Slyšeli jste už o někom, koho „spaluje zevnitř?“ Nazývá se to Stevens-Johnsonův syndrom (SJS) a je to příšerné onemocnění. Na celém těle se začnou tvořit puchýře až do té míry, že je oběť SJS potřeba léčit jako oběť popálení. Nejčastěji vzniká jako nepříznivý vedlejší účinek léčby běžnými antibiotiky.

Dr. Joshua Zeichner, profesor dermatologie v manhattanské nemocnici Mount Sinai, vysvětlil: „Ve skutečnosti nejste popálení opravdově, ale dochází k tomu, že máte narušenou funkci kožní bariéry.” Vysvětlil, že se epidermis odděluje od dermis. Úžasný vedlejší účinek, že?

Zeichner dodal, že k reakci SJS dochází nejčastěji po antibiotikách a „naneštěstí neumíme nijak předpovědět, u koho tento druh reakce nastane.”

Oběť SJS (Stevens-Johnsonův syndrom). Pokud vás zajímá, jak vypadá epidermální nekrolýza, vyhledejte si to na vlastní nebezpečí, obrázky které uvidíte, jsou naprosto šílené.

Farmaceutická ruleta

Kdy naposledy vás testovali na intoleranci antiobiotik, či jak říkají lékaři, na „alergii?” Namísto toho se vás stručně zeptají: „Jste alergičtí na nějaké léky?”
Cože? Očekávají od vás, že máte vědět, na který ze stovek léků na trhu jste alergičtí, ačkoli jste žádný z nich nikdy neměli?

Pokud se chcete vyhnout nepříznivým účinkům, měla by vaše odpověď znít: „Na všechny.” Mnohem lépe by vám pomohlo koloidní stříbro.

Nadměrné používání farmaceutických antibiotik, které u veřejnosti vyvolávají obavu, že už nezabírají, způsobuje to, že mikroby se snadněji přizpůsobí složitým syntetickým chemickým směsím, než jednoduchým zabijákům mikrobů, jako je koloidní stříbro.

Vypadá to jako záměrná snaha přehlížet koloidní stříbro a udržovat iluzi o tom, že jen farmaceuti umí vyléčit rýmu.

Pokračování článku: Koloidní stříbro je zakázané, protože léčí skoro všechno

Líbí se vám článek? Můžete ho sdílet se svými přáteli.
Loading...

AdBlock je aktivní

 

 

Používáte nástroj pro blokování reklamy. 

Budeme rádi, když naši práci oceníte a nastavíte pro tento web výjimku v Adblocku.

Líbí se vám článek? Můžete ho sdílet se svými přáteli.