Hledejte na tadesco.org
Archiv
Nejnovější zprávy
Související zprávy
Bleskovka carstena Q1.Q7.2Q21. Důležitá! Blesky se konat nebudou!!!!
Čas!! Poslední týdny a měsíce ubíhá daleko rychleji, než v dřívějších dobách. Možná jste si toho také všimli. Já jsem to zjistil zcela jednoduše. Nic nestíhám oproti minulosti. Možná se vám vede podobně, jako mně.(?)
Děkuji všem čtenářům za mé svěřence, kteří byli obdarováni vámi všemi, co jste poslali finanční dar. terezka byla tak laskava a vše mi také přeposlala, a za sebe také přispěla. Moc vám všem děkuji za svěřený trojlístek roztomilých dětí. Jsou úžasní.
A nyní k tématu, proč vlastně rychle vkládám článek. Všiml jsem si děsivého tornáda, které se přehnalo nad jihem Moravy a zanechalo jenom spoušť. Tomu bylo možné zabránit. Zpětně jsem zjistil, že varovali lidi dopředu. Pamatujte, co říká tomáš: VĚDĚNÍ JE MOC.
tomáš v dávných dobách psal na web o možnosti octování proti bouřkám a kroupám. Vím, že jako první vystoupil s tématem octování mezi veřejnost a s patřičným vysvětlením, jak celý systém funguje, na evropských webech. Data měl z od známého profesora z Ruska.
[wp_ad_camp_2]
Co ale nepsal a nebylo zveřejněno.
Dělali jsme kdysi kolem roku 2QQ9 následující pokus. K tomu dodal poznámku, kterou jsem si velmi dobře zapamatoval. Ocet dovede zastavit i ty nejhorší ničivé bouře. I tornáda, pokud si dobře pamatuji. No, je to už nějaký ten den.
Tornádo, které bylo před týdnem vyvolané v ČR nebylo přirozené, ale umělé. Máme potvrzeno od našich “datovacích složek”. Jedná se o klima-terorizmus. Ničivá síla tohoto typu nebyla ještě nikdy v Evropě popsána. Hluboký stát se v poslední fázi ARMAGEDDONU snaží vzít s sebou co může a zničit vše, kam má přístup.
Jak jsem napsal, kdysi dávno jsme udělali pokus. Pokus na důkaz toho, že systém perfektně funguje. Věděli jsme, že mají v našem okolí přijít k večeru silné bouře. tomáš obstaral velký nafukovací balónek (několik). Také sehnal tlakovou bombu s HELIEM. No a samozřejmě kyselinu octovou 35%.
Před bouří, kdy bylo zatažené nebe a mraky sály vzduch, nafoukl tři 0,5 až 0,8 metru velké balónky heliem. Zkusili jsme možnou zátěž v gramech. Odměřili do dalšího menšího balónku patřičnou gramáž octu, naplnili a nafoukli také heliem. Balónky svázali tenkou nití a vypustili do nasávajících mraků. Vzlétly a rychle vystupovaly nahoru.
Posadili jsme se do pohodlného křesla a pozorovali, až se balónky ztratily v mraku. Až vystoupaly do určité výšky s nízkým tlakem, všechny nafouklé balónky heliem praskly. Ocet se dostal do horních vrstev a způsobil na obloze obrovské kolo modré oblohy a na okrajích nebyly žádné temné mraky jako předtím. Bouře se nekonala.
Tento pokus jsme zopakovali několikrát a vždy se stejným výsledkem.
Když jedna strana má návod jak terorizovat druhou stranu, nyní má druhá strana popis, jak vyrobit nádherné počasí.
Máte větší moc, než si myslíte. Vědění je moc.
Všichni víte, kam celým článkem mířím a….
***** **** ***** ****
A nyní v osobní věci. Maminka svěřených dětí se uzdravila. Byla léčena xenonovou terapií a svíčkami, které dovezl tomáš z Ruska. Obě metody působí vynikajícím způsobem na psychické problémy. A nejen na psychiku. Maminka je doma a děti jsme jí včera večer přivezli s celou rodinou i s dary od vás. Ještě jednou děkujeme.
Myslel jsem si, že mě v životě nemůže už nic překvapit a dostat do kolen. To jsem se ale hodně, opakuji slovo hodně mýlil.
Do kolen mě dostala věta od všech třech dětí skoro najednou, asi se na ní nedomluvily a s dětskou radostí mi řekly, jestli bych jim mohl dělat tatínka…..
S něčím takovým jsem nepočítal a vůbec takovou větu nikdy neočekával. Přiznám se, že mně vyhrkly slzy a nevěděl jsem, co mám odpovědět. Proto jsme každý druhý den společně navštěvovali jejich maminku, aby k ní více ^přirostly^.
V moment vyřčení věty ve mě proběhl hlavou celý život a chvíle společně prožité se zesnulým přítelem. Děti vyvolaly ve mně zvláštní, nějakou spínací reakci. Nepochopitelné pro někoho, kdo něco takového nezažil.
Ke konci bych rád napsal. Tomáš byl z této zprávy o ztrátě našeho společného vynikajícího kamaráda a přítele také hodně zdrcen a nemohl ji dlouho “přežvýkat” a rozchodit. Také je otřesen.
Promiňte. Vždy radím druhým čtenářům, ale nyní potřebuji nějakou radu já od vás. Jak byste reagovali na vyřčenou větu dětí vy a jak byste odpověděli? Moje odpověď byla ukázána slzami. Na nic jsem se nezmohl.
***** **** ***** ****
Jaké potvrzení lidé ještě potřebují? Už věříte že Prezident trump je neustále Prezidentem? Bylo to v amerických MSM a vysíláno televizí. Obrázek hovoří jasně. Nikoliv bývalý prezident, ale Prezident nynější.
vložil carsten
A je vymalováno
https://aeronet.cz/news/who-varovala-pred-vypuknutim-3-celosvetove-vlny-covid-19-a-vyzvala-de-facto-k-eliminaci-letnich-dovolenych-globaliste-chystaji-dalsi-uzavery-a-lockdowny-ale-tentokrat-spojene-s-povinnym-ockovanim/
Tam by mi zapadalo, ze z prezivsich potrebuju mat robotov, doslova otroci. Zdravi do uvodzovky do plynu, s tymi nehneme. Len konstatujem, verim planu, dufam, aj ked realita a zrychlenie fasist.konanie tomu vobec nenapoveda.
Nic nového, vždyť je naplánovány SPARS 2025. Jenom tomu zabránit, i to je plán.
bartas 2.7.2021 v 19:32
dovolím si tvrdit – NENÍ vymalováno – je to jejich záměr do kterého jim můžete hodit vidle ..
bartas – převzal jste rétoriku pana VK, jenže ten kope za systém – jeho vyjádření typu: je to dané, je hotovo, je vymalováno, tak to bude, není cesty ven …. aj jsou toho jasným důkazem – snaží se v myslích lidí, co si přečtou jeho žvásty, tvořit realitu …
Pozor na to – on není na naší straně!
nevěřím mu vše. Ale tady bylo před rokem psáno, že nikdy nedojde k očkování dětí. On psal, že ano a dokonce se mu plní i rok stará předpověď, že do obchodu,práce atd. jen s očkováním. A to je jak to vidím jen otázka času.
Je to tak proto, že byl obeznámen s plánem temných a prezentuje to, co měli naplánováno. O plánech světlé strany tam nepadá ani slovo….. Proč asi?!
Pán VK má vo veľa veciach pravdu, žiaľ, sledujem ho už roky, aj keď nie so všetkým, čo povie , súhlasím. Treba však upozorniť na to, že neustále opakuje, že konečný výsledok je v našich rukách a máme sa spoliehať viac na seba a nie na nejaké prísľuby mocných, lebo inak budeme smerovať tým smerom, kam nechceme. Neviem, pre koho pracuje, ale dáva informáciu…. Aj temná strana musí dávať ľuďom nejakou formou pravdivé informácie, aj keď súčasne na iných úrovniach klame.
MY musíme urobiť viac.
Tiež si nemyslím, že očkovanie je dobrá vec. Ak hovorí Trump alebo Putin, že sa máme očkovať, ale je to dobrovoľné – podľa toho, kto to ako cíti, tak vidím tieto možnosti:
1. Nemajú momentálne inú možnosť, sledujú vyšší cieľ a počíta sa so stratami.
2. Očkovanie je využiteľné v rôznych oblastiach. Aj keby nebolo zneužité v prípade, že sa dostanú k moci, očkovanie nie je bezpečné.
Pan VK má pravdu proto, že vždy dopředu věděl, co chystají- Pracuje pro ně!!! Po X letech čtení jeho stránek a přečtení jeho knih jsem si tím jista na 1000%. On samozřejmě předkládá jejich plán a v myslích lidí tím tvoří právě tu realitu, kterou my nechceme – vesmírné zákony tak fungují a oni to vědí, zatímco většina lidí ne … a že napíše, že výsledek je v našich rukou – ano, občas musí temná strana pravdu přiznat, i to jsou zákony vesmíru – takže ji přiznají, ale dělají vše proto, aby ta cesta byla co nejvíc skrytá a aby lidi z nevědomosti dělali chyby …
Sama jsem měla dva tatínky, jsem osvojená, ale druhý táta byl svobodný bezdětný, když se dali s mámou dohromady. V tomto případě, kdy je carsten zadaný a s dětmi, bych dětem navrhla, že jim budu kmotrem, i když nemusejí být křtěné. Za kmotrem děti mohou přijít jako za členem rodiny, nahrazuje jim tátu, ale má svou rodinu. Jako táta by si musel vzít mámu a to je komplikované. Mnohoženství se v naší kultuře nepěstuje, rozvádět se nebude, to by nikomu štěstí nepřineslo, a navíc si carsten s maminkou nemusejí sedět jako partneři, každý má jiný vkus. A až se máma trochu vzpamatuje, přestane držet smutek a zatouží po partnerovi, nebudou v tom mít děti zmatek.
Zdravim vsechny kteri neveri zadnym vladam !! jsem chtel jenom napsat a je mi ztoho vseho na zvraceni co se na tom svete deje!!!!! nekteri se ockuji jini ne .ja samozrejme taky NE!!!! fandim D.TRUMPOVI ,ale myslel jsem ze kdyz ukazaly svetu ze demokrate mu ukradly prezidentske volby tak ze neco udela !? ale myslim ze jestly bude jen znovu kandidovat v roce 2022 tak z toho nic nebude uz je moc malo casu je zastavit !!!!
asi si myslel v roce 2024
Myslel zrejme voľby do senátu.
jiri podebrady – 29.6.,20:37
děkuji za tvoje vyjádření ke mně, jsem ráda, že patříš k té menšině, která to pochopila správně. Jinak mrkni na stejném /Melda,28.6./na moje další vysvětlení – 30.6., 14,34. Zajímalo by mě co ty na to a zda máš stejný názor.
Ahoj všechny zdravím a s dojetím pro Carstena. Děti ti svým přáním řekly, že jsi svůj úkol provedl skvěle. Krásné dny.
Carsten, palec hore čo ste s tvojou rodinou urobili pre rodinu zosnulého otca detí a ich mamky. Taká pomoc je neoceniteľná a taký chlap ako ty aj s tvojou rodinou tiež. Prajem im veľa šťastných a veselých dní v živote. A môj názor na tvoje otcovstvo čo si žiadali deti? No ja by som radšej ostal dobrým ujom, kamarátom, priateľom rodiny, no v každom prípade je to na tebe ako sa rozhodneš treba im to vysvetliť (malá rada) počúvni intuíciu. Veľa zdravia prajem tebe aj tvojej rodine. S pozdravom peter
Ahojte,
este k k tomu receptu na blesky :
do balonika dat ocot – kolko asi?
A ked nemam helium ani balonik.
Niekde na infovojna pisali ze staci do misiek dat po 1-2 l octu okolo domu (asi 8 misiek.?
Ahoj carsten,
este doplbnenie. Otecko ako priatel, kamarad. Myslim si ze sam vies co mas urobit. Kazdy tvoj krok bude spravny. Si vnimavy a cestny, ale chapes aj potreby detí. A myslim ze dokazes so svojou rodinou uplne vsetko co si budes zelat.
Lubomir 2.7.2021 v 11:44
balonek se dá koupit,…možná by stačil vzduch z plic (jinak zkus pohledat na internetu jak naplnit balonek, aby letěl k výšinám);
to je jedna z možností, obložit baráček miskami nebo talíři s octem; plno zajímavých videí najdeš na YT v němčině a angličtině, nebo na vimeu by mohli být také; způsobů jak octovat je mnoho. Důležité je udržovat ocet v nádobkách.
Používám zvlhčovač vzduchu, do kterého místo vody dám ocet. Mám ho umístěn pod stříškou u garáže, a když ho pustím na plný výkon, tak ty 4 litry octa co se do něj vejdou vydrží minimálně 24 hodin. Zapínám ho i když se na obloze objeví chemtrails.
Octování – návod od orgoneta
Příklady účinného octování
(vše mnou mnohokrát vyzkoušeno, ale už to nepoužívám, neb se již nepotřebuji bránit (:-)). Není to samozřejmě stoprocentní, výrobci počasí mohou třeba zrovna použít velmi silné kalibry, ale pravděpodobnost účinku je velká. )
Je krásný den, chceme se vydat odpoledne na koupaliště, a ono se začne mračit. V takovém případě vylití octa na sluncem rozpálenou silnici udělá divy – znemožní na několik hodin vytvoření bouřkového mraku, a my si to v klidu na koupališti užijeme (případně ještě sem tam přioctujeme).
Malá petka s octem do batohu se doporučuje jako ochrana před zmoknutím na výletě – v případě potřeby cvrndat na kameny, chodník, silnici. (Ne preventivně, ale když se stahují mraky.) Dobré je vézt na kole namočený hadr tak, aby se vypařoval cestou (pozor na korozi, dobře zajistit). Samozřejmě superúčinné je vézt takový hadr na autě (já např. pod zadním stěračem – velký pozor na korozi!, jednou mě s tím zastavila policie a informovala, že mám na zadním okně zapomenutý hadr (:-)). To pak udělá jasno po celé dráze několika desítek km přesunu, někdy dokonce i v případě “žluté deky” – nízké umělé “inverzní” oblačnosti, kterou bez pohybu octa nelze rozpustit.
Jsou-li hlášeny pro naši oblast silné bouře s kroupami atd. a my považujeme za potřebné se bránit, hodí se zaoctovat (vylitím nebo vypařováním na vařiči) v okamžiku, kdy se začne vytvářet bouřkový mrak. Ocet způsobí, že místo přívalového deště nám příjemně sprchne.
Chceme usušit venku prádlo a začne se zatahovat. Utěrka namočená do octa pověšená na šňůru přivolá slunce. (:-)))
kreativitě se meze nekladou, ale hlavně tím nechtějte bojovat proti systému a zachraňovat svět. To nejde.
(A pak možná jednoho dne vám dojde, že se vlastně chránit nepotřebujete …)
https://orgo-net.blogspot.com/search/label/Octov%C3%A1n%C3%AD.
jindro ahoj. Také octuji, ale nevnímám to jako boj, jako obranu. Jen jako aktivní spoluúčast na tvorbě počasí. Počasí v místě, kde se nacházím upravuji do větší harmonie. Když neumím plně zajistit vědomím, beru si na pomoc ocet.
Ahojte
mili carsten, tiez placem – deti aj mi vieme, ze povies ano.
Mozno sa casom veci viac vyliecia a mamicka si najde priatela.
Otec pre kazde diete je velmi dolezity.
Matka ma svoju ulohu, ale otec je rovnako potrebny.
Wow, niet čo dodať Carsten, Ty si tým ďeťom zapol svetlo na konci tunela, jednaj inštinktívne nenútene, proste zo srdca ako to myslím že aj robíš, podľa Tvojich skutkov. Klobúk dolu, moj rešpekt a obdiv takým ľuďom ako si Ty, aj keď Ťa osobne nepoznám. A vďaka za informácie pre slovenských a českých vedomých ľudí!
carsten, vítej zpět a velký dík za mamku i děcka. oni odpověď nepotřebují, jsi pro ně hrdina, který se o ně postaral a podílel se na uzdravení mamky. vehnal si mi slzy do očí.
je pěkné vidět a slyšet, že nás dobré lidi nedokáže nic a nikdo rozdělit, ač se o to bude kdokoli snažit sebevíc, viz. moravěnka, ty a mnoho dalších drobných, o to krásnějších příběhů ze života.
k očkovaným, po kontaktu s nimi jsem měla bolesti hlavy, ramen a následnou tupost hlavy, čepy na mandlích, nově jsem zaznamenala po kontaktu ze sebe samé podivný smrad z potu, všiml si toho i chlap (je to opravdu příšerné!), prý smrdím něčím divným, nechutným.
právnička jana zwyrtek hamplová chystá žalobu, je ostře proti opatřením a očkováním nezletilých, kor bez souhlasu rodičů
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008382228621
všechny moc zdravím, posílám energii a lásku, držte se.
Myslím si, že je přirozené, že když je někdo dobrý kamarád zesnulého, tak je povahově v něčem podobný, a tudíž může být pro děti tím nejvhodnějším novým tatínkem (ještě k tomu, když si ho ty děti vybraly – záleží ale i na tom, co chce carsten samozřejmě). Maminka dětí si někdy v budoucnu bude hledat nového muže, a pokud by carsten zastával roli tatínka v životě dětí, tak by to alespoň vyfiltrovalo nevhodné nápadníky. Zároveň by ale carsten převzal roli tatínka pouze ve vztahu k dětem, tzn. nikdy by si s nic nechtěl začít s jejich maminkou. To je podle mě nejlepší řešení dané situace, i když ze společenského hlediska “rolí” by pak někdy v budoucnu asi měli děti tatínky dva: jednoho náhradního tatínka = dobrého kamaráda zesnulého a později možná i druhého tatínka dle výběru maminky = nového partnera maminky (tzn. jednoho, kterého si samy vybraly a druhého, do kterého se zamilovala maminka a je s ním šťastná jako s partnerem). Takže pokud by to děti pochopily (podle mě na tom není nic těžkého), tak není problém. Jestli by to chápalo okolí, už je věc jiná, ale hlavně na egu založení budoucí nápadníci by to asi nepochopili, a proto jsem psala, že je to dobrý filtr charakteru lidí. Píšu samozřejmě myšlenky i ohledně vzdálenější budoucnosti, jestli by to fungovalo a jestli to je dobrý nápad (já si myslím, že by to fungovat mohlo a že by to mohl být dobrý nápad, pokud je za tím nezištná láska a hlavně pokud mají všichni zúčastnění mezi sebou ve vzájemném vztahu jasno – protože tam nejsou jenom carsten a děti, ale i jejich maminka a carstenova manželka a jejich děti = takže těch vzájemných vztahů by tam bylo víc). Podle mě v tom není žádný problém, ale musí mít všichni dospělí zůčastnění dobrý charakter, což předpokládám, že mají, ale “běžné matrixové rodině” bych to asi nedoporučila, “normálním lidem” bych to doporučila.
carstene, nehledej rady někde venku, zalez si někde do samoty a zeptej se svého srdce. Na tisíc procent to tam je. Nic není náhoda. Ani co se stalo před tím, ani to, že jsi přišel do cesty. Je to výzva a děti ti to řekli. Nic lepšího neexistuje než čistá láska. Jsi pro ně životní vzor a ten budou následovat. Hodně štěstí a dík za to, že jsi to napsal. Zahřeje to u srdce každého kdo to čte.. m
Mi slzy vyhrkli znova, krasne povedane. Pravda! Carsten klobuk dolu pred tebou. Tiez verim, ze ta srdce navedie. Laska je najviac. Nic krajsie nieje. Objatie a zmurk.
Přemýšlíte někdy nad tím,že by to mohlo udělat dětem chaos v hlavě? Matka děti se možná za pár let bude chtít znovu zařadit do partnerského života, a co pak? Bude mít pak nový přítel nějakou šanci se do rodiny začlenit? A kdybyste byl vy na místě zesnulého, přál byste si tohleto jako otec dětí?
Bohunko, pokud to je reakce na můj příspěvek, stačí si přečíst první větu, která je zcela zásadní. m
Že se tak zeptám ohledně octováni – dá se sehnat takový balóny a dost helia abychom taky mohli zkusit octovat mraky? Chtěl bych se přesvědčit jestli to fakt jde rozehnat mraky tímto způsobem?
Mám stejný názor, úsměv. Obávám se, že děti by v tom do budoucna měly docela chaos. Myslím si, že stýc-kamarád je vhodnější řešení. To ale nic nemění na tom, že si carstena za jeho přístup vážím.
Zdravím všechny, nepíšu radu carstenovi, to mi nepřísluší, jen se zamýšlím nad všemi radami co tady čtu a napadlo mě: nelze dětem v této situaci naprosto nic slibovat,co nelze splnit, cítily by se zrazené. To si nezaslouží. Nelze dělat tatínka ve dvou rodinách. Dobrý přítel a kamarád je víc,také upřímnost , lépe pak ony pochopí vše ostatní. Oni na něj i tak už nikdy nezapomenou.
Já s vámi nesouhlasím a souhlasím na 1000% s tím, co napsal mirek 2.
Váš příspěvek (i bohunky) svědčí o tom, že k tomu přistupujete až moc pragmaticky, rozumem – už predikujete, co možná jednou … a bojíte se event. chyb …. jenže tohle je situace či životní mezník, který je potřeba řešit jen a pouze srdcem a intuicí, jen to je totiž správné řešení … a jsem přesvědčená, že carsten ví, co má dělat a že to nejspíš má již vyřešeno … tohle byla nejspíš jen zkouška, test pro diskutující..
Děti vnímají jaký způsobem k nim kdo přistupuje jak se k nim kdo chová…. carstene spíše kamarád, na kterého se budou moci kdykoliv spolehnout a budou mu důvěřovat…
ivo, dobře jsi pochopila co jsem měl na mysli. Jenom první věta byla ta zásadní. Vždy je třeba se toho držet. Nic z toho co jsem napsal neměla a není žádná rada nikomu. Jenom konstatování.
carsten je zkušený chlap a určitě si poradí. Vždyť jde jenom o nějakou formu být v kontaktu. Toť vše. Hezký večer všem. m.
Dobrý deň,
pozdravujem všetkých priaznivcov tadesca a ďakujem celému tímu nielen za sprostredkovanie informácii, ale hlavne za vytvorenie komunity, ktorá v týchto zvláštnych časoch zdieľa spoločný názor a spolupatričnosť.
Najprv sa chcem poďakovať za nick “Slnko” ktorý mi bol náhodne pridelený, veľmi ma potešil, lebo od malička cítim poslanie byť “slnkom” a prinášať svetlo a radosť, aj keď je to niekedy ťažké.
Môj príspevok je zároveň prosbou o radu, práve mi lekárka diagnostikovala nádor na vaječníku, tak ak máte nejakú radu, budem veľmi vďačná.
Prajem Vám všetkým, aby ste mali radosť a nádej a tešili sa z každej maličkosti, ktorú Vám život pošle.
slnko
já bych asi začala tady:
https://www.rakovina-komplexni-poradenstvi.cz/videa
https://www.rakovina-komplexni-poradenstvi.cz/eshop/produkt/hartmut-fischer-dmso-prirucka-navod-k-pouziti-skryteutajovane-poznatky-o-leceni-prirodni-cestou
Hodně štěstí a brzké uzdravení 😀
Slnko 2.7.2021 v 09:07
byliny: bolševník, jmelí, kopřiva, kostival, mateřídouška, měsíček, přeslička, šťavel, čajová směs 8, 16, švédské kapky
zhoubný nádor – bolševník jitrocel kopinatý
sežeň si knihu marie treben o bylinách a pročti si web na který níže odkazuji.
Nádor – přeslička, sedací koupele, obklady, čaje
http://www.zenazdravotne.cz/2018/04/07/nadory-tumory/
http://www.zenazdravotne.cz/2018/04/07/sedaci-a-celkove-koupele/
http://www.zenazdravotne.cz/?s=vaje%C4%8Dn%C3%ADky
slnko-podivej se na video *nová germánská medicina dr.hammera*
dále bych léčbu podpořila peroxidem dle dr.něumyvakin
nebo DMSO (taky doporučuji knihu kde jsou návody )
přeji ti hodně štěstí a zdraví slnko
Slnko,
hodně z nás tady už zkoušelo Todicamp, který má mít účinky nejen proti rakovině, ale i jiným nemocem a také působit jako detox (a už se u nás opět prodává)
https://tadesco.org/mate-problemy-s-rakovinou-nebojte-se-existuje-vyzkouseny-skutecny-lek-ktery-lekem-je/
https://tadesco.org/marneho-okenko-27-q7-2q2q-zakazy-prikazy-narizeni/
https://tadesco.org/vyroba-todicampu-a-bileho-petroleje-lecba-petrolejem/
https://tadesco.org/to-nejcennejsi-co-kazda-lidska-bytost-ma-je-1000-funkcnost-organismu-zde-mate-moznost-si-ji-udrzet/
rad k uzdravení je mnoho, najděte ty nejlepší pro vás, ale také bych se zamyslela nad tím, jestli doktorům věřit, je nespočet prokázaných případů, kdy si vymysleli rakovinu, kdy se podíleli na spoustě zvěrstev pro nějaké výhody. jednoznačně nejlepší je, vyhnout se jim. v každém případě, pokud udržíte vysoké vibrace a budete v harmonii, není třeba myslet na jejich diagnózy. pokud máte sebemenší kousíček pochybností, vyberte si nějakou ozdravnou metodu, té důvěřujte a buďte zdravá. carsten v jiné souvislosti zmiňoval xenonovou terapii, používá se úspěšně i v případě, který asi zmiňujete
Ahoj Slnko, na nádor je vynikajúci todicamp. https://todicamp.com/en , dá sa znova kúpiť v ČR, ale z Moldavska je lacnejší, dodacia doba cca. 2 týždne. Hoci verím, že vo veľmi krátkej dobe prídu med beds, tak žiadne lieky nebudú potrebné.
drahý carstene, nejen dětičky jsou dojemné, ale i Ty, s jakou důvěrou se k nám obracíš a sděluješ tak i kousek svého nitra. Já přemýšlím celé odpoledne, jak Ti napsat to, co já cítím. Mám pořadně velký kus života za sebou a mnoho zkušeností, některé krásné, některé méně krásné, ale vždy na své cestě důležité. Ale jsem žena, tak Ti to napíši svým srdíčkem.
Je moc důležité vědět, jestli jste úplná a šťastná rodina, jestli vedle sebe máš milovanou manželku a jak jsem pochopila, máš tři svoje dětičky. Pokud to tak je, nabídni těm úžasným dětičkám kamarádství a když budete všichni i s Tvojí rodinou společně, tak legraci, kterou si společně všichni užijete. Víš, je to tak, že nejen dětičky, ale i Tvoje kamarádka bude hledat oporu v někom, který je jejím rodinným přítelem, bude jí pochopitelně manžel chybět a bude se v dobrém snažit, abys byl v přítomnosti její i dětí co nejčasněji a to je právě ta lávka, po které je snadné sklouznout mimo to kamarádství a přátelství, prostě můžeš mít stokrát zábrany, stokrát si říkat, že to tak nebude a nesmí být, ale srdce si nevybírá a co Ti mám víc napsat, neznám Tě a již nyní Tě miluji – úsměv.
A pak je ta druhá možnost, že budeš svoji lásku tatínkovskou a stredíčkovskou, pokud nejsi ženatý hlavně svým dětičkám, ty nesmí čímkoliv trpět a i těm třem prckům a pak je to již otázkou, jestli časem vytvoříte nějaký vztah i s maminkou dětiček, ale důležíté je, pokud jsi šťastně ženatý, nerozbít za žádných okolností svoji rodinu a vzít tak štěstí svým dětičkám a manželce. Dětičky všechny, když jsou malé jsou ta nejkrásnější, nejpravdomluvnější ………… človíčci. Ale jak rostou, tak bývají nejchytřejší a v jejich očích občas můžeš vyčíst “jak my, tak chytré děti, můžeme mít tak hloupé rodiče”, ale to jen pro zasmání na závěr i když………………. věřím, že ať se rozhodneš dle sebe jakkoliv, rozhodneš se dobře, moc Ti to přeji, hodně radosti a štěstí
Milá jano, zamysli se nad svým posledním odstavcem nebo si myslíš, že carsten takové rady potřebuje?
tak je nastaveny svet
zeny vzdy musia muzom radit ako byt muzmi
co si mame mysliet co mame citit co mame robit
inak by zeny neboli zenami
rudo 2.7.2021 v 11:38
“zeny vzdy musia muzom radit ako byt muzmi
co si mame mysliet co mame citit co mame robit”
přesněji – “ženy” mají potřebu mužům radit……
a pak tyto ženy se diví, že je partner opustí, najde si jinou,…
ano najde si inu, ktora takisto radi do vsetkeho a dokonca este aj radi co muz spravil zle vo vztahu s tou predoslou
zrejme aj Trumpovi do toha kazda kecala a tak vymenil uz ani neviem kolkatu v poradi
Naprostý souhlas, z vlastní zkušenosti mohu potvrdit snahu o manipulování a řeči o tom co a jak má muž dělat. A pak i nepravdivá obviňování…
Jinak – těm, kdo si to nepamatují a neumí si to najít, oznamuji, že carsten má manželku, viz bleskovka carstena 15.Q5.2021, kde mimo jiné napsal:
“Proto jsme vzali děti dočasně pod naši ochranu. S veškerými povinnostmi kolem. Máme doma dohromady 5 děvčat a jednoho kluka, věk 5 let. Zvládáme vše výborně s maximálním vypětím. Snažíme se s manželkou dětem psychicky pomoci a hlavně přivést na jiné myšlenky…”
Carstene, jsi opravdu skvělý, takového kamaráda by si určitě každý (i já) přál. Určitě ale máš i skvělou manželku, která tě ve všem podporuje. Takže zdravím nejen tebe, ale i tvou manželku a všechny děti, i ty, co tě chtějí za tatínka. Věřím ale, že kamarádka jim najde tatínka, ty bys podle mě měl být pro ně jen vynikající kamarád-přítel- strejda. Ale je to můj názor, ty a tvoje manželka se určitě rozhodnete správně a já vám přeji, abyste se rozhodli nejlepším způsobem. Mějte se moc hezky a ať se vám vše daří.
drahá zdeno, určitě jsem to nemyslela jako životní radu pro carstena, jen jako úvahu z mého života a dobře vím, o čem píši. Je to tak spíše všeobecné, protože opravdu nic nevím o carstenově rodině, jestli je ženatý, nebo ženatý není, ale věř, že v životě jsem poznala, že někdy opravdu něco strašně moc chceš neudělat, nebo naopak udělat a myslíš si, že v tom máš naprosto jasno a že přes to “vlak nejede”, ale srdce je někdy víc, nejvíc…….
Také vím, jak reagují děti na náhradního otce, když jsou malé a pak, jak se dostávají do puberty, je to někdy hodně náročné, ale to jsem zakončila úsměvně, spíš pro odlehčení. Život je cesta a někdy hodně klikatá, nikdy nevíme, co je za zatáčkou.Carsten je úžasný a nesmírně si ho vážím a již jsem mu to psala i jindy a protože zde zmiňujete manželku, tak jsou oba skvělí lidé a určitě oba dva budou rodině i déle nápomocni, o tom přátelství je. Vůbec nemám právo carstenovi radit, spíše jsem psala trošku něco ze svého životního příběhu a carstenovi jsem napsala, že věřím, že se rozhodne dobře a to je to nejdůležitější. Pokud Ty jsi měla vše v lajně naplánované, podle toho jsi se řídila a vše se Ti tak plnilo, tak klobouk dolů, jsi dobrá.
Krásný večer všem zde jana.
Podle mě je celé “dilema” v tomto:
Jestli kvůli “roli” rodiče dětem (pro kterou by se člověk rozhodl dobrovolně, stejně jako ty děti) plnit i spoluočekávanou “roli” milence/manžela pro jejich matku = to není žádné srdíčko ale něco, co se jaksi “očekává”.
Myslím si, že pokud jsou dva lidé něco jako “spřízněné duše”, tak spolu budou a zůstanou, i kdyby to mělo rozbít (např. původní) rodinu nebo nějakou roli. Pokud ale nejsou spřízněné duše (jakože jestli se do sebe nezamilovali doposud – předpokládám, že se znali např. od vidění – což asi nezamilovali, tak je ta šance, že by vzájemně pro sebe byli spříznění, malá). Proto jsem psala, že by si carsten nikdy nezačal s matkou dětí (protože předpokládám, že je spokojený se svojí manželkou a manželka jeho kamaráda není jeho spřízněnou duší – jistě to samozřejmě nevím, to vědí jen ti zůčastnění – ale já bych se nezamilovala do někoho jenom proto, že s ním trávím hodně času a nezamilovala bych se do někoho proto, že jsem ve společenské roli, která to jaksi “očekává”).
Takže já bych rozbila jakoukoli roli a rodinu kvůli srdíčku (samozřejmě ale zase pozor na to, že zamilovanost se může mýlit: někdo mi připadá na začátku jako spřízněná duše a po nějakém čase, kdy jsme spolu ve vztahu, zjistím, že tomu tak nebylo – nebo naopak mi začne připadat jako spřízněná duše až po čase, a stejně to nemusí být pravda). Tedy snažit se nedělat v tomhle odhadu, kdo je mojí “spřízněnou duší”, chyby. Pokud si je ale člověk jistý, tak je srdce/pravda na prvním místě. No a naopak bych klidně dělala jednoho z rodičů dítěti s tím, že pokud druhý rodič není mojí spřízněnou duší, tak si s ním nikdy nic nezačnu (jenom proto, že se to v této roli očekává nebo protože spolu trávíme hodně času), a tím si jsem naprosto jistá.
Takže jednoduše:
Podle mě existuje pravda “tento člověk je/není mojí spřízněnou duší” a podle této pravdy bych se zařídila (bez ohledu na role a cokoli dalšího). Člověk se může v úsudku o této věci na začátku/v průběhu/kdykoli zmýlit, ale pravda vždycky vyjde najevo a skončí to tak, jak to má být.
Prajem pekný večer.
Toto píšem pre carstena. Je to môj osobný názor a pocit. U nás, v mojej rodine som prechádzala zložitým obdobím, deti boli malé. Bola som sama s dvomi deťmi. Môj manžel, ktorý si ma zobral, spoznal deti vo veku štyri roky a päť a pol roka. Deti v škôlke mali svojich tatinov. Raz, po nedeľnom obede sa môjho muža spýtali, do vtedy ho volali po mene, či by ho mohli volať tatino. Bola som vďačná za túto otázku, na ktorú bola odpoveď veľké áno. Mohli sme chodiť ako rodina, deti získali istotu. Ja som mala oporu a deti niekoho, kto im čítal rozprávky, večer pomohol obliecť do pyžamka a ráno pomáhal natrieť chlebík. Bolo to všetko pekné obdobie môjho života. Dnes, bohužial, chlapci idú s dobou, ktorá je taká aká je. Nie som tým nadšená, ale vidím to na ich rovesníkoch, s ktorými chodili do školy sú v podstate rovnakí. Dalo by sa povedať, že generačný rozdiel. Áno, ale je to úplne iné, ako ja a moji rodičia.
A aký chcem dať odkaz? Kľudne povedz áno, aj keď máš svoju rodinu. Možno si pani nájde niekedy v budúcnosti partnera, možno nie, ale ony, tie deti budú cítiť aj na diaľku tvoju oporu, oporu tvojej rodiny, tie malé deti, aj keď budú len s mamou, budú vo svojom vnútri cítiť istotu. Ony to potrebujú. Aj keď nebudeš s nimi, to čo si im dal so svojou rodinou, to je už v nich a lepšie sa im bude žiť. Duše to cítia, hlavne dušičky malých detí. A teraz to mám u synovho syna. Tam je málo lásky, viacej peňazí. Chlapček je malý, je trošku pozadu, moc sa mu nevenujú. Slzy mi padajú, keď ho mám a on mi ruky hladká a aj mužovi, bozkáva nás a keď sedíme pri rozprávke, túli sa ako mačiatko k nám.
Je toho veľa, čo by som napísala, každý jeden, čo tu píšeme, má svoj príbeh. Môj je v skratke takýto, čo sa týka oslovenia tatino. Ony sa to nespýtali len tak. Dali ste im srdce, celá tvoja rodina. Tak toto je moja odpoveď.
Všetkým prajem pekný večer a prajem si, aby takéto dobro už bolo na celom svete, v našej blízkosti, asi už všetci potrebujeme ako tieto deti pokoj, lásku, istotu a pokojný život s dobrými ľuďmi.
Milý Carsten, viem, že to máš ťažké rozhodnutie, ale: máš svoju vlastnú rodinu, čiže “záväzky” doma. Je krásne, že ti ” vyznali lásku” svojimi úprimnými detskými srdiečkami. Prirovnám to k zvieratkám ( nic v zlom). Aj psika, ak nájdeš a postaráš sa o neho, bude ťa bezhranične milovať, lebo si ho zachránil. Tým deťom chýba ocko a ty si im dal ten obraz otca, preto tá spontánna ponuka. V daný moment veľmi potrebovali. Ale ako tu píšu podaktorí: ak si mama nájde nového partnera, mohol by nastať problém. Treba byť úprimný k sebe aj k ním. Porozprávaj im o svojich pocitoch a citoch, o láske k ním aj k ich rodičom, že vždy ostanú v tvojom srdci a ak budú potrebovať, budeš tu pre nich, ale… Ak budeš úprimný a otvorený, oni to pochopia. Nemôžeš sedieť na 2 stoličkách. Máš vlastnú rodinu, povinnosti. Spravil si kus “práce” pre nich, ale každý má svoj život. Čím viac to budeš odďaľovať, tým viac ich to bude bolieť. Boh má svoje cesty pre každého. Bol si nástrojom v Jeho rukách, myslím, že si obstál na výbornú. Šetri sily, budeš ich ešte potrebovať. Všetko dobré, veľa lásky do srdca, pokoj v duši a veselú myseľ.
carstene a co byste chtěl vy – přál byste si být jejich novým tatínkem?