Hledejte na tadesco.org

Archiv

Nejnovější zprávy

  • Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa
    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

    Satanisté vyrukovali s kabinetem falešného Trumpa

  • Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO
    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

    Je na spojencích, aby rozhodli, zda povolí údery do vnitrozemí Ruska, řekl šéf NATO

  • Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?
    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

    Plány na zasažení Ruska raketami ATACMS: V čem je háček?

  • Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu
    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

    Prezident Putin podepsal aktualizovanou ruskou jadernou doktrínu

Související zprávy

  • Americký Kongres se chystá vyšetřit vakcíny proti COVIDu-19
    Americký Kongres se chystá vyšetřit vakcíny proti COVIDu-19

    Americký Kongres se chystá vyšetřit vakcíny proti COVIDu-19

  • Časopis Lancet konečně uznává, že přirozená imunita je mnohem lepší než mRNA “vakcinace”
    Časopis Lancet konečně uznává, že přirozená imunita je mnohem lepší než mRNA “vakcinace”

    Časopis Lancet konečně uznává, že přirozená imunita je mnohem lepší než mRNA “vakcinace”

  • Bývalý viceprezident společnosti Pfizer promluvil o satanistickém kultu, který stojí za očkováním
    Bývalý viceprezident společnosti Pfizer promluvil o satanistickém kultu, který stojí za očkováním

    Bývalý viceprezident společnosti Pfizer promluvil o satanistickém kultu, který stojí za očkováním

  • Profesor Bridle vysvětluje, proč nechce krev od očkovaných
    Profesor Bridle vysvětluje, proč nechce krev od očkovaných

    Profesor Bridle vysvětluje, proč nechce krev od očkovaných

Viac ako 23 000 nemeckých lekárov už neočkuje mRNA vakcíny

Viac ako 23 000 lekárov už vo svojich ordináciách neočkuje. Tento ťah lekárov, či už súkromných alebo štátnych z kampane na očkovanie proti korone vyplýva z údajov Inštitútu Roberta Kocha (RKI). Klesajú aj objednávky očkovacích látok a dve tretiny očkovacích stredísk vo federálnych štátoch majú byť zatvorené. Očkovacia kampaň sa pomaly zastavuje?

Čoraz viac štatutárnych a súkromných lekárov odstupuje od očkovacej kampane v Nemecku, uvádza „Welt am Sonntag“. Podľa údajov RKI v týždni od 2. augusta do 8. augusta využilo očkovanie iba 29 300 ľudí. Od začiatku očkovania bolo do očkovania experimentálnymi vakcínami genetického inžinierstva zapojených celkom 52 600 ordinácií. Lekárskych ordinácií je teda teraz o 23 300 menej. Prečo lekári odstupujú od očkovania, ktoré je pre nich také lukratívne? Je to strach z nebezpečných vedľajších účinkov očkovania u ich pacientov? Sú to prelomové očkovania, ktoré ďalej vyvolávajú pochybnosti o užitočnosti očkovania?

[wp_ad_camp_2]

 

OBJEDNÁVKY OČKOVACÍCH LÁTOK VÝRAZNE KLESAJÚ

Súčasne s týmto vývojom výrazne klesá aj počet objednávok očkovacích látok z ordinácií. Údaje Národnej asociácie lekárov zákonného zdravotného poistenia (KBV) ukazujú pokles z 1,5 milióna dávok požadovaných na začiatku očkovacej kampane v apríli na iba 1,3 milióna dávok 27. júla. Člen predstavenstva KBV Andreas Gassen sa snaží upokojiť. Myslí si, že je pravda, že počet očkovaní klesá, ale treba vziať do úvahy, že „našťastie je stále viac ľudí úplne očkovaných“.

Skutočnosť, že Nemecko sa zaobíde bez 2,6 milióna dávok vakcíny mRNA od Moderny, ukazuje, že zbaviť sa očkovania už nie je jednoduché. Tie boli naplánované na prvé dva augustové týždne, uvádza Der Spiegel. Dva týždne predtým označil nemecký minister zdravotníctva Jens Spahn taký výdaj za „v súčasnosti neplánovaný“, ale „v závislosti od ďalšieho vývoja ako jednu z možností“.

11 ZO 16 OČKOVACÍCH STREDÍSK BUDE ZATVORENÝCH

Zastavenie očkovacej kampane je možné vidieť aj na zatváraní očkovacích centier vo federálnych štátoch Nemecka. Podľa prieskumu „Welt am Sonntag“ má 11 zo 16 štátnych ministerstiev v úmysle najneskôr do 30. septembra úplne alebo čo najskôr zatvoriť svoje zariadenia. V Bavorsku a Šlezvicku-Holštajnsku sa majú vakcinačné strediská udržiavať so zníženou kapacitou alebo v „pohotovostnom režime“. Okolo dvoch tretín očkovacích centier sa preto očakáva, že budú zatvorené.

Preložila zuzka | Zdroj: Wochenblick

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál
31 Komentáře
Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jindra
Jindra
26.8.2021 15:49

FESTIVAL SVOBODY – Letná, sobota 28. 8. 2021

Metaanalýza 63 studií v reálném čase

🛑 Jaké řešení má VOLNÝ blok?
https://volnyblok.cz/jak-ivermektin-ucinkuje-na-covid..

🔹 Prosíme, zvěte všechny na FESTIVAL SVOBODY – Letná, sobota 28. 8. 2021
https://volnyblok.cz/akce/prijdte-na-letnou-na-festiv..

🔹 Letná 28. 8. 2021 – doprava na FESTIVAL SVOBODY
https://volnyblok.cz/akce/letna-28-8-2021-doprava-na-..

🔹 Mluvte s lidmi a dávejte jim letáčky VOLNÉHO bloku
https://volnyblok.cz/vyzvy/mluvte-s-lidmi-a-davejte-j..

volnyblok.cz

QANON CZ/SK

Šiřte a dávejte na FB  !!!

Dita
Dita
Odpověď na  tereza
25.8.2021 09:47

Milí moji, je to docela silná káva…očekávám, že září a říjen bude hodně náročný.
Jsem moc zvědavá, co vymyslí. Já, jako zdravotník jsem pod velkým tlakem, ale říkám si, čím hůř, tím líp.Jen mám obavy o své pacienty, tj.postižené děti, které nikdo nechce, ač naši komedianti dělají velké akce , aby děti nebyly v ústavech, ale vše je jen vyprázdněný obsah, obal z růžového plastu a vevnitř velké nic a hospicové pacienty.Základní očkování u svých dětských pacientů oddaluji co to jde, dávám homeopatika a očkuji jen v určité dny, mnoho dětí mám bez očkování, protože si to zdůvodním,během covidu jsem neočkovala vůbec.Pokud mě ale postaví před téma očkování na covid u dětí, odcházím ze systému.Připravovala jsem se docela dlouho, od r 2012 jsem v pohotovostním režimu, ale vím, že realita mě zaskočí. Co teprve ti neprobuzení? Ale já jsem vzdala myšlenku, že spasím svět, budu se starat o své potřebné. Děkuji za vás, za vaši práci, za komentáře.Pomáhá mi to každý den vstát a dělat..

Jindra
Jindra
Odpověď na  Dita
25.8.2021 18:09

Prečo je udržiavanie všetkých čísiel dôležité

Tak čo priatelia, rozumiete prečo je udržiavanie všetkých čísiel dôležité a prečo sú tzv. lekári ticho?

Koľko nabehlo Soľavovej na súkromný účet podľa Zmluvy o klinickom skúšaní?

6 pacientov x 3000€? Spolu 18 000€?
alebo

6 pacientov x 8000€? Spolu 48 000€?

VYKONÁVANIE ŠTÚDIE U PACIENTOV S COVID-19 V TRNAVE | Prinášame nádej o.z.

VYKONÁVANIE ŠTÚDIE U PACIENTOV S COVID-19 V TRNAVE

http://www.prinasamenadej.sk

QANON CZ SK

liduskajedoma
liduskajedoma
Odpověď na  Jindra
25.8.2021 18:54

koho dnes zajímají peníze mám je ale nejsem staatná

liduskajedoma
liduskajedoma
Odpověď na  Dita
25.8.2021 18:52

Potřebuješ pomoc, tak řekni.Hlavně v čem,jedu na sraz tadescáčů,můžeme ti pomoci,v čemkoliv,ozvi se.proberu to tam jak těm dětem pomoci.sraz na miradelete svobodný pan z kyjova to organizuje.s zádným se ted zivot nemazlí,já ho mámm posranými trenky naopak,mám práci kde bydlet vnoučata sem tam.drž se holka

JardaBrod
JardaBrod
Odpověď na  Dita
25.8.2021 22:59

Ahoj.Drzim palce.Je to náročné.To dáme…

bezejmena
bezejmena
24.8.2021 18:26

zdravim rodinko

neco mi tu nehraje,, proste to nebere muj mozek,
Pokud je to placebo od urciteho datumu, tak proc vsechny vlady sveta tak tlaci na povinnou vakcinaci , kdyz je to vlastne jen placebo ? Oni to nevi ?
Tim by to ztratilo tak kyzeny vyhlazovaci efekt 🙂
coz je jen dobre.

polarexplorer
polarexplorer
Odpověď na  bezejmena
24.8.2021 21:18

Poslanci a poskokovia DS sú obyčajné ľahké prostitútky, ktoré nepotrebujú vedieť detaily, je dosť možné, že nevedia, že niektoré vakcíny sú iné. Môže to byť práca DS, prípadne aliancie. Dezinformácie vypúšťajú obe strany, tak je dosť ťažké sa v tom orientovať. Tak isto aj dropy od Q dávajú zmysel až po udalostiach, je to všetko umenie vojny.

Ďakujem zuzka za preklad.

eleriana
eleriana
Odpověď na  bezejmena
24.8.2021 22:49

Nad tím placebem jsem se také zamýšlela a přišly mi na mysl 2 verze: 1) Buď je to v rámci plánu DS – neboť skutečné vakcíny jsou až takové svinstvo, že počty úmrtí a vedlejších účinků po vakcinaci by narůstaly takovým tempem, že by se lidé rychle vzpamatovali a jakože vakcíny odmítli. Takto je mnoha lidem po očkování vlastně fajn, takže se se ty mňamky zvesela mohou dále nabízet jako bezpečné. Nehledě na to, že jsem stále ve fázi klinických studií, které by (čistě teoreticky) měly být testovány a srovnávány s výsledky u placeba. No a 2) možnost je akce aliance. Informační válka je jen součástí této globální války – a tedy svou pravdu, nechť si vytvoří každý sám za sebe.

excidium
excidium
Odpověď na  bezejmena
25.8.2021 14:47

Pokud by v masivním výrobním měřítku bylo do lahviček plněno placebo (náplň alespoň jednoho obrovského tanku), museli by do toho být mj. zainteresováni obyčejní administrátoři, operátoři, technologové i analytici z kontroly kvality, protože by museli vynechat nějaké technologické kroky a/nebo analýza meziproduktů i produktů by poskytovala neobvyklé výsledky atp. Tento švindl (pro obohacení výrobní společnosti ušetřením zdrojů nebo pro ochranu lidí) ale dosud neprosákl k veřejnosti. Jak by chtělo vedení zajistit mlčenlivost tisíců svých zaměstnanců/kompliců po celém světě?
Prázdný příbalový leták pouze s QR kódem podle mě není ukazatelem nepřítomnosti hlavních aktivních látek v roztoku. Spíše to vypadá na spěch a nedostatek kapacit na balící lince, to se bohužel stává.
Z hlediska klinického testování nemá nekontrolované, dvojitě zaslepené podávání placeba v populaci smysl.
Proto si myslím, že všechny marmelády jsou plně obohaceny. A ten, kdo si ji s chutí dal a cítí se dobře, neznamená, že na biochemické a mikroskopické úrovni u něj nenastaly změny, což může být počátkem něčeho závažnějšího. A právě tohle by měly odhalovat několikaleté studie pozdní toxicity.

Vela
Vela
Odpověď na  bezejmena
26.8.2021 04:38

V podstate súhlasím s tým, čo napísal excidium. Myslím však, že nie všetky dávky od jedného výrobcu sú rovnaké. Podľa mňa sú nejaké rozdiely v ich zložení a každé zloženie je určené pre inú cieľovú skupinu (podľa kontinentu, veku, farby pleti alebo tak nejak). Preto sa tak úzkostlivo dbá na to, aby jednotlivé šarže boli zapisované, aby mali možnosť kontroly či dopad na konkrétnu skupinu obyvateľstva ide podľa ich plánu (a naše zdravie to určite nie je). Placebo je podľa mňa tiež v obehu, ale zrejme v nepomerne menšom množstve, pravdepodobne je vyhradené pre silové zložky a prisluhovačom systému (veď potrebujú somárov, ktorí budú chrániť strojcov nešťastia).
Už som tu raz spomínala pod nejakým príspevkom, že nemôžeme vylúčiť aj možnosť, že nejde o žiadny experiment, ale o cielené konanie. Experimenty možno prebehli už dávno, napr. v DUMBS, príp. na nejakých väzňoch či opustených psychiatrických pacientoch, osamelých starých bezvládnych ľuďoch

excidium
excidium
Odpověď na  Vela
26.8.2021 16:18

Vela:
Každý výrobce má samozřejmě jiné složení svého produktu, které je pod patentovou ochranou – každý výrobce si chrání vlastní know how. Dnes se v takových podnicích řídí podle GMP pravidel, proto je povinné archivovat zcela detailní informace o jednotlivých šaržích. Vše musí být chronologické a vystopovatelné (trackable) pro případnou investigaci, reklamaci, nebo vedení sporů. Ohled se bere pouze na profit nikoliv na lidi či kontinenty apod. Jsme pro ně hmyz, je egoistické a naivní si myslet, že pro pharmu něco znamenáme.

To nejmenší je pro VIP vzít pár prázdných vialek s etiketou, naplnit je fýzákem a zapečetit speciálními kleštěmi pro případné mediální divadlo. Určitě se to ale neprovádí na výrobních linkách.

Může to být plán, lhostejnost, úchylka, stejně se to nikdy přesně nedozvíme.

plne odhaleni 1
plne odhaleni 1
Odpověď na  bezejmena
26.8.2021 09:40

bezejmena: tím se odhalili, chápeš….že za za penize chtěli vyhladit lidstvo a národy, efekt by byl velký ..podle mého názoru, vše dopředu naplánováno!!! trump a putin plan biblického rozměru…jistě to bylo tak, teď už jen dokončit a pochytat ptáčky do klece

anna
anna
24.8.2021 17:46

JUDr. Marica Pirošíková v relácii Beseda o piatej: Očkovanie detí – áno, či nie?
O očkovaní a vakcínach informujú médiá prakticky denne. Menej sa ale hovorí o očkovaní detí. Nie je to v rozpore s medzinárodným právom?

https://www.youtube.com/watch?v=RIAKQcKi7jQ

Zdroj: “jútub”

Melda 2
Melda 2
24.8.2021 12:32

Wow! Podle příbalového letáku Pfizeru dostalo 50% lidí „očkovaných“ mezi prosincem 2020 a březnem 2021 placebo! (v 9:17)

Dr. Jane Ruby rozebírá ve dvaceti bodech, proč je včerejší plné schválené „vakcíny“ Pfizeru nelegální. Nyní máme, samozřejmě stále neúplný, příbalový leták.

https://www.redvoicemedia.com/2021/08/fda-approval-illegal-doctor-reveals-pfizer-insert-proves-criminal-regulation-violations/

janjohan
janjohan
Odpověď na  Melda 2
24.8.2021 14:02

Ale přece chtěli snížit populaci,tak proč by jim dávali placebo.?
Je to divné

plne odhaleni 1
plne odhaleni 1
Odpověď na  tereza
25.8.2021 05:23

terezko, ano to bude ono. trump by přeci nešel do genocidy, jen jak měl stroj v čase vše viděl, tedy je překvapil a oni neměli dostatek vraždících vakcín…teď už je mají ve 3 dávce ale bude konec, game over!!!

frantiska zarubova
frantiska zarubova
Odpověď na  Melda 2
24.8.2021 14:40

Zdravím “fšeckny”, pro nás všechny – asi by bylo dobré sestavit seznam lékařů, kteří jsou ještě ochotni léčit bez podmínek typu…Ošetřím Vás, ale…Píši, protože mám “naprosto čerstvý zážitek” z odd. kožní, Praha 10, Ohmova ul., odkud jsem odjela bez ošetření mé 84 leté mámy, neboť sestra zde “konala svou službu”…A dle mého se to začne “přiostřovat” a bylo by dobré vědět, kam je možné se obrátit v případě NUTNÉHO ošetření!! K mé věci podotknu pouze-pojedu k jiné kožní lékařce (známé) a navíc se nejedná o nic fatálního…mohu si dovolit aby to bylo vyšetřeno i za pár dní… Františka Zárubová- kam jde jeden, jdeme všichni – nezapomeňme- úsměv

svalovidoslava
svalovidoslava
Odpověď na  frantiska zarubova
25.8.2021 00:34

frantisko zarubova,
nediv se, ta ordinace je prostoupena temnotou. Před více léty jsem tu dotyčnou kožařku jednou navštívila a opravdu není o co stát a na té poliklinice je jako kožní jediná.

Loni v době covidové jsem na doporučení doktorky navštívila jinou kožní a ta měla problém s přijímáním pacientů, protože se bála “nákazy” a doslova smrděla strachem. Dnes není jednoduché sehnat lékaře, když už si člověk neví se zdr. potížemi rady, takže přeju hodně štěstí.

ivanka
ivanka
Odpověď na  Melda 2
24.8.2021 15:36

Tak že by proto neměli lidi žádné následky očkování? Že by tohle byl ten důvod?

markéta nikol "ma.ni."
markéta nikol "ma.ni."
Odpověď na  ivanka
24.8.2021 17:01

ivanko, opravdu z mojí rodiny, příbuzných, kolegů a kolegyň z práce, kamarádů a známých, co jsou po očku, v rozmezí 8 měsíců až dosud všichni žijí, jsou bez příznaků. Jen dva případy bolest ruky po vpichu, jedna únava po druhé dávce. Jinak všichni vypadají stejně jako předtím, žádný oči bez lesku nebo apatie a destruktivní nálady. Doufám, že to tak je, opravdu se modlím, vím, že to některých byla jejich blbost, někteří museli kvůli práci, ale mám je ráda, prostě co udělali sami sobě je hrozný, ale probuzení pro ně bude horší. Neumím bejt svině, která každýmu nadává, ale spíš se neumím chovat k těm lidem jako na jedný h nejmenovaných stránkách, jako souhlasím s dalším obsahem té stránky, ty články jsou velice zajímavý. Ale tohle, jako neumím prostě pochopit ty ,,rodiče” kteří do toho nutí své děti, nebo ,,děti, vnoučata” nutí do toho své rodiče a prarodiče. To mě z toho bolí upřímně srdce.

zbrd
Odpověď na  markéta nikol "ma.ni."
24.8.2021 17:53

markéta nikol “ma.ni.”: mám podobné zkušenosti – okolo mě je fakt v místě bydliště opíchaných 90 procent. Hrozný! Ale nikdo, bohudík, neměl a nemá žádné problémy, kromě některých lidí, které také bolela ruka po vakcině.

fana
fana
Odpověď na  Melda 2
24.8.2021 16:28

víte, mě to z logiky věci říká, že pokud tedy máme studii, není nereálné píchat části placebo, ba je to snad i potřebné jako porovnávací skupina, ne?

A na to navazuje, že pokud je část placebo jehliček, tak nelze nikoho na základě šotu omezovat nebo zvýhodňovat.

A až to opravdu přiznají, tak si vlády na tomhle umejou ruce, začnou to říkat jako svoje alibi. Proč jste jako ty nařízení dodržovali, když byly nezákonná, atd

Neviditelna
Neviditelna
Odpověď na  fana
24.8.2021 18:08

No já nevím zdali placebo bylo dáváno i na Moravě, protože můj otec očkovaný v březnu pred tydnem přestal citit jednu nohu, musel do špitálu , za 2dny to rozchodil a ted chodí s bolestma, nemuze na tu nohu doslapnout. Doktoři neví co mu je, když mu nic vlastně není.

No a dalsi človíček z rodiny, opet očko., zalehlé obě uši po potápění(40let se potápí a nikdy se mu neco takoveho nestalo) , dostal antibiotika a nasledne na to, mu neslo čuraní, takze má vývod už měsíc, a není to lepší, ted bere už 3tí antibiotika . Takže já změnu pozoruji, ano může to byt náhoda, jsou to lide mezi 60-75lety, ale já v tom čuju problém. NO a co se týká toho, že ti kteří měli včelku jsou zatím stále v pořádku, na to můžu říct jen jedno, počkejte až se zhorší počasí, už ted nás na to pomalu MSM připravují, jak budou počty nemocných skákat nahoru, já jim to věřím, oni ví přesně co se bude dít a já to cítím taky, ti co jsou očko, začnou být na hromadě a bude se to svádět na ty neočko, aby nás přinutili taky jít na včelku. Tak to cítím já, jsem připravená psychicky na nejhorší scénář, velke mnozstvi lidí, začne byt naráz nemocných, říjen, listopad, prosinec se mame asi na co tesit. Modlím se, aby to tak nebylo.

*****
Otcovi zkuste podávat DMSO.
tereza

fana
fana
Odpověď na  Neviditelna
24.8.2021 20:40

Neviditelna, souhlasím s Vámi.
Do psaného neumím namíchat svůj podivný humor, nadsázku až sarkasmus.
Nedivil bych se, kdyby něco bylo placebo a zároveň i kdyby tam nebylo žádné placebo. Kdyby tam bylo, kór třebas jen pro část lidí, tak mě to právě přijde jako ještě větší a hnusnější podvod. Kdysi se psalo o dvou šaržích něčeho pro německo, jedna pro vládu, vojsko,,,,, a druhá pro “většinu”,,,, (v tom první prý “jen” nebyl nějaký adjuvant)

Mám spoustu kolegů po včelkách vysmátých, prohlašujících, že se nic neděje, dyť se podívejte, to by museli podle těch Vašich keců lidi padat a my neznáme nikoho. (téměř všichni z důvodů netestovacích, cestovních, hospodských, cítí se svobodně)
Hmm, možná jen nevidí nebo nechtějí vidět. Možná jim to jen imunitu snížilo, ale né pod kritickou mez, mé laické pohled.

Na druhé straně např. rodiče sledují co se kolem nich děje. (jsou častěji v prostředí obchod, doktor a vesnický internet) Jsou tu celé rodinné větve šotnuté a možná čtvrtina má “viditelné” potíže, minimálně si stěžují na různé “nové” bolesti, ale v žádných statistikách určitě nefigurují.
Že by jim zapoměli říct, že v zájmu studie je potřebné hlástit všechny bolístky?

Několik úmrtí po včelkách různě dlouho, ale pro první stranu to prostě nemá souvislost, i když zhoršení zdraví nastoupilo někdy i bezprostředně po rejpnutí a viditelně. Odsunou to s poznámkou “stáří”.

Omlouvám se, já prostě ve všech těch MSM kecech o nutnosti ooo ohrožených, starých, nemocných, postižených v různých ústavech,,,,, už jen tohle ve mě budí obrovské podezření na “provádění sociální a důchodové reformy v přímém přenosu” tím nejhnusnějším způsobem ,,,,

frJan
frJan
Odpověď na  Neviditelna
24.8.2021 21:24

Neviditelná, mluvíš mi z duše. Pravda se skutečně vyjeví až po několika měsících, až letech.

Neviditelna
Neviditelna
Odpověď na  Neviditelna
24.8.2021 23:10

Terezko, dekuji za radu, ale pokud u me pomoc nehledá, pomáhat mu nemůžu. Takto jsem se v minulosti snazila a obratilo se to proti me. Mamce jsem taky dala DMSO na její potíže které dlouhodbě má a se zlou jsem se potázala. Zurive me napsala, ze recept, ktery jsem ji ofotila z knihy o DMSO na nervový systém ji mohl zabít, že už se mnou o tom nikdy nechce mluvit a at uz ji nikdy nic nedávám.Že jsem šílená, pokud nevím co DMSO je a přiložila me ke zprave popis DMSO. Co nechutná po salámu nebo po zákusku, to do otce nedostanu, ani jeden nemá zajem si veci zjistovat a hledat to, co by jim pomohlo, už jsem to za ty roky pochopila a tak je jen pozoruju s tím že vím, jak to dopadne, naštěstí je vidím zřídka a tak mě to tolik nebolí, v podstatě beru každou návštěvu s nima, jako by byla tou posledni. Mamka nastesti na očko nešla, ale s jejím přístupem ke zdraví to vychází nastejno. Starši generace( ne všichni- já vím) většinou chce rychle nějakou tabletku na bolest, na zánet, na cokoliv aby to rychle zmizelo , tak to je bohužel, udělat změnu- tak to ani náhodou, až když leží ve špitále volají a nebo neví kudy kam, pak jsou jim alternativní metody dobré, už mě to ale nebaví, celý život je zachraňovat, unavili mě a tak pomáhám jen těm, kdo si o to opravdu řekne.

plne odhaleni 1
plne odhaleni 1
Odpověď na  fana
25.8.2021 05:29

Ale musím podotknout. Potkal jsem lidi úplně bez duše, jako že jsem cítil že brzy zemřou nebo tak něco. Byla to jedna žena z banky dvakrát očkovaná a velké zdravotní problémy. Nezapomeňte na vraždění důchodců v domovech důchodců, tam to museli dělat úmyslně. Někde zabili celé centra, myslím ve Vrchlabí nebo Jilemnice. Spravedlnosti ale neuniknou, vrazi stařečků a babiček, pedofilové a vrazi děti. Najdeme je, slibují. Bůh je s námi. Soldier 17.

lunalinda
lunalinda
Odpověď na  plne odhaleni 1
25.8.2021 13:42

Okolo většina lidí očkovaných. Není to vidět jen na dvou, mají normální oči. Ti, co je měli modré, už je modré nemají. Ale třeba ti očkovaní to vidí jinak. Já vidím černou barvu a tupý výraz. Oči naprosto bez lesku a co víc-úplně se přestali usmívat.