Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí
    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

    Slavná vánoční píseň je o něčem jiném, než si lidé myslí

  • Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA
    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

    Bílé klobouky mají podezření, že roje dronů jsou aktivitou DARPA

  • Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci
    Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci

    Trump říká, že Zelenskyj nebyl pozván na inauguraci

  • Chazarská mafie vypouští obrovské mraky dezinformací, aby zakryla porážky v Sýrii, Izraeli, Evropě, Jižní Koreji a na dalších místech
    Chazarská mafie vypouští obrovské mraky dezinformací, aby zakryla porážky v Sýrii, Izraeli, Evropě, Jižní Koreji a na dalších místech

    Chazarská mafie vypouští obrovské mraky dezinformací, aby zakryla porážky v Sýrii, Izraeli, Evropě, Jižní Koreji a na dalších místech

Související zprávy

  • Tohtoročné hudobné ceny Grammy pripomínali skôr „satanský sabat“
    Tohtoročné hudobné ceny Grammy pripomínali skôr „satanský sabat“

    Tohtoročné hudobné ceny Grammy pripomínali skôr „satanský sabat“

  • Byly to v České republice skutečně volby prezidenta?
    Byly to v České republice skutečně volby prezidenta?

    Byly to v České republice skutečně volby prezidenta?

  • Konflikt Rusko a Ukrajina je aj súbojom dvoch „bojových mágií“
    Konflikt Rusko a Ukrajina je aj súbojom dvoch „bojových mágií“

    Konflikt Rusko a Ukrajina je aj súbojom dvoch „bojových mágií“

  • Proti „Satanovej armáde“ je špeciálna vojenská operácia bezmocná
    Proti „Satanovej armáde“ je špeciálna vojenská operácia bezmocná

    Proti „Satanovej armáde“ je špeciálna vojenská operácia bezmocná

Proč se jmenují tak jak se jmenují? Proč říkáme stůl stolu? Proč je hrnek hrnkem? Co nám říká Staroslóvienská Boukøvíce

Vážení čtenáři,

je těžké psát něco o tak jednoduché otázce, kde se vzala naše slova?

Proč se jmenují tak jak se jmenují? Proč říkáme stůl stolu? Proč je hrnek hrnkem a proč je chci…chci.

A těchto proč je celá naše slovní zásoba, je to celá paměť našeho národa. A když to pojmu ve velkém, je to paměť každého národa. Je to paměť světa.

Každé slovo se skládá z písmenek. Zdá se kolikrát, že ta písmenka někdo jen tak seřadil. Že jim dal nějakou zpěvnost, aby se dobře vyslovovala. Že se nám poté zdají být krásná.

Ano, jsou krásná a dokonce mnohdy na sebe navazují. Pro naše vysvětlení jakože přenášíme kořen slova. Ale pokud jsme pozorní, všimneme si, že ne vždy při přenášení kořene slova přenášíme stejnou podstatu věci, co ztvárňuje slovo samé.

Teď mám na mysli např. slovo hodnost, nebo slovo hodný, nebo slovo hodnota a pak třeba vhodnost, a co tak samotný hod a hody. Zdá se, že slova mají stejný kořenový základ a přesto se zdají být rozdílná. Možná. O těchto kouzlech si povíme někdy později.

 

[wp_ad_camp_3]

 

Dnes vám chci ukázat, odkud se tedy vzala podoba našich slov.

Jistě se můžeme všichni shodnout na tom, že základem slov jsou písmenka a že slova samotná nám přesně ztvárňují podobu dané věci, nebo lépe řečeno, pro každého z nás udávají podobu popisované věci. Každé slovo nám zobrazuje věc, abychom se lépe domluvili. To je podstatou každého slova.

Sjednotit se na významu daného slova.… pro naši představu, ohromný posun v dorozumívání.

Takže pokud celé slovo něco ztvárňuje, je zde otázka, může ztvárňovat něco každé písmenko?

A zde jsme jen krůček od prvního poznání. Pokud si připustíme onu následnost, že slova něco zobrazují, pak nižším prvkem následnosti je, že písmenko něco zobrazuje.

Vyšší následností je, že i složená věta něco zobrazuje.

Jak je to jednoduché. Teď už stačí nalézt jen klíč, co které jednotlivé písmenko znamená.

Na tuto podstatu hledám odpovědi celý život. A tak se mě stalo, že jsem byl v první třídě rušivý element, protože jsem kladl paní učitelce otázky typu : paní učitelko, proč je tabule tabule? Zlobil jsem a tak jsem byl často v koutě.

Ale červík záhady a hledání odpovědi byl již zasetý. Byl ukotven do mého vědomí a já chtěl vědět odpovědi. A tak se i stalo v životě, když mě nikdo nedokázal podat vysvětlení, ukojit mou zvědavost, že jsem pátral, až jsem nalezl tabulku s písmenky Staroslovanské bukvice.

A nejen tabulku, najednou se přede mnou otevřela pozvánka na kurz k této tabulce. Zprvu mě připadala jako ruská azbuka, ale v pozvánce se psalo, že právě kurz mě má odhalit znalosti o každém znaku, o každém písmenku!

Pane jo, vždyť to já hledám celý život.

Kurz byl báječný a já začal objevovat ona kouzla jednotlivých písmenek. Ze Staroslovanské bukvice se v konečné podobě vyklubala Staroslóvienská Boukøvíce a to jen dle osvojování si znalosti každého písmenka. Kde v konečné podobě jsem si uvědomil, že slovo star je v angličtině hvězda, a dále, že slovo bouk se náramně podobá anglickému book, což je kniha.

Vážení čtenáři, já najednou odkrýval kouzla s řečí a písmenky. Já poznal, že ona základní tabulka je šifra, je to v dobrém a krátkém překladu kniha z hvězd.

Pokud se teď zadíváte na onu tabulku (ODKAZ), která je níže zobrazená, zjistíte, že základem je 49 znaků – písmenek a věřte, že není možné v rámci tohoto článku písmenka představit.

Můžu vám zatím jen dát odpověď třeba na to, že to není ruština. I ta vznikla z této tabulky. Můžu vás ujistit, že i čeština a slovenština vychází z této tabulky a má jen zaměněné znaky s latinkou. Vazbou a zobrazením jednotlivých písmenek naší abecedy a Staroslóvienské Boukøvíce si obraz daného ztvárnění písmenka uchováváme. Dokonce používáme více zvukových projevů přiřazených k jednotlivým písmenkům než v samotné dnešní ruštině. Ano, čeština a slovenština je zvukově bohatější. Pro mne toto uvědomění znamenalo, že nese více jednotlivých zobrazení.

Naše řeč je unikátní. Já říkám, že si někdy velice těžko představujeme její hloubku. Její skutečný záměr v podobě samotného slova. Třeba už jen to, že říkáme vysvětli mi to, že chceme v tom mít jasno, nalít světlo tam, kde je tma. A těchto uvědomění v řeči je spousta, a o tom a jiných věcech se budeme bavit příště.

Těším se na tuto jízdu poznávání naší řeči. Mějte se krásně…

Napsal Vladan Kocián | boukovice.com

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
57 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
markéta.nikol.1989
markéta.nikol.1989
Odpověď na  markéta.nikol.1989
5.4.2021 08:11

Další zajímavá stránka o slovanství
https://www.slovanskakultura.cz/

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  markéta.nikol.1989
5.4.2021 14:47

markéta.nikol.1989

Kdysi jsem se občas na jejich stránky podívala a chtěla jsem pořídit 3 dražší knížky, ale neměli všechny na skladě. Napsala jsem jim proto 2x email a ani na jeden neodpověděli, proto jsem u nich ani nic neobjednala a později jsem si říkala, že jsem i dobře udělala.

Některé symboly, co tam prodávají bych si určitě nepořídila a když se podíváš, že za zalaminátovanou bukvici chtějí šedesát šest Kč a za písmenka bukvice ze dřeva, chtějí 3 šestky, tak ať už nevědomě či záměrně ukazují, jakou symboliku používají….

https://www.slovanskakultura.cz/Bukvice-sada-pismenek-ze-dreva-d2662.htm

convoy
convoy
Odpověď na  svalovidoslava
5.4.2021 20:37

svalovidoslava
Mám od nich tu zalaminovanou bukvici a každý rok tam kupuju slovanský kalendář. Nikdy problém nebyl… asi proto že jsem si s nimi nechtěl dopisovat 🙂

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  markéta.nikol.1989
5.4.2021 14:27

Díky za připomenutí dávného svátku svalovidoslavy a to 30.dubna;)
Právě odtamtud jsem si vybrala přezdívku. Co je však na celém kalendáři zajímavé, tak od pohledu je tam v nabídce podstatně více mužských jmen než ženských, což by znamenalo, že se v té době rodilo více mužů….

rudo
rudo
5.4.2021 07:24

zdoraznim teda, ze je rozdiel „slovenka“ a „slovienka“ podobne sloviensko ide o tu dvojhlasku „ie“ povrava sa v zemiach ceskych, ze ked slovienka povie slovo cucoriedka „ie“, tak chlapom v Prahe stupa testosteron ale vyraz „slovenka“ je potupny a preto za zidosocializmu u nas sa vydaval casopis SLOVENKA aby naprogramoval narod do ponizenia. ano slovieni ovladali aj bristke ostrovy a ich pohlavne mesto, teraz jedno zo sidiel satanizmu LONDON ma nazov zo staroslovienciny-starorustiny. DON je vseobecny vyraz pre rieku, hoci dnes len jedna rieka ma meno Don. LON je z vyrazu lono – ustie rieky a tak LON-DON = ustie rieky popisuje poziciu toho mesta. Velka Tartaria existovala este pred 200 rokmi a preto su vsetky dejiny tak sialene sfalsovane, napriklad sa zatujuje velka jadrova vojna 1812-1855 (koli jednoduchosti uvadzam falosny kalendar) tento clanok ma dole linky na webky a jedna z nich je tart-aria.info a da sa na nej zvolit jazyk, aj cesky, pre tych co nechcu citat clanky v originale podla toho kto je autor, ci rustina alebo anglina. a tam je napriklad clanok o tom ze Tartaria bola na zapadnej strane severnej ameriky, teda dnesneho USA, CND, Aljasky, od zapadneho pobrezia az po rieku Mississippi az utok na „divoky zapad“ znamenal vytlacenie vyzabijanie tartarcov, ktori zili v mieri a priatelstve s domorodymi indianmi a nemali ziadne zbrane ktorymi by sa mohli branit… Číst vice »

staroverec
staroverec
Odpověď na  rudo
5.4.2021 18:36

rudo 5.4. o 7:24, mapa Tartárie sa dokonca nejakým zázrakom alebo omylom na asi 2 sekundy mihla na Spektre v dokumente Lesk a pád Romanovcov-zrejme na ilustráciu mapy „Ruska“,avšak žiaril tam nápis Great Tartary (alebo francúzsky Grande Tartarie?Už sa nepamätám,ale to nie je podstatné). Manželku ruského hudobného skladateľa-šľachtica Nikolaja Rimského Korsakova (1844-1908),vraj najkrajšiu ženu Európy,prezývali Venuša z Tartárie.Bola nielen krásna,ale aj múdra a vzdelaná.Kto je zvedavý,ako vyzerala,nech si zadá „Franz Xaver Winterhalter-Madame Rimsky Korsakov portrait“.Winterhalter portrétoval elity,okrem iného od neho pochádza slávny portrét cisárovnej Sissi.

Dar
Dar
4.4.2021 23:31

Díky za tento článek, připomněl mi zajímavou knihu, kterou jsem před pár lety dostala, jdu hledat, jmenuje se O slovanech úplně jinak pana Antonína horáka, zde je i odkaz
https://www.databazeknih.cz/knihy/o-slovanech-uplne-jinak-185207

mirek 2
mirek 2
4.4.2021 23:08

S těmi zvířaty to je fakt. Na zahradu nám chodí srnka a každý rok tam má srnče. Vždy zjara na ní mluvím, vůbec se nebojí. I když se otočím zády a něco dělám, tak na ní mluvím. Nevím zda je to pořád ta stejná, ale vůbec se nebojí přiblížit třeba na 2metry. Doma kočka rozumí snad každému slovu. Přijde si říct, kdy chce ven. Je to dobrá zábava. Mnohdy lepší jak s „člověkem.“ 🙂 m.

thanzi
thanzi
Odpověď na  mirek 2
5.4.2021 11:36

mirek 2, presne ako hovoris, so zvieratami je nielen lepsia zabava, ale taku nefalsovanu oddanost a radost z pritomnosti majitela, medzi ludmi tazko najdes, cest vynimkam… vzdy ked som podaktorym ludom okolo mna povedala, ze mam niekedy radsej zvierata, to si mal pocut :)))))))

jarca
4.4.2021 22:20

Cyril a Metoděj – to je jako Matka Tereza. Taky takovej odpad lidství.
*****
Všichni agenti vatikánu…
tereza

leona
leona
4.4.2021 22:00

Dekuji za hezky clanek.
Protoze uz se tu o slovech strasne-hrozne hezky psalo a o podivnem zvyku: nechces kafe? nechces jit dal? nechces pomoci? atd. zminim se tu o jednom velkem ceskem nesvaru (i kdyz kazdy narod ma jiste nejaky).
JAKO – JAKOBY
Z ceskeho naroda se stavaji jak jim rikam s mamkou jakobini. Uz delsi dobu sleduji v tv i v radiu, jak lidi ztraceji schopnost pouzivat konstruktivne slova. Staci si poslechnout nektere osoby nejenom sousedy, ale i tzv. celebrity napr. Ledecky, Sip, pan z Aeronetu atd. Je jich hodne. Tito lide nezijou doopravdy, nybrz jako a jakoby. Smutne. Mozna, ze nekteri by rekli i neco zajimaveho, jenze ja je vypnu, nemuzu je poslouchat.
A jeste jednu zajimavost bych vam vsem tady na tadescu rada sdelila. Zatim nejlepe se da komunikovat se zviraty. Nepotrebujete slova a oni vi.
Krasny vecer.

Dar
Dar
Odpověď na  leona
4.4.2021 23:47

Kromě jakobínů existují i alenky. Když pomalu v každé větě je slyšet „ano, ale…“, vypadá to jako souhlas, ale v podstatě je to odpor. S takovou osobou si nepopovídáte, protože prosazuje vždy jen to svoje. S alenkama jsem se přestala kamarádit.

Skutečné alenky prosím ať si to neberou osobně, mrk.

Přeji krásnou dobrou noc a ženušky ať to zítra nebolí, budeme přece omlazeny. Než přijdou medové postýlky…

pavel kajetan
pavel kajetan
Odpověď na  leona
5.4.2021 10:14

Děkuji za sdílení stejného pocitu – leono, ještě jedno naprosto prašivé plevelné slovo zahltilo komunikaci mezi lidskými bytostmi v naší kotlině a to je paskvil NICMÉNĚ, není to sice takový šlágr srovnatelný s JAKOBY (na severní Moravě JAGDYBY a na Slovensku AKOKEBY), ale je to stejně odporný slovní plevel, který se snažím vytěsnit ze života. Nejvíce JAKOBY jsem v poslední době napočítal u „jakobymistra“ Chobota…. Na Cestách k s sobě…
Se svými dvěma pejsky kromě telepatie používám také slova a obé je krásné…

staroverec
staroverec
Odpověď na  leona
5.4.2021 18:56

leona 4.4.o 22:00, zvieratá vedia dokonca telepaticky. Môj papagáj agapornis,pobývajúci v úplne inej vzdialenej miestnosti ma už roky každé ráno začne volať,keď sa zobudím,ale až v momente,keď som už plne pri vedomí.Dovtedy je ticho,spí si zašitý vo svojom brlohu.Vždy musím ihneď ísť k nemu.Potom je zas spokojný,zalezie si a ešte ďalej dospáva.Dokonca stačí,že na neho myslím: vždy(nie občas,ale doslova vždy) vylezie z brloha,ukáže sa,začviriká „Lojzíček“ a zalezie nazad. Zvieratá=vysoké vibrácie,čistá psychoterapia,aj keď ja osobne dravce neobľubujem a z plazov,hlavne hadov a krokodílov,necítim nič povznášajúce s vysokými vibráciami.

bezejmena
bezejmena
4.4.2021 19:14

zdravim rodinko

terezko, to jsi mi pripomnela este neco ohledne slov a jejich skrytem eergetickem vyznamu. Jak nase telo a vedomi a hlavne nase bunky tela reaguji na nase ruzne vety behem dne,
Napr,,, Z toho mi snad praskne hlava ,,, ( pak se dotycny divi, ze ma migreny, nadory atd ).
Ja se snad zblaznim,,,, ( nojo, deprese jak vysita )
ja se na to vy……. ( dalsi uzasna veta )
Ja nic nevidim,,, ( moje oblibena, pak vazne nic nevidime )

Bohuzel me toho ted vice nenapada, ale kazdy z nas tyto uzasne destruktivni vety pro sve telo pouziva kazdy den a pak se divi, ja telo reaguje,

convoy
convoy
Odpověď na  bezejmena
4.4.2021 20:26

bezejmena
K těm větám co uvádíš a k dalším podobným,
já jsem takový….
mě to snad zabije…
každému odpovídám: jak si přeješ, nebo jak chceš. Někdy se na mě dívají jako na vraha. Občas je vidět že dotyčný přemýšlí co jsem mu vlastně řekl, ale často bez změny ve vyjadřování

padre
padre
4.4.2021 15:42

Staroslovjenské písmo vytvořil přece Konstantin-Filozof, byla to hlaholice, a azbuka vzešla jako její primitivnější forma v Bulharsku. Jen málokterá slova vyjadřují obsah věci, který označují, jako třeba kukačka, pilník,atd.

convoy
convoy
Odpověď na  padre
4.4.2021 18:40

Všechno je jinak. Doporučuju nastudovat kdo to byli slované, odkud přišli, jakou měli kulturu atd. Konstantin s Metodějem opravdu staroslovanské písmo nevytvořili. Naopak je lze považovat za jedny z největších nepřátel našeho národa, bez ohledu na to, co říká církev a jí vytvořená historie. Pro zajímavost podle aktuálního slovanského kalendáře se píše rok 7529. Neuvádím žádný odkaz, protože toto téma není soustředěno na jednom webu. Alespoň o tom nevím.

convoy
convoy
Odpověď na  convoy
4.4.2021 18:44

jen pro doplnění, Konstantin Filosof, je u nás známý pod svým pozdějším mnišským jménem Cyril

staroverec
staroverec
Odpověď na  convoy
5.4.2021 19:24

convoy 4.4.2021,teší ma,že je nás tu viac takých,ktorí si myslia svoje o týchto 2 lotroch-agentoch Vatikánu.Slovania mali svoje písmo a týchto 2 diablov potrebovali menej ako lepru.Mali ísť misionársky smradiť a agitovať na špinavý primitívny negramotný nekultúrny Západ,keď už to vraj(prý)mysleli tak dobre.Keď na Západ ako nevesta negramotného francúzskeho kráľa prišla dcéra kyjevského kniežaťa,priviezla si so sebou okrem iného svoju knižnicu.Po príchode do Francúzska bola totálne zhrozená z tamojšej nevzdelanosti,nekultúry a obmedzenosti.Zo slovanského domova si priniesla veľmi idealistickú predstavu o tom,že francúzsky kráľ by so samozrejmosťou mal vedieť aspoň čítať a písať a umývať sa.Ináč,myslíte,že sauna je fínskym vynálezom? Houby! Je to ruská=slovanská „báňa“.Slovania boli vždy čistotní,Západ hnil zaživa a požierali ho blchy a vši.Dnes máte na sprchovacom géli „francúzsky“ nápis „baigne“ a taliansky „bagno“=báňo.Vaše podozrenie,že je to prevzaté z ruského „báňa“ je správne.Slávne Versailles bolo plné moču, exkrementov a pekelného smradu,lebo panstvo si so samozrejmosťou uľavovalo doslova všade,kde to na neho prišlo=v komnatách,na chodbách.A Ľudovít XIV.sa kúpal „až“ 2x v živote.A nielen on.Taký bol tradičný všeobecný masový západoeurópsky folklór.

izairi
izairi
Odpověď na  padre
4.4.2021 18:47

padre:

To myslíš toho zmetka,kterému se říká Cyril,a který k nám roku 863 přitáhl s Metodějem,a začali tady ničit oltáře našich předků,které byly postavené na energeticky velice silně konstruktivních místech? Pak tady začali šířit to blbé zmanipulované křesťanství,a na energeticky silně konstruktivních místech se začaly stavět kostely plné destrukce a démonů? No tak ti dva sem přinesli tak leda ho*no,tedy až na zničení víry našich předků.

staroverec
staroverec
Odpověď na  izairi
5.4.2021 19:32

izairi 4.4. o 18:47, áno,áno,áno! Tlieskam! Veľmi sa teším z toho,že naplno nastal Vek Pravdy a ľudia sa už odmietajú povinne klaňať všetkým tým pekelným pseudocelebritám s umelo vytvoreným lživým imidžom.

Kon
Kon
4.4.2021 14:41

To je velká radost číst zde o S. Bukvici.

Procházím mnoha texty a tak si dovolím jen malé varování. Je třeba si dávat veliký pozor, protože ne přítel sleduje a stále se pokouší odvést nás z cesty.

Proto přeji všem hodně zdaru při hledání. Je to ta nejkrásnější vědecká výprava.

Odkazy dávat nebudu, jsou tu už dané. No ono jich moc není a i tak se na zrádná zákoutí musí dávat pozor.
Mnoho člověků už hledá,
Děkuji

rudo
rudo
4.4.2021 13:41

nasu staru sloviensku literaturu systematicky znicili, a zostalo len zopar napisov v bukviciach na skalach na niekolkych kopcoch.

Vatikan nas nielen vrazdil, krstil ale aj ohlupoval a uplna katastrofa boli ti 2 agenti, ktorych sucasny fasisticky rezim stale oslavuje – oslovovalo ich aj komunisticke (teda zidofske) skolstvo – CYRIL a METOD.

ale syn MARIE TEREZIE, panovnik JOZEF napisal knihu – navod na vymeriavanie a registraciu pozemkov a ten original existuje a je napisana v staroslovienskej bukvici, takze este donedavna panovnik tuto rec-pismo ovladal a pouzival, co nam usilovne media a skolstvo zatajuju.

Bukvicove staroslovienske pismo bolo objavane kade tade po svete, vratane Egypta, …

napriklad kniha: vladimir laubert – Slovieni a Joezef I.

tiez ucebnica bukvice od vladimira lauberta, kde je vlozeny poskladany velky plagat prave s tabulkou 7×7 bukvic.

poznamka – som si vedomy ze tento autor je Aluskou stavany do zleho svetla
a preto ani na tadescu asi nie je moc oblubeny…

ruska azbuka bol sprznena-znetvorena az pocas zidobolsevizmu po VOSR

ushiro
ushiro
Odpověď na  rudo
4.4.2021 14:12

Úplne všetko sa temným vymýtiť nepodarilo – viď pojmy Slovensko, Slovenky – ale Slováci ? To tretie slovo znie čisto ako umelý, takmer pejoratívny konštrukt.

Trochu ďalej zachádza otázka Slovensko alebo Sloviensko?

Len doplním videá od Lauberta so staroslovienskou bukvicou

https://www.youtube.com/watch?v=VNwUs6TaQJE&t=80s

https://www.youtube.com/watch?v=nnor7o1rpvY

rudo
rudo
Odpověď na  ushiro
4.4.2021 17:13

prave „slovensko“, „slovenka“

je ten problem

sloven = otrok v staroanglictine

slovenka = otrokyna, sluzka, cundra, pobehlica

preto slovensko je krajina otrokov sluzok cundier

a to vidime, zapadne montovne za almuznu, slovenky umyvaju zadky posratym rakusanom a nemcom a este za sociku chodili viedencania a arabi za slovenskym dievcatami, internaty v BA boli jak bordely za devizy

ta energia toho pomenovania proste nepusti

iva
iva
Odpověď na  rudo
4.4.2021 18:00

Já si myslím, že ten hanlivý význam byl dán později a uměle, od angličtiny ani nic jiného nečekám, psalo se tu před časem, že anglosasové dostali při jejich „stvoření“ do genomu nenávist ke Slovanům a to, že potom tak nazvali otroky, byla jen součást plánu na diskreditaci, očernění a postupnou likvidaci. Staroangličtina nebo novoangličtina – mentalita je stále táž. Celé je to proto, že oni se Slovanů (Slovienů) nesmírně, šíleně bojí a také je nenávidí … věřím, že 99% jich už dnes ani netuší proč, prostě to mají v sobě. Slovanů jsou Děti Bohů, Děti Slunce a Světla … a je stvořila Temnota.
Nevím, co s tím do budoucna bude provedeno, aby bylo možno koexistovat, zda i jim vibrace pomohou stát se Člověky a oprostit se od programu, co do nich kdysi vložili.

ushiro
ushiro
Odpověď na  rudo
4.4.2021 15:03

V druhom videu cca od 17 minúty – možno Vám dopne, o čo ide temným v dnešnej dobe s testovaním a očkovaním obyvateľstva v Cesku a na Slovensku!

staroverec
staroverec
Odpověď na  rudo
4.4.2021 18:37

rudo 4.4. o 13:41,plný súhlas! Tých 2 vatikánskych lotrov nám sem doviedol sám ďábel.Na ich sviatok okamžite dostávam tik na ľavé oko a potom aj na pravé a kľajem ako starý dobrý pohan.Navyše,uctievaný dobrák Metod,bez ktorého by sme zrejme dodnes boli na úrovni ľudožrútov na Papue-Novej Guinei,vraj Slovensko uvrhol na 1000 rokov do kliatby a realita tomu veru aj plne zodpovedá.Zdá sa,že tam,kde skončil,požiadal o predĺženie svojej tisícročnej kliatby až na večnosť a bolo mu plne vyhovené.Určite vieš aj to,že máme r.7529.Ja neuznávam tie ich židokresťanské blá blá,že 2021 anno domini.Rusom zrušili slovanský letopočet v 16.storočí,ale staroverci dodnes počítajú roky po starom správnom.Na Slovensku vraj takto písali roky ešte v 18.storočí.Asi nie oficiálne,ale písali.U nás dodnes máme staroverecké dediny.A áno,máš pravdu aj s tým židoboľševizmom,ktorý Rusom veľmi zámerne (samozrejme pekelno-zámerne) a vedome osekal azbuku.

k.l.mila
k.l.mila
Odpověď na  rudo
4.4.2021 18:48

Rudo, presne v tom duchu jsem chtela napsat svuj prispevek i ja.
Ruští lingvisté zjistili, že genetický kód – obzvláště ten, který se nachází
ve zdánlivě nepotřebné odpadní DNA – se řídí stejnými pravidly jako naše lidské jazyky.

Porovnali tedy pravidla syntaxe (způsob, jakým se skládají slova a utvářejí fráze a věty), sémantiky (studium významu v jazykových formách) a základní pravidla gramatiky. Zjistili, že alkálie naší DNA se řídí běžnou gramatikou se stejnou sadou pravidel jako naše jazyky. Lidské jazyky se tedy neobjevily náhodou, nýbrž jsou odrazem naší vlastní DNA.

Proto Cyril a Metodej, ktere tak vsichni oslavuji, nam vubec nepomohli spis ublizili.
Anglictina obsahuje hodne slov, nebo zakladu slov od slovanu. Etruske napisy zapadni archeologove nemohli rozlustit, proto velike prekvapeni kdyz russti studenti pri prohlidce exponatu, je lehce precetli.

A Nemci v posledni dobe vykopali spoustu slovanskych osidleni na svem uzemi. Takze tim se potvrzuje, ze Tartarie sahala az do dnesniho Nemecka
a casti Anglie.

Dobrá rada nad zlato
Dobrá rada nad zlato
Odpověď na  k.l.mila
4.4.2021 20:11

Celkem jsou toho čtyři díly, ale tento dává odpověď na východní němce.

https://cz.sputniknews.com/nazory/201902109166035-dna-genealogie-kljosov-vychodni-nemci-germani-slovane/

Dobrá rada nad zlato
Dobrá rada nad zlato
Odpověď na  Dobrá rada nad zlato
4.4.2021 20:27

K té slavné angličtině musím podotknout, že se ve většině jedná o jazyk, jehož základem je vykradená latina a španělština. Vzájemné odvozování podle psaného textu zvládne i malé dítě.
Pro ty, co milují němčinu mám taky perličku, že i ona si vypůjčovala slova z latiny.
Nápis na sarkofágu měl znít:“Ty, která jsi nám nadávala, teď tu potichu ležíš.“
Hádanka nakonec – Vlt-ava, Sáz-ava, Uhl-ava, Dr-ava, S-ava, Mor-ava, Daug-ava a další co mají společného?

staroverec
staroverec
Odpověď na  k.l.mila
5.4.2021 19:52

k.l.mila 4.4.o 18.48, televízny kanál na území bývalej NDR uviedol dokument Slovania,naši tajomní predkovia.Konečne!Východní „Nemci“ sú pogermánčení Slovania a tí západní na nich odjakživa pozerajú ako na odpad.Od prevratu 1989 trpia a trápia sa rovnako ako my a nezaslúžia si to rovnako ako my.Sú to naozaj úžasní ľudia a svojou mentalitou nemajú absolútne nič spoločné so západnými Nemcami.Dúfam,že sa raz znovu vrátia domov medzi nás Slovanov.