní zrušení miliónů nepotřebných pracovních míst.

Finance a sociální zabezpečení pro lidi řeší samotná NESARA a GESARA. Včetně všech práv a povinností občanů této planety. Kde se na to vezmou prašule řeší GESARA.

Tak toho se vůbec nebojím, že lidé nebudou najednou vědět co s volným časem.

V prvé řadě se budeme léčit a opravovat svá těla a mysl. Všichni bez rozdílu, ať už si to myslí nebo ne, jsme za posledních několik desetiletí utrpěli díky dosavadnímu systému a životnímu stylu různá příkoří. Ať už svojí vlastní chybou anebo díky systému. Žily jsme ve stresu a spěchu, nedostatku pochopení, ocenění a lásky. A z toho máme spoustu psychosomatických nemocí. Takže v první řadě nasadíme relax a pohodu.

Za pomoci antigravitačních létajících prostředků (ať už osobních anebo hromadných) se přeneseme na jakékoli místo na naší krásné planetě (pláže, hory, řeky atd.), a budeme si užívat svobody a klid.

Ti aktivnější se mohou přenést na místa, které chtěli vždycky vidět, ale z finančních a jiných důvodů se tam nedostali. Například návštěva muzeí (ve kterých bude zveřejněna skutečná historie naší země a původ lidstva), galérií po celém světě. Návštěva koncertů po celém světě atd.

Ti co se budou cítit, že jsou v „poho“, tak využijí možnosti si zaletět na kterékoli místo v blízkém vesmíru, a na vlastní oči se podívat na archeologické památky, které nám tam zanechali předchozí obyvatelé. Mars, Měsíc, Jupiter, atd.

Až se lidé poléčí a nabaží památek, můžou se vzdělávat v jakémkoli oboru, a jak dlouho budou chtít.

Čas je nebude tlačit. Také se budou moci věnovat svým koníčkům a zájmům. Tanci, sportu, malování, hudbě, mohou tvořit cokoli, šití, zahradničení, pěstování květin, rostlin, mohou se věnovat svým milovaným zvířátkům atd.

Bývalí „workoholici“ můžou pracovat ve vývoji nových věcí, mohou pracovat ve službách, zdravotnictví, ve výchově dětí atd.

Jen výrobu průmyslového a spotřebního zboží, oděvů a potravin převezmou replikátory. Ale i tam se ještě úplně bez logistiky a pomocí lidí neobejdou.

 

3)

Holographic Regenerating Med Beds (lékařské lůžka) a Free Energy

Od jistých zasvěcených (znalých) lidí (bytostí) jsem zaslechl, že tato zdravotní zařízení jsou velice drahá a zatím málo dostupná celé lidské populaci. Nechápu proč? Další jistý zasvěcenec řekl, že se vyrobí ty velké replikátory na tisk malých osobních antigravitačních strojů. Takže nevidím problém vyrobit první drahé prototypy tzv. lékařských postelí „Med Bed“ a ty další, ve stovkách kusů zreplikovat (zkopírovat). I když věřím, že jsou již dávno vyvinuté a používané.

Dále jsem slyšel, že jsou již hotové, funkční free energy generátory pro rodinné domy či malé fabriky. Dáme je do replikátorů a můžeme je tisknout v miliónech. Pokud někdo říká, že to nejde, tak lže a chce se na tom napakovat.

Chápu, že je třeba lidi vychovat aby replikátory a free energy nezneužívali. Vím, že v replikátorech jsou pojistky proti výrobě jedů, zbraní, a dalších věcí zneužitelných proti ostatním lidem.

Věřím, že se dá zabránit i zneužití zařízení na výrobu volné energie.

Byl jsem svědkem diskuse, kde jsme se vyjadřovali ke zneužití replikátorů. Například si někdo bude chtít vytisknout zlaté mince či šperky v ceně několika miliónů. Může, ale pak nevím, k čemu mu to bude. Můžou si tisknout i deset antigravitačních dopravních prostředků. Můžou. Ale k čemu jim to bude? Bude se chlubit sousedovi, že má zelené, modré, zlaté UFO? Jenže soused si to samé může vytisknout také. I ty šperky, a třeba o tři tuny více. Stejně se toho nenají. Takže po čase to lidi přestane bavit a vrátí se ke skutečným tvořivým činnostem a zálibám. Nehledě na to, že si myslím, že povědomí lidí bude na jiné úrovni. Měřítka hodnot se úplně změní.

Nechtěl jsem zde dělat nějaký odborný rozbor (neb nejsem odborník), jen jsem se zamyslel nad rozsahem a dosahem zákonů GESARA a NESARA. Já osobně to vidím vše dobré ….. .

[wp_ad_camp_2]

4)

Myslím si, že nám současná krize s Koronavirem přináší i skvělou příležitost na celosvětové změny.

Vlády některých zemí zavírají doma lidi, ale také mnohé fabriky. Malé ale i velké. Některé se předělávají ze současné výroby na novou výrobu věcí, potřebných pro zvládnuti zdravotní krize.

Takže je tu možnost a čas předělat například fabriky na auta, letadla na výrobce antigravitačních prostředků, pro přepravu osob, všeho možného materiálu, anebo zboží. Lidé, kteří jsou teď doma, se mohou pak po skončení krize na této přeměně podílet. Jim to vadit nebude, že se změní sortiment výroby jejich fabriky. Oni potřebují peníze pro svou rodinu na jídlo a jiné potřeby. Ti, co se nebudou moci, anebo, se nebudou chtít zapojit, dostanou podporu ze strany státu.

 

5)

Také sleduji s jakou lehkostí ministryně financí a šéf naší národní banky nyní rozdávají stovky miliard na podporu lidu v těžkých dobách. Předtím se handrkovali o nějakých 40 nebo 50 miliard a najednou 350 až 400 miliard? Není náhodou za tím GESARA? A nebo, peníze pro NWO (podle toho, za koho kopou Babiš se Schillerovou….)

Uvítám i vaše osobní postřehy, jak to vidíte vy.

“Není malých rokenrolí,” zpívali Tata Bojs a toto je pravda o naši „roli“ (každého jednoho) v současném světě.

Vladimír Indruch

Děkujeme za mejlíka a článek.

Vložil carsten

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
344 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
milos
milos
28.1.2021 05:55

Ránko carsten a tadesco,

pekný článok a áno je to tak. Trochu je smutné, že tieto veci boli už dokázané a doteraz utajené. Páčil sa pokus, myslím, že pána wilhelma reicha, keď pomocou vibrácii a frekfencií dokázal prekopírovať DNA z jednej skúmavky do iných skúmavok s čistou vodou a vytvoriť akosi z ničoho. Willcock uvádza veľa zaujímavých objavov.

Ľudia si myslia, že to je len technológia, ale trochu má spoločného s pochopením duchovna a vyšieho princípu. Ľudia sa obávajú, že človek bude akosi pasívny a mimo pri týchto veciach, ale naopak.

Neviem, či správne, ale tieto veci mi aj vysvetľujú spôsob vzniku života na dne oceánov pri prieduchoch. Život a nový a íný tu vznikne bez potreby existencie tohto života inde na planéte. Stačia fotóny, správne frekfencie a vibrácie a život môže vzniknúť. Neviem.

samotář
28.1.2021 03:40

Dočetl jsem příspěvky, do okna mi svítí měsíc v úplňku a tak něco na srovnání myšlenek před spaním : https://www.youtube.com/watch?v=SK4ruyD86Io

johanka
johanka
28.1.2021 02:40

ještě musím zmínit jednu zajímavost, kterou jsem dnes zaslechla v televizi, když mě skončil film ze záznamu, nevím, jak na zprávy mohou lidé koukat celý večer, mě stačí chvilička a mám dost. Úchvatný vynález testování /asi již lidé hodně prokoukli, tak mění taktiku/ otestují je žvýkačkou tak, že jí budou žvýkat myslím 2 minuty a bude výsledek a budou moci jít třeba do kína, prostě kamkoliv a jedna ovečka hned mluvila, jak je to super, jak je nadšená, že ráda za to 200 Kč zaplatí, když třeba bude moci jít do restaurace nebo…………ovečkám asi opět nedojde, co asi za látky v té úžasné žvýkačce se jim dostane do těla, prostě boj Cabaly je do poslední tečky…………..také by mě pak zajímalo, kdyby ovce chodily po ulicích někam “v průvodech” kdo by jim ty výsledky kontroloval, milá rodino, to, co vkládal carsten, to je velká radost, toto již je scifi, takto třeba můžou dát dětem na ulici “žvýkačku” a kdo ví, co se jim pak může stát.

Majak2
Majak2
Odpověď na  johanka
28.1.2021 12:32

tak zvykacka je lepsia, ako vyter z amalneho otvoru o ktorom realne uvazoval Matovic pouzit pri scriningovom testovani, ono vsetka ta saskaren je na hlavu, ale pri predstave takehoto testovania som sa nevedela dosmiat https://youtu.be/qyKD14THQC0

empathy
empathy
Odpověď na  Majak2
28.1.2021 18:36

ten výraz překladatelky.. k nezaplacení

Pettrr
Pettrr
28.1.2021 01:39

Však o replikátorech nedávno dlouze mluvil Petr Davídek na youtube cestyksobe

johanka
johanka
28.1.2021 01:30

dudina, asi jste pořádně nečetl, bude tam stopka v replikátoru právě na zbraně a různé podobné škodlivé věci pro lidstvo, takže všechno nepůjde vyrobit, to byste moc podceňoval úžasné tvůrce, že by na toto prvotně nemysleli, protože jsou geniální a myslící…………..

aisa
aisa
28.1.2021 00:42

Veľmi lákavé
Ale aby sa to splnilo musíme aj my odviesť svoju prácu a dobrá správa je že nie sme na to sami 🙂

MY NIE SME SAMI | Bob Dean 🛸
https://www.youtube.com/watch?v=A9tgRgxqiWE&feature=share&amp

Ondriel
Ondriel
27.1.2021 23:51

To by byla motorčička jak vyšitá. Supersport od Jawy, výkonný, spolehlivý, funkční a zadarmo

rudo
rudo
Odpověď na  Ondriel
28.1.2021 04:34

vo vyspelej civilizacii prave motorky nebudu

smrad a hluk

izairi
izairi
Odpověď na  rudo
29.1.2021 00:29

ruda:
no já bych řekla,že ve vyspělé civilizaci budou i motorkáři ( nebo prostě lidi co motorky a jízdu na nich milují), takže myslím,že s technologiemi které budeme mít,bychom to mohli zvládnout alespoň bez toho smradu. Moje babička a děda ( máminy rodiče) jezdili závody na motorkách. Děda silniční ( 6ti a 12ti denní) a babička terénní. Já to samozřejmě nezažila,to moje máma byla ještě malá,ale motorky mám moc ráda.

Miroslav540
Miroslav540
27.1.2021 22:38

Niečo podobné vo filme
Piaty element

https://youtu.be/pU_Ncutlq7U

milena
milena
27.1.2021 22:37

Prosím o radu: Lze také použít zde v komentářích tučné písmo? Nerada totiž píši vykřičníky a velká písmena, když chci něco zdůraznit.

Pokud to jde, jak na to? Děkuji.

markéta.nikol.1989
markéta.nikol.1989
Odpověď na  milena
29.1.2021 04:52

mileno, nejde to. Za mě to nejde.

jofo
jofo
27.1.2021 22:25

Ľudia nadávali, že nosenie nahubkov rozstiepilo spoločnosť. Nie je to celkom tak. Spoločnosť je rozdelená na veľa časti. Ako tak čítam komentáre, tak na veľa časti.

Keď je niečo zle, nadáva sa. Keď môže byť niečo lepšie, nadáva sa. Keď je stagnácia a monotonnost, nadáva sa. Keď sa môže naštartovať nová éra, nadáva sa.

Podľa niektorých je lepšie sa venovať starému systému, chodiť do nenavidenej roboty, na všetko sa nadriet,… Neprijateľné je mať všetkého dostatok, venovať sa sabarealizacii, nemyslieť na peniaze, neriešit prežitie, pomáhať spoločnosti, cestovať, plniť si sny,…

Je jasne vidieť zaostale a primitívne zmýšľanie. Stále sa hľadajú problémy. Neuveriteľné. Z takých ludi je mi smutno. Nie sú pripravení.

ludy
ludy
Odpověď na  jofo
28.1.2021 06:37

Tak nevím – necítím nenávist, cítím pochybnosti těch, kteří na 100 % nevěří, že to tak může být a že to (věřím) i bude.
Pochybnosti!!!

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  jofo
28.1.2021 09:16

Taky jsem si všiml, že i tady je hodně odporu k vzestupu. m

morningsun
morningsun
Odpověď na  jofo
28.1.2021 12:15

Ahoj jofo, mluvis mi z duse. Zrovna vcera mi bylo dost smutno, kdyz jsem zde narazila na ruzne vsuvky drbajici hlavu nicku giacomo. Nectu uplne vsechno, ale verim, ze to, co pise, pise proto, aby se o informace podelil, nikoliv aby chytracil. Ze je toho hodne a obcas mu to prekladac chybne prelozi?…no jo…ale asi si z toho, co pise, mohu ci nemusim vybrat a za chybne si mohu dosadit spravne.
No nic – s tim, co pises ty velice souznim a kdybych uz umela teleportaci, skaknu si s tebou tam k vam na slovac pokecat;). Mej se a tesme se na lepsi zitrky – neb jinou cestu stejne nepripoustime. Me se ten clanek libi a verim, ze to bude uzasne, krasne a uplne nejkrasnejsi;)

jofo
jofo
Odpověď na  morningsun
28.1.2021 15:31

Verím, že raz tie hranice otvoria a stretneme sa aj na Morave. Chystáme sa tam na chalupu. Aj preto verím v lepšie časy. Niečo mi vraví ze v apríli (duben) už bude situácia lepšia. Dovtedy aspoň mame čas na transformáciu.

WWG1WGA

johanka
johanka
Odpověď na  jofo
28.1.2021 14:36

přesně tak to cítím já a také jsem podobně psala. Když tak píši a chápou lidi zde, dovedete si představit ovečky, které již nyní nechápou vůbec nic, hlavně se ani o nic nezajímají slovy proč by je měla zajímat nějaká Amerika a prezident a v neposlední řadě mají “svých starostí dost” – to bude další velký tobogán. Když psal tom o těch mrtvých “na konci časů” tak jsem moc nechápala proč, nyní mu dávám plně za pravdu, tom prostě ví…………..díky

thanzi
thanzi
27.1.2021 21:24

ahoj rodinka
…tak ja neviem, ja mam z toho zmiesane pocity… to zmizne napr. sikovnost, zrucnost, vlastne rozmyslanie a dobre napady? a z toho radost, ze sa mi nieco podarilo?…len pre pohodlnost? ..no este stastie, ze mam zahradu a “nezhnijem” za živa…ako dlho to nicnerobenie bude ludi bavit?…prosim, neukamenujte ma, nie som destruktivna, len mam pocit, ze nejake to “korenie” k zivotu patri :))

izairi
izairi
Odpověď na  thanzi
28.1.2021 01:10

thanzi,a proč by měla zaniknout zručnost,šikovnost,vlastní nápady? Přece si můžeš navrhnout své vlastní originální věci. Šaty,boty,kabelky nebo nábytek,různé věci do bytu a tak. Nebo si to představuješ tak,že budeme sedět a říkat:” Udělej tohle a vyrob mi tamto?” No to by byla nuda,ale tak to určitě nebude. Protože proč by ses nudila? Vymýšlej,tvoř,cestuj,hraj na hudební nástroj,atd.atd.

tomáš79
tomáš79
Odpověď na  izairi
28.1.2021 09:16

Přesně tak. Pokud budeš chtít tak si vytiskneš jenom suroviny. Ať už třeba látku nebo dřevěné desky a nebo potraviny a můžeš tvořit co chceš. Rozdíl je v tom že nebudeš omezená že si něco koupit nemůžeš jako teď.

rita
rita
Odpověď na  izairi
28.1.2021 09:43

koukala jsem na zajímavý rozhovor jednoho pána co dělá kurzy přežití… říkal, že dnešní generace vůbec netuší co se jak dělá. jako příklad uváděl, že dal účastníkům u ohně mouku a oni ji chtěli nalít do vody a vypít… tak a ted si představte generaci, která neuvidí jak roste zelenina na zahrádce a jak se dá zpracovat v kuchyni. o výrobě všeho ostatního ani nemluvím… takže stačí nějaká globální katastrofa, při které se replikátor zničí a zbývající populace vymře…
navíc se i zastaví anebo hodně zpomalí i vývoj… je tu uváděný příklad nejlepších kuchařů… kdo by přinášel nové recepty, pokud by nikdo už neuměl vařit?

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  rita
28.1.2021 23:54

rito,

a já si myslím, že lidé později budou tvořit myšlenkou, takže replikátory by měly sloužit jen po určitou dobu.
Tragických předpovědí najdeme stále dost, tak proč je dávat k tak příjemnému, osvěžujícímu článku….

cessy
cessy
Odpověď na  izairi
28.1.2021 12:03

Ja sa na toto napriklad tesim. Uz roky vyrabam veci pre druhych a nikdy som nemala cas, vdaka mnozstvu prace, vyrobit si nieco aj pre seba. Tak konecne bude k tomu prilezitost! A nemyslim si, ze ludia spohodlneju. My sme bytosti kreativne a nicnerobenie by nas ubijalo! Skor si myslim, ze coraz viac ludi zacne tvorit!

Very
Very
Odpověď na  thanzi
28.1.2021 09:53

Nejdriv se podivejte, co rika pan Davidek, v poradu Cesty k sobe. Replikatory nam vykouzli jidlo i obleceni. Ale kdo chce, muze si sam uvarit, veci usit. Kazdy muze delat to, co ho bavi. Muj manzel je kutil a hotovou koupenou skrin doma nemame, vse vyrobil a bude to tak i dal, ze muze ze dreva vyrabet, co chce. Osvobodte mysl, muzete tvorit, jak je libo.

jirina
jirina
Odpověď na  thanzi
28.1.2021 11:55

Souhlasím. Jedním z darů člověku je tvořivost, radost z dobře vykonané práce. Namačkat na replikátoru pár tlačítek třeba na to pečené kuře nepovažuji za tvoření. Raději si kuře sama s láskou upeču a nebo ještě lépe, pořídím si slepičky, o které se budu s láskou starat a ony se mi odvděčí masem a vajíčky. Pokud tuto možnost nebudu mít, podpořím farmáře z okolí. Pokud si neumím ušít šaty, podpořím šikovnou švadlenu atd. atd.Možná mám předpotopní názory, ale pro mě je má vize konstruktivní.

henrietta
henrietta
Odpověď na  thanzi
28.1.2021 12:47

Mám za to, že lidé se starým myšlením, pohodlní, závistiví a nepřející nebo dokonce škodící společnosti se do takové reality vůbec nedostanou. Budou v ní moci žít jen Ti s vysokými vibracemi, empatičtí, tvořiví a tvořící s radostí tento nový svět.

jirina
jirina
Odpověď na  henrietta
28.1.2021 17:11

Ójé, henrietta, netroufala bych si takhle cejchovat a hodnotit lidi. Vždytˇkaždý člověk je unikát, pouze stojí na jiné špricli vývojového žebříčku. Proto přece neztrácí právo postoupit do vyšší reality. Já mám spíše za to, že tato hra má oddělit lidi živé (s duší), ať už jsou jakkoliv vibračně daleko, od lidí neživých. Ale to jsou zase ty mé předpotopní názory.

johanka
johanka
Odpověď na  thanzi
28.1.2021 14:38

thanzi- ale jste, to je ale uvažování, kdo chce, vždy si práci, zábavu a radost najde, určitě nemusí shnít a když to nedokáže, tak se omlouvám – ale holt shnije

Baru77
Baru77
Odpověď na  thanzi
28.1.2021 16:56

Milá thanzi, přesně takové pocity z toho mám taky. A navíc, dnes jsem o tom dost přemýšlela a napadlo mě… člověk nejvíc duševně a duchovně vyzrává ne tehdy, když je v pohodě, má pohodlný život a všechno se mu v životě daří, ale právě naopak, když má nějaké životní překážky nebo dokonce trápení, se kterým se musí popasovat. Tehdy člověk nejvíc roste a stává se silným. Toto je moje životní zkušenost. Tento pohodlný život by měl za následek velmi rychlou degeneraci lidstva a o to fakt nestojím…
A mimochodem, opravdu si myslíte, že tady na zemi je možno dosáhnout zlatého věku, kdy bude všechno dokonalé? Obávám se, že na tomto světě to možné není, kabala může být vymýcena, ale bylo by naivní myslet si, že tím bude vymýceno i zlo v lidském srdci… vždyť to je v nějaké formě v srdci každého z nás…

jiri podebrady
jiri podebrady
Odpověď na  Baru77
28.1.2021 20:33

Nastává doba, kdy k duchovnímu pokroku již nebude třeba bolestných zkušenosti.
Touha po rozvoji a poznání je lidem vrozená. Stačí se podívat na malé děti, jak zkoumají co to (s rodiči) udělá, když si sednou do louže, jek trpělivě dokáži objevovat nové věci a zkušenosti.
Je nam vrozená touha tvořit, dělat věci jinak, odpočívat. Nuda dlouho nevydrží, odpočinete si a po nějakém čase jdeme okusit vůní světa.

Len
Len
27.1.2021 20:52

Vize a ideály zajímavé, ale toto není pro každého. Ne že bych chtěla dělat mezi lidmi rozdíly, ale pokud lidé nebudou o nic usilovat, zničí je to.
Představte si dítě 15 let – otevře ledničku, je tam vše co potřebuje, otevře skříň – tam také, boty jak by smet. Dostane vše nač si vzpomene, bez jakékoliv námahy. Podívejte se na současné panelákové děti – u mnohých je problém začlenit se do pracovního procesu. Obtěžuje je 8 hod. prac. doba, pravidelnost.
Lidé musí mít nějaký cíl, jinak zdegenerují. Muselo by to být nastaveno tak, že mladí budou pracovat a čím budou systému užitečnější , tím budou moci využívat určité věci.
Rodiče to bude motivovat děti vychovávat, děti se budou ve škole snažit a v práci také. Odpovědnost za generace.
Neomezené replikátory pro všechny – to je zkáza pro lidstvo.

Guybrush Ulysses Threepwood
Guybrush Ulysses Threepwood
Odpověď na  Len
27.1.2021 21:38

Správne. A to je cieľ.

Baru77
Baru77
Odpověď na  Len
27.1.2021 21:47

Popravdě v článku nastíněná budoucnost mě ani trochu neláká, kdyby lidstvo tímto způsobem žilo, záhy by zdegenerovalo. Člověk je stvořen k práci, myslím, že výše popsaný způsob života by nás dlouho opravdu nebavil. Nakonec by to dopadlo jako ten pověstný Calhounův experiment s myšmi. https://zoommagazin.iprima.cz/zajimavosti/calhounuv-experiment

izairi
izairi
Odpověď na  Baru77
28.1.2021 01:29

Baru77:
tak pracuj,klidně třeba 12h.denně,,nikdo Ti bránit nebude. Ale že by se lidi nudili to si fakt nemyslím.

frantiska zarubova
frantiska zarubova
Odpověď na  izairi
28.1.2021 09:19

Zdravím tadesčáci,musím se k vám přidat do diskuze, říkám své velmi staré mamince, která je (téměř jako všichni v jejím věku)nemocná, ať si představí, že bude zdravá!!!A podívá se do Itálie k moři, do Paříže atd. Chtěla by to vidět a zažít ale nikdy na to neměla čas a peníze a teď vlastně ani zdraví….To myslím bude nádhera, že i takové(možná pro někoho obyčejné věci) si bude moci “dopřát”- vždyť bude krása a radost pro mě (mít radost udělat někomu radost) dopřát jí to, to co může vidět dnes jen v televizi a vždy říká, tam je to krásné… WWG1WGA

Len
Len
Odpověď na  izairi
28.1.2021 09:38

Já nemluvím o zábavě ve volný čas typu – hory, lyže ,rybník, grilujeme, zpíváme, háčkujeme dečky a vyřezáváme betlém.
Uvažuji o tom, kdo vymění prasklou žárovku v obecním kandelábru, kdo, opraví potrhané dráty vysokého napětí po vichřici, kdo opraví prasklý vodovodní řad a kdo vyrobí ty replikátory. A toto vše je zodpovědná práce. Myslíte se, že ji za Vás budě dělat někdo jen tak? Že mu za to zahrajete na klavír? Navrhněte to sousedce – uvař mi oběd, já ti za to zahraju – jak pochodíte.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  izairi
28.1.2021 09:50

Izairi, tady se právě ukazuje zabetonované myšlení ve 3D se kterým někteří nepohnou. Otrokáři do lidí implantovali povinnost pracovat na čemkoliv i když to nebaví a je to někdy k ničemu. Každý má nějaké touhy něco tvořit a v dnešním systému nemohl. Mě se z toho podařilo naštěstí z velké části vyvlíknout. Lidé, kteří mají odvahu tvořit a dělají to, jsou podstatně samostatnější a neberou tu činnost jako nucenou práci. A v tom je rozdíl mezi robotem ve fabrice( kvůli uživení a nutným životním potřebám) a tvořením z radosti a lásky k té činnosti. Už dvacet let dělám co mě baví a neberu to jako práci, ale jako zábavu. A o tom to je. Vůbec k tomu nepotřebuji dnešní systém. Někteří lidé ani nemají jinou představu, než v čem žijí. m.

ZdendaS
ZdendaS
Odpověď na  Baru77
28.1.2021 07:33

Ta myšlenka, že člověk je stvořen k práci se mi ale pranic nelíbí, i když je to asi myšleno dobře. To zní jako bychom byli prostě otroci. Co takhle člověk je stvořen, aby tvořil?

Baru77
Baru77
Odpověď na  ZdendaS
28.1.2021 23:29

Tak dobře, možná je to tak lépe řečeno, rozhodně nehodlám být otrokem a taky není práce jako práce. Já naštěstí dělám práci tvořivou, což neplatí třeba pro pokladní u kasy. A ráda bych v ní pokračovala i nadále.
A mimochodem, to, že práce člověku prospívá a šlechtí ho, je velmi dobře patrné na jistém nepřizpůsobivém etniku, se kterým asi většina z nás má nějakou neblahou osobní zkušenost 🙂

i.540
i.540
Odpověď na  Baru77
28.1.2021 09:00

ahoj baru,
já si myslím, že člověk je stvořen k tvoření, aby realizoval svůj genetický potenciál, tedy to k čemu byl stvořen, čemuž ale nynější uspořádání světa spíše brání.

lenas85
lenas85
Odpověď na  Baru77
28.1.2021 10:28

Dobre rano kdyz jsem cetla okenko naseho smrimare carstena mimochodem zdravim te,tak me to pripradlo sci-fi,ale kdyz se podivam na to z jine stranky bude to super lidi budou mit vic casu na sebe rodinu a priroda ovzdusi nebude tak zdebastovane.A nemyslim si ze lide sdegeneruji bude na kazdem co kdo bude delat za hobby reaktivni.Uz se tesim i na MEDBETT uz do nas nebudou doktori cpat svinstva leku ockovani a Buh vi co.
WWG1WGA

milena
milena
Odpověď na  Len
27.1.2021 21:50

Naopak, není to zkáza, ale je to velká naděje pro lidstvo.

Proč bychom my a naše děti a vnoučata měli zdegenerovat bez tzv.práce? Ve světě, kde spousta práce je dělána jen pro práci, vezměte si např. zcela zbytečné úředníky a politiky. A záměrné udržování práce jen aby byli lidé zotročeni a neměli čas na skutečný život?! To se Vám líbí?…Hlavně si asi neuvědomujete kolik lidské práce je skutečnou užitečnou prací, avšak NEPLACENOU: Péče o děti, jejich výchova v rodině, péče o nemocného člena v rodině, vaření, uklízení a spousta jiných neplacených činností…. Ano, zotročeny a to za všech režimů byly a vždy jsou hlavně ženy, které dělají, kromě zaměstnání, i tu NEPLACENOU, leč naprosto potřebnou a dle mého nejužitečnější práci kolem rodiny a hlavně kolem dětí a jejich výchovy…Jak jsme žili?…Proboha, píše se rok 2021 a je skutečně načase odtajnit záměrné tajené technologie. Myslíte si, že bychom se nudili? Ale vůbec ne. Vždyť je tolik krásných činností, koníčků, dále se něčemu učit, víte, jak krásně voní dřevo, když z něj umíte tvořit? Vždyť to může být volnočasová skvělá činnost…Dále například se naučit hrát na piáno a hrát pro radost sobě a jiným a na jiné hudební nástroje….Osobně preferuji omlazení a vychytat případné neduhy těla, ale po takovém krásném opravení bytosti začít znovu žít od nuly a s moudrostí nasbíranou věkem a pokorou dále se vzdělávat, samozřejmě ne v pseudovědách, ale v pravdě, no to je přeci nádhera
♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Sevila21
Sevila21
Odpověď na  milena
27.1.2021 22:08

Ano přesně taak

Branop
Branop
Odpověď na  Sevila21
28.1.2021 10:33

Dnes Handlová zemetrasenie 3.1

bod
bod
Odpověď na  milena
27.1.2021 22:12

Dokonalý způsob jak se přiblížit ” zlaté ” miliardě.
Lze použít jako variantu k Georgijským kamenům.
Lidstvo ( ± 80% ) na to mentálně nemá .
Ale můžu se mýlit.

johanka
johanka
Odpověď na  milena
28.1.2021 00:28

děkuji Vám, ano, mluvíte mě ze srdce, jsem 6 let v důchodu a nevím co dříve, nezastavím se, ale je to tím, že jsem za 30 let vybudovala postupně krásné muzeum hraček, věnovala jsem se restaurování panenek ještě dávno při svém zaměstnání,. pak spala 2-3 hodiny a šla do práce. Nyní jsem si při důchodu k muzeu ještě pořídila ŽL a pomáhám sběratelkám nakupovat jejich lásky v zahraničí. I přes to, že mé zdraví není nic moc, jsem šťastná, že mám nyní na tyto činnosti více času, že mě to přináší velkou radost nejen sobě, ale i sběratelkám a návštěvníkům muzea, je to pro nás všechny pohlazení po duši a splnění mého dávného snu. To píši pro to, že to je obrovské odříkání, nevím, co je to dovolená a moc se těším do krásných časů, kdy ještě budu moci vše zdokonalit a snad i vyléčit moje tělo – to hlavně. Píši to proto, že je mě moc líto lidí, kteří asi neví, co dělat se svým životem, když budou konečně moci žít, plnit si sny a dělat něco užitečného nejen pro sebe, ale i své okolí, ty jejich energie asi nejsou v souladu s dobou, která přichází. Také bych moc chtěla se podívat po světě, věnovat se vnoučatům, přátelům, na které mám nyní opravdu málo času….kdo právě není líný, ten si užitečnou práci najde a co rodiče, které při práci nemají na děti téměř čas ? Moc se těším na krásno a vím, že si toho budu moc vážit……………

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  johanka
28.1.2021 13:14

Jani, to je to muzeum pod troskami? m.

jasno
jasno
Odpověď na  milena
28.1.2021 08:02

Súzniem,konečne jeden od srdca napísaný komentár od oslobodeného človeka,ktorý chápe, čo nám prinesie budú-cnosť.

jarka
jarka
Odpověď na  milena
28.1.2021 09:21

milena – to říkám pořád a okolí mě má za naivního snílka…reakce jsou takové, že do práce se musí chodit, že je úplně normální dřít za pár korun, protože se to nedá změnit…já to vnímám tak, že má každý právo žít tak jak ho baví a dělat to co ho baví…. být sám sebou…je pravda, že jistí jedinci jsou asocialove, ale to je jejich problém v novém světě nepřežijí…

j.j.
j.j.
Odpověď na  Len
27.1.2021 22:07

Len 27.1.2021 v 20:52, vždy máte možnost volby. Určitě nebude problém replikátory a jiné “věcičky” odmítnout, nebo je nepoužívat.

melody
melody
Odpověď na  Len
28.1.2021 00:32

takže byste ráda pokračovala ve výchově “cukr a bič” stejně tak jak jste byla vychovávána vy …

izairi
izairi
Odpověď na  Len
28.1.2021 01:22

Len:
a já znám mladé lidi,kteří nejsou zvyklí jen ” otevřít lednici”a mít všechno bez námahy. A naopak znám dospělé,kteří by nejraději ” otevřeli lednici”,a měli všechno bez námahy, a nejlíp aby jim pečení holuby lítali až do h** y.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  Len
28.1.2021 09:32

S těmi dětmi a osmihodinovou pracovní dobou jsi mě rozesmála. Typické 3D myšlení. Už od narození se děti formují. Tak je jednoduché si představit nezdeformované a smysluplně vedené děti. Přeci je nepovedu do otrokářskýho systému ve svobodě. Pravidelnost = ubíjející stereotyp.
,,Lidé musí mít nějaký cíl, jinak zdegenerují. Muselo by to být nastaveno tak, že mladí budou pracovat a čím budou systému užitečnější , tím budou moci využívat určité věci.” = čínský model sociálního kreditu!!! Ne nechci, nezlob se, ale toto je cesta do pekla, které jsme tady měli. Pořád něco za něco a podmíněno něčím. Řekl bych, že toto není vzestup vědomí. Je to můj názor. Promiň. m.

johanka
johanka
Odpověď na  mirek 2
28.1.2021 14:47

pro mirek 2 – krásně jsi to napsal, super, jsem ráda za každý světelný názor zde, mnozí žijí pořád v naprosté tmě a jen ať nezaspí procitnutí do pozitivních energií světla a radosti. A mirku k muzeu – muzeum, docela rozsáhlé mám 13 km na sever od Plzně. Díky Jana.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  johanka
28.1.2021 20:17

jani děkuji. Byl jsem v tom pod troskami.

Very
Very
Odpověď na  Len
28.1.2021 10:06

Jenze my jsme byli stvoreni, abychom si tu zivot uzivali, ucili se lasce a byli stastni. Koukam, ze si to nedovedete predstavit a uz ted mate hruzu, co s volnym casem? Ja se tesim, ze obletim planety v okoli, naucime se spravne chovat k prirode a zase tvorit, tak jak to clovek umel než byl takto degradovan a trpi neustalym nedostatkem ci bolestmi. Myslim, ze pro mladez budou specialni skoly, kde se rozhodne nudit nebudou. Tolik se bojite svobody, tim jen nahravate staremu systemu vykoristovani. Konecne i stari lide budou v pohode, zdravi a se super vybavenim. Ne jako ted, ze dozivali v bide a nemoci a osameli. A vesmirni pratele nas vic zdegenerovat nez jsme asi nenechaji. Proti nim jsme praveci lide. Konecne vsechno pozname a muzeme se ucit tolik veci.

cessy
cessy
Odpověď na  Len
28.1.2021 12:41

To, že sú deti dnes, aké sú, je práve výsledok spôsobu života, aký je na Zemi teraz. Rodičia na nich nemajú, a bohužiaľ, v mnohých prípadoch, aj vďaka programom, ktoré sme matrixu dovolili nastaviť nám, si ten čas nájsť ani nechcú! A deti to cítia! Hľadajú útočisko u cudzích ľudí, v drogách, v jedle, vo virtualnom svete…..a všetky tieto útočiská vedú cez svoje nástrahy ku skaze a k inštalácii ďalších programov, ktoré nám usilovne pomáhajú oddeliť sa nielen od rodiny ale aj od seba, a teda od Pravdy. Osobne poznam vela mladych ludi a ich rodicov. A verte mi, viem, ktorý rodičia sa deťom venovali, a ktorý nie a na tých deťoch sa to dá pekne čítať. Neobmedzené replikátory, áno, máte pravdu (podľa mňa), skaza pre tých, ktorý ich podstatu nepochopia. Neviem posúdiť, či je to úplne ich cieľom, ale bude to prirodzené oddelenie čistého od nečistého. Pre každého z nás je na tomto svete nejaká skaza a to je ta, ktorù si sami vytvárame a pestujeme v sebe….zase vďaka programom! A mohla by som tu otvoriť kopu ďalších vecí, cez ktoré by som sa dostala k sebaláske. A tam všetko končí a zároveň začìna!

johanka
johanka
27.1.2021 20:27

lidičky, moc nechápu komenty některých, ať si to zasloužíme, abychom si to zasloužili………..lidé, kteří celý život poctivě pracovali, žili pod cabalou, depem a linými lumply, neustále jen spláceli dluhy, aby děti mohly studovat a podobně, udřené a nemocné společností jako celku, tak nemusí řešit, jestli si něco zaslouží. Kde je Vaše sebeláska, asi se moc nemáte rádi, ale to neznamená, že si toho moc nebudeme vážit a být vděční, že konečně můžeme lépe a v radosti žít. Myslím, že po přečtení článku byste spíš měli vysílat vděk, radost a pozitivní energii do naší budoucnosti a i zde dávat radost a lásku, než řešit, že si takovou budoucnost musíte “odpracovat”. Pokud to tak cítíte, tak asi u vás není vše v souladu a možná si to opravdu nezasloužíte…………..to neznamená dělat dobro a pomáhat druhým v lásce

johanka
johanka
Odpověď na  johanka
27.1.2021 20:29

opravuji ………..to neznamená nedělat dobro………….

milena
milena
Odpověď na  johanka
27.1.2021 21:52

Jani, výborně, DĚKUJI

Very
Very
Odpověď na  milena
28.1.2021 10:26

D3kuji Jane a Milene. Mluvite mi z duse. Nemohu se dockat hlavne Med bed. Uvedomujete si, ze vytvori novou koncetinu lidem, kteri o ni prisli a nemohou po zbytek zivota chodit nebo nemaji ruce. Tohle dava sanci vse opravit, zregenerovat. Kdo nezazil utrpne bolesti nebo ze se nemuze sam napit nebo na toaletu, nevi. Skonci utrpneni a vykoristovani v zamestnani. Pokud pracuje jen 8 hodin denne, gratuluji. Ale v automotive se dela 12-16 hodin denne v tech kancelarich a verte, ze nam to zdravi zničilo. Hledejte, jak se to vyuzit ku prospechu a ne pravy opak. Mluvi z nekterych zkostnately system stareho matrixu. Zeny nemohou byt treba vic jak 2 roky na materske, ze splaceji hypoteku. Honi se za penezi, aby se uzivili. Copak je o tomto zivot? Kde je radost? Nedelame to, co nas bavi, ale to, co nas uzivi. Takhle jste chteli zit? Nejste zvedavi, jak ziji na jinych planetach a co se uci o nas? Otevtete mysl, cely vesmir vam bude otevren. A vy resite, ze se bude mladez jen nudit… tolika lidem a prirode je treba pomoci. Nebo myslite jen na sebe? Tolik nestastnych zivotu se promeni ve stesti a radost. Nebudou vozickari, slepci, nemocni. Muzeme delat to, co v mladi jsme nestihli. Jsem tolik vdecna, tolik lidi potrebuje pomoci.

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  johanka
27.1.2021 22:40

jani klid … to z nich mluví jen starý program 🙂
Ještě se neoprostili od otroctví a proto mají potřebu moudřit s tím, že si stále musíme něco zasloužit. Ono je to časem přejde, až zcela prozřou.
Všichni si zasloužíme jen to nejlepší a úplně cokoli nás napadne. Tak to i bude … a v budoucnu na to nebudeme potřebovat ani MedBedy a replikátory. Budeme tvořit jen silou vůle projekce.
Krásný den všem … ten si taky zasloužíte 🙂

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  DELTA 2
28.1.2021 13:31

Začne dělení zrna od plev. Je to kruté, ale kdo ví, co si naše duše vybrala. Musíme to pořád mít na paměti, že nejsme jenom hmotná těla a záměr duše se naplní. Nemá význam tady kritizovat a napadat druhé(což se tady občas objeví) stačí vyjádřit názor. Nikdo stejně s jistotou neví jak celý vzestup proběhne a už je tady kolem toho mela. Zatím si nový život můžeme promítat do myšlenek a to je všechno co můžeme dělat. Myslím si, že to úplně stačí. Zda se to naplní, ukáže čas. m.

tauri
tauri
Odpověď na  johanka
27.1.2021 22:14

Jde o to, že si to zaslouží pouze ti, jenž dělali velké h***o. Takový lidé, kteří jen koukali na televizi, do té vize pak vcucávali další lidi, pak jim různě sami omezovali práva, protože se to naučili od autorit..Co si tedy zaslouží? Skvělý život? Ne..ať si napraví, co napáchali..
To, aby byl svět v lásce si musí lidé zasloužit a to tím, že musí přemýšlet, do čeho a proč dát energii a pak to realizovat…Jen to slovíčko proč lidem chybí, neb bez rozmyslů dělají, co se jim řekne a jsou sami strůjci zla.
A to, že žijem pod kabalou..ne každý je takový a každý se alespoň může z části svobodně rozhodnout, odmítat škodit lidem a mit poctivou práci. Kabala je jen nástroj toho, jak pak lidé jednají..Lidé byli vždy hloupí, jen facebook, Twitter jsou nástroje k tomu se tak zviditelnit..Těch 10% lidí, kteří mají svůj názor a postoj stojí za to, aby měli takové technologie, protože alespoň nějak cítí, co si ještě mohou dovolit a jak s tím naložit.
A dávat lásku? Další sebemrskání z odduchovnělého světa..nejsme od toho,a bychom dávali lásku, ale od toho, abychom ji sami v sobě našli a přestali být závislí na tom, co nám kdo pošle..Až z každého bude vyzařovat konstruktivní energie, pak to bude ono..rozdávat se? Nač..každý ať dělá co chce, zbytek ať dělá pro druhé pouze z přebytku energie..ani vesmír nic nedává zadarmo. Každý si musí vše zasloužit..Pak teprve pozná cenu činů a sebelásky..

ludy
ludy
Odpověď na  tauri
28.1.2021 06:51

Každý dojde tam, kam má nakročeno. A dávat lásku můžu, pokud ji mám v sobě a k tomu také musí dojít každý sám.
Takových lidí je spousta, jen o sobě nedávají tak vědět. Víc je vidět a slyšet ty, kteří to nemají v sobě srovnané, kteří vidí víc to špatné a i když si můžou vybrat, vyberou si to, na co můžou nadávat a co můžou svalovat na ty druhé. Ty je slyšet! Netěší se na nic a na nikoho, krása okolo nich je nezajímá nebo dokonce až štve.
Mám pocit, že tito lidé mají asi málo šancí. Měli by přehodnotit svoje postoje, svůj žebříček hodnot. Materialisti nemají lehký život. Ta nenávist je musí hodně tížit a nemají co ostatním “dát”. Myslím tu lásku a radost z úspěchu jiných.
Já se těším ))

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  tauri
28.1.2021 13:40

K tomu se hodí toto,, pokud se každý postará sám o sebe, je postaráno o všechny.” Pokud to někdo nezvládá, není problém mu pomoci. Podívejme se dnes okolo sebe, kdo se stará o sebe? Při každém rozhovoru, který ani nechci slyšet jedou pomluvy. m.

zina
zina
Odpověď na  johanka
28.1.2021 11:12

Vychovali nás v predstave, že našim zmyslom života je práca. Naši rodičia to mali v spojitosti so životným utrpením a novú generáciu nastavili tak, že je to práca a zábava.

Veď ako žijeme? Deti v 2- 3 rokoch vytrhnuté z domova sa denne vláčia do jasiel- škôlok, aby tam strávili 1/3 dňa mimo rodinu. Potom