Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Bílé a červené klobouky rozdrtily FEMA na letecké základně v Michiganu
    Bílé a červené klobouky rozdrtily FEMA na letecké základně v Michiganu

    Bílé a červené klobouky rozdrtily FEMA na letecké základně v Michiganu

  • Trumpovo prezidentství by mohlo být mnohem více ohromující, než si uvědomujeme
    Trumpovo prezidentství by mohlo být mnohem více ohromující, než si uvědomujeme

    Trumpovo prezidentství by mohlo být mnohem více ohromující, než si uvědomujeme

  • Další dobrá zpráva pro naše čtenáře a čtenářky
    Další dobrá zpráva pro naše čtenáře a čtenářky

    Další dobrá zpráva pro naše čtenáře a čtenářky

  • Jsme na pokraji největšího posunu v dějinách lidstva, a proto elity na nás vrhají všechno, co mají
    Jsme na pokraji největšího posunu v dějinách lidstva, a proto elity na nás vrhají všechno, co mají

    Jsme na pokraji největšího posunu v dějinách lidstva, a proto elity na nás vrhají všechno, co mají

Rada, kterou byste měli okamžitě proměnit ve skutečnost

…..jak jsem dnes v ranním článku slíbil, pokračuji v datování všech milých čtenářů tadesca. Z komentářů dokonce plyne, že jsme rodina tadesca. No to je pěkné. Co vše se událo, když jsem byl pryč. Všude a nikde. Aby zůstala rodinka tadesca zachována ve zdraví a v plné síle, bude nutné učinit některé důležité kroky pro budoucnost. A pamatujte, všechno leží vždy a pouze ve Vašich rukou….

QQ:54

Měl jsem dotaz začátkem tohoto týdne na ruského profesora, který Vám poslal návod na ochranu před SPIKE proteiny přes carstena. Určitě Vám všem pomohl.

Dotaz zněl, jestli se dají pomocí med-beds poopravit poškozená lidská těla nakaženými spike proteiny. Druhý dotaz byl ohledně očkovaných lidských těl.

Jak všechno vzniklo.

Před mnoha lety profesor řešil případ pozměněné DNA u dítěte, která byla způsobena očkováním. Nějak omylem jsem se k tomuto případu dostal. Dost mě zajímaly okolnosti a možnosti opravy lidského těla při takové poruše. Nebudu zde samozřejmě nic rozebírat, nejsem odborník. Byl to ale klíč k následujícímu dotazu a možné pomoci v budoucím světě. Pomoci těm, kteří budou mít zájem a popřípadě budou chtít pomoci druhým.

Víme jaké zrůdnosti a otravy v těle způsobují tzv. “VAKCÍNY PROTI COVIDU-19”. Spojením a kombinací myšlenek z minulosti a dnešní doby mě napadl před několika dny možný dotaz. Dotaz na odborníka v této oblasti byl: Dali by se lidé, kteří mají pozměněnou DNA, vakcínou s mRNA, “poopravit” nějakou formou léčby na postelích medbed, které pracují na funkci skalárních polí a polí morfogenetických? Napsal jsem delší mejlík a dnes ráno mi došla na dotaz odpověď. Zajímavá odpověď.

 

[wp_ad_camp_2]

 

U lidí, kteří nejsou očkováni, ale jsou nebo byli nakaženi od očkovaných jedinců SPIKE proteiny a mají závažné zdravotní problémy, není ještě nic ztraceno. (pokud přežili či přežijí do doby navržené možnosti). U lidí, kteří se nechali naočkovat, je to horší. Problém spočívá v prvé řadě v čipu, který člověk dostane do těla s očkovací látkou. Ten se sice dá odstranit EMP (silným Elektro Magnetickým Pulzem), ale prý jsou zde nějaké jiné problémy díky morfogenetickým polím a elektromagnetickému otisku do těchto polí. Uvedl, že sice nemůže o tomto problému zatím z určitých pochopitelných důvodů hovořit, ale že také není nic ztraceno. Problém je prý dost závažný, ale je řešitelný. Co tedy musíte pro svoji možnou záchranu, popřípadě dotyčného jedince, udělat. Je to jednoduché.

Všichni jedinci, kteří mají zájem o tuhle možnost, bude nutné provést následující akt. Kupte si malinké igelitové sáčky s uzávěrem. Do sáčku umístíte svoji DNA. Uděláte si svoji vlastní datovou banku Vaší původní DNA. Do jednoho sáčku ustřihnete kus nehtu. Do druhého dáte několik vlasů i s kořínkem. Do dalšího můžete dát vzorek Vaší kůže třeba z paty nohou. Kdo chce být velice důkladný, může zvolit i sáček s kapkou krve a další se slinou. Dokonce Vám může posloužit i Váš schovaný vypadlý mléčný zub z mládí.

Sáčky je nutné popsat Vaším jménem a datem narození, aby nedošlo u vícečlenné rodiny k omylu.

U očkovaných lidí je možné použít na odběr DNA třeba hřeben se starými vlasy před očkováním. Hlavně konečků vlasů. Popřípadě u žen či mužů s delšími vlasy ustříhnout konečky vlasů. Zde budou ještě stopy původní DNA. Výpočet na použití vlasů je jednoduchý.  1 cm vlasů = jeden měsíc. Nezapomeňte vše popsat a dobře schovat a uložit na tmavé místo.

V budoucí brzké době, až přijdou na řadu med-bed postele, budete moci Váš odebraný vzorkový poklad při potížích s DNA použít. Neočkovaní ASI nebudou potřebovat, pokud nebyli nakaženi a používali ochranu před SPIKE proteiny. Více mi z pochopitelných důvodů nechtěl sdělit. Možnost záchrany tedy existuje.

Pamatujete si když jsem minulý rok na jaře všem doporučoval aby zahodili mobilní telefony a nedívali se na televizi? Většina stálých čtenářů určitě. Programování lidí přes MK-ULTRA máte nyní i oficiálně potvrzeno v denním tisku z Anglie. Máte perfektně vysvětleno, proč lidé s naprostým odporem k očkování najednou obrátí a druhý den se nechají zaočkovat. Jsou to podprahová data. Hlavně přes mobilní telefony a televizi.

Přikládám překlad.

Bomba ve zprávách – Úřady přiznávají: POPULACE byla uvedena do STRACHU pomocí MIND-CONTROL!

Ti, kdo nemohou pochopit, proč se tolik lidí dobrovolně a bezdůvodně účastní nebezpečného genetického experimentu, najdou odpověď v šokujícím přiznání, které v tichosti zveřejnil londýnský Telegraph. Britští vládní poradci ledově přiznali, že obyvatelstvo bylo během krize Corona zpracováváno pomocí “kontroly mysli”!

“Použití strachu bylo rozhodně eticky sporné. Bylo to jako zvláštní experiment. Nakonec se to vymstilo, protože se lidé začali příliš bát.”

Jiný člen SPI-B řekl: “Psychologii by se dalo říkat ‘ovládání mysli’. To je to, co děláme…”

Jeden z nich varoval, že “lidé využívají pandemii k získání moci a k provádění věcí, které by se jinak nestaly….. Musíme si dávat velký pozor na plíživé autoritářství.”

Jiný řekl: “Bez vakcíny je naší hlavní zbraní psychologie….. Psychologie měla opravdu dobrou epidemii.”

Poznámka: Zatímco toto naprosto skandální přiznání je všeobecně ignorováno, mediální a vládní strašení pokračuje.

Je zajímavé, že tito velmi pochybní a pravděpodobně zločinní vládní poradci v podstatě přiznávají, že museli udržovat vysokou hladinu strachu alespoň do doby, než byla zavedena tzv. vakcína. Pokud věříme poslednímu citátu, a zejména pokud vezmeme v úvahu mnoho lidí, kteří se již genového experimentu zúčastnili, musíme bohužel předpokládat, že perfidní strategie byla úspěšná.

Nakolik byla tato zrada vlastního národa úspěšná, závisí podle mého názoru do značné míry na tom, zda a do jaké míry se sami “pokusní králíci” stali v důsledku genetického zásahu “nakažlivým virem”. Četné zprávy o tomto novém typu nákazy přiměly různé obchody v USA, aby stanovily zvláštní pravidla na ochranu svých neočkovaných zákazníků. Dokonce i školy se nyní zbavují učitelů, kteří se účastnili experimentu s mRNA! (viz NBC News)

Renomovaní špičkoví lékaři tento znepokojivý jev prozkoumali na výbušné videokonferenci. (srov. Brighteon)

Doktorka Christiane Northrupová byla ještě nedávno absolutní lékařskou hvězdou. Původně se stala známou po vydání bestsellerů New York Times, jako jsou Women’s Bodies / Women’s Wisdom, které byly nota bene přeloženy do 16 jazyků. Byla pravidelným hostem v pořadech Oprah Winfrey Show a The Dr. Oz Show, kde vystupovala jako odbornice na ženské zdraví. Vystupovala také jako host v pořadech Today, Rachel Ray Show, The View a 20/20. V letech 2011-2014 napsala více než dvacet článků pro Huffington Post a v roce 2013 ji časopis Reader’s Digest zařadil mezi 100 nejdůvěryhodnějších lidí v USA. (viz Wikipedie) Ale od chvíle, kdy začala kriticky informovat o experimentu s mRNA a podvodu Corona, byla náhle stigmatizována jako nebezpečná dezinformátorka stejnými kruhy, které ji nedávno oslavovaly:

Jsem docela zděšen tím, co se v současnosti děje.  Zprávu přinesl server LifeSite News….. Byly hlášeny tisíce případů poruch menstruačního cyklu a reprodukce v důsledku vakcíny Covid. Média se zaměřila na krevní sraženiny, ale pak přišly všechny ty ženy a jedna moje kamarádka mi dnes poslala fotku toho, co jí vytékalo z těla.

Menstruační cyklus je ukazatelem zdraví. Víme, že pravidelný cyklus trvající 25 až 30 dní je ukazatelem pro určení zdraví ženy. A když se najednou přihlásí tisíce žen po celém světě – i těch, které nebyly očkovány, ale byly v blízkosti očkovaných, začnete si klást otázky.

Hlášení, která dostáváme, se týkají také otoků genitálií, erektilní dysfunkce, otoků šourku. Problémy tohoto druhu, jako jsou poruchy prsu a podobně. Tato hlášení pocházejí z dobrovolnického programu žluté karty v Anglii, ale v tuto chvíli nemáme databázi nežádoucích účinků, které jsou zaznamenány jen na základě přítomnosti osoby, která dostala injekci.

Důležitý dodatek: Pfizer mlčky zkoumá, zda jsou očkované osoby nakažlivé. (srov. protokol C4591001) SRN začlenila tuto eventualitu do zákona o ochraně před infekcemi takto: V případě ochranného očkování nařízeného na základě tohoto zákona nebo očkování veřejně doporučeného nejvyšším zemským zdravotním úřadem nebo očkování podle § 17a odst. 2 zákona o vojácích z povolání lze použít očkovací látky, které obsahují mikroorganismy, jež mohou být očkovanou osobou vylučovány a jinými osobami požívány. Základní právo na tělesnou integritu (čl. 2 odst. 2 věta 1 základního zákona) je v tomto ohledu omezeno. (srov. IfSG; § 21).

Mám pocit, že se jedná o druh biologické zbraně, kterou vylučuje tělo a přenáší někdo, kdo dostal injekci. Protože víme, že se nejedná o běžnou imunizaci. Ve skutečnosti je to něco, co nutí tělo produkovat syntetický protein.  A tělo ho začne vyrábět jako továrna a nikdy se nezastaví.

Vaše tělo se stává továrnou na syntetický protein, který nikdy předtím nebyl pozorován a teoreticky se může nacházet ve vašich slinách, moči, stolici, potu a krvi. Takže pokud jste v blízkosti člověka, myslím, že to vychází z jeho těla a potenciálně narušuje nejcitlivější hormonální systém ze všech (reprodukce).

Dr. Lee Merritt vykonává soukromou praxi v oboru ortopedie a chirurgie páteře od roku 1995, je členem představenstva Arizonské lékařské asociace a bývalým prezidentem Asociace amerických lékařů a chirurgů:

Nečekal jsem, že budu bojovat. Pracoval jsem jako instruktor a člen vědeckého poradního výboru amerického námořnictva, kde jsme analyzovali obranné strategie. Ve skutečnosti šlo o technologii a zákon vyžaduje, aby se na ní podíleli lékaři. A ano, díky tomu jsem byl k některým věcem trochu skeptický.

No, když se podívám zblízka…. Myslím, že bod o biologických zbraních je relevantní a je o něm co říct. To trvá asi hodinu.

V této vakcíně je mnoho složek, které by mohly způsobit tento problém. Myslím, že v tuto chvíli je třeba říci, že pokud to máme řešit jako kriminální případ, musíme nejprve pochopit, jak to udělali.

Opravdu si myslím, že problémem je nákaza, a začínám mít vážné podezření, že samotný protein spike by mohl být přenosný.

Zvláště zajímavý byl hlas Dr. Carrie Madejové, specialistky na vnitřní lékařství s dvacetiletou praxí, která v některých obdobích působila jako lékařská ředitelka Phoenix Medical Group v Georgii:

Jsem odborník na vnitřní lékařství a osteopat. Posledních 20 let jsem vykonával lékařskou praxi, byl jsem také lékařským ředitelem, učil jsem medicínu a účastnil se různých konferencí, kde se diskutovalo o programu pro lidstvo. Nyní se o těchto otázkách vzdělávám.

Stejně jako doktorka Northrupová jsem naprosto přesvědčena, že s lidmi, kteří dostávají tyto injekce, se něco děje. Můj názor na tuto problematiku je poněkud odlišný, alespoň pokud jde o vakcíny Moderna a Pfizer.

Jednou z klíčových složek jsou lipidové nanočástice, což je nová technologie. Používají nanotechnologii, což jsou v podstatě malé počítačové částice. Jedná se o nanoboty nebo jiný název je hydrogel.

Existuje mnoho různých názvů pro tuto strukturu, ale obě vakcíny tuto látku, připomínající sci-fi, obsahují.

Od začátku mě to velmi zajímalo, protože tato látka může plnit různé funkce.

V tomto případě nám výrobci vakcín tvrdí, že tato látka (hydrogel) se používá proto, že lidské tělo je inteligentní a bránilo by se syntetickému kódu (mRNA), který je nám podáván. Museli tedy najít způsob, jak naše tělo přimět, aby tento syntetický kód vstřebalo.

Proto přidali tyto lipidové nanočástice. Považují ho za systém podávání léků na vyžádání. Tímto způsobem obcházejí přirozené ochranné mechanismy těla a dopravují náklad přímo do buněk.

Nikdy nevysvětlili, co se s látkou děje po podání léku. Víme, že tato látka (hydrogel) může v těle zůstat mnoho let – kdo ví, jak dlouho.

A může sloužit k různým účelům. Především je to na vyžádání. Může být tedy spuštěn, aby dodal náboj. Za druhé – což je velmi důležité – může být použit jako biosenzor v těle, protože je to něco syntetického, co ukládá údaje o vašem těle.

Bylo navrženo, že tuto látku lze k tomuto účelu použít. Proč se o tomto aspektu zmiňuji? No – tato látka, protože se jedná o malé počítačové součástky – vím, že to zní šíleně, ale je to tak – může komunikovat s WiFi. Může přijímat a vysílat energii, informace, frekvence, impulsy.

Tuto skutečnost tyto společnosti nikdy nezmínily. Jak to ovlivňuje člověka? Je to poprvé, co ji použili v celé oblasti. Víme, že byl použit na malé skupiny vojenského personálu. Studovali to, ale představte si, že v sobě máte tuto látku, která může komunikovat s vaším okolím, 5G, vaším smartphonem.

Co se s ním stane? Co když je náhle spuštěn impulsem nebo frekvencí? Máme v těle něco zcela cizího, co se nikdy široce neuplatnilo.

A co se děje v současné době? Stále více se staví 5G antény, školy a nemocnice vyzařují stále více elektromagnetického pole.

Domnívám se tedy, že nákaza musí mít něco společného s elektromagnetickou frekvencí, kterou vyzařují očkovaní lidé. Pokud to tito lidé mají v těle…. Páni, to může fungovat jako anténa a skutečně vysílat ven.

To je moje teorie, a když se podíváte na výzkum hydrogelu, zjistíte, že produkuje vlastní elektrické napětí, což je vlastně EMP. Víme tedy, že takový účinek vzniká.

Následující článek “Self-Assembled Hydrogel Nanoparticles for Drug Delivery Applications”, publikovaný nota bene před více než deseti lety v americké Národní lékařské knihovně, ukazuje, že doktorka Madejová zjevně ví, o čem mluví, a že technologie, která je nám prodávána jako řešení inscenované pandemie, není úplně nová, ale že se na ní pracuje už desítky let:

Hydrogelové nanočástice – známé také jako polymerní nanogely nebo makromolekulární micely – se stávají slibnými nosiči léčiv pro terapeutické aplikace. Tyto nanostruktury vykazují všestrannost a vlastnosti vhodné pro přenos bioaktivních molekul, konkrétně biofarmak.

Poznámka: To, co doktor Madej vysvětloval na videokonferenci, bylo těžké i pro ostatní kritické lékaře. Krátký rozbor literatury však jasně ukázal, že její teorie má ruku a nohu. David Icke, který již tři desetiletí vzdělává lidi o transhumanistické agendě, byl analýzou doktora Madeje rovněž velmi zaujat. (srov. video)

V článku “DNA – fantomový efekt, kvantový hologram a éterické tělo”, který stojí za přečtení, Dr. Linda Gadboisová uvádí vědecké souvislosti, které umožňují lépe pochopit prohlášení Dr. Madeje:

Zatímco dříve se moderní věda dívala na DNA jako na hmotný objekt, který je v přírodě pevně daný, a proto jej nelze měnit, a my jsme takříkajíc “vydáni na milost a nemilost svým genům”, dnes víme, že to není pravda. DNA se ve skutečnosti skládá z tekuté krystalické látky, která funguje jako anténa, přijímač a vysílač holografické informace.

Nikola Tesla, jeden z nejgeniálnějších vědců, jehož převratný výzkum byl po jeho smrti nespravedlivě zabaven, samozřejmě věděl, že rámec naší reality netvoří hmota, ale energie, tedy frekvence a vibrace:

Chcete-li odhalit tajemství vesmíru, myslete na energii, frekvenci a vibrace.

Poměrně nedávný článek BBC odhaluje, že spolu s Elonem Muskem věří ohromující počet mainstreamových vědců, že žijeme v holografické realitě:

(pozn. překladatele: přečtěte si poslední článek od indigové dívenky, která také tvrdí, že žijeme v počítačové simulaci.)

Několik fyziků, kosmologů a technologů se nyní raduje z myšlenky, že všichni žijeme v obrovské počítačové simulaci, ve virtuálním světě ve stylu Matrixu, který mylně považujeme za skutečný.

Naše instinkty se samozřejmě vzpouzejí. Na to, aby šlo o simulaci, je to všechno příliš skutečné. Váha šálku v mé ruce, bohatá vůně kávy v něm, zvuky kolem mě – jak lze takové bohatství zážitků předstírat?

Pak si ale uvědomte, že v posledních desetiletích došlo k mimořádnému pokroku v oblasti počítačových a informačních technologií. Počítače nám přinesly hry s neuvěřitelným realismem – s autonomními postavami, které reagují na naše volby – a také simulátory virtuální reality s obrovskou přesvědčovací silou.

Poznámka: Je pozoruhodné, jak si alternativní témata, která byla po desetiletí zesměšňována jako “pseudověda” a “konspirační teorie”, pomalu, ale jistě nacházejí cestu do hlavního proudu. Zajímavé v této souvislosti je také to, že ze všech lidí právě ti, kteří tyto znalosti potlačují, je sami využívají k realizaci své dystopické agendy.

V srpnu 2019 informoval vědecký časopis Spektrum o vývoji nanobotů, kteří se mohou řídit magnetickým polem, jako je 5G mrak, a mohou se pohybovat úzkými cévami v mozku.

V roce 2016 zveřejnil deník Guardian článek “Genetically engineered ‘Magneto’ protein remotely controls brain and behaviour” (Geneticky upravený protein ‘Magneto’ na dálku ovládá mozek a chování lidí), který popisuje podobnou technologii, jež na dálku ovládá mozek a chování lidí prostřednictvím syntetického proteinu ‘magneto’.

Od dob rozšířeného experimentu s mRNA si nespočet svědků všimlo, že se jim magnety náhle přilepily na ruku. Náhoda? (srov. banned.video)

Závěr: Nemusíte být jasnovidci, abyste viděli, o co satanistům jde. Aby získali absolutní kontrolu nad lidstvem, chtějí pomocí nanobotů připojit naše mozky k WiFi cloudu, aby mohli na dálku ovládat naše vnímání, myšlenky a nakonec i činy. Nanoboti podaní “pokusným králíkům” s injekcí mRNA jsou ve skutečnosti počítačovým hardwarem, který lze ovládat prostřednictvím cloudu 5G a podle citované literatury o hlubokém L může dokonce ovládat činnost lidského mozku. Výše zmínění britští vládní poradci sami přiznávají, že obyvatelstvo bylo uměle zastrašováno pomocí “kontroly mysli”. “Bez vakcín je naší hlavní zbraní psychologie,” a další potvrdil: “Psychologii by se dalo říkat ‘ovládání mysli’. To je to, co děláme.” Terorizovat lidi pomocí psychologické války, aby se bez odporu účastnili nebezpečného experimentu na lidech nebo nic netušícího transhumanistického projektu, je naprosto nechutné a vysoce zločinné. Podle nesčetných svědeckých výpovědí a renomovaných špičkových lékařů testované osoby dokonce samy mutují v nebezpečný “virus” prostřednictvím genetického zásahu mRNA. Jak ďábelské to je!

Další myšlenky: Zatímco pseudovědecká teorie virů byla z velké části vyvrácena, v neposlední řadě díky celosvětovému podvodu Corona, analýza doktora Madeje vrhá nové světlo na neméně kontroverzní teorii nákazy. Pokud se vedlejší účinky léčby mRNA skutečně šíří prostřednictvím DNA, která v zásadě funguje jako anténa, tedy jako přijímač a vysílač EMP, vyvstává otázka, zda se touto cestou nešíří i další přenosné nemoci. Z toho lze vyvodit závěr, že skutečná imunita nepochází z protilátek, ale spočívá ve vlastních vibracích těla. Kolosální snahy satanistů útočit na naše fyzická i éterická těla perfidními bojovými látkami, jako jsou pesticidy, baryum, hliník, fluoridy, rtuť atd., v zásadě vypovídají o důležitosti zdravé přírodní vibrace. Naštěstí příroda poskytuje protijed na každý jed, a proto existují vědci se svědomím, kteří se nesnaží lidstvo ničit, ale léčit.

Pro současnou výzvu mi připadá nesmírně důležitá práce Dr. Christiny Rahmové. Při vývoji nového přípravku (viz patent WO2017066694A1) pro detoxikaci lidského těla se opírala o minerál klinoptilolit, který byl podle Wikipedie hojně používán po jaderné katastrofě v Černobylu k dekontaminaci životního prostředí a hospodářských zvířat.

Klinoptilolit je souhrnný název pro některé minerály ze skupiny zeolitů v rámci třídy minerálů křemičitanů a germánů. Dr. Christina Rahmová, která získala svůj druhý doktorát na Harvardově univerzitě v rámci postdoktorandské práce na katedrách biologických věd a medicíny, vyvinula nový postup přeměny klinoptilolitu na formu rozpustnou ve vodě. Vysvětluje, že vstřebávání ve vodě rozpustných fragmentů klinoptilolitu zvyšuje detoxikaci tím, že se váže na těžké kovy, patogeny a toxiny z životního prostředí.

Obsáhlý přehled “Critical Review on Zeolite Clinoptilolite Safety and Medical Applications in vivo”, publikovaný v Národní lékařské knihovně v listopadu 2018, uvádí ne méně než 142 studií, které všechny bez výjimky prokazují pozitivní účinky na životní prostředí, zvířata a člověka:

V poslední době se ve veterinární a humánní medicíně hojně studuje specifičtější použití přirozeně se vyskytujícího zeolitového materiálu, klinoptilolitu. Vzhledem k řadě pozitivních zdravotních účinků, včetně detoxikačních vlastností, se používání produktů na bázi klinoptilolitů in vivo velmi rozšířilo.

Zjednodušená ilustrace zdůrazňuje jedinečný čisticí mechanismus záporně nabité voštinové struktury klinoptilolitu, která funguje jako záchytná síť pro těžké kovy a další znečišťující látky.

Vložil a přeložil tm

Zdroj: https://www.telegraph.co.uk/news/2021/05/14/scientists-admit-totalitarian-use-fear-control-behaviour-covid/

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
242 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Mismouk
Mismouk
8.8.2021 17:33

ahoj rodinko, copak se asi děje v air bank? prý odstávka systémů

https://ctrlv.cz/BzTU

zbrd
Odpověď na  Mismouk
8.8.2021 21:16

přes den sem viděl ve zprávách, že banka ukazovala v internetbankingu chybné částky na účtech klientů. Po několiak hodinách to opravila – nebyla to air bank, ale jiná, nevzpomenu na jméno. copak se asi děje?

Pavel "Papež"
Pavel "Papež"
Odpověď na  zbrd
9.8.2021 13:44

Equa bank to byla.

anna
anna
8.8.2021 15:02

Před dvěma týdny v australské televizi uvedli, že většina hospitalizovaných s covidem je plně očkovaná. Co že se nám to říká… hmm… „nechte se očkovat, nebudete mít těžký průběh” ?

https://otevrisvoumysl.cz/australie-141-hospitalizovanych-s-covidem-z-toho-140-je-plne-ockovanych-proti-covidu/

Překlad: David Formánek

anna
anna
8.8.2021 13:46

Bomba! PCR testy detekují pouze obyčejné nachlazení !!!
CDC a FDA znehodnotily “covidový” testovací protokol použitím lidských buněk ve směsi s fragmenty viru běžného nachlazení ! (Video)

https://gloria.tv/post/jni49sy6hqjz2UAM7VPTbWGLj

anna
anna
8.8.2021 13:39

Slavný herec, Michael Rapaport, o očkování proti covidu….. Nechal sa nachytať ako všetci ostatní!
Michael Rappaport je teraz naštvaný na Dr. Frankesteina Fauciho, pretože sa nechal zaočkovať a očividne si začína uvedomovať, že je to všetko podvod.

https://gloria.tv/post/2iwcpCGZeyeEEcUJ18wCMHPMS

maria
maria
8.8.2021 09:08

Ahojte a kde kupim
N acetylcystein, uy je v niektorzch eshopoch vypredany.

Dakujem

samotář
Odpověď na  maria
8.8.2021 20:33
pavel
pavel
Odpověď na  samotář
9.8.2021 00:49

Ano dával jsem. Kvalita výborná. Jen se připravte na to, že vám český stát zablokuje dodání o ca měsíc a zaplatíte za vyřízení poště a dph ca 750 Kč. Ze tří posledních zásilek se mi stalo 2x. Jen jedna prošla. Dříve bylo bez problémů.

mino
mino
Odpověď na  maria
9.8.2021 09:08

No ja som ho kúpil tu ešte pred mesiacom, ale pozerám že ho už nemajú.
Bolo by možno dobré sa ešte poinformovať priamo v kamenných predajniach pre fitnes doplnky možno tam majú nejaké zásoby.

https://www.namaximum.sk/kategoria/aminokyseliny/n-acetyl-l-cysteine/

Tu ho majú ale treba pozrieť čistotu v tom prvom obchode je prirodny.

https://www.potraviny-online.sk/Aminokyseliny-100-Nc-N-acetyl-cystein-200g-regeneracna-pecen-d112345.htm#googtrans(sk)

Mellisa
Mellisa
Odpověď na  maria
10.8.2021 13:28

Před pár dny jsem objednala z Pilulka.cz

maria
maria
8.8.2021 08:59

Ahojte tiez mi prislo ze pribuzny budu pomahat so svojim genetickym materialom.
Malo by to fungovat..

Som rad s Vami

markéta nikol "ma.ni."
markéta nikol "ma.ni."
Odpověď na  maria
9.8.2021 09:37

lubo, já jsem připravena taky pro svoji rodinu, příbuzný a kamarády, kteří mě o to požádají,udelam to s radostí.

izairi
izairi
8.8.2021 00:43

Současná situace 20/21-organické portály,ne každý je čelo-věk.
Paprsky, šamanka namu.
https://youtu.be/2m7ICPlYnnc

olism
olism
7.8.2021 21:50

Pro freesia : ohledně velkých písmen psal tomáš 11.4.2016 Na dotazy některých čtenářů.

izairi
izairi
Odpověď na  olism
7.8.2021 23:07

olism:

Je pravda,že v článku z 11.4.2016 to tomáš vysvětluje,ale nevím proč by to freesia pracně hledala,když je to v novějším článku,na který jsem jí o pár komentářů níž nechala odkaz (z čímž ty ses jaksi neobtěžoval)

olism
olism
Odpověď na  izairi
8.8.2021 09:28

Děkuji za poučení – příště odkaz určitě uvedu, ostatně činím tak vždy, když se jedná o články z jiných webů. Toto byl první případ, protože mě nenapadlo, že je to složité. Zadal jsem do vyhledávače na tadescu : velká písmena, a vybral jsem asi z pěti článků. Měl jsem jen snahu pomoct.

erha
erha
7.8.2021 16:18

O ucincich zeolitu jsem uz tez nacetla. Znam hodne maminek jejichz detem byl zjisten autismus a po podavani zeolitu se to detem strasne zlepsilo. Co se tyce dospelych tak ty zase rikaj ze maj vic energie a upravilo se jim zazivani, zmizeli alergie atd.

Mila
Mila
Odpověď na  erha
9.8.2021 10:26

Dobrý den, zaujal mně Váš příspěvek ohledně zeolitu. Můžu poprosit o odkaz, kde se mohu o účincích zeolitu dozvědět více či si jej pořídit?

Děkuji, M.

milan_a
milan_a
7.8.2021 11:03

Ďalšie vysokopostavená osoba Obamovej kancelárie to má už za sebou. Vojenský tribunál armády USA nepretržite pracuje:

Zbor generálnych sudcov amerického námorníctva v stredu obesil bývalú poradkyňu pre národnú bezpečnosť Susan Riceovú, a to len mesiac po tom, ako ju vojenský tribunál v zálive Guantánamo uznal vinnou z vlastizrady a odporučil jej trest smrti za zločiny spáchané proti národu a jeho občanom.
“Posledné štyri alebo päť dní bola v nejakom stave. Krčila sa v rohu svojej cely s kolenami pritiahnutými k hrudi a plakala, že je nevinná. Prosila dozorcov, ktorí jej nosili jedlo, aby ju nechali ísť – akoby mohli urobiť čokoľvek. Myslím si, že dúfala, že ju spojenci z Deep State vyslobodia, ale nakoniec dostala, čo si zaslúžila,” povedal náš zdroj.

Riceová mala množstvo príležitostí vyhnúť sa katovej slučke. Armáda dúfala, že Riceová poskytne usvedčujúce informácie o svojom bývalom šéfovi Barackovi Husseinovi Obamovi, ktorý podľa armády stále riadi úsilie Deep State o zotročenie amerických vlastencov dodržiavajúcich zákony.
“Obamova moc nad týmito ľuďmi je pozoruhodná,” povedal náš zdroj. “Riceová sa ho nechcela vzdať. Podesta by ho nevydal. Clintonovci by sa ho nevzdali. Ale to nebráni JAG, aby pokračovala v konaní proti nemu, a je len otázkou času, kedy Obama zdieľa podobný osud,” povedal náš zdroj.

https://realrawnews.com/2021/08/military-hangs-susan-rice/

mevaker
mevaker
Odpověď na  milan_a
8.8.2021 14:47

Realrawnews.com vyloženě upozorňují, že používají humor a satiru! Berte je tedy s rezervou, byť se člověku chce těm jejich kachnám tolik věřit…
Komentoval jsem jinde.
carsten

mevaker
mevaker
Odpověď na  milan_a
8.8.2021 15:04

Prohlášení webu realrawnews.com:

Informace na tomto webu mají informativní, vzdělávací a zábavní účely. Tento web obsahuje humor, parodii a satiru. Toto prohlášení o ochraně osobních údajů jsme zahrnuli na radu právního zástupce.

maria
maria
7.8.2021 09:12

Tomovi dakujem za výborný clanok.
Ak sme informovali na infovojne a zapajali sa vysvetlovanim v diskusiach dufam ze to nie je to varovanie aby sme sa nezapajali..
Myslim ze to nebude viac ako mesiac mozno aj menej…
Tvorim si pre seba ze 10 dni…

mariana-ariana
mariana-ariana
7.8.2021 02:30

Vemírne plavidlá/lode na oblohe:
chcela by som trochu “potešiť” malou ochutnávkou čitateľov, čo cítia blízkosť k týmto vysokovibračným vesmírným bytostiam. Je nás tu asi dosť veľa na Zemi, čo pochádzame z týchto lodí a v poslednom čase ich vídavam (rozoznávam ich v ľuďoch) čoraz viac. V meditáciách s priatelkou chodievame na isté miesta (často krát nachádzajúce sa v strede Zeme, kde je istý portál) opakovane sa stretávame s dostojníkmi týchto plavidiel, na ktorých sú naši vesmírní bratia (vnímam ich v mužskej podobe). Tam sú sdelované isté i veľkolepé informácie. Pár málo krát sme boli vzaní na loď a preniesli sa na isté miesto. Niekedy sa účastnili bojov s reptiliánmi spoločne s vesmírnymi bytosťami a taktiež ničením matrixu či ničením brány temna. Často krát je prítomný u toho Arch. Michael. Je pravdou, že týmito loďami sa takisto presúvajú duše utrápených detí na krásne miesta plné mieru a krásy. Pri poslednej meditácii, kedy som bola pozvaná na loď mi bola ukázaná technológia, ktorú som ešte plne nepochopila. Je toho viac. Ak to niekoho osloví, možem časom pridať pár riadkov o týchto dobrodružstvách či duchovnej práci, nech to nazve kto ako chce, alebo scifi. Scifi je to fakt husté. úsmev. Tak len aby ste vedeli, že tieto flotily a krásne bytosti v nich skutočne sú, bojujú a nebo je plné týchto plavidiel.

markéta nikol "ma.ni."
markéta nikol "ma.ni."
Odpověď na  mariana-ariana
7.8.2021 07:14

Ahoj mariano-ariano asi nejsem jediná, koho to zajímá, mohl bys prosím Tě připsat pár řádků? Díky.

izairi
izairi
Odpověď na  mariana-ariana
7.8.2021 14:13

mariana-ariana:

Těmi loděmi se přesouvají duše utrápených dětí na krásná místa plná krásy (možná jsi chtěla napsat lásky? Protože je jaksi logické,že krásná místa jsou plná krásy) a míru? Mno řekla bych že duše,která není vázaná časem ani prostorem vesmírné lodě na přepravu jaksi nepotřebuje,protože se přemisťuje rychleji než jakákoli v.loď. Přišla jsi na Zemi z jedné z těch lodí? No o tom nic nevím,tak se o tom nebudu dohadovat,ovšem myslím že ony lodě a ti co jsou na nich sem přiletěli ze svých rodných planet ne? Pravda, četla jsem myslím někde o rase,která vlastně žije na svých lodích,ale to případ Plejáďanů (těch co nám pomáhají) asi nebude. I mně vesmírné lodě a ti co jsou na nich hodně přitahují,přesto jsem přišla ze své rodné planety,a ne z vesmírné lodě. No ale jak by chtěla ma.ni. napiš nám ještě něco,jsem fakt zvědavá kam to dojde :).

Lovec
Lovec
6.8.2021 20:55

Kdo chce může si poslechnout.

informace o buňce a kde vznikají viry

http://www.nwoo.org/2021/07/11/podvod-virologie-covid-19-vysvetlen-v-19-minutach/

covid „vakcíny” obsahují toxickou látku – grafen

https://otevrisvoumysl.cz/byvala-pracovnice-pfizeru-potvrzuje-ze-covid-vakciny-obsahuji-toxickou-latku/

Lucie-Eritrea
Lucie-Eritrea
6.8.2021 19:39

https://kresadlo.com/jak-prezit/ V odkazu je řada Vám známých informací. Mně přišel zajímavý přístup autora k očkovaným a pak závěr o Plejáďanech a ještěrkách. Jsem proti apartheidu a fašizaci společnosti (z jedné či z druhé strany) a tak si kladu otázku, jestli nejsem ke své škodě spíš dost naivní.

Janus
Janus
Odpověď na  Lucie-Eritrea
6.8.2021 22:15

Asi je to trochu od témy, ospravedlňujem sa ale keď toto uverejní plátok ktorý patrí na Slovensku medzi najväčšie sračkomety, tak je to malý zázrak.

https://www.cas.sk/clanok/2573281/dalsia-tvrda-rana-od-delty-prekvapujuce-zistenie-vedcov-o-ockovani/

vala
vala
Odpověď na  Janus
7.8.2021 00:30

Janus, to je len z polovice pravda, druhá polovica je klamstvo – to, že ich chráni pred ťažkým priebehom a úmrtím. Zdroj je Reuters, čo znamená, že najskôr to musia odklepnúť oni…
Vládna garnitúra – táto koalícia amatérov – a ich prisluhovači vrátane viemektorých médií, sa bude riadiť heslom “zatĺkať, zatĺkať….”, až kým už nebudú za úplných de…v. Potom, keď to praskne, sa začnú vyhovárať jeden na druhého alebo na iných, tak, ako to robia aj teraz. Za ich zlyhanie (ak ho nakoniec sú prinútení priznať) môžu všetci ostatní, len nie oni.
Nečítam ČAS, takže neviem, o čom a ako píšu, ale tento článok je dosť úbohý.

Janus
Janus
Odpověď na  vala
7.8.2021 07:41

vala…. tak na Čase nejaké ducha plné články s nejakou hodnotou nemožno očakávať ale je to hlásna trúba podvodníkov, zlodejov a vrahov, takže občas sa dá z toho vytušiť čo práve “varia”.

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  Lucie-Eritrea
7.8.2021 00:28

Lucie-Eritrea

To je dobře, že jsi proti apartheidu ….
apartheid je nástroj temných entit a Deep State, kterým rozdrolují lidstvo a jeho potenciál již tisíce let.
Dokud budou lidi bojovat a soupeřit mezi sebou, nikdy se z tohoto shitu nevymaní …. a rozhodně se jich netýká vzestup do 5té hustoty (5D).
Autor článku je sice datově probrán, ale na energetické úrovni je naprosto mimo.
Pořádně se zahrabává ve 3D vibracích.
Snad se stihne včas probrat.
Moc bych mu to přál.
Mnoho času k Události již nezbývá.

VOTL!

mariana-ariana
mariana-ariana
Odpověď na  DELTA 2
7.8.2021 02:09

DELTA 2 – Tvoja reakcia na článok kresadlo.com, ktorú sem vložila Lucie-Eritrea:
“Autor článku je sice datově probrán, ale na energetické úrovni je naprosto mimo.
Pořádně se zahrabává ve 3D vibracích.
Snad se stihne včas probrat.”

…….no nedá mi to nezareagovať…..tak perfektne napísaný brilantný článok som už dlho nečítala (vyjma článkov na tadesco, úsmev).

Tento človek je na vysokej energetickej úrovni podľa mojho skoromného cítenia a nielen toho ale podľa obsahu a sposobu ako píše a “naprosto mimo” tu bude asi niekto iný …..ale autor tohto článku to zaiste nebude.
Takže i ja Tebe prajem to čo praješ Ty tomuto autorovi. Celkom ma to pobavilo.

johanka
johanka
Odpověď na  mariana-ariana
7.8.2021 14:59

naprostý souhlas, skvělý článek, vše vystihující a říkající, souhlasím také, že by se měl probrat zcela někdo jiný, než pisatel článku

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  mariana-ariana
8.8.2021 13:34

janapechmannova 7.8.2021 v 14:59

naprostý souhlas, skvělý článek, vše vystihující a říkající, souhlasím také, že by se měl probrat zcela někdo jiný, než pisatel článku

A kdopak by se měl probrat jani?
Pověz, to mě zajímá.

izairi
izairi
Odpověď na  DELTA 2
7.8.2021 12:36

mariana-ariana:

Ano článek je krásný,hodnotný, a mnoho říkající. A také je plný opovržení a řekla bych až nenávisti vůči očkovaným,a to určitě není dobré. Člověk který si je pravděpodobně dost jistý,že má na to převibrovat do 5d by se takhle vyjadřovat neměl. Nebo si myslíš,že by tak jednali Plejáďané (ti hodní) nebo nejláskyplnější rasa ve vesmíru Arkturiáni? Pochybuju,no ostatně Plejáďanů (možná i jiných) se můžeš zeptat,nebo ne? Takže delta2 má pravdu,datově je autor na úrovni,energeticky tak ve 2d,tam asi bude toho co on tady projevuje vůči očkovaným dost.

DELTA2

Nechtěl by sis přepsat nick na malá písmena? Přece víš jak je to s těmi velkými (tiskacími) Teď budu asi za hlupáka,ale fakt nevím co znamená to slovo VOTL,které píšeš na konci každého komentáře.Můžeš mi to prozradit?

johanka
johanka
Odpověď na  izairi
7.8.2021 15:11

náhled na očkované je opravdu dost tvrdý, ale ono je to opravdu těžké. Mám smutné zkušenosti s očkovanými pod odbornými články na svých profilech zde z Tadesca, uráží mě těmi nejhoršími tituly, aniž by se pochopitelně případně snížili k tomu si článek vůbec přečíst, nejsou všichni tací, ale fakt je, že je to dost smutné když se staví očkovaní proti nám neočkovaným. Ono se to postupně v nás střádá, všude v médích jsme očko napadáni. Navíc jsou pro nás očkovaní až možnou smrtelnou nákazou a s tím vším se někteří lidé již postupně nedokáží smířit. Není dobré oplácet zlo zlem, to určitě, ale někdy se již neočkovaným nedivím jejich pohledu po tom všem na očkované – mnohdy sobce za cílem užívat si a mít výhody.

flaja
flaja
Odpověď na  izairi
7.8.2021 18:04

Taky jsem se na to chtěla zeptat, co je to votl.
Jinak zcela souhlasím s izairi. Autor napsal článek výborně, ale nemůže být řeči o jeho laskavosti, empatii a soucitu. A bez těchto vlastností do 5D?….

freesia
freesia
Odpověď na  izairi
7.8.2021 19:31

Ahoj izairi,
chtěla jsem Tě moc poprosit, jestli nevíš,kde je článek, který tu byl ohledně těch velkých písmen. Četla jsem ho, ale moje hlava nic neudrží a zapomněla jsem si to někam poznamenat a článek nemůžu najít.
Děkuji moc.

kutra
kutra
Odpověď na  izairi
8.8.2021 11:31

Otázkou je, zda geneticky modifikovaná bytost, s čipem a jedy, které ohrožují zdraví lidí, je člověkem……

Psalo se o tématu. Není člověkem a dokonce neplatí pro ni žádná lidská práva. Je majetkem farmamafie.
carsten

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  izairi
8.8.2021 13:12

mariana-ariana

Přesně jak píše izairi

Člověk, který kýmkoli opovrhuje a vyjadřuje se takto agresivně rozhodně není na vysoké energetické úrovni. …. to by si ale měla dávno vědět.

Takže:”Tento človek je na vysokej energetickej úrovni podľa mojho skoromného cítenia a nielen toho ale podľa obsahu a sposobu ako píše a „naprosto mimo“ tu bude asi niekto iný …..ale autor tohto článku to zaiste nebude.” zase pobavilo pro změnu mě. Mrkec.

Přeji Ti krásné dny.

izairi

Ne nechtěl. Moc dobře vím, jak to je s velkými písmeny a ještě líp vím, jak je to s mým nickem … proč ho mám a co znamená.

Jestli si myslíš, že všechna velká písmena ve vesmíru se řídí tím na co narážíš, tak tě musím zklamat, není to tak. Úsměv.

I Tobě krásné dny a hodně světla.

izairi
izairi
Odpověď na  DELTA 2
7.8.2021 22:15

freesia:

Ahoj,to o velkých a malých písmenech je tady (na konci článku) :).
https://tadesco.org/jsem-clovek-ne-lod-ztracena-na-mori-zaklady-prirozeneho-prava/

freesia
freesia
Odpověď na  izairi
7.8.2021 23:23

Děkuji moc za ochotu a rychlost. Hezkou noc.

mariana-ariana
mariana-ariana
Odpověď na  Lucie-Eritrea
7.8.2021 01:59

Lucie-Eritrea
Ďakujem za tento článok na kresadlo.com. Článok fantastický, pekne rázny, úderný, zhrňuje tam myslím všetko. Doporučujem prečítať si ho. Autor ma perfektné štylistické nadanie a vyjadrovanie.

anan
anan
Odpověď na  mariana-ariana
7.8.2021 05:39

Něco pravdy a obrovská lež, že přetrvává pandemie. A co kdyby tam uvedl složení tzv. vakcín a že virus nebyl nikdy izolován to vám tam nechybí.

mel
mel
Odpověď na  Lucie-Eritrea
7.8.2021 09:10

Lucie-Eritrea, ahoj odeslal jsem tebou vložený odkaz https://kresadlo.com/jak-prezit/
svému synovi, kterého již dlouhou dobu varuji a zrazuji před ,,zapíchnutím”.
Z dnešní jeho odpovědi je mi velmi smutno, jako již mnoha tátům
a maminkám tadesco rodiny.
Pochopil jsem, že další přesvědčování je zbytečné a také to, že v jistém smyslu má vlastně pravdu a ač to zní možná hloupě, jsem na něho hrdý!
Má svůj rozum, má také svůj názor a drží se ho. A já již nemám právo mu ho měnit. Jen se modlím za všechny jemu podobné i za nás – bože ochraňuj nás prosím a učiň konečně ten zázrak!!!

kopie odpovědi:
Když bude třeba budu ,,debil,, a nechám se očkovat jako ten zbytek ,, debilů,, loni jsem měl na ,,kahánku,, nic méně, ty máš a řešíš své bolinka, jsem obézní tak jsem, chcípnu tak chcípnu, už mne nebaví být mezi 2světy lidí, takže jak to přijde tak to přijde, půjdu jako moji dědové a babičky, kteří odešli v neznalosti z internetových sraček ať je to z jedné či druhé strany, tím chci napsat, že mne to už nezajímá ty propagandistické články
všech stran , které z nás dělají ještě větší hlupáky než jsme, mimozemšťani, Matrix apod😁😁
měj mne za hlupáka, debila, je mi to fuk
O svém životě, neživote rozhodují sám
a druhé neodsuzují za to, že mají strach a věří v to co věří, takže se měj hezky já budu lépe žít v nevědomí

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  Lucie-Eritrea
7.8.2021 21:26

Aby se autor ještě nedivil, že se postavil sám proti sobě. Takto odsoudit očkované je na pováženou, natož je odepsat jako ,,odpad” je hodně hnusné. Vyhýbat se jim může, ale vyslat do éteru takový soud? No, co se vyšle, také se může vrátit. A v této době velice rychle. Jsou to duše jako každá jiná a nic neskončilo pro nikoho. Ještě před pár dny by se s některými kamarádil a nyní toto? Velká zkouška nás teprve čeká, to co bylo do teď byl jenom odvar, tak pozorujme a nesuďme. m.

jarca
Odpověď na  mirek 2
7.8.2021 22:42

Ráda čtu články na webu křesadlo.
Tadesco a křesadlo jsou moje oblíbený webovky.

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  mirek 2
8.8.2021 13:43

flaja, izairi, mirek 2

Dík Vám všem. Občas už si říkám, že na tadesco nezbyl nikdo, kdo opravdu drží světlo, chápe zákon jednoty, chape co jsou to nízko a vysokovybrační emoce/projevy.

Nemálo opravdu probuzených nás opustilo …. viz třeaba giacomo a další.

Zpočátku to tak nebylo ale někteří nově příchozí a “mladší” z rodiny tadesco sem vnesly jistou dávku agrese a intolerance.
Přečetli si pár článků o očko, deep state, adrenochromu a myslí si že múžou “chytračit” … a to kolikrát vcelku agresivním způsobem.

Probuzení na energetické úrovni jim zcela uniká a ještě si bláhově myslí, že se do 5D dostanou jen tak …. vůbec si neuvědomují, že je na sobě třeba zapracovat a opustit nízkovibrační zastaralé 3D programy viz. agrese a intolerance.

Krásný den všem.

mirek 2
mirek 2
Odpověď na  DELTA 2
9.8.2021 08:07

DELTA 2 8.8.2021 v 13:43
Vůbec si netroufám říct kdo se kam a kdy dostane. Jenom si myslím, že zvrhlíky z DS a jim podobné nemáme trestat my, kterým znepříjemňují životy, ale vše zákonnou cestou ti, kdo k tomu mají kompetence. Zatím to tak vše probíhá nám ukryto před očima a vidí to jenom ten, kdo to chce vidět. Celá situace nás má naučit spojit se a ne naopak jak to vidíme. Ti co to nepochopili, tak pro ně nastávající období bude ještě větším utrpením než doposud. Je to tak obludné, že vyzívání k nějakému boji jednotlivců je marné. Aliance musí s,,odpuštěním” nas..at úplně všechny rozdělené kategorie lidí na které se nyní dělí, aby vůbec k nějakému spojení došlo. Lidé se spojí jedině při obrovském tlaku na ně, ale ne když jsou možné ještě vyjížďky k moři. Vidíme to už ve Francii a nejenom tam, jak se lidé bouří. Uvidíte jak ještě utáhnou šrouby a přitlačí nás zbývající k očko stejně jako v okolních zemích až na samou hranu možností, aby lidi viděli ten teror co DS chystal a pak zasáhnou.

Tlak bude i na očkované úplně stejný, aby viděli, že byli podvedeni. Tímto očistcem si projdeme bez rozdílu všichni, ať někdo chce nebo ne. Musíme se naučit být ve svém středu tady a teď a zbavit se strachu a o to hlavně jde. Ve vyšších dimenzích zmizí dualita a nahradí ji jednota. Jak tam chce jít někdo kdo má strach? To nevím. Už jsem psal na jaře, že lidi spojí a probudí to, že přijdou o práci a o ty jejich,, jistoty” a dřív to s nimi nehne. Teď to vidíme v přímém přenosu, hlavně hospoda, Chorvatsko, grilovačka i kdybych se měl dát zabít.” Buďme ve svém středu a jenom pozorovateli.
tomáš to nepíše marně:-). Hezký den mirek

kutra
kutra
Odpověď na  DELTA 2
9.8.2021 13:01

DELTA2 – To je podivná argumentace, že mladší a nově příchozí agresivně chytračí. Jsme rodina Tadesco, je to zvykem ve tvé rodině, že názory mladších soudíš a odsuzuješ? Já jsem sledovala Okénka TM na Osudu a samozřejmě Tadesco od samého počátku. Přesto si nemyslím, že moje názory jsou hodnotnější, než názory druhých zde na Tadescu. Tvůj náhled respektuji, ale cítím v něm povýšenost a útok a to možná není to, co bys chtěla v lidech vyvolávat. Mimochodem ten článek na Křesadle považuji za skvělý.

DELTA 2
DELTA 2
Odpověď na  DELTA 2
9.8.2021 14:51

kutra 9.8.2021 v 13:01

Nevím proč když jsem napsal “někteří”, tak to paušalizuješ a vytváříš tu dojem, že jsem tím myslel všechny.
To zaprvé.

Zadruhé …. kdyby jsi se snažila pochopit to, co jsem psal, tak by ti došlo, že já jsem rozhodně ten poslední, kdo by chtěl někoho soudit a odsuzovat. Pouze konstatuji.

Zatřetí ….. Vůbec se nad NIKOHO nepovyšuji a rozhodně se nesnažím tvrdit, že mé nazory jsou hodnotnější.

A začtvrté ….. Píšeš tu ( a zcela neprávem ), že já někoho soudím/odsuzuji a na konci svého komentáře vychvaluješ článek plný soudů a odsouzení … od někoho, kdo nazývá ostatní odpadem a opovrhuje jimi.
To je vynášení soudů/odsuzování a především nízkovibrační destruktivní projev.

Takže tvůj koment si vcelku protiřečí …. minimálné na principielní úrovni.

Přeji Ti hodně světla na cestě.

kiana
Odpověď na  mirek 2
9.8.2021 00:28

Myslím si, že když někdo dělá něco zlého nebo hloupého, tak pokud “druhá strana” (=jiný člověk, který to vidí), se proti tomu nevymezí a nepojmenuje to pravým jménem (PRAVDOU), tak vznikne “prázdný slot”, který “temná strana”/nevědomí obsadí.

Dám aktuální příklad:
Někdo dělá nátlak a nutí druhé do očkování. Lidi mlčí. A ten někdo, kdo doposud dělal pouze nátlak do očkování, využije nově vytvořeného “volného slotu” a začne oběti svého nátlaku označovat “odpůrci očkování”, “antivaxeři” apod. Kdyby však jeho = toho “nutiče” nazvali lidi pravým jménem a vymezili se proti němu (např. “Co si to dovoluješ mě do něčeho nutit, ty nutiči!”, tak by mu tento volný prostor pro jeho další působení/nátlak nevznikl (nezbyla by mu na to energie a i kdyby jí měl dopředu nasbíraný dostatek, tak přijít s “odpůrci” až poté, co byl označen jako nutič, by bylo trochu trapné..a ne tak účinné = nemohl by si tolik dovolovat!). Přijde mi absurdní, že někdo někoho do něčeho nutí např. “sněz tu svíčkovou” – ale já nemám hlad/nejím maso, “no dojez to” – a pak ten “agresor” by přitvrdil “ty jsi odpůrce svíčkové/masa!” No, co máš proti svíčkové?! Jak si to představuješ jí opovrhovat? atd. Zatímco když se člověk vymezí “tak hele, už 2x jsem řekla, že mám dost a když nemám hlad tak nejím/nejím maso – a pokud mě budeš dále nutit, tak ti dám novou přezdívku nutička” – a ten člověk si už tak dovolovat nemůže (i když to třeba myslí dobře: aby ses pořádně najedl a byl zdravý..).

Mám s tímto bohaté zkušenosti z osobního života, že to takto doopravdy funguje. Vždycky, pokud jsem nechtěla řešit konflikt nebo jsem byla tolerantní, tak ten, kdo byl “útočník” využil proti mně toho, že jsem neukázala na pravdu (měl pak jakoby prostor pro větší útok/nátlak/manipulaci).

kiana
Odpověď na  kiana
9.8.2021 01:21

Navíc představte si, co by se stalo, kdyby nikdo nepojmenoval nebezpečnost očkovaných lidí roznášející spike proteiny:

Jelikož člověk, který si vybral žít v nevědomí, neustále projektuje svoje zlé vlastnosti na druhé (=obviňuje je ze svého zla), tak:
Stejně jako “nutič očkování” nutí, manipuluje a tlačí na druhé lidi, aby se nechali očkovat =tzn. on je agresor. A pak když se oběť nebrání a neukáže na pravdu, tak si tento agresor začne promítat svoje vlastnosti (agresi) na druhé a začne je napadat/posmívat se jim a označovat je různými termíny jako “odmítači”, “odpůrci” atd., aby vyvolal dojem, že to oni jsou ti zlí “agresoři”. No a pokud by nikdo neukázal pravdu a neřekl by mu “hele, ty máš zmutovanou DNA a roznášíš spike proteiny na druhé” (tak se ti sice vysměje, ale když to neuděláš tak viz dále). Tak co si myslíš, že takový člověk udělá, až díky němu jeho okolí (např. jeho rodina) onemocní. Přizná si, že to byl on ten původce? Zamyslí se alespoň nad tím, že by to mohl být on? Ne. Bezhlavě označí toho, kdo si už na sebe nechal “naházet” jeho zlo z tohoto dalšího zla a bude tedy říkat, že to ti “odmítači” atd. za to můžou, že jeho rodina onemocněla. Zatímco pokud mu od začátku budeme říkat, že díky očkování je nebezpečný pro svoje okolí, tak už nemá takový prostor bezhlavě označit druhého člověka jako původce nákazy, za kterou může on.

izairi
izairi
Odpověď na  mirek 2
9.8.2021 21:17

DELTA2:

Máš pravdu,giacomo tady chybí. Možná i někdo další,ale z těch co odešli a byli probuzení mi utkvěl jen giacomo. Ano je tak snadné odsuzovat,a někdy to asi udělal každý z nás. Ale jak bych mohla pohrdat očkovanými,když mnozí za to ani nemůžou. Zkrátka se nechali svést,protože znají jen s*ačkomety a tam jim valí do hlavy jak je to zapotřebí a dobré. Někteří byli bohužel tak hloupí,že se nechali očkovat kvůli dovolené (což je fakt na ránu),ale prostě je mi jich líto. Asi 90-95% mých spolupracovníků je napíchaných a jsou to vesměs fajn lidi,které mám ráda. Čím víc jich bylo,tím víc jsem byla zděšená a smutná. I když přiznejme si oni nás neočkované začnou postupně nenávidět,protože ta DS svoloč jim bude valit do hlavy svojí odpornou,špinavou propagandu vůči nám. No doufejme,že všechno brzy skončí,a pak budeme muset těm co přežijí a budou o to stát pomoct.
Hodně světla nám všem.