Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné
    Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné

    Borrell: Zatykače ICC na Galanta a Netanjahua jsou závazné

  • Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku
    Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku

    Západní zbraně dlouhého doletu použité proti Rusku

  • Začíná globální odpočítávání EBS
    Začíná globální odpočítávání EBS

    Začíná globální odpočítávání EBS

  • Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru
    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

    Šéf WHO hospitalizován v Riu de Janeiru

Související zprávy

  • Jak nás ovládají Egregory a brání nám žít svou autentickou pravdu
    Jak nás ovládají Egregory a brání nám žít svou autentickou pravdu

    Jak nás ovládají Egregory a brání nám žít svou autentickou pravdu

  • Varovná znamení Vesmíru, která byste neměli ignorovat
    Varovná znamení Vesmíru, která byste neměli ignorovat

    Varovná znamení Vesmíru, která byste neměli ignorovat

  • Lidské srdce vysílá měřitelné fotony: Jak se prostřednictvím meditace stát silným zářičem
    Lidské srdce vysílá měřitelné fotony: Jak se prostřednictvím meditace stát silným zářičem

    Lidské srdce vysílá měřitelné fotony: Jak se prostřednictvím meditace stát silným zářičem

  • Čím více to necháte plavat, tím více dostanete
    Čím více to necháte plavat, tím více dostanete

    Čím více to necháte plavat, tím více dostanete

Ježíš nikdy neexistoval, modlíte se k Satanovi

Vždycky, když se setkám s někým, kdo mluví o Kristu, nebo pravém kristově vědomí, kristově učení, nebo o následování cesty Krista, tak vím, že jsem se potkala s nevědomou ovečkou. Která, místo aby si věci ověřovala, jen slepě papouškuje něco, co jí naservírovala židovsko-křesťanská propaganda. Legenda o Ježíši Kristu je dokonalý příklad toho, jak se stokrát opakovaná lež stává pravdou. V tomto případě navíc dost nebezpečnou.

U náboženských fanatiků nejde o nic překvapivého, protože to jsou lidé, kteří potřebují někoho uctívat a potřebují, aby jim někdo jiný říkal, jak mají žít, aby převzal odpovědnost za jejich životy, protože oni sami to buď neumí, nebo z toho mají strach. Náboženství jsou jakési ,,ostrůvky bezpečí“ pro slaboduché jedince. Toto ,,bezpečí“ je velmi relativní, protože zatímco ovečka nachází subjektivní útěchu, ve skutečnosti se jí spousta jiných problémů přidělá a ještě se z ní vysává energie, zatímco se nevědomky účastní satanistických rituálů. Jde tedy o subjektivní dojem ,,bezpečí“, který je velmi draze vykoupen odevzdáním své mysli a energie.

Můj názor se zakládá na mnoha letech mého navštěvování těchto míst, kde jsem dále pochopila, že tito lidé nejsou charakterem vůbec v ničem lepší, než průměrný ateista. Naopak se tím snaží maskovat své poklesky, problémy a nedostatky. Právě v kostelním a obecně náboženském prostředí jsem potkala spoustu zlých a duševně velice nevyrovnaných lidí.

Ježíš je však velký nešvar i v moderní esoterice. Lidé, pro které bylo depresivní prostředí kostela (a jeho rituály napodobující kanibalismus) nevyhovující, z pro mě nepochopitelného důvodu přebírají tuto lež dál. Na jednu stranu vypadají, jakoby šli svou vlastní duchovní cestou, ale ve skutečnosti s sebou tahají legendy o svatých, archandělích a kristově učení, takže ve skutečnosti vlastní cestou vůbec nejdou.

Možná nechodí do kostela, ale pořád odevzdávají energii démonům a jejich mysl je stále uvězněná ve lžích, kterých se neuměli zbavit. Nebo měli strach se jich zbavit… pojďte se mnou, ukážu vám, jak hluboko vede tahle králičí nora.

Pokračování článku: Ježíš nikdy neexistoval, modlíte se k Satanovi

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
70 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
igísek
igísek
19.1.2022 15:24

Omlouvám se vám všem drazí lidičky kterých se můj dopolední koment mohl dotknout a přiznávám že moje reakce byla moc prudká. Nemám právo nikoho peskovat a brát mu jeho právo na svobodní vyjádření.
Tak jenom tolik jsem chtěl. Teď ze všeho nejvíc potřebujeme být jednotný. Jsem rád lidičky za to že Jste.

Sarlota Santini
Sarlota Santini
19.1.2022 14:43

Rozhodně je Ježíš mýtus. V dějinách je několik stejných příběhů z různých zemí z jiných dob. Dohledat si to může každý. KAŽDÝ. Rozebírám to ve svých knihách Probuzení.

Řecko – Dyonysus 500 let př. n. l., narozen panně 25. Prosince, cestující učitel, předváděl zázraky – vodu měnil ve víno. Říkalo se o něm, že je Král Králů, jediný Bohův zrozený syn, Alpha a Omega. Po své smrti vstal z mrtvých.

Indie – Krishna 900 let př. n. l., narozen panně Devaki, objevila se hvězda na východě, učedníci předváděli zázraky, po smrti vstal z mrtvých.
Attiss z Phyrgia 1200 let př. n. l., narozen panně Naně, 25. Prosince, ukřižován, pohřben, třetího dne vstal z mrtvých.

Persie – Mithra 1200 let př. n. l., narozen panně 25. prosince, měl 12 učedníků, předváděl zázraky, po smrti pohřben, 3 den vstal z mrtvých, říkalo se mu Pravda a Světlo, uctívání v neděli.

Egypt Hor 3000 let př. n. l., narozen 25. prosince ženě Isis Mirii, objevila se hvězda na východě, 3 králové našli a ozdobili spasitele, ve 12 – ti letech učitelem, ve 30 – ti letech pokřtěn Anapem a začala jeho vláda, 12 učedníků, kteří konali zázraky, znám jako Boží beránek, také jako Pravda a Světlo. Jeho nepřítel Set – temnota, noc, zlo. Po zrazení Typthonem byl ukřižován a pohřben, po 3 dnech vstal z mrtvých.

czk
czk
Odpověď na  Sarlota Santini
19.1.2022 18:36

Taky jsem to již četl. A tak mě napadlo, zda někdo “zvenčí” to nevytvořil pro lidi jenom jako takový vymyšlený příběh, co by lidé dokázali pochopit a akceptovat. Když vyškrtnu z podezřelých církev, (má alibi, v tu dobu neexistovala) tak si říkám co mají ty příběhy společné a co tím chtěl autor (který to sem implantoval v průběhu tisíciletí) říci? A nebo se opravdu jedná o projev kristovské energie/entity/, která se projevila formou inkarnace v různých časových obdobích? Jasněji bych měl, kdybych věděl, zda i před 5000 lety fungovalo něco jako věřící “ovečky a jejich pastýři”. Ale vzhledem k hustotě obyvatel/zalidnění v té době si myslím, že výtěžnost emocí/mentální energie by byla docela malá. Ale kdo ví, jak to všechno bylo. Já vycházím z toho, co nás učili, ale uvědomuju si, že historie může být vymyšlená báchorka.

BranD
BranD
Odpověď na  Sarlota Santini
20.1.2022 11:06

To, že sú aj ďalší takí, samo osebe nedokazuje, že Ježiš je mýtus. Toho Ježiša, ktorý je známy z biblie, z neho spravili umelo, doslovan ho navliekli do mýtického hávu, aby ľudí zaujal čímsi nadpozemským – svojím životom. Zrodený z panny, predpovedaný doslova od maternice do hrob, viď zvestovanie, naplnenie starých proroctiev… Lenže sa mal podľa nich volať Immanuel. Áno, ten Ježiš je mýtus. Skutočný Ježiš bol veľký učiteľ a mystik. Podstatou TOHO Ježiša nebol jeho zázračnícky život a smrť, ktorú nám popripomína každý katolícky kostol, každá krížová cesta, záplavy umeleckých diel… a ešte aj jeho “posmrtie”, ale jeho UČENIE. To je skryté v podobenstvách – a na to mal sakramenstky dobrý dôvod, že rozprával v podobenstvách. Priame prikázania by sa dali prekrútiť, zneužiť proti ľuďom, ktorých chcel vyviesť z “temnoty” vtedajšieho náboženského stavu v krajine (beda vám, farizeji a zákonníci, pokrytci…). Kto má uši na počúvanie, nech počuje. Jeho učenie, ktoré sa dá stále vydestilovať z evanjelií v tej pôvodnej verzii, zmysle, sa zachovalo len preto, lebo tí, čo budovali na jeho zázračníckom živote náboženstvo a na nej cirkev, nepochopili – a preto nevedeli, ako ho prekrútiť. Samozrejme, do biblie sa nedostalo Tomášovo evanjelium, ktoré neobsahuje ani zbla jeho života, len samé jeho učenie, myšlienky. A to sa doteraz nevyučuje, pretože “pán neprebýva v chrámoch z kameňa”, aj spôsob modlenia osamote, v tichu NAČÚVAŤ a nie rapotať žadonenia a dokonca ROZKAZY – a to sa nehodí cirkvi do krámu. Ona zakazuje priamo sa obracať k Bohu – a pritom vraví, že je postavená na Ježišovom učení. Múdrosť, ktorú Ježiš šíril, tiež nie je mýtom, je to prastará múdrosť, v mnohom omnoho staršia než on sám. Len biblia ju prekrútila, zredukovala, upravila a hlavne zneužila. Teda jej tvorcovia.

***** ****

Nechť si lidé věří čemu chtějí.
Je to jejich problém a jejich život. Vizi a problém, který si sami v sobě vytvořili si musí sami také vyřešit..
Nikdo jiný to za ně nemůže udělat..
carsten

marian
marian
Odpověď na  BranD
20.1.2022 15:55

ak čítať bibliu tak len tie podobenstva, ostatné je strata času, ale slová ktoré ako ľudia používame nie sú dokonalé a už vôbec nie ak je to prekladané z jazyka do jazyka a hlavne záleží ako si to prekladajúci vysvetlí a tak zapíše, je zaujímavé že samotný ježiš nenapísal ani čiarku, všetko sú to len potom informácia z druhej ruky (vieme čo sú informácie), ale tak dokonalé spísané a presne podané je dosť zvláštne, ak niekomu niečo len tak poviem a ten dotyčný by sa to snažil dať na papier s časovým odstupom, mnoho s toho by si asi už nepamätal alebo doplnil podľa seba, na odľahčenie vieme ako šíria klebety

Maca
Maca
19.1.2022 14:40

Přidám jeden moc krásný kousek:
V děloze jsou dvě děti.
Jedno se ptá toho druhého: “Věříš v život po porodu?”
Druhé odpovídá: “Proč se ptáš? Samozřejmě, že věřím. Něco po porodu musí být. Možná jsme tu proto, abychom se připravili na to, co bude dál.”
“Nesmysl”, říká první. “Neexistuje žádný život po narození. Co by to bylo za život?”
Druhé odpovídá: “Nevím, ale bude víc světla než tady. Možná budeme chodit a jíst pusou. Možná budeme používat více rozumu, než si teď dokážeme představit.”
První říká: “To je směšné. Chození je nemožné. A jíst pusou? K popukání! Šňůra dodává všechny živiny, které potřebujeme. Ale je krátká. Takže logicky, život po narození je vyloučen.”
Druhé trvá na svém: “Myslím si, že tam určitě něco je a možná je to tam úplně jinak než tady. Možná už tam nebudeme potřebovat pupeční šňůru.”
První odpovídá: “Nesmysl. A kromě toho, kdyby existoval život, jak je možné, že se odtamtud ještě nikdo nevrátil? Narození je konec života a po narození není nic jiného než temnota a ticho a zapomnění. Nikam to nevede.”
“Nevím, říká druhé, ale určitě se setkáme s matkou a postará se o nás.”
První, odpovídá, “Matka? Opravdu věříš v matku? Směšné. Pokud matka existuje, kde je teď?”
Druhé říká: “Je kolem nás. Jsme jí obklopeni. My jsme ona. Žijeme z ní. Bez ní by tohle místo nebylo.”
První se odvětí: “No, já ji nevidím, takže logicky nemůže existovat.”
A co na to druhé dítě?: “Někdy, když je úplné ticho a vy se soustředíte a opravdu nasloucháte, můžete cítit její přítomnost a slyšet její láskyplný hlas.”

Hodně síly všem

Kamil
Kamil
Odpověď na  Maca
19.1.2022 15:33

Super, veľmi pekný a pravdivý príbeh. Hodí sa presne do tejto doby….Paráda, ešte som ho nepočul. Vrelé ďakujem…:-)

Ondriel
Ondriel
Odpověď na  Maca
19.1.2022 17:08

Úžasný a krásný příklad. Děkuji za potěšení

maria
maria
19.1.2022 14:01

janka modlim sa otcesnas aramejsky – k Svoritelovi otcovi a matke kozmu.
Ten otcenas je cisty. Mam okolo seba jasnovidnych ludi.
Preco potom Putin chod i na valdajm do chramu Stvoritela, Preco Trump ziadal o mtlitbz,
preco bol Jezis obratiny hlavou dole na krizi pri navsteve (klona) papeza v SR – co im tak na nom vadilo ak by patril k nim.
Rusi trdia ze existuje otec, matka a syn a zaroven tvrdia, ze existuje pre veriacich otech, syn a duch bozi.
Tvrdia ze jJezis tu bol a splnil svoju ulohu tak ako mu bolo umoznene.
Mne moje motlitby – ktore si vymyslam sama pomahaju a deju sa zazraky.
Pretoze cast iskry bozej je v nas – v nasej dusi (v centre hrudi).
Vnimam to ako nieci vykrik po poznani pravdy…

maria
maria
Odpověď na  maria
19.1.2022 14:13

Vzdy zalezi ako zijeme cestne, mravne a mame svedomie aj nabozensky krestan moze sa modlit a viest slusny zivot a byt aj neockovany.
To co sa tu pisalo – krv sa meni po ockovani a preto su duse odpojene – je hovorene aj tu:
Posolstvo krvi:http://www.abdrushin.cz/odpovedi-na-otazky/odpovedi-na-otazky-od-abdrushina-128.php
sedi to. Tak ako urcita cast sedi podla Biblii.
Pravy vyklad 10 bozich prikazani ze vraj je na stranke abdhrushina ale v podstate ide o vedenie slusneho zivota, v laske, konstruktivizme, svedomi.
Modlitba:

Rodič náš, Stvoriteľ Kozmu (zensky a muzsky princip)
Svetlo Tvoje priveď do nášho vnútra,
Stvor Kráľovstvo Tvoje v nás
Aby želania Tvoje mohli našimi byť
Vo svetle aj v Tvare (tvorenie v laske a svetle )

Daj nám naše každodenné potreby v chlebe a poznaní (pre telo aj dusu)

Osloboď nás od pút omylov našich,
Ako aj my sa zriekame moci
Danej chybami druhých.(nepreberame karmu inych na seba)
Nedopusť,
Aby nás povrchné veci očarili, (napr.mamona..)
Ale zbav nás od toho
Čo zdržuje v Ceste zivota v laske a najvyseej spravodivosti
Lebo Ty dávaš vznik Moci a Životu
– Tvojej piesni,ktorá všetko oslavuje.
Tak je.

maria
maria
Odpověď na  maria
19.1.2022 14:21

mala som stastie a videla som niektore svoje minule zivoty a vdaka tomu som pochopila ze zatial plati “Co robis inym ako by si robil sebe”
Mam okolo seba ludi s ktorymi viem preco som sa stretla. Napriek tomu najvyssi princip je Laska. Jezis povedal: Miluj srdcom aj dusou a mozes vsetko. Miluj cistou laskou – co je na tom zle? To je to svetlo nasej duse.
Videla som svoju dusu pred smrtou ako vyzera je prenadherna. Citila som v ten okamih len lasku a moje posledne slova boli “Milujem Ta”.

maria
maria
Odpověď na  maria
19.1.2022 14:29

Chram vitastva, jasnovidny ludia v tom vidia chram ktory ochranuje Rusko a planetu.
Energia v tomto chrame je silna. Nie kazdy (hlavne necisty ludia) sa v nom necita dobre…
Ludia, ktori stavali mozaiky boli vedeni a aby vsetko bolo podla pravej posvatnej geometrie. Nie je tu kvet zivota ale posvatne symboly ktore ochranuju …
https://www.extraplus.sk/clanok/giganticka-vojenska-katedrala-pri-moskve
alebo cela stavba tu:
https://www.youtube.com/watch?v=Alpfq2Q8SZI&t=4s

maria
maria
Odpověď na  maria
19.1.2022 14:14

osprevedlnujem sa za preklepy

Lucxka
Lucxka
19.1.2022 13:59

Bůh nebo ďábel – dualismus. Vždyť je to i to. Jde jen o energie světla a tmy, ale dohromady tvoří “Boha”.

micibici
micibici
19.1.2022 12:31

Článek je podle mě dobrý, video v něm naprosto věcné, po spoustě let vlastního bádání s ním naprosto souhlasím. Jen mě zaskočila ta spousta emocí – nojo, čemu se potom divit?!

Joudus
Joudus
19.1.2022 11:54

Souhlasim s Vitezslav, jediny ceho tu jsme svedky tak odkloneni od bozi cesty skrz falesny uceni, proroky, novy nabozenstvi, atd. Sranda je to ze tu nekteri medituji a spojuji se s “vyssim” vedenim a pritom nevedomky se oteviraji zlym silam. Takze to co tu nekteri delaji si vlastne protireci tim ze chteji bojovat proti zlu a stejne ho nevedomky podporuji. Mozna sice bible je osekana ale porad ta podstata tam je, rozhodne by to chtelo vratit se ke korenum a nevymyslet tyhle hovadiny ktery vas nezachrani, spis na sebe pritahnete neco s cim doma zit nechcete.

*****
Proč hodně lidí není schopno (neumí) používat správné pojmy? Které nejsou ambivalentní (dvojsmyslné).
Např. “Boží cesta”. O čem píšete? Bůh jako Satan, nebo Bůh jako Stvořitel / Konstruktivní síla vesmíru??
“…..bible je osekana ale porad ta podstata tam je….” Podstata čeho??? Satanismu? Destrukce?

Joudus, Váš komentář je dle mého názoru zmatečný.

Na komentářích pod tímto článkem je krásně vidět, koho se téma dotklo a má potřebu obhajovat “jakousi sílu”.
K tomuto tématu doporučuji nastudovat knihu Tajné dějiny jezuitů. Poté zjistíte, že tento článek je pouze slabý odvar toho, co se v té knize píše.

Knihu můžete stáhnout zde: http://link.tadesco.org/KR9JDd

tereza

maria
maria
Odpověď na  Joudus
19.1.2022 14:16

pred jezuitmi bol najprv tvorca (hovoria Rusi), stvoritel.
Pred akymkolvek nabozenstvom bolo Stvorenie.

mike
mike
19.1.2022 11:39

terezke a celemu tadescu prajem vela trpezlivosti v reakciach na komenty, usmev. Co sa mna tyka som v sulade s uvedenymi skutocnostami, a nie je dovod, aby bol niekto pobureny, usmev. Akakolvek ^viera^ nie je v poriadku, pokial cloveka rozrusuje, dokonca poburuje iny nazor alebo fakty, a ma potrebu argumentovat a dohadovat sa. Comukolvek clovek veri, nemal by mat potrebu presviedcat kohokolvek o nicom, co si mysli, ze je pravda. Je to len jeho pravda, ktora vznikla z jeho dokola opakujucej sa myslienky, o ktorej sa sam presvedcil a pokial ma potrebu to akymkolvek sposobom nasilu pretlacat medzi ostatnych, nieco nie je v poriadku. Tolko moj nazor. Prajem vsetkym pekny den, usmev.

anna
Odpověď na  mike
19.1.2022 11:51

veľmi pekný komentár. Ďakujeme. Niet čo dodať. Každý nech pochybuje o všetkom čo tu píšeme a nech si sám zisti ako to je. Mrk. anna

mike
mike
Odpověď na  anna
19.1.2022 12:22

nie je vobec za co, ja Dakujem. Presne tak, ak niekto o niecom pochybuje, nech si prezisti viac. Ak je aj tak presvedceny o svojej pravde, zbytocne byt pobureny, prave naopak, taky clovek ak si je isty tym, comu veri, by mal prave ostat kludny a nemat pocit, ze ma vsetkych presvedcit o opaku. Moj nazor je, ze prave neistota v seba, alebo v to v co clovek veri vytvara tieto destruktivne reakcie na prakticky nieco, co vobec nie je smerodatne pre nikoho z nas, usmev. Brat si osobne nieco, co sa v podstate ani nas netyka a na zaklade toho nechat lomcovat svojimi emociami asi nebude ta spravna cesta, usmev.

czk
czk
19.1.2022 11:26

Již jsem přečetl spoustu materiálů o Ježíši, ale nejsem schopen si udělat jednoznačný názor o jeho skutečné ne/existenci. Jsou materiály, které jeho existenci potvrzují i vyvrací. A protože jsem u toho nebyl, tak to nechávám otevřené. Názor autorky akceptuji, ale neztotožňuju se s ním.

Podle mně míchá 3 různé věci dohromady. A to Ježíše, Krista a církev/církve. Kdysi jsem poslouchal přednášku MUDr. Foučkové, kde chvíli hovořila o Ježíši a chvíli o Kristu a já jsem v tom měl zmatek. Tak jsem se jí zeptal, jaký je v tom rozdíl. A odpověď – Ježíš je jméno, Kristus je funkce.

Církev je organizace řízená špatnými lidmi a bible byla přepsána již mnohokrát, viz např. “Kolem roku 330 nařídil v dopise císař Konstantin Eusebiovi z Cesareje, aby „nechal přepsat zkušenými odborníky padesát svazků Svatých Písem, na jemně zpracovaném papyru.“ Takže ani o tyto materiály se nemůžu opřít. Ale….

Na Zemi žije necelých 8 miliard lidí. A kdyby jenom polovina uvěřila tomu, že existuje bytost, která miluje každého člověka, bytost pomáhající a konající zázraky pouze ku prospěchu a nikdy ku škodě, laskavý a milující učitel, tak potom vznikne myšlenková forma, “egregor” , která je pak už reálná. A nepochybuji o tom, že Alue umí tvořit myšlenkou ve hmotě. Proto by pro ni neměl být problém přijmout tuto teorii. Přátelé z vesmíru nás opakovaně datují o tom, že si lidstvo utváří vlastní realitu tím, ČEMU OPRAVDU VĚŘÍ.

mike
mike
Odpověď na  czk
19.1.2022 12:52

czk, pokial ludia budu hladat niekoho dalsieho mimo seba, a odovzdavat tomu energiu, nikdy si neuvedomia, ze ta bytost, o ktorej hovoris su oni sami, ziadny treti nikto. Ked hladas nieco, niekoho mimo seba, nemozes nic najst lebo upriamujes pozornost prave tam kde to nie je. Moj nazor je prave ten, ze vsetky tie ^viery^ a ^nabozenstva^ boli ludom dane, aby ich rozhadali a hlavne, aby nehladali tam kde treba, a to v sebe. Je to len taktika na odputanie pozornosti. Este mozno jedna vec na zamyslenie. Vsetci dobre vieme, kto boli ti, ktori tu robili tieto nechutnosti, ktori nas tu chceli vyvrazdit. Tato tzv. J-ELITA presadzovala vzdy svoju agendu, ktoru som nacrtol, a nezastavili sa pred nicim. Ovladali uplne vsetko a vsade pchali to, co chceli, aby ludia, ci uz jedli, pouzivali, robili, hovorili, dychali, ako sa spravali, alebo comu verili. Myslim, ze na tom sa asi zhodneme, aspon Ti co chodia na tadesco, alebo aspon drviva vacsina. Moja otazka znie, preco si myslite, ze tieto iste J-ELITá chceli, aby tento dotycny s tymto menom bol uplne vsade na kazdom rohu, v kazdej bude, v kazdej domacnosti? Preco ho tak nazvali a chceli, aby to ludia pouzivali, hovorili jeho meno a modlili sa k nemu? Preco je to tak? Neviem si pomoct, ale preco by nam ludom v hoteli zem tito vrahovia deti davali nieco taketo podla mnohych paradne, ktore stoji za to si branit? Co je za tym? Verite, ze zrovna toto je jedina dobra vec, ktoru nam chceli dat? Naozaj? Odporucam polozit sami sebe tieto otazky a odpovedat si na ne. Ja som si odpovedal.

czk
czk
Odpověď na  mike
19.1.2022 13:45

Jak jsem se již vyjádřil výše, nejsem schopen posoudit, kde je pravda. Ale pokud by žil skutečně, tak nevylučuji možnost zneužití kladného symbolu pro špatnou věc. Záleží na manipulátorovi, jak dlouho a jakými prostředky dokáže manipulovat “věřícím”, až ho nakonec má, tam kde ho chtěl mít. A taky jsem četl i spoustu materiálů o tom, že ve skutečnosti se ve věci víry (myslím tím té organizované v církvích) jedná o “těžbu emocí a mentální energie” pro bytosti, které se tím živí. Takže bude zjevný rozdíl mezi “organizovaným věřícím” a věřícím, který si nosí tuto vizi jenom tak ve svém srdci.
Rozumím tomu tak, že kdo hledá sám v sobě, tak vlastně hledá “původní zdroj všeho”, jehož střípkem lidská bytost prý je. A nejsme jediná civilizace, která se o to snaží. A ti, co došli dál než lidstvo tvrdí, že na současné úrovni vývoje lidstva nejsme schopni tento fenomén pochopit a to s čím se u nás ohledně víry pracuje, tak to prý jsou spíše jenom takové alegorie. Něco jako pohádka s vymyšlenými postavami, ale se správným návodem/poselstvím/vzkazem.
Na závěr jinak řečeno na příkladu – peníze jsou neutrální. Mohou fungovat jako směnitelná forma hodnoty práce/majetku, a nebo forma vykořistění, podvodu, zotročení či úplného okradení. Záleží na záměru/cíli. A podobně je to i s jakoukoli vírou.

ja25
ja25
Odpověď na  czk
19.1.2022 15:14

Neviem, aj keby som neviem ako chcela neverit, hold, verim. V nieco vyssie. Nejaky mozog tvorstva..a nemam ho pomenovany. Mozno je to to, comu ludia vravia jezis, alah… Som presvedcena, ze nieco existuje, nejaka vyssia sila. Uz par x v zivote mi pomohla a to boli silne veci. Neda sa mi zapochybovat. Myslim si, ze som dobry clovek. Vo vsetkom a v kazdom hladam to pozitivne, dobre.. mam kamarata, a ten ma vola anjelik. Maval videnia, nejake biele svetlo a povedal, ze to videl len u malickych deti, nejakeho bezdomovca, u jednej kolegyni a u mna. Nemyslel to metaforicky, ale realne ze to svetlo vidaval nejake obdobie, sam si to nevedel vysvetlit. A mne to akoby vnuklo nieco ako potvrdenie, ze ano, som naozaj “cisty” clovek. Do kostola nechodim, ani necitim najmensiu potrebu. Uz v detstve ma to odpudzovalo. No tymto chcem povedat, ze ano, cirkev a to nieco, nazvyme to trebars LASKA nemaju nic spolocne. Nezavisia od seba. LASKA je vecna, vzdy tu bola, je, aj bude a cirkev si vymysleli ludia na ovladanie, tak nejak to citim.

Nadja
Nadja
Odpověď na  czk
19.1.2022 16:57

,Možná by bylo zajímavé vyslechnout pořady s išou-Evoluce,které jsou na Svobodném vysílači vždy v úterý,ale je jich už hodně od roku 2018 a mluvila také o Kristu, zákonech jednoty a mnoho dalšího. https://www.svobodny-vysilac.cz/category/radio-midgard/evoluce/page/14/

Asfalotth
Asfalotth
Odpověď na  czk
20.1.2022 14:22

Tak tak, upresnim to “kristovstvi”. Je to stav jedince, ktery aktivne pouziva onen takzvany “hot spot”a prostrednicvim nej si uz za zivota plne otevre vedomi. Postup je presne dany, jde o tvrdou a vytrvalou duchovni praci na sobe same a to po nekolik desetileti denodenne. Prvni cast postupu je verejne dostupna a druha cast se realizuje pod vedenim bytosti, ktera uz plne vedoma je, at se vystriham nejakych zavadejicich pojmenovani. Takze takovych “kristu” po zemi chodilo desitky a nikdo o nich nepsal zadne baje. Postup je presne predavan, drive jako tajne spisy, z dob civilizaci minulych a je nezmeneny, jinak by nefungoval.
To, ze cirkve jsou Satanovy snad nenecha na pochybach nikoho s normalnim citenim ci obyc selskou logikou. Od detstvi nechapu jak nekdo muze klecet pod artistou na krizi, ze ktereho prysti krev a vubec jak se muze dotknout neceho tak hnusneho jako je kriz – ryzi materie.
K tem lzim bych snad dodala, ze nekdy je lepsi pokrivena pravda, nez cistokrevna lez, pac ta ma prilis kratke nohy.
A k te osobe, o ktere Aluska pise nezaujimam zadne stanovisko. Pockam si az na odecet skutecnych udalosti z kroniky Akasi. Protoze vsech tech radoby odporniku na vsech stranach je prehrsel.
Taky jsem studovala okrajove i Satanismus a cernou magii, abych vedela s cim mam tu cest a muzu sice souhlasit s vetsinou, ale taky berte v potaz ze padly Andele a jeho sluzebnici se nestiti znesveceni absolutne niceho! Ano esoteriky propirani andele jsou paradni podfuk, ale vlastniho nematrielaniho pomocnika, kteremu muzeme rikat jak chceme, (casto se mu obecne rika andel strazny) mame vsichni a ten je schopen nam v krizi opravdu pomoct a k nemu se vetsinou vsechny ty prosby donesou a on se snazi konat v nas prospech.
Mam pocit, ctenim toho demonskeho breviare se Aluska drobet nori do tmy tim spis, cim cim je citliva na vnimami “frekvenci” v tomto pripade hodne nizkych. Z vlastnich zkusenosti. Takze zazehnout vlastni svetylko a drzet se pouze neho.

Ondriel
Ondriel
19.1.2022 11:25

Ten, kdo je vědící, tak ví, má poznané. Není třeba tady nikoho obhajovat či napadat.

Pravdu jako takovou tím nezměníme ani neupravíme.
Ježíš je posvátná bytost v jazyce Světla, lásky a pravdy. Pouze srdce má možnost tohoto poznání.

S láskou a úctou Ondriel

*****
Proč ty církevní termíny? Posvátný – svatý – světelný? Jazyk Světla je co, prosím?
Zednáři o Luciferovi (Světlonošovi) – svém pánovi, také tvrdí, že je posvátný. 🙂

V tomto kontextu mám i trochu problém s termínem “Bojovníci světla”.
tereza

Ondriel
Ondriel
Odpověď na  Ondriel
19.1.2022 13:16

Milá Terezko. Velice se vám omlouvám za svou neschopnost bližšího vysvětlení. Předal jsem,co jsem měl,jen to mnou prošlo. Bezmyšlenkovitě samo při čtení.
Jestli to nechápete správně,tak to bylo určeno někomu jinému. To již neovlivní. Ještě jednou se omlouvám za svou neschopnost komunikace na vaší úrovni vědomí.
Mám vás všechny moc rád.
Přeji vám jen to nejlepší. V úctě a s pokorou Ondriel

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  Ondriel
19.1.2022 13:33

Tak to budeš mít zřejmě i s Galaktickou Federací Světla.

Zajímavé …. mžurkec.

Ještě k tomu obrázku, ať nemusím psát dva komenty ….. myslím si, že redakce moc dobře zná symboliku a její sílu a funkci. Podtrhovat tedy článek destruktivním obrázkem článek destruktivním způsobem poškozuje.

Přeji krásný den.

*****
Otázkou je, kdo té Federaci takové jméno dal? Lidé na Zemi?
tereza

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  DELTA 2
19.1.2022 14:06

Zvolil si své jméno sami.

Já myslím terko, že při všech těch znalostech by si měla vědět o koho jde …. zajímáš-li se tedy i o dění mimo naši planetu.

*****
Já jsem se pozastavila nad jménem, nikoliv nad tím, kdo je Federace.
tereza

mirek
mirek
Odpověď na  DELTA 2
19.1.2022 17:53

podle kontaktérů a insiderů tajných kosmických programů žádná Galaktická federace světla neexistuje,je pouze Galaktická federace světů a Itergalagtická konfederace

vitacrha
vitacrha
Odpověď na  DELTA 2
19.1.2022 19:39

světlo nelze federalizovat, protože může být součástí každého, kdo k němu vykročí s nádhernými úmysly. čistotu taktéž každý jedinec ovládá tak není potřeba světlo jakkoliv řešit.

DELTA 2
DELTA 2
19.1.2022 11:17

Autor článku se zřejmě nikdy neobeznámil se zákonem jednoty.

A ten destruktiv obrázek v úvodu ….. netřeba další komentář.

*****
Obrázek má podtrhnout dané téma. Obrázky jsou většinou názorné.
tereza

micibici
micibici
Odpověď na  DELTA 2
19.1.2022 12:32

Tak to já nejspíš také ne, můžete prosím napsat více o “Zákonu jednoty”?

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  micibici
19.1.2022 13:28

micibici 19.1.2022 v 12:32

Doporučuji si najít onen materiál. Je i ke stažení na netu v PDF.

Milan
Milan
19.1.2022 11:01

Nikto dnes nemôže tvrdiť, že takáto osoba nikdy neexistovala len na základe nejakých dejepisných údajov. Ak nie sú záznamy o jeho existencii, platí to aj naopak. Legendy vznikajú na základe realnych podnetov. Ježiš mohol v tej dobe žiť a kázať. Mohla okolo neho vzniknúť komunita, ako aj dnes vznikajú rôzne spolky. Ak žil, určite nepredpokladal a určite mu ani na um neprišlo, že jeho myšlienky takto ľudia zneužijú. Netreba nič vymýšľať. Všetko už tu je. Vďaka, úcta, láska a pokora. Len to ľuďom chýba.

jofo
jofo
19.1.2022 09:10

To, že súčasné kresťanstvo už nemá moc spoločného so skutočnými hodnotami, vieme. Že je ovládnuté temnotou na manipuláciu ľudstva, vieme. Že sú tam symboly a praktizujú sa nečisté praktiky, vieme. Že obchodujú so sexom, drogami a podobne, vieme. Že je tam iba málo dobrého, vieme. Mocenské a finančné záujmy sú chorobou náboženstiev.

To ale neznamená, že vyvrátime existenciu Ježiša. Že zavrhneme existenciu Kristovskej energie. Na zemi bolo veľa inkarnovanych majstrov. Rovno zavrhnite Budhu, Mohameda a vlastne všetkých zaradom.

Ľudstvo za celé roky zavrhlo mimozemský život, boha, poprelo existenciu duchov a paranormalnych javov,… Teraz sú na rade ďalšie veci. Zaujímavé. Ľudia tohto typu sú skôr vnútorne prázdny. Používa sa osočovanie výrazmi ovca, naivný, slepý,…

Oči týchto ľudí nevidia krásu okolo, necítia silu existencie, nepoznajú krásu lásky a darov ktoré denne dostávame. Vedenie a pomoc považujú za náhody,… Títo ľudia zamenili intuíciu za logiku. Sú tajomstvá, ktoré tu nespozname. Ani to nie je potrebné.

Clanok je nevyvazeny a pôsobí destruktivne a zaujato. Po úvodných dávkach urážok už nemá zmysel predpokladať objektivitu.

anan
anan
19.1.2022 05:24

Díky za info.
Jedna kolegyně používá zaklínací formulaci Ježíši Kriste každou chvíli. Tak to někdo komentoval: Hašiši a já jsem dodala Marjánko. Přála mi dokonce to, že jsem v nemocnici, jak mi kolegové oznámili. Takže zlá osoba. Vyhýbám se jí a chráním se před ní.

igísek
igísek
Odpověď na  anan
19.1.2022 10:10

jeshua ben josef
Neboli
ježíš kristus.
Nemá nic společného s “jeho” samozvanimi následovníky, stejně tak jako nemůže za to že si na jeho účet někdo vyčuranej jak díra do sněhu udělal s.r.o.čku.
Všechno to zneužití symbolizuje otrocké ujarmeni duší člověka na zemi a opovržení hodný pospinení jména jednoho velkého vzetupivsiho MISTRA!
Autor(ka) by se měl (a) dovzdelat a pak až následovně něco vodprdnout do éteru neboť svím jednáním slouží jenom tmářským černoprdelníkum.
Je smutný vidět jak si někdo kdo vo tom prd ví něco takovýho dovolí. To platí pro všechny nesmírné Bytosti Světla kterejch odkaz byl ukradenej a zneuzitej ve prospěch samozvancu. Navíc platí nikdo se vás o nic neprosííííí!!!!!
Žij a nech žít!!!!!

anan
anan
Odpověď na  igísek
19.1.2022 19:15

A Vás někdo o něco prosil? Tak proč melete nesmysly, když Vám unikla podstata mého příspěvku.