Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze
    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

    Inaugurace? Nikoliv. Byli jsme svědky pohřbení Deep State. Osvobození lidstva přechází do nové fáze

  • Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi
    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

    Nyní, když se Trump ujímá moci, začíná poslední bitva o planetu Zemi

  • Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu
    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

    Prečo majú Slováci ducha protirečenia voči Západu

  • Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?
    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

    Dva přední manipulátoři adresovali předsedovi vlády Slovenské republiky otevřený dopis. Připravuje se fico na majdan?

Související zprávy

  • Tohtoročné hudobné ceny Grammy pripomínali skôr „satanský sabat“
    Tohtoročné hudobné ceny Grammy pripomínali skôr „satanský sabat“

    Tohtoročné hudobné ceny Grammy pripomínali skôr „satanský sabat“

  • Byly to v České republice skutečně volby prezidenta?
    Byly to v České republice skutečně volby prezidenta?

    Byly to v České republice skutečně volby prezidenta?

  • Konflikt Rusko a Ukrajina je aj súbojom dvoch „bojových mágií“
    Konflikt Rusko a Ukrajina je aj súbojom dvoch „bojových mágií“

    Konflikt Rusko a Ukrajina je aj súbojom dvoch „bojových mágií“

  • Proti „Satanovej armáde“ je špeciálna vojenská operácia bezmocná
    Proti „Satanovej armáde“ je špeciálna vojenská operácia bezmocná

    Proti „Satanovej armáde“ je špeciálna vojenská operácia bezmocná

Podívejme se do minulosti proč THE SHOW MUST GO ON a kým to všechno je vlastně řízeno

AKTUALIZACE 11:45, KTEROU SI NEMŮŽEME DOVOLIT NECHAT UJÍT!!!!!…..rozborů symboliky jsem nejen na tadescu.cz, ale i jinde udělal nespočet. Dnes mně ale zaujalo velmi kratičké video, které jsem chtěl dát do předchozího článku o silvestrovské noci, ale asi by mnozí nepochopili…..

09:54

Aktualizaci najdete ve spodní části článku. Je vidět, že za vším stojí,  ještě ale né dlouho, jak jsem psal, ale tohle je skutečně až přespříliš. Vidím, že sledují všechno dost dokonale a hlavně i nás…..

Je nutné se dobře dívat na obrázky a v jednom kratičkém videjku Vám je dokonale naznačeno (ukázáno), kdo za tím vší stojí. Dělají si samozřejmě reklamu i sami pro sebe a v traileru, reklamním videoklipu, je řečeno zcela všechno. Rozbor by byl na mnoho stránek. Sestříhal to určitě mistr symboliky. Od začátku až do konce. Ale podívejte se na minutu 02:07 až 02:08. Tady je záblesk pravdy, kdo za nimi stál a kdo jim pomohl ke slávě i s jejím pádem…..

 

[wp_ad_camp_2]

 

 

Mimo jiné jsou zde velmi cenné obrázky skoro od začátku založení skupiny až do jeho konce a to ve 2 minutách a 30 vteřinách…..

Hned první obrázek ukazuje ruku, která chce projít zrcadlem, mírně se prohlo, všímáte si, že je to skoro to stejné co v MATRIXU kdy Neo při replikaci strčil také ruku do zrcadla?????

00:01-00:02

Ruka má ale okovy na ruce, hned dva, je tedy otrokem. Jejich otrokem. Má dvě tváře. Potom se na desetinu vteřiny udělá tma. A hned nato vstává (jako při probuzení sedá si na posteli) symbolicky lidská bytost a je vidět zezeadu. Zezadu proto, protože její pravou tvář a jejich  pravou tvář nikdy neuvidíte a ani neuvidíte do dění celé společnosti. Nasáčkovali ji ale do 2:30 minut. Skvělé.

A mimo jiné ukázali dosti z budoucnosti…..

Možná někdy v budoucnu udělám rozbor, ale v současnosti nemám čas, jsem na cestách…..

 

To víte, při kávičce na benzince se tv klidu toho moc napsat nedá…..

tm

Aktualizace 11:45

Jak je vidět, tak soudruzi nám poslali milý vzkaz pomocí reklamy a sice ženu v červeném. Asi se jim nelíbí, co jsme o nich napsali a začali dělat rozbor videa který samozřejmě patří jim a nemají zájem o dekódování. Pochopte, že náhody neexistují. Jsou to dva print screeny obrazovky. To jsou ale náhodičky. Určitě si vzpomínáte z filmu MATRIX, co žena v červeném znamená. Toš tak.

Budeme tedy slušní a poděkujeme soudruhům za milé upozornění a vzkaz, který nám poslali…. Posílám ho za tadesco.cz i já: 540 144000 540

DĚKUJEME

 

 

 

[wp_ad_camp_2]

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
Pravidla diskuze

Diskuze je pouze pro registrované čtenáře a je moderovaná. Budou uveřejněny jen takové komentáře, které nejsou urážlivé, vulgární, neobsahují reklamu, neobsahují projevy náboženského fanatismu, návody k násilí, pseudo-ezoterické bludy a jsou k tématu.

Není dovoleno vkládat celé články z jiných webů a strojové překlady z cizích jazyků, stejně tak psát celé věty kapitálkami.

Komentáře není dovoleno využívat jako chat a místo pro osobní spory.

Veškeré odkazy v komentářích musí být uvedeny s krátkým popisem čeho se týkají. Odkazy bez popisu jsou považovány za spam.

Komentáře jsou automaticky posuzovány antispamovým systémem, a pokud jsou zadrženy, musí je posoudit administrátor, což může trvat až 25 hodin. Opětovné odeslání komentáře nebo psaní stížnosti prostřednictvím e-mailu nic neurychlí.

Předem děkujeme za respektování těchto pravidel.

35 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Maroš
Maroš
5.1.2019 02:07

CHORÉ!!! – ale je to tak – našu históriu píšu Nemci a anglosasi! Podrbaná mediálna globalistická BBC rozhoduje o slovenských osobnostiach – ona má totiž patent na tento formát! A mediálni hajzli tento formát samozrejme potrebujú k životu! Takže „načo voliť prezidenta“ – prezidentom „všehomíra“ je aj tak BBC! Do pi…! Pokiaľ nevydrbeme z médií týchto manipulatívnych KOZMOPOLITNÝCH parazitov – nebudeme mať nikdy pokoj!

„Speváčka Marika Gombitová vyhlásila, že chce prenechať miesto v TOP 10 televíznej ankety RTVS Najväčší Slovák. Verejnoprávne médium sa však s touto zmenou musí obrátiť do Veľkej Británie.

„Sama som očakávala, ktoré osobnosti našej histórie získajú najväčšiu podporu v ankete ,najväčších‘ Slovákov, a vlastné umiestnenie v prvej desiatke bolo pre mňa veľkým prekvapením. Preto som sa rozhodla prenechať miesto osobnosti, ktorá je možno menej známa, avšak pre Slovensko z historického hľadiska viac výnimočná,“ píše sa vo vyhlásení speváckej legendy.

RTVS pre Aktuality.sk potvrdila, že zaregistrovala vyjadrenie Gombitovej. Jej vyradenie z TOP 10 však nebude také jednoduché. “

„„Najväčší Slovák je licencovaný program, ktorého vlastníkom a tvorcom je britská televízia BBC. Z tohto dôvodu je potrebné, aby sme takýto výrazný zásah, akým zmena finálovej desiatky jednoznačne je, konzultovali s vlastníkom formátu,“ objasnila Silvia Turnerová z marketingu a komunikácie RTVS.“
https://www.aktuality.sk/clanok/654007/marika-gombitova-nechce-byt-v-top-10-najvacsich-slovakov/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie.c.x…A.

kalia
5.1.2019 00:44

Mě ta letící bunda připomíná varana (i oko na té bundě je).
https://1url.cz/LM24u

Ale jinak v tom videu nic nevidím, je to rychlé a video je mi docela nesympatické, takže u toho ztrácím pozornost.

tereza
Admin
Odpověď na  kalia
5.1.2019 01:15

Vaše podvědomí ale vidělo úplně všechno. A o to jde.

kalia
Odpověď na  tereza
6.1.2019 21:30

Já právě doufám (velice doufám), že mé podvědomí to taky odhodí jako špatný balast, ze kterého si nic nevezme. Ale kdoví..

V zahraničí jsem zažila podprahovou reklamu (když jsem vařila a u toho jsem částečně sledovala TV, tak jednou se mi podařilo koutkem oka zachytit podprahovou reklamu vloženou do filmu na MC’donalds – tedy předpokládám, že tam byla vysílaná opakovaně, i když jsem ji vědomě nevnímala – a přesto jsem nikdy neměla při sledování TV ani po jejím sledování, ani nikdy později z dlouhodobého hlediska, chuť na fastfood ani na hamburgr, colu..

⚜ aston 405
⚜ aston 405
4.1.2019 23:58

I když si také myslím, že náhody neexistují, tak Reklamy Google jsou pod článek přidělovány dle textu v článku. Alue má s tímto bezpočet zkušeností. Takže „soudruzi“ mohou být v tomto případě jen reklamní algorytmy.

I tak děkuji za vaše sdělení toho, jak moc si všímáte všech znamení, která dostáváte za hlavní vaše poselství článku, abychom dělali to samé :).

⚜ aston 405
⚜ aston 405
Odpověď na  ⚜ aston 405
5.1.2019 23:46

*oprava: „všech znamení, která dostáváte a považuji za hlavní poselství článku, abychom dělali to samé :).“

PS: Žena v červeném je ale mazec, to musím uznat ?!

lenka f
lenka f
4.1.2019 22:18

Fredy je v kostýmu harlekýna, což je komická postava z italských komedií a značí bystrého sloužícího v oděvu s trojúhelníky a kosodélníky. Ještě dříve se slovo harlekýn prý používalo pro vládce podsvětí. Ale z Fredyho udělali sluhu a v některých jeho kostýmech mi připadal i jako král bláznů. Byl do této role stylizován mi přijde.

Mikessska
Mikessska
Odpověď na  lenka f
5.1.2019 01:10

Milá lenko f – zkuste se podívat na dokument o Freddim se slovenskými titulky – tento dokument je staršího typu.
Své kostýmy si leckdy sám navrhoval, neboť měl neskutečný talent na mnoho věcí – jednou z toho byla jeho malířská tvorba a dokonce návrhářská tvorba z dob jeho studií…
Můj skromný názor je, že to byl taktéž surrealista a viděl a cítil mnohem víc, než „obyčejný“ smrtelník. Právě díky kostýmům krále blázna poukazoval na to, kam ten svět spěje… A protože si i sám skládal texty, věřím, že se mohlo jednat o bytost světla, která otevírá oči slepým a spícím…Někdy dost nepěknou formou – to, když se lidem třeba dělá špatně…
Mě z jeho vystoupení běhá mráz po zádech, nejen k vůli hlasu a textům, ale i díky jeho neuvěřitelné energii. Možná i poukazoval na to, že jsme hrozně zkostnatělí, nepružní, nehraví – a on si to jen užíval a dával do toho vše…Děkuji za přečtení až do konce.

Maroš
Maroš
Odpověď na  Mikessska
6.1.2019 11:21

“ věřím, že se mohlo jednat o bytost světla, která otevírá oči slepým a spícím…“ – hej, a jeho špecialitou boli úlety a lov homosexuálnych mladíkov. „Saturnin“… Kupovať si ľudí – na sex – to je jedno – je základnou vlastnosťou „bytostí svetla“ – padnutých na Zem. Mikesska – keď ti niekto ponúkne spoza stiahnutého okienka auta 100 euro za… – budeš ho považovať za bytosť svetla? Bež…

jintrovert
jintrovert
4.1.2019 19:28

Rozhodně nechci být nějak protivný,nebo tak něco,ale mě už dávno nepřekvapuje jak to tu má „temná strana“ podchyceno ☺ A proti současným obludným kreatůůrám jako např. marylin manson je to ještě čajíček ☻

herman.x
herman.x
Odpověď na  jintrovert
4.1.2019 20:39

Na jedno video,z října loňského roku mi upozornil,již dávno odejitý člen a kytarista kapely Support Lesbiens,nejenže totálně „zženštili“ tvorbu,ale i tady už jsou patrná rozlezlá chapdla „tvůrců“ tohoto průmyslu.
Dál už jsem to nedokoukal.Jen připomínám,že se jedná o českou „kapelu“ a pase jí Universal Music
V čase 0:10 – 0:11!

https://www.youtube.com/watch?v=JqYT0pGKX8Q

.lak
.lak
4.1.2019 15:49

Tam mne nic neoslovilo asi polívky nežeru. Že ze třeba 4.dimenzionální mají možnosti za hranicemi plytkých představ je jisté. Otázkou je do jaké míry v dimenzích jsou někteří chápat + výsledky.
https://www.youtube.com/watch?v=NU9M8ej8dbM
Gdo udělá rozbor
https://www.youtube.com/watch?v=lk2-bgwA0Ro

marie55
marie55
4.1.2019 13:30

v čase 0,04 prsten na prsteníčku….zřetelně je vidět, co je na něm…
Marie

PTZ
PTZ
4.1.2019 12:04

00:04 – po stranách dvě „záhadné“ nahrbené bytosti po bílou škraboškou – persónou?

Něco jako „pod plachetkou osoba, ….hnáty křivé….“

PTZ
PTZ
Odpověď na  PTZ
4.1.2019 12:27

00:04 – Je mžik: Prsteny – na malíčku svítí – hexagon – saturn?, na prsteníčku – zednářský…

00:05 – „ptačí tvář se špičatým nosem“ na kytaře v truhle – něco jako „obrázek z knihy „Tajuplnosti, mámidla a kejkle“ – je to jen mžik. Je něco zvláštního na těch strunách jak jsou 3 a 3 jinak upevněné?

mariankosmac
mariankosmac
Odpověď na  PTZ
4.1.2019 14:06

,,Je něco zvláštního na těch strunách jak jsou 3 a 3 jinak upevněné?“ Je to normálne.

herman.x
herman.x
Odpověď na  PTZ
4.1.2019 14:16

Ohledně těch strun,je i mnoho kytaristů u nás,
kteří si takto přes struník protahují struny,
docílí tak o něco delšího sustainu (to znamená,
že se prodlouží čas,než zvuk struny zanikne).
Zde silné struny (E,A,D) jsou normálně,tak
zase vznikne kratší tón,ale konkrétní s attackem
a ty „tenčí“ (G,H,e) jsou právě provlečeny obráceně
a samozřejmě jsou tak u Queen známá kytarová sóla,
které jsou s delším dozvukem a úplně „zpívají“..
Tam si myslím,že je ten důvod…Jinak samozřejmě
se zbytkem souhlasím,ohledně těch prstenů atd.

MUDrland Wenca
MUDrland Wenca
Odpověď na  herman.x
4.1.2019 21:11

Zde nejde o sustain, ale o sadu strun složenou z různých sad. Tři s vlevo jsou kytarové struny a mají úchyt s mosazným válečkem. Prostrčí se dírou a váleček slouží jako aretace. Ty vpravo mají namísto válečků očka. Jedná se o struny na banjo nebo bouzouki a namísto válečků mají očka, které se nasazovaly na ocelové trny kobylky. Jediný způsob jak je uchytit na kytarovou kobylku je provléct strunu očkem tzv.na zdrh, kolem těla kobylky.

Na bendžovky hrávali za minulého režimu i naši kytaristi, ti kteří potřebovali tenší struny než tehdy běžné kytarové desítky. Dnes se běžně prodávají devítky i osmičky. O Mayovi je známé že hrál mincí na tenké struny s minimálním atakem a tím dosahoval svého tónu. Běžně silné kytarové struny (ty vlevo) používal proto, že basové struny potřebují pro slušný zvuk větší hmotnost struny. Kdyby i zde použil tenké struny, byl by zvuk příliš středovýškový, ve zvukařské terminologii „telefonní“, nebo nádražový zvuk.

Jsem celoživotní kytarista a tak o tom něco vím.

MUDrland Wenca
MUDrland Wenca
Odpověď na  herman.x
4.1.2019 21:41

Sustain a attack je dán konstrukcí kytary. Kytary s malým úhlem ohybu struny za kobylkou, např. Gibson model Les Paul, mají delší sustain a kulatější zvuk. Upínání struny je na přední desce kytary. Kytary s ostrým úhlem, např.Fender modely Telecaster Stratocaster, mají výrazný attack (twang), kratší sustain a brilantní výšky. Uchycení strun – skrz korpus ze zadní strany.

Stejné je to u baskytar. Skrz korpus tažené struny u Rickenbacker 4003 dávají výrazný a osobitý attack a díky průchozímu lepenému krku mají i slušný sustain. Fender Jazz Bass (šroubovaný krk) s upínáním na přední desce dávají dlouhý sustain se slabším attackem.
Je to jen velmi stručné rozdělení elektrických kytar a baskytar. Vlivů na zvuk je daleko víc.

herman.x
herman.x
Odpověď na  MUDrland Wenca
4.1.2019 23:21

Pane MUDR,já tu nepíšu do muzikusu,ale píšu
to pro laiky,neboť je mi jasný,že většina
zdejších čtenářů a diskuterů zřejmě nejsou
celoživotní kytaristi jako Vy…
Pokud si May dával banjo struny,to opravdu
nevím,jen píšu co znám od místních kytaristů
a pokud dobře víte,tak třeba u „les paulovejech“
struníků můžete strunu s tim mosaznym
aretačním válečkem protáhnou oběma směrama.
Tak když jí protáhnete směrem od krku přes
struník,tak jde na kobylku pod jiným
úhlem než klasicky.U Fenderů to pochopitelně
nejde (tele,strat) když struna prochází nejvprve
tělem kytary a ano,ty mají víc harmonickejch.Na banjo
struny s očkem samozřejmně,na struníku jsou již
háčky.Něco mám taky s kapelama odježděno asi 23let a snad
nejhorší na převlíkání je Gretsch G6136T White Falcon,
ale to vy určitě dobře víte…
Přeji Vám hodně tvůrčí činnosti a ať
struny nepraskaj,s ůctou herman.x 🙂

MUDrland Wenca
MUDrland Wenca
Odpověď na  herman.x
5.1.2019 08:43

Tak to se mýlíte, Gretsch G6136T White Falcon jsem v životě neměl v ruce. Snad kvůli ceně si ji nikdo z mých známých nekoupil. My jsme jsme nebyli umělce kteří ruinují rodinné rozpočty, spíš jsme si potřebovali přivydělat nebo vydělat. Proto jsme kupovali levnější nástroje, tzv.povedené kusy, u kterých jsme vychytali mouchy výměnou nekvalitních součástí.

Nejsem vševědoucí, napsal jsem jen to co vím určitě a tak mi není jasné jak může opačně protažená struna na LP jít na kobylku pod jiným úhlem, jak píšete. Konstrukce a dráha struny je přece pevně daná. Můžete to blíže vysvětlit? Také mi není jasné jak se rovný drát upne na struník, když váleček je na ladícím kolíku.

herman.x
herman.x
Odpověď na  MUDrland Wenca
5.1.2019 12:23

Počkejte,já samozřejmě nejsem drtič rodinných rozpočtů,ale díky práci kytarového technika (těch 23let) se mi do ruky dostaly různý exponáty.pokud budete chtít,napište mi do pracovního emailu,ať tady nespamujeme,ohledně našeho společného hobby,tam Vám to objasním: rollingstones@email.cz

herman.x
herman.x
Odpověď na  tomáš marný
5.1.2019 13:19

Děkuji tome za prostor,ale někdy volím
instruktážní video nebo obrázek vlastní
tvorby a tím bych se raději moc nechlubil,
obzvláště na vašem webu 🙂 Samozřejmě
rád každému odpovím v rámci časových
možností a kdokoli mi může napsat,pokud
bude mít o tuhle tématiku zájem,email je
tady od toho k dispozici…

PTZ
PTZ
4.1.2019 11:59

A Q v 00:05 je ďáblův vyplazený jazyk? A ďáblova hlava kouká na „Queen“…

00:09 – ROMEO – miska pravé/levé mourovaté kočky/kocoura. Bílá kočka vedle, zrzavá kočka za procházejícími nohami v sukni/plášti…

Pavel
Pavel
4.1.2019 11:08

Děkuji za upozornění. trochu nevýhoda, je že my co tyhle „finty“ neznáme ani nevnímáme jak jsme „přeprogramovávání“. Protože to, že to vědomě nezachytím, je věc jedna. A druhá, že podvědomí tohle všechno vnímá a podle toho pak koná.

fohat
fohat
Odpověď na  Pavel
4.1.2019 11:40

Období,kdy jsem provokoval komunistické sousedy v roce 1964 skupinou Beatles jsou pryč a jsem tomu rád..Dnes,když slyším tytéž Beatles,tak je mi blbě od žaludku..To je dan blbému mládí,kterou jsem dovršil v roce 1970 pobytem na Borech,kvuli zabloudění na Šumavě a paragrafu 109a. Dnes naladím Hamburg radio klassik baroque,chor,Mozart a český rozhlasový odpad mám na háku..Někdy z nostalgie na mládí nakopnu Country radio..Tož tak.